Biologisista syistä rumat ei kelpaa

Ruma mies

Katselinpa tuossa avaraa luontoa kun tuo luonto aina on mua kiinnostanut muutenkin. Varmaan yksi turnoff lisää naisille. Nössöt ja lapsethan vaan luonto ohjelmia vahtaa. No enivei. Ohjelmassa oli juttua parinvalinnasta eläimien kesken. Ja kyllä vain samat luonnonlait ne on ihmisilläkin. Naaraat valitsevat vain komeimmat ja vahvimmat. Heikot ja rumat eli huonon höyhen peitteen tai turkin omaavat skipataan samoin kun laihat ja heikot sekä vetäytyvät. Uroksen pitää pullistella ja kukkoilla ja olla esillä suuna ja päänä ja ajaa pois kaikki muut urokset väkivalloin. Eli kaikki samat käytösmallit kuin ihmis maailmassa.
Naaraat monesti myös arvostavat sitä että uros tulee ja ottaa väkisin.

Ei yhtään ihme ettei mun profiili kiinnosta. Olen heikko, surkea, onneton alemmantasonuros. Mutta kaikki supliikkimiehet, komistukset, vahvat ja aina esillä olevat vie naiset.
Ihan sama jos mä menen mun ytm kaverin tai niinsanotun kaverin kanssa baariin. Kaikki naiset ovat sen komistuksen perään ja mua katsotaan yleensä nenän vartta pitkin. Moni jopa alkaa haukkumaan mua vaikka olen vain kaverin kanssa baarissa mutta kun näitä diivoja ärsyttää se läsnäolo kun olen hänen ja tämän ytm kaverin riesana.

Luonnossa mun kohtalo olisi karumpi. Kanahaukka tappaisi mut jos olisin soidinmenoissa häviävä kanalintu. Sudet tai karhut söisi mut jos olisin kiima tappeluissa hävinnyt heikko peurapukki. Tai jos olisin susi mut potkittais laumasta ulos niin kuin ihmis maailmassakin kuolemaan nälkään.
Eli luonnossa olisin tuomittu kuolemaan. Ihmismaailmassa olen vain tuomittu olemaan ikuinen naisten hylkäämä alemmantasonluuseri joka ei kelpaa kenellekään.
Joten kyllä erittäin hyvin näkee että ihminen ei eroa luonnosta käyttäytymisellään millään muotoa. Nopeet syö hitaat ja heikoimmat vaan kuihtuu pois evoluution kulkua vääristämästä.

82

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina yksin

      hyvä kirjoitus ja olen samaa mieltä. Vaikka tuo kaikki on totta, niin naiset eivät tuota halua myöntää koska tuo totuus on todella karu ja naiset haluavat mainostaa jostain syystä olevansa empaattisia ja tunteellisia olentoja. Todellisuudessa luonnon kiertokulusta on empaattisuus hyvin kaukana.

      Melkein toivois, että asiat olisivat edelleen kuten joskus luolamies-aikoina, koska silloin ei heikot ja muut epäkelvot yksilöt joutuneet kitumaan näin pitkään, vaan tapettiin pois kuluttamasta ruokavaroja ja huonontamasta ilmapiiriä surkeudellaan. Nykypäivän sivistys on siitä ilkeä juttu, että huono-onniset pidetään nipin napin hengissä, koska esim. ruma naama ja täten huono naisonni ei estä tekemästä töitä, maksamasta veroja ja sitä kautta palvelemaan yhteiskuntaa. Tuossa on vaan se ikävä puoli, että rumat miehet joutuvat kaikesta työssä raatamisesta huolimatta katsomaan vain sivusta, kun paremmalla naamalla varustetut miehet seurustelevat, perustavat perheitä ja nauttivat naisten seurasta. Katkeroittaahan se väkisinkin, kun itse ei kelpaa muuta kuin yhteiskunnan orjaksi.

      Minäkin olen kaikkeni tehnyt parisuhteen tai edes jonkin asteisen nais-seuran saamiseksi, mutta ei ole ikinä onnistanut minua. Tykkään myös luonto-ohjelmista.

      • reetulia

        Pitää muistaa että nainen on aina hyvä ja empaattinen teki se mitä hyvänsä. Ei nainen voi tehdä mitään tuollaista, kasvothan siinä menisi.
        Mutta olen samaa mieltä, kivikaudelle ollaan menossa ajetaan vaan erinäköisillä ajoneuvoilla kuin silloin.


    • 6&14

      Itsesääli sucks. Jos et edes itse rakasta itseäsi niin miten kukaan muukaan voisi?

      • aina yksin

        siinä sen taas näkee kuinka "empaattisia" naiset on. Jos minulla on mennyt elämässä miehenä huonosti ja hieman harmittelen sitä (en sääli itseäni 24/7), niin olen säälittävä tapaus, joka ei ansaitse rakkautta osakseen.

        On se jännä miten miehet eivät ala syrjimään naista, jolla on ollut huonoa onnea elämässä ja purkaa tuntojaan vaikka nyt netissä. Naisilla lohduttajia ja auttajia riittää pilvinpimein, eikä miehet hauku naista em. syistä säälittäväksi, vaan yrittävät monesti tosiaankin auttaa. Noh, kai sitä naisten "empatiaa" riittää vain harvoille ja valituille miehille.


      • meinaatko tosissaan
        aina yksin kirjoitti:

        siinä sen taas näkee kuinka "empaattisia" naiset on. Jos minulla on mennyt elämässä miehenä huonosti ja hieman harmittelen sitä (en sääli itseäni 24/7), niin olen säälittävä tapaus, joka ei ansaitse rakkautta osakseen.

        On se jännä miten miehet eivät ala syrjimään naista, jolla on ollut huonoa onnea elämässä ja purkaa tuntojaan vaikka nyt netissä. Naisilla lohduttajia ja auttajia riittää pilvinpimein, eikä miehet hauku naista em. syistä säälittäväksi, vaan yrittävät monesti tosiaankin auttaa. Noh, kai sitä naisten "empatiaa" riittää vain harvoille ja valituille miehille.

        Käy Sinkku-palstalla lukemassa niitä sinun keksimiä empaattisia miehiä.


      • mokkirafu
        meinaatko tosissaan kirjoitti:

        Käy Sinkku-palstalla lukemassa niitä sinun keksimiä empaattisia miehiä.

        Niinhän meille opetetaan että opi ensin rakastamaan itseäsi ja hyvin se näyttää pelaavan. Todellisuudessa sillä on vain vähän merkitystä kun puhutaan siitä kuinka viehättävä olet toisten mielestä. Se sopii ehkä niille jolla on kynsi mennyt poikki yöllä ja sitten eivät kehtaa naamaansa näyttää aamulla.
        Koittakaa nyt herran tähden herätä siihen että on oikeasti olemassa ihmisiä jotka ei kelpaa kenellekkään nyt eikä huomenna, tekivät se sitten mitä hyvänsä.

        Tästähän ei saanut puhua tietenkään, pitäisi puhua vain kuinka komea mies teki minulle orkut ja kuinka ihana se oli. Miksiköhän siitä ei kuulu nyt mitään??
        Tai että miksi yksinhuoltajallakin on oikeus elää?
        Miksi naiset ovat hiljaa kun niiltä kysytään ja kun ei kysytä niiltä ei saa suuta tukittua?
        Kumpi ohjelma on parempi salkkarit ja rumat ja töykeät?
        Kumpi on parempi rakastaja varattu vai puoliksi vapaa?
        Juotko aamulla piimää vai maitoa?
        Onko kunnon mies sellainen joka panee ja pussaa vai sellainen joka panee muttei pussaa.
        Huonompi mies on sitten sellainen joka vaan pussaa muttei pane koskaan.
        Aivan idoottimaisen huono mies on taas sitten joka ei tee mitään näistä.
        Naisista ei voi sanoa mitään tähän, niitähän täytyy ainoastaan vain kuunnella tai sitten vain panna jotta ne ei avaa suutaan.


      • Ruma mies

        Kerrohan minulle mitä tarkoittaa tuo aina ja ikuisesti naisten kirjoittama klisee "Jos et edes itse rakasta itseäsi niin miten kukaan muukaan voisi"???
        Tarkoittaako se sitä että mun pitäis pullistella peilin edessä ja puhua ääneen et sä oot kova jätkä ja kato nyt kuin vahva sä oot? Eli narsismiako se on se mitä naiset haluaa?

        Se että mä en kelpaa naisille ei tarkoita ettenkö mä huolehdi itsestäni itsesäälissäni. Mä käyn töissä ja olen huolehtinut asiani niin ikuisella pahanpäivän varaan säästämisellä että elän velattomasti tai anteeks asunnosta puuttuu vielä pari vuotta ja sitten sekin on kokonaan mun. Ajattelin tuonkin summan laittaa säästöistäni ehkä vuoden lopussa ja poiketa näin pankki neidin juttusilla et tässä tää mun asunto olis kuitattu kiitos.
        Pidän huolta terveydestäni päivittäisellä liikunnallani. Ikinä ei ole ollut terveyden kans ongelmia mut koputan silti puuta. 34v ei ole nuori enään.
        Mulla on tosi mukavia harrastuksia joissa pääsen yksin ja sit lähes tuntemattomien ihmisten kans touhuamaan. Myös koirien kanssa pelaan paljon koska olen aina ollut koira ihminen.
        Nautin olla kotosalla ja kokkailla kaikkea koska väitän olevani hyvä kokki. Olenhan ikäni tehnyt vain kotiruokaa. Joskus on kyl kiva poiketa tavoista ja käydä syömäs oikein ravintolas mut harvoin. Ehkä kerran puoles vuodessa.
        Mulla on ainakin yksi mut ehkä kaksi kaveria. Toista näen toisinaan ja toista kerran kaks vuodessa ja tän harvemman kans soitellaan paljon.
        Autoo on kiva rassata ja kotia on kiva pitää kuosissa.

        Joten mitä se itseään rakastaminen sitten on? Onko se sitä todellakin pullistelua vai muuta elämän hallintaa?
        Se ei silti poista sitä kaipuuta ja itsesääliä että mä en kelpaa kenellekään koska olen ruma ja koen olevani näin poikkeus valtaväestöön. Siksi tuo avara luonto vertauskin. Ei mua silti elämänhallinnasta huolimatta kukaan rakasta. Kaikki on kiinni vain ulkonäöstä että mua voisi joku rakastaa.


      • tiedäx empatian?

        "Itsesääli sucks. Jos et edes itse rakasta itseäsi niin miten kukaan muukaan voisi?"

        Oma kommenttisi oli aika sucks. Totta, pitää rakastaa itseään, mutta on kyllä ihan normaalia, ettei aina näe omaa arvoaan.


      • yksi teoria
        Ruma mies kirjoitti:

        Kerrohan minulle mitä tarkoittaa tuo aina ja ikuisesti naisten kirjoittama klisee "Jos et edes itse rakasta itseäsi niin miten kukaan muukaan voisi"???
        Tarkoittaako se sitä että mun pitäis pullistella peilin edessä ja puhua ääneen et sä oot kova jätkä ja kato nyt kuin vahva sä oot? Eli narsismiako se on se mitä naiset haluaa?

        Se että mä en kelpaa naisille ei tarkoita ettenkö mä huolehdi itsestäni itsesäälissäni. Mä käyn töissä ja olen huolehtinut asiani niin ikuisella pahanpäivän varaan säästämisellä että elän velattomasti tai anteeks asunnosta puuttuu vielä pari vuotta ja sitten sekin on kokonaan mun. Ajattelin tuonkin summan laittaa säästöistäni ehkä vuoden lopussa ja poiketa näin pankki neidin juttusilla et tässä tää mun asunto olis kuitattu kiitos.
        Pidän huolta terveydestäni päivittäisellä liikunnallani. Ikinä ei ole ollut terveyden kans ongelmia mut koputan silti puuta. 34v ei ole nuori enään.
        Mulla on tosi mukavia harrastuksia joissa pääsen yksin ja sit lähes tuntemattomien ihmisten kans touhuamaan. Myös koirien kanssa pelaan paljon koska olen aina ollut koira ihminen.
        Nautin olla kotosalla ja kokkailla kaikkea koska väitän olevani hyvä kokki. Olenhan ikäni tehnyt vain kotiruokaa. Joskus on kyl kiva poiketa tavoista ja käydä syömäs oikein ravintolas mut harvoin. Ehkä kerran puoles vuodessa.
        Mulla on ainakin yksi mut ehkä kaksi kaveria. Toista näen toisinaan ja toista kerran kaks vuodessa ja tän harvemman kans soitellaan paljon.
        Autoo on kiva rassata ja kotia on kiva pitää kuosissa.

        Joten mitä se itseään rakastaminen sitten on? Onko se sitä todellakin pullistelua vai muuta elämän hallintaa?
        Se ei silti poista sitä kaipuuta ja itsesääliä että mä en kelpaa kenellekään koska olen ruma ja koen olevani näin poikkeus valtaväestöön. Siksi tuo avara luonto vertauskin. Ei mua silti elämänhallinnasta huolimatta kukaan rakasta. Kaikki on kiinni vain ulkonäöstä että mua voisi joku rakastaa.

        En ole aiempi kirjoittaja, mutta jos logiikalla sananpartta pui, niin...

        Itsensä rakastaminen on itsensä hyväksymistä kaikkine puutteineen. Kun taas hyväksyy itsensä sellaisena, kun on, itsevarmuus kasvaa. Itsevarmuus taas viehättää naisia - ja miehiä.

        Itsevarmuus kun näkyy sosiaalisessa kanssakäymisessä monella tapaa. Epävarma helposti myötäilee muita liiallisesti, eikä herätä luottamusta. Luottamus miehen kyvystä toimia tarvittaessa myös naisen tukena ja turvana on parisuhteessa merkittävä asia. Kukaan nainen ei halua kumppania, joka tiukan paikan tullen liukenee paikalta (henkisesti tai fyysisesti) jättäen naisen yksin.


    • huhhuh3

      Naisethan jatkuvasti kirjoittaa että nössö luuseri ei käy. Miten naiset taas syyllisiä kaikeen jos itse ei osa lukea eikä miettiä miksi ei käy. Jokainen sen ymmärtää ilman leffoja että vahvin selviä hengissä, saa naarasta ja tekee jälkeläisiä. Kuks halua surkeita geenejä jatkaa. Ei tarvi keksiä pyörän uudelleen.

    • Sitä saa

      Naisena en todellakaan halua nurkkiini mitään itsesäälissä kieriskelevää luuseria. Ihan ällöttää jo pelkkä ajatuskin, että joutuis koko ajan pönkittään jonkun miniegoa.

      • Katsohan peiliin

        Näkee ettet tiedä henkisestä hyvinvoinnista hevonvittuakaan. Jos joku kirjoittaa olevansa luuseripaska, niin ei sellainen ihminen sitä anna ilmi jos kävisikin niin hyvä tuuri, että hän saisi rakkaan elämäänsä. Jos ja kun se alemmuuden tunne tulee siitä yksinäisyydestä, niin kyllä se on pois heitettyä silloin, kun joku huolii kainaloonsa. Itse tunnen muutamankin ihmisen jotka ovat, kuin uudesti syntyneet parisuhteen löydettyään. Jos sun nurkissa kieriskelee itsesäälissä piehtaroiva luuseri, niin sinulla ei silloin ole hänelle mitään annettavaa ja hän on pettynyt oloon kanssasi. Silloin sinä löydät syyn peilistä.


    • jyystärikarjus

      Keskity sä sitten niihin alfa uroksiin ja pidä turpas kiinni ku et mistään mitään tiiä!

    • 20+14

      Olisipa ihanaa katsoa miehen kanssa Avaraa luontoa. Muutenkin haluaisin miehen, jota kiinnostaisi kaikki "nörtähtävät" asiat kuten luonto, historia, evoluutiobiologia ym.

      Sanot, että olet "heikko, surkea, onneton...". Mutta mikä mielestäsi tekee sinut rumaksi? Se, että on hiljainen ja taustalla, ei tee ketään rumaksi.

      En yhtään ihmettele, että jotkut miehet haluavat pysyä baarissa taustalla ja kynnys jutella naisille on korkea. Mielestäni naiset ovat usein turhan töykeitä baarissa miehiä kohtaan ja tekevät miehistä 3 minuutin jutustelun perusteella ihme tuomioita. :(

      • öjelfjwllwehkw

        Samat sanat ;) Mutta rumat naiset ei kelpaa rumille miehillekkään :)


      • 20+14
        öjelfjwllwehkw kirjoitti:

        Samat sanat ;) Mutta rumat naiset ei kelpaa rumille miehillekkään :)

        Mikä sinusta sitten tekee ruman naisen? Miehillä on varmasti niin paljon erilaisia mieltymyksiä kuin on naisiakin maailmassa.


      • Yks sellanen
        20+14 kirjoitti:

        Mikä sinusta sitten tekee ruman naisen? Miehillä on varmasti niin paljon erilaisia mieltymyksiä kuin on naisiakin maailmassa.

        Kannattaa perehtyä sinkut palataan. Siellä kerrotaan millainen on ruma nainen.


      • aina yksin
        öjelfjwllwehkw kirjoitti:

        Samat sanat ;) Mutta rumat naiset ei kelpaa rumille miehillekkään :)

        minulleppa kelpaisi rumat naisetkin, mutta hekin ovat antaneet pakit minulle :D Ja, ei en kuuluta toreilla tai edes netin deittiprofiileissani, että minulle kelpaa ihan kuka tahansa, koska se antaa epätoivoisen kuvan. Tässä nyt pystyy anonyyminä kuitenkin paljastamaan, että olen lähestynyt aivan kaikenlaisia naisia, jopa lievästi vammaisia, mutta lopputulos on aina nolla.

        Täytyy myös oikaista nyt, että en minäkään "kieriskele" missään itsesäälissä tuolla live-elämässä ja hae jotakin sääliä, pidän asiani omana tietonani, lukuunottamatta mitä tässä nyt anonyyminä kirjoittelen tuntojani. Minulla myös on elämäni muilta osin täysin kunnossa, on työpaikka, omistusasunto, uudehko auto, harrastuksia ja muutamia kavereita, joten mitään kokopäiväistä tyhjäntoimittajaa tai täysluuseria ei minusta kyllä millään saa. Ainoastaan naisonni on aina ollut erittäin huono ja siitä syytän lähinnä rumaa naamaani. Muuta selitystä en sille keksi.

        Ja sitten tuo itsensä rakastaminen jo puheenaiheena on mielestäni ihan naurettava! :D Eli "täytyy ensin rakastaa itseään, että joku muukin voisi blaa, blaa, blaa." :D :D :D Mitä helvet..tiä tuokin tarkoittaa??! Esim. minä en ole mitään muuta koko aikuisikäni tehnytkään, kuin keskittynyt itseeni (kun naista en ole saanut itselleni koskaan). Kaikki tienaamani rahat olen käyttänyt omiin harrastuksiini ja omaan hyvinvointiini. Olen myös huolehtinut kunnostani erittäin hyvin urheiluharrastusten avulla. Ostan aina uusia vaatteita ja yritän näyttää muutenkin täysin yhteiskuntakelpoiselta yksilöltä. Tyydytän myös itseäni usein :D Että mitä tuohon vielä pitäisi lisätä, että täyttäisi sen "itsensä rakastamisen" määreet??! :D Jos se on sitä, että pitää kuolata julkisesti omaa peilikuvaansa jostakin kauppojen näyteikkunoiden heijastuksista, niin ei ole kyllä mun juttu :D

        Kyllä se totuus taitaa olla, että naista saadakseen täytyy olla sitä "jotain" ja sitä ei minulla ole. Kukaan ei ole vielä pystynyt tarkasti määrittelemään, edes naiset, että mitä se "jotain" on. :D


      • aina yksin kirjoitti:

        minulleppa kelpaisi rumat naisetkin, mutta hekin ovat antaneet pakit minulle :D Ja, ei en kuuluta toreilla tai edes netin deittiprofiileissani, että minulle kelpaa ihan kuka tahansa, koska se antaa epätoivoisen kuvan. Tässä nyt pystyy anonyyminä kuitenkin paljastamaan, että olen lähestynyt aivan kaikenlaisia naisia, jopa lievästi vammaisia, mutta lopputulos on aina nolla.

        Täytyy myös oikaista nyt, että en minäkään "kieriskele" missään itsesäälissä tuolla live-elämässä ja hae jotakin sääliä, pidän asiani omana tietonani, lukuunottamatta mitä tässä nyt anonyyminä kirjoittelen tuntojani. Minulla myös on elämäni muilta osin täysin kunnossa, on työpaikka, omistusasunto, uudehko auto, harrastuksia ja muutamia kavereita, joten mitään kokopäiväistä tyhjäntoimittajaa tai täysluuseria ei minusta kyllä millään saa. Ainoastaan naisonni on aina ollut erittäin huono ja siitä syytän lähinnä rumaa naamaani. Muuta selitystä en sille keksi.

        Ja sitten tuo itsensä rakastaminen jo puheenaiheena on mielestäni ihan naurettava! :D Eli "täytyy ensin rakastaa itseään, että joku muukin voisi blaa, blaa, blaa." :D :D :D Mitä helvet..tiä tuokin tarkoittaa??! Esim. minä en ole mitään muuta koko aikuisikäni tehnytkään, kuin keskittynyt itseeni (kun naista en ole saanut itselleni koskaan). Kaikki tienaamani rahat olen käyttänyt omiin harrastuksiini ja omaan hyvinvointiini. Olen myös huolehtinut kunnostani erittäin hyvin urheiluharrastusten avulla. Ostan aina uusia vaatteita ja yritän näyttää muutenkin täysin yhteiskuntakelpoiselta yksilöltä. Tyydytän myös itseäni usein :D Että mitä tuohon vielä pitäisi lisätä, että täyttäisi sen "itsensä rakastamisen" määreet??! :D Jos se on sitä, että pitää kuolata julkisesti omaa peilikuvaansa jostakin kauppojen näyteikkunoiden heijastuksista, niin ei ole kyllä mun juttu :D

        Kyllä se totuus taitaa olla, että naista saadakseen täytyy olla sitä "jotain" ja sitä ei minulla ole. Kukaan ei ole vielä pystynyt tarkasti määrittelemään, edes naiset, että mitä se "jotain" on. :D

        Olet luetellut paljon mielestäsi positiivisia asioita (omistusasunto, uudehko auto ym), mutta mikä sinusta tekee _mielenkiintoisen_? Mitä intohimoja sinulla on? Arvoja? Unelmia?

        Eivät naiset kiinnostu sinusta siksi, että sinulla on omistusasunto ja uudehko asunto, ei edes siksi, että sinulla on työpaikka. Ne voivat olla positiivisia asioita, jopa kriteereitä, mutta niiden lisäksi sinussa pitää olla jotain, mistä kiinnostua.

        Ehkä jotkut miehet, etenkin nettideittailussa, ovat suoraviivaisempia ja heille riittää naisessa, että tämä on ulkonäöltään ok ja luonteeltaan mukava. Ja siksi miesten on ilmeisen vaikea ymmärtää, miksi naiset eivät kiinnostu siitä, että mies täyttää jotkut kriteerit, liittyivät ne sitten ulkonäköön tai vaikka työssäkäyntiin. Lisäksi pitää nimenomaan olla sitä "jotain" ja se on juuri se, mikä tekee ihmisestä kiinnostavan. Ei sitä voi määritellä, jonkun tekee kiinnostavaksi teitty harrastus, joku toinen voi olla vaikkapa erittäin luova, kolmannella on juuri samanlainen huumorintaju kuin itsellä jne.


      • 20+14
        Yks sellanen kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä sinkut palataan. Siellä kerrotaan millainen on ruma nainen.

        Tuota noin... Hyvin menee, jos Suomi24:n Sinkut-palstan pohjalta muodostaa käsityksen siitä, onko itse ruma vai kaunis.


      • aina yksin
        helka kirjoitti:

        Olet luetellut paljon mielestäsi positiivisia asioita (omistusasunto, uudehko auto ym), mutta mikä sinusta tekee _mielenkiintoisen_? Mitä intohimoja sinulla on? Arvoja? Unelmia?

        Eivät naiset kiinnostu sinusta siksi, että sinulla on omistusasunto ja uudehko asunto, ei edes siksi, että sinulla on työpaikka. Ne voivat olla positiivisia asioita, jopa kriteereitä, mutta niiden lisäksi sinussa pitää olla jotain, mistä kiinnostua.

        Ehkä jotkut miehet, etenkin nettideittailussa, ovat suoraviivaisempia ja heille riittää naisessa, että tämä on ulkonäöltään ok ja luonteeltaan mukava. Ja siksi miesten on ilmeisen vaikea ymmärtää, miksi naiset eivät kiinnostu siitä, että mies täyttää jotkut kriteerit, liittyivät ne sitten ulkonäköön tai vaikka työssäkäyntiin. Lisäksi pitää nimenomaan olla sitä "jotain" ja se on juuri se, mikä tekee ihmisestä kiinnostavan. Ei sitä voi määritellä, jonkun tekee kiinnostavaksi teitty harrastus, joku toinen voi olla vaikkapa erittäin luova, kolmannella on juuri samanlainen huumorintaju kuin itsellä jne.

        arvoni, intohimoni ja muut tavoitteeni elämässäni olen lähes aina luetellut deittiprofiileissani. Livenä olen ne kertonut kysyttäessä. Ja joskus kertonut ne kyselemättäkin...

        Tähän keskusteluun en katsonut aiheelliseksi alkaa luettelemaan harrastuksiani ja tavoitteitani elämässä. Kun kerroin käyväni säännöllisessä ansiotyössä ja omistavani uuden auton jne. viittasin vain siihen, että en ole mikään yhteiskunnan elätti ja täysin toivoton tapaus noin muuten elämässä. Naisonne ei vain ole ollut, kaikki muu harrastuksineen ja intohimoineen on kohdallaan ja tuotu julki tarvittaessa.


    • 57k65l

      Minkähänlainen aivotoiminta näillä surkeuttaan ja rumuuttaan valittavilla "miehillä" oikein on.
      Aina kaivetaan joku ääripään käyttäytymismalli ja sitten lisätään että kaikki naiset vaatii sitä.
      Kuitenkin kadut ja kaupat on täynnä normaaleja pariskuntia ja surkimukset itse ovat sitä marginaalisakkia.

      Se että te ette löydä ketään ei tee muista ihmisistä huonoja.

      • 10+7

        Mikä ääripään käyttäytymismalli? Kyllähän tosi asia on se että jos ne rumat miehet kelpaisivat tavallisille naisille ei koko keskustelua edes käytäisi. Joten kyllä se osaltaan on myös toisten vika jos muuten hyvä ihminen ei kelpaa.


      • pysykää kotona
        10+7 kirjoitti:

        Mikä ääripään käyttäytymismalli? Kyllähän tosi asia on se että jos ne rumat miehet kelpaisivat tavallisille naisille ei koko keskustelua edes käytäisi. Joten kyllä se osaltaan on myös toisten vika jos muuten hyvä ihminen ei kelpaa.

        Rumat miehet tavallisille naisille. entäs rumat naiset? ei kellekkään?


      • Kotonahan mä olenkin
        pysykää kotona kirjoitti:

        Rumat miehet tavallisille naisille. entäs rumat naiset? ei kellekkään?

        Nainen kelpaa aina miehelle olkoon tämä millainen tahansa joten tuota on ihan turha tulla valittamaan mutta kun edes rumille läskeille naisille ei kelpaa edes ruma mies niin huonommat kortit miehellä tässä tapauksessa elämään on jaettu. Reikä se on leivässäkin ja tuolla on maailma täyteen epätoivoisia miehiä jolle on aivan sama millainen se nainen on kunhan edes sais.


    • 66uuujiikjj

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-70897/Why-ugly-men-attract-prettiest-women.html

      http://uk.askmen.com/dating/curtsmith/26_dating_advice.html

      http://elitedaily.com/women/hot-girls-date-less-attractive/728378/

    • påååp

      Heikkous on, tietysti, se merkitsevä seikka. Ruma miehinen mies kyllä saa naista paremmin kuin "komea" nössö.

    • Olen huomannut että rumat naiset ovat seksuaalisesti kiihkeitä. Kauniit tietää että uusia tulee jos ne haluaa. Rumat tietää että on tehtävä kaikkensa että tämä jää tai tulee uudestaan.

      • trollibensa

        Rumista en tiedä mutta osa kauniista naisista on todellisia lahnoja, makaa vaan ja odottaa että tyydytä minut.

        Ei toki kaikki mutta suhteessa useampi kuin keskitasoisista tai hiukan paremmista naisista.


    • Raakaa peliä

      Ihmiset ja eläimet erotttaa toisistaan vain ihmisen älykkyys. Muuten me olemme täysin samanlaisia ja kuten aloittajakin totesi niin se pätee myös pariutumisessa. Valitsemalla ulkoisesti vahvoja ja komeita miehiä naiset takaavat jälkeläisille hyvät geenit. Se on puhtaasti biologiaa ja siitä syystä myös miehet valikoivat naisensa ulkonäön perusteella. Kaunis nainen koetaan hedelmällisemmäksi kuin vähemmän kaunis. Ihmiset ovat pinnallsia, ihan jokainen. Tavalla tai toisella.

      • Ruma mies

        Pitäiskö rumat ihmiset sitten teloittaa seloittamasta parempaa geeniä? Tai laittaa yhteiskunnan alimmalle tasolle ja kieltää näiltä vapaus. Saisivat elää vain viemärissä poissa parempien ihmisten silmistä. Miksi rumille silti annetaan oikeus olemassaoloon koska heitä syrjitään muutenkin elämän joka saralla. Eivät ole oikeutettuja parisuhteeseen ja toiset eivät saa edes töitä jos naama on ruma. Rumuus on vamma jonka luonto karsii pois mutta silti ihmisten joukkoon syntyy aina lisää myös rumia ihmisiä.


    • Raakaa peliä

      Ei tietenkään ja tiedän itse rumia pariskuntia joilla on lapsia. Mutta yleensä on niin että niin rumat miehet kuin naisetkin valikoivat kumppaninsa ulkonäön perusteella. Meillä ihmisillä ei ole aivoihin koodattu sellaista ominaisuutta että kiinnostuisimme rumista ihmisistä samalla tavalla kuin mitä me kiinnostumme viehättävistä. Jokainen haluaa kauniin kumppanin mutta tosiasia on se että läheskään kaikki eivät sellaista saa. Joten monet tyytyvät huonompaan eli helposti on rumallakin tsäänssit löytää kumppani kunhan ei pidä rimaa liian korkealla.

      • gurutus1981

        Niin valikoivat ja nämä rumatkin ihmiset valikoivat ja haluavat tutustua vaan kauniisiin ihmisiin. Pönkittääkseen omaa surkeaa egoaan kauniilla puolisolla.


      • aina yksin
        gurutus1981 kirjoitti:

        Niin valikoivat ja nämä rumatkin ihmiset valikoivat ja haluavat tutustua vaan kauniisiin ihmisiin. Pönkittääkseen omaa surkeaa egoaan kauniilla puolisolla.

        minulle kelpaa ainakin myös ruma nainen, jopa lievästi vammaisia naisia olen lähetynyt, mutta minut on torjuttu aina.


      • aina yksin kirjoitti:

        minulle kelpaa ainakin myös ruma nainen, jopa lievästi vammaisia naisia olen lähetynyt, mutta minut on torjuttu aina.

        Ovat varmaan olleet tosi otettuja, kun heitä on lähestynyt mies, josta on paistanut päälle päin että hän pitää heitä rumina ja vammaisina... NOT. Kuinka monen naisen kuvittelet olevan onnessaan siitä, että heitä lähestyy mies, jonka mielestä he ovat rumia? Puhumattakaan siitä, jos he huomaavat, että he _kelpaisivat_ miehelle, vaikka ovat hänen silmissään ensisijaisesti vammaisia? (Ai niin, sinähän tietysti osaat peittää perimmäiset ajatuksesi, olet sosiaalisesti niin taitava, että osaat muokata jopa nonverbaalista viestintääsi, eikö totta?)

        Kaikki ihmiset eivät ole yleisen kauneus-/komeuskäsityksen mukaan kauniita/komeita, mutta jos ihminen kiinnostaa niin ei häntä näe rumana. Kyllä silloin huomio kiinnittyy hänessä siihen, mikä on kaunista/komeaa ja siten koko ihmisestä tulee kaunis/komea.

        Kyllä minäkin tiedostan, ettei Jännämiestäni todennäköisesti koskaan kutsuta poikakalenteri-kuvauksiin, ja hän tietää, ettei minusta tule Victoria's Secret -mallia. Mutta kun katson hänen silmiinsä niin en voi kuvitella komeampaa ja haluttavampaa miestä


      • S24.n femakot ry
        helka kirjoitti:

        Ovat varmaan olleet tosi otettuja, kun heitä on lähestynyt mies, josta on paistanut päälle päin että hän pitää heitä rumina ja vammaisina... NOT. Kuinka monen naisen kuvittelet olevan onnessaan siitä, että heitä lähestyy mies, jonka mielestä he ovat rumia? Puhumattakaan siitä, jos he huomaavat, että he _kelpaisivat_ miehelle, vaikka ovat hänen silmissään ensisijaisesti vammaisia? (Ai niin, sinähän tietysti osaat peittää perimmäiset ajatuksesi, olet sosiaalisesti niin taitava, että osaat muokata jopa nonverbaalista viestintääsi, eikö totta?)

        Kaikki ihmiset eivät ole yleisen kauneus-/komeuskäsityksen mukaan kauniita/komeita, mutta jos ihminen kiinnostaa niin ei häntä näe rumana. Kyllä silloin huomio kiinnittyy hänessä siihen, mikä on kaunista/komeaa ja siten koko ihmisestä tulee kaunis/komea.

        Kyllä minäkin tiedostan, ettei Jännämiestäni todennäköisesti koskaan kutsuta poikakalenteri-kuvauksiin, ja hän tietää, ettei minusta tule Victoria's Secret -mallia. Mutta kun katson hänen silmiinsä niin en voi kuvitella komeampaa ja haluttavampaa miestä

        Vaikka nimimerkki "aina yksin" on ätmi niin pidätkö lähtökohtaisesti ätmejä myös niin tyhminä että he ensimmäisenä menevät sanomaan että "tykkään sinusta vaikka oletkin ruma"
        Vituttaaaa tuollainen asenne missä selvä asia halutaan teidän femakko piireissä aina kääntää miestä itseään vastaan.
        Sinäkin päivästä toiseen aamusta iltaan ramppaat näillä suhde sivuilla ja samalla valehtelet että sinulla olisi joku jännämies kierroksessa. Kukaan mies edes ätmi jaksa katsoa tuollaista jolla ei muuta elämää ole kuin roikkua joillain ..tun keskustelupalstoilla päivät pitkät. Toiset käy sentään töissäkin.


      • Lue huolella
        helka kirjoitti:

        Ovat varmaan olleet tosi otettuja, kun heitä on lähestynyt mies, josta on paistanut päälle päin että hän pitää heitä rumina ja vammaisina... NOT. Kuinka monen naisen kuvittelet olevan onnessaan siitä, että heitä lähestyy mies, jonka mielestä he ovat rumia? Puhumattakaan siitä, jos he huomaavat, että he _kelpaisivat_ miehelle, vaikka ovat hänen silmissään ensisijaisesti vammaisia? (Ai niin, sinähän tietysti osaat peittää perimmäiset ajatuksesi, olet sosiaalisesti niin taitava, että osaat muokata jopa nonverbaalista viestintääsi, eikö totta?)

        Kaikki ihmiset eivät ole yleisen kauneus-/komeuskäsityksen mukaan kauniita/komeita, mutta jos ihminen kiinnostaa niin ei häntä näe rumana. Kyllä silloin huomio kiinnittyy hänessä siihen, mikä on kaunista/komeaa ja siten koko ihmisestä tulee kaunis/komea.

        Kyllä minäkin tiedostan, ettei Jännämiestäni todennäköisesti koskaan kutsuta poikakalenteri-kuvauksiin, ja hän tietää, ettei minusta tule Victoria's Secret -mallia. Mutta kun katson hänen silmiinsä niin en voi kuvitella komeampaa ja haluttavampaa miestä

        Nimimerkki aina yksin ei missään vaiheessa sanonut tai edes antanut ymmärtää että nämä hänen ajatuksensa näistä naisista näkyisi millään tavalla ulospäin tai heijastuisi hänen käytökseensä näitä naisia kohtaan. Hän vain totesi tosiasian eli sen että nämä hänen lähestymänsä naiset ovat olleet objektiivisesti rumia ja vammaisia. Sen myöntäminen ei tee hänestä pahaa ihmistä, puhuuhan täällä muutkin asioista ihan suoraan. Tuo päätelmäsi hänestä oli omaa femakkomaista ajatusmaailmaasi heijastava yleistys.


    • 8+18

      Rumuus on pitkälti subjektiivinen juttu mutta rumuus viittaa juuri siihen että ei pidä kyseisen ihmisen ulkonäöstä. Tällöin parisuhteella on aika kehnot pohjat.

      Ennen vanhaan rumemmilla ja lihavammilla tapasi olla väljempi kauneuskäsitys mutta nykyisin ei rumalle ja/tai lihavalle tunnu toinen vastaava kelpaavan.

      • mentori

        joo ja nykyään niille rumille ja lihaville naisille ei tahdo kelvata edes hoikka tavallinen mies.


      • 9+6
        mentori kirjoitti:

        joo ja nykyään niille rumille ja lihaville naisille ei tahdo kelvata edes hoikka tavallinen mies.

        Luulen että tuo "tavallinen" on sun koodistoa ja se kohta mihin kätket kaikki ongelmat. Oikeasti tavallinen ei ole sama kuin köyhä, työtön, epäsosiaalinen, tylsä, matkustuskammoinen, metsäläinen, saita, veltto jne. Hoikkuus ei ole ongelma joskaan ei hyötykään. Kokeile lihaksia!


      • naiset myös tavallis
        9+6 kirjoitti:

        Luulen että tuo "tavallinen" on sun koodistoa ja se kohta mihin kätket kaikki ongelmat. Oikeasti tavallinen ei ole sama kuin köyhä, työtön, epäsosiaalinen, tylsä, matkustuskammoinen, metsäläinen, saita, veltto jne. Hoikkuus ei ole ongelma joskaan ei hyötykään. Kokeile lihaksia!

        no vastaana litanian voi usein luetella myös monista naisista ja heille ei siltikään kelpaa edes se "tavallinen" työssäkäyvä, toimeen tuleva, sosiaalinen jne. mies.


    • miesmaalta1

      mitä vikaa metsäläisyydessäkin on? eikö naiset tykkää metsänpeikosta?

    • Jos ajattelet itsestäsi noin, niin se näkyy sinusta ulospäin ja saat juuri sitä mitä uskotkin! Omaa minäkuvaa kannattaisi yrittää kohentaa. Miksi et pidä itsestäsi? Miksi ajattelet itsestäsi noin negatiivisesti? Johtuuko lapsuudesta?

      Toi mitä sanoit ulkonäöstä.. että naiset kiinnostuu pelkästään komeista supliikki miehistä, ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa.

      Itse olen kaunis ja viehättävä nainen. MInun on ollut aina helppo saada miehiä. En ole koskaan kiinnostunut niistä komeimmista supliikkimiehistä. Minusta useimmat heistä ovat pelureita, jotka haluavat leikkiä naisten kanssa.

      Minä kiinnostun miehistä, joista huokuu hiljainen itsevarmuus, miehisyys ja hyvä omanarvontunto. Miehellä tulee myös olla terveet elämäntavat. En halua miestä, joka epävarma reppana ja joka anelee, että joka hänestä pitäisi.

      • Ruma mies

        "Miksi et pidä itsestäsi? Miksi ajattelet itsestäsi noin negatiivisesti? Johtuuko lapsuudesta?"

        Siksi koska olen ruma. Siksi koska en kelpaa. Lapsuuteni oli erinomainen joten vanhemmillani ei ole tämän asian kanssa tekemistä muuta kuin että ovat synnyttäneet ruman pojan.

        Mä kuvittelin vielä opiskelu aikoinani kun itsetuntoanikin oli vielä hivenen jäljellä että on kivaa kun saan opiskelut valmiiksi niin otan naisen ja perustamme sitten yhdessä perheen. Näin se homma toimi kaikilla muilla. Toiset jopa siirteli lapsien hankintaa että emme vielä yritä mutta ehkä vuoden päästä.
        Kun totuus alkoi mulle valkenemaan että en kelpaa kenellekään mieheksi useista yrityksistä ja ainaisista pakeista johtuen alkoi itsetuntoni ja minäkuvani murenemaan aina vaan alemmas jolloin lopulta joka ainoa pakki tilanne oli kuin olisi märkä rätti lyöty päin kasvoja ja puukkoa väännetty haavassa.

        Ei tilanne ole mihinkään muuttunut. Yhtälailla saan vain pakkeja eikä naiset osoita minkäänlaista kiinnostusta. Toiset jotka eroo ottaa heti uuden naisen ja uus elämä alkaa. En käsitä miten he sen tekevät. Mulle yhden ainoankin naisen saaminen on vaikeampaa kun karhun kaataminen.

        Yleensä meitä ätmejä pidetään reppanoina emmekä hallitse elämäämme ja olemme suurinpiirtein holhouksen alaisena.
        No itse en tällainen ole. Olen sitten opiskelujeni asunut omillani ja tämä on toinen omistusasunto ja unelmien sellainen mikä minulla on. Siitäkään ei enään velkaa paljoa ole. Elän muutenkin velattomasti ja talouteni hallitsen sekä hoidan asiani aina tiptop niin kotona kuin töissäkin. On unelmien työpaikka sekä vapaalla kivoja harrastuksia joissa väliin touhuan muidenkin saman harrastuksen harrastajien kanssa ja tuon lisäksi minulla on terveelliset liikunnalliset elintavat. En tupakoi ja kuljen siisteissä nuorekkaissa ikäiselleni sopivissa vaatteissa. Ja pidän itsenikin kunnossa. Terveys on tärkeää itselleni.

        Toisinsanoen elämäni on täydellisen hienoa ja nautin joka päivästä MUTTA se mikä mun mieleni tässä muuten mukavassa elämässä masentaa on tämä naisille kelpaamattomuus. En ole päässyt toteuttamaan sitä mun perhe unelmaa enkä yhteistä kivaa parisuhdetta jossa sen toisen kanssa jakaisi arkea ja vapaita joten tuo biologinen seikka pilaa elämääni ja mustamaalaa jopa minua siitä. Ei ole kivaa kun osa sukulaisista haukkuu homoksi kun raukka en kelpaa kenellekään. Hittoako minä sille voin että oon ruma!


      • Burgeri?
        Ruma mies kirjoitti:

        "Miksi et pidä itsestäsi? Miksi ajattelet itsestäsi noin negatiivisesti? Johtuuko lapsuudesta?"

        Siksi koska olen ruma. Siksi koska en kelpaa. Lapsuuteni oli erinomainen joten vanhemmillani ei ole tämän asian kanssa tekemistä muuta kuin että ovat synnyttäneet ruman pojan.

        Mä kuvittelin vielä opiskelu aikoinani kun itsetuntoanikin oli vielä hivenen jäljellä että on kivaa kun saan opiskelut valmiiksi niin otan naisen ja perustamme sitten yhdessä perheen. Näin se homma toimi kaikilla muilla. Toiset jopa siirteli lapsien hankintaa että emme vielä yritä mutta ehkä vuoden päästä.
        Kun totuus alkoi mulle valkenemaan että en kelpaa kenellekään mieheksi useista yrityksistä ja ainaisista pakeista johtuen alkoi itsetuntoni ja minäkuvani murenemaan aina vaan alemmas jolloin lopulta joka ainoa pakki tilanne oli kuin olisi märkä rätti lyöty päin kasvoja ja puukkoa väännetty haavassa.

        Ei tilanne ole mihinkään muuttunut. Yhtälailla saan vain pakkeja eikä naiset osoita minkäänlaista kiinnostusta. Toiset jotka eroo ottaa heti uuden naisen ja uus elämä alkaa. En käsitä miten he sen tekevät. Mulle yhden ainoankin naisen saaminen on vaikeampaa kun karhun kaataminen.

        Yleensä meitä ätmejä pidetään reppanoina emmekä hallitse elämäämme ja olemme suurinpiirtein holhouksen alaisena.
        No itse en tällainen ole. Olen sitten opiskelujeni asunut omillani ja tämä on toinen omistusasunto ja unelmien sellainen mikä minulla on. Siitäkään ei enään velkaa paljoa ole. Elän muutenkin velattomasti ja talouteni hallitsen sekä hoidan asiani aina tiptop niin kotona kuin töissäkin. On unelmien työpaikka sekä vapaalla kivoja harrastuksia joissa väliin touhuan muidenkin saman harrastuksen harrastajien kanssa ja tuon lisäksi minulla on terveelliset liikunnalliset elintavat. En tupakoi ja kuljen siisteissä nuorekkaissa ikäiselleni sopivissa vaatteissa. Ja pidän itsenikin kunnossa. Terveys on tärkeää itselleni.

        Toisinsanoen elämäni on täydellisen hienoa ja nautin joka päivästä MUTTA se mikä mun mieleni tässä muuten mukavassa elämässä masentaa on tämä naisille kelpaamattomuus. En ole päässyt toteuttamaan sitä mun perhe unelmaa enkä yhteistä kivaa parisuhdetta jossa sen toisen kanssa jakaisi arkea ja vapaita joten tuo biologinen seikka pilaa elämääni ja mustamaalaa jopa minua siitä. Ei ole kivaa kun osa sukulaisista haukkuu homoksi kun raukka en kelpaa kenellekään. Hittoako minä sille voin että oon ruma!

        "Mä kuvittelin vielä opiskelu aikoinani kun itsetuntoanikin oli vielä hivenen jäljellä että on kivaa kun saan opiskelut valmiiksi niin otan naisen ja perustamme sitten yhdessä perheen. Näin se homma toimi kaikilla muilla. Toiset jopa siirteli lapsien hankintaa että emme vielä yritä mutta ehkä vuoden päästä.
        Kun totuus alkoi mulle valkenemaan että en kelpaa kenellekään mieheksi useista yrityksistä ja ainaisista pakeista johtuen alkoi itsetuntoni ja minäkuvani murenemaan aina vaan alemmas jolloin lopulta joka ainoa pakki tilanne oli kuin olisi märkä rätti lyöty päin kasvoja ja puukkoa väännetty haavassa. "

        Oletko ehkä jonkinasteinen aspergeri? Se voisi selittää tilannettasi. Tuosta lainauksesta paistaa läpi sellainen totaalinen pihalla olo naisasioista että epäilys väkisinkin herää.

        Että tässä sitä vaan opiskellaan dippadai leuka pystyssä eikä yhtään mitään kontaktia naisiin tai ihmettä sen puutteesta. Sitten sitä vaan "otetaan" jostain nainen kun valmistutaan?


      • Aika hoitaa
        Burgeri? kirjoitti:

        "Mä kuvittelin vielä opiskelu aikoinani kun itsetuntoanikin oli vielä hivenen jäljellä että on kivaa kun saan opiskelut valmiiksi niin otan naisen ja perustamme sitten yhdessä perheen. Näin se homma toimi kaikilla muilla. Toiset jopa siirteli lapsien hankintaa että emme vielä yritä mutta ehkä vuoden päästä.
        Kun totuus alkoi mulle valkenemaan että en kelpaa kenellekään mieheksi useista yrityksistä ja ainaisista pakeista johtuen alkoi itsetuntoni ja minäkuvani murenemaan aina vaan alemmas jolloin lopulta joka ainoa pakki tilanne oli kuin olisi märkä rätti lyöty päin kasvoja ja puukkoa väännetty haavassa. "

        Oletko ehkä jonkinasteinen aspergeri? Se voisi selittää tilannettasi. Tuosta lainauksesta paistaa läpi sellainen totaalinen pihalla olo naisasioista että epäilys väkisinkin herää.

        Että tässä sitä vaan opiskellaan dippadai leuka pystyssä eikä yhtään mitään kontaktia naisiin tai ihmettä sen puutteesta. Sitten sitä vaan "otetaan" jostain nainen kun valmistutaan?

        Ei kuulosta aspergerilta, kuulostaa insinööriltä.

        Minun kokemukseni on, että rumat miehet on naimisissa kaikki. Hiljaiset kotona istuvat miehet tai naiset eivät niinkään, koska heidän iskemisessään on niin mahdoton homma ettei moni siihen rupea. Ja voi tulla sellainen mielikuva, että hyvin epäsosiaalista joutuu raahaamaan perässä kuin kivirekeä tai istumaan hänen kanssaan kotona tylsistymässä (ja usein se pitää paikkansakin). Tietysti jos hiljainen on tarpeeksi nätti, niin joku hänetkin pokaa. Minä kun en ole nätti, niin ihan rauhassa sain istua kotona koko nuoruuden.

        Kuvittelisi, että ruma keski-ikäinen mies, hiljainenkin, saa heti naisen, kun menee johonkin naisvaltaiseen harrastukseen. 30 naiset, joilla biologinen kello tikittää käyvät kimppuun kuin sika limppuun. Jos suinkin pystyt opettelemaan tanssimaan, niin kokeile esim. naistentansseja. Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla. Taas rumana naisena on ihan turha mennä yhtään mihinkään. Ravintolassa isketään vain niitä seurueen kauniita, jo varattuja naisia. Nettideitissä suurin osa miehistä etsii nuoria ja/tai kauniita naisia.

        Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)


      • 17+6
        Aika hoitaa kirjoitti:

        Ei kuulosta aspergerilta, kuulostaa insinööriltä.

        Minun kokemukseni on, että rumat miehet on naimisissa kaikki. Hiljaiset kotona istuvat miehet tai naiset eivät niinkään, koska heidän iskemisessään on niin mahdoton homma ettei moni siihen rupea. Ja voi tulla sellainen mielikuva, että hyvin epäsosiaalista joutuu raahaamaan perässä kuin kivirekeä tai istumaan hänen kanssaan kotona tylsistymässä (ja usein se pitää paikkansakin). Tietysti jos hiljainen on tarpeeksi nätti, niin joku hänetkin pokaa. Minä kun en ole nätti, niin ihan rauhassa sain istua kotona koko nuoruuden.

        Kuvittelisi, että ruma keski-ikäinen mies, hiljainenkin, saa heti naisen, kun menee johonkin naisvaltaiseen harrastukseen. 30 naiset, joilla biologinen kello tikittää käyvät kimppuun kuin sika limppuun. Jos suinkin pystyt opettelemaan tanssimaan, niin kokeile esim. naistentansseja. Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla. Taas rumana naisena on ihan turha mennä yhtään mihinkään. Ravintolassa isketään vain niitä seurueen kauniita, jo varattuja naisia. Nettideitissä suurin osa miehistä etsii nuoria ja/tai kauniita naisia.

        Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)

        "Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla."

        "Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)"

        Joo ja ei. 40 ikäluokissa miesten tilanne todellakin parantuu - mutta vain niiden miesten, joilla se on siihenkin saakka ollut hyvä. 40 mies, joka on edelleen sinkku (vanhapoika), lapseton ja kokematon, tulee pysymään sellaisena siitä eteenpäinkin. 40 mies, joka on jo nuorena menestynyt naisten parissa ja eroaa ensimmäisestä tai jopa toisesta liitostaan, menee kuin kuumille kiville.

        Ruma miehen ainoa vaihtoehto on ihan oikeasti hakea vaimo ulkomailta. On karhunpalvelus edes väittää hänelle muuta.


      • aina yksin
        17+6 kirjoitti:

        "Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla."

        "Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)"

        Joo ja ei. 40 ikäluokissa miesten tilanne todellakin parantuu - mutta vain niiden miesten, joilla se on siihenkin saakka ollut hyvä. 40 mies, joka on edelleen sinkku (vanhapoika), lapseton ja kokematon, tulee pysymään sellaisena siitä eteenpäinkin. 40 mies, joka on jo nuorena menestynyt naisten parissa ja eroaa ensimmäisestä tai jopa toisesta liitostaan, menee kuin kuumille kiville.

        Ruma miehen ainoa vaihtoehto on ihan oikeasti hakea vaimo ulkomailta. On karhunpalvelus edes väittää hänelle muuta.

        asia on juuri noin. Jos mies ei ole ollut haluttava 25 vuotiaana, niin ei se sitä ole kyllä yli 40 vuotiaanakaan.


      • Laulujen laulu
        17+6 kirjoitti:

        "Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla."

        "Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)"

        Joo ja ei. 40 ikäluokissa miesten tilanne todellakin parantuu - mutta vain niiden miesten, joilla se on siihenkin saakka ollut hyvä. 40 mies, joka on edelleen sinkku (vanhapoika), lapseton ja kokematon, tulee pysymään sellaisena siitä eteenpäinkin. 40 mies, joka on jo nuorena menestynyt naisten parissa ja eroaa ensimmäisestä tai jopa toisesta liitostaan, menee kuin kuumille kiville.

        Ruma miehen ainoa vaihtoehto on ihan oikeasti hakea vaimo ulkomailta. On karhunpalvelus edes väittää hänelle muuta.

        Ulkomailta voi rahalla ostaa vaimon ja seksiä, mutta ei rakkautta.

        Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi ja siksi kaipaamme aina tähän yhteyteen jonka synti ja huoruus ja lihanhimo on vääristänyt nyt lopunaikana! Eikä oikeamielisen enää ole helppoa löytää puolisoaan kaiken maallisen saastan keskeltä. Rakkaus ei koskaan tule väkisin eikä pakottamalla!


        Missä on hän, jota rakastan?

        Yöllä, kun lepäsin vuoteellani,
        minä kaipasin häntä, jota rakastan.
        Etsin häntä,

        mutta en löytänyt.

        Silloin päätin: minä lähden ulos,
        kierrän kaupungin kadut ja torit,
        etsin sieltä häntä, jota rakastan.
        Minä lähdin etsimään

        mutta en löytänyt.

        Vastaani tuli vartijoita
        öisellä kierroksellaan.
        Minä kysyin heiltä: "Oletteko nähneet
        häntä, jota rakastan?"


        Mutta kun jatkoin kulkuani,

        heti löysin hänet, jota rakastan!
        Tartuin häneen enkä päästänyt irti,
        ja minä vein hänet äitini taloon,
        synnyttäjäni huoneeseen.

        Minä vannotan teitä, Jerusalemin tytöt, gasellien ja villipeurojen kautta: älkää häiritkö rakkauttamme, älkää häiritkö, ennen kuin itse haluamme herätä!

        Hän saapuu!


      • 6+8
        Aika hoitaa kirjoitti:

        Ei kuulosta aspergerilta, kuulostaa insinööriltä.

        Minun kokemukseni on, että rumat miehet on naimisissa kaikki. Hiljaiset kotona istuvat miehet tai naiset eivät niinkään, koska heidän iskemisessään on niin mahdoton homma ettei moni siihen rupea. Ja voi tulla sellainen mielikuva, että hyvin epäsosiaalista joutuu raahaamaan perässä kuin kivirekeä tai istumaan hänen kanssaan kotona tylsistymässä (ja usein se pitää paikkansakin). Tietysti jos hiljainen on tarpeeksi nätti, niin joku hänetkin pokaa. Minä kun en ole nätti, niin ihan rauhassa sain istua kotona koko nuoruuden.

        Kuvittelisi, että ruma keski-ikäinen mies, hiljainenkin, saa heti naisen, kun menee johonkin naisvaltaiseen harrastukseen. 30 naiset, joilla biologinen kello tikittää käyvät kimppuun kuin sika limppuun. Jos suinkin pystyt opettelemaan tanssimaan, niin kokeile esim. naistentansseja. Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla. Taas rumana naisena on ihan turha mennä yhtään mihinkään. Ravintolassa isketään vain niitä seurueen kauniita, jo varattuja naisia. Nettideitissä suurin osa miehistä etsii nuoria ja/tai kauniita naisia.

        Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)

        Burgerit ovat insinöörikunnassa yliedustettuna mutta tuollainen sosiaalisesti kömpelö käytös on nimenomaan burgerimaista, ei insinöörimäistä. Olen tuntenut hirveitä teekkari- ja insinöörihäntäheikkejäkin.

        Mistä ihmeen naisvarastolta se nainen oli tarkoitus käydä ottamassa jos ei asian eteen vuosien varrella tehnyt yhtään mitään? Oliko edes kiinnostusta tehdä vai suunniteltiinko elämää kuin joltain listalta että ahaa, tässä välissä pitää sitten ottaa nainen ja tehdä lapsia?


      • Ätmit tyhmiäkin vai?
        6+8 kirjoitti:

        Burgerit ovat insinöörikunnassa yliedustettuna mutta tuollainen sosiaalisesti kömpelö käytös on nimenomaan burgerimaista, ei insinöörimäistä. Olen tuntenut hirveitä teekkari- ja insinöörihäntäheikkejäkin.

        Mistä ihmeen naisvarastolta se nainen oli tarkoitus käydä ottamassa jos ei asian eteen vuosien varrella tehnyt yhtään mitään? Oliko edes kiinnostusta tehdä vai suunniteltiinko elämää kuin joltain listalta että ahaa, tässä välissä pitää sitten ottaa nainen ja tehdä lapsia?

        Mistä tiedät ettei ole vuosien varrella tehty yhtään mitään? Ja on lääkärit käyneet tarpeettomiksi, jos burgeri? diagnoosi saadaan nettikirjoitusten perusteella jokatoiselle.

        Ja älyttömintä tämä et naiset ei tykkää ruikuttajista jne. Kuka helvetti nyt on niin tyhmä että naiselle näitä ruikuttaa!! Sitä varten nää paskapalstat on! Ja sitä paitsi sellaisen naisen ainakin mä haluan jolle ei tarvitse esittää että aina menee helvetin hyvin jollei mee! eli saa ruikuttaaki jos siltä tuntuu!!


      • 11+5
        Ätmit tyhmiäkin vai? kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ole vuosien varrella tehty yhtään mitään? Ja on lääkärit käyneet tarpeettomiksi, jos burgeri? diagnoosi saadaan nettikirjoitusten perusteella jokatoiselle.

        Ja älyttömintä tämä et naiset ei tykkää ruikuttajista jne. Kuka helvetti nyt on niin tyhmä että naiselle näitä ruikuttaa!! Sitä varten nää paskapalstat on! Ja sitä paitsi sellaisen naisen ainakin mä haluan jolle ei tarvitse esittää että aina menee helvetin hyvin jollei mee! eli saa ruikuttaaki jos siltä tuntuu!!

        Tästä päättelin:

        "Mä kuvittelin vielä opiskelu aikoinani kun itsetuntoanikin oli vielä hivenen jäljellä että on kivaa kun saan opiskelut valmiiksi niin otan naisen ja perustamme sitten yhdessä perheen"

        Ja en tehnyt mitään diagnoosia vaan kysyin. Kuulostaa armottoman naiivilta ja täysin pihalla parisuhdejutuista olevalta tämä meidän tapaus tässä.


      • Aika hoitaa
        17+6 kirjoitti:

        "Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä vähemmän on muita miehiä markkinoilla."

        "Miehenä tilanteesi paranee koko ajan ja käyt yhä haluttavammaksi naisten silmissä. :)"

        Joo ja ei. 40 ikäluokissa miesten tilanne todellakin parantuu - mutta vain niiden miesten, joilla se on siihenkin saakka ollut hyvä. 40 mies, joka on edelleen sinkku (vanhapoika), lapseton ja kokematon, tulee pysymään sellaisena siitä eteenpäinkin. 40 mies, joka on jo nuorena menestynyt naisten parissa ja eroaa ensimmäisestä tai jopa toisesta liitostaan, menee kuin kuumille kiville.

        Ruma miehen ainoa vaihtoehto on ihan oikeasti hakea vaimo ulkomailta. On karhunpalvelus edes väittää hänelle muuta.

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1421643175826.html

        I rest my case.

        P.S: Vanhainotiin asti jos selviät hengissä, niin kaikki mummot jahtaa sinua rollaattoreilla. :P


    • nainen444

      Tämmösiä valituksia ei jaksa kahta lausetta enempää lukea. Jos koet olevasi ruma ja et kelpaa, niin älä siitä silti naisia syytä. Niele tappiosi ja jatka elämääsi muilla tavoilla.

      • aina yksin

        no ketä muutakaan siitä voisi syyttää, jos kaikki naiset ovat niin pinnallisia että antavat aina pakit ruman naaman takia?! Paha siitä on itselleen vihainen olla, koska minkä mies naamalleen voi?

        Lisääntymisiässä oleva mies ei voi noin vain kääntää pois päältä naisenkaipuutaan ja "niellä tappiota". Jos voisi, niin tietystihän sen tekisi, kuin itseään kiduttaisi kelpaamattomuudellaan vuosi kausia. Ei mies voi vieteilleen mitään, koska se olis vähän sama kuin kieltäis uroskoiraa haistelemasta narttukoiran per.settä. Arvaa loppuuko käskemällä nartun per.se kiinostamasta?


      • Ruma mies

        Tein avauksen ja vastasin muutamille kyselijöille. Jos et jaksa lukea et varmaankaan vaivautuisi vastaamaankaan. Mistä edes tiedät millainen henkilö olen jos vain pari lausetta luet? Alku voisi olla vaikka parodiaa ja lopussa vasta paljastuu totuus.
        Missä kohdassa mä varsinaisesti syytän naisia? Mähän luettelen biologian sääntöä evoluutiossa minkä perusteella naaraat eivät hyväksy mua. Tällä jargonialla on sekin pointti että en jaksa niitä tyhjän lätinöitä jossa väitetään että "ihmisen sisin on tärkein ei ulkoiset puitteet" Tiedän kokemuksesta että tuolla sananparrella voi heittää vesilintua.
        Olenhan minä tätä tappiota niellytkin ja jos olisi lääke joka tuhoaisi kaikki halut vastakkaiseen sukupuoleen ja veisi päästä sen tuntemuksen että ei mulla ole tarvetta naiseen saati perheeseen niin ostaisin varmasti isommallakin summalla tuollaisen lääkkeen ja voisin näin täysillä keskittyä muuhun elämääni joka on kaikilta osin täydellistä muutoin. Kuten "aina yksinkin" sen kuvasi ei kyse ole pelkästään tappion nielemisestä vaan meihin jokaiseen sisäänrakennettuun viettiin. Ymmärrän että sinä et sitä ymmärrä koska naisena et koe tällaista tilannetta. Olettehan se eläinryhmän hallitsevin sukupuoli eli naaraat jotka sanelevat lisääntymisen.


      • 18+8
        aina yksin kirjoitti:

        no ketä muutakaan siitä voisi syyttää, jos kaikki naiset ovat niin pinnallisia että antavat aina pakit ruman naaman takia?! Paha siitä on itselleen vihainen olla, koska minkä mies naamalleen voi?

        Lisääntymisiässä oleva mies ei voi noin vain kääntää pois päältä naisenkaipuutaan ja "niellä tappiota". Jos voisi, niin tietystihän sen tekisi, kuin itseään kiduttaisi kelpaamattomuudellaan vuosi kausia. Ei mies voi vieteilleen mitään, koska se olis vähän sama kuin kieltäis uroskoiraa haistelemasta narttukoiran per.settä. Arvaa loppuuko käskemällä nartun per.se kiinostamasta?

        Tämä kuulostaa siltä kuin kirjoittaja kokisi että joillakin naisilla olisi velvollisuus uhrautua sellaisen miehen pariksi johon ei tunne mitään vetoa. Sinkkuun on aina hyväksyttävä valinta ja sen valinnan tekijä ei ole "syyllinen" yhtään kenenkään muun parisuhdevaikeuksiin.

        Mitä sinä tekisit naisella joka ei sinua oikeasti halua?


    • Nainen661

      Itseluottamus näkyy ulospäin, eli miten ihminen "kantaa itseensä " oliko sitten minkä näköinen tai kokoinen tahansa.Hyvät käytöstavat ovat myös tärkeät. Avaa naiselle , oven, auttaa takin päälle j n,e. Se on vaan nykyään erittäin harvinaista että kohtaa miehen joka omaa näitä taitoja.Jos katsot pariskuntia, niin ei kaikki miehet todellakaan mitään komeita ole. Ja jos todellakin koet että game is over, ja silti haluat perheen, käyt ulkomailla hakemassa vaimon.Lapselle uudet geeniperinteet.Elämä on lyhyt.Älä luovuta !

      • Ruma mies

        Olen aina ollut hyvä käytöksinen muita kohtaan. Sen olen oppinut jo pienestä pitäen mutta ei se hyvä käytöskään ole auttanut. Jos avaan oven naiselle (olen näin tehnyt useastikin) niin eihän se nyt hitto tarkoita sille ihmiselle että otan tuon miehen. Tai jos se olisi niin helppoa niin en yhtään ihmettele miksi 50% avioliitoista päättyy eroon ja pettäminen senkuin yleistyy. En haluaisi ulkomaalaista koska jos ei mua rakasta suomalainen niin miksi sitten ulkomaalainen? Rahanko takia? Toisekseen olen henkeen ja vereen pohjois-eurooppalainen ja haluan mielummin suomalaista syntyperää olevan naisen. Ruotsalainen tai norjalainen kävisi kyllä mutta se tyssäisi kielimuuriin. Toisaalta ei muukaan pohjoismaalainen voi minuun rakastua jos ei oman maankaan naiset. Ei kai ulkomaalaisuus ole tae rakkaudelle mielestäni.


      • Ruma mies kirjoitti:

        Olen aina ollut hyvä käytöksinen muita kohtaan. Sen olen oppinut jo pienestä pitäen mutta ei se hyvä käytöskään ole auttanut. Jos avaan oven naiselle (olen näin tehnyt useastikin) niin eihän se nyt hitto tarkoita sille ihmiselle että otan tuon miehen. Tai jos se olisi niin helppoa niin en yhtään ihmettele miksi 50% avioliitoista päättyy eroon ja pettäminen senkuin yleistyy. En haluaisi ulkomaalaista koska jos ei mua rakasta suomalainen niin miksi sitten ulkomaalainen? Rahanko takia? Toisekseen olen henkeen ja vereen pohjois-eurooppalainen ja haluan mielummin suomalaista syntyperää olevan naisen. Ruotsalainen tai norjalainen kävisi kyllä mutta se tyssäisi kielimuuriin. Toisaalta ei muukaan pohjoismaalainen voi minuun rakastua jos ei oman maankaan naiset. Ei kai ulkomaalaisuus ole tae rakkaudelle mielestäni.

        Jos voit väittää, ettei tuolla ulkona näy yhtään pariskuntaa, jossa mies olisi ruma, niin sitten uskon, ettei ruma mies saa naista. Itse kuitenkin uskon, että jos lähden töiden jälkeen kaupungille katsomaan pariskuntia, niin ihan varmasti sieltä löytyy sellaisia, joissa mies on lyhyt/ruma/lihava/vammainen. Kyllä se on tuo p*keleellisen kyllästyttävä itsesääli, mikä mättää. Ei kukaan jaksaisi miestä, jolla on noin surkea asenne itseensä ja olematon omanarvontunto. Nyt tietysti väität, ettei se näy profiilissasi tai viesteissäsi. Näytäpä ne meille, niin kerromme näkyykö. Vaikea uskoa, että noin huonolla itsetunnolla ja noin valtavalla katkeruudella varustettu ihminen pystyisi kirjoittamaan huolettoman iloisia, flirttailevia, kiinnostavia tekstejä. Mutta voit siis osoittaa uskomukseni vääräksi antamalla näytteen teksteistäsi.

        Naisten makua et pysty muuttamaan, vaikka kirjoittaisit aiheesta kuinka paljon. Ihminen kiinnostuu toisesta ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Se ei tarkoita, että vain klassisen komeat ja kauniit pariutuisivat vaan että toisessa pitää olla jotain, mitä itse pitää puoleensavetävänä.


      • Ruma mies
        helka kirjoitti:

        Jos voit väittää, ettei tuolla ulkona näy yhtään pariskuntaa, jossa mies olisi ruma, niin sitten uskon, ettei ruma mies saa naista. Itse kuitenkin uskon, että jos lähden töiden jälkeen kaupungille katsomaan pariskuntia, niin ihan varmasti sieltä löytyy sellaisia, joissa mies on lyhyt/ruma/lihava/vammainen. Kyllä se on tuo p*keleellisen kyllästyttävä itsesääli, mikä mättää. Ei kukaan jaksaisi miestä, jolla on noin surkea asenne itseensä ja olematon omanarvontunto. Nyt tietysti väität, ettei se näy profiilissasi tai viesteissäsi. Näytäpä ne meille, niin kerromme näkyykö. Vaikea uskoa, että noin huonolla itsetunnolla ja noin valtavalla katkeruudella varustettu ihminen pystyisi kirjoittamaan huolettoman iloisia, flirttailevia, kiinnostavia tekstejä. Mutta voit siis osoittaa uskomukseni vääräksi antamalla näytteen teksteistäsi.

        Naisten makua et pysty muuttamaan, vaikka kirjoittaisit aiheesta kuinka paljon. Ihminen kiinnostuu toisesta ensisijaisesti ulkonäön perusteella. Se ei tarkoita, että vain klassisen komeat ja kauniit pariutuisivat vaan että toisessa pitää olla jotain, mitä itse pitää puoleensavetävänä.

        Että oikein julkiseksi haluaisit profiilini tänne myös muiden kuin sinun haukuttavaksi? Usko tai älä niin en edes kehtaisi hakea seuraa itseäni säälien. Ja vaikka pidät minua rumuuteni lisäksi myös tyhmänä niin niin tyhmä en sentään olisi. Miksi sen ainoan potentiaalisen mahdollisuutenikin pilaisin katkeralla vuodatuksella?
        Viestejä en lähettele koska niihin en ole koskaan vastausta saanut ja tämän olen varmaan sata kertaa täällä sanonut enkä enään edes jaksa samaa litanijaa mitä ja keille lähetin avauksia.

        Kuten sanoit niin ihmisestä kiinnostutaan vain ulkonäköön viitaten. Siksi mun mahdollisuuteni rajoittuvat ilmeisestikin sokeisiin naisiin mutta olisi kiva että meillä olisi yhteistä tekemistäkin niin haluaisin näkevän naisen.


      • 19+15
        Ruma mies kirjoitti:

        Että oikein julkiseksi haluaisit profiilini tänne myös muiden kuin sinun haukuttavaksi? Usko tai älä niin en edes kehtaisi hakea seuraa itseäni säälien. Ja vaikka pidät minua rumuuteni lisäksi myös tyhmänä niin niin tyhmä en sentään olisi. Miksi sen ainoan potentiaalisen mahdollisuutenikin pilaisin katkeralla vuodatuksella?
        Viestejä en lähettele koska niihin en ole koskaan vastausta saanut ja tämän olen varmaan sata kertaa täällä sanonut enkä enään edes jaksa samaa litanijaa mitä ja keille lähetin avauksia.

        Kuten sanoit niin ihmisestä kiinnostutaan vain ulkonäköön viitaten. Siksi mun mahdollisuuteni rajoittuvat ilmeisestikin sokeisiin naisiin mutta olisi kiva että meillä olisi yhteistä tekemistäkin niin haluaisin näkevän naisen.

        Kyllä sulla on mahdollisuudet muihinkin kuin sokeisiin ellet sitten ole suorastaan hirvittävällä tavalla esimerkiksi palanut tai epämuodostunut. Nettideittailu ei vaan ole se tapa jolla se kivuttomimmin hoituu.

        Netissä katsotaan ensin naamaa koska suuri osa treffeistä on vesiperiä joka tapauksessa. Lähdetään siis siitä, että se mikä voidaan etukäteen suodattaa myös suodatetaan. Kaunis on ihan yhtä suurella todennäköisyydellä hieno ihminen sisäisesti kuin rumakin, ellei peräti suuremmalla. Katkeruus nimittäin tuntuu liittyvän vahvasti itseään rumiksi kutsuviin.

        Hae kumppania muualta. Ruman ei auta kuin tutustua livenä jolloin toisen hienot piirteet voi havaita ennen kuin on edes mitään ajatusta toisesta mahdollisena kumppanina. Toisin sanoen ihastutaan tuttuun ihmiseen myöhemmin.

        Toki voi olla ettei sinussa ole hienoja piirteitä muutenkaan mihin ihastua mutta silloin syytät rumuuttasi ja muiden pinnallisuutta ihan turhaan. Voidaan nimitääin ihan aukottomasti todistaa ettei rumuus itsessään estä pariutumista kuin äärimmäisissä tapauksissa.


      • ruma on ruma
        19+15 kirjoitti:

        Kyllä sulla on mahdollisuudet muihinkin kuin sokeisiin ellet sitten ole suorastaan hirvittävällä tavalla esimerkiksi palanut tai epämuodostunut. Nettideittailu ei vaan ole se tapa jolla se kivuttomimmin hoituu.

        Netissä katsotaan ensin naamaa koska suuri osa treffeistä on vesiperiä joka tapauksessa. Lähdetään siis siitä, että se mikä voidaan etukäteen suodattaa myös suodatetaan. Kaunis on ihan yhtä suurella todennäköisyydellä hieno ihminen sisäisesti kuin rumakin, ellei peräti suuremmalla. Katkeruus nimittäin tuntuu liittyvän vahvasti itseään rumiksi kutsuviin.

        Hae kumppania muualta. Ruman ei auta kuin tutustua livenä jolloin toisen hienot piirteet voi havaita ennen kuin on edes mitään ajatusta toisesta mahdollisena kumppanina. Toisin sanoen ihastutaan tuttuun ihmiseen myöhemmin.

        Toki voi olla ettei sinussa ole hienoja piirteitä muutenkaan mihin ihastua mutta silloin syytät rumuuttasi ja muiden pinnallisuutta ihan turhaan. Voidaan nimitääin ihan aukottomasti todistaa ettei rumuus itsessään estä pariutumista kuin äärimmäisissä tapauksissa.

        Varmasti on mahdollisuus. Minullekkin kelpaisi ruma mies, mutta taidan olla itsekkin ruma ja en siksi myös kelpaa rumalle miehelle.


    • muistelija1

      Hitler aikoinaan yritti jalostaa ihmisrotua mutta ei onnistunut,eli eiköhän jatketa samaan malliin.

      • aina yksin

        no tuo pitää sanoa nirsoille naisille. En mä ainakaan yritä jalostaa mitään, enkä syrji ketään.


    • 20506090

      Kaikki on mahdollista ! Jos kemiat pelaa, muut asiat menettävät merkityksensä. Itse rakastuin minua reippaasti vanhempaan mieheen. En ollut koskaan voinnut moista kuvitella, mutta näin kävi. Ja en kadu !

    • järkkäri

      Miten niin rumat ei kelpaa? Sanot itse että tappelemalla ratkaistaan kuka pääsee parittelemaan, silloin käsittääkseni asialla ei ole mitään tekemistä komeuden tai rumuuden kanssa, samoin kun supliikkimiehet pärjää, ei matsaa rumuuteen. Sitten kuitenkin sanot, että koreilulla pääsee parittelemaan. Koita jo joku logiikka löytää miten se parittelukumppani löytyy ihmiselle.

      Minusta ihmisen erottaa eläimestä nimenomaan puhetaito ja siihen liittyvät kommunkaatiotaidot. Niillä on ihan oma merkityksensä ihmielämässä. Ja jotenkinhan ne jotkut ihmiset pääsevät parittelemaan ja toiset eivät. Tapahtui jako millä perusteella tahansa aina on jollain valittamista. Sinua vaan harmittaa kun uhkaat itse jäädä tuon haluamasi asian ulkopuolelle.

    • tavis tyttö

      Niin siis..itselleni heräsi kysymys, että kun et rumuudellesi mitään voi, mikset ole tehnyt itsestäsi muilla tavoilla mielenkiintoista? Treenattu kroppa tai mielenkiintoinen harrastus.
      Itselleni ainakin tärkeysjärjestyksessä tulee ensin hyvä kroppa, sitten älykkyys ja vasta sitten ulkonäkö. Mutta nättiäkään poikaa en katselesi jos täydellinen tylsimys olisi. Jos sulla ei ole mitään annettavaa, niin tee itsestäsi KIINNOSTAVAMPI!

      • Ruma mies

        Miksi rumuus nähdään aina vain tylsyytenä ja rumana kroppana?
        Sanon sen nyt tuhannennen kerran kuten olen aikaisemminkin sanonut että:
        Olen terve kaikilta osin eli ikinä ei ole mitään kremppaa ollut ja koputan puuta että pysyisinkin terveenä. Liikun niin harrastukseni kuin fyysisen työnikin puolesta vähintään viitenä päivänä plus harrastukseni mukaan lukien seitsemänä päivänä viikossa. Olen 180 pitkä ja painan 85kg. Olen normaali vartaloinen ja ehkä hieman rotevampi lue lihaksikkaampi koska työni on fyysisesti raskasta. Eli jos katson peiliin vastaani katsoo työllä treenattu kroppa. Kaiken järjen mukaan mulla pitäis olla perus kroppa kunnossa mutta kun en kelpaa niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin se että naamaltani olen ruma. Sitä ei niinkään treenata vaan se on syntymä "lahja"

        Yleissivistykseltäni olen mielestäni normaalia tasoa. Seuraan maailman tapahtumia, luen ja kyllä sieltä koulustakin jotain jäi päähän. Myös historia sekä luonnon historia evoluutioineen yms tutkimuksineen kiinnostaa todella. Väitänkin olevani luonnontieteessä itseoppinut ammattilainen ja monet kyselevät luontoa askarruttavia asioita juuri minulta. Osallistun myös omalta osaltani tietyssä tutkimuksessa mukaan asiantuntijoiden kanssa.
        Harrastukseni on sosiaalisia tai vähemmän sosiaalisia mutta kuitenkin niin että nautin niistä todella ja tiedän mitä vapailla teen kun ei ole sitä perhettäkään.
        Mutta en tiedä. Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys naisten mielestä mitä ilmeisemmin koska olemassaoloani ei naiset noteeraa ollenkaan. Joten kai se on naaman plastiikkakirurgia ainoa mahdollisuus mun osaltani.


      • Michel Teló
        Ruma mies kirjoitti:

        Miksi rumuus nähdään aina vain tylsyytenä ja rumana kroppana?
        Sanon sen nyt tuhannennen kerran kuten olen aikaisemminkin sanonut että:
        Olen terve kaikilta osin eli ikinä ei ole mitään kremppaa ollut ja koputan puuta että pysyisinkin terveenä. Liikun niin harrastukseni kuin fyysisen työnikin puolesta vähintään viitenä päivänä plus harrastukseni mukaan lukien seitsemänä päivänä viikossa. Olen 180 pitkä ja painan 85kg. Olen normaali vartaloinen ja ehkä hieman rotevampi lue lihaksikkaampi koska työni on fyysisesti raskasta. Eli jos katson peiliin vastaani katsoo työllä treenattu kroppa. Kaiken järjen mukaan mulla pitäis olla perus kroppa kunnossa mutta kun en kelpaa niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin se että naamaltani olen ruma. Sitä ei niinkään treenata vaan se on syntymä "lahja"

        Yleissivistykseltäni olen mielestäni normaalia tasoa. Seuraan maailman tapahtumia, luen ja kyllä sieltä koulustakin jotain jäi päähän. Myös historia sekä luonnon historia evoluutioineen yms tutkimuksineen kiinnostaa todella. Väitänkin olevani luonnontieteessä itseoppinut ammattilainen ja monet kyselevät luontoa askarruttavia asioita juuri minulta. Osallistun myös omalta osaltani tietyssä tutkimuksessa mukaan asiantuntijoiden kanssa.
        Harrastukseni on sosiaalisia tai vähemmän sosiaalisia mutta kuitenkin niin että nautin niistä todella ja tiedän mitä vapailla teen kun ei ole sitä perhettäkään.
        Mutta en tiedä. Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys naisten mielestä mitä ilmeisemmin koska olemassaoloani ei naiset noteeraa ollenkaan. Joten kai se on naaman plastiikkakirurgia ainoa mahdollisuus mun osaltani.

        Miksi sinä sitten haluat sellaisia turhamaisia naisia, jotka eivät pidä sinusta ja naamastasi sellaisenaan? Ei kai kukaan naisten takia oikeasti mene plastiikkakirurgille :(


      • 13+13
        Ruma mies kirjoitti:

        Miksi rumuus nähdään aina vain tylsyytenä ja rumana kroppana?
        Sanon sen nyt tuhannennen kerran kuten olen aikaisemminkin sanonut että:
        Olen terve kaikilta osin eli ikinä ei ole mitään kremppaa ollut ja koputan puuta että pysyisinkin terveenä. Liikun niin harrastukseni kuin fyysisen työnikin puolesta vähintään viitenä päivänä plus harrastukseni mukaan lukien seitsemänä päivänä viikossa. Olen 180 pitkä ja painan 85kg. Olen normaali vartaloinen ja ehkä hieman rotevampi lue lihaksikkaampi koska työni on fyysisesti raskasta. Eli jos katson peiliin vastaani katsoo työllä treenattu kroppa. Kaiken järjen mukaan mulla pitäis olla perus kroppa kunnossa mutta kun en kelpaa niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin se että naamaltani olen ruma. Sitä ei niinkään treenata vaan se on syntymä "lahja"

        Yleissivistykseltäni olen mielestäni normaalia tasoa. Seuraan maailman tapahtumia, luen ja kyllä sieltä koulustakin jotain jäi päähän. Myös historia sekä luonnon historia evoluutioineen yms tutkimuksineen kiinnostaa todella. Väitänkin olevani luonnontieteessä itseoppinut ammattilainen ja monet kyselevät luontoa askarruttavia asioita juuri minulta. Osallistun myös omalta osaltani tietyssä tutkimuksessa mukaan asiantuntijoiden kanssa.
        Harrastukseni on sosiaalisia tai vähemmän sosiaalisia mutta kuitenkin niin että nautin niistä todella ja tiedän mitä vapailla teen kun ei ole sitä perhettäkään.
        Mutta en tiedä. Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys naisten mielestä mitä ilmeisemmin koska olemassaoloani ei naiset noteeraa ollenkaan. Joten kai se on naaman plastiikkakirurgia ainoa mahdollisuus mun osaltani.

        "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys"

        Anna tulla vaan! Nyt alkaa löytymään niitä todellisia syitä. Yksi asia siis löydetty joka erottaa sut niistä lukuisista naisia saavista rumiluksista, olet tylsä!

        "Joten kai se on naaman plastiikkakirurgia ainoa mahdollisuus mun osaltani"

        Tai sitten ei. Kokeilepa sitä tylsyytesi korjaamista. Hienoa että löytyi tällainen asia johon voit itse vaikuttaa :)

        Vai onko tässä oikeasti kysymys kuitenkin siitä että haluat valittaa ja valittaa mutta et tehdä mitään tilanteesi parantamiseksi? Tämä oli nyt enimmäinen viesti jossa suostuit tunnustamaan jonkun muun vian kuin tuon tylsyyden. Eikö kannattaisi jatkaa tästä?


      • 13+13
        13+13 kirjoitti:

        "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys"

        Anna tulla vaan! Nyt alkaa löytymään niitä todellisia syitä. Yksi asia siis löydetty joka erottaa sut niistä lukuisista naisia saavista rumiluksista, olet tylsä!

        "Joten kai se on naaman plastiikkakirurgia ainoa mahdollisuus mun osaltani"

        Tai sitten ei. Kokeilepa sitä tylsyytesi korjaamista. Hienoa että löytyi tällainen asia johon voit itse vaikuttaa :)

        Vai onko tässä oikeasti kysymys kuitenkin siitä että haluat valittaa ja valittaa mutta et tehdä mitään tilanteesi parantamiseksi? Tämä oli nyt enimmäinen viesti jossa suostuit tunnustamaan jonkun muun vian kuin tuon tylsyyden. Eikö kannattaisi jatkaa tästä?

        "jonkun muun vian kuin tuon tylsyyden"

        jokun muun vian kuin tuon rumuuden, piti tietenkin olla


      • 69+69
        13+13 kirjoitti:

        "jonkun muun vian kuin tuon tylsyyden"

        jokun muun vian kuin tuon rumuuden, piti tietenkin olla

        Mielenkiinnosta haluan sinun perustelusi asiaan, miksi Ruma mies on tylsä ja miten sen todistat hänen väitteistään?


      • KokonaisuusRatkaisee
        13+13 kirjoitti:

        "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys"

        Anna tulla vaan! Nyt alkaa löytymään niitä todellisia syitä. Yksi asia siis löydetty joka erottaa sut niistä lukuisista naisia saavista rumiluksista, olet tylsä!

        "Joten kai se on naaman plastiikkakirurgia ainoa mahdollisuus mun osaltani"

        Tai sitten ei. Kokeilepa sitä tylsyytesi korjaamista. Hienoa että löytyi tällainen asia johon voit itse vaikuttaa :)

        Vai onko tässä oikeasti kysymys kuitenkin siitä että haluat valittaa ja valittaa mutta et tehdä mitään tilanteesi parantamiseksi? Tämä oli nyt enimmäinen viesti jossa suostuit tunnustamaan jonkun muun vian kuin tuon tylsyyden. Eikö kannattaisi jatkaa tästä?

        Luet kyllä tekstin niin kuin sen haluat lukea, etkä niin miten kirjoittaja sen haluaa kertoa. Siitä esimerkki:
        "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys naisten mielestä mitä ilmeisemmin koska olemassaoloani ei naiset noteeraa ollenkaan"
        Ruma mies olettaa naisten pitävän häntä tylsänä josta koko lause kertoo.
        Sinä luet sen tarkoituksella. "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys"
        Jos iltapäivälehdessä lukee "Venäjä hyökkää Suomeen jos Suomi liittyy natoon"
        Jaatko uutisen sosiaalisessa mediassa sitten tarkoituksella ottaen lauseesta vain provosoivasti ensimmäisen virkkeen "Venäjä hyökkää Suomeen"?


      • 13+13
        69+69 kirjoitti:

        Mielenkiinnosta haluan sinun perustelusi asiaan, miksi Ruma mies on tylsä ja miten sen todistat hänen väitteistään?

        Hän itse kirjoitti olevansa tylsimys naisten mielestä. Ei minun mielipiteelläni ole väliä koska ei hän ole varmaan toisen miehen seurasta kiinnostunut.

        Hän myös korostaa itsessään hyvin arkisia "kunnollisia" piirteitä ja oppineisuutta yms josta miehenä voisin vetää johtopäätöksen että hän ei ole persoonana kovin mielenkiintoinen. Itse kertoisin ihan toisenlaisia asioita itsestäni.


      • 13+13
        KokonaisuusRatkaisee kirjoitti:

        Luet kyllä tekstin niin kuin sen haluat lukea, etkä niin miten kirjoittaja sen haluaa kertoa. Siitä esimerkki:
        "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys naisten mielestä mitä ilmeisemmin koska olemassaoloani ei naiset noteeraa ollenkaan"
        Ruma mies olettaa naisten pitävän häntä tylsänä josta koko lause kertoo.
        Sinä luet sen tarkoituksella. "Olen osaltani kiinnostamaton tylsimys"
        Jos iltapäivälehdessä lukee "Venäjä hyökkää Suomeen jos Suomi liittyy natoon"
        Jaatko uutisen sosiaalisessa mediassa sitten tarkoituksella ottaen lauseesta vain provosoivasti ensimmäisen virkkeen "Venäjä hyökkää Suomeen"?

        Vain naisten melipiteellä on väliä kun mies yrittää naisten suosioon. Jos hän sanoo olevansa naisten mielestä tylsimys, silloin tässä on se korjaamisen paikka.


      • KokonaisuusRatkaisee
        13+13 kirjoitti:

        Hän itse kirjoitti olevansa tylsimys naisten mielestä. Ei minun mielipiteelläni ole väliä koska ei hän ole varmaan toisen miehen seurasta kiinnostunut.

        Hän myös korostaa itsessään hyvin arkisia "kunnollisia" piirteitä ja oppineisuutta yms josta miehenä voisin vetää johtopäätöksen että hän ei ole persoonana kovin mielenkiintoinen. Itse kertoisin ihan toisenlaisia asioita itsestäni.

        Hmmm.... työtön, mitään harrastamaton, nettirunkkari, äitinsä helmoissa roikkuva peräkammarinpoika, sivistykseltään kanan tasoinen, keskikaljan kittaaja möhömahako sitten sinun mielestäsi olisi kiinnostavampi kuin aapee? Kun noihin teksteihin perustuu, niin ainakin minua kiinnostaisi. Alemmuuskompleksista kärsivähän solvaa itseään, vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen tahansa.


      • 13+13
        KokonaisuusRatkaisee kirjoitti:

        Hmmm.... työtön, mitään harrastamaton, nettirunkkari, äitinsä helmoissa roikkuva peräkammarinpoika, sivistykseltään kanan tasoinen, keskikaljan kittaaja möhömahako sitten sinun mielestäsi olisi kiinnostavampi kuin aapee? Kun noihin teksteihin perustuu, niin ainakin minua kiinnostaisi. Alemmuuskompleksista kärsivähän solvaa itseään, vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen tahansa.

        Onko tämä nyt sellainen olkiukko?

        Ota toki yhteyttä aloittajan kanssa jos hän kiinnostaa ja ainoat vaihtoehtosi ovat ylläolevan kuvauksesi kaltaisia.


      • Seinäruusu
        13+13 kirjoitti:

        Vain naisten melipiteellä on väliä kun mies yrittää naisten suosioon. Jos hän sanoo olevansa naisten mielestä tylsimys, silloin tässä on se korjaamisen paikka.

        Miehillä tuntuu olevan kummallinen käsitys, että naisilla riittää aina vientiä. Ei pidä paikkaansa! Näitä palstoja selatessani olen huomannut syyllistyneeni pahimpiin virheisiin. Olen ylipainoinen lähihuoltaja, ihan tavallisen näköinen. Ilmeisesti ihan turha elätellä haaveita ihmis-suhteesta. Noh, ei se mitään. Kun lapset muuttaa pois kotoa niin sitten on aikaa itselle :).


      • ei yyhoille
        Seinäruusu kirjoitti:

        Miehillä tuntuu olevan kummallinen käsitys, että naisilla riittää aina vientiä. Ei pidä paikkaansa! Näitä palstoja selatessani olen huomannut syyllistyneeni pahimpiin virheisiin. Olen ylipainoinen lähihuoltaja, ihan tavallisen näköinen. Ilmeisesti ihan turha elätellä haaveita ihmis-suhteesta. Noh, ei se mitään. Kun lapset muuttaa pois kotoa niin sitten on aikaa itselle :).

        Onko toi lähi huoltaja sama asia kun YH? Pitää tietää termit et tietää mtä varoa ;)


      • KokonaisuusRatkaisee
        13+13 kirjoitti:

        Onko tämä nyt sellainen olkiukko?

        Ota toki yhteyttä aloittajan kanssa jos hän kiinnostaa ja ainoat vaihtoehtosi ovat ylläolevan kuvauksesi kaltaisia.

        Kuka tässä on ottamassa yhteyttä kehenkin olkoon oma asiansa, mutta etpähän ole edes edelliselle vastannut mikä on se asia joka tekee rumasta miehestä tylsän? Ei ilmeisesti ole pokkaa vastata, vaan pönkittää ainoastaan omaa täydellistä egoaan. Jos pystyt minulle tarjoamaan Rumaa miestä vain siksi, että puolustelen hänen puheitaan niin kyllä luulisi sinun osaavan vastata mikä hänessä mättää? Ilmeisesti tiedät hänen netti profiilinsa, koska pystyt tarkkaan sanomaan mitä hän profiilissaan naisille kertoo? Anteeksi vain, mutta taidat olla Tavis tyttö joka joutuu selittelemään omaa kertomustaan eri nimimerkillä?!


      • 13+13
        KokonaisuusRatkaisee kirjoitti:

        Kuka tässä on ottamassa yhteyttä kehenkin olkoon oma asiansa, mutta etpähän ole edes edelliselle vastannut mikä on se asia joka tekee rumasta miehestä tylsän? Ei ilmeisesti ole pokkaa vastata, vaan pönkittää ainoastaan omaa täydellistä egoaan. Jos pystyt minulle tarjoamaan Rumaa miestä vain siksi, että puolustelen hänen puheitaan niin kyllä luulisi sinun osaavan vastata mikä hänessä mättää? Ilmeisesti tiedät hänen netti profiilinsa, koska pystyt tarkkaan sanomaan mitä hän profiilissaan naisille kertoo? Anteeksi vain, mutta taidat olla Tavis tyttö joka joutuu selittelemään omaa kertomustaan eri nimimerkillä?!

        Viimeisen kerran rautalangasta tälle paksupäälle (naiselle?):

        En tiedä mikä hänestä tekee tylsän, hän itse kirjoitti että naiset pitävät häntä tylsimyksenä. Enempää hän ei suostu kertomaan vaan piehtaroi rumuusharhoissaan. Sen voin vakuuttaa että rumuus yksin ei ihan ääritapauksia lukuunottamatta estä miestä saamasta naisia joten jotain muutakin vikaa täytyy olla. Tylsyys on ainoa jota hän on suostunut edes vilauttamaan.

        Ymmärrätkö?

        Ehkä hän on väkivaltainen? Tai käyttäytyy vihamielisesti? Tai hengitys haisee pahalta? Emme voi tietää koska hän ei kirjoita mistään muusta kuin omasta rumuudestaan. Kerran kuitenkin mainitsi että häntä pidetään tylsimyksenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe