Hei!
Minulla on pitkät, paksut hiukset ja joudun leikkaamaan ne lyhyeksi. Tässä pakkotilanteessa voisin muuttaa ne rahaksi. Tietääkö kukaan voiko hiuksia myydä?
Melu
Hiusten myynti
9
5321
Vastaukset
- somebody--
Kerrotko lisää? kuinka pitkät senteissä, minkä väriset, onko hyvin hoidetut yms.
- Melu
Moi!
Juuresta mitattuna n 50cm tai yli. Luonnonkihara (tai -taipuisa). Punertavat, sävytetty - ei värjätty. Myös luonnostaan siis punaista pigmenttiä. On!
Melu
- nonblonde
Samaa yritettiin tyttären hiusten kanssa, mutta parturi kertoi suomalaisen hiuslaadun olevan liian ohutta peruukkeihin. Yleensä kuulemma tehdään aasialaisista hiuksista. Voihan niitä joku tieten ostaa muuhunkin käyttöön...?
- Melu
Hei,
Mulla on myös paksu hiuslaatu, sukuvika. Ehkä aasialaisen rautalangan ja suomalaisen perushiuksen puolesta välistä.
Melu - N20
Melu kirjoitti:
Hei,
Mulla on myös paksu hiuslaatu, sukuvika. Ehkä aasialaisen rautalangan ja suomalaisen perushiuksen puolesta välistä.
Melusuomalaisilla EI ole aasianlaisen tyypillistä hiusta. ellei jompikumpi vanhemmistasi ole aasianlainen ja oisit perinny geenejä.. luulisin et ei käy flaksi.
- Melu
N20 kirjoitti:
suomalaisilla EI ole aasianlaisen tyypillistä hiusta. ellei jompikumpi vanhemmistasi ole aasianlainen ja oisit perinny geenejä.. luulisin et ei käy flaksi.
Sytostaattihoidon aloittaminen ei ole helppoa. Hiusten menettäminen on yksi sen ilmiöistä.
Suomalainen geeniperimä on puhdasta, mutta ei meidän kaikkien kohdalla. Meillä voi olla jopa erilaista hiusta.
Kiitos asiallisesta palautteesta.
- jonna
kannattaa käydä sellaisesta kampaamosta kysyyn joka myy peruukkeja. he osaavat neuvoa varmasti eteenpäin tässä asiassa.
- Melu
Tämän viestin jättämisen jälkeen sain vinkin toiselta forumilta. Yhdestä peruukkiliikkeestä kysyinkin. Suomessa on ostettu aikanaan vain yhdestä paikasta ja markka-aikaan hinta hiuksista oli 30mk! Eipä lyö leiville ;)
Kiitos, että otit kantaa.
Melu
- muahahhhaaaa
haistakaa paska kaikki !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k333512On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole242287Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792229Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi36791