Puoskarilaki

maallinen mies

Suomesta puuttuu ns puoskarilaki.Olisi hyvä saada semmonen tähän yhteiskuntaan.

15

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+13

      Ku syöpäsairas ihminen soittaa ennustaja eukolle ja kysyy paranenko minä,sen sijaan että menisi lääkärille.
      Ennustaja katsoo tarotkorteista,ja sanoo että joo paranet kyllä.

      En tiedä kuoleeko se syöpäsairas sitte siihen syöpään vai tyhmyyteen.

      • ennustaminen

        Jos työskentelee ennustajana niin sellaisiin asioihin ei vastata että tuleeko asiakas sairaaksi, kuoleeko jne, elikä ennustajan on kieltäydyttävä sellaisista asioista ja etsittävä jotain positiivista sen sijaan mikä nostaa asiakasta. Mutta ikäva kyllä joskus kortit puhuvat sen jotta ennustaja tiedostaa itse asian. Sen takia on mietittävä kaksi kertaa mitä kysyy, onko valmis kuulemaan totuuden vai ei.


    • infamous tour

      Puoskarilaki voisi olla hyvinkin paikallaan.

      Ehkei se olisi niin paha taloudellinen tappio puoskareillekaan.

      Se, mitä nyt myydään yhteytenä jumalvoimiin, olisi vastaisuudessa vain virkistävää viihdettä kuten muutkin taikureiden temput.

    • Lakia tarvittaisiin.

      Puoskarilaki olisi todellakin asiaa, saataisiin kaikki puoskarit kuten homeopaatit, chakranvääntäjät, aurankääntäjät, energiahörhöt, ennustajat sekä muut puoskarit lain piiriin.

      • kokemuspuhuunyt

        Asiaa! Näillä ei ole mitään vastuuta näillä puoskareilla. Kaikilla muilla auttajilla on vastuu tekemisistään ja sanoistaan. Nämä eivät saisi käyttää sanaa auttaja tai näkijä, koska ei sitä ole kukaan todennut. Se on silloin valetta. Puoskarien apu voi olla vaarallista ja usein onkin. Ei niillä ole mitään ihmisen auttamiseen tähtäävää koulutusta. Kuka tahansa henkisesti kieroutunut voi aloittaa puoskaroinnin eikä joudu siitä vastuuseen. Tämän ei pitäisi olla mahdollista sivistysvaltiossa. Eipä näistä ennustelijoistakaan kukaan esiinny omilla kasvoilla ja nimillä. Jo sen pitäisi osoittaa, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Sama ihminen voi käyttää montaa eri nimeä, sähköpostia ja puhelinnumeroa. Helppoa rahaa heille, mutta heidän puheita uskoville voi olla vaarallista leikkiä. Pysykää erossa näistä ja hakekaa ihan oikeaa apua. Säästytte monelta pahalta.


    • tätä mieltä

      Ihmiset, jotka pyrkivät hyötymään rahallisesti toisten ahdingosta, ovat pohjasakkaa.

      • tarkennan

        Tarkennan, että edellisellä kommentilla tarkoitan sitä pohjasakkaa, joka häikäilemättömästi käyttää hyväkseen toisen ahdinkoa huuhaahoidoilla tai ennustuksilla rahastaen. Se on kuvottavaa ja hyväksikäyttöä.
        Oikeat auttajat, kuten terapeutit luonnollisesti ottavat maksun, mutta heillä on koulutus ja osaaminen asiaan. Joku voi tietysti saivarrella, ettei terapiakaan aina auta. Se on silti ammattilaisen apua ja askel kuitenkin oikeaan suuntaan. Sen sijaan ihminen voi saada elämänsä pahasti sekaisin esim. ennustajille soittaessaan ja muita valheita uskoessaan. Ei se ainakaan parempaan vie.


    • justjoo....

      Ihan turha tulla tänne kritisoimaan että lääketeollisuuden tuottamat hoidot olisi paremmat kuin vaikkapa plasebohoidot, kannattaa vähän miettiä että suurin os lääkkeistä perustuu yksinomaan plaseboon ja kaikki ihmiset eivät halua olla missään tekeisissä koululääketieteen kanssa omasta valinnastaan johtuen. Eli tässä on kyse sellaisesta asiasta kuin uskonnon ja itsemäärämisoikeuden asiat.. jokaisen oikeus vaihtoehtohoitohin on oltava. Laki onkin sitten ihan toinen juttu.. pitäisi asettaa myös seurakunnat ja kirkot sen piiriin..viihdettä nekin

    • 123456789!?

      Kuka käskee ottamaan yhteyttä ennustajaan? ei ole pakko.
      Eli turhaa siitä on ennustajaa syyttää.

      -kolikon kaksi puolta-

      • Puoskarit.

        Eli sinun mielestäsi ihmisiä voi siis huijata mielin määrin jos he itse lankeavat huijaukseen.

        Tässä se ku settajien moraalittomuus tulee taas hyvin esille.


      • Zhau

        Kyllähän se juurikin niin on, että jokainen vastaa omista teoistaan. Jos soittaa niin sehän on ihan jokaisen oma ongelma, silloin pitäisi itse ymmärtää hankkia itselleen apua eli ei selvänäkijää voi siitä syyttää jos hänelle asiakas soittaa.. tutkikaa ensin laki yrittäjyydestä ja käyttäkää niitä jotka työskentelevät yrittäjänä, he maksavat veronsa mutta vaadi se lasku jotta tiedät että hoitaa ne verot myös.. silloin on laillinen palvelu ja vastuu myös. Ei kannata ottaa tulkintaa sellaiselta joka ei anna laskua. Järjen käyttö on sallittua aina soittajalla..


      • SivunVierestä
        Zhau kirjoitti:

        Kyllähän se juurikin niin on, että jokainen vastaa omista teoistaan. Jos soittaa niin sehän on ihan jokaisen oma ongelma, silloin pitäisi itse ymmärtää hankkia itselleen apua eli ei selvänäkijää voi siitä syyttää jos hänelle asiakas soittaa.. tutkikaa ensin laki yrittäjyydestä ja käyttäkää niitä jotka työskentelevät yrittäjänä, he maksavat veronsa mutta vaadi se lasku jotta tiedät että hoitaa ne verot myös.. silloin on laillinen palvelu ja vastuu myös. Ei kannata ottaa tulkintaa sellaiselta joka ei anna laskua. Järjen käyttö on sallittua aina soittajalla..

        Voi syyttää. Jos ei moista palvelua olisi olemassa, siihen ei kukaan soittaisi. Silloin ihminen osaisi hakea apua jostain paremmalta suunnalta tai kilauttaisi kaverille. Se ns. näkijä siellä luurin päässä on vastuussa siitä, mitä toiselle sanoo, kun me kaikki kuitenkin taidamme tietää, ettei hän niitä asioita näe, vaan urkkii ja keksii siitä, miten voisi mennä. Tämä on vastuuttomin ammatti Suomessa. Joku roti tähän pitäisi tulla. Törkeä huijaus voisi viedä lukemaan tiilenpäitä. Sitähän tämä käytännössä on koko ajan.


      • Zhau

        No kuule tee lakialoite :)


      • Silkkaavaletta
        Zhau kirjoitti:

        Kyllähän se juurikin niin on, että jokainen vastaa omista teoistaan. Jos soittaa niin sehän on ihan jokaisen oma ongelma, silloin pitäisi itse ymmärtää hankkia itselleen apua eli ei selvänäkijää voi siitä syyttää jos hänelle asiakas soittaa.. tutkikaa ensin laki yrittäjyydestä ja käyttäkää niitä jotka työskentelevät yrittäjänä, he maksavat veronsa mutta vaadi se lasku jotta tiedät että hoitaa ne verot myös.. silloin on laillinen palvelu ja vastuu myös. Ei kannata ottaa tulkintaa sellaiselta joka ei anna laskua. Järjen käyttö on sallittua aina soittajalla..

        Kaikki näkijät eivät muuten maksa veroja näistä tuloistaan osa tekee törkeästi pimeänä ..tämä on tieto ei luulo!


      • Zhau
        SivunVierestä kirjoitti:

        Voi syyttää. Jos ei moista palvelua olisi olemassa, siihen ei kukaan soittaisi. Silloin ihminen osaisi hakea apua jostain paremmalta suunnalta tai kilauttaisi kaverille. Se ns. näkijä siellä luurin päässä on vastuussa siitä, mitä toiselle sanoo, kun me kaikki kuitenkin taidamme tietää, ettei hän niitä asioita näe, vaan urkkii ja keksii siitä, miten voisi mennä. Tämä on vastuuttomin ammatti Suomessa. Joku roti tähän pitäisi tulla. Törkeä huijaus voisi viedä lukemaan tiilenpäitä. Sitähän tämä käytännössä on koko ajan.

        Jokaisen pitäisi muistaa oman järjen käyttö. Kuulija on vastuussa siitä miten hän tulkitsee sitä mitä hänelle kerrotaan. Ei vastuu siitä ole kertojalla. Moni soittaja tekee itse omat virheensä soittaessaan silloin kun hänen ei kaiken järjen mukaan pitäisi mutta ei se ole kenenkään selvänäkijän vika, kyllä siinä kohtaa pitää katsoa itse sinne peiliin mutta kaikki ei tietty kykene siihen kun on helpompi syyttää muita omista virheistään. Ai oletsä tehnyt pimeänä töitä Silkkaavaletta.. varmaan kannattaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe