Mikä meininki!!

Siis joku kaivaa kaikki vanhat ketjuni esiin, ja haukkuu minua siitää että häiriköin ja haukun. On kyllä ymmärretty minut totaalisen väärin! Olen vain yrittänyt puolustaa palstaa.

Ja minua on haukuttu perättömästi. En istu pyörätuolissa, en ole vammainen ym!! Sen myönnän että puolustaudun mm. tr;ää vastaan, hän se kyllä saa haukkua ihmisiä palstalla..

Nyt kysyisin suoraan, kuinka moni haluaa minut pois palstalta ja kuka haluaa että jään?

Alkaa taas ärsyttämään tämä palsta..

43

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhoitu kittie :))

      Tr:n metkuja jälleen. Antaa ukon harrastaa ketjujen nostoa, jos ei muuta keksi. Parempi sekin kuin lemmikkikissojen teurastus. Ja yksi pikku juttu: et pysty vastausten perusteella arvoimaan, kuinka moni haluaa pitää sinut palstalla tai sinut sieltä pois. Jos on paljon aikaa, erityyppisiä haukkumaviestejä on mahdollista tehtailla vaikka kuinka. Jos lopetat kirjoittamisen, niin moni muukin lopettaa. Ei minua ainakaan motivoi yhtään, jos täältä kaikki mukavat ihmiset kaikkoavat.

      • Kiitos kommentista! :) Juuh, ei sais ivälittää.. Pistää vaan vihaksi ihmisten typerä käyttäytminen. Joskus vaan menee hermot..

        No, en voi tietää kuka on ketjujen noston takana.. Mutta omituista käyttäytmistä..

        Minä toivoisin että muutkin ottaisivat osaa ja puolustaisivat palstaa?

        Joo, varmasti tulee haukkuviestejä tähän ketjuun, mutta olisi kiva myös kuulla positiivisia kommentteja myös.


    • Miten sun

      masennus jaksaa ? Joko kohta kykenet töihin ? Ainakin täällä sulla on aikaa / energiaa touhuta....miksei siis työt maistu ?

      • Siis kyllä masentunut voi jaksaa touhuta jotakin. En vaan makaa kotona.. Harrastuksia on paljon ja käyn välillä kuntoutumassa klubitalolla, muiden mielenterveyspotilaiden kanssa. :)

        Valitettavasti en kestä työelämän stressiä, olen lääkärin mukaan krooninen tapaus, tuskin parannun.. Välillä on toki hieman parempia kausia ja välillä olen huonomassa kunnossa..


    • Kiitos!

    • Aiotko

      maata veronmaksajien kustannuksella koko loppuelämäs...kun on työelämän stressiä >? Ennenvanhaan potkaistiin tyhyjäntoimittajia perseelle.Eihän se mitään,jos itte maksaa makaamisensa,mutta,että muilla maksattaa ?

      • Nonniin.. Nämä on taas näitä jotka luulevat ettei masennus ole sairaus! Pitääkö sairaiden ihmisten sitten pärjätä ilman rahaa kokonaan? Eihän se onnistu.

        Ja haloo, olen ollut työelämässä ennen sairastumista ja olen opiskellut kolme ammattia.


      • verorahat
        kittie2 kirjoitti:

        Nonniin.. Nämä on taas näitä jotka luulevat ettei masennus ole sairaus! Pitääkö sairaiden ihmisten sitten pärjätä ilman rahaa kokonaan? Eihän se onnistu.

        Ja haloo, olen ollut työelämässä ennen sairastumista ja olen opiskellut kolme ammattia.

        TR ite jäänny eläkkeelle 49 vuotiaana, 3000 eur eläkettä/kk


      • verorahat kirjoitti:

        TR ite jäänny eläkkeelle 49 vuotiaana, 3000 eur eläkettä/kk

        Minulla ei ole läheskään noin paljon. Mutta pärjään.


    • Jos täällä kertoo itsestään jotain todellista niin aina löytyy noita puun takaa haukkujia jotka tarttuvat asiaan. Sillä ei ole mitään väliä mitä se 'paljastus' koskee.

      Jos vaikka paljastaisin että kengän numeroni on 44 niin kyllä siihenkin joku raukka varmaan tarttuisi...

      • Niinpä.. : / Ja ovat varmaan itse vielä terveitä, entäs sitten kun joutuvat sairauslomalle tai eläkkeelle? Näin voi käydä kenelle tahansa.

        Omat ongelmat / sairaus johtuvat monesta asiasta.. Ja en tietenkään haluaisi olla pois työelämästä, kun olen vielä nuori.. Mutta se että en luultavasti parane, ei ole oma vikani!

        Masennus ei ole heikkous, vaan johtuu mm. siitä että on tsempannut liikaa.. Joku tähän suntaan oleva sanonta on olemassa, ja se on totta.


      • Kit-e-kat
        kittie2 kirjoitti:

        Niinpä.. : / Ja ovat varmaan itse vielä terveitä, entäs sitten kun joutuvat sairauslomalle tai eläkkeelle? Näin voi käydä kenelle tahansa.

        Omat ongelmat / sairaus johtuvat monesta asiasta.. Ja en tietenkään haluaisi olla pois työelämästä, kun olen vielä nuori.. Mutta se että en luultavasti parane, ei ole oma vikani!

        Masennus ei ole heikkous, vaan johtuu mm. siitä että on tsempannut liikaa.. Joku tähän suntaan oleva sanonta on olemassa, ja se on totta.

        Voi kittie... Älä vain lannistu :) Maailma on ihmeitä täynnä. Muutaman vuoden kuluttua voit hyvinkin muistella tätä aikaa ja ajatella, että "enpä olisi joitakin vuosia sitten uskonut, että mihin kaikkeen olen kyennyt ja mitä kaikkea olen saavuttanut". Ole itsellesi armollinen, äläkä vaadi itseltäsi liikoja. Kelpaat ystävillesi ja rakkaillesi juuri sellaisena kuin olet :))


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Voi kittie... Älä vain lannistu :) Maailma on ihmeitä täynnä. Muutaman vuoden kuluttua voit hyvinkin muistella tätä aikaa ja ajatella, että "enpä olisi joitakin vuosia sitten uskonut, että mihin kaikkeen olen kyennyt ja mitä kaikkea olen saavuttanut". Ole itsellesi armollinen, äläkä vaadi itseltäsi liikoja. Kelpaat ystävillesi ja rakkaillesi juuri sellaisena kuin olet :))

        Kit-e-kat löysi oikeat sanat...


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Voi kittie... Älä vain lannistu :) Maailma on ihmeitä täynnä. Muutaman vuoden kuluttua voit hyvinkin muistella tätä aikaa ja ajatella, että "enpä olisi joitakin vuosia sitten uskonut, että mihin kaikkeen olen kyennyt ja mitä kaikkea olen saavuttanut". Ole itsellesi armollinen, äläkä vaadi itseltäsi liikoja. Kelpaat ystävillesi ja rakkaillesi juuri sellaisena kuin olet :))

        Joo.. kyllä perhe/suku ja ystävät tukevat ja rakastavat minua. Ja tietävät vahvuuteni, joita kyllä löytyy, ei me masentuneet olla ihan toimeettomia. Tutustukaa vaikka esim. klubitalojen toimintaan.

        Kiitos! Kit-e-kat!


    • On sulla energiaa

      täällä kirjoitella aamusta iltaan...miksei työt maistu ? Lopeta se makaaminen.3 ammattia...Pyh....

      • Lopeta itse typerät kommentit, kun et asiasta mitään tiedä.


    • Makaaja 2

      Lopeta itte se joutenolo,ja mene töihin.Masennus...pyh !

      • Todella loukkaavaa, lainaappa kirjastosta kirja mielenterveysongelmista tai käy lekurin juttusilla, niin opit mikä on muka laiskuutta.

        Ja opisksellut olen, miksi siitä valehtelisin?

        Pyh!


      • Kit-e-kat
        kittie2 kirjoitti:

        Todella loukkaavaa, lainaappa kirjastosta kirja mielenterveysongelmista tai käy lekurin juttusilla, niin opit mikä on muka laiskuutta.

        Ja opisksellut olen, miksi siitä valehtelisin?

        Pyh!

        Viestini sinulle singahti jostain syystä tuonne aika korkealle. Ei kannata noteerata ilkeitä ja pahansuopia kommentteja ollenkaan. Jos ihminen murtaa jalkansa, ei hänellekään sanota, että "kävele vain menemään, onhan sinulla jalat".


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Viestini sinulle singahti jostain syystä tuonne aika korkealle. Ei kannata noteerata ilkeitä ja pahansuopia kommentteja ollenkaan. Jos ihminen murtaa jalkansa, ei hänellekään sanota, että "kävele vain menemään, onhan sinulla jalat".

        Ei saisi välittää, mutta tuollaiset ilkeät ja välinpitämättömät kommentit satuttavat.. Ja sitten tulee puolustauduttava..

        Toivon että terveet ihmiset joskus itsekin sairastuvat jollain lailla, ehkä sitten tajuavat jotain?


    • Älä piittaa jälleen kerran... Monilla muilla palstoilla on eräs henkilö jälleen aktiivinen. Ja hänen sanomisistaanhan ei tarvitse välittää:)

      • Siis ihan oikeasti ihmiset ovat todella ilkeitä, toivoisinpa että voisin tarttuttaa heihin vaikean masennuksen, niin oppisivat miltä se tuntuu!

        Alkaa ihan oikeasti tympimään tämä palsta!!

        Kiitos tuesta Toljanter.


    • Masennus tarttuu

      Pyh.sulla mikään oo......joutava laiskuri,joka vetelehtii veronmaksajien rahoilla.Täällä on aikaa / energiaa touhuta niin että savu nousee...töihin kun pitäis lähteä...ei jaksa,on masennus,se on sairaus...pyh,valetta joka sana.Olet keksinyt koko masennuksen,kun et halua tehdä mitään,ja muiden pitäisi elättää sua.Miten sulla on varaa tietokoneesen,ja liittymää peruspäivärahalla..ai niin,veronmaksajathan senkin maksaa..HÄPEÄ,SINÄ MUIDEN KUSTANNUKSELLA MAKAAVA TYHJÄNTOIMITTAJA !

      • Mitä jos menisit paapiin PIKKUINEN...;)


      • Häpeä sinä joka haukut ja puhut typeriä. Sanoin jo ettet tajua mitään koko asiasta.


      • Kit-e-kat

        Mitäpä jos sinä häpeäisit, mokoma ihmisen irvikuva. Millainen iljetys kykenee suoltamaan suustaan noin ala-arvoisia kommentteja? Voi olla, että sinutkin jonain päivänä elämä yllättää. Ja se yllätys saattaa olla vaikkapa krooninen masennus, aivokasvain, infarkti tms. Toivottavasti sitten ymmärrät, mitä kanssaihmisten sympatia ja myötäeläminen sairaalle merkitsee.


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Mitäpä jos sinä häpeäisit, mokoma ihmisen irvikuva. Millainen iljetys kykenee suoltamaan suustaan noin ala-arvoisia kommentteja? Voi olla, että sinutkin jonain päivänä elämä yllättää. Ja se yllätys saattaa olla vaikkapa krooninen masennus, aivokasvain, infarkti tms. Toivottavasti sitten ymmärrät, mitä kanssaihmisten sympatia ja myötäeläminen sairaalle merkitsee.

        Älä muuta sano! Ala-arvoista käyttäytymistä, kukaan ei ole superihminen ja pysy terveenä koko elämäänsä.

        Ja sitäpaitsi et tiedä mitään minun elämästä ja muka laiskuudesta. Sairas ihminen ei tarkoita sitä ettei muka jotain pysty tekemään.

        Toivoisin että palstalla olisi enemän toljanterin, kit-e-katin ym. kaltaisia ihmisiä. Kokkola-palsta on pilalla.


    • ota kiinni

      Siis joku kaivaa kaikki vanhat ketjuni esiin, ja haukkuu minua siitää että häiriköin ja haukun. On kyllä ymmärretty minut totaalisen väärin! Olen vain yrittänyt puolustaa palstaa.
      (Miten sellainen voi mitään puolustaa joka häiriköi kaikkialla)

      Ja minua on haukuttu perättömästi. En istu pyörätuolissa, en ole vammainen ym!! Sen myönnän että puolustaudun mm. tr;ää vastaan, hän se kyllä saa haukkua ihmisiä palstalla..
      ( sinua ei voi haukkua perättömästi, koska totuus olisi paljon pahempaa)
      ( sama istuuko pyörätuolissa tai nettituolissa lopputulos on kuitenkin sama)
      ( miten sinä avuton voit mitenkään pulustautua, koska kaikki mitä sanot kääntyy itseäsi vastaan)


      Nyt kysyisin suoraan, kuinka moni haluaa minut pois palstalta ja kuka haluaa että jään?
      (sanon suoraan kukaan ei välitä mitä sinä puuhaat kunhan et häiritse ketään)


      Alkaa taas ärsyttämään tämä palsta..
      ( itse totesit mitä sinun pitää tehdä, mutta on kyseenalaista että ärsyynnyt niin paljon että poistut ikuisiski ajoiksi)

      Toivotan sinulle hyvää joulua, toivottavasti joku tuo sen sinulle, koska itse et sitä kykene rakentamaan.

      Tympeä keski-ikäinen narttu joka taluttaa karvasta passskantavaa koiraa.

      • Mene Kivelä nukkuun!

        Kyllä nyt on kappari-Kivelällä vitutuskäyrä jääny pystyyn. No, se onkin ainut, mikä siinä 160cm pätikässä on pystyssä, väitti sitten Tuula mitä lystää...


      • TOSIrealisti Kokkola
        Mene Kivelä nukkuun! kirjoitti:

        Kyllä nyt on kappari-Kivelällä vitutuskäyrä jääny pystyyn. No, se onkin ainut, mikä siinä 160cm pätikässä on pystyssä, väitti sitten Tuula mitä lystää...

        Tutkintapyyntö jätetty.


      • kittie2

        Häiriköin kaikkilalla, missä??

        Ja mikä totuus on pahempaa?

        Ja ihan sama vaikka en sinua kiinnosta, et sinäkään minua.

        Palsta ärsyttääkin, palasin tänne ihaninen ihmisten toimesta, en teidän kiusaajien.

        Joulua vietä läheisten kanssa, en yksin.

        Ja sinulla on jotain koiria vastaan ja naisia?


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Tutkintapyyntö jätetty.

        Samoin sinusta.


      • ota kiinni
        Mene Kivelä nukkuun! kirjoitti:

        Kyllä nyt on kappari-Kivelällä vitutuskäyrä jääny pystyyn. No, se onkin ainut, mikä siinä 160cm pätikässä on pystyssä, väitti sitten Tuula mitä lystää...

        ota kiinni >>ei ole edes seisonut viime aikoina kivellä, joten älkää kaikesta syyttäkö syyttömiä.

        Viiitun turvenuijat tuulastakaa sulan veden aikana.

        Ja kittie2 lopeta kitiseminen, eihän sinusta kukaan edes kehtaa kertoa totuutta ja tuskin sinusta kukaan on kiinnostunut, kaikki jotka vastaavat ovat vain ärsyyntyneet sinun typeristä palstan sotkuista.


      • jeesus
        kittie2 kirjoitti:

        Häiriköin kaikkilalla, missä??

        Ja mikä totuus on pahempaa?

        Ja ihan sama vaikka en sinua kiinnosta, et sinäkään minua.

        Palsta ärsyttääkin, palasin tänne ihaninen ihmisten toimesta, en teidän kiusaajien.

        Joulua vietä läheisten kanssa, en yksin.

        Ja sinulla on jotain koiria vastaan ja naisia?

        tutkintapyyntö jätetty jotta palstalle saadaan joulu rauha


      • ota kiinni kirjoitti:

        ota kiinni >>ei ole edes seisonut viime aikoina kivellä, joten älkää kaikesta syyttäkö syyttömiä.

        Viiitun turvenuijat tuulastakaa sulan veden aikana.

        Ja kittie2 lopeta kitiseminen, eihän sinusta kukaan edes kehtaa kertoa totuutta ja tuskin sinusta kukaan on kiinnostunut, kaikki jotka vastaavat ovat vain ärsyyntyneet sinun typeristä palstan sotkuista.

        Senkun kerrot totuuden. Sinähän se myös kitiset, ja mistä sinä tiedät kuka minusta on kiinnostunut?


      • jeesus kirjoitti:

        tutkintapyyntö jätetty jotta palstalle saadaan joulu rauha

        Rauhaa kaipaan minäkin palstalle. Mutta jos minä sen tuon, voin kyllä häipyä.


      • kittie2 kirjoitti:

        Rauhaa kaipaan minäkin palstalle. Mutta jos minä sen tuon, voin kyllä häipyä.

        Et häivy kittie...

        Taas veikkaan että vastustajiasi ei ole monta, luultavasti vain yksi.

        Sulje silmäsi noiden provojen osalta koska palstan valvonta ei näköjään toimi. Joka tuollaisia provoja tekee ei ole mieleltään terve. Ja sellaisten juttuihin tulee suhtautua naureskellen, on se sonta mitä hyvänsä...


    • Oikein raskas

      työ on ainoa tie masennuksen paranemiseen.Ojankaivuu,tai metsätyö on mitä parhain lääke mielenterveysongelmiin.Mielestäni,kaikki muu on teeskentelyä,ja rahantuhlausta.

      • Nöyrä kiitos

        Mitä työtä suosittelirit TOSIrealistille, että hän parantuisi megalomaniastaan?


      • Anonyymi
        Nöyrä kiitos kirjoitti:

        Mitä työtä suosittelirit TOSIrealistille, että hän parantuisi megalomaniastaan?

        Kaatopaikan vartijaksi


    • no mutta..

      Voitaisko täällä keskustella sitten välillä muustakin kuin siitä miten kittietä ärsyttää joku TR, tai että miten sitä ja tätä kiusataan.
      Sori vaan mutta en jaksa lukea tuollaisia ketjuja. Keskustelkaa noista asioista vaikka jossain chatissa. Mutta musta vaan on jotenkin tympeää että samoista asioista täällä vain jauhetaan. PItää puolustaa sitä ja tätä nimimerkkiä tai inhota sitä ja tätä.

      • pojot sulle! 10+

        Viikon järkevin kommentti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe