allah

Allah allah

Kunnia Allahille, maailmojen Herralle Tuomiopäivän Ruhtinaalle.Ei ole muuta Jumalaa kuin yksin Hän. Samoin kuin Allah on siunannut Abrahamia ja hänen perhettään, siunatkoon Hän myös profeetta Muhammedia ja hänen perhettään.

40

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavan duunari

      Joo-o. Allah on mielikuvituksen tuote. Kuten Jeesus, sun muut muhamadit. Tämä on totuus. Ja totuus ei pala edes tulessa.

      • erryeyery

        allah on mielikuvituksen tuotetta mutta muhametti oli todellinen ihminen. joka valitettavasti eli moraalittomasti ja nyt iso määrä muslimeja pitää häntä esikuvanaan


      • Skintologiaako

    • epä jumalia

      Onko tällä allahilla tai muhametilla Kalshinikov olkapäällä?

      Isis :Egyptiläinen jumalatar. Osiriksen sisar ja puoliso, Horuksen äiti.

      • lappeen ranta

        "Isis :Egyptiläinen jumalatar. Osiriksen sisar ja puoliso, Horuksen äiti."

        Jos tätä skeidaa on pakko jauhaa stadin palstalla, tarkista edes termit.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Isis_(järjestö)


      • S24 sivistystoimi
        lappeen ranta kirjoitti:

        "Isis :Egyptiläinen jumalatar. Osiriksen sisar ja puoliso, Horuksen äiti."

        Jos tätä skeidaa on pakko jauhaa stadin palstalla, tarkista edes termit.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Isis_(järjestö)

        Sivistystä tarjolla.

        Isis oli suuri äiti, kuolematon puoliso, taivaankuningatar sekä perheen ja perhearvojen puolustaja. Hän oli Osiriksen sisarpuoliso ja Horuksen äiti.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Isis

        Siinä mielessä olet tällä kertaa oikeassa, että nämä uskonnollispohjaiset aiheet ovat skeidaa.


      • utelias urpo
        lappeen ranta kirjoitti:

        "Isis :Egyptiläinen jumalatar. Osiriksen sisar ja puoliso, Horuksen äiti."

        Jos tätä skeidaa on pakko jauhaa stadin palstalla, tarkista edes termit.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Isis_(järjestö)

        Eivä nämä isis pellet tieneet, että Isis on raamatun ajan epäjumala. Mites nyt suu pannaan.
        Helsingin sivuilla ei tapahdu niin tapahtuuko helsingissä sitten mitään????


    • tiatooo

      allah ei ollut vielä syntynytkään kun ISIS ja Osiris pitivät juhliaan "tuollapuolen" jokea.

      allah ja muhammed eivät osaneet lukea joten tämä tietämättömyys on siinämielessä ymmärrettävää ja kamelinpaskanuotioiden tarinatuokiossakaan kukaan ei siitä muhammedille ja allahille tullut kertoneeksi joten sikäli aivan ymmärrettävä juttu. eihän sitä kukaan voi kaikkea tietää...

    • Je suis Charlie

      ISIStä ei pidä kutsua millään muulla nimellä kuin Daesh, koska se ei pidä siitä nimestä.

      Jos terroristijärjestö isis ilmoittaa, ettei sitä saa kutsua
      nimellä DAES, niin juuri sillä nimellä sitä pitääkin kutsua.

      ISIS = DAES

    • raipe51

      Allah on sodan ja kuun jumala.

      Allah ja Allat olivat alkujaan auringon ja kuun jumalia. (Zwemmer, (Ed) The Daughters of Allah, By Winnett, F V, MWJ, Vol. XXX, 1940, pg. 120-125).

      Tämän johdosta Hubalin ja Allahin täytyi olla yksi ja sama, niin kuin tämä lähde sanoo: "Mitä jumalaa Quraishit edustivat? Mekan temppelissä asui Hubal.. mutta Hubalia EI ole mainittu Koraanissa... rakennuksessa, jossa Hubal asuu, EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ ALLAHIA ESITTÄVÄN KIVEN YMPÄRILLÄ [kuten Warraq huomasi, että Hubal oli alunperin musta kivi] jos Quraishit EDUSTIVAT ALLAHIA. Mitä tekemistä Hubalilla on temppelissä?... Quraishit olivat luonnollisestikin monijumalisia, mutta niillä [eri jumalilla] oli oma asumuksensa kullakin. YHDENKÄÄN ESI-ISLAMILAISEN PYHÄKÖN, KIVEN TAI RAKKENNUKSEN EI TIEDETÄ ANTANEEN ASUNTOA ENEMMÄLLE KUIN YHDELLE MIESPUOLISELLE [pää] JUMALALLE, jota vastaa yksi miespuolinen ja naispuolinen jumala.. jos Allah oli pakanallinen jumala [ja me olemme nähneet, että hän on] niin kuin mikä tahansa muu jumala, niin QURAISHIT EIVÄT OLISI SALLINEET HUBALIN JAKAA PYHÄKKÖÄ HÄNEN KANSSAAN... Tästä täytyy palata takaisin näkemykseen, että ALLAH SAATTAISI OLLA YKSINKERTAISESTI TOINEN NIMI HUBALILLE, niin kuin Wellhausen ehdottaa; aivan niin kuin israelilaiset tunsivat Jahven Elohimina, niin arabit TUNSIVAT HUBALIN ALLAHINA, JOKA TARKOITTAA JUMALAA" (Muslim Trade and the Rise of Islam, pp.192-193, korostukset minun).

      Kaaban alkuperä

      Kaaba on kuutiomainen rakennelma, joka on rakennettu Allahille, ja sinne muslimit menevät suutelemaan mustaa kiveä ja rukoilemaan Allahia. Se on kaikkien muslimien keskeisin pyhäkkö.

      Muslimit uskovat, että Aabraham ja Ismail rakensivat pyhäkön, ja että he saivat ohjeet Jumalalta. Mutta historia paljastaa eri kertomuksen .

      "On käytännöllisesti katsoen varmaa, että Aabraham ei saavuttanut KOSKAAN Mekkaa" (Watt, p.136, Muslim and Christian Encounters, korostukset minun).

      "Muslimien tradition mukaan Abram ja Ismail rakensivat Kaaban... mutta näiden traditioiden ulkopuolella ei ole absoluuttisesti MITÄÄN TODISTETTA tälle väitteelle – ei kertomuksia, ei arkeologisia todisteita eikä asiakirjoja. Snouck Hurgronje on todellakin osoittanut, että Muhammad KEKSI tämän tarinan antaakseen uskonnolleen arabialaisen alkuperän... ja liittäen samalla kertaa islamiin Kaaban sen kaikkine historiallisine ja uskonnollisine yhteyksineen arabeille." (Warraq, Why I Am Not A Muslim, p.131, korostukset minun).

      Mikä on sen todellinen alkuperä?

      "Esi-muhamettilaisina aikoina uskottiin, että kivi oli pudonnut kuusta ja oli pyhä VANHALLE KUUNJUMALA HUBALILLE. Kivi oli suljettu pieneen neliskulmaiseen temppeliin, joka tunnettiin nimellä Kaaba (Kabah), joka piti sisällään monia pienempiä jumalia..." (Robert Payne, The History of Islam, p.4, korostukset minun).

      "... Kaaba oli itse asiassa rakennettu temppeliksi KUUNJUMALALLE" (Morey; The Moon God Allah, p.9, korostukset minun).

      Maxine Robinson SANOO, "Kaaba Mekassa, joka on saattanut olla ALUNPERIN YKSISTÄÄN HUBALIN TEMPPELI..." (Life of Muhammad, p.40, korostukset minun).

      "Muhammadin aikana Kaaba oli virallisesti omistettu HUBAL-jumalalle..." (Karen Armstrong, Muhammad, p.61, korostukset minun).

      Muhammadin uskonnollinen tausta

      Kun katsomme Muhammadin taustaan, niin näemme, että hän oli HUBALIN PALVOJA, KAABAN ALLAHIN (JUMALAN)! Ja kun me ymmärrämme hänen taustansa, islam tulee entistä selkeämmäksi.

      Hänen ISOISÄNSÄ USKONTO oli HUBALIN USKONTO!

      Muhammadin syntyessä hänen isoisänsä, joka oli KAABAN PITÄJÄ (KEEPER OF THE KAABA), teki tämän HUBALIN edessä: "Hänen [Muhammadin] syntymänsä jälkeen hänen äitinsä lähetti kertomaan hänen isoisälleen Abd al-Muttalibille, että hän oli saanut poikalapsen... On väitetty, että Abd al-Muttalib vei hänet (jumalankuvan) eteen HUBALIN KAABAN KESKELLÄ, jossa hän seisoi ja RUKOILI ALLAHIA, ja kiitti häntä hänen lahjastaan" (Guillaume, A. The Life of Muhammad, pp.66-68; see also F.E. Peters, A Reader of Classical Islam, p.45, korostukset minun). Tämä vahvistaa Wattin lausunnon, että "Profeetan elämäkerroissa (sira) on kertomuksia pakanallisista mekkalaisista rukoilemassa Allahia, samalla kun he seisoivat HUBALIN KUVAN EDESSÄ." (Watt, Muhammad's Mecca, p.39, korostukset minun)

      On mielenkiintoista huomata, että Muhammadin isää kutsuttiin "Abdullahiksi", joka tarkoittaa "Allahin palvelijaa". Nyt jos Muhammadin isoisä oli Hubalin palvoja, ja kutsuttu hänen pojakseen ja Hubalin, Allahin, niin sitten Hubal on Allah!

      Tässä kertomuksessa Muhammadin syntymästä GJO Moshay kirjoittaa: "Tässä paljastavassa tapauksessa Muhammadin isoisän elämässä. Kuka on 'Herra'? Oliko se Allah? Entäpä Hubal?... Ibn Ishaqin selityksen mukaan tässä Allahin rukoileminen oli SAMA KUIN HUBALIN RUKOILEMINEN. Ne saattoivat tarkoittaa käytännössä SAMAA ASIAA. Kun HA-BAAL tai HU-BAAL tarkoittaa "Herraa", niin "Al-ilah" tai "Allah" tarkoittaa "sitä (the) jumalaa" (joka on tämä Allah, p.136, korostukset minun). Hubal on ALLAH!

      • PyhäJärjestys

        Vastaus nimimerkille "Raipe51":

        Harjoitatte yhdessä samankaltaistenne kapinallisten kanssa mitä törkeintä, vieläpä tarkoitushakuista pilkkaamista ja panettelua sekä väärän todistuksen antamista Kaikkivaltiaasta Luojasta, Hänen Pyhästä Hengestään ja Sanastaan.

        ALLAH on peitenimi Kaikkivaltiaan Pyhälle Nimelle, AL JAH (AL YAH) = Kaikkivaltias, Korkein JAH.
        Ja Luojan lyhennetty erisnimi JAH (YAH) on puolestaan tunnettu kautta ihmishistorian lukemattomien kansojen ja heimojen keskuudessa Korkeimman Jumalan eli Luojan nimenä.
        Sitäpaitsi arabiankielisessä maailmassa käytetään nimeä ALLAH myös yleisnimenä Kaikkivaltiaasta Jumalasta niin uskonnollisissa kuin muissakin teksteissä ja lauluissa.

        Perustelunne valheelliselle todistuksellenne ovat niin tökeröt ja läpipaistavan tarkoitushakuisesti kyhäillyt, että niihin ei kannata sen enempää uhrata aikaa muuta kuin kehottaa ketään olemaan uskomatta näihin, eri foorumeilla kerta toisensa perään pyöriviin samoihin valheisiin.

        Minkä tahansa Pyhän Ilmoituksen ja Kirjoituksen esittelemä Jumala olemuksineen ja ominaisuuksineen on tarkasteltava kyseisellä Ilmoituksella ja Kirjoituksella itsellään eikä jollakin sen ulkopuolisilla panetteluilla ja valheilla niin kuin nimimerkki Raipe51 syntisine kumppaneineen tekee ja etenee vääjäämättä riivaajien ohjauksessa kohti tulta.

        Koraanin kuvausta Jumalastaan voi tarkastella sopivilla sanahauilla vaikka Koraanin hakuohjelmilla esimerkiksi:
        http://www.tulevaisuus.org/koraani/koraanihaku.php


        "Jumalaa älä herjaa, ja kansasi ruhtinasta älä kiroa." (2.Ms.22:28)

        "Ja joka JHVH:n nimeä pilkkaa, rangaistakoon kuolemalla; koko kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. Olipa se muukalainen tai maassa syntynyt, joka pilkkaa JHVH:n nimeä, hänet surmattakoon. (3.Ms.24:16)

        "Kuinka kauan, Jumala, vihollinen saa herjata, vihamies pilkata sinun nimeäsi lakkaamatta?" (Ps.74:10)

        "Niin muista tämä: vihollinen herjaa JHVH:a, houkkiokansa pilkkaa sinun nimeäsi." (Ps.74:18)

        "Nouse, Jumala, aja asiasi. Muista, miten houkat herjaavat sinua kaiken aikaa." (Ps.74:22)

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
        Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
        Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten kuningaskunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
        Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten kuningaskuntaan." (Matt.5:17-20)


        "Hän on ylhäältä antanut sinulle, Muhammed, Pyhä kirjan, joka on totuus, vahvistaakseen mitä on ollut ennen sitä; aikaisemmin Hän on lähettänyt Lain ja Evankeliumin opastukseksi ihmisille ja antanut Johdatuksen,jotta he hylkäisivät pahan ja valitsisivat hyvän. Niitä, jotka eivät usko ALJAHun (Jumalan) tunnusmerkkeihin, odottaa totisesti ankara rangaistus, ALJAH (Jumala) on mahtava ja kykenee kostamaan." (Koraani 3:3)

        Aikoinaan, kun ALJAH (Jumala) teki liiton profeettojen kanssa, Hän sanoi: »Katso, näin paljon annan teille Pyhiä kirjoituksia ja viisautta, ja sitten tulee lähettiläs ja vahvistaa todeksi sen, mikä teillä jo on; teidän on totisesti uskottava häneen ja autettava häntä». Hän sanoi vielä: »Tunnustatteko ja otatteko vastaan liittoni tällä ehdolla?» He vastasivat: »Me tunnustamme sen». Silloin Hän sanoi: »Olkaa siis tämän todistajat. Minä myöskin olen todistajana teidän rinnallanne.» (Koraani 3:80)


      • PyhäJärjestys

        (jatkoa edelliseen)

        Tahattoman synnin saa anteeksi, mutta tahallista ei,
        eikä Jumalan Pyhän Pilkkaa edes tulevassa maailmassa

        "Kun pappi on toimittanut hänelle sovituksen siitä erehdyksestä, jonka hän on tietämättään tehnyt, annetaan hänelle anteeksi." (3.Ms.5:18)

        "Kun pappi on toimittanut sovituksen sille, joka on erehdyksestä, tahtomattaan, rikkonut JHVH:a vastaan, kun hän on toimittanut hänelle sovituksen, niin hänelle annetaan anteeksi.
        Sama laki onkoon sekä maassa syntyneillä israelilaisilla että vieraalla (muukalaisella), joka asuu heidän keskellänsä, kun joku rikkoo erehdyksestä.
        Mutta se, joka tahallisesti tekee syntiä, olipa hän maassa syntynyt tai vieras (muukalainen), pilkkaa JHVH:a, ja hänet hävitettäköön kansastansa. Sillä hän on pitänyt halpana JHVH:n Sanan ja rikkonut Hänen käskynsä; hänet tuhottakoon, syntivelka painaa häntä." (4.Ms.15:28-30)

        "Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman; kuinka paljon ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty ja pilkkaa armon henkeä.
        Sillä me tunnemme Hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava" ja vielä "JHVH on tuomitseva kansansa". Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin." (Hebr.10:26-31)

        "Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet ja maistaneet tulevan maailmanajan voimia ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja Häntä julki häpäisevät.
        Sillä maa, joka särpii sisäänsä sen päälle usein tulevan sateen ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Jumalalta; mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan." (Hebr.6:4-8)


        "Sentähden Minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
        Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa." (Matt.12:31-31)

        "Totisesti Minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, sitä ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin.
        Sillä he sanoivat: ”Hänessä on saastainen henki.”" (Mark.3:28-30)


      • PyhäJärjestys

        Tahattoman synnin saa anteeksi, mutta tahallista ei,
        eikä Jumalan Pyhän Pilkkaa edes tulevassa maailmassa

        "Kun pappi on toimittanut hänelle sovituksen siitä erehdyksestä, jonka hän on tietämättään tehnyt, annetaan hänelle anteeksi." (3.Ms.5:18)

        "Kun pappi on toimittanut sovituksen sille, joka on erehdyksestä, tahtomattaan, rikkonut JHVH:a vastaan, kun hän on toimittanut hänelle sovituksen, niin hänelle annetaan anteeksi.
        Sama laki onkoon sekä maassa syntyneillä israelilaisilla että vieraalla (muukalaisella), joka asuu heidän keskellänsä, kun joku rikkoo erehdyksestä.
        Mutta se, joka tahallisesti tekee syntiä, olipa hän maassa syntynyt tai vieras (muukalainen), pilkkaa JHVH:a, ja hänet hävitettäköön kansastansa. Sillä hän on pitänyt halpana JHVH:n Sanan ja rikkonut Hänen käskynsä; hänet tuhottakoon, syntivelka painaa häntä." (4.Ms.15:28-30)

        "Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman; kuinka paljon ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty ja pilkkaa armon henkeä.
        Sillä me tunnemme Hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava" ja vielä "JHVH on tuomitseva kansansa". Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin." (Hebr.10:26-31)

        "Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet ja maistaneet tulevan maailmanajan voimia ja sitten ovat luopuneet - taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja Häntä julki häpäisevät.
        Sillä maa, joka särpii sisäänsä sen päälle usein tulevan sateen ja kantaa kasvun hyödyksi niille, joita varten sitä viljelläänkin, saa siunauksen Jumalalta; mutta se, joka tuottaa orjantappuroita ja ohdakkeita, on kelvoton ja lähellä kirousta, ja sen loppu on, että se poltetaan." (Hebr.6:4-8)


        "Sentähden Minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
        Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa." (Matt.12:31-31)

        "Totisesti Minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, sitä ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin.
        Sillä he sanoivat: ”Hänessä on saastainen henki.”" (Mark.3:28-30)


      • PyhäJärjestys

        (jatkoa edelliseen)

        Irtisanoudumme ehdottomasti kaikesta muiden kapinoinnista, vihollisuudesta ja pilkasta Kaikkivaltiasta Luojaa ja Hänen Sanaansa, Kristusta (Messiasta) sekä Kaikkivaltiaan muita lähettiläitä, Kaikkivaltiaan ja Kristuksen (Messiaan) kuningaskuntaa (hengellistä ja maallista), Kristuksen (Messiaan) maanpäällistä, kuningas Daavidin valtaistuimen kuningaskuntaa ja Kaikkivaltiaan apostolista (lähettiläiden) seurakuntaa Kristuksessa (Messiaassa), Kristuksen (Messiaan) Opetuslapseutta ja Kristuksen (Messiaan) Uutta Liittoa, Kaikkivaltiaan Koraanin ja profeetta Muhammadin kautta ilmoittamaa Pyhää Elämänjärjestelmäänsä, Elämäntietänsä, Aabrahamin uskoa, Islamia sekä Hänen Pyhää Tahtoansa, Sanaansa, Lakiansa ja Järjestystänsä vastaan samoin kuin Venäjän (Russian) Tsaarikuntaa eli Keisarikuntaa ja sen Suomenmaan Suuriruhtinaanmaata eli Suuriruhtinaskuntaa vastaan,
        emme ole tällaiseen vääryyteen mitenkään, missään, milloinkaan käytettävissä emmekä halua itsekään tällaista vääryyttä harjoittaa saati sitten muiden syntejä seurauksineen kantaa!


        Pyhän Kaikkivaltiaan Luojan, Hänen Pyhän Henkensä eli Totuuden Henkensä auktoriteetin
        ja Hänen Pyhän Sanansa, Kristuksen (Messiaan) auktoriteetin,
        Kaikkivaltiaan apostolien (lähettiläiden) seurakunnan Kristuksessa (Messiaassa), Kristuksen (Messiaan) seurakuntaruumiin, Ekklesian auktoriteetin
        Kaikkivaltiaan Luojan ja Hänen Sanansa, Kristuksen (Messiaan) kuningaskunnan (taivaallisen ja maallisen),
        Kristuksen (Messiaan) maanpäällisen, kuningas Daavidin valtaistuimen kuningaskunnan auktoriteetin,
        Kaikkivaltiaan Pyhän Sanan ja Lain ja näiden ilmoittaman Pyhän Järjestyksen auktoriteetin,
        Kristuksen (Messiaan) Opetuslapseuden auktoriteetin
        ja Kristuksen (Messiaan) Uuden Liiton auktoriteetin,
        Kaikkivaltiaan Koraanin ja profeetta Muhammadin kautta ilmoittaman Pyhän Elämänjärjestelmän, Elämäntien, Aabrahamin uskon, Islamin auktoriteetin,
        Kaikkivaltiaan Luojan apostolien (lähettiläiden) auktoriteetin
        ja tämän kaiken sinettinä, ilmentymänä Kaikkivaltiaan Luojan profeetta Muhammadin auktoriteetin
        tunnustaen
        sekä näitä kaikkia auktoriteetteja niiden alaisuudessa Pyhän Kaikkivaltiaan Luojan ja Hänen Pyhän Sanansa, Kristuksen (Messiaan) palvelijana ja opetuslapsena edustaen ja toteuttaen Kristuksen (Messiaan) Uudessa Liitossa,

        samoin kuin Kaikkivaltiaan Pyhää Tahtoa, Sanaa, Lakia ja sen Kymmentä Käskyä oikeine sapatteineen perjantaista lauantaihin uskollisesti noudattamaan pyrkien,

        Kristuksen (Messiaan) nimessä ja voitossa ilmoittaen


        Pyhän Kaikkivaltiaan Luojan JHVH / YHVH (ALJAH / ALYAH) ja Kristuksen (Messiaan) palvelija lapsineen ja perheineen
        &
        Venäjän (Russian) Tsaarikunnan eli Keisarikunnan ja sen Suomenmaan Suuriruhtinaanmaan eli Suuriruhtinaskunnan kansalainen lapsineen ja perheineen

        Российское царство (ru)
        Rossiyskoye Tsarstvo (ru)
        Venäjän (Russian) Tsaarikunta, Venäjän (Russian) Keisarikunta (fi)
        Tsarryssland, Kejsardömet Ryssland (sv)
        The Tsardom of Russia (eng)
        &
        Suomen suuriruhtinaskunta (fi)
        Storfurstendömet Finland (sv)
        Великое княжество Финляндское (ru)
        Velikoye knyazhestvo Finlyandskoye (ru)
        The Grand Duchy of Finland (eng)


        ALLAH = ALJAH / ALYAH
        ALJAH / ALYAH = Kaikkivaltias (Almighty), Korkein (The Supreme) JAH / YAH

        ALJAHu AKBAR


        Ruhtinaskunta (Duchy) = Emiraatti (Emirate)


      • PyhäJärjestys

        (jatkoa edelliseen)

        Vielä lisäykseksi nimimerkille "raipe51" ja hänen pilkkaajakumppaneilleen todettakoon:

        On laskettu, että Raamatun Vanhan Testamentin ja Uuden Testamentin alkuteksteissä eri muodoissa esiintyvä Kaikkivaltiaan alkuperäinen nimi JHVH (YHVH), joka on ihan sama Kaikkivaltias Luoja, jonka Koraani ilmoittaa kirjaimin AL JH (AL YH) ja pidennettynä AL JAH (AL YAH), on Raamatun eri kielisissä käännöksissä vaihdettu liki 8000 kertaa sanaan Herra, Lord yms eli nimeksi BAAL!

        Vain aniharva Raamatun käännös käyttää alkuperäistä Kaikkivaltiaan nimeä eri muodoissaan. Muut ovat vaihtaneet sen BAALiksi eli Herraksi.

        Tästäkin seikasta havaitsette, kuinka sanoinkuvaamaton teeskentelijä ja vääristelijä porttokristillisyys on.

        "Samarian profeetoissa minä näin pahennuksen: he ennustivat Baalin (Herran) nimessä ja eksyttivät minun kansani Israelin." (Jer.23:13)

        "Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin (Herran) tähden?" (Jer.23:27)

        "Sinä päivänä, sanoo JHVH, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini' (Herrani);
        ja minä poistan baalien (herrojen) nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita." (Hoos.2:16-17)


    • Eihyvä

      Siis Gaaban mustakivi on epäjumala,jota musut suutelevat ja kumartavat,
      kuvittelevat sen olevan ALLAH.

      • Teidän_Pyhyytenne

        Näin helppoa se on luku- ja kirjoitustaidotonta ali-ihmistä hallita. Tekaistaan satu, aletaan tappamaan ne jotka siihen eivät usko ja muutamassa sukupolvessa mitä tökeröin ja väkivaltaisin oppi menee näitten idioottien kalloihin. Uusi kidutuksen, tappamisen ja sodan kultti on luotu kuun jumalineen ja "pyhine" kivineen. Kamelin virtsan päivittäinen juominen kuuluu hartaan uskovaisen tunnusmerkkeihin. Miten tätä Suomessa toteutetaan? Paljonko kamelin virtsaa tuodaan Suomeen ja miten valvotaan, ettei se ole esimerkiksi sian virtsaa?


    • Luuletko että Allah tarvisee sinun apuasi, jotta älyää siunata lähettilästään?
      Toisn tämä on maannut kuolleena jo yli 1300 vuotta ja perheensä kans.

    • ihfdds

      Kaikki vaan teuraaksi Allahiaansa katsomaan!
      Kunnia silloin Allahille!

    • miinustaja

      Kaikki pyllistelijät pitää laittaa välittömästi Allahin anus-reikään.

    • Nähkäätotuus

      Allah on itse saatana Muhametin hahmossa.Tämä on totuus.
      "Minä annan teille koko maailma,kun kumarratte minua";sanoi saatana.
      Siihen islamistit pyrkivät pyllistelyllään.Saatana sumentanut heidän järkensä ja silmänsä, kaulan katkasemisen uhalla.Älkää antako tuollaista petoa pesiytyä Suomeen.

    • alfa123om2222

      Allah kyllä on Johdatusta antava ja kunnioitettava. Osottautuuko hän lopulta petturiksi niin kuin monesti Jeshua ja Jehova ovat osottautuneet? Sitä en tiedä. Sen tiedän, että jokainen valtias joka paljon antaa muille ns. ilmaiseksi haluaa lopussa vetää kaiken antamansa takaisin, koska huomaa sitä antamaansa lahjaa käytetyn vääryyteen. Itseni kanssa on samoin. Jos jotakin annankin niin haluan sen takaisin nopeasti kun ei lahjan saaja arvosta lahjaa tarpeeksi.

      Olen saanut johdatusta tieteeseen, mutta vaikka Allah antaa tiedettä on hän kehottanut palvojansa välttämään uudistuksia, keksintöjä ja tiedettä. Se on outoa, mutta ihanaa. En halua vastuuta keksinnöistä tai tieteestä ja olen kokenut niiden olevan haraam lopultakin. Silti hän antaa aluksi asioita, joita pyydämme aivan vapaasti, mutta on kehottanut palvojiaan lopulta vetämään ne pois. Tuntuu tuo seikka hämmentävältä. Olla periaattessa täysin vapaa, mutta kuitenkin käytännössä rajoitettu mitä ankarimmin.

    • kartanlukija

      Allah on ilmestyskirja peto ja Muhamed sen kätyri.

    • Ikf

      Mitään vitun allahia ei olenolemassakaan, tunkekaa vittuun ne muelikuvitusnukkenne huorat!!imekää persettä ja nussilas mohamedii korvaa siat!

    • antipatitiaa

      Allahia ei täällä pohjoisessa tunneta. Eikä haluta tuntea.

    • Kysynpähän

      Muhammed on satuhahmo ja väkivaltainen. Miksi te sellaista seuraatte ja tuhlaatte elämänne? Jeesus Kristus on rauhanruhtinas ja pelastaa uskovaiset.

    • pikkupietari

      allah allah on sonta reijän uskonto muhamedi on pedofiili perkele lapseen sekaanutja allahin toivotan allimpaan sikallan helvetin nurkaan perkeleen uskonon edustaja noniin rätti päät teidän jumalanne on lapseen sekaantuja tällä perkeleelä oli ala ikäinen lapsi vaimonna joten haistakaa muhamedin edustajat pitkä pask

    • tekehengitystä

      Allah asuu muslimin per'sereiässä. Kun ne pyllistelevät, niin reikä aukeaa ja Allah saa happea hengittääkseen.

    • urmasturmas

      القرف عليك القرآن

      • Ettynkol

        Gyh joilku non lopotu


      • ylläh

        Kyä näino.


    • Aaaallllahhhhh

      Allah, koraani, islami, ja kaikki muslimi paskat pitäisi hävittää maan päältä. Persereikäkin taitaa olla muslimille ja allahille liianhyvä paikka. Kaikki koraanit poltettava, ja muslimit

    • Allahuakhapasha

      Jos oikein muistan eikös Allan vetänyt Mariaa perseeseen josta syntyi Mohammed. Jonka jälkeen Allan vaihtoi nimensä Allahiksi koska oli keksinyt persepanon ja sikiämisen sitä kautta. Kas, muutti paskan potraksi pojaksi, Jumala vain pystyy moiseen.

    • allahuakbaaaar420blazeit

      allahu akbar

    • Eienääniinhuolestunut

      Totuus ei ole tarua ihmeempi kirjoihin johon tämä väkivallan uskoto ja uskomukset on päässy ja tullut on aikojen kuluessa sepitetty ja kootu heidän kansioon sepityksin ja perimätiedon pohjalta. Ja millä tavalla nuotion ympärillä aamutunneille sieniä syöden. Nyt tulos on tämä mikä on katastrofia muisuttava ruskeasilmäisten meri euroopassa myrskyää päättäjiemme vastuuton yhteisymmärrys ja ymmärrys kaiken kaikkiaan kovin on kateissa.
      Jos olen väärässä, oikaiskaa.. Hyvät ihmiset.

    • Daesh

      Allah on saatana ja antikristus.

    • sivistystä

      Google haku kirjoita- islam ja aikapommi- lue koko juttu tiedät enemmän

    • Xenofon

      Jeesus Kristus elää! Kunnia oikealle kolmiyhteiselle Jumalalle! Jumala on rakkaus.

    • UHMEDSOMALI

      MINULA OLE SOSIALI TOIMISTTO LUPA RAISKKA ALLAHI NIMESA SOOME HOORAT KOSKKA MINA KARSSI PALJJO NUT MINA OTTA VAKISI KAIKEJE MOSLIMEN USTAVAN LI ANDERSON ALLAHU AKBAR

    • eipahalle

      Ei riitä mitä joku kirja sanoo tärkeämpää on miten sinä itse toteutat elämääsi.
      Oletko sinä suvaitsevainen käytännössä muita maailman ihmisiä kohtaan.
      Rakastatko kaikkia ihmisiä vai valitsetko ketä rakastat.
      Rakastatko sinä vihollisia.
      Voisitko kertoa omasta elämästäsi vaikka näihin vähäisiin kysymyksiin omakohtaisesta elämästäsi.
      Riittääkö ulkoluku vai pitääkö myös vaatia itseltään ja toteuttaa kaikki se hyvä mitä kirjoissa lukee ja jättää kaikki se paha tekemättä jos sellaista kirjassa havaitsee vanhentuneena hapatuksena.
      Ystävyydellä kyselen ymmärtääkseni ihmistä en niinkään uskoasi.
      Odotan kiinnostuneena vastauksiasi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe