Linuxin loppu alkaa häämöttää :-)
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=742229
http://www.tietoviikko.fi/doc.te?f_id=741815
Linux R.I.P
Linuxilla menee huonosti
28
2917
Vastaukset
- Hand_of_doom
Ensimmäisessä uutisessa puhutaan vain suomalaisesta yrityksestä.
Ja toisen uutisarvo lähellä nollaa, arvellaan että näin saattaa tapahtua
"linuxin suosio _saattaa_ kaikesta huolimatta olla tällä hetkellä aallonharjalla."
Ja linuxihan kuolee vasta sitten kun sitä ei kukaan ole käyttämässä.
Riippumatta siitä käyttääkö pohjoisamerikka linuxia vai ei. Ameriikassa muutenkin tämä tietoturva on niin vahvaa.
http://www.itviikko.fi/uutiset/uutinen.asp?UutisID=66203 - hyvä juttu
Tuohan olikin linux faneille päivän uutinen, jokohan ne edes hieman lakkaisi kehumasta linuxia.
- hyvä
>...jokohan ne edes hieman lakkaisi..
Tällainen viestisi lämmittää sydäntä kun huomaa kuinka pienestä winukka-trollit saa elämyksiä jatkuvassa paniikkitilassa kasvavan Linux-paineen alla.
Psygologiassa tällaista kutsutaan surrogaattireaktioksi ja oikein mukava nähdä siitä käytännön esimerkkejä eikä vain päntätä teoriaa.
- johan hiljeni
Johan linuxin kehujat meni hiljaiseksi, varmaan häpeävät silmät päästään aiempia linux juttujaan.
- harmaahurtta
Yritystoimintaan kuuluu, että firmoja nousee ja menee. Linuxiin/avoimeen lähdekoodiin pohjaavat yritykset eivät ole mikään poikkeus. Se, että TT taas omaan tapaansa ottaa vääristyneen näkökulman asiaan ei ole mitään uutta. Kun joku sitä innostuu ihailemaan, on vain surullista.
- oopas hiljaa
ja siirry TROLLAAMAAN Sodat-palstalle!! Tämä linux-osio ei ole sun trollejas varten. Että osoita edes oikealle osastolle, sinä surkea Salon häpeäpilkku!
- faktat on faktoja
Vai on faktatietokin trollaamista, niimpä tietenkin eihän linuxista saa yhtään mitään negatiivistä edes kuiskailla.
Eläkön vapaa tiedonvälitys. - sanonpas sulle
faktat on faktoja kirjoitti:
Vai on faktatietokin trollaamista, niimpä tietenkin eihän linuxista saa yhtään mitään negatiivistä edes kuiskailla.
Eläkön vapaa tiedonvälitys.Faktalla ja totuuden_torvella (eli epätotuuden trollilla) ei ole keskenään mitään tekemistä. TT kun ei ole totuuksia koskaan nähnytkään ja on niistä yhtä ulkona kuin marsilainen on suomalaisesta hernekeitosta!
Eli siinä on sulle faktaa.
Negatiivistakin faktaa saa toki kertoa mutta ennustamiset linuxin kuolemalle on silkkaa trollausta ja valetta! - faktat on faktaa
sanonpas sulle kirjoitti:
Faktalla ja totuuden_torvella (eli epätotuuden trollilla) ei ole keskenään mitään tekemistä. TT kun ei ole totuuksia koskaan nähnytkään ja on niistä yhtä ulkona kuin marsilainen on suomalaisesta hernekeitosta!
Eli siinä on sulle faktaa.
Negatiivistakin faktaa saa toki kertoa mutta ennustamiset linuxin kuolemalle on silkkaa trollausta ja valetta!....Linux-yhtiö SOT joutui selvitystilaan...
...TT kun ei ole totuuksia koskaan nähnytkään ja on niistä yhtä ulkona kuin marsilainen on suomalaisesta hernekeitosta!...
-TT on varmaan tuonkin jutun itse keksinyt, eihän se sinun mielestä voi tietenkään faktaa olla. -:) - jos et niin
faktat on faktaa kirjoitti:
....Linux-yhtiö SOT joutui selvitystilaan...
...TT kun ei ole totuuksia koskaan nähnytkään ja on niistä yhtä ulkona kuin marsilainen on suomalaisesta hernekeitosta!...
-TT on varmaan tuonkin jutun itse keksinyt, eihän se sinun mielestä voi tietenkään faktaa olla. -:)menepä takaisin kouluun sitä opettelemaan.
En kiistä sitä etteikö itse uutinen eli Sotin selvitystila olisi totta, otin vaan kantaa siihen että linux ei kuitenkaan kuole tuohon kuten TT koittaa antaa ymmärtää! Mun mielestäni tuollaiset "linux r.i.p" jutut on silkkaa skeidaa ja trollausta ja ne joutaakin osastolle mappi ö.
Sanottakoon sulle arvon lukutaidoton, että ylipäätään TT on kunnostautunut sillä että hän levittelee joko valheellista tai puutteellista tietoa, joskus hän vääristelee uutisia tai jättää kertomatta jotain oleellista. Eli onko hän todella faktan puhuja? Mun mielestä jos jotain aletaan puimaan niin kerrottakoon sitten kaikki ja VÄÄRISTELEMÄTTÄ eikä vaan osia uutisesta, muuten voi jäädä väärä kuva koko asiasta.
Ps. TT sopis kyllä hyvin vaikka Seiska-lehden toimitukseen. faktat on faktaa kirjoitti:
....Linux-yhtiö SOT joutui selvitystilaan...
-TT on varmaan tuonkin jutun itse keksinyt, eihän se sinun mielestä voi tietenkään faktaa olla. -:)selvennystä. Tuo kannattaa lukea, ennenkö meuhkaa. Mikä on SOT? Ei Linux kaadu, vaikka tuo kaatuisi.
http://www.sot.com/fi/sot.shtml
Tämä käyköön vastauksksi, eikä tartte perään huudella. Ei tässä alvariinsa koneen äärellä istuta, kuten eräät tuntuvat tekevän.
Muuten tuolla keskustelupalstojen ohjeissa kielletään julkaisuista kopioiminen. Kannattaisi niihin ohjeisiin perehtyä.- perse
faktat on faktoja kirjoitti:
Eläkön vapaa tiedonvälitys.F-Secure/M$ mies taas huutelee täällä ilman mitään tietoa ja noin 10 viestin tuntivauhdilla? Taidat olla torvi itse? Jos vapauden perään huutelet niin unohdetaan silloin Microsoft kokonaan.
- ???
oldengine kirjoitti:
selvennystä. Tuo kannattaa lukea, ennenkö meuhkaa. Mikä on SOT? Ei Linux kaadu, vaikka tuo kaatuisi.
http://www.sot.com/fi/sot.shtml
Tämä käyköön vastauksksi, eikä tartte perään huudella. Ei tässä alvariinsa koneen äärellä istuta, kuten eräät tuntuvat tekevän.
Muuten tuolla keskustelupalstojen ohjeissa kielletään julkaisuista kopioiminen. Kannattaisi niihin ohjeisiin perehtyä.Ja mitä taas oman linkkisi sisältöön tulee, niin toki SOT yrityksenä osaa jauhaa paskaa osaamisestaan siinä missä henkilöpuolella kuka tahansa ihraperseinen konsultti.
Opetuksena:
a) Älä itse kopioi julkaisuista, jos saat näppyjä muiden tehdessä niin.
b) Opettele kirjoittamaan oikein, suoritettuasi apukoulun ensin loppuun. - oieeeeeeee
??? kirjoitti:
Ja mitä taas oman linkkisi sisältöön tulee, niin toki SOT yrityksenä osaa jauhaa paskaa osaamisestaan siinä missä henkilöpuolella kuka tahansa ihraperseinen konsultti.
Opetuksena:
b) Opettele kirjoittamaan oikein, suoritettuasi apukoulun ensin loppuun.Surkea F-Secure/M$-mies taas täällä. Ensin massapostaat väärille palstoille ja sitten suutut arvostelusta. Turha tänne on tulla kiukuttelemaan kun on ensin avautunut itse. Joku SOT ei todellakaan ole mikään linuxin tukipilari. Viestisi ovat muutenkin säälittäviä, julistit mm. itsellesi vastaamassasi viestiketjussa että "Sot kaatuu, juoksen ostamaan XP:tä...". Voi jeesus mikä paskamainostaja. Teet jutuillasi Microsoftin työtekijöistä ja windowsin käyttäjistä tyhmempiä kuin ne ovatkaan.
Asiattomat viestit on jo muilta palstoilta ilmoitettu, Sodat-palsta on uhoamista varten. ??? kirjoitti:
Ja mitä taas oman linkkisi sisältöön tulee, niin toki SOT yrityksenä osaa jauhaa paskaa osaamisestaan siinä missä henkilöpuolella kuka tahansa ihraperseinen konsultti.
Opetuksena:
b) Opettele kirjoittamaan oikein, suoritettuasi apukoulun ensin loppuun.en todellakaan ole yhtään kopiota julkaisuista tänne, enkä muualle laittanut, ainoastaan linkkejä. Kyllä yritin linkilläni osoittaa, millainen lafka SOT on. Linux ei kaadu SOT:in kaatumiseen.
Sorry, jos joskus lipskahtaa kirjoitusvirhe, tekevälle sattuu. Apukoulua en ole ikunas käynyt, pitäisikö aloittaa, jotta saisi sen käytyä loppuun.- --------
oieeeeeeee kirjoitti:
Surkea F-Secure/M$-mies taas täällä. Ensin massapostaat väärille palstoille ja sitten suutut arvostelusta. Turha tänne on tulla kiukuttelemaan kun on ensin avautunut itse. Joku SOT ei todellakaan ole mikään linuxin tukipilari. Viestisi ovat muutenkin säälittäviä, julistit mm. itsellesi vastaamassasi viestiketjussa että "Sot kaatuu, juoksen ostamaan XP:tä...". Voi jeesus mikä paskamainostaja. Teet jutuillasi Microsoftin työtekijöistä ja windowsin käyttäjistä tyhmempiä kuin ne ovatkaan.
Asiattomat viestit on jo muilta palstoilta ilmoitettu, Sodat-palsta on uhoamista varten.siis mä olen kuvitellut, että "linux-tyypit"
olis "asia-tyyppejä", mutta näyttää niitä
idiootteja olevan silläkin saralla ja oikein
rekisteröitynä antaa vallan hulppean kuvan
itsestään...miettikää nyt vähän kun antaudutte
"xp-porukan" vinoiluun mukaan...teette itsestänne
naurunalaisia...itse harrastin vastaavaa ala-
asteella... - perse
-------- kirjoitti:
siis mä olen kuvitellut, että "linux-tyypit"
olis "asia-tyyppejä", mutta näyttää niitä
idiootteja olevan silläkin saralla ja oikein
rekisteröitynä antaa vallan hulppean kuvan
itsestään...miettikää nyt vähän kun antaudutte
"xp-porukan" vinoiluun mukaan...teette itsestänne
naurunalaisia...itse harrastin vastaavaa ala-
asteella...Ei täällä anneta mitään pään silittelyä paskatrolleille, varsinkaan ennestään kuuluisalle joka palstan häirikölle. Ja mikä sinä olet sanomaan mitään, nimimerkitön. Helppo huudella miljoonalla eri nimellä Microsoft "totuuksia".
- --------
perse kirjoitti:
Ei täällä anneta mitään pään silittelyä paskatrolleille, varsinkaan ennestään kuuluisalle joka palstan häirikölle. Ja mikä sinä olet sanomaan mitään, nimimerkitön. Helppo huudella miljoonalla eri nimellä Microsoft "totuuksia".
mutta olen itse linuxin käyttäjä, mutta
en kuitenkaan sorru noin typerään ja
orastavasti lapselliseen kinasteluun
omalla nikillä ;) - perse
-------- kirjoitti:
mutta olen itse linuxin käyttäjä, mutta
en kuitenkaan sorru noin typerään ja
orastavasti lapselliseen kinasteluun
omalla nikillä ;)Voit varmaan lakata lukemasta tätä threadia. Kuitenkin sinun on pakko kommentoida lähes liukuhihnalta vaikkei kiinnosta... Voihan v***u...
- ------
perse kirjoitti:
Voit varmaan lakata lukemasta tätä threadia. Kuitenkin sinun on pakko kommentoida lähes liukuhihnalta vaikkei kiinnosta... Voihan v***u...
kuulua xp-joukkoon kun annat itsestäsi
idiootin kuvan :) - -------
perse kirjoitti:
Voit varmaan lakata lukemasta tätä threadia. Kuitenkin sinun on pakko kommentoida lähes liukuhihnalta vaikkei kiinnosta... Voihan v***u...
...että toi nikkisikin antaa sellaisen
kuvan että olet täysi paska ja aivojesikin
tilalla on samaa tuotetta ;) - ...
------- kirjoitti:
...että toi nikkisikin antaa sellaisen
kuvan että olet täysi paska ja aivojesikin
tilalla on samaa tuotetta ;)... fiksu kaveri taas. Tekeekö pahaa jos joku laukaisee kovaa totuuksia win-pelleille? Näköjään.
- lykkäs
-:))
- HÖÖ
Tämä oli taas näitä "laitanpa tänne ihan piruillakseni yhden provosoivan viestin ja katson mitä tapahtuu mutta en missään nimessä enää kommentoi/palaa lukemaan aloittamaani threadia" -tyyppi. Onnittelut threadin aloittajalle - teitä yrittäjiä sitten riittää.
- winukka ?
Montako prosenttia arvioi ottavansa Wintendo-käyttöjärjestelmän käyttöön lähitulevaisuudessa ? :)
- sisäluku
"Linuxia käytti tai suunnitteli käyttävänsä yhteensä 60 prosenttia yrityksistä."
Tämä tuloshan kertoo vain, että linux on paljon laajemmin käytetty, kuin windows-uskovaiset haluavat itselleen myöntää. - kaatukoon
Hyvä että SOT katoaa, pilasivat vain Linuxin mainetta. Aloittivat vääntämällä RedHat Linuxista oman versionsa jota kehuivat paremmaksi, tosiasiassa pilasivat vain RedHatin ja levittivät omalla nimellään R-kioskeilla yms. Eikä k.o. firman uudemmissakaan tuotoksissa kehumista ole ollut, toimivuudeltaan heikoimpia distroja...
Suomalaisena ikävä haukkua suomalaista yritystä mutta vielä ikävämpää että k.o. yritys koitti rahastaa huonosti tehdyillä tekeleillä ja samalla pilasi Linuxin mainetta. Valitettavan moni kokeillut muodosti k.o. yrityksen tuotteiden perusteella Linuxista mielikuvansa kuvitellen että k.o. yrityksen tuotteet edustivat laadukkainta Linux tarjontaa, olihan yritys sentään Suomalainen.
T: Linux & BSD käyttäjä- : )
R-Kioski Linux.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462