Onko ko. toiminta pelkkää kusetusta vai ihan luotettavaa hommaa. Aluksi hommaan annetaan tietty rahasumma ja sitten "jotku" ihmiset pelaavat niillä rahoilla (esim. raviurheilu ja valuuttakauppa) ja tuotto on kuulemma tosi kova.
Eli onko kenelläkään mielipiteitä tai kokemuksia ko. asiasta...
Winclub urheiluvedonlyönti
63
105858
Vastaukset
- sijoittaja123456789
Niin, kyseinen klubi takoo rahaa niin että ihan hirvittää, mutta siitä ei ole mitään tietoa mistä raha tulee, eikä muutenkaan jäsensivuilta saa mitään muuta kuin perus vm-löpinää,siis ei vastausta yhteenkään kysymykseen.
Jotenkin homma kiertää niin monen mutkan kautta, että jos sijoittaan meet ja homma yhtäkkiä häviää niin luulempa vaan että rahas katoaa.
Jippiin foorumi ei ainakaan julkaise mitään negatiivistä yrityksestä?
Itsellä mukana sen verran rahaa pelis että ei mee yöunet vaikka kaikki katoiskin, eli katson pelin loppuun, mutta eiköhan tää ole taas niitä juttuja, että kusetetaan tyhmiä niin että soi.- tyytyväinen sijoittaja
vain tyhmät antavat kusettaa itseään kuten esimerkiksi pankkien rahastoihin sijoittajat
tämä palsta näyttää olevan kateellisten paratiisi
winclubissa mukana olevana täytyy sanoa että parempaa tuottoa et saa missään muualla
jos olet mukana, ota ihmeessä selvää asioista ettei tarvii tyhjää kirjotella
mukana oleva - Eteenpäin yrittävä
Olen ollut mukana vajaat kaksi (2) vuotta ja sijoitettuani vain 1500 €, on pääoma ko. ajassa noin 6-kertaistunut, ollen noin 8500 € - 9000€ riippuen indeksiosuuksien kurssivaihtelusta.
Tiedän henkilöitä, jotka vetävät sieltä monta tuhatta euroa kuukaudessa ja jopa viikossa. Huipputyypit tienaavat saman verran jopa muutamassa (2-3) päivässä. - Olen itse tehnyt pieniä rahansiiroja, indeksiosuuksien ostoa ja myyntiä, rahansiirtoa kotimaiselle tilillle ja päinvastoin ja nähnyt homman toimivan.
Olen myös analysoinut ja verrannut winclubin tuottoja muihin vastaaviin sijoitusinstrumentteihin ja palveluntuottajiin ja todennut sen olevan realistisella pohjalla. Jotkut lupaavat jopa vähän enemmän korkeammalla riskillä, jotkut vähän vähemmän matalammalla riskillä riippuen siitä, millaista instrumenttia/sijoitusstrategiaa ne käyttävät.
Pankkien tarjoamat tai ainakin niiden omat sijoitusrahastot on valitettavasti suunniteltu siten, että ne tuottavat eniten pankeille - sama koskee useita muitakin varsinkin Suomessa tarjottavia sijoitusrahastoja. -Nähtävästi tavallista suomalaista veronmaksaja/palkansaajaa on niin kauan pidetty tietynlaisessa "pimennossa" suurempien tuottojen osalta - aivan kuten vanhassa Neuvostoliitossa venäjän kansaa, jolloin ei isojen tuottojen ja pääomien hankinnasta tai mahdollisuusdesta ole kerrottu "niin kutsutulle" 'tavalliselle kansalle'.
Suuressa maailmassa on jo niin kauan ollut tarjontaa erilaisista instrumenteista ja kilpailu asiakkaista/sijoittajista ollut myös kovempaa ja volyymit suurempia (=yhteenlaskettu/sijoittajilta kerätty sijoituspääoma), jolloin on myös tarjotut tuotot ovat olleet suurempia.
Itseäni harmittaa nyt vain se, että omat pääomani ovat vielä niin pieniä, etten vielä voi heittäytä ainoastaan ammattisijoittajaksi... - realisti67432
Eteenpäin yrittävä kirjoitti:
Olen ollut mukana vajaat kaksi (2) vuotta ja sijoitettuani vain 1500 €, on pääoma ko. ajassa noin 6-kertaistunut, ollen noin 8500 € - 9000€ riippuen indeksiosuuksien kurssivaihtelusta.
Tiedän henkilöitä, jotka vetävät sieltä monta tuhatta euroa kuukaudessa ja jopa viikossa. Huipputyypit tienaavat saman verran jopa muutamassa (2-3) päivässä. - Olen itse tehnyt pieniä rahansiiroja, indeksiosuuksien ostoa ja myyntiä, rahansiirtoa kotimaiselle tilillle ja päinvastoin ja nähnyt homman toimivan.
Olen myös analysoinut ja verrannut winclubin tuottoja muihin vastaaviin sijoitusinstrumentteihin ja palveluntuottajiin ja todennut sen olevan realistisella pohjalla. Jotkut lupaavat jopa vähän enemmän korkeammalla riskillä, jotkut vähän vähemmän matalammalla riskillä riippuen siitä, millaista instrumenttia/sijoitusstrategiaa ne käyttävät.
Pankkien tarjoamat tai ainakin niiden omat sijoitusrahastot on valitettavasti suunniteltu siten, että ne tuottavat eniten pankeille - sama koskee useita muitakin varsinkin Suomessa tarjottavia sijoitusrahastoja. -Nähtävästi tavallista suomalaista veronmaksaja/palkansaajaa on niin kauan pidetty tietynlaisessa "pimennossa" suurempien tuottojen osalta - aivan kuten vanhassa Neuvostoliitossa venäjän kansaa, jolloin ei isojen tuottojen ja pääomien hankinnasta tai mahdollisuusdesta ole kerrottu "niin kutsutulle" 'tavalliselle kansalle'.
Suuressa maailmassa on jo niin kauan ollut tarjontaa erilaisista instrumenteista ja kilpailu asiakkaista/sijoittajista ollut myös kovempaa ja volyymit suurempia (=yhteenlaskettu/sijoittajilta kerätty sijoituspääoma), jolloin on myös tarjotut tuotot ovat olleet suurempia.
Itseäni harmittaa nyt vain se, että omat pääomani ovat vielä niin pieniä, etten vielä voi heittäytä ainoastaan ammattisijoittajaksi...Mikset ala ammattisijoittajaksi, jos kuusinkertaistuminen jatkuu nykyisesllä 9000 eurollasi, tienaat seuraavassa kahdessa vuodessa 54000€, seuraavina kahtena vuotena 324000€, ja sitten seuraavina kahtena taas pääset jo miljoona tuloiseksi...
Tulet siis 10 vuoden kuluttua olemaan n.100milj. euroa vuodessa tienaava suomalainen. Sinusta varmaankin tullaan vielä kuulemaan koska olet suomen ylivoimaisesti kovatuloisin ihminen! - Rehti ja reipas
Itseäni harmittaa nyt vain se, että omat pääomani ovat vielä niin pieniä, etten vielä voi heittäytä ainoastaan ammattisijoittajaksi...Moi! Olen hiljattain lähtenyt touhuun mukaan, tietty suuret voitot siintävät mielessä. Kukapa ei elämänlaatuaan haluaisi parantaa?
Pelottaa hieman, että miten verottaja suhtautuu, jos ja kun toivon mukaan joskus pääsen voittoja kotiuttamaan. Miten olis viisainta toimia? maksaa
kiltisti 30% veroa, vai... - Haaveista totta
Itseäni harmittaa nyt vain se, että omat pääomani ovat vielä niin pieniä, etten vielä voi heittäytä ainoastaan ammattisijoittajaksi...Moi! Olen hiljattain lähtenyt touhuun mukaan, tietty suuret voitot siintävät mielessä. Kukapa ei elämänlaatuaan haluaisi parantaa?
Pelottaa hieman, että miten verottaja suhtautuu, jos ja kun toivon mukaan joskus pääsen voittoja kotiuttamaan. Miten olis viisainta toimia? maksaa
kiltisti 30% veroa, vai... - Valuuttamies
Itseäni harmittaa nyt vain se, että omat pääomani ovat vielä niin pieniä, etten vielä voi heittäytä ainoastaan ammattisijoittajaksi...Olisin kiinnostunut kyseisestä clubista, mutta miten siihen voi liittyä mukaan ?
- yksi klubilainen
Rehti ja reipas kirjoitti:
Moi! Olen hiljattain lähtenyt touhuun mukaan, tietty suuret voitot siintävät mielessä. Kukapa ei elämänlaatuaan haluaisi parantaa?
kiltisti 30% veroa, vai...hei
Maksat pääomaveroa suomen valtiolle, se on tällä hetkellä 28%
Voitot jotka kotiutat ilmoitat verottajalle kohdassa pääomatulo. Merkkaat siihen tuloa valuuttakaupasta ja summa paljomko olet saanut
"osinkoa". Verottaja vie sitten omansa.
Olet mukana erittäin fiksussa clubissa,minäkin olen ollut jo yli kolme vuotta ja rehellisempiä ihmisiä en tiedä kuin clubilaiset ovat
ystävällisin teveisin yksi clubilainen - Ignoramusx
Kyllä tosi on, että WinClub on antanut mulle avaimet elämään. Pistin siihen hynää aikanaan kakskyt. Nyt on millä mällätä.
- vedonlyöntinuija
Et ehkä osaa lukea, vai mistä on kyse? Tämän palstan aihe on pörssi ja osakkeet/kaupankäynti, eikä suinkaan vedonlyönti ja uhkapeli. Että kirjoita spämmisi mieluummin vedonlyöntipalstalle.
- Kunnari**
Näyttää olevan iso kansainvälinen business......mutta miksi he tarvitsevat sinne meikäläisen rahoja jos se on niin kannattavaa....??
- sijoittaja1111111
niin, täytyyhän sinne jonkun laittaa rahaakin jotta potti kasvais kun rahahan ei synny tyhjästä, ja arvonnousua tuskin tälläisellä
sonnalla paljoa ole. - C72
sijoittaja1111111 kirjoitti:
niin, täytyyhän sinne jonkun laittaa rahaakin jotta potti kasvais kun rahahan ei synny tyhjästä, ja arvonnousua tuskin tälläisellä
sonnalla paljoa ole.Onko tämä Winclub tosiaan jonkun kusetus hyväuskoisia kohtaan, jotka antavat rahansa sinne toivoen miljonääriksi tulemista pienessä ajassa. En käsitä millään, että ko. toiminta voi tuottaa muka roppakaupalla miljonäärejä jonkun raviurheilun ja valuuttakaupan ansiosta?!?
- thoth
C72 kirjoitti:
Onko tämä Winclub tosiaan jonkun kusetus hyväuskoisia kohtaan, jotka antavat rahansa sinne toivoen miljonääriksi tulemista pienessä ajassa. En käsitä millään, että ko. toiminta voi tuottaa muka roppakaupalla miljonäärejä jonkun raviurheilun ja valuuttakaupan ansiosta?!?
Ihan hyvin itsellä ainakin on voittoa tuottanut. Toivottavasti sama vauhti jatkuu, eikä hyvä juttu kaadu.
- sijoittaja3464574578
thoth kirjoitti:
Ihan hyvin itsellä ainakin on voittoa tuottanut. Toivottavasti sama vauhti jatkuu, eikä hyvä juttu kaadu.
Ton lauseen oon kuullu NIIIIIN moneen kertaan, Ei kaadu, hih!
- keke100
sijoittaja3464574578 kirjoitti:
Ton lauseen oon kuullu NIIIIIN moneen kertaan, Ei kaadu, hih!
Itse olen ollut ainakin ollut tyytyväinen tuottoihin, ja voittojakin olen kotiuttanut kohtalaisen auton verran. Silti rahaa on vielä sisällä sen verran että pääsee keskiverto duunarin kuukausipalkoille.
Tämä ei ole todellakaan mikään mainospuhe ja toivonkin ettei kukaan liittyisi kyseiseen klubiin, tai no ehkä omat sukulaiset ja tuttavat.
Mutta muille voin vain sanoa että älkää vain liittykö klubiin, kyseessä on varmasti jonkinlainen kusetussysteemi. - KPi
keke100 kirjoitti:
Itse olen ollut ainakin ollut tyytyväinen tuottoihin, ja voittojakin olen kotiuttanut kohtalaisen auton verran. Silti rahaa on vielä sisällä sen verran että pääsee keskiverto duunarin kuukausipalkoille.
Tämä ei ole todellakaan mikään mainospuhe ja toivonkin ettei kukaan liittyisi kyseiseen klubiin, tai no ehkä omat sukulaiset ja tuttavat.
Mutta muille voin vain sanoa että älkää vain liittykö klubiin, kyseessä on varmasti jonkinlainen kusetussysteemi.Oliko kyseisellä clubilla olemassa jokin kotisivu ?
Tiedonsaanti tuntuu olevan kovin hankalaa.
Miksiköhän näin ? - keke100
KPi kirjoitti:
Oliko kyseisellä clubilla olemassa jokin kotisivu ?
Tiedonsaanti tuntuu olevan kovin hankalaa.
Miksiköhän näin ?Ei ole muita kotisivuja kuin henk.koht. sivustot.
Tiedonsaanti on hankalaa koska mukaan voit liittyä vain tuttavasi henkilökohtaisesta kutsusta.
Sivuille ei haluta myöskään kaikenmaailman persereikiä jotka levittävät mukamas tietoa forumeille. - Kiertokirje
keke100 kirjoitti:
Ei ole muita kotisivuja kuin henk.koht. sivustot.
Tiedonsaanti on hankalaa koska mukaan voit liittyä vain tuttavasi henkilökohtaisesta kutsusta.
Sivuille ei haluta myöskään kaikenmaailman persereikiä jotka levittävät mukamas tietoa forumeille.Toi on ihan selvää kusetusta. Ihan sama systeemi ku noilla verkostomarkkinointijutskilla. Kuhan olet saanu värvättyä riittävästi jengiä mukaan, niin sitten vasta alkaa tuotot olla hyviä....kunnes HUPS! minne kaikki katosi. Sitäpaitsi taitaa olla lievästi laitonta puuhastelua.
- Perttiperäreikä
Kiertokirje kirjoitti:
Toi on ihan selvää kusetusta. Ihan sama systeemi ku noilla verkostomarkkinointijutskilla. Kuhan olet saanu värvättyä riittävästi jengiä mukaan, niin sitten vasta alkaa tuotot olla hyviä....kunnes HUPS! minne kaikki katosi. Sitäpaitsi taitaa olla lievästi laitonta puuhastelua.
Miten niin sama systeemi? Ei ole vaatimuksia millekään värväämisille eikä tuotteiden myynnille, silti palkkiot "kohtalaisia". Mikäs mielestäsi tekee kyseisestä puuhastelusta laittoman?
- heko heko
Perttiperäreikä kirjoitti:
Miten niin sama systeemi? Ei ole vaatimuksia millekään värväämisille eikä tuotteiden myynnille, silti palkkiot "kohtalaisia". Mikäs mielestäsi tekee kyseisestä puuhastelusta laittoman?
Systeemi on hyvä ja tuotot taivaalliset. Hommassa vain pieni mutta, tämän suuruisia voittoja ei rehellisellä rahalla tehdä se on fakta. Kotiuttakaapas vähänkin suurempia summia kuin mitä elämässänne normaalisti käytätte niin saatte pikkasen isommat viskaalit selvittämään asioiden todenperäisyyden. Jos joku ei vielä mukamas tiedä niin pankeilla on velvoite seurata ja ilmoittaa normaalia suuremmista mahdollisesti epäilyttävistä rahansiirroista viranomaisille.
MIKÄ on se ehdoton varmuus että raha ei ole pesutarkoituksissa liikkeellä ? Maailman laajuisesti rahaa pestään juuri tällä tavoin, annetaan persaukisille mahdollisuus tehdä mielettömiä voittoja mutta ne todelliset miljardit joita pyöritetään onkin sitten eri juttu. Kun se käry käy niinkuin tässäkin satavarmasti joskus niin pikkurikkaat on ikuisessa velkavankeudessa korvauksineen ja miljardöörit vaihtaa kohderyhmää. Onneksi olkoon ei käy piiruakaan kateeksi. - "Hän, jonka nimen moni...
heko heko kirjoitti:
Systeemi on hyvä ja tuotot taivaalliset. Hommassa vain pieni mutta, tämän suuruisia voittoja ei rehellisellä rahalla tehdä se on fakta. Kotiuttakaapas vähänkin suurempia summia kuin mitä elämässänne normaalisti käytätte niin saatte pikkasen isommat viskaalit selvittämään asioiden todenperäisyyden. Jos joku ei vielä mukamas tiedä niin pankeilla on velvoite seurata ja ilmoittaa normaalia suuremmista mahdollisesti epäilyttävistä rahansiirroista viranomaisille.
MIKÄ on se ehdoton varmuus että raha ei ole pesutarkoituksissa liikkeellä ? Maailman laajuisesti rahaa pestään juuri tällä tavoin, annetaan persaukisille mahdollisuus tehdä mielettömiä voittoja mutta ne todelliset miljardit joita pyöritetään onkin sitten eri juttu. Kun se käry käy niinkuin tässäkin satavarmasti joskus niin pikkurikkaat on ikuisessa velkavankeudessa korvauksineen ja miljardöörit vaihtaa kohderyhmää. Onneksi olkoon ei käy piiruakaan kateeksi.Olet oikeassa.
Satuin lukemaan juuri nyt neuvosi ja tiedän, että olet oikeassa. Kohdaltani on juuri alkamassa veroselvitys, jonka ITSE haluan tunnollisena suomalaisena veronmaksajana toimeenpanna. Se ei olisi kohdallani välttämättämyys ja tiedän, että suomalainen peruskateus pyrkii repimään minut riekaleiksi.
Kukaan suomalainen ei saisi ansaita mitään, edes täysin rehellisesti, kukaan ei saisi olla mitään, edes isojen vaikeuksien kautta todella ansainneena. Kaikkien pitäisi olla täysiä nollia, silloin suomalaiset olisivat kateudessaan tyytyväisiä.
Minulle kuitenkin tuntuu kuuluvan suorittaa tämä esitaistelu. Se tulee olemaan vaikea, mutta voitan sen. Ja EN naura sen jälkeen, vaan tunnen suurta sympatiaa kaikkia rehellisiä suomalaisia kohtaan.
Nimimerkki "Hän, jonka nimen moni haluaisi tietää..."
- Kolhoosihippi
Lähdin ko. yhtiön toimintaan mukaan 2004 kevätkesänä 5000 eurolla. 1000 eur meni ensimmäiseen tilin aktivointimaksuun, eli 4000 euroa jäi kasvamaan.
Jouluun -04 mennessä olin nostanut voittoja pois noin 1000-1500 eur, en ihan tarkkaan nyt muista. Tähän mennessä en ollut ketään "värvännyt" mukaan, ihan hyvin olin ilmankin pärjäillyt. Tammikuussa, oliskos ollut vuoden kolmas viikko, muunnettiin kimppakassassa olevat rahat peliosuuksiksi suhteella 1 osuus per yksi pelitilillä oleva euro. Sitten sivustoilla avattiin yksityinen markkinapaikka näillä osuuksilla käytävää jäsenten välillä käytävää kauppaa varten. Olin juuri silloin kotiuttanut taas voittojani, pelitilillä oli n. 5300 euroa.
Siinä kahdessa viikossa osuuksien kurssi nousi 2,85eur/kpl. Huomasin istuvani 15 tonnin kasan päällä, voitte uskoa että hymyilytti. Miinuspuolena voi sanoa että kun pelikassan koon kasvu pysäytettiin (eli muuttamalla rahalliset osuudet voittoihin omistusosuuksiksi) muuttui voittojen maksu periaate, enää ei makseta seuraavan vkon tuottoa edellisen vkon tuoton päälle, eli raha ei enää kasva korkoa korolle. Muutenkin on ollut hiljaista koko vuosi pelipuolella, nettotuotto siinä 1 - 2 % / vko.
Tämän vuoden puolella olen myynyt pois osan peliosuuksistani ja nostanut tuotoja jo yli viiden tonnin edestä. Olen myös kaksi tuttavaani värvännyt mukaan. No ei ollut paljoa suostuttelemista, kun olivat pitkänaikaa sivusta katselleet tuottoja.
Nii että voisin sanoa ja kaikki mukana olevat kaverini myös..EI OLE KUSETUSTA! Mutta ei ole myös pakko uskoa, voinhan hyvin olla joku kusettaja..Niin että alkakaa haukkumaan kaikki epäuskoiset, me winclubilaiset täällä tiedämme totuuden..kiäh,kiäh..(nauraa matkalla pankkiin)- sjk
Miten pääsee winclubin jäseneksi ja mistä lisätietoja? Olen Sveitsissä ja kiinnostaa panna ylimääräinen poikimaan muuallekin kuin Sveitsin pankkiin.
- dna
Voivoi millo te opitta, että ei semmosta olekkaan kuin ilmainen lounas. Tuo täyttää kaikki verkostomarkinointi huijauksen tunnusmerkit. Jos olette saaneet nostetua voitot sieltä, lopettakaa ihmeessä siihen. Tuo homma voi loppua minä päivänä tahansa ja menetätte kaikki rahanne mitä teillä siellä on. Tuon huijauksen perustajat odottelevat vain, milloin saavat muutaman miljoonan täyteen ja pistävät lapun luukulle ja elävät teidän rahoilla herroiksi loppuelämän.
- JJJJJJaaaaaaaaaaaaa
dna kirjoitti:
Voivoi millo te opitta, että ei semmosta olekkaan kuin ilmainen lounas. Tuo täyttää kaikki verkostomarkinointi huijauksen tunnusmerkit. Jos olette saaneet nostetua voitot sieltä, lopettakaa ihmeessä siihen. Tuo homma voi loppua minä päivänä tahansa ja menetätte kaikki rahanne mitä teillä siellä on. Tuon huijauksen perustajat odottelevat vain, milloin saavat muutaman miljoonan täyteen ja pistävät lapun luukulle ja elävät teidän rahoilla herroiksi loppuelämän.
Ihmettelen kuinka kauan kyseinen homma on saanut toimia, kun onkohan tuo edes laillista suomessa, tuollainen rahankerays?
- Kusettajako...
dna kirjoitti:
Kateusko se oli se voima, joka vie kalatkin merestä... vai miten sitä sanotaan.
Miksi pitäisi ottaa rahat pois tuottavasta bisneksestä? Ei varmaan sinulta, DNA, ole mitään pois, jos muut antavat rahojensa olla kyseisessä paikassa ja tuottaa lisää rahaa.
- WinChester
Hetkinen...
jossakin toisella puolella maapalloa on veroparatiisissa "firma", jolla on nettisivut. Nettisivut on taitavasti tehty ja siellä on erittäin taivasti laadittu, uskottavan tuntuinen tarina.
Tuolle "firmalle" lähetetään oikeaa rahaa joka muuttuu sitten nettirahaksi. Netissä sitten seurataan, kun nettirahan arvo kasvaa. Kaiken lisäksi arvon kasvu perustuu suurinpiirtein taikatemppuihin (kuten esim. matemaattiseen nerouteen, jolla muka pystytään ennustamaan valuuttakursseja... jos noin tosiaankin olisi, joku olisi pian multi-miljardööri). Kumma kun kukaan ei ole aikaisemmin keksinyt tuota ennustusmenetelmää!
Jostakin kumman syystä nettirahaa voi kotiuttaa vasta 6 kk päästä siitä kun rahoja on lähetetty. No, voihan homma toimiakin ja olla rehellisellä pohjalla, mutta mikä saa vakuuttumaan siitä että se sitä myös on? Näytösluonteisesti joitakin kotiutuksia myös oikeasti maksetaankin, ihan sama kuvio mikä on niin monesti aikaisemminkin käytetty pyramidihuijauksissa. Lisäksi osa porukasta kailottaa saaneensa niin-ja-niin-paljon-voittoja ihan vaan hypen nostattamiseksi, ilman että oikeasti olisivat voittoja saaneet todella kotiutettua. Hommahan perustuu siihen, että maksamalla pikkuropoja (esim. kymmeniätuhansia euroja) kotiutuksia saadaan massat ja miljoonat eurot liikkeelle (pyramiditeorian mukaan). Kaiken lisäksi suurin osa "rikastuneista" ei kuulemani mukaan edes ole kotiutellut rahoja, luvut PC:n ruudulla vain näyttävät niin mahtavilta!
Kuvio on tuttu, tarina vain on joka kerta eri. Vaan ehkä JUURI TÄLLÄ KERRALLA tämä onkin totta eikä huijausta, voihan se niinkin olla!
Onnittelut niille jotka ovat saaneet omansa pois ja ehkä jopa "voittojakin". Teillä on kunnia kuulua siihen kovasti tavoiteltuun ryhmään: pyramidin kärkeen. Maksajien suuri massa löytyy sieltä samasta vanhasta osoitteesta: pyramidin tyvestä.
Kaiken varalta (jos vaikka tosiaankin JUURI TÄLLÄ KERTAA kyse ei olekaan huijauksesta): Onnea osallistujille, otitte riskin ja se kannatti! Joskus näinkin!
Kaikille: Miettikää, miten maailma toimii. Mikä on mahdollista, jopa todennäköistä. Mikä on mahdotonta tai ainakin epätodennäköistä.
Hankkikaa tietoa, kyselkää kokeneemmilta ja viisaammilta, ennen kuin riskeeraatte pesämunanne tai elinikäiset säästönne.- FxT
Tässä linkki toiseen keskusteluun...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=1500000000000139&posting=22000000021165758 - WinChester
FxT kirjoitti:
Tässä linkki toiseen keskusteluun...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=1500000000000139&posting=22000000021165758Mainitussa linkissä käyty keskustelu ei mainittavimmin hälventänyt niitä asioita, joita luettelin edellisessä viestissäni (en toki lukenut kaikkia viestejä).
- Traaderi
Sijoitin säästöni valuuttakauppaan.Kuinka ollakkaan tein juuri 100% tuoton KUUKAUDESSA,vaikka olen tavallinen duunari ja epänormaali järjellä varustettu.Tästä innostuneena aion perehtyä asiaan paremmin.
- Rahaa
Olisitte lähteneet mukaan ettekä jauhaneet kakkaa tällä palstalla.Ois teilläkin kivasti ylimääräistä rahaa.En uskonu minäkään aluksi,mutta onneksi läksin.Ei kaduta pätkääkään
- puuhaa
JUTTUA WINCLUBISTA JIPPIIN SIVUILTA:
Sijoittaja142124 kirjoitti 5.8 14:36 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Asiasta ollut täällä jo aiemminkin, mutta kuka täällä suojelee kyseistä klubia.
Asialliset viestit, joissa ei edes mainita kenenkään nimiä poistetaan ym...
Laitoin tänään linkin klubiin joka on aivan identtinen winclubin kanssa, niin kas kummaa, viestiketku koki yllättävää sensuuria???
winclub
KOKEILE UUDESTAAN kirjoitti 5.8 16:01 ilmianna asiaton viesti
vastaa
KOKEILE LAITTAA UUDESTAAN.KATSOTAAN HÄVIÄÄKÖ? ASIAN VOI LAITTAA ETEENPÄIN, NIIN SELVIÄÄ KUKA VIESTEJÄ POISTAA.WINCLUBIN VIESTEJÄ ON NIMITTÄIN POISTETTU AIKAISEMMINKIN.
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 7.8 8:40 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Laitoinpa minäkin linkkejä muutamiin kuviin jotka kuvasivat toimintaa aika hyvin, näyttää nekin kadonneen.
Esim. Julkiset tiedot, jossa kerrotaan kuka verkkotunnuksen on rekisteröinyt, katosi kokonaan....
Ylläpito, miten kehtaatte poistaa asialllista ja oiekaa tietoa, kun taas kaikkea muuta paskaa saa mainostaa ihan rauhassa.
Ylläpito, näytäppä kerrankin että teillä on älyä ja kertokaapa, miksi rekisteröintitiedot pitää poistaa foorumilta.
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 7.8 8:43 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Tämä muka H.K. pyörittämä klubi onkin rekisteröity:
Whois info for, winclub.com:
Registrant: Worldwide Investment Company LLC 2120 Carey Avenue Cheyenne, Wyoming 82001 US
Domain name: WINCLUB.COM
Administrative Contact: Fox, Elisabeth [email protected] 2120 Carey Avenue Cheyenne, Wyoming 82001 US 82-2-2644-4163 Fax: 82-2-2644-4164
Technical Contact: Fox, Elisabeth [email protected] 2120 Carey Avenue Cheyenne, Wyoming 82001 US 82-2-2644-4163 Fax: 82-2-2644-4164
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 7.8 8:47 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Kun siirrät rahaa klubille tai teet siirtopyynnön, siellä on yksi noiden rekisteröintitietojen kanssa yhteinen tieto, voitte katsoa kuvasta:
http://kuvia.bravehost.com/
Tämä klubi ei ole kenenkään H.K:pyörittämä juttu vaan yksinkertaisesti isompi ja laajempi viritys.
Tästä pitäisi siksi olla hiljaa että oikea tieto ei pääsisi päivänvaloon. Hyssyttely ym. tähtää vain siihen että muutoin tulisi liian nopeasti selville mistä on kyse.
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 7.8 8:47 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Kun siirrät rahaa klubille tai teet siirtopyynnön, siellä on yksi noiden rekisteröintitietojen kanssa yhteinen tieto, voitte katsoa kuvasta:
http://kuvia.bravehost.com/
Tämä klubi ei ole kenenkään H.K:pyörittämä juttu vaan yksinkertaisesti isompi ja laajempi viritys.
Tästä pitäisi siksi olla hiljaa että oikea tieto ei pääsisi päivänvaloon. Hyssyttely ym. tähtää vain siihen että muutoin tulisi liian nopeasti selville mistä on kyse.
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 7.8 8:55 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Kävin katsomassa sen linkin osoitteessa
http://boulat.com/hyop/gii-club.html
ja nyt oli käynyt niin että ne klubiohjeet jotka oli siellä englanniksi, on otettu pois näkyviltä. Tuossa osoitteessa olleet tekstit oli samat kuin winclubin sivustoilla olevat tekstit, pronssi, hopea ja kultatasoineen. Ainut että tuolla tekstit oli englanniksi ja suomenkieliset ovat suora käännös.
Jollain on oltava jotain piiloteltavaa jos jopa yleistä tietoa olevat tiedot pitää saada poistettua keskustelupalstoilta.
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 7.8 9:00 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Ja tuossa taustalla taitaa olla myös aika luotettava taho, katsokaapa kuka tuon boulat.com osoitteen on rekisteröinyt, sen löytää osoitteesta
http://www.srsplus.com/
Valitse sivuston yläreunasta WhoIs -haku ja kirjoita siihen boulat ja valitse tunnuksen päätteksi com.
Aikaslailla vaikuttaa todella luotettavalta, vai miltä teistä kuulostaa se että maata ei ole annettu ja kaupunki on Benguela
winclub
me kateelliset kirjoitti 7.8 9:27 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Kumma, ettei ylläpito ole poistanut jo tätä ketjua. Winclub-kusetus on jo vm-foorumiajoista alkaen ollut täällä tabu.
winclub
asiallista kirjoitti 7.8 12:51 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Yritähän ymmärtää, että kyseinen boulat-sivusto on yksittäisen WinClub jäsenen oma sivusto, jollaisten pitäminen on kielletty. Siksi asiat ovat olleet samoja. Informoin tästä WinClubia ja he pyysivät kyseistä jäsentä poistamaan tiedot. WinClubista on kerrottu yhteystiedot ja yritystaustat heidän sivustollaan. Mikset katso sieltä, vaan copypastailet tänne kaikenlaista typerää.
Spekuloit asioilla, joista et näytä tietävän mitään. Arvailuja, spekulointia ja mustamaalausta. Tuo linkkisi maksusuorituksesta Moneybookersiltakin on todella outo. Klubin nimi on alunperin ollut GiiClub ja muuttunut jo 1,5 vuotta sitten WinClubiksi. Tuossa ei ole mitään hämärää. Monet netissä toimivat yritykset hoitavat maksuliikennettään esim. Moneybookersin kautta. Vaikkapa www.betfair.com
Onko elämäsi noin kurjaa?
winclub
asdasdasd kirjoitti 7.8 12:59 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Turhaa täällä puolustelut noin selvää kusetusta.
1 2 -> Seuraava sivu
winclub
Sijoittaja142124 kirjoitti 5.8 14:36 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Asiasta ollut täällä jo aiemminkin, mutta kuka täällä suojelee kyseistä klubia.
Asialliset viestit, joissa ei edes mainita kenenkään nimiä poistetaan ym...
Laitoin tänään linkin klubiin joka on aivan identtinen winclubin kanssa, niin kas kummaa, viestiketku koki yllättävää sensuuria???
winclub
sijoittaja43132 kirjoitti 08:50 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Kyllä tätä keskustelua tosiaan seurataan. Laitoin sen linkin perjantaina, niin johan alkoi toiminta...
Jippiin keskusteluketju katkesi, monta asiallista viestiä poistettiin.Tuo kyseinen internet sivusto ei ole enää tänään toiminnassa,mutta onneksi tuli luettua tarkkaan.
Kaikenkaikkiaan homma oli aivan samaa kuin winclub, mukaanlukien kaikki offshoreyhtiöt Panamaan...taisi vain olla Joku ira-niminen viritys, mutta samoilla sanoilla noin suurinpiirtein.
Monessa paikkaa sielläkin tosiaan oli tuo giiglub mainittu, että mistään kovin uudesta yrityksestä oli tuskin kyse.
Oikeastaan haulla winclub ja lukeen englanninkielisiä keskusteluja niin aika helpolla sinne ohjautui, että ei tuo ole voinut olla "ylläpidolta" salassa olevaa toimintaa.
Sijoittajatkin tuntuvat olevan pääosin parikymppisiä äkkirikastumisen toivossa olevia lapsia, että eiköhän sekin kerro jo aika paljon.
Sijoittajina ei taida montaakaan korkeakoulututkinnon suorittanutta olla, koska ei montaakaan minuuuttia tarvitse laskeskella, kuin rupeaa jo huomaamaan , että jostain muusta on oltava kyse kuin "vedonlyonnistä ja valuutta treidauksesta".
Ja aika ihme mies tuo H.K, kun vedonlyöntitulojen vähetessä, löysi heti uuden rahasammon.
Ja loppu kevennykseski erään kuulemani toiminnanpyörittäjän kommentti giiclubin ajoilta.
"Vuosi nousu olisi ollut tuhansia prosentteja, että täytyi vähän rauhoittaa toimintaa",
MIKSI???, puhui jo tuolloin tästä valutta jutusta, että ihan suunnitelmallisessa vedätyksessä edetään ihan suunnitelman mukaan, ilmeisesti.
winclub
Writer kirjoitti 14:28 ilmianna asiaton viesti
vastaa
>Ja loppukevennykseski erään kuulemani
>toiminnanpyörittäjän kommentti giiclubin ajoilta.
>"Vuosi nousu olisi ollut tuhansia prosentteja, että
>täytyi vähän rauhoittaa toimintaa"
Tämä on kyllä paras (tyhmin) kommentti jonka olen ikinä kuullut.
Toisaalta, jos tuo vuosinousu olisi tullut vedonlyöntivoitoista, olisi tyhmää ollut "rauhoittaa". Käsitykseni mukaan systemaattisessa ja ammattimaisessa pelaamisessa on ehdoton edellytys että pelaamista jatketaan määrätyillä prosenteilla oli sitten voitto tai tappio. Varsinkin jos voittoputki on päällä, niin KUKA PERKELE LOPETTAA pelaamisen siihen kun koko ajan tulee voittoa!!!
Jos taas tuo raha on tullut esim. klubiin liittyneiltä kassan lisäyksinä sekä hopea- tai kultatason päivitysmaksuina, on ymmärrettävää jarrutella, koska muutoin voittoja aletaan kotiuttamaan suurempia määriä josta seuraa se, että kassa tyhjenee ja enää ei ole varoja maksaa voittoja.
Tuossahan klubissa on se mielenkiintoinen piirre, että alemmalle tasolle ei tarvitse maksaa lisämaksua, mutta jos haluaa että "pelataan" isommalla riskillä ja saadaaan sitä myötä mahdollisesti isompia "tuottoja", täytyy "hopea" tasolle siirtyäkseen maksaa 500 euroa tasomaksua. Hopea->kulta nostaminen taas maksaa 500 euroa lisää, eli 1000 euroa tulee klubille rahaa kun päivitellään "jäsentasoa". Tuosta esim. pystyy maksamaan hyvin noita voittoja jäsenille (jos siis tämä on PONZI). Lisäksi jäsentaso putoaa automaattisesti "pronssi"tasolle kun voittoja on tullut 5000 euroa. Käytännössä siis 5000 euron voitto onkin 4000 euroa, koska 1000 mennyt jäsentason nostoihin.
Lähitulevaisuus sen näyttää mikä tämä systeemi oli. Jos kaikki on laillisella pohjalla niin se on onni niille jotka tuossa ovat mukana, sillä noilla tuotoilla jokaisesta mukana olevasta tulee kymmeniä, jopa satojentuhansia euroja rikkaampi.
Itse epäilen että hommassa käy siten että tulee joku tapaus, jonka seurauksena kassojen arvo menee nollaan. Sitten vain sanotaan että säännöissä kyllä luki että pelissä voi menettää koko pääoman.
Alasajo ei kuitenkaan tapahdu hitaasti, esim tappiollisilla viikoilla, koska se aiheuttaisi nopeasti rahojen kotiuttamisen jonka seurauksena kassa tyhjenisi niin nopeasti että toiminna laatu saattaisi paljastua.
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 14:08 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Kerroppa miten täällä on mustamaalattu winclubin toimintaa? Esitetty kysymyksiä sekä ajatuksia siitä mihin toiminta voisi perustua. Kysymyksiin ei tietenkään saada vastauksia.
Onko mustamaalaamista se, että katsoo kuka on rekisteröinyt verkkotunnuksen, mitkä on verkkotunnuksen haltijan yhteystiedot jne.
Jos tällä [email protected] osoitteella ei ole muka mitään tekemistä tuon winclubin kanssa, niin miksi verkkotunnuksen yhteystiedot viittaa edelleen tuohon osoitteeseen.
Ja sitten:
>WinClubista on kerrottu yhteystiedot ja
>yritystaustat heidän sivustollaan. Mikset katso
>sieltä, vaan copypastailet tänne kaikenlaista
>typerää.
Kerroppa mikä heidän sivuston osoite on, josta yhteystiedot voi tarkistaa? www.winclub.com se ei ole, vaikka niin voisi olettaa.
Mitä typerää noissa julkisissa tiedoissa on? Sekö että niistä ei selviä oikeasti mitään? Vai onko mielestäsi typerää se että ihmetellään ääneen salamyhkäisyyttä.
Ei elämäni ole kurjaa, vaan minua kiinnostaa selvittää erilaisia asioita ihan vaan huvikseni. Varsinkin sellaisia joissa selvitettävää riittää.
Vertaaminen www.betfair.com palveluun on hieman eri asia, sillä siellä on muitakin mahdollisuuksia kuin moneybookers. Betfairilla on myös luottokortilla maksu mahdollista. Tällä klubilla se ei ole ja syyksi epäilen:
1. Jos sellainen olisi, rahavirrat pystyttäisiin helpommin selvittämään ja talletuksista jäisi jälki
TAI
2. Luottokorttimaksamisen mahdollistaminen maksaa ja sitä ei haluta tehdä.
Lisäksi rahojen kotiutus on tosiaan sähköpostin takana, eli jos haluat kotiuttaa rahoja, pitää laittaa meiliä johonkin osoitteeseen ja sitten toivoa että rahat tulee.
"asiallista" nimimerkin oikeat nimikirjaimet taitaa olla H.K
Tähdennän vielä että Moneybookers palvelussa tai sen käytössä ei ole mielestäni mitään hämärää. Klubin toiminta taas vaikuttaa hämärältä.
Kyllä täytyy sanoa että kommentti "pitää nyt rauhoitella kun rahaa on tullut niin hyvin". Se on keino saada toiminta vaikuttamaan luotettavalta ja hyvältä TÄSSÄ tapauksessa. Verrataanpa tuota lausetta reaalielämään. Ajatellaanpa vaikka jotain yritystä, sanotaan vaikka nokiaa. Miltä vaikuttaisi nokian tiedote jossa sanottaisiin:
"Nyt meidän on hiljennettävä tätä vauhtia ja pysyteltävä näissä markkinaosuuksissa koska tulokset tähän mennessä ovat ylittäneet kaikki odotukset. Rahaa tulee niin hyvin että nyt pitää heittää jarrut päälle. "
Ei menisi missään läpi, vai olisiko tuollainen jonkun mielestä uskottavaa?
winclub
sijoittaja431643 kirjoitti 14:45 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Jatketaan juttua.
Winclubin tuotto ensimmäiseltä viikolta vuonna 2003 alkaen:
vk:34 429
vk:35 76%
vk:36 516%
vk:37 89%
Siis voittoja laukkakilpailuista!!!!!!!!!
winclub
Tottaseon kirjoitti 15:15 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Voittoja laukkakisoista.....
eli noilla prosenteilla 200 euron sijoitus (kassan aloitusminimi) olisi tuottanut:
vk 34: 200 * 4,29 = 858 euroa
vk 35: 858 * 1,76 = 1510,08 euroa
vk 36: 1510,08 * 5,16 = 7792 euroa
vk 37: 7792 * 1,89 = 14726,9 euroa.
Varsinainen pelimies tuota järjestelmää pyörittää.
Kokonaistuotto on niin hurja, että on luonnollista ettei tuollaista voi uskoa.
H.K tuosta sitäpaitsi saa vähentää itselleen 3000 euroa (jäsenyystason nosto jokaisen 5000 euron tuoton jälkeen, eli ensimmäinen 0-5000, 5000-10000,10000 -) jolloin voitto ei ole ihan noin iso.
winclub
kjdsf kirjoitti 15:17 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Tämänhän me kaikki uskomme:
Konit siis tuottivat viikossa sijoitetun pääoman 73000 kertaistumisen.
Uskotko sinä tätä?Uskotko että maapallo on litteä?
winclub
Sniff Sniff kirjoitti 15:20 ilmianna asiaton viesti
vastaa
Tottakai ne on voittoja laukkakilpailusta koska klubin "puuhamies" H.K niin sanoo. Ja koska miehen sanaan tulee luottaa niin silloin ei tarvita mitään tositteita siitä että oikeasti on jotain vetoa lyöty. Sehän on nimittäin niin, että jos kerrottaisiin mitä vetoja on lyöty niin kuulemma "fiksu voisi siitä keksiä miten systeemi toimii ja alkaa itse pelata samalla systeemillä".
Ensimmäisenä tulee vain mieleen että ihmeellistä että maailmassa ei kukaan muu ole keksinyt moista "systeemiä".
winclub
Ponzi kirjoitti 15:36 ilmianna asiaton viesti
vastaa
On keksinyt. Hänen nimensä oli Charles Ponzi.
- minäitte1427
Kusetukselta tai peräti rikolliselta se ensin tutntui, liian hyvältä ollakseen totta. Nyt itse n.vuoden mukana oltuani on uskottava että totta se on, olen ollut elämäni aika monessa mukana, mutta eka kerran voin sanoa että raha on todella poikinut aivan ennen näkemättömällä tavalla.
Tiedän monia jotka tulevat toimeen jo pelkästään näillä tuotoilla ja ovat sopineet myös verottajan kanssa verotuksesta, ei siis voi rikollista olla-- realisti255
Clubi aloitti toiminnan giiclub nimellä.
Kumulatiivisesti sijoitettuna alkupääoma olisi kertynyt sellaiseksi, että sillä ostaisi kaikki suomen pörssissä olevat osakkeet, sen päälle vielä Motorolan, Coca-Colan ja Toyotan.
Harmi kun en lähtenyt silloin mukaan... - mä00000
realisti255 kirjoitti:
Clubi aloitti toiminnan giiclub nimellä.
Kumulatiivisesti sijoitettuna alkupääoma olisi kertynyt sellaiseksi, että sillä ostaisi kaikki suomen pörssissä olevat osakkeet, sen päälle vielä Motorolan, Coca-Colan ja Toyotan.
Harmi kun en lähtenyt silloin mukaan...Mutta kyllä sielläkin on katto siihen, kuinka paljon voi sijoittaa ja siis kuinka paljon saada rahaa kotiin kerralla, ei siis ole mikään loputon eksponentaalifunktio että lopulta tienataan miljardeja kuukaudessa.
Koko perheemme on ollut hommassa mukana jo jonkin aikaa ja sanotaan nyt, että sydäntä lämmittää kun ajattelee tulevaisuutta.
Mutta onneksi te kaikki luuserit jotka täällä palstoilla puhutte roskaa, ette ole saaneet kutsukirjettä. Siis winclubiin liittyäkseen pitää olla suosittelija. - sijoittaja68358635
mä00000 kirjoitti:
Mutta kyllä sielläkin on katto siihen, kuinka paljon voi sijoittaa ja siis kuinka paljon saada rahaa kotiin kerralla, ei siis ole mikään loputon eksponentaalifunktio että lopulta tienataan miljardeja kuukaudessa.
Koko perheemme on ollut hommassa mukana jo jonkin aikaa ja sanotaan nyt, että sydäntä lämmittää kun ajattelee tulevaisuutta.
Mutta onneksi te kaikki luuserit jotka täällä palstoilla puhutte roskaa, ette ole saaneet kutsukirjettä. Siis winclubiin liittyäkseen pitää olla suosittelija.Niinhän se olikin, vedonlyönnistöä piti laajentaa muualle, kun vedonlyönnissä ei pyörinut tarpeeksi rahaa.Valuuttatreidauksessa piti kestää jonkin aikaa, mutta joko sekin systeemi on tyhjätty. NewYorkin pörssitkö seuraavaksi tyhjäätte?
Niin, mukaan on kyllä kyselty, mutta niin kyseltiin Seveniin, 12dailyprohon, kimpireen,WGI-klubiin jne..., kaikki kaatuneet, ja rahat useimmilta saamatta, että en lähde tähänkään hössötykseen. - No joopa joo
sijoittaja68358635 kirjoitti:
Niinhän se olikin, vedonlyönnistöä piti laajentaa muualle, kun vedonlyönnissä ei pyörinut tarpeeksi rahaa.Valuuttatreidauksessa piti kestää jonkin aikaa, mutta joko sekin systeemi on tyhjätty. NewYorkin pörssitkö seuraavaksi tyhjäätte?
Niin, mukaan on kyllä kyselty, mutta niin kyseltiin Seveniin, 12dailyprohon, kimpireen,WGI-klubiin jne..., kaikki kaatuneet, ja rahat useimmilta saamatta, että en lähde tähänkään hössötykseen.Kenenkään ei ole pakko lähteä mukaan mihinkään. Sehän on jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa ja mistä sitä saa. Jotkut sydeemit on kusetuksia ja toiset ei.
- siwan kassa
Joo olen seurannut näitä keskusteluja siitä lähtien kun kuulin ko.jutusta. Ystäväni suosittelemana ajattelin lähteä mukaan, panostan 10-15t€ tulee takiin tai ei, aivan sama, anemmän ottais pannuun jos se ei ole kusetusta. Sitten jäljempänä kuullaan.
- maniiman
ainahan noit peeaapessimistijossittelijalässyttäjiä löytyy,mut laitoin 2005 syksyl mania voittajalupiin ja mukavahanse on nostaa 1/2 vuoden jaksoin useempi tuhhaus kolikoita kotiin!nykyään kuulee turuil&toreil et"josjosjosoisin lähteny silloin ja silloin..." ja nyt ovat sit tulos mukaan,mut sehän maksaa moninkertasest!ja onhan noit muitakin mukavia paikkoja mihin sijoittaa,jossit on jotain jota sijoittaa tai jotai;)
- Hyvä kun selvisi!
...se selviää. Niin mikäkö? No se, miten tämä toimii. Jos nyt liittyvä joutuu maksamaan - kuten edellä todetaan, monikertaisen maksun aikaisemmin liittyneisiin verrattuna, niin sieltähän ne tulevat, vanhojen jäsenten tuotot. Mutta mistä riittää viimeksi tulleille, varsinkin, jos mukaan tulijoiden määrä alkaa hiipua poliisitutkinnan edistyessä?
Voi kun on huijaaminen helppoa, ja vielä pikku apureita riittää kun niille maksaa joitakin tonneja miljoonien huijauksen voitoista. Kohtuus olisi antaa aikanaan tuomiot myös niille, jotka näillä palstoilla ovat muita kehottaneet mukaan petettäviksi.
- ...on
Kiva lukee t:Winiläinen :)
- Ben B
WinClubissa on todennäköisesti kyse tästä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
Keskustelu voidaan päättää. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään katsottavaa. - anonyymi54634
Ben B kirjoitti:
WinClubissa on todennäköisesti kyse tästä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ponzi-huijaus
Keskustelu voidaan päättää. Hajaantukaa, täällä ei ole mitään katsottavaa.http://img225.imageshack.us/img225/2687/club01mv2.gif
http://img507.imageshack.us/img507/6982/club02nl5.gif
http://img146.imageshack.us/img146/1510/club01ml9.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/7797/club02rs0.jpg
http://img221.imageshack.us/img221/5791/club03oj3.jpg
Siinä on tietoa :)
- ....
http://www.babypips.com/
pre-school for forex traders ;)
idea kaikessa yksinkertaisuudessaan - Omillaan.
Eli Fx-ja Winclubin pyramidien savuaville raunioille perustettava uusi clubi. Perustajat ovat em:ssa raha-automaateissa reilusti takkiinsa saaneita "sijoittajia". Alkuun clubin toiminta perustuisi välittömään kriisiapuun heille, jotka lähtivät lainarahalla mukaan em:n rahasampoihin. Myöhemmin clubi toimisi jonkinlaisena keskusteluryhmänä, jonka suosituimmat puheenaiheet olisivat: miten tässä taas kävi näin...tai, se kuitenkin vaikutti niin hyvältä bisnekseltä tai maallisemmin, kuinka paljon sulta kusetettiin...!! Kun aikaa kuluu muutama kuukausi, clubin sisälle perustetaan sisäinen aivoriihi joka etsii aktiivisesti uusia ponzeja joiden tuottolupaus olisi vieläkin korkeampi kuin noiden nurin menneiden. Sinne sitten taas rahaa "sijoittamaan", eihän sitä muuten äkkirikastu tai saa aiempia tappioita katettua.
Ai mikä clubille nimeksi ??? Pers`clubi tietty. - kaatuu pian
Näitä huijauksiahan on Suomessa ollut monia. Esim. saadaan tollot ostamaan isot kasat ihmesiivousaineita jotta ryhtyvät "yrittäjiksi." Sitten kaupataan kamoja kaille tuttaville ettei jää mustapekka käteen. Tämä viimeinen huijaus taitaa olla pyramidimallia, eli uudet jäsenet maksavat aiempin jäsenten "voitot." Hommahan kaatuu lopuksi siihen, että uusia jäseniä ei enää tule. Silloin viimeiset höynäytetyt ovat jo maksaneet liittymismaksunsa, mutta eivät enää voikaan kyniä rahaa itselleen, kun toopet loppuvat kesken! Ahnella on siis nk. paskanen loppu.
- lopettakaa kateelliset turh...
mikä teillä tuulipukukansalaiset on jos jotkit rikastuu valuutanvaihdolla. Voitte itse mennä vapaasti forexbooliin reidaamaan,mutta varokaa amatöörinä ettetta häviä heti rahojanne. Winclub toimii täysin laillisesti ja tulette näkemään että v...n maikkarit ja kirkonmiehet ovat täysiä idiootteja samoin kuin te kirjoittelijat jotka että tiedä yhtään mitään k.o toiminnasta.
- Omillaan.
lopettakaa kateelliset turh... kirjoitti:
mikä teillä tuulipukukansalaiset on jos jotkit rikastuu valuutanvaihdolla. Voitte itse mennä vapaasti forexbooliin reidaamaan,mutta varokaa amatöörinä ettetta häviä heti rahojanne. Winclub toimii täysin laillisesti ja tulette näkemään että v...n maikkarit ja kirkonmiehet ovat täysiä idiootteja samoin kuin te kirjoittelijat jotka että tiedä yhtään mitään k.o toiminnasta.
...niin homman "laillisuus" kuin koko karmea totuus puulaakin toiminnasta. Odottele ihan rauhassa äläkä hermoile.
- asiasta tietävä
Omillaan. kirjoitti:
...niin homman "laillisuus" kuin koko karmea totuus puulaakin toiminnasta. Odottele ihan rauhassa äläkä hermoile.
On hyvä, että julkisuus pakottaa winclubin selvittämään taustahenkilönsä ja näyttämään, miten rahantekokone toimii.
On 1%:n mahdollisuus, ettei kyseessä ole huijaus. Mutta sekin prosentti on pakko ottaa huomioon. - voe voe
asiasta tietävä kirjoitti:
On hyvä, että julkisuus pakottaa winclubin selvittämään taustahenkilönsä ja näyttämään, miten rahantekokone toimii.
On 1%:n mahdollisuus, ettei kyseessä ole huijaus. Mutta sekin prosentti on pakko ottaa huomioon.missähän ne kauhiasti huijatut lienee!!!:)niitä saat odotella:)mutta älä pitkästy:))ehkä sinäkin joskus voitat lotossa:))siihen asti,koita pärjäillä!!
- ENSIN TUTKITA
voe voe kirjoitti:
missähän ne kauhiasti huijatut lienee!!!:)niitä saat odotella:)mutta älä pitkästy:))ehkä sinäkin joskus voitat lotossa:))siihen asti,koita pärjäillä!!
JA VASTA SITTEN HUTKITAAN!
- sitten selviää
ENSIN TUTKITA kirjoitti:
JA VASTA SITTEN HUTKITAAN!
Se, että Poliisi-TV on ottanut asian esitettäväk-
seen tekee jutusta mielenkiintoisen. Mitä olisi-
kaan, jos juttu tulisi ulos esim. A-studiossa?? - R.I.P666
sitten selviää kirjoitti:
Se, että Poliisi-TV on ottanut asian esitettäväk-
seen tekee jutusta mielenkiintoisen. Mitä olisi-
kaan, jos juttu tulisi ulos esim. A-studiossa??toi huijaus loppu tohon!!
- huvikseni opiskelu-
-aikoinani kerran erään verkostomarkkinointifirman rekrytointitilaisuudessa kuuntelemassa. Homma oli hoidettu aika pätevästi: puhujat kehuivat tuotteita (ja toisiaan) ja powerpoint pauhasi. Yleisön joukossa istui esitaputtajia, henkeä luomassa. Vieressäni oleva kaveri innostui jopa kaivamaan salkustaan muskelivenemainoksia, ja selitti silmät palaen, että tämmöisen hommaan! Myös puhujat muistivat mainita, että ensimmäiset touhuun liittyneet imivät jo Pina Coladaa Miamissa, minkä nyt purjehdukselta ehtivät. Koko touhu oli kuin natsipuolueen kokouksessa tai nyrjähtäneen uskonlahkon herätystilaisuudessa. Fuskuahan homma tietysti oli, mutta jos iltalehtiin oli myöhemmin uskomista, niin kyllä moni siinä säästönsä poltti.
- paras tuotto
Omillaan. kirjoitti:
pojat lähtisitte pikkuveljeä ulkoiluttamaan, tulis parempi mieli itsellekin, eikä tarttis kadehtia eikä kehuskella
- voisit olla tienaaja
Pitää olla heti alkuvaiheessa mukana tai peräti
keksiä joku tälläinen " uskottava " juttu. Näin
voit jonkin aikaa "levätä laakereillasi" ennenkuin
laitetaan "hilut kinttuihin" ! - laillisuuden nimiin!
lopettakaa kateelliset turh... kirjoitti:
Siispä kysynkin Sinulta tai keneltä winclubilaisel
ta tahansa seuraavaa: Minulla on sijoittaa 10.000€
meneekö koko 10.000 € peliin vai mikä on pelipanos
ja saanko kuitin tästä sijoitussummasta ?
2) mikä on odotusarvo tälle sijoitukselle tasan
vuoden kuluttua tänään 29.9. - graalin malja
laillisuuden nimiin! kirjoitti:
Siispä kysynkin Sinulta tai keneltä winclubilaisel
ta tahansa seuraavaa: Minulla on sijoittaa 10.000€
meneekö koko 10.000 € peliin vai mikä on pelipanos
ja saanko kuitin tästä sijoitussummasta ?
2) mikä on odotusarvo tälle sijoitukselle tasan
vuoden kuluttua tänään 29.9.moi,on olemassa 3 eri riskitaso pienellä riskillä vain osa rahastasi (10t)sijoituksessa,2vkestää saada omat takaisin,isolla riskillä fx traderissa 1v 14t. 2v40t 3v 70t.jos et ota voittoja ulos välillä (niitä voi nostaa puolen vuoden välein)tuotot tällaisia jos tietokone ohjelma ei tee montaa miinus vaihtoa,(2v.aikana 2kpl. klubiin liityttäessä painotetaan sitä ettei viimeisiä ruokarahoja huolita! poliisitutkinnan ajan eivät ota uusia jäseniä. pakkisiirrot (kuittina)
klubilla on se graalin malja-tieokoneohjelma! - kurssit nousee
voisit olla tienaaja kirjoitti:
Pitää olla heti alkuvaiheessa mukana tai peräti
keksiä joku tälläinen " uskottava " juttu. Näin
voit jonkin aikaa "levätä laakereillasi" ennenkuin
laitetaan "hilut kinttuihin" !http://lotta.yle.fi/rsweblpr.nsf/sivut/uutiset_uusi_2004?opendocument&pageid=ContentB8A1B
- MLM spnssin sponssi
kurssit nousee kirjoitti:
http://lotta.yle.fi/rsweblpr.nsf/sivut/uutiset_uusi_2004?opendocument&pageid=ContentB8A1B
pitää saada edes yksi, yksi paljon rahan tuoja...
- näillä
Muillakin esim. suomi 24 ja murobbs jotain salattavaa ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213225
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1575481Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454880Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392818Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282012Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1161751Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3691671Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1111556Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371495