Vindovs 10 on oksettavan näköinen!

http://aijaa.com/GpuloS

Katsokaapa nyt tuota! Kaikki ihan sekaisin ja ulkonäkö on kuin jonkun amatöörin nopeasti virittelemä 2D-sekasotkuhelvetti.

On se vinhihhuleilla vaikeaa, kun kaikkien toimintojen paikat vaihtuu joka päivityksellä!

Koko ulkoasu MONIMUTKAISTUU kaksinkertaiseksi joka päivityksellä!

31

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps.

      Kieltämättä, mikähän fiksaatio se pitää olla noihin v-tun räikeisiin väreihin? Miksi ne pitää olla oletuksena noin räikeet että palaa verkkokalvoon kiinni? Joksu 1980-luvulla oli ymmärrettävää kun käytössä ei ollut kuin 16 väriä mutta nykyään luulisi olevan jo vara mistä valita.

      • † Matta linuks †

        Onhan se kiva, että värit yleensä näkyy!

        Tubuttimen iäisyysongelma - ajurin puute nvidian näytönohjaimelle - vesittää linukseilla tämän!


      • Windows-urpolle
        † Matta linuks † kirjoitti:

        Onhan se kiva, että värit yleensä näkyy!

        Tubuttimen iäisyysongelma - ajurin puute nvidian näytönohjaimelle - vesittää linukseilla tämän!

        http://www.nvidia.com/object/unix.html

        Sieltä vaan valitsemaan. Pitää olla todella urpo jos ei osaa valmistajan omilta sivuilta ladata ajureita (silloin harvoin kun niitä tarvitsee itse ladata, Ubuntu osaa hakea nuo ajurit itse).


      • kari dementoitunut
        † Matta linuks † kirjoitti:

        Onhan se kiva, että värit yleensä näkyy!

        Tubuttimen iäisyysongelma - ajurin puute nvidian näytönohjaimelle - vesittää linukseilla tämän!

        Kannattaa varmaan siirtyä tälle vuosituhannelle, nvidialla on paras ajurituki Linuxille, voittaa vindovsinkin ajurit testeissä.


    • Ubuntu ruskea

      On tuo kuitenkin Ubuntun ruskeaa väriä kauniimpi ja ei ole epänääräisiä kuvakkeita työpöydän reunaan liimattuna.
      Ubuntua rumempaa käyttistä saa etsiä, harmaasävy ikkunoissa ja ruskea yleissävy, hyi v,ttu.

      • Ruskea tubutin

        Niin totta, Ubuntu on ruskea ja ruma.
        Mikään ei toimi ilman hirveää säätämistä.


      • Ruskea tubutin kirjoitti:

        Niin totta, Ubuntu on ruskea ja ruma.
        Mikään ei toimi ilman hirveää säätämistä.

        Jallu vastasi itselleen ja heitti vielä omat plussat kumpaankin - säälittävää!


      • Ruskea tubutin
        tri-vindovs-mieli-ala kirjoitti:

        Jallu vastasi itselleen ja heitti vielä omat plussat kumpaankin - säälittävää!

        Vastasitko?
        Annoit vielä itsellesi plussaakin, naurettavaa.


      • ubuntu turvallinen

        Ubuntu ruskeaa ole nähnytkään ja oikein nätti. Tuo uusin windows on kyllä hirveän näköinen ja turvaton!


      • windows saastuu
        Ruskea tubutin kirjoitti:

        Niin totta, Ubuntu on ruskea ja ruma.
        Mikään ei toimi ilman hirveää säätämistä.

        Ubuntussa digi-kamera toimii plug and play, mutta windowsissa pitää asentaa ensin tuntemattomia ulkomaankielisiä ohjelmia!
        Myös tulostimet tunnistuu heti ja mokkulat...


      • meitä et hämää
        Ruskea tubutin kirjoitti:

        Vastasitko?
        Annoit vielä itsellesi plussaakin, naurettavaa.

        Sinä jallu annoit itsellesi plussaakin!


      • meitä et hämää
        meitä et hämää kirjoitti:

        Sinä jallu annoit itsellesi plussaakin!

        Niinhän sinä annoit, sinä olet tunnetusti Jallu, eli sama kuin tuo mielialakuloinen.


      • meitä et hämää
        meitä et hämää kirjoitti:

        Niinhän sinä annoit, sinä olet tunnetusti Jallu, eli sama kuin tuo mielialakuloinen.

        Sinä jallu olet jallu ja alakuloinen!


      • Debian Mika tuhoo..†
        meitä et hämää kirjoitti:

        Sinä jallu olet jallu ja alakuloinen!

        Et sinä Mika meitä hämää.....†


      • win-oksetus 10

        Ubuntussa on ne kuvakkeet sentään siististi reunassa eikä ripoteltu pitkin ruutua kuten tuossa win-10 oksetuksessa.

        No eiköhän tuohon win-10 oksennukseenkin joku pian tee jonkun vähemmän oksettavan teeman jonka voi sitten ladata netistä (toki haittaohjelmilla höystettynä kuten windows-ohjelmilla on tapana).


    • win okennus

      Kiva kun tuohon kurttaukseen iskee virus, niin on siinä laatikot helisemässä.

    • Ubuntussa ei muuta ruskeaa ole kuin oletustaustakuva!

      Vinhihhulit eivät sitä osaa vaihtaa edes vindovsissa, vaan luulevat, että se on käyttöjärjestelmän teema!

      • tämä taas tuo mieleen monia muistoja


      • puusilima____ kirjoitti:

        tämä taas tuo mieleen monia muistoja

        hahah.. tällastakin sieltä löytyy, joka todistaa että microsoft on aina ollut aikaansa jäljessä..

        vuonna 1981:
        "1981 June: Xerox introduces the Star, the commercial successor to the Alto.
        Notable features:
        Double-clickable icons, overlapping windows, dialog boxes and a 1024*768 monochrome display."

        vuonna 1983:
        "Microsoft announces their new "Windows" program for the IBM PC but does not release it until 1985.
        Notable features:
        Is supposed to have overlapping / resizable windows."

        vuonna 1984 suurin piirtein kaikki julkaisevat overlapping windows ominaisuudella varustettuja hienouksia. microsoft antaa odottaa jotain parempaa seuraavalle vuodelle.

        Sitten vuonna 1985:
        "August: Microsoft finally releases the first version of Windows.
        Features:
        Windows can not be overlapped, but are instead "tiled".
        Windows are not allowed to cover an area at the bottom of the screen that is reserved for "iconized" programs. "

        KÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄKÄ!!!!

        samaa hauskaa rataa jatkuu koko aikajana.

        täytyy vain ihmetellä, että miten kaikista kurjin ja käyttökelvottomin hirvitys pystyi menestymään noinkin hyvin. varsinkin kun microsoft on julkaissut koko olemassaolo aikansa poikkeuksetta vain toinen toistaan rumempia käyttöliittymiä.


    • Mint loistaa

      Minulla on käytössä edelleen saman näköinen Linux Mint modifikaatio kuin oli jo 2012. Vain oikean reunan screenleteissä on tapahtunut muutoksia.

      http://aijaa.com/AKPpzt

      Tietysti Mintin versio on jo eri, mutta työpöydän modaan samanlaiseksi.

      Ei tarvitse käyttää mitään paskoja windowseja.

      • harmaa palkki.

        Miksi olet yläpalkin leikannut kuvasta pois?


      • Mint loistaa
        harmaa palkki. kirjoitti:

        Miksi olet yläpalkin leikannut kuvasta pois?

        En ole vaan olen tehnyt yläpalkistä läpinäkyvän ja reunattoman, jolloin se katoaa näkyvistä. Se on taitokysymys säätää yläpalkin ulkoasu.


      • Toimimaton tubutin †
        Mint loistaa kirjoitti:

        En ole vaan olen tehnyt yläpalkistä läpinäkyvän ja reunattoman, jolloin se katoaa näkyvistä. Se on taitokysymys säätää yläpalkin ulkoasu.

        Yrittäisit sen sijaan saada 4-G mokkula huawei 5776 toimimaan siinä, noiden turhuuksien sijaan!

        Ja tulostimeen ajurit - muuten en asenna yhtäkään linuksia minä!


      • ristiurpolle
        Toimimaton tubutin † kirjoitti:

        Yrittäisit sen sijaan saada 4-G mokkula huawei 5776 toimimaan siinä, noiden turhuuksien sijaan!

        Ja tulostimeen ajurit - muuten en asenna yhtäkään linuksia minä!

        Hyvinhän tuo E5776 linuxeissa toimii, paremmin ja helpommin kuin Windowseissa. Etkö edes niin helppoja perusasioita osaa ?


    • V.P. Lehto

      Tuo Windows on 10 ruma kuin kärpän raato!

    • ruma paska

      Windows 10 on häiritsevän näköinen sillisalaatti. Ruudulla liikaa kaikkea ja levoton yleisasu. En onneksi itse joudu tuota käyttämään enkä mitään muutakaan windowsia. Jo 8 vuotta Linuxilla ja en toiseen käyttikseen vaihda.

      Näyttää yleinen näkemys olevan, että windows 10 on ruma kuin sotanorsun perse.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe