Habbo on täynnä keskenkasvuisia kakaroita. [siinä 8-13 ikävuoden paikkeilla] He aloittavat keskustelun kivikautisella "ikäs, mist?? " -kaavalla.
Yleisimmät tavat joilla he sen jälkeen menettelevät, ovat:
1.Jos heille ei vastaa, he rupeavat peeloilemaan.
2.Jos joku idiootti päättää vastata heille, esimerkiksi "15, Helsinki", ottaa pikkuinen jalat alleen ja saattaa sanoa "sori, oot liian vanha mulle!"
He eivät voi keskustella ihmisten kanssa tietämättä heidän ikäänsä ja asuinpaikkaansa, mikä on erittäin vittumaista. Tosin tälläisille nickeille ei edes tulisi mieleen puhua, kuten esimerkiksi "BaByDrAgOn93" Jo nickistä näkee paljon, mutta ei valitettavasti jokaisesta.
Habbo olisi mahtava paikka, jos se olisi rajoitettu tietylle ikäryhmälle. Ja oikeen RAJOITETTU. Juuri noin, niinkuin siellä onkin. "Ei alle 13-vuotiaille." Mutta siitä varoituksesta ei ole mitään hyötyä, virtuaalihotelli on silti täynnä kersoja, eikä heitä saa pois, eikä heidän tuloaan voi estää. He vaan yksinkertaisesti valehtelevat ikänsä ja vanhempiensa sähköpostiosoitteen.
Rekisteröitymisen pitäisi olla monimutkaisempaa, etteivät sellaiset ymmärtäisi siitä. Tosin eihän silläkään heitä kokonaan saa habbosta pois, mutta ehkä he vähenisivät.
Tämä kirjoitus oli siksi, koska minua vituttaa. Jouduin lopettamaan habboilun, koska olin korvia myöten täynnä pentuja, jotka sen valtaavat.
Kersat älkööt vaivautuko valittamaan.
Kasvakaa..
20
1019
Vastaukset
- hahahtiohk
Meinasin tikahtua nauruun kun luin viestisi. Miten kehtaat (luultavasti olet jo 15) valittaa että jostain happohotelista. Kun se on tarkotettu jollekin pennuile. Älä pelaa happoa äläkä varsinkaan osta mitään tavaroita. happo on ajan ja rahanhukkaa
Pelatkaa hyvät ihmiset counter-strikea- TulQQ
"Miten kehtaat (luultavasti olet jo 15) valittaa että jostain happohotelista. Kun se on tarkotettu jollekin pennuile. Älä pelaa happoa äläkä varsinkaan osta mitään tavaroita. happo on ajan ja rahanhukkaa"
Mitä helvettiä tarkotat viestilläs?
A) Mitä tuo eka lause on tarkottavinaan? Miten niin kehtaan? Tottakai kehtaan. Enkä valita habosta, vaan kakaroista, jotka sen pilaa.
B)Kun se on tarkotettu joillekin pennuille? Miten niin on? Se ei nimenomaan ole tarkoitettu pennuille. (Anteeksi, jos et osaa kirjoittaa kunnolla, ja ymmärsin asiasi väärin)
C) "älä pelaa habboa..." No kuka väittää että pelaan habboa?! Tai eihän se ole pelaamista, se on chatti. Mutta enivei, en käy siellä enää, nimenomaan noiden kersojen takia, jotka pilaa sen.
Kirjoita ajatuksella, edes hiukan. - rocker
counter strike!!!! sallikaa minun nauraa! NO-LIFE!!! \../
- EleMenT
TulQQ kirjoitti:
"Miten kehtaat (luultavasti olet jo 15) valittaa että jostain happohotelista. Kun se on tarkotettu jollekin pennuile. Älä pelaa happoa äläkä varsinkaan osta mitään tavaroita. happo on ajan ja rahanhukkaa"
Mitä helvettiä tarkotat viestilläs?
A) Mitä tuo eka lause on tarkottavinaan? Miten niin kehtaan? Tottakai kehtaan. Enkä valita habosta, vaan kakaroista, jotka sen pilaa.
B)Kun se on tarkotettu joillekin pennuille? Miten niin on? Se ei nimenomaan ole tarkoitettu pennuille. (Anteeksi, jos et osaa kirjoittaa kunnolla, ja ymmärsin asiasi väärin)
C) "älä pelaa habboa..." No kuka väittää että pelaan habboa?! Tai eihän se ole pelaamista, se on chatti. Mutta enivei, en käy siellä enää, nimenomaan noiden kersojen takia, jotka pilaa sen.
Kirjoita ajatuksella, edes hiukan.Siis jo sä oot 15 nii miten ees kehtaat jossai palstoilla mäkättää tollasesta ;)
- Habbo on RAHASTUSTA!!
Okei,Habbo on mun mielipiteen mukaan rahastusta harrastava graafinen CHATTI(ei peli).
HAah,ehdotuksessasi on yksi pikku mutta...
Counter-Strike on muuten ihan hyvä MUTTA se ei ole Habbon tapaan ilmainen sisäänkirjautumiseltaan koska se Half-Life pitää ostaa CD-Keyn saadakseen(tai jos on onnekas,kuten minä,saa kaveriltaan sen CD-Keyn XD )!No,kuitenkin,se joka haluu olla siellä,niin olkoon ja se joka ei halua olla,niin ei tarvitsekaan!
- ----------
ei habbo täysin huono ole. sielt lyötää ainaki sakkolihaa
- nimi.... Sou ?
Vittu ei käy kateeks sun vanhempias et sai tollasen kakaran.....!!!
Ja sit vittu joku homo matkii mua ja vastaa samanlailla tällee.. ja joku mun homo kamuki matkiii mua.. et hankkikaa omat juttunne...
KUSIPÄÄT !- TulQQ
Vai käy oikeen kateeksi, olen niin ihana? ;) Kiitos :)
Et tiedä nimeäni, joten mitäs siitä vinetät?
Jos tarkoitat nickiä, niin se tosiaan on vaan nicki. Itselläsikin nickinä "nimi.... Sou ?" Sekö on parempi? Kaksi Q-kirjainta ei tee minusta pissistä, jos sitä luulet. TulQQ kirjoitti:
Vai käy oikeen kateeksi, olen niin ihana? ;) Kiitos :)
Et tiedä nimeäni, joten mitäs siitä vinetät?
Jos tarkoitat nickiä, niin se tosiaan on vaan nicki. Itselläsikin nickinä "nimi.... Sou ?" Sekö on parempi? Kaksi Q-kirjainta ei tee minusta pissistä, jos sitä luulet.Oot joku Counter-Strike teinix vine itq parq :D
- tulQQ
lammas-jr kirjoitti:
Oot joku Counter-Strike teinix vine itq parq :D
vaikutanko mielestäsi teinix pissix itq parq:lta?
lol...
kuten sanottu, kaksi Q:ta nickissä ei tee minusta pissistä. - meikäläinen
tulQQ kirjoitti:
vaikutanko mielestäsi teinix pissix itq parq:lta?
lol...
kuten sanottu, kaksi Q:ta nickissä ei tee minusta pissistä.Sun nimimerkissäs ei oo vikaa. Vähän se on ehkä vaikee muistaa, mutta ei se niin ärsyttävä oo kun joku sellanen äksäjuttu.
Hyvää Joulua
- Juusto69
Happohotelli - ei v"i"t" kelaa ny vähä siis Kelaa! Kelaa! Ois aika typerää sanoo HANKI ELÄMÄ - mut sanon sen silti HANKI ELÄMÄ
- Solo
Minusta tuntuu että ITSE KIRJOITTAJA on juuri itse sitä samaa ~~10v poppoa.
- TulQQ
Lisäät tuohon 5-vuotta niin sitten tärppää.
Miksi hitossa kirjoittaisin tuollaista, jos olisin 10-vuotias?? O_o
Dingdong?
- Solo
"BaByDrAgOn93" . Kirjoittaja itse olet varmaan sitten BaByDrAgOn92 ?
- TulQQ
En sentään. Ei tulis pieneen mieleenkään iskeä nickiks mitään Babyja. Enkä ole syntynyt tuolla vuosikymmenellä
- 4tt4
olit aivan oikees siel on älyttö mästi kakaroita
- Valvojat on yli 15-vuotiaita
No ei sit irc ole yhtään no-life. Ajatelkaa nyt vähän.
http://www.habbohotel.fi/habbo/fi/help/tour/
Siinä osotetta kun ette tajuu pässit.
Ja siel on aika moni myös yli 15-vuotiaita?
Et ne on kakaroita?
En ymmärrä teitä irkkaajii. O_o - Ihminen
"olit aivan oikees siel on älyttö mästi kakaroita"
Katoppas vaan miten krjotat. Samanlailla kun mun 7-vuotias pikkusisko.
TuQQ älä yleistä, ei kaikki alle 13-vuotiaat ole ihan kakaroita (suurin osa kylläkin).
- PASKAA
TÄYTTÄ PASKAA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2633438
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372983Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342218Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari452131Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841776Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh501696Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1231558Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561454Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151390