Vesipaastolle

Mjoopati

Vaikkei nälkäkurjeksi pidäkään ryhtyä, voi olla paikallaan pidättäytyä vapaaehtoisesti ruoasta,näin joulun syöminkienkin jälkeen..Nyt ois ajatuksena aloittaa semmoinen 2 viikon mittainen vesipaasto. Siihen liittyen kysynkin kannattaako joitain vitamiintabletteja tms. ottaa paaston aikana? Kun kyseessä on vesipaasto, ei siis mehuja tms.

12

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toka_kerta

      Aloitan itse huomenna ja toista kertaa yrittämässä, viimeksi hyytyi reilu viikkoon kun alkoi närästämään niin paljon etä ei pystynyt nukkumaan ja lisäksi verenpaine laski hieman liikaa. Nyt yritän kymmentä päivää siten että lisää vesipaastoon hieman suolaa.

    • No joo

      Niin, voihan sitä täällä kertoa että aloittaa...

      Harvoin on joku vesipaastoilija kahden viikon perästä tullut kertomaan, että joo kaksi viikkoa meni vesipaastotessa...

    • Mjoopati

      No vähän eriasia jos terve ihminen lähtee vesipaastolle kuin joku anorektikko esim. Paasto tekee hyvää keholle ja ennenkaikkea mielelle. Pistää itsekurin tiukalle ja saa ajattelemaan mm. että tarviiko sitä suklaata mussuttaa..Pitää kuunnella omaa kehoaan.

    • Maria26272772

      Moi! Itsekin alotin tänään 10-15 päivän vesipaaston. Hyviä kokemuksia on ennen kaikkea ihon kunnon paranemisessa. Tsemppiä kaikille!

    • hyyyy

      Täällä samoin,siskot pysykää lujana :D Ja noin 14pv..

    • Tytsy19

      Täälläkin aloitettiin vesipaasto, ja tarkoituksena noin 2 viikkoa. Mukavaa että kerrankin on muitakin mukana, joten tsemppiä kaikille!!

      Itsellä lähtötilanne 58,5 kg, ja nyt toivotaan että paastoilu vähän puhdistaisi kehoa, ja olo pysyisi virkeänä! Millaisia alkutilanteita muilla on?

    • Hah hah!

      Ei kiinosta ei tippaakaan, et sinä kuitenkaan voi vetää istä kahta päivää pitempään.

      naurattaa nää teidän "lupailut".

      Ykskään mimmi ei oo voinut tulla kolmantena päivän kertomaan tänne ett "joo, kolmas päivä meneillään, juu"...

      Hah haa!

      Esim Tytsy, kerroppa täällä kahden viikon perästä, miten meni.....................................

      • Hah hah!

        Seuraan siis todella kovalla mielenkiinnolla!!!!!!!!!

        Saapa nähdä miten moni mimmi..........................


    • Tytsy19

      Toivottavasti vielä muutkin ovat mukana!

      Minä ainakin olen, ja tänä aamuna näytti vaaka 56,5 kg (1,5 vuorokautta aloituksesta) eli ihan hyvin menee. Ja olen ennenkin paastonnut, joten uusi asia tämä ei minulle ole, ja siksi tiedän että pystyn vetämään tämän loppuun asti ja kertomaan vielä 2 viikon päästäkin tuloksia. Yleensä itselle se vaikein päivä on ollut 4-5 päivän tienoilla, kun silloin heikottaa usein, mutta sitten kun siitä taas selviää niin loppu meneekin paljon helpommin.

      Mites muilla paastoilijoilla?

    • Krampiton

      Huomasin tämän keskustelun vasta nyt, aloitin 2.1. ja yhdeksäs päivä menossa tiukkaa vesipaastoa, vielä olis 4 päivää jäljellä. Mahtava olo ollut koko ajan. Kirjoitin jo toiseen ketjuun tästä, mutta jaanpa tämän asian tässäkin: Jos lihaskrampit vaivaavat niin kannattaa kokeilla kivennäisvettä josta hiilihapot on ravisteltu pois (kaadan vähän vettä toiseen isoon pulloon ja ravistelen jonkin aikaa). Itse ostin 'Spring luontainen kivennäisvesi' -pulloja Prismasta. En tiedä onko taika tuon veden mineraaleissa/suoloissa vai ei, mutta kramppeja ei ole tullut.

    • Pohjoisen Pihlaja

      Hei! Täällä yksi paaston yrittäjä lisää. Ensikertalaisena aion yrittää viittä päivää vesipaastolla. Tarkoitus olisi hankkiutua eroon turvotuksesta ja saada puhdas aloitus pysyvään ruokavalion remonttiin. Onko konkareilla mitään neuvoja kuinka selvitä pahimmista sokerihaluista paaston aikana?

    • neiti4

      Minullakin alkoi nestepaasto su iltama. Olen joskus aikaisemminkin kokeillut näitä. Paino tippunut noin 0,7 kiloa alotuksesta. Puhdistuksena minäkin pidän, kun atsa reistaillut jonkun verran. Yritän selvitä itse viiden päivän ajan ja sitten jatkaa vähän kevyemmällä ruoalla!
      Onko täällä ketään kuka ottaa osaksi suolihuuhtelut ja/tai glauber suolan käytön? Itse kokeilin ensimmäistä kertaa tuota glauber suolaa, ja oli aika karsean makuista ja vaikeaa saada alas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      241
      2618
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1514
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1422
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1315
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      913
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      888
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      878
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      835
    Aihe