Kunnon jäähytys

Mr.Coolness

Nyt tuli ongelma, koneen hallintapaneli lähettelee temperature critial viestejä, mittari näyttää -18 C. Imeisesti tuli sitten pistettyä vähän turhan tehokas jäähy myllyyn?

Ei kai tuosta mitään haittaa ole, vaikka pakkaselle meneekin? Vai onko?

10

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * * * * *

Millä jäähdyttelet ja missä koneesi sijaitsee?

• Mr.Coolness

Ihan normi jäähdyttimillä ja normaalissa katetussa ja sinillä varustetusa, mutta kuitenkin täysin lämmittämättömässä ulkovarastossa Oulun korkeudella.

• * * * * *
        Mr.Coolness kirjoitti:

Ihan normi jäähdyttimillä ja normaalissa katetussa ja sinillä varustetusa, mutta kuitenkin täysin lämmittämättömässä ulkovarastossa Oulun korkeudella.

On sit ihan helvetἱn kylmä siellä varastossa. Parempi ainakin olla käyttämättä perinteista hdd:ta massamuistina noin kylmässä (niitä ei käsittääkseni saisi pakkasessa käyttää).

Sinänsä mun käsittääkseni elektroniikkaa ei kylmyys haittaa.

• Mr.Coolness
        * * * * * kirjoitti:

On sit ihan helvetἱn kylmä siellä varastossa. Parempi ainakin olla käyttämättä perinteista hdd:ta massamuistina noin kylmässä (niitä ei käsittääkseni saisi pakkasessa käyttää).

Sinänsä mun käsittääkseni elektroniikkaa ei kylmyys haittaa.

Jees, ihan samoilla linjoilla mä olen. Perinteisissä levyissä on yleensä lämmön alarajana 3-5 astetta, että sietää nekin suhteellisen viileää. Mutta eivät yhtä hemmetin kylmää kuin Suomen talvi ulkona. ;)

• * * * * *
        Mr.Coolness kirjoitti:

Jees, ihan samoilla linjoilla mä olen. Perinteisissä levyissä on yleensä lämmön alarajana 3-5 astetta, että sietää nekin suhteellisen viileää. Mutta eivät yhtä hemmetin kylmää kuin Suomen talvi ulkona. ;)

Siis teidän "lappalaisten" talvi.

t: Tammisaarelainen

• digi-info
        Mr.Coolness kirjoitti:

Siis joku kotah ja porontaljja oviaukossa. Putsaisin jäähytyssiilet ja tarkistasin mitä ilmasto on tehnyt jäähdytystahanalle jäähyttimen ja prosessorin välissä. Kesä oli sielläkin aika kuuma. Oi olla aika keraamisessa olomuodossa ja enää välitä lämpöö kunnolla läpi tai puhalllinmoottorin laakeri ja akseli niin karstassa että kitka pudottaa kierroksia.

• * * * * * kirjoitti:

Siis teidän "lappalaisten" talvi.

t: Tammisaarelainen

LAPPILAISTEN!! Lappalaiset on eri asia STNA!!

• tähtitähtitähti
        TimoGamer kirjoitti:

LAPPILAISTEN!! Lappalaiset on eri asia STNA!!

Ihan sama, lähellä pohjoisnapaa asuvaa kuitenkin tarkoitin.

• lataa speed fan softa näyttää oikeen temperature lämmön.

• ggg12

Samalta sensorilta tulos tulee, ei pitäis olla eroja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4034
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2378
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2052
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1793
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1591
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1202
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1138
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1125
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1062
    Aihe