Pidän tosta puhepaketista sen takia, kun ei todellakaan tarvitse miettiä, mitä tulee lasku maksaa. Siksi kiinteähintainen on minun mielestä hyvä, eikä se todellakaan maata kaada jokin 23 euron kuukausimaksu.Sairauteni takia voin joutua puhumaan joinakin kuukausina paljon ja joskus taas vähemmän ja joskus olen puhunut paketin täyteen ja taas joskus jäänyt todella paljon puhumatta.En ole vielä kuullut ,että jollakin toisella olisi normaalit puhelut esim:dnalla 10 euroo kuukausimaksu, että puhuisi niin vähän vaikka siellä on 0,06 puhelut ja tekstarit ,niin kyllä taitaa mennä yli puhepakettejen.Tää taitaa yleensäkkin olla edullinen puhepaketti, oli se sitten minkä operaattorin yleensäkkin.Pojallamme on dna ja tulee kuukaudessa yli 30-50euron lasku, kun mulla on puhepaketti 23 euron ja saan puhua vaikka kuinkapaljon tohon poikaani verrattuna.
Puhepaketti
2
2791
Vastaukset
- Halvimmat vaihtoehdot
Kallis onsun puhepaketti.
Tässä halvin vaihtoehto
Dna Ilona, 500 min puhetta 50 tekstiviestiä 19,90
Paljon poikasi puhuu, jos hänellä on Dna:n Onni- tai Helmi-liittymä.
Onnin hinnat 0,069, 0,069 ja kk 0,66
Helmin hinnat 0,002 dna-liittymiin sekä puheminuutit että tekstarit, muihin liittymiin 9 senttii molemmat, kk-maksu 2,95
Minun perhelläni on kolme helmi-liittymää ja niiden yhteislasku oli viime kerralla alle 30e, kuukausimaksuineen, siis kolmelta liittymältä, pojan, vaimon ja minun, siis alle kympin/hlö- on paras paketti
edullinen, täytyy varmaan vaihtaa, ei silti cubiossa mitään vikaa, kaikki toimii hyvin, mutta toi on dnalla edullinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462