Kumppani on riski

nauriss

Minä en ainakaan ala netin kautta tutustumaan kehenkään hulluun. Minä en ala joustamaan ja elämään kenenkään toisen mielihalujen mukaan. Olen hyvin vaativa. En tykkää mistään haisevista kainaloista. En halua 'keskustella', kun ei ole mitään keskusteltavaa. Asiat ovat jo niin kuin ne ovat eivätkä keskusteluilla muuksi muutu. Minä en tarvitse terapeuttia ja olen menneisyyteni kanssa sinut. Kenenkään terapeutiksi en ala.

Minä en ala hoitamaan ketään. Ainoa hoitamisen väärti on lapsi.

Luultavasti uusi tuttavuus olisi päihdeongelmainen, addiktoitunut seksiin ja/tai pelaamiseen, olisi psyykkisesti avun tarpeessa, olisi narsisti, olisi juoruakka, olisi jollain tavalla häiriintynyt, olisi rahapulassa, olisi auton(i) tarpeessa, olisi asunnon tarpeessa ja ties vaikka mitä.

Minulla ei ole mitään tarvetta haalia itselleni ongelmia. Kunpa kaikki ihmiset keskittyisivät omiin asioihinsa ja jättäisivät muut ihmiset rauhaan!

29

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfgjkfyk

      "...olisi juoruakka..."

      Luulin tuohon asti, että olit nainen ja että olin kerrankin tavannut järkevän naisen, koska: "En halua 'keskustella'..."

      • nauriss

        Olen nainen ja miestäkin voi sanoa juoruakaksi.


    • piiloalfa

      Minä olen ainakin psyykkisesti avun tarpeessa, jollain tavalla häiriintynyt ja pitkäaikaistyöttömänä ikuisessa rahapulassa. En ole kyllä keneltäkään pyytänyt koskaan rahaa, koska saan kuitenkin vuokran, netin, ruuan, veden ja sähkön maksettua tuilla. Taidat olla ihan oikeassa nettimiesten suhteen.

      • nauriss

        Tuon tunnustaminen on osoitus terveydestä. Perus-narsisti olisi alkanut vänkäämään vastaan ja keksimään minulle diagnoosin.


      • piiloalfa
        nauriss kirjoitti:

        Tuon tunnustaminen on osoitus terveydestä. Perus-narsisti olisi alkanut vänkäämään vastaan ja keksimään minulle diagnoosin.

        Ehkä olen narsisti, joka esittää rehellistä tehdäkseen vaikutuksen.


      • nauriss
        piiloalfa kirjoitti:

        Ehkä olen narsisti, joka esittää rehellistä tehdäkseen vaikutuksen.

        Mihin luulet vaikutuksentekosi johtavan?


      • piiloalfa
        nauriss kirjoitti:

        Mihin luulet vaikutuksentekosi johtavan?

        Minun ja sinun seksuaaliseen kanssakäyntiin.


      • nauriss
        piiloalfa kirjoitti:

        Minun ja sinun seksuaaliseen kanssakäyntiin.

        :D:D:D:D:D:D:D

        *in your dreams*


      • piiloalfa
        nauriss kirjoitti:

        :D:D:D:D:D:D:D

        *in your dreams*

        Asutko Jyväskylän keskustan tuntumassa ja oletko hyvännäköinen? Sitten voidaan panna, koska en yli 3 kilometrin päähän jaksa lähteä.


      • nauriss
        piiloalfa kirjoitti:

        Asutko Jyväskylän keskustan tuntumassa ja oletko hyvännäköinen? Sitten voidaan panna, koska en yli 3 kilometrin päähän jaksa lähteä.

        Emme asu.


      • piiloalfa
        nauriss kirjoitti:

        Emme asu.

        No voi harmi. Soitanpa sitten Heidille.


    • mielinkielin mies

      Elämä ja ihmissuhteet ovat riskejä. Niissä voi satuttaa itseään. Jos ei ota riskejä jää elämä todennäköisesti aikalailla tylsäksi ja vajaaksi. Mutta onhan siinä riskeistä huolimatta mahdollisuus myös onnistua.

      • nauriss

        Riskinotto kuuluu nuoruuteen, itse en enää ole nuori. Minun elämäni on ollut riskistä toiseen hyppelehtimistä joten kokemusta on.


      • PalstaTrolli
        nauriss kirjoitti:

        Riskinotto kuuluu nuoruuteen, itse en enää ole nuori. Minun elämäni on ollut riskistä toiseen hyppelehtimistä joten kokemusta on.

        Tässä on asianmukaisen palstakommentin paikka.


      • nauriss
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Tässä on asianmukaisen palstakommentin paikka.

        Älä ala. Riskinottoa taloudellisesti jne.


    • narsiss

      Eikä naiset onneks tarvii seksiäkään kuin lisääntymiseen tai elättäjän pitämiseen.

      • Kyllä siinä mielenkiinto naisiin vähenee kun näitä lukee....Miks evoluutio loi naisesta miniseksuaalin?
        Sinulla on verrattain suppea mailmankatsomus ja käsitys ihmisistä ja elämästä.
        Kannattas varmaan koettaa tutustus välillä ihan normaaleihinkin miehiin..Eriasia jos et sellaisia saa, mikä lienee ilmeistä lukemani perusteella.


      • nauriss
        tuco- kirjoitti:

        Kyllä siinä mielenkiinto naisiin vähenee kun näitä lukee....Miks evoluutio loi naisesta miniseksuaalin?
        Sinulla on verrattain suppea mailmankatsomus ja käsitys ihmisistä ja elämästä.
        Kannattas varmaan koettaa tutustus välillä ihan normaaleihinkin miehiin..Eriasia jos et sellaisia saa, mikä lienee ilmeistä lukemani perusteella.

        Huomasitko että et vastannut minulle.


      • nauriss
        tuco- kirjoitti:

        Kyllä siinä mielenkiinto naisiin vähenee kun näitä lukee....Miks evoluutio loi naisesta miniseksuaalin?
        Sinulla on verrattain suppea mailmankatsomus ja käsitys ihmisistä ja elämästä.
        Kannattas varmaan koettaa tutustus välillä ihan normaaleihinkin miehiin..Eriasia jos et sellaisia saa, mikä lienee ilmeistä lukemani perusteella.

        Miniseksuaali:) Seksi on kyllä likaista:( Yök.


    • mielinkielin mies

      Aloitus on kyllä aika raju: "Minä en ainakaan ala netin kautta tutustumaan kehenkään hulluun."

      Herättää parikin kysymystä, miksi ajattelet että netin kautta tutustuu vain hulluihin, ja toinen kysymys, mitä mahtaa aloittaja tarkoittaa hullulla, se on aika ruma ja leimaava sana, jos hän tarkoittaa mielenterveysongelmaisia, hän voi missata monta todella mukavaa ihmistä.

      • nauriss

        Miten niin raju? Jos puhuu kiltisti niin jää jalkoihin tietyillä alueilla Suomessa.


      • mielinkielin mies
        nauriss kirjoitti:

        Miten niin raju? Jos puhuu kiltisti niin jää jalkoihin tietyillä alueilla Suomessa.

        Onko jossain päin Suomea menossa jonkinlainen sotatilanne? Ja sanoin aika raju. Olisi voinut olla rajumpikin. Kiersit muuten ksyysmykset. Miksi?


      • nauriss
        mielinkielin mies kirjoitti:

        Onko jossain päin Suomea menossa jonkinlainen sotatilanne? Ja sanoin aika raju. Olisi voinut olla rajumpikin. Kiersit muuten ksyysmykset. Miksi?

        Joillain alueilla on aina sotatila. Pätee myös reaalielämään mutta kohdensin nettiin koska olemme nyt netissä. Hullu on puhekieltä kuten esim. akkakin.


      • mielinkielin mies
        nauriss kirjoitti:

        Joillain alueilla on aina sotatila. Pätee myös reaalielämään mutta kohdensin nettiin koska olemme nyt netissä. Hullu on puhekieltä kuten esim. akkakin.

        Ilmankos sitten tuo aloitus kuulostaakin sodanjulistukselta. Hyökkäys on paras puolustus?


      • nauriss
        mielinkielin mies kirjoitti:

        Ilmankos sitten tuo aloitus kuulostaakin sodanjulistukselta. Hyökkäys on paras puolustus?

        Näin sen voi tulkita.


    • kyllä se siitä

      Koska aloituksesi osoittaa tarvetta sosiaaliseen kanssakäymiseen, tulkitsen sen heikkouden osoitukseksi eli kaipaat meiltä muilta kuitenkin hyväksyntää, vaikka samalla pyrit kieltämään sen. Oikeasti vahva ei olisi tehnyt aloitusta lainkaan. Ymmärrät varmaan miten ristiriitaista on tehdä aloitus aiheesta: "En halua keskustella netissä", koska sitten ei vain keskustele.

      Lohtukseksi voin taputtaa alentuvasti päälakeasi. Kyllä se siitä helpottuu.

      • nauriss

        No passiivisaggressiivinen olen aina ollut.


    • -5-4

      Onkohan ap. Emily b alias second?

      • nauriss

        Mitä sitten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe