Mitä 13 vuotiaalle tytölle

Apua!

Mitä ihmettä ostaa 13 vuotiaalle kummitytölle. Kirjoja tai levyjä en viitsi ostaa, kun niistä ei koskaan tiedä onko mieleinen.

Apu otettaisiin mielellään vastaan.

99

36253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummitustäti

      meikkejä, ihonhoito-, kosmetiikkatuotteita, koru tai joku lehti. Itse tykkäsin sen ikäisenä saada kaikkia shampoita, kosmetiikkatuotteita yms.

      • tyttönen

        13-vuotiailla on yleensä iho-ongelmia, että osta jotain ihonhoitotuotteita..varmasti kelpaa!


      • Gfrew345t

        Uus harry potter kirja nr 8


      • Anonyymi
        Gfrew345t kirjoitti:

        Uus harry potter kirja nr 8

        Mikä vi**n numero 8,niitä on seitsemän ja se '8 kässäri elokuvasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vi**n numero 8,niitä on seitsemän ja se '8 kässäri elokuvasta

        Niitä on kahdeksan. Viisasten kivi, salaisuuksien kammio, azkabanin vanki, liekehtivä pikari, Feeniksin kilta, puoliverinen prinssi, kuoleman varjelukset ja se uusin kirottu lapsi vaikkaki sen julkaisusta on kyllä aika kauan.... Siitä ei oo vaa tehty elokuvaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä on kahdeksan. Viisasten kivi, salaisuuksien kammio, azkabanin vanki, liekehtivä pikari, Feeniksin kilta, puoliverinen prinssi, kuoleman varjelukset ja se uusin kirottu lapsi vaikkaki sen julkaisusta on kyllä aika kauan.... Siitä ei oo vaa tehty elokuvaa!

        Kirottu lapsi ei varsinaisesti ole yksi kirja sarjan kirjoista se on vain kirjojen jälkeen tehdystä näytelmästä käsikirjoitus


    • Nasu

      Osta lahjakortti. kultasepänliikkeeseen, kirjakauppaan, urheiluvälinekauppaan, tai osta sulkaarasia ja anna reilusti rahaa...

      • nasu

        Siis reilusti rahaa.. en tarkoittanut että paljon vaan että selvää rahaa..


      • tähtitonttu
        nasu kirjoitti:

        Siis reilusti rahaa.. en tarkoittanut että paljon vaan että selvää rahaa..

        Oon ite 13-wee tyttö ja ehkä kummitädiltä ois kiva saad ajoku lahjakortti tai kosmetiikkatuotteita tai vaikka lakanat...


      • tipu
        tähtitonttu kirjoitti:

        Oon ite 13-wee tyttö ja ehkä kummitädiltä ois kiva saad ajoku lahjakortti tai kosmetiikkatuotteita tai vaikka lakanat...

        ..ja toivoin ite tänä jouluna

        -lahjakortteja lempivaateliikkeisiin
        -mp3-soitinta
        -napakoruja {siis lävistyshän on jo:)}
        -leffalippuja
        -vielä lisää leffalippuja
        -lahjakorttia levykauppaan
        -paria tiettyä hajuvettä
        -korviksia
        -tiaraa
        -jotain ihanaa kylsilakkaa jota aikuiset pitävät
        järkyttävänä

        isovanhemmilta saan jouluna rahaa, mikä on hyvä, sillä emme tapaa kovinkaan usein välimatkan vuoksi. rahoilla sitten ostan mitä tekee mieli, jos nyt vaikka joku tärkeä joululahja jäi saamatta:)


      • Aki
        nasu kirjoitti:

        Siis reilusti rahaa.. en tarkoittanut että paljon vaan että selvää rahaa..

        Anna vaan sitä rahaa ihan reilusti!

        Aki


      • Nekku
        Aki kirjoitti:

        Anna vaan sitä rahaa ihan reilusti!

        Aki

        Mä oon itte 13w. Enkä mä ainekaa haluis meikkejä.
        Anna vaikka:
        Video/DVD,
        cd
        pcpeli
        koru
        geelikynii/muit kynii
        tai koriste esineit


      • kkkkkkkkd

        13 vuotiaalle tytölle voi ostaa

        Lakanat
        hajuveden
        koruja
        lahjakortin
        leffalippuja
        laukun
        pörrösukat
        Suklaata
        jotain sisustus juttuja
        kynsilakkoja
        Kaulahuivin
        termosmukin
        Astioita
        Peilin
        stabiloita
        ja vaikka mitä, mut jos ei mitää keksi nii rahaa vaa .


      • digi-info

        Musiikkikaupan lahjakortti, taide ja piirustusvälineet, tai soitinkaupan lahjakortti jos musikaalinen, heppatytöille joku elämyslahjakortti heppatalleille. Lahjakortti sovelluskauppaan (microsoft store jos lumia, google play jos samsung tai muu android puhelin ja et anna senttiäkään jos on Apple jonka kaupan nimee en tiedä mutta saa myös lahjakortteina tai siis latauslipukkeita). Puhelimiahan ton ikäset tuhoo ja saastuttaa haitakkeilla minkä kerkii, joten puhelinkaupan lahjakortti käy. Mitään taskuraha kännyköitä ei kannata mennä ostaan - etenkää mitään vanhempaa kuin lumia 635. Laitteiden päivitystuki päättyy useimminten 6 -24 kk kuluessa myynnistä. NYTKIN SUURIN OSA TARJOUSLEHTIEN MOBIILILAITTEISTA ON JO VANHENTUNEITA (Android 4.4. ja vanhempaakin kantaa). Lumioissa myös
        windows phone 8.1 tuki lakkaa ja vuotta vanhempiin ei saa päivityksiä 10:een.
        ÄLKÄÄ MYÖSKÄÄN OSTAKO MITÄÄN MIKÄ ON TEKEMISISSÄ Microsoft Office 365
        tuotteen kanssa. Pienen koeajan jälkeen menee yli 10e kk vuokraa tai tiedot jää sinne palveluun jos et maksa ja jatka. Puolen maailman verkkotiedustelulla on sinne avoimet ovet valmistajan tarjoamana. ÄLÄ OSTA ALLE 600 euron läppäreitä tai läppäreitä joissa ei ole vähintään 3 vuoden takuu. Varmasti hajoo käsiin. EI MITÄÄN missä ei ole vähintään 2 vuoden takuu eu-suositusten mukaisesti. Yhtään Apple merkkistä vimpainta jos et halua käsiinhajoamisen ja vanhenemisen mielipahaa moninkertasella hinnalla.


      • Anonyymi
        kkkkkkkkd kirjoitti:

        13 vuotiaalle tytölle voi ostaa

        Lakanat
        hajuveden
        koruja
        lahjakortin
        leffalippuja
        laukun
        pörrösukat
        Suklaata
        jotain sisustus juttuja
        kynsilakkoja
        Kaulahuivin
        termosmukin
        Astioita
        Peilin
        stabiloita
        ja vaikka mitä, mut jos ei mitää keksi nii rahaa vaa .

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Marimekon lakanat kyllä kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Haluan😂


      • Anonyymi
        tipu kirjoitti:

        ..ja toivoin ite tänä jouluna

        -lahjakortteja lempivaateliikkeisiin
        -mp3-soitinta
        -napakoruja {siis lävistyshän on jo:)}
        -leffalippuja
        -vielä lisää leffalippuja
        -lahjakorttia levykauppaan
        -paria tiettyä hajuvettä
        -korviksia
        -tiaraa
        -jotain ihanaa kylsilakkaa jota aikuiset pitävät
        järkyttävänä

        isovanhemmilta saan jouluna rahaa, mikä on hyvä, sillä emme tapaa kovinkaan usein välimatkan vuoksi. rahoilla sitten ostan mitä tekee mieli, jos nyt vaikka joku tärkeä joululahja jäi saamatta:)

        Wtf levyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Why not? Mikäs uusissa, hyvissä ja pehmeissä lakanoissa on vikana. Ite sain joululahjaks viime vuonna satiinin pehmeät lakanat ja oli kyllä lemppari lahja xd. On nytkin käytössä lmao.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Kyllä nyt lakanat ois kivat. Itse ainakin haluaisin

        T: 13 v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        No minulle kyllä lakanat kelpais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        kyä aika moniki haluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Mä haluun😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Mä kyl haluan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        minä kyllä marimekon lakanat halusin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Noo niinpä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Mä haluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Voi haluta☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Mä haluan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan 13.v haluu lakanoita lahjaksi

        Haluun


    • Kyl se siitä :3

      Mulla on sama ongelma, kaveri kutsu kasarisynttäreille eikä yhtään keksi mitään :D

      Tässä pohdin tuota mulletoi.comia, tosihyvä paikka.

    • joku vaan...

      Täytin just vähän aika sitten 13 ja sain tälläsii lahjoi

      - DVD ja lempi artistin CD
      - kirjan
      - lahjakortin kirjakauppaan ja vaateliikkeeseen
      - rahaa
      - lautapeli (ei siis mikään lasten palapeli vaan sellanen 12 peli. kannattaa ostaa jos tykkää pelata jotain kavereiden kanssa)

    • 13v

      vinkkejä
      -leffalippu
      -joku kiva hiusharja
      -shampoo ja hoitoaine
      -juliste (esim jostai kivasta maisemasta)
      -rahaa
      -lahjakortti vaate liikkeeseen tai esim filmtowniin/makuuniin (jolloin sillä voi ostaa karkkia tai vuokrata mieleisen elokuvan)
      -tilaa saajan valitsemaa lehteä jonkin aikaa (siitä riittää iloa pitkään)
      -kosmetiikkatuote
      -jos on syksy/talvi nii lapaset

    • kuunteIija

      Spotify vuodeksi

      • Jotain_järkevämpää

        Spotify meni ärsyttäväksi, alko urkkia ja hinnatkin tais nousta, syynä pitkälti nää etujärjestöjen ahneeksi käymiset - mutta se kerää siis tietoja käyttäjästä ja laitteista... Nuuskii myös mahdollisesti käyttäjän musiikkia ja niiden oikeuksia windows 10 tapaan joka sekin alkaa urkkia onko sisältöön oikeuksia .... Hälyyttää epäselvyyksistä suoraan takas microsoftille ja sen yhteistyötahoille.


    • lenskuu

      APUA! Mun kavereilla on HUOMENNA synttärit ja en tiiä mitä antaa -.- Molemmat on tyttöjä tykkää hevosista, toinen lahjakorteist (mut en kerenny mennä ostaa ku kutsu tuli myöhää!), molemmat vaatteist (VAATE KAUPPA ON KIINNI!!!!!!!):(

    • pian13w

      Noista perus prismoista yms. saa tosi hyvii lahjoi hätävaralle. Eihän saajalle tarvitse ees kertoo mistä "vähäarvoisesta" kaupasta se on ostettu, enkä pidä edes prismaa vähäarvoisena. Ite oon antanu lahjoja tiimarist, bodyshopista, prismasta jne.

    • lahjaksi nuorelle?
    • moimoimoi3343

      Täältä löytyy ideoita: www.lahjaehdotus.com

    • Neuvo neiti

      Hajuvedet ja lahjakortit toimii aina!

    • meikkei

      oon itte 13 ja toivoisin saavani aina kosmetiikkaa lähes kaikki tytöt tykkää meikeistä ellei ne oo poikatyttöjä nii ku täällä eräs olikin :)

      • hjggbfsdsgbh

        Miksei poikatytöt muka käyttäisi meikkejä? Tunnen monta poikatyttöö joka käyttää... Ja mulla on kaveri joka ei oo poikatyttö ja se ei käytä meikkiä... Itsehän olen seiskalla.


      • 13v tyttö

        No en tosiaankaan ole 'poikatyttö' mutta en siltikään arvosta meikkejä


      • 13-vuotias

        Mun mielestä meikit ei sovi 13-vuotiaalle


      • Vhe
        13-vuotias kirjoitti:

        Mun mielestä meikit ei sovi 13-vuotiaalle

        Jollekin voi sopia, jollekin ei. Jos käyttää meikkiä, kannattaa käyttää hillitysti ettei iho mee pilalle liian meikin käytöstä, silloin ei myöskään näytä enään omalta itseltään kun kilo meikkiä iholla.


    • lahjat1

      itte ostaistan kaverilleni ainakin mangneetin ja korun

    • ÄLKÄÄ OSTAKO

      Älkää todellakaan antako mitään kosmetiikkaa (meikkejä tms), shampoota tai puhdistusaineita! Kun täytin 14-vuotta, melkein kaikki kaverit anto jotain meikkejä, ja mummi anto ihonhoitotuotteita ja shampoota. En oo kuitenkaan käyttäny niitä koskaan, koska käytän vain tiettyjä tuotteita ja merkkejä. Onneks niitä voi antaa eteenpäin. ;-)

      • Obolo

        NO kaikki ei ole vältämättä samaa mieltä sun kanssas ! Ja toi rahaa kanattaa antaa


    • 13v

      Mä oon 13 v ja mä tulisin vieläki iloseks jos saisin jonku bratzin tai semmosii vaikka useimmat 13 v ei kyl niistä tykkäis... askartelutarvikkeita, meikkejä, joku peli, kuulokkeet, lahjakortteja, KARKKI käy aina ;) rahakin on aina hyvä valinta jos ei muuta keksi!:)

      • 13vbarbie

        Oon 13 v ja mua ainaki kiinnostaa vielä kaikki barbit ja nuket ja muut lelut. Myös askartelutarvikkeet on kivoja. Haloo 13v on vielä lapsi ja aika outoo saada vaan jtn shamppoota ja meikkejä lahjaks ku on 13 v!? Eikö 13 v enää leiki vai? Nykyään 9v käyttää meikkiä...:( (vaan mun mielipide) kyllä lahjakortit ja rahakin on hyviä ehdotuksia. Kuulokkeet puhelimeenkin hyvä lahja


      • 13-v

        Joo, ihan samaa mieltä


      • Anonyymi
        13vbarbie kirjoitti:

        Oon 13 v ja mua ainaki kiinnostaa vielä kaikki barbit ja nuket ja muut lelut. Myös askartelutarvikkeet on kivoja. Haloo 13v on vielä lapsi ja aika outoo saada vaan jtn shamppoota ja meikkejä lahjaks ku on 13 v!? Eikö 13 v enää leiki vai? Nykyään 9v käyttää meikkiä...:( (vaan mun mielipide) kyllä lahjakortit ja rahakin on hyviä ehdotuksia. Kuulokkeet puhelimeenkin hyvä lahja

        Oon ite 13v ja tykkään ite leikkii barbieleikeissä ja mun mielestä se ei oo ees noloo


    • JOOOLENJOULUPUKKI

      SUKLAA KÄY AINA

    • kuusitoistavuotias

      Osta vaikka pikkuautoja :'DD Kunhan siällä on lahja!

    • maarmaar

      Osta sähkölamautin.

      • Vihaanrasisteja

        Oot kyl aikamoinen vammanen tollasta aattelet. Sutkin pitäis sit häätää täältä ku ne saamelaiset on niitä alkuperäis asukkaita ja "perussuomalaiset" ovat sitten tänne tulleet kotiutumaan. Että tuollaisen rasistinkin kannattaisi hankkia järki päähään.


      • Anonyymi

        Omg tää on tosi hyvä idea


    • Kankkulan_kaivoon

      Robinin uusin levy?

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen oot joku 5b


    • iisosisko

      Riippuu iha ihmisestä, kaikki tykkää nii eristä. Paras lahjahan ois varmaa joku mahollisimman henkilökohtanen juttu.. jos siis lahjan antaja tuntee tyypin paremmin. :) itellä tuli mieleen reppu (vaikka fjällfäven), urheiluväline (esim. jumppamatto ja jumppakengät), retkeilyväline, vaikka joku hieno kori (esim. maalattua rautalankaa), askartelutarvikkeita, nuorille suunnattu ohjekirja (esim.askartelu, leivonta tai kokkaus), kivat erikoiset villasukat, pikku hylly tai lokerikko johon voi kerätä tavaraa, vaatteita, koruja, lahjakortti, koriste-esine...

    • Tonttulainen

      En ole ihan 13, mutta en todellakaan haluaisi meikkejä ja raha on mielikuvitukseton lahja. Mutta kannattaa kysellä vanhemmilta vähän, lahjan on varmemmin mieluinen

    • kummitädintyttö

      riippuu tietenkin minkälainen tyttö on. Jos tyttö on vielä lapsellinen nii osta vaikka lahjakortti lelukauppaan.. harva kyllä tähän aikaan elävistä 13v on. Jos hän on vähän aikuistuneempi, voit ostaa esim hyvät kaiuttimet ja vaikka victorias secretin hajuvesiä ja niin... tytöstä tuntuisi varmasti myös kivalle jos antaisit useammin lahjoja myös esim. Nimipäivänä tai jos matkustat usein nii voisit tuoda sieltä kohteesta jotain. Mun kummitäti on paras !

      • Anonyymi

        oon 13v ja mun kaapit on täynnä leluja lol


    • ViisasTyttö

      Lahjakorrti johonki vaatekauppaan ois hyvä... näin saa hän valita.

    • 13wyötiäs

      korukaappi, sinne pari koruu...

    • meiäntyttö

      meikkiä tai rahaa

    • 7j7hlhoj8

      Lahjakortti the body shopiin, sieltä löytyy meikkejä, hajuvesiä, huulirasvoja ja ihonhoitotuotteita. Kaikki luonnollisena

    • Askartelijamies

      Tässä ainakin minun mielestäni todella kouluttavaa tekemistä: https://piirtokiekko.fi/

      Aivan tajuttoman mukavaa puuhaa. Suosittelen!

      • Tilaa hänelle Suosikki-lehti.


    • 13wyötiass

      Muumimuki jossa on sisällä paperikarkkeja😂

    • ihhahhahhahaa

      Keppihevonen

    • BwanaJohannesburg

      Hanki oma kotisomali. Siinä lahjaa pikkutytölle. muistaa sen koko loppuikänsä.

    • T.MINÄ

      Olen itse 13.v !!! Ehdotan että jos aiotte ostaa puhelimen älkää surkeata! Kukaan ei oikeasti sit sitä itse halua! Ostakaa jotain trendikästä... Niin kuin joku söpö reppu, kauniit korut, siistejä kynii kouluun, lahjakortteja, elokuvaliput, herkkuja ja vaikka juttuja mistä ovat puhuneet mutta ei ikinä ole saanut! TAI JOS EI TIEDÄ ANNA RAHAA ETTÄ HE VOIVAT ITSE OSTAA SEN LAHJAN😅🖤

    • hyvji

      Jos asut Oulussa niin Iron Maiden olisi vakavasti harkittavissa!

    • Pitsikaulus

      Eräs kirja kyllä olisi hyvä lahja: "Apua, mikä ammatiksi!" on satsaus tulevaisuuteen. Edullinen, mutta arvokas kirja on kirjoitettu tarinoiden muotoon oikeiden ammattilaisten kertomana. Se on helppolukuinen ja kuvitettu ja siinä on tietoa myös opiskelusta. Sitä myy ainakin Adlibris ja Sunkirja.

    • Aamuunastikaljaa

      olisiko lupavapaa kaasusumutin ja lahjakortti itsepuolustuskurssille ajankohtainen ja hyvä lahja

    • Hyviinnaimisiin

      Junalippu Ouluun?

    • Anonyymi

      Jos kysyisit siltä? Ei ehkä enään usko joulupukkiin 😂

    • Anonyymi

      Sehän on jo kolmekymppinen. Karvanpoistoainetta ja Vikingin risteilylahjakortti Tallinnaan, niillä pärjää.

    • Anonyymi

      Hei olen itse 13v vuotias tyttö ja itse ainakin haluasin jonkin näköisiä vaatteita,rahaa,pelejä,hius hörpättimiä esim hiuspanta,pinnejä,ponnareita jne
      Mutta usein minun ikäiseni kai haluaa vaatteita lahjakortteja,rahaa ja mobiili laitteita

    • Anonyymi

      Onhan melkoinen yhteisö tää S24. Kun joku tarvitsee lahjavinkkejä nuorelle tytölle niin neuvoja sataa. Mutta jos toinen nuori kaipaa neuvoja ja tukea elämänsä kovuuteen niin kaksi ihmistä vaivautuu vastaamaan ja toinen niistäkin vaan irvailee. Ihmetelen. Mitä tarkoittaa korona ajan hokema pidetään huolta toisistamme.

    • Anonyymi

      Lahjakortti johonkin kauppaan voisi olla hyvä, sillähän tyttö voisi ostaa itselleen jotain mieluista

    • Anonyymi

      Muita tääl tällee 15 vuoden jälkee eli 2021:D


      Ite oon 08 ja täytän tänä vuonna 13 ja toivoisin

      Meikkejä
      Uutta puhelinta
      Ihon puhisgus juttui
      Lahjakorttei
      Herkkui ofc:DDDD

    • Anonyymi

      minun pakko sano että kaikki täällä on väärin. MInä itse olen kolmetoista nyt kun olen katsomassa tätä haluaisin kertoa mitä kannattaa hommaa syntäri tai joulu lahjaksi. Esim jotain elektroniikkaa tai joku kiva kirja.

    • Anonyymi

      Ite oon 13v enkä todellakaan haluaisi mitään leluja! Raha on aina hyvä jos ei muuta keksi, sillä voi itse ostaa jotain mistä oikeasti pitääkin.:)

    • Anonyymi

      Jouluaatto tulee enkä tiedä mitä hankkia kuusen alle sisarukselle ( tytölle) auttakaa mua!

      • Anonyymi

        Reipas lukutaitoinen kumihuuliwatussi päiväntasaajan Afrikan kulmilta. Mukaan voinappi. Ja maleskelulupahakemuskupongit.

        Vitun hyvää joulua. Kaikille.

        Huh huh.


    • Anonyymi

      Ite toivoin 2pacin levyjä,lakanoita,hajuvesiä,2pacin,eminemin ja ICE cuben julisteita,lahjakortteja,rahaa,suklaata,2pacin paitaa ja Queenin. Queenin ja 2pacin fani kamaa❤️❤️

    • Anonyymi

      Ensinnäkin (18 vuoden jälkeen tää vielki kasassa xd) mut siis täytän ite pian 13 ja tulinki ettii täältä inspoo mut täs mitä toivon:
      - Lahjakortteja (H&M, New Yorker, Emotion)
      - Hamsteri (jooo aika todennäköisesti saan xdd)
      - Rahaa :)
      - Peittohuppari
      - Ihonhoitotuotteita
      - Meikkejä
      Ja apua mitä muuta mun pitäis toivoo xd

      • Anonyymi

        Itekki täytän kohta 13 ja toivon näitä:

        - Meikkejä
        - Joku hajuvesi
        - Jotku hyvät ja kestävät liikkahousut
        - Kollarit
        - Rahaa
        - Lahjakortti Gina Tricoihin(en tiiä kirjotinko oikein)

        Itekki ois kiva saada vielä jotain vinkkejä ja toivottavasti tästä oli sulle ees jotain apua:)


    • Anonyymi

      Oon ite 13en toivo hajuvesi ku iskä eityukkää sellasist hajuista mut toivon yhen bändin albumii suklaata rahaa ja yhen tietyn kirjan

    • Anonyymi

      Tää tulee varmaa ihan myöhään mut voi ostaa
      Kalusteita
      Meikkejä
      Lahjakortteja
      Lakanat
      Harrastus välineitä(jos siis on joku harrastus)
      Suklaata
      Ja jos ei keksi mitään voi vaa antaa rahaa

    • Anonyymi

      Jos sattuu lemmikkiä olemaan niin aivan ehdottoman suuri suositus tälle palvelulle!
      https://piirretty.myshopify.com/
      Ite olen tilannut molemmista koiristani taulut itselleni ja tuli kyllä mieluisat!

    • Anonyymi

      moi! täs melkee 13v tyttö, ja en haluu mitää meikkei, hajuvesii, lakanoit yms. haluun vähä erilaist esim. bändipaitoi, levyi, lahjakorttei levykauppaa, lahjakorttei semmossii kauppoihi mist saa vähä erilaista vaatetta ku esim. h&m. meikkejä omistan jo itse niin paljon ja sit ei ehdi käyttää loppuuun ja sit ne lahjaks saadut jää kuiteski jonnekki laatikon pohjille. rakastan maalata ja sai. joululahjaksi kasan maaleja. mutta bändipaidat, cd:t ja lahjakortit levykauppoihin käy eirttäin hyvin. rahaa käy aina kaikille ja henkilökohtaisesti suklaa myöskin:)

    • Anonyymi

      lemmikkikuvat.com sivustolta ostin omalle tytölle puhelimen kuoret, sekä koristetyynyn missä olin meidän koiran kuva. Mielestäni olivat erittäin laadukkaita ja suht edullisia. Erinomainen vaihtoehto jos vaan sattuu lemmikkejä löytymään

    • Anonyymi

      https://lemmikkikuvat.com sivustolle suositus! Jos sattuu minkään sortin lemmikkejä löytymään niin tuolta esimerkiksi tyyny, taulu tai viltti tosi hauska lahjaideana!

    • Anonyymi

      siis itse täytän kohta 13 ja siis mä en kyl todellakaan haluu meikkei lahjaks, ite toivoisin just jotain
      -Koruja
      -Kasvonaamioita
      -Lahjakortti johonki vaatekauppaa tms.
      -just jotain vaik hyvältä tuoksuvaa suihku shamppoota
      -joku play kaupan tai mikä laite sulla nyt onkaan lahjakortti
      -JA TÄRKEINTÄ ON ET 13V KÄY AINA SUKLAA! se on yks parhaista asioita jota voit antaa
      -sit itse olen heppatyttö mut en saa alottaa ratsastusta nii esim pyysin mun kummitädiltä ratsastus kokemusta jollain tallil mis se käy :D
      -ja no raha kelpaa aina
      toivottavasti oli apuu

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe