Palstan säännöt

Rökäle

S24-sääntöjen mukaan keskustelu yksittäisestä luotsista on kielletty. Miksi luotsi-keskusteluja ei poisteta pyynnöistä huolimatta?

17

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olennaisempaa

      Olennaisempi kysymys on se, että miksi luotsit itse eivät noudata valvomiaan sääntöjä?

      Kyllä häirikköluotseista saa keskustella, annetaanhan ylläpidollekin palautetta ja kritiikkiäkin? Miksi ei sitten luotseille, jotka ovat kuitenkin vain väliaikaista, ilmaista, yksinkertaista ja vähä-älyistä häiriköintiporukkaa.

      • Uuuuuuii

        Haluat siis tehdä omia lisäyksiäsi sääntöihin?


      • olennaisempaa
        Uuuuuuii kirjoitti:

        Haluat siis tehdä omia lisäyksiäsi sääntöihin?

        Luotsit ovat tehneet jo sääntöihin sellaisen lisäyksen, että heidän ei tarvitsisi muka itse noudattaa niitä.

        Kyllä häiriköivistä luotseista saa keskustella. Palstalaisilla on jopa VELVOLLLISUUS keskustella mädistä ja häiriköivistä luotseista, jotta heidät saataisiin kitkettyä palstoilta pois ja annettua mojovan potkun persuksille.

        Taidat olla itse eräs häiriköivistä luotseista, kun olet asiasta noin huolestunut. Neuvo: eroa itse virastasi, niin ei tarvitse pelätä potkuja.


      • sori
        olennaisempaa kirjoitti:

        Luotsit ovat tehneet jo sääntöihin sellaisen lisäyksen, että heidän ei tarvitsisi muka itse noudattaa niitä.

        Kyllä häiriköivistä luotseista saa keskustella. Palstalaisilla on jopa VELVOLLLISUUS keskustella mädistä ja häiriköivistä luotseista, jotta heidät saataisiin kitkettyä palstoilta pois ja annettua mojovan potkun persuksille.

        Taidat olla itse eräs häiriköivistä luotseista, kun olet asiasta noin huolestunut. Neuvo: eroa itse virastasi, niin ei tarvitse pelätä potkuja.

        Säännöt on ylläpidon tekemät.


      • Luotsit häiriköitä
        sori kirjoitti:

        Säännöt on ylläpidon tekemät.

        Tissuko siinä taas mussuttaa? Tissu, joka haukkui Ylläpidon ja kirjoitti, että "vítut vaitiolosopimuksesta".


      • Ei ylläpidolla ole aikaa valvoa jokaista palstaa tunnin tarkkuudella..


      • Noin se menee
        kannyman kirjoitti:

        Ei ylläpidolla ole aikaa valvoa jokaista palstaa tunnin tarkkuudella..

        Hieno selitys:

        Poliisi: ei meillä ole aikaa mennä joka hälytykseen.

        Ambulanssi: ei meillä ole aina aikaa

        Palomies: ei meillä ole aikaa vastailla joka soittoon

        jne.

        Mutta: kun on tehtävän ottanut, se pitää hoitaa. Jos kaksi henkilöä ei riitä, otetaan niin monta lisää kuin tarvitaan.


      • ei noin vaan näin
        Noin se menee kirjoitti:

        Hieno selitys:

        Poliisi: ei meillä ole aikaa mennä joka hälytykseen.

        Ambulanssi: ei meillä ole aina aikaa

        Palomies: ei meillä ole aikaa vastailla joka soittoon

        jne.

        Mutta: kun on tehtävän ottanut, se pitää hoitaa. Jos kaksi henkilöä ei riitä, otetaan niin monta lisää kuin tarvitaan.

        Tilanne ei parane sillä, että pestataan lisää häiriköiviä luotseja. Se pahenee siten!!

        Kaikki luotsit tulisi erottaa. Joka ainoa!!!


      • Noin se menee kirjoitti:

        Hieno selitys:

        Poliisi: ei meillä ole aikaa mennä joka hälytykseen.

        Ambulanssi: ei meillä ole aina aikaa

        Palomies: ei meillä ole aikaa vastailla joka soittoon

        jne.

        Mutta: kun on tehtävän ottanut, se pitää hoitaa. Jos kaksi henkilöä ei riitä, otetaan niin monta lisää kuin tarvitaan.

        Ei tosiaan aina ole aikaa heilläkään kaikkiin hälytyksiin.


      • ...........
        Noin se menee kirjoitti:

        Hieno selitys:

        Poliisi: ei meillä ole aikaa mennä joka hälytykseen.

        Ambulanssi: ei meillä ole aina aikaa

        Palomies: ei meillä ole aikaa vastailla joka soittoon

        jne.

        Mutta: kun on tehtävän ottanut, se pitää hoitaa. Jos kaksi henkilöä ei riitä, otetaan niin monta lisää kuin tarvitaan.

        "Mutta: kun on tehtävän ottanut, se pitää hoitaa. Jos kaksi henkilöä ei riitä, otetaan niin monta lisää kuin tarvitaan. "

        Se maksaa jos ylläpidon palkkamoderoijia lisätään, rahat tulevat mainostuloista. Vai olisitko valmis maksamaan siitä etttä saat kirjoitella tänne?


      • Noin on
        kannyman kirjoitti:

        Ei tosiaan aina ole aikaa heilläkään kaikkiin hälytyksiin.

        Monasti kestää turhan pitkän kun saapuvat paikalle, rahasta on kyse heilläkin, ei ole tarpeksi väkeä.


    • einäähuorat otamunkaankeskusteluja tottasepitäämennä käymään paikanpäällä ja takoa klloon et ollaamet pojhjosessakio ikmisiä

    • Hidastelee!

      Aamu alkoi taas uudistuksessa käsijarrun unohtumisesta päälle.

    • Mielestäni jokainen meistä niin chat, kuin keskustelusivujenkin asiakkaista, voisi mennä omaan itseensä ja ajatella mitä kirjoittaa. Palautuslomake on sitävarten, että voi luotsista antaa, hyviä ja huonojakommentteja. Luotsit ei ainakaan voi suoranaisesti sanoa takaisin, mitä haluaisi, häneen kohdistuneisiin törkykommentteihin. Tämä on yleistä chatinpuolella, määrätythenkilöt päivittäin kritisoivat luotseja jopa törkeällätavalla, luotsien on vain kestettävä. Luotsitkin on ihmisiä, jotkut heistä kestää enemmän kritiikkiä, kuin toiset. Olen seurannut millaisen paineen alla luotsit joutuvat määrätyissähuoneissa työskentelemään ja se ei suinkaan ole helppoa. Luotsi on yksin ja jos esim 10 kritisoi on siinä jo kestämistä. Nostan hattuani pitkäaikaisille luotseille, jotka ovat vapaaehtoistyössään joutuneet kuulemaan, vaikka mitä törkyä ja ovat sen kestäneet.

      • Kielioppi!

        Ennen kirjoittamista kannattaisi kuitenkin tutustua suomen kielioppiin.

        Kunnon kielen lukeminen on miellyttävää, jatkuvat virheet suuntaavat huomion toisaalle.


      • Kielioppi! kirjoitti:

        Ennen kirjoittamista kannattaisi kuitenkin tutustua suomen kielioppiin.

        Kunnon kielen lukeminen on miellyttävää, jatkuvat virheet suuntaavat huomion toisaalle.

        Noh, lukihäiriöni ei pahemmin tähänkäänasti ketään ole häirinnyt. Teksteistä saa kumminkin selvää ja ne on totuudenmukaisia. Näillämennään (hymyilee).


      • siis täh?
        sarah169 kirjoitti:

        Noh, lukihäiriöni ei pahemmin tähänkäänasti ketään ole häirinnyt. Teksteistä saa kumminkin selvää ja ne on totuudenmukaisia. Näillämennään (hymyilee).

        Mitä hatunnoston aihetta siinä on, jos epäpätevä ja epäsuosittu häirikköluotsi tarrautuu viimeiseen asti virkaansa kiinni eikä ymmärrä erota idiotisminsa vuoksi? Mitä ihailemista siinä on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe