Kunhan höpisen

Piti tulla oikeen tänne itsekseen höpisemään,kun on niin hiljaista joka paikassa. Joulukin meni,eikä suostunut jäämään vaikka pyysin. Tuleehan se sitten takasin vuoden lopussa,jos hengis oon..tai tuleehan se vaikken olekkaan. ;)

Edessä kokonainen uusi vuosi omine juttuineen.Saas nähdä,minkälainen vuosi tästäkin tulee.Se on kiva,että ollaan menossa kevättä ja kesää kohti. :)

No niin..Nyt saatte tekin höpistä jotakin.

40

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedottaja.

      kahvilamme on auki joka päivä klo 6.00 - 23.00. sen ulkopuolella jokainen kahvittelee omaan piikkiin.
      ei vaan oo vetäjää kun vissiin emäntä tai isäntä heitti esiliinan nurkkaan ja läks muihin hommiin tai vaihtoi palstaa.

      viel on starttivaihe uudelle vuodelle eli katsannossa kuinka se kehittyy. talvi alta pois ensin ja sitten nuuhkimaan esikkoja tai orvokkeja tai vuokotteja tai ruusukkeja ja koivui ja mäntyi ja katajii ja ruohoo ja leikkaamaan nurmikkoo ja istuttaa perunoi ja naurei ja porkkanoi ja salaattei ja kaataa juhannuskoivuu ja alkaa oottaa syksyy ja sitä et talvi yllättää autoilijat ja sitten se joulukin jo alkaa kolkuttaa ja sitten alkaa pelätä rakettei ja pum pum ja toivottaa vuotta 2016 ja sit on vuosi mennyt.

      • semmostatämmöstä

        Mitäpä sitä vetäjää pitää olla kunhan vaan höpisee kuten Miisukin tekee. Hyvä hyvä!


      • Pitenee se pullakin.
        semmostatämmöstä kirjoitti:

        Mitäpä sitä vetäjää pitää olla kunhan vaan höpisee kuten Miisukin tekee. Hyvä hyvä!

        Pitäähän sitä vetäjä olla, vetää lettipullapitkot suoriksi niin saa leikattua enämpi pullasiivuja.


      • vetovapaa
        Pitenee se pullakin. kirjoitti:

        Pitäähän sitä vetäjä olla, vetää lettipullapitkot suoriksi niin saa leikattua enämpi pullasiivuja.

        Joo, muistan erään jolla oli tapana päästä kiperästä vastaamisesta lauseella "sä vedätät mua". :D


      • Mites se emäntä/isäntä nyt tolleen jätti duuninsa..:P

        Siinähän tuliki koko vuosi kerralla.Tuota rataa kun nääs kaikki menee. :))

        Oli kyl sumppi nii seisoneen makuinen,että on taidettu keittää viime vuoden puolella. :#


      • Seurantabarometri
        mii-su kirjoitti:

        Mites se emäntä/isäntä nyt tolleen jätti duuninsa..:P

        Siinähän tuliki koko vuosi kerralla.Tuota rataa kun nääs kaikki menee. :))

        Oli kyl sumppi nii seisoneen makuinen,että on taidettu keittää viime vuoden puolella. :#

        Vähän oli keittäjiä männeelläkin vuodella. Jokunen hämmentäjä oli valmiina. Lusikat puuttui vissiin kun ei ole muodotunut etes muodollisia kahvihetkiä.

        Joku avaus, silloin tällöin, eli aikansa ja astui kahvilaan hiljaisuus.


      • Seurantabarometri kirjoitti:

        Vähän oli keittäjiä männeelläkin vuodella. Jokunen hämmentäjä oli valmiina. Lusikat puuttui vissiin kun ei ole muodotunut etes muodollisia kahvihetkiä.

        Joku avaus, silloin tällöin, eli aikansa ja astui kahvilaan hiljaisuus.

        No miksei kukaan tuonu lusikoita?? Pihipukit..


    • Muisti

      Sinä se jaksat höpöttää :) Se on hyvä se, oletkin niitä harvinaisuuksia jotka vielä rekatullaan kirjoittavat.

      Joo joulu tuli, oli ja meni...joutikin jo pois kun ei ollut mitään rajaa suklaansyönnillä. Nyt on naama täynnä näppyjä ja housunvyötärö tiukilla :)

      • Miksen minä jaksa..;)) Nythän sitä jaksaa,ku on mässänny koko joulun.

        Voe voe..Lenkille siitä,että se vyötäröki siitä ohenee,mut älä kokonaan haihdu. ;)


      • Onnea II:lle jaksol
        mii-su kirjoitti:

        Miksen minä jaksa..;)) Nythän sitä jaksaa,ku on mässänny koko joulun.

        Voe voe..Lenkille siitä,että se vyötäröki siitä ohenee,mut älä kokonaan haihdu. ;)

        10 vuotta 3 kuukautta rekattuna on onnittelujen arvoinen asia.

        Mites seuraavat 10 vuotta ja 3 kuukautta, vieläkö aiot jaksaa :)


      • vieriihän ne
        Onnea II:lle jaksol kirjoitti:

        10 vuotta 3 kuukautta rekattuna on onnittelujen arvoinen asia.

        Mites seuraavat 10 vuotta ja 3 kuukautta, vieläkö aiot jaksaa :)

        On se näköjään noin, uskomatonta. Onnittelut rohkeudesta ja sinnikkyydestä! Missähän nuo profiilikaveris nykyään samoilee? Olikos tuo kurkunpätkä Vegetable? Oikeastaan kuvittelin sinunkin olevan nuorinta sukupolvea, muttei kai haittaa?.


      • Onnea II:lle jaksol kirjoitti:

        10 vuotta 3 kuukautta rekattuna on onnittelujen arvoinen asia.

        Mites seuraavat 10 vuotta ja 3 kuukautta, vieläkö aiot jaksaa :)

        Mistäs sen tietää...;) Saatan viel vanhainkodistaki kirjotella..siis jos muistan viel jotain. :))


      • vieriihän ne kirjoitti:

        On se näköjään noin, uskomatonta. Onnittelut rohkeudesta ja sinnikkyydestä! Missähän nuo profiilikaveris nykyään samoilee? Olikos tuo kurkunpätkä Vegetable? Oikeastaan kuvittelin sinunkin olevan nuorinta sukupolvea, muttei kai haittaa?.

        Vegetable joutu johonki..:O Mihkä lie joutu tai häipy...tai katos..


      • joo tuli jouluna vähän ylimääräistä läskiä ,. ja nyt on niin kylmä ettei voi lenkkeillä. Yritin käydä tänään mutta palasin ulisten takaisin vartin päästä kun naama jäätyi ,. tuuli kovaa ja pakkasta -14 jotain ,.
        ja huomenna vielä kylmempää.


      • HugaZaga kirjoitti:

        joo tuli jouluna vähän ylimääräistä läskiä ,. ja nyt on niin kylmä ettei voi lenkkeillä. Yritin käydä tänään mutta palasin ulisten takaisin vartin päästä kun naama jäätyi ,. tuuli kovaa ja pakkasta -14 jotain ,.
        ja huomenna vielä kylmempää.

        Sama juttu..Nyt vaan sisätreenit kehiin..Puntit ylös..jaksaa jaksaa...:))

        Eiks keskiviikkona jo lauhdu.Sit pääsee,jos enää viittii.


      • mii-su kirjoitti:

        Sama juttu..Nyt vaan sisätreenit kehiin..Puntit ylös..jaksaa jaksaa...:))

        Eiks keskiviikkona jo lauhdu.Sit pääsee,jos enää viittii.

        vaan lähettäiskö silti Bahamalle?

        ☀ ☃


      • kaffetta ryystellen
        mii-su kirjoitti:

        Mistäs sen tietää...;) Saatan viel vanhainkodistaki kirjotella..siis jos muistan viel jotain. :))

        Voi olla, että siellä vanhainkodissa tapaa ihan livenä nämä palstalta tutut. :) Pitää jollain lippusella nikkinsä niin ei erehdy, paitsi sun ei tarvi? :D


      • kaffetta ryystellen kirjoitti:

        Voi olla, että siellä vanhainkodissa tapaa ihan livenä nämä palstalta tutut. :) Pitää jollain lippusella nikkinsä niin ei erehdy, paitsi sun ei tarvi? :D

        :D Aatteles..Siel saatais muistella vanhoja mukavia palstahetkiä. ;))
        Eikä mun tosissaan varmaan tarttis lapulle tätä nimeä pistää.Tää on mulle niiiii rakas. ;)


      • HugaZaga kirjoitti:

        vaan lähettäiskö silti Bahamalle?

        ☀ ☃

        Oiii...Lämmintä olis ja sais vaan lököillä ja naatiskella drinksuja. :))


    • Kukas se oli se.... omituinen höpöttäjä?

      • En tiiä henk koht

        Joku sketsihahmo se oli ja joku tuonut sen nimeksi tänne, varmaan. Ehkä se on höpöttänyt omiaan? Oliko etes tän maailman kartalla?


      • 5050

    • tykkyäkö lykkää

      Lumiko se höpinätkin katkonut?
      Hyvä Miisu, anna vaan palaa!

      • Juu..mä annan palaa täydellä tulella. :))


        Hitsi..Täällä on porukkaa jotka muistaa mut,mut mä en tiiä keitä te ootte?? Mystinen juttu.


      • muinaiset
        mii-su kirjoitti:

        Juu..mä annan palaa täydellä tulella. :))


        Hitsi..Täällä on porukkaa jotka muistaa mut,mut mä en tiiä keitä te ootte?? Mystinen juttu.

        Älä sure, kaikilla julkkiksilla sama ongelma. :D
        Joku muukin luonnehdinta oli ilmiöstä, mutta ehkä se on useimpien kohdalla käänteinen?
        Usvaa vaan! :)


      • Tiedetään.
        muinaiset kirjoitti:

        Älä sure, kaikilla julkkiksilla sama ongelma. :D
        Joku muukin luonnehdinta oli ilmiöstä, mutta ehkä se on useimpien kohdalla käänteinen?
        Usvaa vaan! :)

        Lähellä on tilanne, että mii-su voi luopua nimmaristaan ja hypätä esiin puskana ja heittää "ettekö te tiedä kuka mä olen".


      • muinaiset kirjoitti:

        Älä sure, kaikilla julkkiksilla sama ongelma. :D
        Joku muukin luonnehdinta oli ilmiöstä, mutta ehkä se on useimpien kohdalla käänteinen?
        Usvaa vaan! :)

        No sithän mulla ei ole mitään hätää. :))


      • Tiedetään. kirjoitti:

        Lähellä on tilanne, että mii-su voi luopua nimmaristaan ja hypätä esiin puskana ja heittää "ettekö te tiedä kuka mä olen".

        Vitsi...Mä repesin. :DDD


      • Adria ejk
        mii-su kirjoitti:

        No sithän mulla ei ole mitään hätää. :))

        mii-sulle pusu pikkusella tissinpuristuksella.

        Dee dee!


      • Adria ejk kirjoitti:

        mii-sulle pusu pikkusella tissinpuristuksella.

        Dee dee!

        Ei voi olla totta!!!! Ihku Adriankin on viel olemassa. :)))) Ja heti käy kopeloimaan! :D

        Tosi kiva "nähdä" !!


      • Adria ejk
        mii-su kirjoitti:

        Ei voi olla totta!!!! Ihku Adriankin on viel olemassa. :)))) Ja heti käy kopeloimaan! :D

        Tosi kiva "nähdä" !!

        Samoin. Mitä kaikkee kivaa sun elämääsi kuuluu. Onko vanhoista tutuista mitään kuulunu.?


      • Adria ejk kirjoitti:

        Samoin. Mitä kaikkee kivaa sun elämääsi kuuluu. Onko vanhoista tutuista mitään kuulunu.?

        Normielämää elän.Töissä ja kotona vuorotellen.Niin, käyn mä tällä koneellaki välillä. :))

        En ole kuullut muista.Se on harmi se..Täs kerran aattelin just Satutätixiä,että mitähän hänelle kuuluu..


    • Piupali paupali
    • jaaha, nyt Suomi24 aikoo uudistua. Yhteisö pyyhkäistään pois mutta sitä ei kai kukaan enää ole käyttänyt vuosikausiin ,. sen käyttö hiipui kun S24 viimeksi teki uudistuksia :D
      kahtellaan ,.

    • Höpinöitä.

      Höpöti höplö höplö höö suu yhtä mittaan käy jäkäti jäklä jättä jää...

      Joku tuollainen lällätys oli 60 luvulla. Oliko Brita (Koivunen) ja Eikka ?

    • Moi miisu, sinulla sitä virtaa vielä riittää :)

      • Voiii...Ihanaa Taikis kuulla sustakin.Kerran mietinkin,että mitähän sulle kuuluu,kun et ole täälläkään käynyt. :))

        Mulla virtaa kyllä piisaa.Mikäs tässä,ku elämäki on jo hankittu,niin ehtii sitä silloin tällöin skriivailemaan täälläkin. :)


    • huhhahjarommia

      Onkos koko sakki jo flunssan pyörteissä? Kuka se joikaan rommia joka vaivaan? :D

      • muinaismuisto

        Kai ne on kun hoitajakin vastarokotteineen tullut paikalle? Terkkuja Taikikselle!


      • Tuosta flunssasta..Mulla ei ole semmosta ollu moneen vuoteen. Terve ku pukki koko ajan. :)

        Pitäis varmaan koputtaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe