Totuus !!!

savonarola

Päivän Sana


Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.

Matt. 19:29 (KR33/38)

12

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Varo ettei Herzog on lammastenvaatteissa friikkiuskis...

        15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.


        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?


        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.


        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.


        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.


        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.


        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.


        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'


        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • lpl
        savonarola kirjoitti:

        Varo ettei Herzog on lammastenvaatteissa friikkiuskis...

        15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.


        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?


        17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.


        18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.


        19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.


        20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.


        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.


        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'


        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        ok, itse näen että hän on lähes suorassa yhteydessä Jumalaan ja Jumala suosiossa. No toivon että saan asiaan tarkennusta tulevaisuudessa :)


      • lpl
        lpl kirjoitti:

        ok, itse näen että hän on lähes suorassa yhteydessä Jumalaan ja Jumala suosiossa. No toivon että saan asiaan tarkennusta tulevaisuudessa :)

        ainakin jos hedelmistä puhutaat niin Herzog saa aikaan sitä hyvin paljon ja pelkkää hyvää Jeesuksen nimessä,


      • lpl
        lpl kirjoitti:

        ok, itse näen että hän on lähes suorassa yhteydessä Jumalaan ja Jumala suosiossa. No toivon että saan asiaan tarkennusta tulevaisuudessa :)

        vielä lisään..

        itse näkisin että arkkipiispat, paavit sun muut jotka sanovat itseään "Jumalaan läheteiksi" ja ties miksi.. ovat luultavasti juuri niitä joita Jumala ei oikeasti tunnista omakseen lopun tullessa.

        Voin toki olla väärässä mutta oma suhde ylöspäin vahva ja viestit selkeät..


      • lpl kirjoitti:

        vielä lisään..

        itse näkisin että arkkipiispat, paavit sun muut jotka sanovat itseään "Jumalaan läheteiksi" ja ties miksi.. ovat luultavasti juuri niitä joita Jumala ei oikeasti tunnista omakseen lopun tullessa.

        Voin toki olla väärässä mutta oma suhde ylöspäin vahva ja viestit selkeät..

        Olen iloinen sun puolesta . Jos on noin hyvä suhde ylöspäin niin saat helposti tarkistettu millainen mies hertzog on ja miten paljon puhdistusta synneistä hän saa aikaisexi. Koska loppupelissä on vain se joka ratkaisee miten vapaa ja puhdas ihminen on..


    • Lightning Star

      Kysehän on siitä, mitä asetamme sydämessämme tärkeimmäksi...

      Onko sydämessämme tärkeintä Jumalan tahto vai menevätkö edelle maalliset asiat...

      ...miettiikö ihminen vain lapsiensa viulunsoittotunteja ja pyöriikö elämä vain itsessä ja lähipiirissään, jota kokee voivansa arvostaa, täyttääkö elämän maalliset murheet ja huolet...

      ... vai näkeekö lähimmäisen jokaisessa ihmisessä?

      Ihminen voi pettää muita ihmisiä, omata vanhurskaan viitan... mutta sydämen tutkii Herra.

      ... kyse on siis siitä, mikä sydämessämme on tärkeintä... toimimmeko niinkuin Jeesus olisi toiminut ja seuraammeko Jeesuksen esimerkkiä.

      • Aivan näin..


      • -olli.
        savonarola kirjoitti:

        Aivan näin..

        Totuus täytyy olla todistettavissa, ei harhakuviin


      • Lightning Star
        -olli. kirjoitti:

        Totuus täytyy olla todistettavissa, ei harhakuviin

        Kaikki eivät voi ottaa sitä vastaan mikä Jumalasta on. Ja se ei jää uskovien päätettäväksi, kuka on arvollinen ottamaan vastaan.

        "Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään."

        Totuus on Jeesuksessa. Se joka uskoo, tulee tuntemaan totuuden.


      • -olli.
        Lightning Star kirjoitti:

        Kaikki eivät voi ottaa sitä vastaan mikä Jumalasta on. Ja se ei jää uskovien päätettäväksi, kuka on arvollinen ottamaan vastaan.

        "Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään."

        Totuus on Jeesuksessa. Se joka uskoo, tulee tuntemaan totuuden.

        höpö


      • Lightning Star kirjoitti:

        Kaikki eivät voi ottaa sitä vastaan mikä Jumalasta on. Ja se ei jää uskovien päätettäväksi, kuka on arvollinen ottamaan vastaan.

        "Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
        Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään."

        Totuus on Jeesuksessa. Se joka uskoo, tulee tuntemaan totuuden.

        Aivan näin !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe