Monikulttuurisuuden "ilot" ja omat perheenjäsenet

....................

http://hommaforum.org/index.php/topic,97650.0.html


Päätin rekisteröityä foorumille ja avautua ongelmasta, jota itse saanut nyt jo jonkin aikaa seurata sivusta. Perheessämme on 18 vuotias tyttö joka pari vuotta sitten löysi monikulttuurisuuden ilot ja alkoi pyöriä porukassa, joka koostuu 15-18 vuotiaista tyttölapsista ja 25-40 vuotiaista paikallisista ”kebabyrittäjistä”. En ole missään vaiheessa oikein arvostanut tätä asiaa, koska tytöllä on ollut koko pienen ikänsä henkisiä ongelmia, joiden takia on helppo kohde kaikenlaisille limanuljaskoille.

Sinänsä uskonnolla ei ole ollut tekemistä asian kanssa, enkä vastustaisi vaikka poika olisi mistä päin, jos olisi fiksu ja hyväkäytöksinen ja suurin piirtein tytön ikäinen. No henkinen terveys onkin varmaan se syy, että on päätynyt tuollaisiin porukoihin. Kaikki siinä porukassa liikkuvat tytöt ovat nimittäin enemmän tai vähemmän henkisesti huonolla tolalla ja muutama ihan sellainenkin, joiden paikka olisi laitoksessa, eikä kaduilla tallaamassa. No viime aikoina on korviini kantautunut sellaisia juttuja, joiden takia en enää ole pelkästään hieman huolissani, vaan aivan helvetin järkyttynyt. On ilmennyt, että nämä kaverit sen lisäksi, että käyttävät armotta hyväksi tyttöjä, käyttävät myös huumeita ja pahoinpitelevät sille päälle sattuessaan. Tyttömme kertoi, kuinka aamuneljältä oli kutsu käynyt kalifeilta saapua ”bileisiin” ja bileissä oli huumeiden voimalla naitu ja tämän jälkeen vähän hyväilty naamaa nyrkillä. No oman tyttäremme mielestä tässä ei ole mitään ongelmaa, koska ”kaikkihan niin tekevät”. Itse olin järkyttynyt ja kielsin likkaa enää ikinä pyörimästä niissä piireissä. No turha tuon ikäistä on yrittää ohjata oikeille teille ja sama tyyli jatkuu. Tämä likkamme ”uljas prinssi” on nyt kaksi kertaa jättänyt hänet sellaisten ystävällisten sanojen kera kuin ”vitun huora”, ”tapan sinut”, ”mene vittuun vääräuskoinen huora” jne. No eipä tuo nyt mitään haittaa, kun vähän ajan päästä tulee taas kiimaiselta kaverilta rakkaudenosoituksia ja heti ollaan menossa takaisin prinssin syliin. Uusin oli se, että likka meni lääkäriin ja diagnoosina oli sukupuolitauti (jääkööt merkki mainitsematta). Suoraa selitystä en saanut, mutta aika hyvin rivien välistä sai lukea, että nämä veijarit eivät kondomia käytä. Se kun loukkaa kulttuuria tjsp. Se myös kävi ilmi, että 3-4 tyttöä odottaa tällä hetkellä lasta näille hepuille. Joku kaveri oli kuulemma kehunut, kuinka hänellä on 7 lasta. No estikö tauti tyttöämme tapaamasta enää kyseistä kaveria? No ei tietenkään. Ensiksi itkettiin sitä kun on tauti, sitten sitä kun kaveri jätti ”häpäistyn likaisen ja tautisen huoran”, mutta nyt ollaan taas onnellisesti yhdessä. Niin joo… Mainitsinko, että iso osa näistä yrittäjistä on naimisissa ja heillä on lapsia? No se ei kuulemma haittaa yhtään, kun uskonto sallii useat vaimot. Sekään ei haittaa, että näiden miesten vaimot uhkailevat jatkuvasti katkaisevansa valkoisilta huorilta kaulat tai heittävänsä happoa naamalle. Pari tyttöä on alkanut pitämään huivia ja yksi jopa suunnitteli muuttoa Syyriaan, koska ”poikaystävä” näin oli puhunut. Muutto Syyriaan on kyseiselle tytölle luultavasti ihan sama asia kuin muutto Imatralle… Sitä luokkaa ovat hänen henkiset kykynsä.

Oman tyttären käytös on oma juttunsa, mutta näiden veijareiden toiminta on kyllä aikamoista. Pyöritetään kebab paikkoja eikä makseta veroja (olivat kehuneet teineille verottomuudestaan), käytetään huumeita ja ottaen huomioon näiden kavereiden ajopelit, niin jollakin tavalla ollaan mukana huumebisneksessäkin. Sitten pyöritetään rinkiä, jossa nussitaan henkisesti huonolla tolalla olevia alaikäisiä, tartutetaan näihin tauteja ja useampi myös laitetaan tiineiksi, puhumattakaan siitä, että aina välillä piestään huvin vuoksi. Alkaa olemaan itselläkin neuvot vähissä. Otanko pesäpallomailan ja käyn moikkaamassa kavereita? No sillä tavalla päädyn lööppeihin ja Päivi Lipponen järjestää marssin rasismia vastaan. Otanko yhteyttä poliisiin? Onko tuossa mitään jutun juurta, vai kuuluuko vain elämään? Alanko levittämään näiden kavereiden nimiä ja heidän omistamiaan yrityksiä nettiin ja päädyn oikeuteen herjauksesta ja rasistisista rikoksista.. Ehkä jopa uskonrauhan rikkomisesta?

Näillä veijareilla ei kuuleman mukaan ole kansalaisuutta, eikä oikein oleskelulupaakaan, mutta sitä varten kuulemma ollaan menossa naimisiin tai hankitaan lapsi, että lupa järjestyy.

En tiedä. Olen täysin neuvoton asiassa.

0

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        74
        3430
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        201
        2912
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        25
        2780
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2678
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        22
        2584
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2395
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        233
        1952
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1817
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        42
        1723
      10. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        153
        1582
      Aihe