Kimi voitti Montrealin GP:n

Suomi24toimitus

Kimi Räikkönen nousi Montrealin GP:n voittoon seitsemännestä lähtöruudusta. Tallitoveri Montoya sen sijaan jäi pisteittä ajettuaan varikolla punaisia päin.

Montoya johtaa sarjaa 59 pisteellä Kimin saldon ollessa 27 pistettä. Uskotko, että Räikkönen nousee vielä Montoyan ohi tällä kaudella?

55

15529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähhh

      Tämä olisi uskon asia: "Uskotko, että Montoyan nousee vielä Räikkönen ohi tällä kaudella?"

      Olikohan tarkoitus kysyä: "Uskotko, että Räikkönen nousee vielä ALONSON ohi tällä kaudella?"

      Vstaus tähän on KYLLÄ!

      • voittaa

        ei oo epäilystäkään etteikö kimi voittais!! se on paras.


      • on.
        voittaa kirjoitti:

        ei oo epäilystäkään etteikö kimi voittais!! se on paras.

        Se on juoppo surkimus


      • tiedän.
        on. kirjoitti:

        Se on juoppo surkimus

        Sinä olet itse hyvin KATEELINEN surkimus.Täysin persaukinen. KIMILLÄ on rahaa rellastella ja purkaa kilpailun paineta ja sekös sinua surkimus VITUTAA


      • Lentsu
        on. kirjoitti:

        Se on juoppo surkimus

        Äläpä tuomitse Kimiä muutaman märän illan vuoksi. Kimi on varmasti maailmanmestari, tulevaisuudessa. RAKKAAT onnittelut Kimille ja vaimolle!!!!


      • Falkko
        on. kirjoitti:

        Se on juoppo surkimus

        Ihan oon luullu et tollaset ihmiset olis jo tajunnu et sillä ei oo mitään merkitystä vaikka kimi olis joka päivä kännissä niin kauan ku se vaan ajaa hyvin.. se olis sit sen oma asia jos se olis juoppo mut surkimus se ei oo..


      • mailou
        on. kirjoitti:

        Se on juoppo surkimus

        ottaa varmaa sama verra ku melkee kaikki muutki nuoret herrat. useat siitä lehissä kerrotut jutut on vaa paisuteltu, kyllähä ilta/juorolehtie homma tunnetaan.
        kimi on iha asia jätkä. järkevän kuulosta kommenttiaki joskus.
        pahempiaki juoppoja olemassa koko kotimaa täynnä.


      • vyt
        mailou kirjoitti:

        ottaa varmaa sama verra ku melkee kaikki muutki nuoret herrat. useat siitä lehissä kerrotut jutut on vaa paisuteltu, kyllähä ilta/juorolehtie homma tunnetaan.
        kimi on iha asia jätkä. järkevän kuulosta kommenttiaki joskus.
        pahempiaki juoppoja olemassa koko kotimaa täynnä.

        Ajatelkaa hyvät ihmiset!

        Muistatteko aikaa, kun itse olitte pari kymmpisiä? Ette tainneen olla absolutisteja, ettehän? Löisin melkein oman pääni pantiksi, että tekin kävitte muutaman tai useamman kerran baarissa, mutta en mene vannomaan, koska saatatte olla absolutisteja.

        Kun olitte baarissa, teillä oli luultavasti rahaa pariin kaljaan, no joitte ne kaljat. Onko siinä mitään ihmeellistä?
        Kimi teki täysin samanlailla kuin te. Onko siinä jotakin ihmeteltävän aihetta? Itse en ainakaan löydä mitään.

        Onhan se tietysti niin kummallista, kun Formula kuski pitää hauskaa. Tietysti KImin pitäisi vain ja ainoastaan ajatella seuraavaa kisaa ja unohtaa ulkopuolinen elämä.
        Ajatelkaa hyvät ihmiset!


      • Kikkeli Hamsteri
        vyt kirjoitti:

        Ajatelkaa hyvät ihmiset!

        Muistatteko aikaa, kun itse olitte pari kymmpisiä? Ette tainneen olla absolutisteja, ettehän? Löisin melkein oman pääni pantiksi, että tekin kävitte muutaman tai useamman kerran baarissa, mutta en mene vannomaan, koska saatatte olla absolutisteja.

        Kun olitte baarissa, teillä oli luultavasti rahaa pariin kaljaan, no joitte ne kaljat. Onko siinä mitään ihmeellistä?
        Kimi teki täysin samanlailla kuin te. Onko siinä jotakin ihmeteltävän aihetta? Itse en ainakaan löydä mitään.

        Onhan se tietysti niin kummallista, kun Formula kuski pitää hauskaa. Tietysti KImin pitäisi vain ja ainoastaan ajatella seuraavaa kisaa ja unohtaa ulkopuolinen elämä.
        Ajatelkaa hyvät ihmiset!

        Joo. kyl se näin on että näin on. Ei mut sitä vaan halusin sanoo et on se kumma ku suomalaiset on niin kovia tuomitsemaan ja nauramaan selän takana ku toisella menee huonosti. Esimerkkinä vaikkapa kimin toilailut ja suomen lätkämaajoukkue. Sillon ku kimillä tai maajoukkueella menee hyvin niin kaikki on taputtamassa selkään ja kehumassa, mutta sitten ku menee huonosti niin kaikki haukkuu ja nauraa selän takana toisille. Löytyykö jostain sellasia ihmisiä jotka on tukemassa niin myötä kuin vastoinkäymisissäkin. Sama juttu suomalaisissa avioliitoissa ku toisella menee huonosti eikä se jaksa enää miellyttää niin heti ollaan jättämässä. Suomi on hieno maa!! Ehkä tää oli vähän ykspuolinen ja kärjistetty, mutta myöntäkää et tos oli jotain järkeä.


    • Toivehikas

      Formuloissa tarvitaan myös paljon hyvää tuuria. Monilla oli alussa hyvä tuuri mutta ei se ikuisesti jatku ja kiminkin vuoro hyvään tuuriin tulee.

    • JJL

      jos tänne kirjoittaa, niin kannattaisi olla hiukan perillä asioista. Et varmaan tiennyt että Montoya on ollut tänä kautena umpisurkea ja on nyt 21 pistettä Räikkösestä jäljessä.

    • menee se...

      Kyllä se montoyan takanaan pitää...
      alonsossta en tiedä????

    • Billigaresor

      Sinä on oikein "pätevä" suomi24 toimitus.
      Tietää nimet ja lajit miltähän kuulostaa kahvikeskustelu.
      Mutta missä on Alonso?

      • Nimetön

        Miks te ees kirjotatte koko Räikkösestä???Järkevää toisinpäin T:Kimi Räikkösen vihaaja


      • mailou

        niimpä..,niimpä. vois olla enempi asioista perillä. vaikkei se kimi ois ees voittamassakaan.


    • jeh

      Montoya ei tosiaankaan johda sarjaa, mikäli en itse täysin sokea/kuuro ole!
      Eiköhän se Alonso ihan siellä johdossa ole...

    • jerkku73

      ei se hirveitä vaadi....?!?!?!?!?!?!?!

    • nouseee

      vitut se nousu mihinkääään

      • Angelic_86

        kimi voittaa mestaruuden. oon ihmetelly miks monet sanonu ettei alonson etumatkaa voida kuroo enää kiinni. 11 kisaa viel jäljel ja niiden aikana voi tapahtua vaikka mitä. viime vuonnakin kimi jäi vain 2 pisteen päähän schumista vaikka auto oliki c-luokkaa


      • .:!:.
        Angelic_86 kirjoitti:

        kimi voittaa mestaruuden. oon ihmetelly miks monet sanonu ettei alonson etumatkaa voida kuroo enää kiinni. 11 kisaa viel jäljel ja niiden aikana voi tapahtua vaikka mitä. viime vuonnakin kimi jäi vain 2 pisteen päähän schumista vaikka auto oliki c-luokkaa

        ..viime vuonna kimi jäi 2 pisteen päähän schumista..?
        Tais muuten olla 102 pisteen päähän..

        2004:
        1. Michael Schumacher 147 pistettä
        ..
        7. Kimi Räikkönen 45 pistettä


    • Tämän uskon tietäväni

      Alonso johtaa sarjaa 59pisteellä, Kimi on kakkosena 37pisteellä, loput kilpailut Kimi voittaa ja Alonso voi olla aina toinen, niin Kimi on MM-tittelin omistaja!

      • toinen laimee

        tunko sen o välii kuka sen bisnessysteemin voittaa? EVVK, vaikka nyt eka kerran tänne vilkaisin.


    • Förin_äijä

      Kuka kirjoittelee noin ala-arvoisia juttuja toimituksen nimissä? Jos se on itse arvovaltainen toimitus niin muistuttaisin ainakin yhdestä seikasta.

      Pitäisi sentään ottaa selvää nimistä ja tilastoista. Väite että Montoya johtaisi GP-tilastoa on saman luokan floppi, kuin HIFK olisi voittanut jääkiekon SM:n 2005.

      Uskomatonta vääristelyä. Ei mene edes epätarkkuuden piikkiin! Korjatkaa nyt ihmeessä älytön väitteenne!

    • annake

      voisi ehkä tarkistaa kuka kimin edellä ja kuka takana pisteissä,ennenkuin esitää kysymyksen!!!

    • eveningstar

      Voitto tuli,,eikun pullo pöytään ,,niinkuin Nykäs-matti konsanaan. Hyvä Kimi , kimi,, The Legend of Kimitys .

    • Antti

      Tallimestaruuteen vielä tällä kaudella!!!

    • kesälomalainen

      Ainakin eilisen perusteella; schumi pääsi onnekkaasti kantaan turva-auton takia, ja uhkana oli vielä sade joka schumille antaa etulyöntiä. Eipä pettänyt Kimin hermot tilanteessa vaikka tiukkaa varmaankin oli lopussa.

      F1 on niin tuurin kauppaa, Alonso vai Kimi vai joku muu? Alonso on ajanut kyllä hyvin, sitä on paha pitkässä juoksussa voittaa. Kimillä on kuitenkin auto aikalailla kohdallaan joten mahiksia kyllä on.

    • Korjuri

      M-pisteet Kanadan GP:n 8/19 jälkeen:
      1. Fernando Alonso Espanja) Renault 59
      2. Kimi Räikkönen (Suomi) McLaren 37
      3. Jarno Trulli (Italia) Toyota 27
      4. Nick Heidfeld (Saksa) Williams 25
      5. Mich Schumacher (Saksa) Ferrari 24
      6. Mark Webber (Australia) Williams 22
      7. R Barrichello (Brasilia) Ferrari 21
      8. Ralf Schumacher (Saksa) Toyota 20
      9. Gian Fisichella (Italia) Renault 17
      10.D Coulthard (Iso-Britan) Red Bull 17
      11.Juan Pablo Montoya (Kol) McLaren 16

    • Big-Brother

      Suomi24:llä on näköjään asiantunteva toimitus.

    • ohan se...

      ohhoh...onpa oudot väitteet, että montoya johtaisi kimiä.se on kylläkin ALONSO joka johtaa kimiä ainoana kuskina tällä kaudella.ja kyllähän kimi nyt vielä voi voittaa alonson!!! on sitä omituisenpiakin asioita tapahtunut. F1 on jännittävä laji ja siinä tapahtuu vähän akikkea mahdollista.

    • poika

      En ole mikään "formula fanaatikko" ja epäisänmaallinen, mutta enpä usko ?, mutta ihmeitähän tapahtuu

    • wo_ka de

      Auch ich freue mich, das Eurer Rennfahrer Räikkönen gewonnen hat!!!!! onnentoivotus! Soll weiter so machen.
      Ich kann leider Eure Sprache nicht, will sie aber lernen. Einen Gruß an Euch alle.

      • Finnlandmaus

        Unsiegbar! Voll die Spannung! Mal gucken wie wird es weiterlaufen...


    • Suomi24toimitus

      Pahoittelemme viestiketjun avauksessa olevaa virhettä. Sarjaa johtaa tietysti Alonso eikä Montoya.

    • eesau

      huomasitteko muuten miten puhki Kimi oli kisan jälkeen? Suumakkeri ahisti Kimiä lopussa koko ajan, mutta äijä oli sen näköinen että niinku ei olis ajanu autoa ollenkaan..Kimi istu naama punaisena ja hiki valui. en missään nimessä moiti/hauku Kimiä, mutta panin vain merkille miten kovalle se otti. Hyvässä kunnossa ilmeisesti "wanha kettu nahkahousu" on...

    • Jee!!!

      Kyllä kimi viellä nousee! :)

      • merssu kestää

        Kyl Kimissä on ainesta maailmanmestariksi. Ja eilinen voitto oli niin nannaa, ku Alonso joutu keskeyttään omaan virheeseen. Kyl ne muut on niin monesti voittanut gp voiton Kimin epäonnen takia. Nyt oli kyllä aikakin saada vähän niinku lahja voitto Kiminkin. Hyvä suoritus se kuitenkin oli.


    • kuugeri

      Kimi voittaa jos vaan auto pysyy kunnossa =D ohan se nähty että kun kaara pysyy kunnossa niin sillon kimi voittaa tai tulee ainakin palkintopallille! Kimi on oikeesti kisojen paras kuski, mutta kun auto ei välttämättä ole sieltä parhaasta päästä (leviää koko ajan)...

    • naurussa pitämistä

      näittekö kuinka ferrarin pojilla schumilla ja barilla oli naurussa pitelemistä pressitilaisuudessa kun kimi yritti sönköttää keskellä naama punasena paniikissa ihan hikisenä lol

      • kuule

        ite autolla jonka ohjaus vetää mehtäänpäin, vaikka tommoset 200km. niin ymmärrät, että ei oo ihan köyköstä hommaa vaikka vaan nopeus 100km/h.


      • hep

        ei puhumalla ole ennenkään F1 Maailmanmestaruuksia voitettu, vaan ajamalla. Ei haittaa vaikka Kimi olisi umpimykkä, kun se vaan on PARAS F1 kuski.
        Suumakkarankin jutut alkaa tänä vuonna olla tasoa "suuret puheet, pienet teot", niin onnettoman surkeasti tmä kausi on siltä havosnaamalta mennyt.


    • lol

      Ei huhhuh mitä p****a... Muka joku Montoya johtaa 32 pisteen turvin. Voisi tämä toimitus perehtyä edes hieman paremmin asioihin. Alonso siis johtaa 22 pisteen turvin eli räkällä on 37 pistettä.

      Joopajoo..

    • mestaria kiitos

      Toivottavasti alkoholistista ei tule maailmanmestaria. Minkä esikuvan se antaisi urheilevalle nuorisolle.

      • Brce

        1976 muuan alkoholisti nimeltä James Hunt voitti mestaruuden. Kuoli vuonna 1993 45 vuotiaana, sydän petti.


      • niitä aikoja
        Brce kirjoitti:

        1976 muuan alkoholisti nimeltä James Hunt voitti mestaruuden. Kuoli vuonna 1993 45 vuotiaana, sydän petti.

        Ne oli aikoja ne. Kuskit veti viinaa ja röökiä ja harrastivat kunnon playboy-elämää ja ajoivat kuolema olkapäällään. Nykyisistä virkamieskuskeista turva-autoissaan ei ollut tietoakaan. Kyllä on tämäkin homma "vesittynyt".


      • ghost of J. Hunt (hic)
        niitä aikoja kirjoitti:

        Ne oli aikoja ne. Kuskit veti viinaa ja röökiä ja harrastivat kunnon playboy-elämää ja ajoivat kuolema olkapäällään. Nykyisistä virkamieskuskeista turva-autoissaan ei ollut tietoakaan. Kyllä on tämäkin homma "vesittynyt".

        Niin... Kunpa autoista poistettaisiin siivet ja kaikki ylimääräiset aerodynaamiset lärpäkkeet ja turvavarusteet ja palattaisiin aikaan, jolloin kuskit oli kuskeja ja miehet miehiä, ja jolloin voittoja otettiin oman hengen uhalla. Ennen kisaa ja kisan jälkeen juhlittiin urakalla. Nykystandardein arvioituna kestämätöntä, mutta silti jotenkin...hmm...kiinnostavampaa kuin nykyinen turvallisuuden maksimointi ja ratatapahtumien minimointi.


    • nouse

      turva-auton avustuksella saattaa nousta.

    • Kimi R.

      Hyvää onnea riittää ja auto pysyy tiellä eikä leviä taas tielle, niinkuin yleensä käy. Ja vielä renkaat, jos kestävät, niin hyvin menee. Perhana, että pitikin räjähtää sen renkaan juuri vikalla kierroksella silloin... olisi posahtanut vasta tuuletuskierroksella vaikka... ;(

    • tyrmistynyt

      Mutta missä on JJ ??

      Senna ja Elvis kävi muuten aikamoisen kaksinkamppailun viime kisassa, näittekö ?

      Ziisus

    • se kuuluu puheesta

      MTV 3 Pitäkää se Mika Salo pois sieltä selostuskopista, Heti kun kimi tekee jotain tai on tapahtunut jotain niin Salon Mka ottaa heti negatiivisen kannan Kimi Räikkösen ajoon ei niinkään autossa ole syy vaan kimissä ! Ja se alkaa vituttamaan ihmistä joka toivoo kimin voittoa, Mikä asiantuntija selostaja on se on sellainen joka on itse voittanut edes 1 osakilpailun, Siksi Mika Salo ei ole asiantuntija eikä järvilehto Jyrki ole sopiva ! MIKA HÄKKINEN OLISI ! ANTAKAA VAIN MTV:N OMAT SELOSTAJAT TEHDÄ DUUNINSA !! ME TÄÄLLÄ KOTIKATSOMOISSAKIN OLLAAN IHMETELTY ! ETTEKO TE MTV 3 PÄÄLLYSTÖ TAJUA ETTÄ MITÄ TUO NEGATIIVISYYS ON ! SALO ON ROTTA SAMOIN JÄRVILEHTO, PITÄÄ AINA AJATELLA POSITIIVISESTI KUN TE SIELLÄ ETTE NÄE ENEMPÄÄ KUIN ME TÄÄLLÄ KOTONA ! ETTÄ TURVAT KIINNI!!!!

      • Kimi vie!

        Minkä ihmeen takia taas porukka kaivaa Kimin toilailut esiin, kun Kimi voitti jälleen kisan? Onko vain niin vaikeaa tunnustaa sitä, että Kimi OSAA ajaa autoa kovaa! Eikö vain voi iloita Kimin menestksestä ja pitää suuta kiinni? Tämä on juuri sitä perinteistä suomalaista asennetta, että aina kun joku pärjää, niin ruvetaan heti miettimään joiain negatiivisia asioita/tapahtumia! Tämä koskee onneksi vain pientä osaa kirjoittajista, mutta te jotka jaksatte valittaa Kimin käytöksestä ja median karttamisesta, KATSOKAA PEILIIN!


      • katsonut
        Kimi vie! kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia taas porukka kaivaa Kimin toilailut esiin, kun Kimi voitti jälleen kisan? Onko vain niin vaikeaa tunnustaa sitä, että Kimi OSAA ajaa autoa kovaa! Eikö vain voi iloita Kimin menestksestä ja pitää suuta kiinni? Tämä on juuri sitä perinteistä suomalaista asennetta, että aina kun joku pärjää, niin ruvetaan heti miettimään joiain negatiivisia asioita/tapahtumia! Tämä koskee onneksi vain pientä osaa kirjoittajista, mutta te jotka jaksatte valittaa Kimin käytöksestä ja median karttamisesta, KATSOKAA PEILIIN!

        Katsoin peiliin mitään ei näkynyt. Mitä pitää tehdä seuraavaksi ?


      • sipulia..
        katsonut kirjoitti:

        Katsoin peiliin mitään ei näkynyt. Mitä pitää tehdä seuraavaksi ?

        oot vissiin vamppyyri!
        On kyllä niin persiistä oleva ketju että..


      • orava.

        ..no onneksi salolla on sentään "munaa" puhua asioiden todellinen laita!!
        Lyhyt on kansan muisti, mustakari ja saari paasasivat edellisessä kisassa melkein itkien että..ei meidän kimi tee virheitä..jne. (kyllä nauratti..)lopultahan kimi itsekkin myönsi että tuli hölmöiltyä tuo villeneuven ohitus ja sitä kautta tuli tuo kuuluisa keskeytys viimeisellä kierroksella.
        Lopuksi on todettava että eiköhän mika salo tiedä kuiten formula1 auto asioista jonkin verran enemmän kuin tavallinen sohvakatsoja..vai onko joku muu eri mieltä tästä.??


      • KekeR
        orava. kirjoitti:

        ..no onneksi salolla on sentään "munaa" puhua asioiden todellinen laita!!
        Lyhyt on kansan muisti, mustakari ja saari paasasivat edellisessä kisassa melkein itkien että..ei meidän kimi tee virheitä..jne. (kyllä nauratti..)lopultahan kimi itsekkin myönsi että tuli hölmöiltyä tuo villeneuven ohitus ja sitä kautta tuli tuo kuuluisa keskeytys viimeisellä kierroksella.
        Lopuksi on todettava että eiköhän mika salo tiedä kuiten formula1 auto asioista jonkin verran enemmän kuin tavallinen sohvakatsoja..vai onko joku muu eri mieltä tästä.??

        Kyllä mä tiedän enemmän


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe