Sinulle omalle mussukalleni oikein ihanaa

Olet mielessäni

joulua. Olet ajatuksissani. Rakkaudella, sinun.

290

3024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin myös

      Hyvää, rauhallista joulua kaikille.

      • jouluja kaikille

        Hyvää ja mukavaa.


      • Uuutta Vuotta

        Kaikkea kaunista, hellää ja Onnellista vuodelle 2015.


      • .....
        jouluja kaikille kirjoitti:

        Hyvää ja mukavaa.

        Oli hyvä joulu.


      • nainenn1
        Uuutta Vuotta kirjoitti:

        Kaikkea kaunista, hellää ja Onnellista vuodelle 2015.

        Kuin myös sinulle.


    • Sinulle Spedelle

      Takkaan Komia Tuli Too Hot To Handle Ja Aapinen JouluLahjaksi Niin Opit Ehkä Tavaa ABC.

      • ......

        ei ymmärrä.


    • #Ajattelen#

      joo niihän sinä sanot

    • Koetapas arvata?

      Onko minulla nimikin?

      • ......

        Kaikilla on nimi.


    • Minä..sinun

      Jos, olet hän

    • Pusu poskellesi

      ..tunsitko.

      • Nainen8

        Tunsin, hellä oli, kiitos.


    • Unohtumaton eilinen

      En anna periksi koskaan.

    • Ei kannatakaan..

      periksi EI anneta. Haavetta, unelmaa, ne kantaa, antaa voimaa.

      • Nainen8

        Noinhan se on.


    • jouluaattona

      Tunnet lämpöisen henkäyksen, se olen minä, kuiskaan korvaasi..olet RAKAS.

    • Sori..

      aloittaja kun tungen tähän siivelle,,,mutta haluan laittaa tässä samassa ketjussa omalle mussukalle jotain..vaikka hän ei enää itteään mun mussukkana pitäiskään, silti: Hyvää joulua sinulle ja piip, vaikket minua kohtaan mitään tunnekaan, niin rakastan sinua. Nyt oikeestaan vasta ymmärrän miksi kaikki meni silleen..ja siksipä sinua rakastankin vaikka sattuukin. Naiselle keski-suomeen

    • Nyt joulu

      on, kaunis valkea joulu.

    • ......joulu....

      tuli, hiljaisuus laski..liiankin.

    • ..missä..

      Hän onkaan, tuo ystävä kallis, parhain kautta aikojen. Toivottavasti hän on onnellinen.

      • ......

        On hän.


      • ....
        ...... kirjoitti:

        On hän.

        Niin on, uskon näin.


    • onnellinen ..

      kaksi halausta tänään kuitenkin saatu, voiko enempää vaatiakaan.

    • ..kynttilän,,

      liekki lepattaa..kuin sydämeni..villisti ja kaipaavasti. Minne..en tiedä..ehkä näin on tarkoitettu.

    • ..vapaana..

      kuin taivaan lintu..ehkä kuitenkin vähän kahlittuna..ajatuksissa.

    • ..lämpöiset..

      ajatukset sinulle näin aamuisella.

    • ..joulurauha..

      niin hiljaista on..kuuluu vain omat ajatukset..sinua mietin.

    • ..kuin jouluenkeli

      ..hiljainen..lähtee ajatukseni luoksesi..olet rakas.

    • ..lahjani..

      ..tuliko perille..pienen pieni lahjani..sydämeni lämpöinen..sinun sydämeesi.

    • lämpöä sydämeen

      Kiitos mussukalta tältä jostain
      ajatuksiisi toivon lämpöä

      vaikken ehkä mussukkasi olekaan,mutta toivoa voi :)

    • ..toivo..

      ..se kannattelee..ehkä, kuitenkin..tulee rakkaus, pieneenkin sydämeen.

    • ..tunne lämpöinen

      .sydämeeni tuli, tiedän..sinä kuitenkin..siellä..ajatuksen lämpöisen minullekin soit. Vahva on tunne tämä..ei erehtyä voi, tiedät sinäkin..sen.

    • ..välimatka

      ..ei vie mitään pois..päinvastoin..se kasvattaa rakkautta..sinuun..tiedätkin sen, tunnet sen ..uskon näin. Illalla katsoin tähtitaivasta ja vilkutin..sinä vilkutit takaisin..nin sen kuuluukin mennä..rakkautemme ei katoa..ei koskaan.

      • Sanoilla iloa

        "tunne lämpöinen ja välimatka" - ovat liikuttavan herkkää sanailua. Ne toivat sisälleni lämpimän tunteen lukiessani.
        Iloa tuova ketju, pysähdyin aatoksiini. . . . vilkaisin taivaalle.


    • ..aikaa..

      jos sitä kaipaat..suon sen mielelläni..mutta en loputtomasti..ymmärrät sen. Silti..olet rakas.

      • lumihiutaleen pyydystin

        Luminen maa ja kirkas tähtitaivas on aina kaunis.


    • kaunis on

      ..lumihiutale, niin puhdas ja valkoinen. Kunpa hänkin tietäisi..ja tietääkin..kaiken tämän.

    • ..nautitaan..

      ollaan hiljaa..nautitaan..toisistamme, näin ainakin ajatuksin ..tällä hetkellä.

    • ..sydän kutsuu..

      puoliskoa..lähden hakemaan ..toisen puoliskoni.

      • munmussukalle

        Helpottaa kun tiedän että mun mussukka nukkuu ainakin saman taivaan alla, vakka ei samassa sänkyssä...


      • jos sais minkä

        onko toinen puoliskosi koni vai kanttura..


    • ..tähtitaivas..

      ..tumma taivas..kaunis..niin kuin sinäkin. Tähdet, niin kirkkaat..niin kauniit, kuin silmäsi. Kumpa pian nähdä saisin ne. Tuikkivat..iloiset ja niin äärettömän kauniit..

      • yksi lukija vain

        Tietäisipä kenelle nämä sinun kauniit tekstisi omistat?


    • ..Hänelle..

      ....joka on ..ihmeellinen..kauniilla tavalla. Hänelle kauneimmat..hellimmät..yön toivotukset lähetän. Ajatus kaunis mielessä..toivottavasti tunnet..hymyni sulle.

      • ei tajua mitään

        No joka tuosta ei tajua päätellä,


    • ..pakkasaamu..

      ..lunta hiljalleen sataa..kauniita, puhtaita lumihiutaleita. Katson kun ne hiljalleen leijailevat..kuin minun ajatukseni..sinun luoksesi.

    • m&n

      Kyllä Sinä olet siinä vieressäni niin että kuulen äänesi ja jokaisen askeleesi.

    • unohdettu mies

      En ole ajatellut mussukkaani koko jouluna. Mutta jos hän pyytäisi, olisin ikuisesti hänen. Mutta ei hän pyydä. Ei enää.

      • Mistä tiedät?

        mitä jos hän ajattelee samoin kuin sinä?


    • ..lämpöiset

      ..ajatukset tuuli tuokoon..luoksesi..olet mielessäni..tiedätkin sen.

    • kun joulu on

      kun joulu on.

    • pimenevään iltaan

      Rakastan edelleen...vain me.

    • ..niin juuri..

      ..vain me.

      • ....

        Rakastan edelleen.


      • ei-itsekkäitä

        ..unohtamatta..myös..he.


    • ..aamu ..

      ..mielessä..hali..pusu..olet..suloinen.

    • sen vain

      Tiedän että olet siellä. Toivottavasti pakkanen ei puraissu poskiasi.

    • vain mussuttaja!

      Sulle on annettu paljon plussia, mussukoita näillä palstoilla riittää, eikä siinä mitään pahaa.

      Oon miettinyt, miten huvittavaa on, kun ihmiset omii, toisaalta vähemmän huvittavaa kun olivat myös ne ilkeät ja provosoituu niistä.

    • ..Hymy sinne..

      ..ei puraissut..vielä.

    • ..tuuli tuivertaa..

      ..tuulen lailla..lähden..sinun tähden..minne.tiedät kyllä..sinne.

      • On herkkää... On....

        Kyllä tällä ihmisellä tuuli tuivertaa sanonko missä :D


    • ..tiedätkin..

      ..sanon vielä..jos et ihan varma olekaan..olet tärkeä, rakas..hellyttävän suloinen..omalla tavallasi. Tänäkin jouluna..tunsit..uskoisin niin..kaiken tämän..vaikka en luonasi ollutkaan. Tähdestä..tuosta kauniista, samasta tähdestä..tiesimme..tunsimme molemmat sen.

    • ..vain me..

      ..silmämme kohtaavat..vihdoinkin..katsomme toisiamme, syvälle toistemme silmiin..sielumme kohtaavat..näin sen piti käydäkin.

    • ..ajatuksia..

      ..kävelin lumista metsätietä..kuunsirppi tummalla taivaalla, niin kirkkaana. Lumi narskui kenkien alla, pieni pakkassää, helppo hengittää. Kuinka kaunis voi luonto olla..kun sitä pysähtyy hetkeksikin ..ihailemaan.

    • ..pienetkin..

      ..asiat tuovat ..ilon..kuin myös..hän. Ja hänelle..toivon ..paljon iloa.

      • Valoa hämärääni

        Tähän ketjuun palaan aina uudelleen - luettuani tunnen iloa ja toiveikkuutta.

        Aivan kuin Hän kuiskailisi korvaani meille yhteistä - ja minulle kuuluvaa herkkää viestiä. Sen kuulemiseen en kyllästy. Sydämestä sydämeen! Kiitos.


    • ..uusi päivä..

      uudet ..kujeet.

      • nainen matkalta

        ..yö sinua miettien..täällä edempänä..huomenna..näänkö katsees..rakkaani..halaus ja suukko, pieni hipaisu kaulallesi..


    • ..väsynyt..

      ..silti, sinä mielessäin..sinusta, saan voimaa..tähän päivään. Sinulle..sinne, lämmin, pehmoinen hali..tai.. oikeastaan kunnon rutistus.

    • ..mietteitä..

      ..sinä siellä, minä täällä..Kuinka kuitenkin tunnen..että olisit vierelläni. Ehkä..ehkä, se on sitä..kuten viisaasti sanotaan..rakkautta.

    • ..väenpaljoudessa..

      ..kuljin hiljalleen, mietin samalla kulkiessani..olisitpa täällä ..luonani..yhdessä ihmettelisimme tätä kaikkea. Jatkan matkaani..hymyillen, sinä mielessäni.

      • ikävä ihollesi

        .. tuot valon sydämeeni, matka takana.. pääsin tänne...tunsin läheisyytesi, rakkautta tää... joka vain vahvistuu...saanko huomenna katsella sinua...koska rakastan...


    • ..ilta hämärtyy..

      ..yö,tuo kaunis tumma pimeys peittää taas maan.Kauniin, valkean maan..mutta..sinä kaunein..valaiset luonteellasi.. kaiken. . ainakin minun mieleni..kiitos, että olet ..olemassa. Kiitos..että, saan olla ..sinun elämässä.

    • Mussukat, pussukat..

      ja lussukat sentään. Eiköhän uus avaus tuonne r-r palstalle olis paikallaan? täällä ikävöidään kuka mitäkin,, minä ikävöin vain nelostielle haaskattuja rahoja..en muuta, mutta nää siirappiset tunkee sotkemaan ikävöintiäni..hus hus toiselle palstalle

    • ..voi ..

      ..ikävöidä..rakastaa.

    • ..sydäntä raastaa..

      ..kumpa yö ..toisi helpotuksen..Ajatukseni..kauneimmat lähti juuri..sinne. Kaunista..hyvää yötä ..hänelle.

    • Oikeesti...

      mussukka on parasta mitä tielleni on tullut...mutta myös paskintakin. Piru ja enkeli samassa akassa :) kieltämättä ikävöin,, eivoi mitään

      • pusspuss

        Mä Haluun Sut takas. Sä olit Mun nörtti..
        Sairaan ikävä sua MUSSUKKA.


    • tähtiin kirjoitettu

      ..niin..joskus hämmästelen asioita alla tähtitaivaan,,,.....uskon, toivon ja rakastan, olkoon nämä merkit meille ....toiveet paremmasta huomisesta meille ja läheisillemme.......sydänlämpöiset halaukset ..unet suloiset..hänelle, rakkaalleni.

    • ..untako vaan..

      ....Olimme meren rannalla,katselimme altoja..yhdessä..Sinun silmäsi välkehtivät kilpaa auringon kanssa..olit kaunis..läsnä. Katsoin silmiisi..kirkkaisiin ja tiesin..tämä ei lopu..koskaan..ei koskaan.

    • ..kaipuu..

      ..suunnaton..tämä, luoksesi on.Lähetinkin ajatuksen..tuliko perille..sinne..missä olet. Tunsin myös lämpöä..ehkä ajatuksemme kohtasivat..matkalla,toistemme luo.

    • ..ajatuksia..

      ..mietin..siellä, missä olet..kaukana..kuitenkin niin lähellä..Siellä myös..minä olen, en fyysisesti..mutta ..kuitenkin niin.. lähellä..ajatuksin.

      • nähdään

        ...tunsin myös....kaikki ..mitä tein tänään..olit siinä mukana..., ajatuksin lämpimin..
        haluan...tämä tunne ei pyyhkiydy pois, joukosta miljoonien...on vain hän...
        joka saa sydämen ....tahtiin,...... ikuisen rakkauden...katsettasi syvää...niin jo kaipailen....


    • ..rakkaus kantaa..

      ....vapaana kuin taivaan lintu..liidän luoksesi..Myrskyt..pilvet..ei mikään estä, rakkaus, kaipaus niin suuri.

    • ..illan pimeys..

      ..ei estä tunteitani..päinvastoin..ne kasvavat , jos mahdollista..vieläkin suuremmiksi.

    • ......

      Hyvää huomenta..omalleni.

    • yhteys ei katoa

      .. kaipaan minäkin, huoh.. en tiedä miksi kohtasimme .. tiedätkö sinä?

    • ..kohtalo..

      ..tähtiin kirjoitettu..tuhat vuotta sitten..näin uskoisin.

    • ..tyhjältä..

      ..tuntuu, ei tunnu ..oikeastaan miltään. Onko tämä edes mahdollista..kaiken jälkeen.

    • ..sinä ..

      ..siellä kauempana..olenko mielessäsi, tiedä en..ainakaan tällä hetkellä. Minun mieleeni tupsahdat..jatkuvasti..halusit..tai et. Toisaalta tunne tämä..on..järjetön.

      • täältä jostain

        Siellä kaukana jossain on joku
        salaisuuteni

        Ikäväni

        Hyvää jo alkanutta vuotta hänelle


    • ..mielessäni.

      ..omiani mietin..sinua, siellä..jossain..et kuitenkaan liian..kaukana. Tulee sekin hetki..kun saan..syliini sinut..hymysuuni, ottaa. Odotan..myös sinun..toivon odottavan.

    • ..suojelen..

      ..pahuuksilta..ikävistä asioista..jos haluat niin. Yhdessä..vahvempina..kuljemme vaikka..läpi tuulen ja myrskyn.

      • ..niin hyvä..

        ..lähelläsi, niin hyvä olla..Tunnetko samoin..uskoisin näin. Uusi Vuosi..paljon odotuksia..hyviä asioita..kanssasi. Kuluneele, vanhalle vuodelle jätetään taakse ..kaikki se..mitäUudelle..alkavalle Vuodelle ei haluta..mukaan. Rakkaus..se suurin..tulkoon se ..mukaamme..kaiken muun ihanan mukana.


      • toivon kipinä
        ..niin hyvä.. kirjoitti:

        ..lähelläsi, niin hyvä olla..Tunnetko samoin..uskoisin näin. Uusi Vuosi..paljon odotuksia..hyviä asioita..kanssasi. Kuluneele, vanhalle vuodelle jätetään taakse ..kaikki se..mitäUudelle..alkavalle Vuodelle ei haluta..mukaan. Rakkaus..se suurin..tulkoon se ..mukaamme..kaiken muun ihanan mukana.

        niin...toivon sitä sisimmässäni...välillä pohjavirtaukset vievät mennessään...tuot kuitenkin valon elämään..rakkaus, se suurin, ..hän on muita enemmän..huomenna toivon, näänkö silmistäs sun.. rakkauden....uuden vuoden ...suurenmoisen.


    • ..tähdenlento..

      näin ajatukseni..luoksesi saapuvat..kuin ..tähdenlento. Unikuvia..kaunita..sinulle..meille, olet rakas.

    • ..aamun mietteitä..

      ..sinulle..huomenta, hyvää sellaista. Uusi Vuosi..aika näyttää..mitä tuo tullessaan.

    • ..minun..

      ..sydämenpuolikas on matkalla luoksesi..ole ystävällinen..ota se itsellesi. näin..olemme..yhtä.

    • ..raketin myös..

      lähetin..ja olen itse siinä..mukana.

    • Sinulle5

      Onnellista Uutta Vuotta. Pusu ja hali myös.

      • .......

        Kuin myös.


    • blondi show

      Nyt hän saapuu mun blondini raketin lailla....

      • döndi

        Olisiko Bonndi?


    • ..vuosi vaihtuu..

      ..pari tuntia, sitten Uusi..parempi ..toivottavasti, koko vuosi. Simistäsi, kauniista..näen lupauksen..sinä myös..silmistäni näet,kaiken,..Valtavan..kaipauksen.

    • suudelmia lentää

      ..taivaalla..ota kulta omasi.

    • ..otin..

      Hyvä, hellä ja lämmin oli.

    • ..Rakastan.

      ..enemmäm kuin koskaan..HYVÄÄ RAKKAUDEN TÄYTEISTÄ UUTTA VUOTTA.

      • määin

        Nii määkin sua..enemmän..määin..


    • ..mietteitä..

      ..Tuokoon vuosi meille..toisemme..entistä enemmän..rakkautta, aimoannos helyyttä ja kutkuttavaa tunnetta..kun olet..lähelläni. Suudelmia..halauksia..kaikkea..mitä kaksi ..toisistaan välittävää..kaipaavat.

      • muita enemmän

        ..toivon..että viestini...antoi varmuuden...haluan pysyvän paikan sydämeesi, olen lähelläsi...rakastan...tähdet kirkkaimmat..olivat sittenkin valaisemassa tietämme..


    • ..antoi toivoa..

      kun kaksi..toisistaan..välittää..ei mikään..ehkä, voi estää..suurinta..rakkautta.

      • Toive paremmasta

        Kun nämä herkät ja kauniit viestit kuiskataan "omalle mussukalle", myönteinen tulos on taattu. Sydämeni pakahtuu ilosta. . .

        Lämpö sulattaa jään jokaisen sydämestä - hyvää näin heti vuoden alkaessa. Uusi vuosi, ja uskoa elämään jokaiselle.


    • ..metsäpolulla..

      ..hiljakseen kävelen..mietin..tietysti, sinua. On jo pimeää, ilta laskeutuu taas .yökin tulee..yksinäinen yö..et tullut..odotin..taas, turhaan. Este..sanoit..tiedäthän rakkaani, ne on..voitetavissa..kumminkin. Vastaan tulee pariskunta..hymyillen toisilleen..katson heitä..noin mekin vielä..hellästi toisiamme kädestä pidellen..Hymyilen heille..olenkuitenkin..onnellinen.

    • ..kauniita

      ..unia, oman kullan kuvia.

    • minä sinun

      ...unikuvin turvin..ajatuksin sinusta...nukun yöni taas levollisesti...toivon..
      polkumme kulkevat samaan suuntaan..ehkä huomen illalla ...valaisemme
      saman metsätien...ehkä jo päivällä näen silmäsi ...kaikkesi....rakkaat..

    • ..uusi aamu..

      ..uusin miettein..alkavaan päivään.ehkä..tänään..kohtaamme. Lämpöiset ajatukset..täältä..sinne luoksesi juuri lähetin.. Tunnetkin varmaan..lämpimän henkäyksen..se olen minä..tiedätkin sen.

    • ..myrsky..

      ..sataa, tuulee..myrskyää.Katson merta..villiä..raivoisaa..aaltoja, jotka nousevat myrskyn voimasta..Tunnen tuulen..rajun kasvoillani..en välitä..nautin..luonnonvoimasta. Katson merelle..kuinka voimakkaasti se raivoaa..hetken..sitten taas tulee..tyyntä. Kuin sydämessäni.

    • ..vaistoan..

      ..sinä ajattelet ..minua, siellä..kauempana. Tunne on ..vomakas, sydän jyskyttää..lämmin tunne tuli..kiitos.

    • Kauniita unia

      Sinulle, hänelle ja minullekin.

    • ..tuuli tuo..

      ..ajatukseni nämä..hellimmät korvaasi lämpöisen pusun kera.

    • ..aamuja..

      Uusi aamu..uudet..ei ehkä niin uudet ajatukset..kaipaukset. Lämmöllä mietin sinua..jälleen..tänäänkin. Ehkä..ehkä, tänään..silmämme kohtaavat.

    • ..silmäsi..

      ..ei niitä unohtaa voi. Miten Luoja loikaan ..kauniit silmäsi nuo. Kuin tähdet..kirkkaat ja kuitenkin niin viisaat..lämpimät..Niihin vaan upppoa vois.

      • Vahva tunne sinusta

        ..sydän toivoo..ikuisesti...loppuun asti.......on vain hän....hänessä on kaikki.
        Toivon myös..silmämme kohtaavat...tänään ..ehkä jo päivällä...illan hämärässä on
        vielä mahdollisuus..polulla..jota tähtemme.. valaisevat yhtä lailla......... kun sinä minua, ....rakas... me.


      • ....................
        Vahva tunne sinusta kirjoitti:

        ..sydän toivoo..ikuisesti...loppuun asti.......on vain hän....hänessä on kaikki.
        Toivon myös..silmämme kohtaavat...tänään ..ehkä jo päivällä...illan hämärässä on
        vielä mahdollisuus..polulla..jota tähtemme.. valaisevat yhtä lailla......... kun sinä minua, ....rakas... me.

        Voi vittu, mitä sontaa joku jaksaa viljellä.

        Heh,heh..


      • sanoälämuuta
        .................... kirjoitti:

        Voi vittu, mitä sontaa joku jaksaa viljellä.

        Heh,heh..

        Palstaelämän Taapermanni,, ikävän kruunaamaton sanaprinssi...polulla jota tähtemme valaisevat...


      • V M P !!!!!!
        .................... kirjoitti:

        Voi vittu, mitä sontaa joku jaksaa viljellä.

        Heh,heh..

        Veit mut ajatukset!


    • ..haaveissa vain..

      ..illalla kohdataan..syliini sinut saan.

      • odotan niin

        ...sään ja elän myrskyissä ...me voitamme haasteet...rakkaus, se suurin.. kantaa
        ..yhdessä.ja vieläkin vahvempina.. .lämmin haalus,..tunnet sen..illalla nähdään..


    • Nyt5

      olemme rakkaani kanssa, vihdoinkin.

    • ..lenkillä..

      ..talvisää, mukava pieni pakkanen.lunta sopivasti. Kävelin , ja nautin..olostani..yksin en lenkillä ollut. Kuitenkin..olet..mielessäin..ajoittain. Tunnet varmaan.kaipauksen tämän, välillä..suurenkin.

      • lumi unelmaa

        ..juri nyt lähden minäkin...pienen lenkin ...maastossa lumisen...lumi puhdas.,
        mieli raikas...tunnen lämpimän ajatuksen...sydämen sopukkaan sen talletan..
        halaukset ja kauniit unikuvat sinulle...kaipaus on suuri täälläkin...


    • ..kauniita..

      ..unikuvia..hänelle..halaus lämpöinen.

    • ......

      Kaipuu suuri.

    • kömmi esiin

      Missä muruseni on, palstaviidakossa.

      • iltapäivään.....

        ajatuksin etenkin sinusta...saavat silmäni loistamaan ja ...päiväni kulki taas kuin ....siivillä...auttelin muita heidän murheissaan...rentoudun, hyppelen lumessa ..kuin lapsonen..tietäen, että tunnet myös tämän kaipauksen...suuren, ihmeellisen.


    • ..tunnen..

      ..tuo ihmeellinen tunne..kaipaus..vähän..surumielinenkin. Kauneinta unta..unissa..kohdataan..pusu ja halit.

    • pakkasyöhön

      ..päivät vierii...en häntä nää....on kaipaus...mut pieni toivo....aina häämöttää..
      ...on juhllaa loppiaisen ja pirteä pakkassää...arki tullee..ehkä silloin..keskiviikkona silmäsi kauniit nään..huomaatko on täysikuu...ja unet, jotka hänelle viestini välittää...

    • ..aamu tuli..

      ..kirpeä pakkanen..silti..kaipaan, ikävöin. Kauneinta päivää..hänelle toivotan.

    • minä sinun

      ...tulkoon tuuli..pakkanen tai mikä muu...on toiveissa..sinä, ei kukaan muu..
      ...tähän aamuun..suukkoja ja halauksia...niin kaipaan minäkin, tiedät sen..

    • ..ilta taas..

      ..ei tullut..tänään..suukkoa, ei edes yhtä..Tietty..matka tää..ei voinut..odottaakaan..Silti..muistot..kauniit..mielessä, siitä hyvä..jatkaa..Kaipaus kuitenkin..halitsee.ehkä liiankin. Silti..uskon, kohdataan..onhan se ..kirjoitettu..tiedät..minne. Hellät ajatukseni..sinne..kauemmas..tuuli tuo..ole valmiina,rakas.

      • hukun silmiisi sun

        ...minulla..loistavat tähdet ja kuu...sillä toivon, että huomenna hänet nään..
        ....on toiveissa nähdä silmäsi rakkaat...nähdään, iloitaan...hetkistä yhteisistä,
        ehkä joskus ajasta pidemmästä. Rakastan.. Välimatkakaan......ei vie tätä pois.


    • ..huomenna..

      ..uusi aamu.. udet toiveet, ehkä..huomenna..Nyt ensin kuitenkin yö..tuo tumma..yö..hetken lepoa..ehkä, ajatuksista..Kauneinta unta..sinulle toivon..ehkä..ehkä.Toivossa on..hyvä olla.

    • ..huomenta..

      ..valoa, iloa ja rakkautta päiväsi.

    • .......

      Kel onni on, hän onnen kätkeköön.

    • ..mieleeni tuli..

      ..taidan olla aivan..höpö..kun näin..aina vaan, kaipaan..rakastan..Sinä..toinen höpö..saat sen aikaan.

      • hukun....

        ..täälläkin.. parasta tähän työpäivään....näin..silmäsi, kaiken...se tunne, rakastan minäkin...täysikuukin sen tietää,.. valvottaa..nukuin hetken...näin suloiset unikuvat sinusta...iltaan..ajatuksin sinusta...kaipaan ja rakastan...


      • Sitkeä tunne on
        hukun.... kirjoitti:

        ..täälläkin.. parasta tähän työpäivään....näin..silmäsi, kaiken...se tunne, rakastan minäkin...täysikuukin sen tietää,.. valvottaa..nukuin hetken...näin suloiset unikuvat sinusta...iltaan..ajatuksin sinusta...kaipaan ja rakastan...

        Rakastuneen ilo pursuaa väkisin ympäristöön. Se ei piilotu, vaikka mitä tekisin.

        Nämä tekstit tuovat iloa minulle tähän iltaan ja tulevaan yöhön . . .Hän, ihme mielessäni . . . kiitollisena.


    • ..ihme..

      ..todella..ihme..saa tämän aikaan..Rakkauden..ilon ja kaipuunkin. Hellimmät ajatukseni nämä..tuokoon tuuli..korvaasi. Iloa ..päivääsi, omani.

    • Aamun hetkeen...

      ...yö nukuskellen..välillä nousin...lukemaan ja kirjoittamaankin, ...ajatuksin lämpimin, sinusta, kaikesta...tunnen lämpösi...suuri kaipaus, ihmeellinen...kaikkea hyvää..
      taas ...tulevaan päivääsi.

    • ..sataa..

      ..kuin kyyneleet nuo ois..sadepisarat nuo. .jotka taivaalta kattoon ropisevat. Ei kyyneltä..ei huolta..kuitenkaan..toivon sitä..hänelle..hymyn kera.

    • ..mietteitä..

      ..Hymyn varmaan sait..pusu tulee..nyt..ajatuksissa vain..tiedät sen. Ja .tunnet sen. Iltaa kohti mennään..tuo hellivä tummuus..laskeutuu taas rauhoittavasti..meille.

    • ..aamun harmauteen..

      ..hyvillä mielin..tänäänkin. Halit..pusut..hellät ajatukset..sinulle.

      • Näin koen tänään

        Tämän lukeminen tuottaa joka kerran hyvän mielen.

        Vaikka lyhyen hetken käväisen sivulla, tarkistan tunnelman ja iloitsen lämpimistä sanoista. Jaksan toivoa ja uskoa hyvään.

        Rohkaisevat ja kauniit sanat eivät koskaan ole turhaan kirjoitettuja!


    • ..ilta taas..

      ..tuo tumma yö..saapuu..hiljalleen..Taas unta silmiin ja..unikuvia mieliin..minulle, hänelle , sinulle. Kauniita ja ..levollista unta..täältä..sinne. Hymyssä suin päätetään.. tämäkin päivä, vaikka ikävä..kaipuu ..sydämessä ..asuu.

    • ..silmäsi sun..

      ..ei niihin kyllästyä voi..kauniit kuin tähdet..kirkkaimmat. Katsomme toisiamme..ja tiedämme sen..ei tämä..päättyä voi. Haasteita..niitä riittää..nekin voitetaan..tiedän sen..ei meitä..erossa pitää voi. Pusu otsallesi..olet rakas.

    • Lauantai aamupäivään

      ..aikanaan tulit...ja sydämeni veit..voitamme haasteet....viestin sinulle aamuun lähetin..tunnetko sen, lämmön ja kaipauksen. Silmäni saavat myös loisteen
      ....sinun silmistäsi...hukun. Onnen tunteen,... haluan tämän säilyvän. Rakastan.

    • ..kohti..

      ..ihmisvilinää..nyt aika..on. Silmämme kohtaavat..kädet tarttuvat toisiinsa..Kävelemme..emmekä näe..kuin toisemme..vaikka ympärillämme..satoja ihmisiä.

    • pakahtuminen naiselt

      Hui!
      Jossain on kaupunki, jossa on paljon rakkautta.
      Onko se meidän kaupunkimme?

    • siellä jossain..

      ..kaupunki tämä..rakkautta, ikävääkin..joskus..suruakin. Kaikki tämä..ja paljon..muutakin..on siellä..kaupungissa.

    • ....

      Aika rakkauspakkaus. kiva lukea tekstejä.

    • ..onnen tunne..

      ..se tunne .kiva on..tiedän sen..sydämessäin..sen tunteen..Paljon on tunteita..tiedätkin sen..näet sen..silmistäni. Tänään..vain katsoimme..toisiamme, hetki oli meidän..aika pysähtyi..ei ollut ..kuin me.

    • ..unille..

      ..unten maille..yksin..taas, näinkö oli..tarkoitettu..Silti, hyvillä mielin..rutistan..tyynyä, on edes se pehmoinen. Kauas..sinne kuitenkin..kauniita unia..olet mielessäin.

    • Hyvää yötä rakas

      ...siellä olet rakkaani...ajattelen sinua, silmäsi ...tiedän, ne valaisevat tieni ja
      ajatukseni..jaksan odottaa..minäkin mietin sinua..ehkä alkuviikosta, näen, kaipaan.

      • ....

        Hyvää yötä.23


    • Aamupalalle

      ..sunnuntai aamu..hiljaista..ulkona piipahdin..pirteä, tuulinen sää..katsoin taivaalle, tunsin sinut ...tunteemme nää...tuuli tuokoon suudelman kaulallesi...aamun hämärään...lepää vielä hetki, meitä muistellen...odotan alkuviikkoa...että silmäsi rakkaat nään.

    • menköön talvi

      Sori jos toivotan jo hyvää juhannusta kaikille, mun tietääkseni joulu meni jo.

      • jouluja ja jusseja...

        hyvää juhannusta, se on jussia.... tähdet valaisevat kesäyötä, no eipä niitä paljon näy, ellei törmää halkopinoon... se on kuin löisi halolla päähän... tunsiko kossupullon halkopinoon kätkenyt, miten sielut kättelivät toisiaan... aika etsiä kaksoisliekkiä juhannuskokosta... sitten järveen vilvoittelemaan...


    • ..mietteitä..

      ..ilta hämärtyy..yö tumma..laskeutuu, päälle maan. Tämäkin päivä..huomenna..vaan muistella saa. Iloa..kaipaus..rinnassain..silti..kaikki hyvin..Huominen tulla saa.

      • ...kohti yötä

        .....yön hiljaisuus laskeutuu...on lämpimät muistot ...vaik viimainen sää...
        ikävöin, kaipaan ...niitä silmiäs sun...kyllä,... ilon huominen tulla saa..
        Levollista unta rakkaani nää.


    • ..unikuvat..

      ..valtava ikävä oli..sinuako..tiedä en..Sietämätöntä oli..onneksi aamu tuli.

    • ..sielu..

      ..levoton..liika melessä..sinä kuitenkin päällimmäisenä..tiedätkin sen.. Kevättä odotan..matkaa vielä..tulee se kuitenkin..odottamattakin..onneksi..kevät. Mitä mietit..minua..en tiedä..toivon kuitenkin..ehkä sen kohta..tunnenkin..lämpimän tuulahduksen..ajattelet kuitenkin..ehkä minua. Sinäkin ..tunnet..lämpimän tuulahduksen..tiedät mistä..tulee..Toivon niin.

    • ..lunta tulvillaan..

      on maa ja sydämeni..pahahtua meinaa. Rakkaus on..mitä on..sen tietää..sydämessään..kaipuu..ikävä, kaikki..kuuluu..yhteen. Sinulle sanon vaan..kaipaan..olet mielessäin.

      • kuka olet??

        Tämä on väärin. Kiusaat ihmistä! Miksi? Sydän ihan pakahtuu.


      • tietäjä nainen
        kuka olet?? kirjoitti:

        Tämä on väärin. Kiusaat ihmistä! Miksi? Sydän ihan pakahtuu.

        Täällä käy varmasti kymmeniä kirjoittajia. Ota rauhallisesti.
        Nautitaan näistä ja ikävöidään kaikki yhdessä.


      • varjosi
        kuka olet?? kirjoitti:

        Tämä on väärin. Kiusaat ihmistä! Miksi? Sydän ihan pakahtuu.

        Olen peilikuvasi. Heijastun takaisin karmana siitä kuinka yritit rikkoa minut pikkumaisuudellasi. Nyt. Katsoppa itseäsi ja kerro mitä näet rikkinäisestä itsetunnostasi? Tunsitko itsesi jotenkin paremmaksi kun sait mustamaalattua minua ja muita, haukkumalla, valehtelemalla ja alistamalla "egosi" kautta saaden ihmiset puolellesi ja asettumaan heidätkin minua vastaan. Olet manipuloija. Säälittävä. Kaksinaamainen. En halua olla kanssasi missään tekemisissä enää. Ikinä.


      • silmiisi sun
        tietäjä nainen kirjoitti:

        Täällä käy varmasti kymmeniä kirjoittajia. Ota rauhallisesti.
        Nautitaan näistä ja ikävöidään kaikki yhdessä.

        Hyvillä mielin..pysähdyin hetkeni..on vain hiljaisuus...näin taivaan..tähdet ja kuun..myös..lämpimat ajatukset ...on vaik ikävä...kaipauskin. Odotan aamun valkenevan, joko hänet nään..


    • tiedoksi

      täällä käy varmasti kymmeniä kirjoittajia, minä nainen, olen yksi niistä.

    • aamuun..

      ..tahdon vain..pelkkää hyvää, ..tähän päivään..pusun ja halin kera..sinne, kauemmaksi.

    • ..yö saapuu..

      ..unissa nähdään..kaipaan.

      • lämpimin ajatuksin

        ..kun silmäsi..aamulla nään...toivon..olet siinä hiljaa vierelläin...
        ... lämpimin ajatuksin....tänäkin päivänä...valoisaan tulevaisuuteen...kaikille.


    • Uusi päivä..

      ..tuokoon tämä päivä..ajatukseni..rakkauteni..luoksesi..sinne, kauemmaksi. Tiedätkin..tunteeni..tunnet sydämeni..kuulet niiden lyönnit välilä. Sinun sydämesi..puhdas kuin limi..lämmin kuin ..aurinko..kaipaan sinua.

    • ilta tulee..

      ...sydämen sopukkaan ..talletan...kuvan sinusta, suloisen...tänään näin..
      iltaa vietän...lämpimin ajatuksin sinusta, ..kaipaan ja rakastan.
      ...

    • ..Lämpimät..

      ..ajatukset..lähetinkin jo..tunnet varmaan..minäkin tunnen..rakkauden.

    • ..huomenta kaunista

      aamuun jokaiseen.

    • ..matkamme tämä..

      tämä on välillä niin mutkikas, matkamme tämä..Tuntuu,että polkumme..välillä menevät..eri suuntiin, vaikka suunta pitäisi..olla sama molemmilla. Kaikilla kuitenkin oma matka, oma polku..ja jos polut kohtaa..onnellinen saa olla. Jokainen kuitenkin ..valitsee polkunsa..oman tien kulkija..jokainen tavallaan on.

    • .......

      Kuiskaus hiljainen..olet Rakas.

    • ..aurinko

      näyttäytyy..mieleeni tuo..sinut..oman aurinkoni. Silmäsi nuo..tanssivat kilpaa auringon kanssa. silmäsi nuo..taitavat voittaa kirkkaudessaan, lämmössään.

    • ..ilta

      ..tulee..syliin sinut sulkea saan.

    • hymyillen.. kaivaten

      Vieläkö muistat haaveilijan
      lapsenuskoisen
      Täältä ajan ja matkan takaa sinne lennätän lumihiutaleen poskellesi
      olkoon se suukko minulta sinulle .. ihanalle sinulle

      muistan sinut

    • ..........

      Hyvää huomenta.

      • KaikkeaHyvääPäivääsi

        ..saa olla haavetta ja unelmaa..se kantaa ...niinkuin tieto sinustakin..
        rakas ihminen...kaipaan, toivon ...että, rakkaat silmäsi nään...rakastan.


    • muistot nuo..

      Muistan..kuinka hymyiltiin
      ..toisiamme silmiin katottiin

      ja muutamat suukot vaihdettiin.

      • Sanat kauheimmat

        Ehkä saamme.. Ehkä ei....rakkautemme liian suuri..tai pieni..tai keskikokoinen...kuin dementikko toistelen...samaa virttä...veisaamme...sama se.....missämenee....kustatulee.....maailamn pisin ketju.....rakkaani...syö.....k


    • ..dementikko

      ..kuin lapsi pienoinen, ei juuri muista mitään, silti..onnellinen, hänkin on.

    • yksi nainen

      -Joka päivä kun herään, mietin kuinka ihanaa olisi viettää tämäkin päivä kanssasi-

    • ..mietteitä

      ..kauneinta, ei vain voi unohtaa..eikä tarvikkaan. . Kauneus..katsojan silmissä, myös sisäinen kauneus..sitä sinulla on..tiedätkin sen, sanomattakin. Pusu otsallesi, toinen huulillesi.

    • ...hetken vielä

      ..jaksamme..sitten kaikki palkitaan..palaset menevät itsestään paikoilleen..ei ikävää, ei surua vaan iloa ja rakkautta. Taivas vaan rajana..jos sekään.

      • rakaalle

        -Muistan sinut seisomassa siellä, kuinka ihanalta näytitkään-


    • tunnustan

      .....Minä hullu. Olen rakastunut sinuun...

    • ajatus alku iltaan

      ..täälläkin..jo kauan sitten, merkit annettiin..kohtaammeko, en yksin sitä päätä.
      ..toivon, että tiemme kohtaavat, jos niin on tarkoitettu. näkisin...rakkaat silmäsi sun....

    • Rakkaus..etsii

      ..rakkauden luo..sinun luokse.

    • ..voi kulta..

      ..pieni höpöliini..minne käypi tieni.

    • ..huomenet

      ..hyvää mukavaa..ja iloista lauantaita itse kullekin.

    • yksi nainen

      Toinen kuukausi, toinen vuosi, toinen hymy, toinen kyynel, toinen talvi, mutta ei tule koskaan olemaan toista sinua!

    • naiselta miehelle

      Tänäänkin tieto sinusta...kantaaa eteenpäin..Lämpimin ajatuksin ..sinusta
      ...ja lähimmäisistä, niin sinä.. herkkyys ..lämpö..ja luottamus ja rakkaus...on tässä.
      j

      • naiselta miehelle

        Kirjoitus virhe..j..kirjain ei kuulu joukkoon.
        Hyvää puoltapäivää kaikille.


    • .............

      Katsoin suuriin silmiisi ja näin niistä kaiken, minkä jo tiesinkin.

    • Hyvää joulua

      Hyvää Joulua !

    • joulu meni..

      hyvä joulu olikin..rakkaus, kaipaus jäi.

    • sulle omalle

      mussukalle hyvää yötä ja kauniita unikuvia.

    • aamun ..

      ..ihana hiljaisuus..ei kiirettä minnekään..saa vain olla, miettiä, juoda kahvia ja nauttia. Sinä ..siellä, vähän kauempana..tiedät..tunnet..ajatukseni nämä..hellimmät..lämpimät..aamun pusu ..sinulle.

      • pari pientä

        kielaria.


    • ..........

      Tai tulista.

    • Tulta ..

      Sydämessä..sinä saat sen..roihuamaan..Villisti..tiedätkin.

    • aah.

      Peto minussa ,haluaa repiä vaatteesi päältäsi. Rakastella rajusti, vaikka hississä. :D Anteeksi himo iski!

    • nou nou..

      Hitaasti hyvää tulee.

    • ..kulta..

      ..pieni, oma höpöliini..Kaikki hyvin..rutistus..pusu hymyhuulillesi.

    • ..huomenta

      ..uusi aamu, uusi päivä..Mitähän tuo tullessaan, toivottavasti hymysi nähdä saan.

    • ..ajatuksen kera

      ..lähti pusu otsallesi, toinen huulillesi..olet rakas.

      • Tunteen tarkistus

        Pitkä ketju - ja niin liikuttavaa. . . lempeää tunnetta täynnä. . . mukavaa luettavaa illan iloksi. Näin rakastuneet . .


    • ..yötä kohti

      ..tuo tumma yö..rauhoittava pimeys. nielee hetkeksi kaiken..levon saamme, että huomenna taas ..hyvillä mielin jaksamme kohti ..uutta päivää. Sinulle..taas ..kiitos, tästä päivästä..olet rakas.

      • Tämä sinulle rakas,

        en tiedä toista yhtä inhottavaa kuin sinä, siksi ihastuin toiseen, josta haaveilen kaikki yöt lakanat märkinä,,


    • joulu meni jo

      Mitä tätä ny enää jauhaa.

    • ..lunta

      ..tulvillaan on raikas talvisää..joulu meni, ikävä..kaipuu..tänne jää. Rutistus ..hymyllä..tähänkin päivään.

      • pusu ja

        hellä mutta tuntuva puristus pepustasi.


      • .........
        pusu ja kirjoitti:

        hellä mutta tuntuva puristus pepustasi.

        Älä kopeloi,en oo sun oma.


      • olet iljettävä
        pusu ja kirjoitti:

        hellä mutta tuntuva puristus pepustasi.

        kuvottavaa.


    • ..yö taas edessä

      ..hyvä päivä takana..myös sinulla..rakkain..tiedän sen. Unessa tunnemme..toistemme hellän kosketuksen..halauksen lämpöisen..tiedän sen. Sitä ennen vielä..nämä lämpöiset ajatukseni..tuuli tuokoon..sydämeesi, ..olet rakas.

    • sydänkäyrä

      Anteeksi sydämmeni on remontissa. Palaan kun vahinko on korjattu..!

    • ..huomenta

      ..ioa..valoa..rakkautta päivääsi.

    • joksenkin niin ja

      Aloittajalle kysymys: mitä sä kostut tästä kaikesta täällä palstoilla???? Mieleeni tulee ihminen, joka tuntee paljon päänsä sisällä, mutta ei kuitenkaan uskalla. Meinasitko kuoleman jälkeen uskaltaa? Se voi olla myöhäistä. Vai saatko tyydytyksen, kun naiset niin sanoillaan sinua imartelee.. HUOMIO: kaikki mitä teet vain täällä, tapahtuu sinun omassa pikku maailmassasi. Päässäsi.
      Vai oletko niitä hiljaisia hyssyköitä, joita joka paikassa lymyää taustalla? Vaatimattomana. Huomaamattomana. Ollaan kuin ei oltaiskaan. ???
      Minä itse olen nainen, joka näyn ja pidän huolen, että näyn. Minä haluan olla ihmisenä sellainen, joka huomataan omana persoonanaan. Joko vihataan tai pidetään. Mutta teen sen vain siksi, koska kun katoan ajasta ikuisuuteen, minun poissaoloni kyllä huomataan. Tosiasia on se, että ne ihmiset jotka eivät näkyneet täällä ollessaan, niin heidän poistumistaankaan ei huomata.

      • mitäs SINÄ

        kostut tästä viestistäsi??? Katkera ennenaikojaan vanhentunut jumppaohjaaja!!


    • ..niin tai näin..

      ..kuolema..meillä kaikilla edessä, joillain aikaisemmin, joillain myöhemmin..Kaikki kuollaan joskus. Poistuminen..pitäisikö siitä ..numeroa tehdä..suru jää..eikö riitä. Jokainen, sinäkin..voit valinnoillasi..tehdä elämästäsi..mieluisen..kuten minäkin..omilla ja vain omilla valinnoillani. Rakkaus , kaipaus..kuuluu elämään..minun..ehkä sinunkin..Valoisaa päivää ja hymy sinne..minulta.

      • edellinen nainen

        Tiedän mitä ihminen kelaa hetkeä ennen kuolemaa.
        Jos syntymä ja kuolema ei ole samanarvoisia, ette te ihmiset koskaan opi elämään oikein ja rakastamaan oikein.


      • Enkelikö se siinä?
        edellinen nainen kirjoitti:

        Tiedän mitä ihminen kelaa hetkeä ennen kuolemaa.
        Jos syntymä ja kuolema ei ole samanarvoisia, ette te ihmiset koskaan opi elämään oikein ja rakastamaan oikein.

        Te ihmiset? Ihminen se olet sinäkin et enemää etkä vähempää.


      • edellinen
        Enkelikö se siinä? kirjoitti:

        Te ihmiset? Ihminen se olet sinäkin et enemää etkä vähempää.

        Olen mitä tahansa. tosiasia on se, että minä olen ollut siinä vierellä usein ja olen tietoinen. Itse olen elänyt niin, että vaikka huomenna kuolisin emme koskaan tiedä kuka seuraavaksi ja milloin, niin tietäisin eläneeni niin kuin piti. Se, että asiasta puhuu ääneen, ei tarkoita sitä, että se takaa varman kuoleman... kuolema ei ole mitään mystistä tai taikuutta. Se on meidän kaikkien kohtalo.
        http://youtu.be/GdZn7k5rZLQ


    • Tiedät sen...

      Toistelet sanaa tiedät(kin) sen.... oletko ihan varma että se toinen on ajatusten lukija? Vai kuolluttako kaipaat? Sitten ymmärrän, mutta eläville kerrotaan avoimesti tai siirrytään eteenpäin. Tämä vain oma mielipiteeni. En usko että teillä on mitään telepaattisia yhteyksiä.

    • ..tiedän

      ..ja Hän ..tietää..kaiken.

    • sivulliselta nyt

      Hyvää joulua

    • ...juuri nyt

      ..mukavaa ja rauhallista..ilon päivää..hänelle..sinulle ja minulle..Rakkaus..se suurin..kaunein ja voimakkain..voittaa..kaiken.

      • nyt olen sanaillut

        Rakkaus on kuolema. Vasta, kun kuoletat itsesi, osaat rakastaa. Oikein. Rakkaus on. Kuolema on. Syntymä on ihme.
        http://youtu.be/1V4AscLidWg
        Se mistä luovut, sen saat. Luovuin rakkaudesta, sen sain.


    • hyviä pyhiä sieluille...

      hyvää juhannusta, se on jussia.... tähdet valaisevat kesäyötä, no eipä niitä paljon näy, ellei törmää halkopinoon... se on kuin löisi halolla päähän... tunsiko kossupullon kätkenyt, miten sielut kättelivät toisiaan... vithu niin varmaan... aika etsiä kaksoisliekkiä juhannuskokosta... sitten järveen vilvoittelemaan kamapäissään, huominen tulee jos selviää juhannusuinneista...

      • ......

        Hohhoijaa.


      • kärsimysnäytelmä...
        ...... kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        löytyikö sitä liekkiä, hyvää pääsiäistä myös...


    • ...liekki..

      ..tulinen, suuri..rakkauden liekki..polttaa..meitä, minua ja ..häntä.

      • Mikä vitsi!

        Ekan kerran tuli nähtyä tämäkin ketjullinen diipadaapaa.

        Jatkakaa, tietysti hän ajattelee juuri teitä siellä jossakin.


    • ....

      Vitsit juu vähissä, eräillä, katkeruus paistaa.

    • ....

      ....

    • ..torstai

      ..toivoa täynnä, sanonta kuuluu. Toivoa siis sopii, että päivä olisi kaikille mukava ja juuri sinulle.

    • Joku nainen

      Sinun onnellinen hymy. Rakastan sinun kasvojasi. Sinun lämmin sydän.
      Rakastan kaikkia sinussa.

    • ..nyt juuri

      ..haluan sanoa..olet rakas.

    • Niin minäkin

      Mutta surullista, kun osa palstalaisista pilasi kauniin ketjun.
      Tässä huomaamme, että kaikki valo ei ole hyväksi.

    • lainaa1

      Menin alkuperäisen suunnitelman mukaan. Mokasin.

      • Elämäni valoa

        Täältä selaan vain kauniit viestit. Ne sopivat illan hämärään ja haaveilevaan mieleeni.

        Rakastuneena uskon hyvään - toiveikkaana ajattelen iltaa ja jännittyneenä odotan tulevaa.


      • Vihreää valoa, kevättä
        Elämäni valoa kirjoitti:

        Täältä selaan vain kauniit viestit. Ne sopivat illan hämärään ja haaveilevaan mieleeni.

        Rakastuneena uskon hyvään - toiveikkaana ajattelen iltaa ja jännittyneenä odotan tulevaa.

        Vähän niin kuin minä.


      • valoa iltaan
        Vihreää valoa, kevättä kirjoitti:

        Vähän niin kuin minä.

        Saa olla haavetta ja unelmaa, ...se meitä johdattaa.. minä ajattelen sinua..
        ..tulevaisuus..kanssasi...ikuisuus..olet minulle tärkein, rakastan ..haluan.. niin


    • kauniita..

      unia..unikuvia..hellä ajatus lähti luoksesi halin kera.

    • hyvää yötä

      ....toiveissa...kun rakkaat silmäsi nään..yön helmaan jään..kauniit ajatukset..
      lämpösi..luottamus ..kaikki voimaan jää..kauniita unia ja hyvää aamua tulevaa.

      • Sopii minulle nyt

        Tämän ketjun tarkistan, koska tiedän sen tuovan hymyn huulilleni ja iltaani iloa. Kiitän.

        Vähillä sanoilla saa paljon lämpöä aikaan . . kun ne osuu nappiin.


    • Yksi nainen

      Kirjoitin nimesi taivaalle,
      mutta tuuli puhalsi sen pois.
      Kirjoitin nimesi hiekkaan,
      mutta aallot pesi sen pois.
      Kirjoitin nimesi sydämeeni,
      ja ikuisesti siellä se on.

    • niinppä

      Moon aina ollu sellaanen, jotta ku joku mua kehuu, niin mä oikeen tykkään.

    • ..mietteitä aamuun

      ..uusi päivä, mitä tuo tullessaan..sen vasta illalla tietää..mitä tuli. Toivotaan sinulle mukavaa ..sydämen muotoiista ja oloiata päivää.

      • käteni

        jo käy hameesi alla.


      • ...........
        käteni kirjoitti:

        jo käy hameesi alla.

        Hohhoijaa.


      • taisit
        ........... kirjoitti:

        Hohhoijaa.

        tykätä.


    • .......

      Susta vai.

    • ..ilta hämärtyy

      yö taas tulee..tuo tumma rauhoittava pimeys..Tähdet taivaalla..nuo miljoonat kirkkaat..loistavat ja kauniit, kuvastavat tunteitani..sinuun.

    • Sinua vain ..

      ..Rakkaus, kaipuu, ikävä..kaikki tuo..valtaa mieleni. Kohta aika lopettaa on..en kuitenkaan sano..hyvästi.

    • yötä kohti

      sinä olet rakkaani, ja minä olen sinun.

      • yön jälkeen

        Ihanaa..uusi viikko alkaa..ehkä lähipäivinä nään..sinut oman kultaseni..


    • hyvää yötä

      Kaivaudun vällyjen alle lämpimään. Ajattele ihosi lämpöä vapisten.

    • Itse ap

      Sinulle, ne kolme pienta sanaa.

      • Blaa blaa blaa

        Pälä pälä pälä


      • vieläkin

        minä rakastan sinua


      • :DD
        Blaa blaa blaa kirjoitti:

        Pälä pälä pälä

        :DD "blaa blaa, pälä pälä"... Tää oli hyvä aloitus tälle viikolle!


    • hyvää puoltapäivää

      ...haaveilen sinusta..edelleen..silmäsi..valloittavat sieluni...
      ...kaunis sää...ja lämpimät ajatukset sinusta..tuovat ilon elämään..
      ..arkinen aherrus...ja matkat nää..kaikki kestää, kun on ystävä tää....

      • Iloa sinnekin

        Kiitos ilahduttajalle - niin kiirettä ei ole olemassakaan, etten ehdi vilkaista tänne. .

        Haaveilu kannattelee tätäkin iltaa.


    • ..yö..

      tulee..taas, lämmin tumma yö. Ppivä takana..hyvä päivä..Nyt sinä mielessäin..lämpöiset ajatukset täyttävät mieleni..ajatukset sinusta..meistä..elämästä..Sinä olet..elämä ..kauneimmillaan.

    • hyvää yötä tulevaa

      Tuokoon tämä yö..lepoa hyvää..tunnetta syvää... olkoon ajatus lämpöinen
      ...sydämen sopukkaan ... sen talletan...odotan sinua...nähdään...pian...

    • kohta

      Aion unelmoida sinusta. Pehmeä suudelma huulillesi.
      Nuku hyvin rakkaani.

    • ...lunta

      ..sataa..valkeaa lunta, kuin pumpulia..niinkuin ajatukseni tällä hetkellä..hyvällä..kaipaan.

      • 7+7

        Ihania runoja! lisää näitä tällaisia romanttisia rakkausrunoja. romantiikkaa ja rakkautta ei ole koskaan liikaa


    • ilta tullut on

      Tiedät sen...tunnet sen...lämpimät halaukset iltaasi...ja unet suloiset yöhösi...
      hänelle...lahjalleni...tässä elämässä..onko tähtiin kirjoitettu...kaipaan minäkin...

    • kaivaten

      Tumma yö..syliinsä meidät sulkee..hellimmän ajatuksen kera..sinulle.

    • hyväillä

      Kuin kaunis timantti





      Loistan kuin naantalin aurinko sinulle.

    • kullalle

      Se ei ole minun vikani rakastan sinua, se on sinun.

      • Täältä

        Rakkaus..kenen syytä..se tulee hiljaa hiipien..tai lujaa rymisten..Kestääkö se..tuulet tuiskut, myrskyt..sen nähdä saa. Lämpöiset ajatukset lähti pusun kera ..ota kiinni. Kauniita unia, mukavia unikuvia.


      • mesikämmen

        Hyvää yötä minun hunajaiseni, makeita suukkoja ihanille huulillesi.


      • hunajapupunen-

        Ei makeata mahan täydeltä, vähän kerrallaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe