Poliisin sisäinen valvonta tökkii pahasti!

Mätäpaise Suomessa

Syy siihen on että poliiseilla heidän yletessään ei ole johtamiskoulutusta, typeriä päällystökursseja joista ei ole hyötyä.

Poliisiin pitäisi alistaa edillisille vanvontayksikölle, joka oikeasti puuttuisi poliisin tekemiin virheisiin ja lain ylityksiin ja luulen tekeväni oikein juttuihin, joilla ei ole mitään tekemistä valvottavan Suomen lain kanssa!

Nämä henkilöt pitää olla osaajia, eikä poliiseja!

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saneeraus

      Piliisin keskipalkka on vuonna 2014 5934 € kk

      Pitäisi tolla palkakalla tehdä jotain jo oikeinkin!

      Poliisien palkat lähtenyt käsistä!

      • Hyi saatana

        Ylipalkatut natsit!


    • 4+12

      Sivistysvaltioissa poliisia valvoo poliisista riippumaton valvontaelin. Suomessa poliisi itse tutkii itsensä tekemät laittomuudet, toisin sanoen Suomessa ei ole riippumatonta poliisin valvontaa.

      Suomi ei ole sivistysvaltio. Kiva kuulua Kiinan ja Pohjois-Korean kanssa samaan sakkiin!

      • Stasi-posliini

        Näin on! Poliisi on mielivaltaisen suvereeni !


      • Joku roti hommiin!

        Kyllä! Poliisi saa suomessa tehdä lähes mitä huvittaa!

        Ja kyllä ne teekeekin! Hlinnassa kahden partion voimin kyttää yhden muijaa ja sen panokaveria.. mm.


      • Eidemokratia

        Näin juuri, kuulumme Venäjän, Kiinan ja Pohjois-Korean kanssa samaan sakkiin, toisin kuin muut länsimaat ja vaikka koko muu EU-alue. Suomi on ainoa, jossa ei ole poliisista riippumatonta poliisin valvontaa.


    • KirvestäJa muuta?

      Oikeasti ei poliiseja ole ,kun tarvitsee ja tekee rikosilmoituksen, eivät tutkimaan jouda. Pitää itse koota porukka ja käydä " korvaamassa" kärsimänsä vahinko.Jos rikollinen ei tarkkaan tiedossa ,voi tulla summamutikassa ylilyöntejä, kun ammattikoulutustahan tässä ei ole, eikä palkka juokse. Terkut " sisäministerin palkkaa nauttiville" ! Olikoon Oulussakin sama vika ?

      • Miksei lamautinta?

        Poliisi halus LYNKATA sen narkkarin.


    • Poliisvaltio Räsäsne

      Sisäministeriön pitäisi korjata asia!

      Ennekö tulee tuomio EU - Tuomioistummesta!

      • eidemokratia

        Tästä on Suomelle jo useampi langettava ratkaisu EU:n ihmisoikeustuomioistumeista, valtiotamme ei vain kiinnosta noudattaa niitä. Sisäministeriön osallakin asia on jäänyt vain selvitystyön asteelle.

        Muutenkin Suomen osalla on niin, että olemme saaneet EU:n ihmisoikeustuomioistuimelta enemmän langettavia tuomioita, kuin muut pohjoismaat yhteensä.

        Maamme ei valitettavasti ole oikeusvaltio.


    • Natsi Räsäsnen

      Räsästä ei paljoo haitaa poliisin mielivalta ja rikokset!

    • Sairasta!
      • Räsänen valvoo..

        Aivan käsittämätön tapaus. Poliisi surmaa huom epäillyn ampumalla ja poliisin oma sana riittää tyhjentävästi selvittämään tapahtumien kulun.

        Ihme on jos täsä kukaan ei valita oikeuskanslerille tai muulle instanssille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe