Onko kauppakorkeassa vuorineuvoslinjaa?

Upuito

Juttelin faijan työkavereiden kanssa viikonloppuna ja he sanoivat että aikoinaan tuotantotalouden linjaa Teknillisessä Korkeakoulussa kutsuttiin vuorineuvoslinjaksi, koska sinne oli vaikea päästä ja monet sieltä valmistuneet ovat kuulemma saaneet tämän tittelin.

Onko kauppakorkeassa mitään vastaavaa koulutusta jolla on muita korkeampi status kuin muilla - olkoon sitten vaikka kuviteltu/näennäinen korkeampi status.

Aallon rahoitus??

10

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burren Waffett

      Eiköhän se korkein status ole juuri niillä Aallon rahiksesta valmistuneilla. Mutta ei sinne kyllä vaikea ole päästä, jos saa Aaltoon itsensä junailtua.

    • Waltra

      sanoisin myös että Aallon rahis, osa heistä onkin vähä hel**** ylimielisiä kun he kuvittelevat olevansa ylimpiä kunkkuja

    • eawghd
    • gasgsa

      Taitaa olla 95% työllistyminen 3kk sisällä maisteriksi valmistuneista aallon kauppiksen opiskelijoista. Näistä kun vielä otetaan vain laskiksen ja rahiksen opiskelijat on työllistyminen kuulemma melko lähellä 99%.

      Ei huono.

      • QEFeg

        Itse lasken ainoastaan ALAN TYÖT. En mitään turhanpäiväisiä hanttihommia, johon pääsee kuka vain. Eli työllistymisprosentti taitaa olla n. 5%. Vitut väliä mistä valmistut.


      • joopa joo
        QEFeg kirjoitti:

        Itse lasken ainoastaan ALAN TYÖT. En mitään turhanpäiväisiä hanttihommia, johon pääsee kuka vain. Eli työllistymisprosentti taitaa olla n. 5%. Vitut väliä mistä valmistut.

        Ei se työllistymis-% kuitenkaan noin huono ole, vaikka työllisyystilanne ei ehkä kovin hyvältä tällä hetkellä näytäkään.

        En myöskään usko, että Aallosta työllistyttäisiin heikommin kuin muista kauppakorkeakouluista.

        En kylläkään tuota linkkiä vaivautunut klikkaamaan, mutta se nyt on sanomattakin selvä, ettei varmastikaan pidä paikkaansa.


    • oloneuvoslinja

      Se minkä koulun oot käynyt, ei sulle takaa mitään. Paperit on pelkkä menolippu, se mitä saat aikaseksi ratkaisee. Oon nähny niin monta tärpittäjää kauppiksessa, jotka ei oikeesti osaa mitään ettei oo tosikaan. Enkä koskaan ite palkkais sellasta.

      • Felony

        suhteet ratkaisevat, myös tässä tapauksessa


    • VaasanMursu

      Aallon rahiksen proffa Vesa Puttonen on valmistunut Vaasasta eli ei Aallon rahis ole ainoa kuninkaantekijä Suomessa.

      • turha ihmetella

        Henkiloista itsestaan se on kiinni miten menestyy. Ei Vaasa erityisesti tehnyt Puttosesta sellaista kun on. Muuten Vaasasta olisi tullut kasa Puttosia. Aallossa tuppaa olemaan suurempi massa lahjakasta potentiaalia isomman koon ja kovemman kilpailun vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe