Raiskaaja? Onko totta että Imatralla on raiskattu joku 15 vuotias tyttö?
Liikkuuko Imatralla
8
1614
Vastaukset
- hmmm
että tääl ois ketään nyt täs lähi-aikoina raiskattu..tai että olis raiskaaja liikkeellä. en kyllä yhtään ihmettele vaikka totta oliskii. sen verran pimee paikka tää kylä alkaa kyl olemaan.
- zzz
Ihan kuin oisin kuullu jotai tai lukenu lehdestä. Mut siint on aikaa jo varmaa 2-3 kuukautta.
- olen kuullut on kaupunki tu...
Karjalaista varmuutta. Kyllä varmasti melkein olen kuullut jotain sinne päin. Täällä leimataan ihmisiä kuulopuheiden perusteella.Lyödään kaikenlaisia leimoja otsaan.Se käy nopeasti, mutta asian todellisen laidan palauttaminen vie kymmenen vuotta, joskus se leima jää ikiajoiksi ihmisten otsaan.Esim: Kuulin itse, että työtoveri
sanoi nähtyään vanhemman ja nuoremman miehen tulevan ostoksille kauppaan:Inhottaa nähdä aina nuo HOMOT täällä.Ne käy aina yhdessä kaupassakin.Sanoin että ovat isä ja poika. Työtoveri sanoi, että ei olisi uskonut, näyttivät niin HOMOILTA. - kuuntelija
Kuulin että Imatralla oli reipasta elämää vielä 80-luvulla, kuulemma asukkaitakin yli 30 000.
Sittemmin on meno hiljentynyt. - Luulen taas
olen kuullut on kaupunki tu... kirjoitti:
Karjalaista varmuutta. Kyllä varmasti melkein olen kuullut jotain sinne päin. Täällä leimataan ihmisiä kuulopuheiden perusteella.Lyödään kaikenlaisia leimoja otsaan.Se käy nopeasti, mutta asian todellisen laidan palauttaminen vie kymmenen vuotta, joskus se leima jää ikiajoiksi ihmisten otsaan.Esim: Kuulin itse, että työtoveri
sanoi nähtyään vanhemman ja nuoremman miehen tulevan ostoksille kauppaan:Inhottaa nähdä aina nuo HOMOT täällä.Ne käy aina yhdessä kaupassakin.Sanoin että ovat isä ja poika. Työtoveri sanoi, että ei olisi uskonut, näyttivät niin HOMOILTA.Joo täällä tosiaan luullaa ja kuullaan paljon asioita, niitä levitellään ja paisutellaa eteenpäin vaikei jutussa alkujaankaan ollut päätä eikä häntää. Karjalaisuuden huonopuoli. Toi homo luulo oli jo kyllä aika härski! Vaikka ei miulla mitää oikeita homoja vastaan olekkaan, kai niitäkin täällä on.
- ei enää teini
kuuntelija kirjoitti:
Kuulin että Imatralla oli reipasta elämää vielä 80-luvulla, kuulemma asukkaitakin yli 30 000.
Sittemmin on meno hiljentynyt.Reippain meno oli 70 luvun lopussa Imatran ajojen aikaan, jolloin oli vielä niin pieni etten paljo mitään tajunnu. 80 luvulla olin jo kovasti hengessä mukana, tosin ajot loppuivat samalla vähän myös elämä. Silti 80 luku oli huippu aikaa myös Imatralla ja asuikkaita oli joku 31000. Nykyään Imatralta muuttaa jokavuosi reilu parisataa pysyvästi pois ja nimen omaan nuoria. Eipä ihme että elämä täällä loppuu remuava nuorisohan on elämän suola.
- Kommentaattori
ei enää teini kirjoitti:
Reippain meno oli 70 luvun lopussa Imatran ajojen aikaan, jolloin oli vielä niin pieni etten paljo mitään tajunnu. 80 luvulla olin jo kovasti hengessä mukana, tosin ajot loppuivat samalla vähän myös elämä. Silti 80 luku oli huippu aikaa myös Imatralla ja asuikkaita oli joku 31000. Nykyään Imatralta muuttaa jokavuosi reilu parisataa pysyvästi pois ja nimen omaan nuoria. Eipä ihme että elämä täällä loppuu remuava nuorisohan on elämän suola.
Parhaimmillaan täällä oli 36.000 asukasta, ja muistaakseni se oli tuossa 70- ja 80-lukujen vaihteessa. Sen jälkeen määrä on tasaisesti hiipunut.
Yli 30.000 on ollut sentään vuoteen 2003 asti.
- Mie
Ja se kusipää on miulle hyvinkin tuttu. Nimeä en kerro, mutta se asuu vuoksenniskalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514