Mitä haluaisit tällä hetkellä sanoa hänelle?

nainen kysyy

Otsikossa kysymys. Oma vastaus:


Ottaisin sinut yhä vain omakseni, jos haluaisit.

99

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+15

      Onko se hiivatulehdus hellittänyt jo?

      • Hyhhyh

        :D yäk.


      • positiivinen.

        mitää sellaista oo..... (hihhihhhiii) on hiiv


    • -----------------

      Sanoisin ihan samoin, kuin aloittaja. Jatkaisin kuitenkin, että nyt näen unta ja Se ei siis välttämättä ollenkaan toteudu!;-)

      • nainen kysyy

        Mitä jos kaksi ihmistä näkee samaa unta? Mitä silloin tapahtuu?


      • -----------------
        nainen kysyy kirjoitti:

        Mitä jos kaksi ihmistä näkee samaa unta? Mitä silloin tapahtuu?

        No eipä se unen näkeminen mihinkään johda. Luultavasti tämä kyseinen vaalea kaunis nainen ei näe minun kanssani samaa unta. Tietää minut kylläkin!;-)


    • En ap

      Jos olisi valtaa, niinkuin on mieli, niin ottaisin omakseni

    • m --- > n

      Voisimmeko tavata jo tänä iltana?

      Tulisin luoksesi istumaan iltaa ja kertoisin sinulle jotakin meitä koskevaa...

      • Yksin M.

        Yksi J. sais ainakin tulla, kun vaan ottais yhteyttä...


      • m --- > n
        Yksin M. kirjoitti:

        Yksi J. sais ainakin tulla, kun vaan ottais yhteyttä...

        Oletko tumma M-nainen? Asutaanko aika lähekkäin? Kävinkö luonasi muutama viikko sitten?


      • Yksin M.
        m --- > n kirjoitti:

        Oletko tumma M-nainen? Asutaanko aika lähekkäin? Kävinkö luonasi muutama viikko sitten?

        En ole tarkoittamasi, vaalea olen.


      • m --- > n
        Yksin M. kirjoitti:

        En ole tarkoittamasi, vaalea olen.

        Ok. Erehdyin.


      • kysym,.
        m --- > n kirjoitti:

        Ok. Erehdyin.

        Olet sä Mari?


      • NYT HÄPEÄ JO
        m --- > n kirjoitti:

        Oletko tumma M-nainen? Asutaanko aika lähekkäin? Kävinkö luonasi muutama viikko sitten?

        JUHA! Jätä Mari rauhaan , TAI mä kerron sun vaimolles mitä touhuat sen selän takana! Eikö sua yhtään hävetä jahdata sun vaimon siskoa?
        Niinpä, minä tiedän teistä ja aion tehdä selväksi sen myös sun paremmalle puoliskolle, jos et touhujasi lopeta!


    • mieheltä tämä

      Sanoisin: "rakastan sinua koko sydämmestäni- haluan viettää loppuelämän kanssasi- suostutko vaimokseni"

      • Kaunista.

        Taidat olla rakastunut.

        Mitä luulet vastauksen olevan?


      • mieheltä tämä
        Kaunista. kirjoitti:

        Taidat olla rakastunut.

        Mitä luulet vastauksen olevan?

        Juoksis karkuun tai tulis käsilaukusta päähän.

        En todella tiedä. Sen kuitenki lupaan et jos törmään tuohon naiseen ni pussaan sen pyörryksiin heti ku törmätään.

        Ensimmäiseksi en tuota kuitenkaan kysy.

        Siinä naisessa on joku kummallinen magneetti joka vetää minua puoleensa.


      • !!!
        mieheltä tämä kirjoitti:

        Juoksis karkuun tai tulis käsilaukusta päähän.

        En todella tiedä. Sen kuitenki lupaan et jos törmään tuohon naiseen ni pussaan sen pyörryksiin heti ku törmätään.

        Ensimmäiseksi en tuota kuitenkaan kysy.

        Siinä naisessa on joku kummallinen magneetti joka vetää minua puoleensa.

        Sun pitää sitten järjestää törmääminen!


      • mieheltä tämä
        !!! kirjoitti:

        Sun pitää sitten järjestää törmääminen!

        No eiköhän se järjesty jotenkin. Viimeistään ens kesänä.


      • !!!
        mieheltä tämä kirjoitti:

        No eiköhän se järjesty jotenkin. Viimeistään ens kesänä.

        EI onnistu enää silloin... Niin veikkaan.


      • mieheltä tämä
        !!! kirjoitti:

        EI onnistu enää silloin... Niin veikkaan.

        No sit ei voi mitään.


      • nainen kysyy
        mieheltä tämä kirjoitti:

        No eiköhän se järjesty jotenkin. Viimeistään ens kesänä.

        Miksi vasta kesällä?


      • mieheltä tämä
        nainen kysyy kirjoitti:

        Miksi vasta kesällä?

        No kyllä mulle sopi iihan millon vaan se törmääminen.
        Mutta kun se törmääminen on hieman vaikea järjestää tässä tapauksessa.
        (huomaa lievä ilmaisu) ¤#&%=!!??!! (eli iha vtun vaikee)
        Sanotaan vaikka näin et tiedän missä voin törmätä siihen kesällä.
        Mutta muuten en tiedä missä se milloinki liikkuu.


    • tunnistanut olet

      Siinä oli ap:ole tarjous.

    • ....................

      Mä vaan haluaisin anteeksipyytää kun olen aina outo ja sekava,enkä yhtään osaa olla ja käyttäytyä kuten ihmiset.

      • Ihmisten vastaanotto

        On aika tärkeä, joidenkin kanssa vaan ei voi tuntea oloaan mukavaksi.


    • Naiselta nyt

      Saat anteeksi, ja lopeta provoaminen, niin sunkin elämä saa jotain muuta sisältöä.

    • Luovutus fiiliksillä

      Mä en selviä tästä tilanteesta ilman sua. Tarvitsen sua niin paljon juuri nyt.

    • PaljonOonJoSanonut..

      mutta kai sitä voisi palata vielä tämän vuoden "lähtöruutuun". Tämä kuvaa niin hyvin meitä, kaikesta huolimatta..

      "Words are a pretext. It is the inner bond that draws one person to another, not words." (--Rumi)

    • lopun alku

      On kyllä sellainen tunne jos häntä ajattelen ettei ole mitään sanottavaa.

    • sikapossu.

      aloittaja ei todellakaan ole hän,, kun kuulemma kuorsaan "häiritsevästi" ostin loppukesästä ääniaktivoituvan sanelimen ja nauhoitin omaa kuorsausta..mikrofonin asetuksen säädin herkimmilleen...lopputulos oli: sun viereen sopii parhaiten kuollut mies,, sitähän sä yritit sen leipäveitsen kanssa...oo onnellinen etten menny naapuriis soittamaan poliisille...ja niihin alapään vaivoihin,, käytä kortsua niin bakteerikanta ei muutu ja vaivoja ei tuu..turha syyttää toista omista mokista..ilkeää tekstiä mutta saipahan purkaa tänne kun aloitus houkutti. Ja vielä,, palstan naisille: Jos sinulla ei ole narsistista persoonallisuus-häiriötä, tai kukaan ei sitä ole sinulle sanonut..silloin tämä ei ollut sinulle...

      • sikapossu.

        ,, pettymys siihen, ettei kaikki ihmiset käyttäydy niinkuin valtaosa käyttäytyy..on valtava. Siksi tällainen kirjoitus tänne, en näin kärkevästi yleensä tänne oo kirjoitellu, mutta tunteet heittelee ääripäästä toiseen ja yritän ymmärtää itseäni, häntä ja tapahtunutta edes siedettävästi..väärä palsta, tiedän. Jotenkin tunnen olevani tuon heiskasen kohtalotoveri..mulla alkaa olla samoja fiiliksiä...eimut nää kirjoittelut saa nyt jäädä ja annan palstalle rauhan näiltä avautumisilta, vaikka ikävöisinkin,, teen sen jollain muualla kuin täällä. Sen tiedän etten häntä enää kohtaa, siten hänelle toivon hyvää loppuelämää...


    • öööö....

      Emt. Toivottavasti kaikki on hyvin. Vähän jäi vaivaa että onnistuuko peti hommat, vai vaikuttaako siihen jotenki.

      • öööööööö2

        Vaikuttaako siihen mikä?


      • ööö...
        öööööööö2 kirjoitti:

        Vaikuttaako siihen mikä?

        Vaivat...


      • Öööööööööööööööö3
        ööö... kirjoitti:

        Vaivat...

        Häh mitkä ihmeen vaivat. Epäiletkö ettei miehellä seiso vai?


      • öö...
        Öööööööööööööööö3 kirjoitti:

        Häh mitkä ihmeen vaivat. Epäiletkö ettei miehellä seiso vai?

        Öö...siltähän tämä nyt kuulostaa mut se ei ollu se asian ydin... mitä hittoa mä edes ajattelin :D


    • Kaikki sanottu

      Oon (valitettavasti) sanonut jo liikaakin ihan henkilökohtaisesti. Mikään ei auta. Mitäpä noita samoja enää toistelemaan.

    • Rakkaudelta näyttää..

      Yhä kaipaan sinua..
      Enkä tiedä missä olet..
      Tiedän vain,
      Ilman sinua, en ole kokonainen..
      Mikään ei tunnu miltään,
      kun sinä olet poissa elämästäni
      Kunpa edes sinä olisit onnellinen..

    • antt2

      Kadun hiljaisuuttani. Syliin ottaisin sut

      • varmaan ilahtuisi

        Olisiko mahdollisuus kertoa suoraan hänelle?


    • Matkalla taas

      Haluaisin tänä aamuna sanoa
      " hyvää huomenta" sulle mies.

      Se nyt ei onnistu, mutta olkoon lukijan aamu tänään hyvä,
      tunne rakkaudessa syvä. Ei kaikki mene kuin Strömössä, kuitenkin asiat tuppaa menemään niinkuin niiden pitääkin.

    • ...

      Kiitos tästä kaikesta...

    • hei.

      kaikki lähti lapasesta..

      • ...

        Kerrankin jotain totta...


    • Elämää nähny...

      Haluaisin sanoa ettei sun tarvitse suojella mua itseltäsi, mitä selvästi teet. En mä ole mikään enkeli ja monissa liemissä muakin on keitetty. Osaan pitää puoleni.

    • sulla se vaan

      PERSE leveneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      • Paino putoaa

        Päinvastoin...


    • Kivaa päivää!

      Sanoisin että mun pitää lähteä nyt.. elämä kutsuu irl.. Vedän sut itseäni vasten ja pussaan....................

    • Mitäs luulet

      Joo et saa.

    • Kohtaaminen on enin mitä

      Vilkaista silmiin ja sanoa: "Moi!"

    • Heräsinliianaikaisin

      Että mä olen väsynyt, ja sun kanssasi ihan neuvoton. Etkä sä auta mua yhtään. Ensin haluat jotain ja sit se ei kelpaakaan ja sitten taas valitat. Mikset auta mua???

      :,(

      • Hmm hmm

        Kuulostaa tutulta. Oliko naiselle vai miehelle tämä?


    • surullin3n

      Älä lähde. Jää mun luo.

    • lonely<3

      Jotain kaunista kuiskaisin korvaan

    • Haukotus sentää :O

      Hyvää yötä. Voitko kulta raapsuttaa mua vähän käsivarresta. Siihen olisi ihana nukahtaa. Tai minä varmaan raapsuttaisin vapaalla kädelläni hänen selkäänsä.

      • Minä vain....

        Tulisin, haluaisin koskettaa. Oliko meillä hyvä päivä eilen?


      • jostain sivusta vaan
        Minä vain.... kirjoitti:

        Tulisin, haluaisin koskettaa. Oliko meillä hyvä päivä eilen?

        Minulla ainakin oli kun pääsin taas hänen lähelle... iholle


    • bun bum..bom..

      Heh...heitä vaatteet pois..

    • hulluruohoa

      Yhtäaikainen jano yllätti äärellä suolähteen. Kuvajaistansa katseli, unohti varoa tuoksua suopursun. Aromi valui kitkeränä vetenä uurteista silmäkulmien. Oli sumuista nähdä, myöhäistä lähettää savumerkkiä. Ympäri ympäri kulki lähdettä suolta yössä ja päivässä etsien. Ottaa vastaan uuden aamun nenässään hento tuoksu suopursun neulasten. Ilonpilkahdus mielessänsä, ehkä ritisevässä ensijäässä löytyy lähde ja matkan varrelle jäänyt lapanen.

      • ,,,

        Vau! Aika hienosti kerrottu :)


      • mielessä.....

        Ihana, tämä on pakko poimia aarteisiini..kiitos.


      • Ice cold

        Joivat janoonsa,
        ammensivat,
        himoitsivat.
        Sokaistuivat molemmat
        silti näkivät kaiken
        kirkkaana kuin
        lähteen
        huumaavan
        jääkylmän veden.

        Huomannut ei kuitenkaan
        hämärässä etsiessään,
        talloessa suon ärellä
        astui päälle marjojen.
        Kuin veri
        valuu sydämestä,
        värjäsi kyyneleelvanat
        punaisiksi.


    • Kaikella rakkaudella

      Toivoisin että teet tänään jotain mukavaa, ja koitat rentoutua.

      Minä lähden ulkoilemaan nyt :-)

    • missyourvoice

      Toivoisin että näkisin sinut vielä. Että saisin kuulla äänesi ja katsoa sinua silmiin. Että kätesi koskettaisi kättäni ja suutelisit minua.
      Olisit vain siinä lähellä.
      Se olisi kaunein jolulahjani.

    • YksKmies
      • es-ilmoitus

        Lampaita ei pitäis jättää yksin. Ne on laumaeläimiä ja lauma on vähintään kolme otusta. Ei ihme että huudat kun SUN lauma on jossain muualla ;)


    • outooooooooo

      Jos noin kovasti häntä inhoat, niin miksi olet täällä palstalla?

    • Huhuuu...

      Saatoin ehkä jättää sulle viestin meidän biitsin laiturille, ehkä raapustin siihen puureunukseen jotain.............................

      Terkkuja vaan niiltä hoodeilta.. :-)

      • Skriik...

        Olisit jättäny sen viestin mielummin hänen kännykkään...


      • nimikirj sydän nimik

        Mä meinasin raapustaa meidän uimapaikan pukukoppiin... kun on niitä tekstejä siellä muitakin..


    • jätä se miehes

      en halua enkä aio sanoa sitä mutta koska olen niin itsekäs, ajattelen niin. anteeksi. kirjoitan sen vain tänne pimeään.

      • Ei pysty...

        Pitäs jättää. Mutta en voi.


      • Helpottaa

        Juu...olen asian päällä, keväällä viimeistään....voimia mulle:)


    • Nyt nukkumaan

      Hyvää yötä ja kauniita unia! Jospa joku päivä nähtäis.

      • noin ajattelen

        hyvää yötä.


    • jätä se...

      ok. sitten ei ole mitään mitä odottaa. parasta että pysytään tuntemattomina.

    • mennyt mies

      Hyvää syntymäpäivää Heikki,ei sen enempää.

    • yhä&edelleen

      Saat silmäni pyörimään päässäni lohkojeni vaihtaessa paikkaa.

      Pidän pintani.

    • olit oikeessa

      On ne siniset..Luulin,et on vihreet yli 30 vuotta mut siniset/harmaat ne on.

      • Mun vai

        sun? Entäs meidän molempien?


      • olit oikeassa
        Mun vai kirjoitti:

        sun? Entäs meidän molempien?

        Mun..Hänel/sulla on vihreet..Ihan sairaan haaleen, vaaleen vihreet..Sori ;)


      • siniset ne ovat

        ainahan minä :)


    • ->n<-

      Anteeksi. Hyvää juolua ja tulevia vuosia. Toivon koko sydämmestäni, että löydät onnen ja ihmisen, joka ymmärtää millainen helmi todella olet. Meidän kortit jäi nyt katsomatta, mutta näin oli varmaan tarkoituskin käydä. Yksipuolistahan tämä muutenkin oli. Sua on vaikea unohtaa. Laitan tämän nyt tänne päästäni, kun ylpeys ei anna periksi s.postiin kirjoittaa. Tuskin täällä käyt, olkoon sitä terapiaa tämä sitten. Noin ja etiäpäin...

    • hihihihihihihihiiihh

      Hyvää Joulua ja Tulevia Vuosia Maailman Eniten Ärsyttävin Tyyppi! Saat mut niin kuumaksi, ettei mitään järkeä! ;)

    • miehelle...

      Hyvää tätä päivää. En uskalla sanoa mitään, ettei tule sanottua mitään mitä ei pitäisi. Paljon olisi kyllä sanottavaa. :)

    • Yritän jatkaa eteenp

      Kiitos niistä hetkistä jolloin oltiin ME

    • Nämä ainakin

      Kävin aamulla kaupungissa ja matkalla mietin näitä asioita.. Halusin sanoa, että arvostan sitä miten olet näyttänyt mulle itsesi, eri puolia itsestäsi. En varmasti ole sen "parempi", tarkoitan että jos olisin halunnut näyttää, olisit nähnyt liki samoja puolia minussa. Ehkä en vaan kirjoittanut kaikkia tuntemuksia kuten sinä teit. Älä siis koe mitään megaluokan häpeää ja syyllisyyttä. Tämä on jollain oudolla tavalla ollut hyvin looginen syy-seuraus-jatkumo. Minäkin tunnen huonoa omatuntoa, mutta osin eri asioista. On yksi iso iso ristiriita jota en ole osannut ratkaista. Tein siinä miten päin vaan teen jotain kohtaan väärin, enkä tiedä miten se olisi parasta. Se on aiheuttanut eniten päänvaivaa koko vuonna. En voi avata sitä enempää täällä, en halua. Mutta se ei varsinaisesti ole mikään ihmissuhdejuttu.

      Ja että kiitos, tähän päivään liittyen.

      Ja että on ihan älyttömän kova ikävä. Olet aivan ihana, rakas, kaunis murunen ♥

    • for good
    • *****

      Tämä voisi mennä ihan kaikille, ei kenellekään tietylle henkilölle..
      Eiköhän tämä riitä. Tämä paikka on nähty. Aika pakata tavarat ja lähteä..
      En toivottele joulua koska se olisi nyt aika kornia.
      Joten ei muuta kuin heippa.. Ja samalla vaikkapa hyvästikin.
      Ps. Sinällään helppo lähteäkin kun ei ole mitään erityisiä 'pidikkeitä' täällä eli ei lapsia eikä miestäkään. Ei varmasti mitenkään oleellistä tänne mainita mut joka tapauksessa.

      • *****

        Tuohon vielä..
        Tai no oikeastaan.. Pitää vielä miettiä asiaa.. On vain ollut jotenkin siipi maassa useamman viikon. En vain osaa nyt tämän paremmin ajatella.. Ehkä asiat muuttuu vielä.. Toivottavasti..
        Ps. En ole ihastunut kehenkään.. Et ei tämä minun mieliala siihen liity millään tavalla..


    • * * * * *

      Saisinko pyytää aikaa miettiä tiettyjä asioita.. vaikka vuoden loppuun? Vai onko se väärin tässä tilanteessa.. ?

      • kuka ootkaan

        Ei vastaus voi olla loppuun asti mietitty, jos ei saa aikaa miettiä.


    • Kiitos sinulle mies

      Kiittäisin häntä siitä, että omissa syksyisissä vellovissa merissäni hänellä on ollut selkärankaa seisoa siinä muuttumattomana ja tavallaan tukena ja turvana. Kauniisti olet ottanut minut ikään kuin siipiesi suojaan ja ymmärtänyt asioita, raavaana miehenä. Ei mulla muuta.

    • rakastunut hölmö

      Käyttäydyn varmaan sua kohtaan oudosti ja lapsellisesti ja hölmösti. Haluaisin vaan niin takas sun kainaloon.. yritän esittää kovaa, että olen päässyt susta yli, mutta todennäköisesti olen epäonnistunut ja pahasti ja käyttäydyn hyvin läpinäkyvästi suhun täysin rakastuneen ja sen takia täysin hölmön ihmisen tavoin. Mulle parasta on olla sun lähellä.

    • Antille

      Annan sinulle anteeksi.

      Olin sokea.

      Vihdoinkin ymmärrän sinua ja itseäni.

      Olen surullinen puolestasi.

      Kiitos rehellisyydestä.

    • N.... -> M

      Oikein hyvää joulua sinulle ja lapsillesi! Toivon että olet onnellinen ja pärjäät elämässäsi!
      Ikävä iski äsken puun takaa niin kovaa etten käsitä edes itsekään... Voi hyvin!

      • M.... -> N

        Kiitos samoin


    • Joni.

      Toivon elinalle pelkkää hyvää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe