Sinusta (N-->M)

jos olisimme pari

Pakkohan sinun on tietää jo että sinusta minä tykkään.
Et sinä voi enää sitä epäillä. Sinua minä mietin aamulla herätessäni ja illalla nukkumaan mennessäni. Sinun takia minä haluan näyttää hyvälle.

Meissä on paljon samaa.Sopisimme hyvin yhteen. Mietin joskus että oletkohan koskaan sovittanut nimiämme yhteen tai laittanut kuviamme rinnakkain vain katsoaksesi miltä näyttäisimme parina. Kahjoa mutta minä olen.

Oletkohan koskaan miettinyt miltä tuntuisi jos olisimme pari?
Millaisia olisimme tai miltä yhdessä näyttäisimme?
Minä mietin mitä myös muut ajattelisivat? Suuttuisiko monikin?

56

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m - n

      nimettömin viestein ei voi tulla paria eikä näin voi myöskään " tieto" mennä perille.
      turhuutta täällä.

      • jos olisimme pari

        Kyllä se puhelimen kautta aika henkilökohtaista on ollut kun omissa nimissäni oleva puhelinliittymä on. Numerosta selvinnyt nimeni.


      • m - n
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Kyllä se puhelimen kautta aika henkilökohtaista on ollut kun omissa nimissäni oleva puhelinliittymä on. Numerosta selvinnyt nimeni.

        no nyt ollaan kyllä anonyymillä nettipalstalla eikä täällä ole näkyvillä nimeäsi sen paremmin kuin numeroasikaan.


      • jos olisimme pari
        m - n kirjoitti:

        no nyt ollaan kyllä anonyymillä nettipalstalla eikä täällä ole näkyvillä nimeäsi sen paremmin kuin numeroasikaan.

        Mutta tämä ei olekaan ulkomaailma vai täälläkö sinä elämääsi vietät? Sun suhteet ja työsi sekä vapaa.aikasi on täällä virtuaali maailmassa! Ymmärrän. No ei se mitään. Kyllä se elämäsi näinkin menee. Minulla on kyllä ihan ulkomaailman elämä mutta ei se kaikilla ole samanlaista. Onnea palsta suhteellesi.


      • no no no
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Mutta tämä ei olekaan ulkomaailma vai täälläkö sinä elämääsi vietät? Sun suhteet ja työsi sekä vapaa.aikasi on täällä virtuaali maailmassa! Ymmärrän. No ei se mitään. Kyllä se elämäsi näinkin menee. Minulla on kyllä ihan ulkomaailman elämä mutta ei se kaikilla ole samanlaista. Onnea palsta suhteellesi.

        äläpäs nainen vedä hernettä neään jos mies sanoo muutaman totuuden sanan eikä lähtenyt mukaan hakemaasi leikkiin. tällasia te naiset ootte, heti ollaan känkkäränkkää niin että eikä asiallisuudesta tietoakaan.


      • Herätys...
        no no no kirjoitti:

        äläpäs nainen vedä hernettä neään jos mies sanoo muutaman totuuden sanan eikä lähtenyt mukaan hakemaasi leikkiin. tällasia te naiset ootte, heti ollaan känkkäränkkää niin että eikä asiallisuudesta tietoakaan.

        Äläpä itse känkkäränkkää, kun kuvitelmistasi huolimatta edellinen ei kirjoita sinusta.


    • kahjoo

      Ja mitäköhän vastauksia odota täältä.

      • jos olisimme pari

        Mitäs itse odotat. Oletko ollut yhtä rohkea kuin minä ja puhelinta käyttänyt kaivattusi suuntaan? Minä olen. Jäätkö minulle toiseksi rohkeudessa?


      • nyt olet kuitenkin
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Mitäs itse odotat. Oletko ollut yhtä rohkea kuin minä ja puhelinta käyttänyt kaivattusi suuntaan? Minä olen. Jäätkö minulle toiseksi rohkeudessa?

        nimettömnä huutelemassa nimettömällä palstalla.


      • jos olisimme pari
        nyt olet kuitenkin kirjoitti:

        nimettömnä huutelemassa nimettömällä palstalla.

        Siihen on syynsä. Ihan kaikkea ei voi sanoa puhelimessa jos ei ole varma toisesta


      • no täällä
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Siihen on syynsä. Ihan kaikkea ei voi sanoa puhelimessa jos ei ole varma toisesta

        ei senkään vertaa. tää pn pelleilyä ja omalta osaltasi näytit sen tuolla ylempänä.


    • Tietoa kehiin

      Jos oikeata vastausta haluaa. Hölynpölyä tuommonen. Miehen mielipide.

      • jos olisimme pari

        Mites sinä? Jäätkö sinä toiseksi rohkeudessa minulle? Oletko käyttänyt puhelinta kaivattusi suuntaan vai täälläkö vain kerrot tunteitasi. Taidan olla kaikkai teitä rohkeampi ja parempi.


      • Tietoa kehiin
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Mites sinä? Jäätkö sinä toiseksi rohkeudessa minulle? Oletko käyttänyt puhelinta kaivattusi suuntaan vai täälläkö vain kerrot tunteitasi. Taidan olla kaikkai teitä rohkeampi ja parempi.

        No voin kertoa että osaan käyttää puhelinta ja olen käyttänyt, myös naisten suuntaan mutta joskus on mukava naputella täällä jokunen kommentti ja nähdä miten teidän joidenkin naisten oikea luonne purkautuu hetkessä esiin kun kaikki ei menekään oman toiveen mukaisesti ja miehet joukolla lähde mukaan haluamaasi ja kaipaamaasi
        peliin. Ihmettelen suuresti että kun kerran osaat ja olet käyttänyt puhelinta niin kuvittelet tämän olevan parempi kanava yhteydenpitoon. Nyt näit kuinka kävi.
        Minä puolestani en ole koskaan etsinyt kaipaamani naista täältä vaan olen osannut soittaa tai kävellä ovelle joten omat itsekehusi voit unohtaa.


    • Naisen nännit

      Oikeesti, hanki elämä. Häpeän puolestasi. Anteeksi.

      • jos olisimme pari

        Ei se mitään. Sua hävetään enemmän. Ei tuollaisen kanssa kukaan halua elää. Olet pieni reppana jolla ei muuta elämää ole kuin palstalla haukkua katkeran muita. Voi voi kun yksin hylätty ja jätetty ämmän rotjake se siinä yrittää kaikkensa että muilla yhtä kurjaa.


      • aloitus vs tämä
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Ei se mitään. Sua hävetään enemmän. Ei tuollaisen kanssa kukaan halua elää. Olet pieni reppana jolla ei muuta elämää ole kuin palstalla haukkua katkeran muita. Voi voi kun yksin hylätty ja jätetty ämmän rotjake se siinä yrittää kaikkensa että muilla yhtä kurjaa.

        tällaiseksi hyeenaksi nainen muuttuu kun ei saa tahtoaan läpi.


      • edellinen reppana
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Ei se mitään. Sua hävetään enemmän. Ei tuollaisen kanssa kukaan halua elää. Olet pieni reppana jolla ei muuta elämää ole kuin palstalla haukkua katkeran muita. Voi voi kun yksin hylätty ja jätetty ämmän rotjake se siinä yrittää kaikkensa että muilla yhtä kurjaa.

        Sori. Meni ihan pieleen. Olen naimisissa, ollut pian 20 vuotta ja minulla on rakastaja, se riittäköön kuvailemaan minun
        kauneudestani ja intohimostani. Minulla on työ, käyn ulkomaillakin, olen myös eritysiosaamista vaativissa työryhmissä, minulla on kuin onkin tilukset, omaisuutta, uusi pakasta vedetty auto, eli suomeksi suoraan tehtaalta, iso omakotitalo, kesämökki maalla, itse asiassa perintöhuvila, rotukoira, muutama muu lemmikki, ystäviä, sukulaisia. minulla on monta älykästä lasta, jotka harrastavat kalliita lajejaan.........Seuraan ihmisiä kaikkialla ja kirjoitan parhaillaan kirjallista tuontoa. Olen täällä ns hankkimassa elantoa ja luen teitä, syvennyn tiettyyn ihmistyyppiin, joka on irl ssä hyvin olematon, mutta voimaa uhkuen henkseleitä paukuttaa somessa. Voimaa on mielessä, mutta toiminnassa ei.
        Menestyvät vielä itsekin aikuisena. Sinä olet vain palstalla ruikuttava harhainen ja sinkku!


      • jos olisimme pari
        aloitus vs tämä kirjoitti:

        tällaiseksi hyeenaksi nainen muuttuu kun ei saa tahtoaan läpi.

        Vastaajia on ketjussa muitakin minun nicil. Taitaa jollain olla varattu vs varattu vs kolmaspyörä tilanne. Minun tapauksessa se on sinkku vs sinkku eikä kolmansia. Mä lähden shoppaileen nyt tänne. Suosittelen muillekin ;) parikymppiselle sinkku miehelle meni alotus. Intin ankeuteen.

        https://www.hersecret.fi/264-vaatteet


      • edellinen repp
        edellinen reppana kirjoitti:

        Sori. Meni ihan pieleen. Olen naimisissa, ollut pian 20 vuotta ja minulla on rakastaja, se riittäköön kuvailemaan minun
        kauneudestani ja intohimostani. Minulla on työ, käyn ulkomaillakin, olen myös eritysiosaamista vaativissa työryhmissä, minulla on kuin onkin tilukset, omaisuutta, uusi pakasta vedetty auto, eli suomeksi suoraan tehtaalta, iso omakotitalo, kesämökki maalla, itse asiassa perintöhuvila, rotukoira, muutama muu lemmikki, ystäviä, sukulaisia. minulla on monta älykästä lasta, jotka harrastavat kalliita lajejaan.........Seuraan ihmisiä kaikkialla ja kirjoitan parhaillaan kirjallista tuontoa. Olen täällä ns hankkimassa elantoa ja luen teitä, syvennyn tiettyyn ihmistyyppiin, joka on irl ssä hyvin olematon, mutta voimaa uhkuen henkseleitä paukuttaa somessa. Voimaa on mielessä, mutta toiminnassa ei.
        Menestyvät vielä itsekin aikuisena. Sinä olet vain palstalla ruikuttava harhainen ja sinkku!

        tietotekniikkaa ja sormet, ....lapseni menestyvät vielä itsekin aikuisena...piti noin kirjoittaa.


      • ihan koski vain
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Vastaajia on ketjussa muitakin minun nicil. Taitaa jollain olla varattu vs varattu vs kolmaspyörä tilanne. Minun tapauksessa se on sinkku vs sinkku eikä kolmansia. Mä lähden shoppaileen nyt tänne. Suosittelen muillekin ;) parikymppiselle sinkku miehelle meni alotus. Intin ankeuteen.

        https://www.hersecret.fi/264-vaatteet

        omaa törppöä käytöstäsi, ei pyöriä.


      • selittää kaiken
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Vastaajia on ketjussa muitakin minun nicil. Taitaa jollain olla varattu vs varattu vs kolmaspyörä tilanne. Minun tapauksessa se on sinkku vs sinkku eikä kolmansia. Mä lähden shoppaileen nyt tänne. Suosittelen muillekin ;) parikymppiselle sinkku miehelle meni alotus. Intin ankeuteen.

        https://www.hersecret.fi/264-vaatteet

        Inttipoju.... jösses. Taidat olla pissis ja liekö edes 17 v???


      • Tiedoksesi :
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Vastaajia on ketjussa muitakin minun nicil. Taitaa jollain olla varattu vs varattu vs kolmaspyörä tilanne. Minun tapauksessa se on sinkku vs sinkku eikä kolmansia. Mä lähden shoppaileen nyt tänne. Suosittelen muillekin ;) parikymppiselle sinkku miehelle meni alotus. Intin ankeuteen.

        https://www.hersecret.fi/264-vaatteet

        Intissä tehdään muutakin kuin n'pytellään paskasivuja.


      • paukuta henkseleitäs
        edellinen reppana kirjoitti:

        Sori. Meni ihan pieleen. Olen naimisissa, ollut pian 20 vuotta ja minulla on rakastaja, se riittäköön kuvailemaan minun
        kauneudestani ja intohimostani. Minulla on työ, käyn ulkomaillakin, olen myös eritysiosaamista vaativissa työryhmissä, minulla on kuin onkin tilukset, omaisuutta, uusi pakasta vedetty auto, eli suomeksi suoraan tehtaalta, iso omakotitalo, kesämökki maalla, itse asiassa perintöhuvila, rotukoira, muutama muu lemmikki, ystäviä, sukulaisia. minulla on monta älykästä lasta, jotka harrastavat kalliita lajejaan.........Seuraan ihmisiä kaikkialla ja kirjoitan parhaillaan kirjallista tuontoa. Olen täällä ns hankkimassa elantoa ja luen teitä, syvennyn tiettyyn ihmistyyppiin, joka on irl ssä hyvin olematon, mutta voimaa uhkuen henkseleitä paukuttaa somessa. Voimaa on mielessä, mutta toiminnassa ei.
        Menestyvät vielä itsekin aikuisena. Sinä olet vain palstalla ruikuttava harhainen ja sinkku!

        Syvennyt itseesi siis?


      • edellinen reppana
        paukuta henkseleitäs kirjoitti:

        Syvennyt itseesi siis?

        Olen onnellinen ja kokonainen nainen.
        Lueppas aikanaan se mitä havannoin..... Oletko tietoinen empiirisestä tutkimisesta?


      • totuus sattuu
        edellinen reppana kirjoitti:

        Olen onnellinen ja kokonainen nainen.
        Lueppas aikanaan se mitä havannoin..... Oletko tietoinen empiirisestä tutkimisesta?

        Ensinnäkin, se on LUEPA eikä LUEPPAS. Ei noin mitättömillä kirjallisilla taidoilla voi työllistyä lähellekään mitään kirjallista toimea. Toisekseen, kaikki näkevät, että olet kirjoittanut tuohon ylle sen mistä unelmoit, ei sinulla noita ole.

        KirjoitaPA nyt äkkiä sitten vastine ennen kuin hoitajat päättävät viikoittaisen tietokoneaikasi päättyneen ja raahaavat sinne valkoiseen, pehmeään huoneeseen. Hopi hopi.


      • edellinen reppana
        totuus sattuu kirjoitti:

        Ensinnäkin, se on LUEPA eikä LUEPPAS. Ei noin mitättömillä kirjallisilla taidoilla voi työllistyä lähellekään mitään kirjallista toimea. Toisekseen, kaikki näkevät, että olet kirjoittanut tuohon ylle sen mistä unelmoit, ei sinulla noita ole.

        KirjoitaPA nyt äkkiä sitten vastine ennen kuin hoitajat päättävät viikoittaisen tietokoneaikasi päättyneen ja raahaavat sinne valkoiseen, pehmeään huoneeseen. Hopi hopi.

        en minä tällaisessa paikassa kirjoita muuta kuin, että " sinnepäin ja sanonpahan vaan" . Luen mielenkiinnolla ja teen havaintoja. Täällä kirjoitetaan asia, muualla arvokkaimmissa paikoissa, asiayhteyksissä kirjoitetaan huolellisemmiin. Ihan muualla, en pidä tätä sellaisena, että olisin huolissani siitä "kirjoitinko nyt kieliopillisesti oikein" . Taidat olla niin nuori, ettet ole edes lukiota käynyt? Raskasta varmasti eikä varmasti tunnu kivalle, kun koko ajan pitää olla sanalliset sapelit tanassa?
        Oletko tietoinen siitä kenelle kirjoitit noin niinkuin kirjoitit? Niin, sitä minäkin. Jos olisimme nenäkkäin, pyytäisit anteeksi. Mistä noin valtava viha? Ihan ketä tahansa kohtaan täällä?


    • M > N

      Rohkenen sanoa useamman miehen suulla ettet ihan yllä meidän useimpien miesten top 5 een. Pahoittelut mutta niin on.

    • et kestä

      Heti kun saisit hänet pariksesi niin lakkaisi itsestä huolehtimisesi. Laardiperseeksi muuttuisit välittömästi.

    • Voi tyttö tyttö

      Lapsellinen ja erittäin nolo käytös voinee mennä nuoruuden piikkiin. Ehkä joskus opit sinäkin asiallisuutta mutta vielä se näyttää olevan kaukana.
      Tällä tyylillä se inttipoika löytää kyllä vikkelästi paremmin käyttäytyvän tytön.

      • jos olisimme pari

      • median pilaamia
        jos olisimme pari kirjoitti:

        Sit vähän tällaisia ;)


        https://www.hersecret.fi/hamesetit/1034-wetlook-hamesetti.html

        https://www.hersecret.fi/alusasut/3743-punainen-verkkobabydoll.html

        https://www.hersecret.fi/alusasut/2025-musta-pitsinen-babydoll.html

        Mitä luulette tuleeko meille ikimuistonen yö? ;) Voisi vierailla vielä kaalimadossa

        Vaatteet ei tee naisesta naista. Yhtään en ihmettele vaikka nuoret pojat haluavatkin kokea vanhemman naisen lämmön. Voi tuota tyttöä tai naista. Miten sinun käy, kun vanhenet? Ihostasi tulee pehmeä ja ryppyinen? Tarvitset varmasti sähköshokkeja, jotta heräät aamuisin tähän todellisuuteen vanhana.
        Oikeasti, toivon, että kohdallesi sattuu tapahtuma ja joudut kohtaamaan todellisen minäsi. Mielestäni sinun äitisi kuuluisi saada piiskaa. Hän on kasvattanut lapsestaan kuoren, ilman sisältöä.Olet varmasti nätti, mutta ei se kanna kauaksi. Oletko kenties iskän lellikkikin vielä? Isi kustantaa kaiken? Nuo sinun kaalimatosikin?
        Nyt minä ymmärrän enemmän noita nuoria miehiä. Te tytöt olette.... huh, ja kohta itken.


      • katkeralle laardille
        median pilaamia kirjoitti:

        Vaatteet ei tee naisesta naista. Yhtään en ihmettele vaikka nuoret pojat haluavatkin kokea vanhemman naisen lämmön. Voi tuota tyttöä tai naista. Miten sinun käy, kun vanhenet? Ihostasi tulee pehmeä ja ryppyinen? Tarvitset varmasti sähköshokkeja, jotta heräät aamuisin tähän todellisuuteen vanhana.
        Oikeasti, toivon, että kohdallesi sattuu tapahtuma ja joudut kohtaamaan todellisen minäsi. Mielestäni sinun äitisi kuuluisi saada piiskaa. Hän on kasvattanut lapsestaan kuoren, ilman sisältöä.Olet varmasti nätti, mutta ei se kanna kauaksi. Oletko kenties iskän lellikkikin vielä? Isi kustantaa kaiken? Nuo sinun kaalimatosikin?
        Nyt minä ymmärrän enemmän noita nuoria miehiä. Te tytöt olette.... huh, ja kohta itken.

        Katkera laardi, älä yritä painaa alas. Kauneus voi kantaa vaikka kuinka pitkälle ja se ei sano etteikö hänellä olisi muitakin hyviä ominaisuuksia. Laardius ei takuulla itsessään kanna mihinkään muualle kuin uima-altaassa sinua paremmin.


      • voi pieni
        katkeralle laardille kirjoitti:

        Katkera laardi, älä yritä painaa alas. Kauneus voi kantaa vaikka kuinka pitkälle ja se ei sano etteikö hänellä olisi muitakin hyviä ominaisuuksia. Laardius ei takuulla itsessään kanna mihinkään muualle kuin uima-altaassa sinua paremmin.

        Oletko nähnyt kuinka niin monet nuoret ja vanhemmat miehet minua katselevat uimahallissakin? Olinkos laardi?


      • katkeralle laardille
        voi pieni kirjoitti:

        Oletko nähnyt kuinka niin monet nuoret ja vanhemmat miehet minua katselevat uimahallissakin? Olinkos laardi?

        Kyllähän se katseita kääntää kun on viisi numeroa liian pienessä uimapuvussa ja ohikulkevat pikkulapsetkin alkavat tuossa näyssä itkemään.


      • edellinen ...
        katkeralle laardille kirjoitti:

        Kyllähän se katseita kääntää kun on viisi numeroa liian pienessä uimapuvussa ja ohikulkevat pikkulapsetkin alkavat tuossa näyssä itkemään.

        Ehei. Sinulla on sairaus. En väittele enempää.


    • Häpeän puolestasi.

      Naisena häpeän noin ala - arvoista naisen käytöstä.

    • ei itkut

      Voi lapsi kultaa. Pimppi pitää saada täytettyä, mutta mieli ja sydän on niin tyhjä. Jos olet joku 16 v niin ymmärrän, mutta jos olet vanhempi niin, älä koskaan tee lapsia. Ne tulevat jäämään äidinsä varjoon ja vahingoittuvat.

    • itku potku raivari

      niinhän ne kakaratkin raivoo kaupassa kun eivät saa mitä tahtovat. olet samaa luokkaa.

      • paljastuitte

        :D :D NAISET VASTAA KATEELLISENA TEKEYTYEN MIEHEKSI KUN MIES PROVOILEE NIILLE!!! kukaan mies ei hauku tuollaisia kuvia vaan ottaa munan käteen ja runkkaa händyyn. Niaset naiset. Onko ne puolialastomat toiset naiset ja mielikuvat niistä niin kovia että provoiluun lähdette noin hyvin mukaan :D


      • hehhheeeeee
        paljastuitte kirjoitti:

        :D :D NAISET VASTAA KATEELLISENA TEKEYTYEN MIEHEKSI KUN MIES PROVOILEE NIILLE!!! kukaan mies ei hauku tuollaisia kuvia vaan ottaa munan käteen ja runkkaa händyyn. Niaset naiset. Onko ne puolialastomat toiset naiset ja mielikuvat niistä niin kovia että provoiluun lähdette noin hyvin mukaan :D

        Happamia naisia viedään kuus-nolla kun laittaa sopusuhtaisille naisille tarkoitettuja hotteja vaatteita esille joihin vain murto-osa palstalaisista enää mahtuu ilman makkarankuori vaikutelmaa. Provoaja onnistui


      • voi sinnuu voi sinnu
        paljastuitte kirjoitti:

        :D :D NAISET VASTAA KATEELLISENA TEKEYTYEN MIEHEKSI KUN MIES PROVOILEE NIILLE!!! kukaan mies ei hauku tuollaisia kuvia vaan ottaa munan käteen ja runkkaa händyyn. Niaset naiset. Onko ne puolialastomat toiset naiset ja mielikuvat niistä niin kovia että provoiluun lähdette noin hyvin mukaan :D

        kuka kadehtisi kananaivoista parikymppistä idioottia ja kuule, otappa vähän paremmin selville miesten toiveita ja haluja, kana ei niitä herätä.


    • suuri unelma rakkaus

      Kuulostaa aika pinalliselta. Vertaillaan kuvia, mietitään tykäisikö joku jospukeutuu tietyllä tavalla. Omaisuudella pitää kehua? Wtf oikeesti.

      Joku vieny aloittajalta karkin nenänedestä?

      Ei mun tykkäämiseen vaikuta onko uusi auto tai ok talo.
      Eikä se mitä on päällä. Jos jostain tykkää siitä tykkää sen takia millainen ihminen on. Ei siihen vaikuta tippaakaan se onko rikas tai mitä on päällä.

      Nauratti kyllätuo "pakasta vedetty" auto. Vainha romu se on kun sillä on muutamakilometri ajettu. Auto vaihtoon kun tuulilasin pyyhkimet liian kuluneet? No mikä ettei jos varaa on. Kuitenkin jos oikeasti varaa on ajasi tällaisella.
      https://www.youtube.com/watch?v=wa_UGRN0wds

      Jos sulla on auto, siis AUTO! Laita kuva nettiin.
      Voin laittaa omastani sitten ku olet laittanu. Huom nimimerkkissi pitää näkyö kuvassa olevasta lapusta.

      • naisne mielipide siv

        Jokainen nainen haluaa ilahduttaa miestään kauniilla vaatteella. Onhan se miehenkin mielestä kauniimpaa nähdä nainen seksikkäänä kuin rähjäsenä likkaisena verkkareissa koti sohvalla syömässä suklaata ja lihoamassa vielä entisestään.Minä ainakin suhteessa ilahdutin miestäni usein pukeutumalla seksikkäämmin. vain hänelle.


      • epäilys sellainen
        naisne mielipide siv kirjoitti:

        Jokainen nainen haluaa ilahduttaa miestään kauniilla vaatteella. Onhan se miehenkin mielestä kauniimpaa nähdä nainen seksikkäänä kuin rähjäsenä likkaisena verkkareissa koti sohvalla syömässä suklaata ja lihoamassa vielä entisestään.Minä ainakin suhteessa ilahdutin miestäni usein pukeutumalla seksikkäämmin. vain hänelle.

        Selvä provo tuo oli lihaville vanholle naisille. Aloittaja lisäsi asujen seksikkyyttä sitä mukaa kuin vihamielisyys vastaajissa kasvoi. Se yllytti katkeruutta esille. oliskohan epäillyt että vastaajista kaikki oli alunperinkin vain naisia ja halusi saada asian pajestettua. Niin minä luulen.


      • mustavalkeaa
        epäilys sellainen kirjoitti:

        Selvä provo tuo oli lihaville vanholle naisille. Aloittaja lisäsi asujen seksikkyyttä sitä mukaa kuin vihamielisyys vastaajissa kasvoi. Se yllytti katkeruutta esille. oliskohan epäillyt että vastaajista kaikki oli alunperinkin vain naisia ja halusi saada asian pajestettua. Niin minä luulen.

        itselläni on paljon kalliimpia ja hienompia, ulkomailta Lontoosta, Nyksitä ja Pariisista ostettuja. Ei mitään halpiksia. Kaunis vartalo, upea , vaikka olenkin viisikymppinen.


    • +++
    • kansainvälistä

      Miehiä on haastateltu (tutkimus) ja heiltä on kysytty millainen nainen on seksikäs. Tässä tulos: Nainen,
      -jolla on omia mielipiteitä.
      -joka pitää lapsista
      -joka on kiltti
      -joka kuuntelee
      -joka ei shoppaile kaikkea vapaa-aikaa
      -jolla on ammatti, työ, oma elanto.
      -jolla on hyvät elämänarvot, arvostaa muutakin kuin materiaa, rahaa
      -jolla on myäs oma elämä, omat harrastukset, omat kaverit, ei koko ajan roiku perässä
      -joka ei mielistele ja miellytä, vaan hänellä on omia ajatuksia
      - joka haluaa olla yhden miehen nainen
      -joka pukeutuu seksikkäästi, voi olla hieman pyöreäkin, kunhan pitää itsestään
      -jolla on hyvä itsetunto, tietää mitä tekee ja miksi
      -joka hymyilee, nauraa ja hänellä on huumorintajua
      -joka pitää siitä, että kosketaan, hellyyttä arvostava
      -joka ei meikkaa liikaa, tai kuluta liikaa aikaa meikkaamiseen, pitkät ja luonnolliset hiukset....
      Seksikäs asu oli miesten mielestä yksiselitteinen: ei liikaa paljasta pintaa, farkut ja myötäilevä t-paita, tai mieheltä lainattu liian iso paita naisella ja pienet pikkuhousut
      Miehet kertoivat, etteivät ymmärrä sitä miksi pitää käyttää kaiken maailman tekokynsiä, legginssejä, liikaa hajusteita, meikkiä...
      Pääsääntöisesti miehet eivät pidä siitä, että nainen tupakoi tai juo liikaa.
      Miehet haluavat, että nainen on aina häntä varten, mutta ymmärtävät, jos naisella sattuu olemaan omia menoja.

    • Näinkö alhaalla

      On nyky nuoren naisen taso? Onko tämä poikkeus joka vahvistaa säännön vai onko
      kaikki näin alhaalla?

      • samaa mieltä

        Seksikkäissä vaatteissa omalle miehelleen mielihyvän tuottaminen on kyllä todella alhaista. Missä verkkarikuvat ja suunnitelma röhnöttää lahnana sohvalla sanomatta sanaakaan naama näkkärillä kun mies tulee. Se, jos mikä, olisi todella korkeaa tasoa osoittavaa.


      • kaksi eri asiaa
        samaa mieltä kirjoitti:

        Seksikkäissä vaatteissa omalle miehelleen mielihyvän tuottaminen on kyllä todella alhaista. Missä verkkarikuvat ja suunnitelma röhnöttää lahnana sohvalla sanomatta sanaakaan naama näkkärillä kun mies tulee. Se, jos mikä, olisi todella korkeaa tasoa osoittavaa.

        kotona omalle miehellä ja kananaivo tekee samaa yleisellä nettipalstalla.


    • moikat sulle

      kananaivo. kuis pyyhkii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe