Elinkeinon harjoittajaa syrjitään

Kaupunkitarhari

Taas kerran elinkeinon harjoittajia lytätään oikee kunnolla epäreilun lain takia. Sain pari vuotta ehdollista ja 3200 euron korvausvaatimukset törkeästä eläinsuojelurikoksesta. Poliisi tuli käymään mun asunnossa vuosi sitten ja halus tiedustella pidänkö täällä laitonta kenneliä. Jostain oli saanu vihiä että mun kellarissa saattais asustella useampi koira.

Niinhän siinä sitten kävi että kellarissa hyvällä pidolla olleet puolirotuset norjanharmaat poliisi nappas omaan talteen. Ja nyt pari viikkoa sitten tuli tuomio:

Mikä siinä on ettei 90 neliön kellarissa voi pitää paria kymmentä koiraa? Yhtä kohden tekee melkein neljä neliöä. (90/24=3,7m2). Kaikille ruokaa enemmän ku tarpeeksi ja lämmöt päällä. Saavat leikkiä ja on siistiä. Harmaapystärin turkki on paras materiaali jos tarvitaan todellista kestoa äärimmäiseen kylmään. Keneltä on pois jos joku saa siitä valmistettua muutaman turkin ja siitä perheelle leipää pöytään?

Taas kaupunkilaisia syrjitään maalaisten kustannuksella. Jos pellolla on supikoiria häkissä kesät talvet niin saadaan luvat ja tuet EU.lta. Oma koti talossa jos pitää sisällä koiria niin saa sakot. Missä on järki? Sanotaan että supikoira on koiran ja kissan välistä. Melkein samoilla elukoilla aivan eri kohtelu!

Siat varsinki nehän ei liiku eläissään yhtään jotka päätyy lihaksi pöytään. Mikä on koiran ja sian ero muuta kuin että sika on fiksumpi elukka?

Päättäjät huomio! Jotain on tehtävä että ammatti miehet saavat laatuturkkeja. Tässä on Suomella paikka tehdä uusia työpaikkoja. Turkki kennelit pitäisi saada laillisuuden piiriin ihan jo senkin takia että voidaan valvoa että tilat on siistit ja asian mukaiset.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinten puolesta

      Näin se vaan on. Jos kellarissasi olisi asustellut lahden eteläpuolelta tulleita keikkatyöläisiä, kenellälään ei olisi ollut mitään huomauttettavaa.

    • hyvin kävi1

      "Mikä siinä on ettei 90 neliön kellarissa voi pitää paria kymmentä koiraa?"

      Kyse on ammatinharjoittamisesta, eli pentutehtailusta, joka on laitonta.

      PS: maksoitko koirien myynnistä verot??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe