missä oot?? Haluaisin nähdä sut! :)
Hei Juha K
21
2440
Vastaukset
- Juha
Kivistöä, Koivistoa, Korhosta, Kyyriäistä, Kankkusta, Kettusta, Kolehmaista, Karhusta, Kolkkolaa, Koskea vai ketä??
- se olen minä
ei kyl ykskään osunut oikeeseen! :)
- minä
mistäs sinut tunnen
- se olen minä
siitähän on jo aikaa monta vuotta kun me tutustuimme! Mistäs päin sinä Juha olet?
- pois
se olen minä kirjoitti:
siitähän on jo aikaa monta vuotta kun me tutustuimme! Mistäs päin sinä Juha olet?
olen
- se olen minä
pois kirjoitti:
olen
tietenkin! Väärä paikka...
- havahtuva
pois kirjoitti:
olen
siinä olis miehekäs ja sydämellinen pohjalainen.
- eipä
se olen minä kirjoitti:
tietenkin! Väärä paikka...
siinä mitään, passas vain tuo nimi meikäläiseenki, mut onnee etsinnälle, toivottavasti oikea löytyy
- se olen minä
eipä kirjoitti:
siinä mitään, passas vain tuo nimi meikäläiseenki, mut onnee etsinnälle, toivottavasti oikea löytyy
kiitos! Sitä yritetään.. :)
- juha k
minä olen, töissä parhaillaan -mutta kuka kaipaa? :)
- se olen minä
ehkä mahdollisesti??
Ja se olen minä joka kaipaa... ystäväsi.. - Juha K
se olen minä kirjoitti:
ehkä mahdollisesti??
Ja se olen minä joka kaipaa... ystäväsi..länsirannikolta - alun perin?
- juhan nykyinen
et etsi minun Juha K:ta. Jos etsit tamperelaista Juha K:ta niin valitettavasti Juha on tällä hetkellä varattu. Ja Juhakin haluaa olla varattu.
- minä se olen
Tampereelta! Ole vaan varattu.. :)
- ulkopuolinen
ulkopuolisena kirjotan tähän viestii,ton nimisiä löytyy ja paljon, mut mä rakastuin yhteen sen nimiseen ja mulla on ikävä sitä ja mä haluisin nähdä sen. no tilanne on mikä on yritän unohtaa kovasti kun pitää kuiteski olla järkevä tyttö,mutku tunteilleen ei mahda mitään,mut jos toinen ei halua niin unohdettava se on. ja taas nolasin itteni kun tän kirjoitin.
- juha k
Onko Juha Kuusela oikea, pohjoisesta suomesta?
- se olen minä
Kuusela! Ja uudeltamaalta päin hän on...
- sitä
se olen minä kirjoitti:
Kuusela! Ja uudeltamaalta päin hän on...
etsit?
- sitä
sitä kirjoitti:
etsit?
kyselet?
- jk
olenko myöhässä?
itä-suomi? Olisikin kiva löytää näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462