Voittostudio juontajat humalassa

Humalassa

Ohhoh, juontajat aivan humalassa ja ilmeisesti koko muukin porukka. Karmeaa katsottavaa!

45

8517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkujoulutko

      Kaikki ympäri päissään ja nyt ei juonna kukaan.

      • mistä jäin paitsi

        Mitä siellä on tapahtunut?


    • Pikku hiprakassa

      Pikkujoulujen jälkeen, ihan hauskaa katsottavaa. Harmi että vetivät juontajat ruudusta. Kai tästäkin skandaali saadaan.

      • työnantaja

        Ei ehkä kannata hakea mediahommia vähään aikaan. Siinä pilasivat oman uransa.


    • 176-671

      Jos joku ehti soittaa tonne, vaatikaa rahanne takaisin! Niitten on palautettava ne!
      Lisäksi tietysti potkut koko porukalle!

    • PJK

      Ketkä ne oli? Oliko se murretta viäntävä?

    • täh?

      Ketkä siellä oli juontamassa?

    • ;;D;D;D

      löytyykö mistää videota tästä

      • werfrew

        Yksi mistä pitäisi löytyä video kun etsittiin Onnensoitossa jotain mikä löytyy matkalaukusta, myöhemmin vinkkinä "toelettilaukusta" vastauhan on jo legendaa...

        Videolle voisi poimia kohdat jossa juontaja hokee "tämä on todella helppo peli, tämä on taatusti ollut myös minun, ja sinun laukussa useita kertoja"

        No sääli että videoita ei löydy mistään


    • mie3022

      Tvkaista.comista tuon katsoin just itse. Melkoisen hupaisaa menoa.

    • humalaisil potkut
    • steffe69dild0

      löytyykö jostain videota tapahtuneesta?

    • pow how cow

      Laadukas visailu. Öisin voisi tarjota samanlaista viihdettä useamminkin. Kuiva viihde nukuttaa. Saivatko molemmat naiset muka potkut? Se blondihan veti ihan selvän oloisesti, yrittäen paikata tilannetta.

      • Silmät ja korvat

        Ei todellakaan vaikuttanut selvältä. Mumisi jotakin ja sen jälkeen huusi ja taas mumisi. Ei halunnut juontaa lainkaan, vaan koko ajan hoki, että Noora (se toinen juontaja) tulee kohta juontamaan. Yhtä sekavaa juttua molemmilla.


    • rtrxndr

      No tulihan se video sieltä. Ihmettelinkin jo etteikö kukaan tattiin hakkaaja ollut nauhoittanut lähetystä.

    • fjweipgjpgp

      ei tossa edes lue paljonko voittaa rahaa

      • Olli (Tuottaja)

        Kiittäkäämme Talishaa kun antoi mulle kenkää ja palkkasi jonkun idioottin tilalleni... Itse hoidin 3 mikseripöytää, puhelimen, efektikoneen, ruudun ohjeet ja ohjeet juontajan korvamonitoriin ongelmitta samaan aikaan... Ja samaan aikaan laskin ja "ennustin" että ei tule tappiollista yötä...

        Myönnetään että melko usein teimme porukalla sisäpiirin vitsejä, mutta kaikki oli ihan "siedettäviä" paitsi se Onnensoiton tehtävä meni yli.. Onneksi siitä ei tullut Youtube hittiä... Meinas kyl olla mulla silmä mustana kun lähetyshän sillo loppus tohon tehtävään ja juontaja punanen häpeästä ja kiukusta samaan aikaan.. No nyt sille nauretaan jo töyporukassa vaikka jotkut täällä siitä muistuttaakin... Edelleen jos ohjelma loppuu, yritän itse saada oman ohjelmani ruutuun


      • HyvääJoulua
        Olli (Tuottaja) kirjoitti:

        Kiittäkäämme Talishaa kun antoi mulle kenkää ja palkkasi jonkun idioottin tilalleni... Itse hoidin 3 mikseripöytää, puhelimen, efektikoneen, ruudun ohjeet ja ohjeet juontajan korvamonitoriin ongelmitta samaan aikaan... Ja samaan aikaan laskin ja "ennustin" että ei tule tappiollista yötä...

        Myönnetään että melko usein teimme porukalla sisäpiirin vitsejä, mutta kaikki oli ihan "siedettäviä" paitsi se Onnensoiton tehtävä meni yli.. Onneksi siitä ei tullut Youtube hittiä... Meinas kyl olla mulla silmä mustana kun lähetyshän sillo loppus tohon tehtävään ja juontaja punanen häpeästä ja kiukusta samaan aikaan.. No nyt sille nauretaan jo töyporukassa vaikka jotkut täällä siitä muistuttaakin... Edelleen jos ohjelma loppuu, yritän itse saada oman ohjelmani ruutuun

        Kait sait pilua pikujolussa?


      • Olli (Tuottaja)
        HyvääJoulua kirjoitti:

        Kait sait pilua pikujolussa?

        En ole käynyt firman pikkujouluissa


    • snrt

      ohjaaja sai monoa, ei tuottaja.

      • Olli (Tuottaja)

        Työporukassa se on tuottaja joka istuu siellä kopissa, ja ohjaaja on tuo "Talisha" ketä ei näy ikinä missään...

        No turha mua anella takas


      • Iisa,Hki
        Olli (Tuottaja) kirjoitti:

        Työporukassa se on tuottaja joka istuu siellä kopissa, ja ohjaaja on tuo "Talisha" ketä ei näy ikinä missään...

        No turha mua anella takas

        Pyri maikkarille.


    • Ansku 53

      Voi, tyttö raukat mitä menivät tekemään:( ! Nolasivat itsensä kyllä perusteellisesti. En ole osallistunut kilpailuun, mutta joskus....unettomuudesta kärsivänä olen ohjelmaa katsellut. Nyt meni tytöiltä kyllä mahdollisuudet telkkariin aivan äkkiä päästä takas. Surku juttu:(! Sitä se viina teettää...Mutta eihän missään muuallakaan saa töissä kännissä olla. Potkut siitä tulee ja mielestäni se on ihan oikein. Niin makaa, kuin petaa !!!!

    • heinä

      En kyllä tyttöinä kehtais vähään aikaan nokkani ulos pistää:sen verran nolo juttu. Kännätähän saa ja pitää hauskaa.....mutta ei töissä ja vielä telkkarissa!! Ihan oikein, että työmaalta lähtö tuli. Ei ole tuollainen kivaa katseltavaa! Surettaa läheistenkin puolesta.

    • Näin on

      Iidahan on tavallaan ollut symppis, mutta siinä saatte taas moni suomalainen taas livenä nähdä mitä viinailu teillä teettää.

    • kerran kokeillut

      Itse kisasta. Kerran yhtenä yönä seurasin ja tulin siihen tulokseen, että rehellinen ei kisa voi olla.
      Jos oikein ymmärsin, niin nopein oikein vastaaja voittaa. Eli ensimmäinen vastaaja joka oikean vastauksen tietää ja vastaa lisäkysymyksiin oikein. Tuntuu mahdottomalta, että viisi-kymmenen minuuttia noin helppoihin kysymyksiin pitäisi vastausta odottaa.
      Systeemihän toimii tekstiviestimaksuilla ja mitä kauemmin ja mitä useampi soittaa, sen parempaa tuottoa systeemi tekee.
      Uskon vakaasti, että vedätystä aika pitkälti juttu on. Varmasti se jolle voitto "suodaan" saa rahansa, mutta sitä ennen kyllä uskon homman olevan rahastusta.

    • Laillista huijausta

      Kyllähän se on ollut suuri puhelinlasku ja luottotietojen menetys, minkä noista rahastusvisoista on moni "voittanut".

    • sdfgsdgsdg
      • joulun iloa

        No eipä toi nyt mitään ois haitannu. Oisivat vetäneet vaan shown loppuun. Mikä uutinen tää nyt oli?


    • yllättynyt

      Mistä voittostudiosta kirjoitat, " Lotostako" ?

    • Tutkittua

      Wot ilmoittaa käyttäjäkokemusten mukaan nuo linkkisi vaarallisiksi .

    • Silkkarihorot

      Ei vaan ne blondit on jotenkin muuten vain hitaita yhksilöitä.
      Normaalin ihmisen silmin sellainen toiminta vain näyttää päihtyneeltä.

    • Tissinäyttely

      Vastenmielisiä naisia tyrkyttämässä seksiä tv.visailun ohella. Tissinäyttely on typerää eikä kuulu tälläiseen ohjelmaan. Näytelköön kauluksesta pursuavia rintojaan jossain muualla jos on pakko.

      • life reality show

        Aiotko vierailla maapallolla kauankin. Huomaat vielä että kaikki täällä pyörii tuon seksin ympärillä, tällä kun lisääntyminen perustuu kahteen eri sukupuoleen.


      • turpoavat_rinnat

        Turvonneet rintavarustukset estää näkemästä kysymyksiä kunnolla!!!!!11!1!!!!


    • Aika pian he petti uuden vuoden lupauksen...

      5.1 luvattiin "enää ei pelata tylsiä pelejä joissa etsitään ii:tä, aa:ta, uu:ta tai oo´:ta tämä on meidän uuden vuoden lupaus teille, nyt on uudet pelit"

      JA mitä tapahtui tänä yönä 6.1... etsitään taas 5 tuntia sitä riihimäkeä

      • Tänäyönä taas petettiin lupaus... Jos lupaukset on tuota luokkaa niin miten taitaa olla muiden seikkojen rehellisyys...

        Juontajakin oli vähän näreissään kun alettiin etistään Uusikaupunkia jo 10 minutin jälkeen, olisiko ollut uusi ennätys?


      • pankkiautomaatti kirjoitti:

        Tänäyönä taas petettiin lupaus... Jos lupaukset on tuota luokkaa niin miten taitaa olla muiden seikkojen rehellisyys...

        Juontajakin oli vähän näreissään kun alettiin etistään Uusikaupunkia jo 10 minutin jälkeen, olisiko ollut uusi ennätys?

        JA edellisyönä taas petettiin lupaus maarianhaminan muodossa


      • pankkiautomaatti kirjoitti:

        JA edellisyönä taas petettiin lupaus maarianhaminan muodossa

        Pitkästä aikaa tuli katottua yölähetystä ja taas petetään lupausta maarianhaminan muodossa


    • Ilmeisesti tuottaja tai edes juontajat eivät tiedä noista "monivalintakysymyksistä" mitään... Sen verran huonoja esimerkkejä he niistä antaa....

    • Tänään tuli pitkästä aikaa katottua hetki yölähetystä ja taas petettiin uuden vuoden lupaus Uudenkaupungin muodossa... Ei siis kovin rehellinen peli ainakaan

    • epäiliä

      Voi kauhiaaaaa!Nytkin siellä juontaja heiluu kepin kans aivan älyttömän , laske yhteen kaikki luvut,peliä joka ei ole normaalia laskutehtävää ollenkaan!! Epäilen että sen vastauksen sanoo sitten joku tutun tuttu, jolle se on ilmoitettu!?Ei sitä muuten voi tietää, on se niin ihmeellinen laskutoimitus!?

    • afasiako

      Yhdellä sien ja mien puhujalla on puhevika!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe