Muutama sana...

sinulle.

mene rauhassa rakkaani
en enää häiritse matkaasi kohti onneasi
haluan silti että tiedät minun ajattelevan sinua
sainhan kauttasi tuntea jotain
mistä en edes tiennyt ennen sinua

mene rauhassa rakkaani
toivon sinulle vain hyvää elämääsi
haluan silti että tiedät miten paljon merkitset minulle
sainhan hetken tuntea sinut ja
voi miten ihanan suloista se olikaan

mene rauhassa rakkaani
mene ja löydä onni, löydä rakkaus
haluan sinun tietävän että todella toivon sitä
olithan hetken mitä ihanin valo elämässäni
miten se lämmittikään sydäntäni

mene rauhassa rakkaani – ajattelen sinua

22

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselta, miehelle..

      Miksi työnnät pois - edelleen?

      • ap.

        En ole työntämässä ketään pois, ei ole ketään ketä työntää.


    • mitenkäs sitten

      mutta entäs jos en halua mennä, vaan tulla ja jäädä sinun luo????

      • no voi kiesus

        teitä , helvetillinen hätä yhdestä viestistä vieraalta, menkää ja puhukaa sille ihmisellenne niin ei tarvii ruikuttaa täällä, sama kaikille vastaajille. !!!


      • näin on
        no voi kiesus kirjoitti:

        teitä , helvetillinen hätä yhdestä viestistä vieraalta, menkää ja puhukaa sille ihmisellenne niin ei tarvii ruikuttaa täällä, sama kaikille vastaajille. !!!

        joutaa mennä jos tossa on kaikki mitä ite tekee asioiden eteen.


      • ap.
        no voi kiesus kirjoitti:

        teitä , helvetillinen hätä yhdestä viestistä vieraalta, menkää ja puhukaa sille ihmisellenne niin ei tarvii ruikuttaa täällä, sama kaikille vastaajille. !!!

        "no voi kiesus" miksi nämä kaikki sanat häiritsee sinua noin paljon?
        Joku ruikuttaa yhdestä asiasta ja näköjään joku toinen toisesta!
        Onko täällä olevat tekstit jotenkin sinun elämästäsi pois? Ei kannata kaikkea ottaa ihan noin tosissaan ja sitä voi jättää lukematta ne kirjoitukset jotka noin kovasti ottaa päähän, eiks vaan?


    • kadotettuko

      Älä päästä musta irti! Tartu käteeni ja ota mut syleilyys, niinkuin ennenkin. Pidä sylissä ja tunne joka solulla, kuinka mä sua rakastan.

    • Kerro rakkaallesi

      Miksi haluat unohtaa rakkaasi, vaikka hän saattaa rakastaa sinua ja haluaa teidän elävän yhdessä, pysyvästi. Eikö sinun kannattaisi soittaa rakkaallesi ja tavata häntä kasvotusten ja kertoa, kuinka paljon todellisuudessa rakastat häntä, uskon, että hän ei sulje sinulta ovea vaan ottaa sinut iloiten vastaan.

      • selvää

        Kun on voimakkaat tunteet jo ennenku tuntee niin ujous ja häpeä voi olla liian suuri.


    • sinun olin joskus..

      Niin ihanasti kirjoitettu.. sydämeni,josta on vain rippeet jäljellä toivoisi,että tämä olisi minulle kirjoitettu..Noh toiveita ja unelmia pitää olla,koska nekin kantavat heikkoina hetkinä.

      • ja tulet olemaan

        Entäpä, jos se onkin sinulle kirjoitettu ja sinun yhdeydenottoasi odotetaan vai haluatko että minä otan yhteyttä. Onhan numerosi sama kuin ennen. Minun puolestani olet tervetullut, mikäli olet se.


      • vain sinun
        ja tulet olemaan kirjoitti:

        Entäpä, jos se onkin sinulle kirjoitettu ja sinun yhdeydenottoasi odotetaan vai haluatko että minä otan yhteyttä. Onhan numerosi sama kuin ennen. Minun puolestani olet tervetullut, mikäli olet se.

        Numero on sama..jään odottamaan yhteydenottoasi.


      • ap.
        vain sinun kirjoitti:

        Numero on sama..jään odottamaan yhteydenottoasi.

        Soittakaa toisillenne, älkää tuhlatko aikaa turhan ylpeyden vuoksi. Aina kannattaa yrittää. Soittakaa!


      • ylpeys ja pelko pois
        ap. kirjoitti:

        Soittakaa toisillenne, älkää tuhlatko aikaa turhan ylpeyden vuoksi. Aina kannattaa yrittää. Soittakaa!

        Sinulle se sama neuvo :) Älä turhaan ylpeile, soita sille ketä mietit kirjoittaessasi tänne.


      • Onnea matkaan sulle!
        ylpeys ja pelko pois kirjoitti:

        Sinulle se sama neuvo :) Älä turhaan ylpeile, soita sille ketä mietit kirjoittaessasi tänne.

        Ei se aina ole niin yksinkertaista. Kiitos kuitenkin! :-)


      • onnea kaikille...
        Onnea matkaan sulle! kirjoitti:

        Ei se aina ole niin yksinkertaista. Kiitos kuitenkin! :-)

        Kun hetken aikaa lakkaa ajattelemasta ja toimii vaan, silloin se on yksinkertaista. Minä kerran tein noin työnsin ajatuksen syrjään ja toimin. Asia ei edennyt mihinkään, päinvastoin, kuivu kasaan sekin haave, mutta ainakin uskalsin. Vaikka pelotti hitosti. Kaiken voi nähdä juuri niin yksinkertaisena tai monimutkaisena kuin haluaa.


      • Thanks anyway!
        onnea kaikille... kirjoitti:

        Kun hetken aikaa lakkaa ajattelemasta ja toimii vaan, silloin se on yksinkertaista. Minä kerran tein noin työnsin ajatuksen syrjään ja toimin. Asia ei edennyt mihinkään, päinvastoin, kuivu kasaan sekin haave, mutta ainakin uskalsin. Vaikka pelotti hitosti. Kaiken voi nähdä juuri niin yksinkertaisena tai monimutkaisena kuin haluaa.

        Ehkäpä olen jo parhaani yrittänyt...


      • wrong.
        Thanks anyway! kirjoitti:

        Ehkäpä olen jo parhaani yrittänyt...

        kukaan täälä oleva ei oo tehny yhtään mitään, oikeesti, et sinäkään.


      • nimettömät viestit
        Thanks anyway! kirjoitti:

        Ehkäpä olen jo parhaani yrittänyt...

        ei ole mitään, parhaat yritykset on näistä aika kaukana.


      • TimeToLetGo
        nimettömät viestit kirjoitti:

        ei ole mitään, parhaat yritykset on näistä aika kaukana.

        Eihän tuossa ole tarkoitus ollakaan yritystä.


      • no kyllä siinä
        TimeToLetGo kirjoitti:

        Eihän tuossa ole tarkoitus ollakaan yritystä.

        vaan yksi julistaa kuinka on parhaansa yrittänyt. ( nimettömiä viestejä, joillekkin se on sitä parasta yritystä.)


      • TTLG
        no kyllä siinä kirjoitti:

        vaan yksi julistaa kuinka on parhaansa yrittänyt. ( nimettömiä viestejä, joillekkin se on sitä parasta yritystä.)

        Mitä sitten? Miksi se häiritsee sinua niin kovin?
        Ja mistä ihmeestä voisit tietää mitä kuka on tahollaan yrittänyt?

        Onko joku hylännyt sinut ja tunteesi nousee siitä, vai miksi tää on niin vaikea käsittää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6791
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      4011
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3801
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3299
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      172
      2571
    6. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2132
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2116
    8. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2000
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1680
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1639
    Aihe