Ruusufinni

ruusunen

Saako ruusufinninen apua homeopatiasta, tetrasykliinien syönti kammottaa?

16

6374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N41

      Mä jouduin syömään tetrasykliineitä vuosikausia ja se ällötti todella! Varmaan tosi epäterveellistä olla vähän väliä pitkällä antibioottikuurilla.

      Suosittelen kokeilemaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, sokeri on ihmiselle myrkkyä. Pidä kokeeksi täysin sokeriton 3 pv. Eli ei yhtään glukoosia, erittäin vähän hiilihydraatteja, mielummin ei ollenkaan, ei yhtään sokeria. Iho reagoi herkästi ja ruusufinniin ei lääketiede tunne parannuskeinoa (lääke hoitaa oiretta, ei syytä).

      Lisätietoa Antti Heikkilän kirjoista tai googlesta.

    • Ammattilainen

      Saat apua. Noita on vastaanotolla aina silloin tällöin.

      • Ebba

        Kaipaisin lisätietoa ruusifinnin hoidosta homeopatian keinoin. Olen saanut jo vajaan vuoden homeopaattista hoitoa tautiini, mutta minkäänlaista parannusta ei ole ilmaantunut. Olen jo harkinnut vakavasti antibioottihoidon aloittamista. Mistä lisätietoa voisi saada, entä onko jollakulla vaiva parantunut ilman antibiootteja?
        Kysyy
        Ebba


      • Ammattilainen
        Ebba kirjoitti:

        Kaipaisin lisätietoa ruusifinnin hoidosta homeopatian keinoin. Olen saanut jo vajaan vuoden homeopaattista hoitoa tautiini, mutta minkäänlaista parannusta ei ole ilmaantunut. Olen jo harkinnut vakavasti antibioottihoidon aloittamista. Mistä lisätietoa voisi saada, entä onko jollakulla vaiva parantunut ilman antibiootteja?
        Kysyy
        Ebba

        Olen itse hoitanut useita ruusifinnitapauksia homeopatialla. Jostain syystä oikea aine ei sulle nyt ole löytynyt. Kannattaa kysyä jonkun toisenkin homeopaatin mielipidettä. Ruusufinniin on olemassa useita homeopaattisia lääkkeitä. Hoito on aina yksilöllistä kuten varmaan tiedät, jos olet homeopaatilla käynyt.


      • ruusufinni..
        Ammattilainen kirjoitti:

        Olen itse hoitanut useita ruusifinnitapauksia homeopatialla. Jostain syystä oikea aine ei sulle nyt ole löytynyt. Kannattaa kysyä jonkun toisenkin homeopaatin mielipidettä. Ruusufinniin on olemassa useita homeopaattisia lääkkeitä. Hoito on aina yksilöllistä kuten varmaan tiedät, jos olet homeopaatilla käynyt.

        Jos sairastat ruusufinniä, kertoisitko veriryhmäsi? Olisi mielenkiintoista nähdä, onko sillä jotain yhteyttä sairauden yleisyyteen. Kiitos :)


      • ihmetteleväihminen
        Ammattilainen kirjoitti:

        Olen itse hoitanut useita ruusifinnitapauksia homeopatialla. Jostain syystä oikea aine ei sulle nyt ole löytynyt. Kannattaa kysyä jonkun toisenkin homeopaatin mielipidettä. Ruusufinniin on olemassa useita homeopaattisia lääkkeitä. Hoito on aina yksilöllistä kuten varmaan tiedät, jos olet homeopaatilla käynyt.

        Vosiitko kertoa että mitää vikaa minun homeopaatissani oli, kun hain apua aknen hoitoon ja sain homeopaateista elämäni pahimman aknen. Sen pahan vaiheen piti kestää vai muutaman viikon mutta kesti kyllä melkein kaksi kuukautta ja kun lähdin ulkomaille ja unohdin homeopaatit kotiin nin melkein koko naama oli sileä, kun tulin takaisin. sen jälkeen en ko.valmisteeseen koskenut ja lähti muuten akne.

        Että ei kaikki saa apua homeopatiasta. Minä ainakaan saanut, vaikka sitä kokeilin.


      • epäilys
        ihmetteleväihminen kirjoitti:

        Vosiitko kertoa että mitää vikaa minun homeopaatissani oli, kun hain apua aknen hoitoon ja sain homeopaateista elämäni pahimman aknen. Sen pahan vaiheen piti kestää vai muutaman viikon mutta kesti kyllä melkein kaksi kuukautta ja kun lähdin ulkomaille ja unohdin homeopaatit kotiin nin melkein koko naama oli sileä, kun tulin takaisin. sen jälkeen en ko.valmisteeseen koskenut ja lähti muuten akne.

        Että ei kaikki saa apua homeopatiasta. Minä ainakaan saanut, vaikka sitä kokeilin.

        Mikä olis hyvä tuote lääkkeen aiheuttamaan luukipuun ja nivelrikkoihin??
        Itse ajatellut Homeocal, tai pii -c
        Odotan vastauksia-kiitos


      • kysyn vaan
        epäilys kirjoitti:

        Mikä olis hyvä tuote lääkkeen aiheuttamaan luukipuun ja nivelrikkoihin??
        Itse ajatellut Homeocal, tai pii -c
        Odotan vastauksia-kiitos

        Millaista on homeopaattinen kalkki? Onko siitä kalkki poistettu kokonaan?


      • Akne siis poissa?
        ihmetteleväihminen kirjoitti:

        Vosiitko kertoa että mitää vikaa minun homeopaatissani oli, kun hain apua aknen hoitoon ja sain homeopaateista elämäni pahimman aknen. Sen pahan vaiheen piti kestää vai muutaman viikon mutta kesti kyllä melkein kaksi kuukautta ja kun lähdin ulkomaille ja unohdin homeopaatit kotiin nin melkein koko naama oli sileä, kun tulin takaisin. sen jälkeen en ko.valmisteeseen koskenut ja lähti muuten akne.

        Että ei kaikki saa apua homeopatiasta. Minä ainakaan saanut, vaikka sitä kokeilin.

        näen tämän vähän myöhään, mutta jäi mietityttämään, että milläköhän se akne sitten oikein lähti?


      • "ammattilainen"

        Kaikkea sitä kuulee. Osa ihmisistä on ilmeisen sivistymättömiä ja heitä onkin sitten kiva rahastaa jos ei omakaan koulutus ole pitkälle vienyt. Hauska seurata vierestä, kun hölmö kynii hölmöä.


    • 25

      Veriryhmä minulla on o ja ruusufinni kuudetta vuotta huolimatta antibioottikuureista. Kuurien jälkeen tulee aina ärhäkämpänä takaisin kuureista sivuvaikutuksena pahat sieni-ihottumat ja kynsien kasvun epämuodostumaa.

    • reikäleipä

      Jätäppä kaikki vilja pois gluteeniyliherkkyys voi olla syynä, yleistä O veriryhmällä.

    • Ei saa apua
    • 18

      Kärsin ruusufinnistä, ilmeisesti en kuitenkaan kovin vaikea-asteisesta. Tetrasykliini auttoi hetkeksi, mutta aina pari viikkoa kuurin jälkeen oireet palasivat. Sitten vaihdoin ihotautilääkäriä, joka antoi roacuttan kuurin. Kova lääke, joka kuivatti ihon kaikin puolin korpuksi. Kuurin jälkeen iho elpyi ja pysyi kauniina yli kaksi vuotta. Sen jälkeenkin olen selvinnyt ihoa kuivattavilla voiteilla, eikä ruusufinni ole juuri kukkinut.

      Oireiden puhjetessa olin kärsinyt pitkään stressistä ja syönyt paljon makeaa. Veriryhmäni on muuten O. Sen olen oppinut, että terveys on joka suhteessa parempi, jos syö terveellisesti ja liikkuu. Lääketieteestä olen saanut paljon apua, mutta olen kiinnostunut myös luonnonmukaisista hoidoista.

      • väärä palsta

        Luonnonmukaiset hoidot ovat ok, mutta tämä sattuu olemaan homeopatiapalsta.


    • Kauhea kutina

      Minulla on parin vuoden ajan ilmennyt hankala valoallergia (?) Auringossa ihoni alkaa kutista ja punoittaa, ja siihen nousee myös paukamia. Oireet kestävät n 15-30 minuuttia ja häipyvät sitten. Koko kesä voi mennäkin sitten ihan hyvin. Mutta jos tulee esim. muutaman viikon paussi, ettei aurinkoa saa, niin oireet palaavat taas aurinkoaltistuksen myötä. Kutina on aivan sietämätön, mutta saan jotenkin hillittyä itseni niin, etten raavi ihoani, kun tiedän oireiden häipyvän melko nopeasti. Kasvot ja kädet ranteesta alaspäin eivät tuota nokkosrokkoa saa, koska ovat ikään kuin jatkuvasti valolle alttiina. Käsivarret, rinta, selkä ja jalat oireilevat heti, kun niitä paljastaa kesän tullen auringolle.Löytyisiköhän homeopatiasta apua?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe