Oulun ratsastuskoulut

ratsastaja

Olen ehkä lähiaikoina muuttamassa Ouluun. Mitä ratsastusmahdollisuuksia siellä on? Ratsastuskoulut? Mikä edullisin vaihtoehto?

12

1131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cindy85
      • elleinonen

• ehei

en suosittele aaltokankaan ratsutallia.

• :)21

Olen jotenkin samaa mieltä. En itsekään suosittele aaltokankaan ratsutallia

• > raamattu tallista

Minä suosittelen Aaltokankaan Ratsutalleja.
      Siellä on hyvin koulutettuja ja uurin osa kilttejä hevosia. Pari yksäriä on tuntikäytössä, suurin osa ratsastuskoulun omistuksessa.
      Aaltokankaan tunnit vaihtelevat laidasta laitaan, ja tunnit pitää kokeneet hevosihmiset. Tallilla saa myös yksityistunteja ja itsenäisiä. Ilmaisia tunteja saa taluttamalla alkeistunneilla ja tekemällä tallitoitä.
      Itse olen käynyt jo jonkun aikaa kyseisellä tallilla. Hevoset on hyvinhoidettuja ja talli siistissä kunnossa. Kaikki hevoset eivät ole ratsastuskoulun puolella, vaan tallilla on myös auditorio, hirsitalli ja ponitalli. Ponitallsta en ole varma onko se enään käytössä. Siitä on tulut varmaan tallityttöjen kerhotupa.
      Suosittelen tallia lämpimästi. Tunti on sen 23€ mutta on se tunti myös sen hinnan arvoinen. :)

• aaltsikkaa vihaava

aaltokankaan ratsutalli on mielestäni tyhmä paikka. Hevoset ovat hulluja, ilkeitä. Tarhat on mielestäni aika pienet. Talli on sotkuinen ja tallin ilma on tunkkaista.

• Totta

Hei! Minä suosittelen Saaran tallia.Olen ratsastanut siellä 5 vuotta. Hevoset ovat luotettavia ja kilttejä. Tallilla on täydellinen opetus ja mukava omistaja. Hevosista huolehditaan hyvin eikä niitä käytetä vain pelkkinä työkaluina. Ratsastustunti maksaa 23e tunti ja puoli tuntia 11,50e. Tunteja on ihan aloittelioista hyvin kokeneillekkin ratsastajille. Poneja ja hevosia löytyy myös ihan perheen pienimmillekkin.

• Hoitohevosta etsivä

Tietääkö kukaan että otetaanko Saaran tallille hoitajia??? Entä onko siinä lähellä bussipysäkkejä?

• Henna ;)

Minä suosittelen Äimäraution tallia :)

• Henna ;)

Ja Aaltokankaan tallia en suosittele, koska siellä on huono ilmapiiri ja tuhmat hevoset ja ponit. Siellä on myös likaista :(

• vastaaja3

Saran tallille otetaa jokaiselle hevosell hoitaja. Bussi pyskkikin noin 300m päässä.
      Itse olen ratsastanut Saaran talilla 3 vuotta. Aaltokankaan tallit ovat lähellä mutta en suosittele.

• ...

Hietasaaren ponipihalla on mukava ilmapiiri, hyvä opetus ja hevoset hoidetaan hyvin ja asiantuntevasti. Hinta 27€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe