Pam liittona

pam on ämmien liitto

Täytyy nyt tähän väliin todeta et pam on kyllä aivan naurettavan surkea liitto. Nehän polkee duunareitten etuja yms vaan alas.

10

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä.

      Eipä pami vartijoiden asiat kiinnosta, tes aivan pa**a ylityö korvauksista alkaen. Kun ongelmia työn antajan kanssa (mikä vartioalalla enemmän sääntö kuin poikkeus) ja soittaa pamiin niin sama vastaus, koittakaa hoitaa asia luottamusmiehen kanssa?

      • kolmepalloa

        Vai pyytää se pam olemaan yhteydessä luottamusmieheen, miksiköhän sinne on sellainen valittu. Taidat olla melkoinen urvelo kun et edes tiedä miksi työpaikalla on henkilöstö edustajat valittu. Homma toimii samalla tavalla kaikissa liitoissa,


      • fdjc
        kolmepalloa kirjoitti:

        Vai pyytää se pam olemaan yhteydessä luottamusmieheen, miksiköhän sinne on sellainen valittu. Taidat olla melkoinen urvelo kun et edes tiedä miksi työpaikalla on henkilöstö edustajat valittu. Homma toimii samalla tavalla kaikissa liitoissa,

        No kerroppa nyt sitten mitä hyvää ne on saanneet aikaiseksi? Ymmärrän, että esim. palkankorotukset ei ole tänä päivänä helppo toteuttaa, mutta ei se sitä poissulje ettei pamista ole hyötyä...


    • JUUPA juu
    • ...

      Eikö sinun sitten kannata olla aktiivisempi oman liittosi suhteen?
      Eli Turvallisuusalan ammattiliitossa varmasti olet ja oma alueosastosi on tiedossa?
      Siellä neuvottelevat pamin kanssa tuollaisista jutuista..
      Siis ihan vain jos noin paljon kyrpiinnyttää, niin kai haluaa tehdä itsekin jotain asioille.

    • super palvelija

      Olemme asiakaspalvelumestareita ja siksi PAMissa. Työmme on palvella asiakkaita.

    • pam on hanurista

      Eräässä "alan firmassa" jossa olin kuukausipalkka sopimuksella. Tuli tilanne että minulle ei kuulemma löytynyt töitä ja minua yritettiin laittaa kiinteistönhoitajan tehtäviin, tästä kuitenkin kieltäydyin jolloin työnantajan kanssa syntyi sota maksettavasta palkasta. Soitin pamiin saako minun palkkaani vähentää,jos kieltäydyn tehtävistä johon en ole tullut . Pamin nainen sanoi että kyllä näin voi tehdä. Muutama päivä tämän jälkeen pyysin työkaveriani soittamaan ja kysymään samaa asiaa. Tällä kertaa siellä vastasi joku mies joka sanoi että näin ei voi tehdä. Hyvin tuntuvat olevan perillä siellä kun puhuvat ristiin keskenään. Puhuin myös oman luottamusmiehen kanssa joka oli yllättäen ihan lammas eikä puolustellut minua mitenkään.

    • vfdcs

      Ei liitosta ole mitään hyötyä. Vielä kun alalla riittää töitä ja välit työntantajan kanssa hyvät. Turhaan elätän pamin epäpäteviä työntekijöitä..

    • jutikka

      En kuulu liittoon. En halua maksaa turhasta. Jos ei pomojen kanssa tule toimeen, niin vaihda firmaa. Fakta on että paska työntekijä saa paskaa niskaan.

    • vartijavänskä

      Aina kannattaa kuulua liittoon !
      Lääkärit lääkäriliittoon, hoitajat Tehyyn, perus/lähihoitajat Superiin, rautakourat Metalliliittoon ja vartijat Turvaan. Näin se vain menee.
      Liitot neuvottelevat meille TES:n ja paklkankorotukset sekä antavat tukea ja neuvontaa ja tarvittaessa oikeudellista apua ongelmatilanteissa työnantajan kanssa. Liitot ovat tärkeä vastavoima työnantajille.
      Se taas, että mihin liittoon turvallisuusalan työntekijöiden pitäisi kuulua, onkin sitten toinen juttu.PAM:n saavutukset eivät todellakaan päätä huimaa, mutta nyt kuulumme Pamiin ja sillä sipuli.
      Liity liittoon, aja asioitasi aktiivisesti ja vaikuta. Jos haluat, että tulevaisuudessa kuulumme johonkin toiseen liittoon saamattoman Pamin sijaan, niin tervetua ay-politiikkaan ja aktiivisesti ajamaan asioita haluamaasi suuntaan. Eivät asiat täällä huutelemalla parane, tarvitaan pitkäaikaista vaikuttamista ja aktiivisuutta.
      Tervetuloa Pamiin muuttamaan suuntaa !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      30
      5879
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      310
      3856
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      47
      3108
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3036
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      164
      2434
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2076
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1960
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1640
    9. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1599
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1597
    Aihe