en tiedä nyt ihan sata varmasti liittyykö tämä paha maku suorastaan järkyttävä paskan maku suussani kuukautisiin, olisiko mahdollista? onko kellään mitään vastaavaa? ei oikein mikään edes maistu...plaah... vai johtuisikohan pienestä flunssasta? aikaisemmin ei ole tämmöistä ollut...
paha maku suussa
5
714
Vastaukset
- Petta
Onko varma ettei vain henkesi haise/ettei sulla oo mitään poskiontelon tulehdusta/hammastulehdusta tai muuta? Menkat kun ei suuhun vaikuta mitenkään.
- ehkei
totesein että se johtuu tuosta flunssasta...voipi olla että mulla on tuo poskiontelon tulehus, on nimittäin sen verta kipeät poskipäät ja otta...
oishan se kiva ku sais noita menkkoja syyttää kaikesta pahasta... =)
tänään alkaa taas elämä voittaa... - ...
ehkei kirjoitti:
totesein että se johtuu tuosta flunssasta...voipi olla että mulla on tuo poskiontelon tulehus, on nimittäin sen verta kipeät poskipäät ja otta...
oishan se kiva ku sais noita menkkoja syyttää kaikesta pahasta... =)
tänään alkaa taas elämä voittaa...Kyllä menkoista voi tulla ällö olo ja ihan oksennuskin.
- atsih
sulla on tulehdusta nenäonteloissa,siitä se johtuu.allergiaakin varmaan.
- Kurjaa.. D:
Olen 13vuotias tyttö, ja mun menkat alkoi tänään! Mutta ne tuntuvat tosi ällöttäviltä, tunnen itseni likaiseks ja koko aika haluis sidettä vaihtaa ja mennä suihkuun peseytymään! Onks tää ihan tottumiskysymys? Kun tuntuu niin ällöttävältä ainakin näin alkuun! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437