Kirby-imurin myyjät????

kiinnostunut tai miten vaan...

Onko kenelläkään kokemusta Kirby-imurien myynnistä? Kiinnostaisi kuulla mitenkä tuollaisella duunilla elää ja pärjää ja mitenkä imurit käyvät kaupaksi

215

73488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostus "sammui"

      Että kyseinen "firma" hakee kerran kuukaudessa n. 10 positiivista myyjää?
      Se "palkka" edellyttää sellaista koneiden myyntimäärää, joka on mahdoton yhtälö toteutettavaksi.
      Ostaisitko itsellesi kyseisen keksinnön, jos joku tulisi sitä sinulle kauppaamaan?
      Luulen, että "imurista" kuukauden palkka useimmille kansalaisille on vähän liikaa.
      Matotkin on kiva pestä järven rannalla.
      Tuohon kysymykseesi. Suoramyynti on äärettömän vaativaa. Jos koet olevasi ns. hyvä tyyppi, joka tulee ihmisten kanssa toimeen vaikeissakin tilanteissa, niin mene ja kokeile.
      Itse myin aikoinani senaikaisiin kollegoihini nähden "palkinnon" arvoisesti, mutta käteeni jäivät vain känsät.
      En suosittele, mutta jos haluat kokeilla, niin olet taatusti yhtä kokemusta rikkaampi. Ja ainahan voit myös onnistua. Silloin voit olla jo paljon rikkaampi.

      • utelias

        Kiitos fiksusta vastauksestasi. Oletko itse myynyt näitä Kirbyjä? Meillä kotona kävi esittelijä ja täytyy sanoa että säälin hänen työtään. Kauhean painava ja vanhannäköinen imuri, joka piti ääntä kuin sirkkeli ja oli muutenkin todella vanhanaikainen. Oma imuri oli paljon tehokkaampi. Ostin suuttimen ja tahranpoistoa kun kävi myyjää sääliksi. Mutta se hinta. Miten voidaan pyytää lähemmäs kolme tonnia vanhanaikaisesta laitteesta. Me nauroimme monta päivää sitä laitetta ja sen ääntä. Mutta kunnioitan sitä myyjää kyllä. Kerrohan kokemuksistasi.


      • Vacuuming Completely Nude i...

        Jos ette vielä ole nähneet elokuvaa nimeltä "Vacuuming Completely Nude in Paradise" niin kannatta ihmeessä katsoa. Antaa hyvän kuvan mitä tollaselta ovelta ovelle myyntitykiltä vaaditaan.

        http://www.imdb.com/title/tt0275764/

        Taitaa pätee noihin kirby & kumppanit kans.


      • Tietoinen edustaja

        Kuule jos sulla ei ole oikeaa tietoakokemusta kyseisestä tuotteestä pidä mölyt mahassas, ihna sama kun sanoisin että "sinä itse olet mitälie, kun en ees tunne sua!!??" Vai mitä?


      • Nalkki
        Tietoinen edustaja kirjoitti:

        Kuule jos sulla ei ole oikeaa tietoakokemusta kyseisestä tuotteestä pidä mölyt mahassas, ihna sama kun sanoisin että "sinä itse olet mitälie, kun en ees tunne sua!!??" Vai mitä?

        Ohoh...nyt on saatu kirbykauppias äkääseksi :D


      • Reilua peliä!
        utelias kirjoitti:

        Kiitos fiksusta vastauksestasi. Oletko itse myynyt näitä Kirbyjä? Meillä kotona kävi esittelijä ja täytyy sanoa että säälin hänen työtään. Kauhean painava ja vanhannäköinen imuri, joka piti ääntä kuin sirkkeli ja oli muutenkin todella vanhanaikainen. Oma imuri oli paljon tehokkaampi. Ostin suuttimen ja tahranpoistoa kun kävi myyjää sääliksi. Mutta se hinta. Miten voidaan pyytää lähemmäs kolme tonnia vanhanaikaisesta laitteesta. Me nauroimme monta päivää sitä laitetta ja sen ääntä. Mutta kunnioitan sitä myyjää kyllä. Kerrohan kokemuksistasi.

        Lisää kokemuksia vanhanaikaisesta laitteesta:
        mölyn lisäksi "pesi" maton tahraiseksi. Puhelimitse ei tahdo saada yhteyttä ko laitetta myyviin, fyysinen osoite tuntematon ko firmalla, vaikka toimistosta puhutaan. Kun yhteyden sitten sai, niin esittelyhetkellä mainostettu täystakuu työstä esittelyn aikana ei olekaan selviö, kuulema kaikenlaisia vippaskonstien yrittäjiä on... Tulee vain mieleeni, kumminkohan puolin se vippaskonstailu nyt onkaan menossa...
        Kuluttajasuojavirastoon olen jo ottamassa yhteyttä, kun luvattua yhteydenottoa heidän puoleltaan ei kuulu, ei näy. Mennään sitten rankemman kautta!


      • mma
        Tietoinen edustaja kirjoitti:

        Kuule jos sulla ei ole oikeaa tietoakokemusta kyseisestä tuotteestä pidä mölyt mahassas, ihna sama kun sanoisin että "sinä itse olet mitälie, kun en ees tunne sua!!??" Vai mitä?

        Joo, mulla on kokemusta ja se on kyllä niin ala-arvoista että voi hyvää päivää..! Esittely päättyi siihen, että edustaja parka piti melkein kantaa pois autotallista, tuntui olevan pääasia kilpailumatka, johon oli tähtäämässä. Pyysi listaa tutuista ennen kuin oli aloittanutkaan "shownsa". Tämän lyhyen tuokion aikana rikottiin kyllä kaikki myynnin abc:n opit, en suosittele työpaikkaa enkä konetta kenellekään!!! Terveisin, myynnin ja markkinoinnin parissa 15v työtä tehnyt.


      • ee
        Reilua peliä! kirjoitti:

        Lisää kokemuksia vanhanaikaisesta laitteesta:
        mölyn lisäksi "pesi" maton tahraiseksi. Puhelimitse ei tahdo saada yhteyttä ko laitetta myyviin, fyysinen osoite tuntematon ko firmalla, vaikka toimistosta puhutaan. Kun yhteyden sitten sai, niin esittelyhetkellä mainostettu täystakuu työstä esittelyn aikana ei olekaan selviö, kuulema kaikenlaisia vippaskonstien yrittäjiä on... Tulee vain mieleeni, kumminkohan puolin se vippaskonstailu nyt onkaan menossa...
        Kuluttajasuojavirastoon olen jo ottamassa yhteyttä, kun luvattua yhteydenottoa heidän puoleltaan ei kuulu, ei näy. Mennään sitten rankemman kautta!

        Minulla on Kirby imuria jo ollut 3-4 vuotta , astmani on parantunut huomattavasti ja lääkitys tänä päivänä olematon. En pidä pölypunkeista enkä muista ötököistä kotona, en myöskään rahaa mattoja peslaan enkä pukuja, villavaatteita kuivapesuun vaan hoidan kaikki Kirbyllä, olen myös kaikki tarvittavat aineet ja tavarat saannut heti kotiin jopa kotiin kuljetettuna. Kerran myös hain ihan itse ja konttori oli siisti ja tyylikäs ja henkilökunta mukava.


      • uji
        utelias kirjoitti:

        Kiitos fiksusta vastauksestasi. Oletko itse myynyt näitä Kirbyjä? Meillä kotona kävi esittelijä ja täytyy sanoa että säälin hänen työtään. Kauhean painava ja vanhannäköinen imuri, joka piti ääntä kuin sirkkeli ja oli muutenkin todella vanhanaikainen. Oma imuri oli paljon tehokkaampi. Ostin suuttimen ja tahranpoistoa kun kävi myyjää sääliksi. Mutta se hinta. Miten voidaan pyytää lähemmäs kolme tonnia vanhanaikaisesta laitteesta. Me nauroimme monta päivää sitä laitetta ja sen ääntä. Mutta kunnioitan sitä myyjää kyllä. Kerrohan kokemuksistasi.

        Olen myynny aikoinaant ja laitteen ylpeä omi´staja olen , se on monitoimilaite pitää vain edelleen osata laitetta käyttää ja mielelläni yhden koneen ostan kun monta konettä vuosien aikana 30v vanha Kirby. nykyinen hiukan kiiltävämpi, ei kertaakaan korjattu.


      • hop3
        utelias kirjoitti:

        Kiitos fiksusta vastauksestasi. Oletko itse myynyt näitä Kirbyjä? Meillä kotona kävi esittelijä ja täytyy sanoa että säälin hänen työtään. Kauhean painava ja vanhannäköinen imuri, joka piti ääntä kuin sirkkeli ja oli muutenkin todella vanhanaikainen. Oma imuri oli paljon tehokkaampi. Ostin suuttimen ja tahranpoistoa kun kävi myyjää sääliksi. Mutta se hinta. Miten voidaan pyytää lähemmäs kolme tonnia vanhanaikaisesta laitteesta. Me nauroimme monta päivää sitä laitetta ja sen ääntä. Mutta kunnioitan sitä myyjää kyllä. Kerrohan kokemuksistasi.

        höpö höpö suuttimia ja tahranpoistoa ei voi kirby myyjältä ostaa, ja suutin ei käy kun kirbyyn. se kulkee pyörillä eli ei paina mitään ja oma imurisi ei ole tehokkaampi. eli tosiasia on että teillä ei ole käyty, hinta kään ei ole 3000 vaan lähemmäs 4000 mutta mukavaa että naurua riittää. Eli ett tidä asiasta mitään, Kirby ei ole kallis vaan arvokas älä moiti niitä joilla on siihen varaa ja haluaa puhtautta.
        Kateus on suomalaisten yleis tauti.


      • järkeä
        utelias kirjoitti:

        Kiitos fiksusta vastauksestasi. Oletko itse myynyt näitä Kirbyjä? Meillä kotona kävi esittelijä ja täytyy sanoa että säälin hänen työtään. Kauhean painava ja vanhannäköinen imuri, joka piti ääntä kuin sirkkeli ja oli muutenkin todella vanhanaikainen. Oma imuri oli paljon tehokkaampi. Ostin suuttimen ja tahranpoistoa kun kävi myyjää sääliksi. Mutta se hinta. Miten voidaan pyytää lähemmäs kolme tonnia vanhanaikaisesta laitteesta. Me nauroimme monta päivää sitä laitetta ja sen ääntä. Mutta kunnioitan sitä myyjää kyllä. Kerrohan kokemuksistasi.

        Et pysty ostaan erillistä suutinta ja tahranpoistoainetta jos sulla ei ole omaa kirbyä;)


      • pettynyt etsiä
        ee kirjoitti:

        Minulla on Kirby imuria jo ollut 3-4 vuotta , astmani on parantunut huomattavasti ja lääkitys tänä päivänä olematon. En pidä pölypunkeista enkä muista ötököistä kotona, en myöskään rahaa mattoja peslaan enkä pukuja, villavaatteita kuivapesuun vaan hoidan kaikki Kirbyllä, olen myös kaikki tarvittavat aineet ja tavarat saannut heti kotiin jopa kotiin kuljetettuna. Kerran myös hain ihan itse ja konttori oli siisti ja tyylikäs ja henkilökunta mukava.

        Mikä on toimiston osoite ja puh. no.


      • varma tieto
        pettynyt etsiä kirjoitti:

        Mikä on toimiston osoite ja puh. no.

        vantaalla o vihertie 44 yks toimisto ainaki....


      • 33fq353t
        ee kirjoitti:

        Minulla on Kirby imuria jo ollut 3-4 vuotta , astmani on parantunut huomattavasti ja lääkitys tänä päivänä olematon. En pidä pölypunkeista enkä muista ötököistä kotona, en myöskään rahaa mattoja peslaan enkä pukuja, villavaatteita kuivapesuun vaan hoidan kaikki Kirbyllä, olen myös kaikki tarvittavat aineet ja tavarat saannut heti kotiin jopa kotiin kuljetettuna. Kerran myös hain ihan itse ja konttori oli siisti ja tyylikäs ja henkilökunta mukava.

        "ee" nimimerkki huomattu kirby imureiden jälleenmyyjäksi :) tuskin asiakas joka ei ole myyjä eksyy näille foorumeille kehumaan tätä kirby imuria joka tuskin auttaa astmaan, tietty voit siitä maksaa sen 3-4 tuhatta euroa mutta muista myös että imureissa on nykyään hepa suodattimet ja shokkiyllätyksenä ehkä sinulle, ne maksaa vain 150-400e kappaleelta.


    • jos olet

      valmis uskomaan kaupparatsun jutut tästä ihmelaitteesta niin samalla voisin suositella ideakuvastoa josta löytyy lisää näitä ihmeellisiä laitteita joilla voi lentää kuuhun tai vaikka syväpuhdistaa patjat.

      Kyllä nyt on niin että jos ei muuta keksi kuin laittaa 3500€ 70-vuotta vanhaan imuriin niin on joko loman tarpeessa tai muuten helposti narautettava. Jos olet jälkimmäinen niin minulta saa ostaa taskulampun jolla columbus aikoinaan valloitti maailmaa. Hintaa vain 3 350 034 €. Huom.! Paristot eivät sisälly hintaan.

      • kun.

        kirjoitat kirby niin löydät lisää keskustelua aiheesta! :)


      • Nimetön

        Siis ihan oikeasti...Ajatellaanpas nyt järkevästi! OK, ymmärrän että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen jne. Mut eikö ole aika vanhainaikaista tuomita etukäteen jo pelkästään ensivaikutelmasta???

        1:Meillä kävi Kirby esittelijä kanssa.
        2:Hän oli todella ystävällinen, eikä pakko myynyt mitään, vaan uskoi kun sanoin että mietin asiaa.
        3:Hän ei pakottanut antamaan kenenkään tuttavani nimeä väki pakolla...Sain päättää itse kenelle suosittelen oikeasti tätä samaa esittelyä.
        4: Kenenkään ei ole pakko ottaa esittelyä vastaan jos ei halua...Sanokaa vaan ettei kiinnosta ja asia on sillä selvä...Onko se niin vaikeaa???? Enpä usko.

        Joten voiko tämän ymmärtää niin että nykyajan ihmiset on niin herkkähipiäisiä että ottavat itseensä ihan mistä vain??? Älkää viitsikö olla lapsellisia!!! Jos ei muuta tekemistä keksi kun valittaa tälläisestä asiasta niin...Hankkikaa jo se oma elämä, ihan oikeasti!


      • tester1
        kun. kirjoitti:

        kirjoitat kirby niin löydät lisää keskustelua aiheesta! :)

        Löytyyköhän näitä ihmeimureita jostain käytettynä, ettei tarvitse tuhansia sijoittaa uuteen mööpeliin? Jos löytyy niin laita sähköpostiossa niin voin ehkä ostaa pois jos sinulle turha.


      • kakku
        tester1 kirjoitti:

        Löytyyköhän näitä ihmeimureita jostain käytettynä, ettei tarvitse tuhansia sijoittaa uuteen mööpeliin? Jos löytyy niin laita sähköpostiossa niin voin ehkä ostaa pois jos sinulle turha.

        Joo jos löytyy käytettynä, niin eivät myy pölypusseja sun muuta kuin niille, jotka ovat koneen heiltä ostaneet.
        Eli melkein 4000 € sijoitus, jos et ole tyytyväinen et kyllä pääse eroonkaan. Kirbyläiset laittakaahan taas vasta argumentti.
        Jos et saa käyttää konetta 14 päivän aikana kun on palautusoikeus, mistä voit tietää, että onko kone sitä mitä luvattiin?
        Onko niin, että jos kokeilet sitä, etkä ole tyytyväinen menetät 14 pv. kotimyyntiasiakirjassa mainitun palautus oikeuden?


      • Kokemusta on.
        kakku kirjoitti:

        Joo jos löytyy käytettynä, niin eivät myy pölypusseja sun muuta kuin niille, jotka ovat koneen heiltä ostaneet.
        Eli melkein 4000 € sijoitus, jos et ole tyytyväinen et kyllä pääse eroonkaan. Kirbyläiset laittakaahan taas vasta argumentti.
        Jos et saa käyttää konetta 14 päivän aikana kun on palautusoikeus, mistä voit tietää, että onko kone sitä mitä luvattiin?
        Onko niin, että jos kokeilet sitä, etkä ole tyytyväinen menetät 14 pv. kotimyyntiasiakirjassa mainitun palautus oikeuden?

        Miksi valehtelet, kyllä pusseja jne. myydään haluaville, hulluja satuilet.


    • -myyntiedustaja-

      Hei! Olen ollut myyntiedustajana reilu puoli vuotta, enkä vaihtaisi päivääkään pois!! Kirbyjä menee päivittäin kaupaksi.
      Meiltä saa täydellisen koulutuksen joka kestää muutaman päivän. Ei tarvitse opiskella 10-vuotta jotta saisi saman tasoista palkkaa kuin lääkärit.
      Ota ihmeessä yhteyttä minuun jos työ kiinnostaa.

      • minut

        töihin


      • huijattu

        Älä vain osta Kirby-imuria: sikakallis, painaa 7 kiloa eli hiki tulee siivotessa ja mikä pahinta, et saa millään peruttua kauppaa, vaikka kyse on kotimyynnistä. Myyjät valehtelevat takuun olevan 35 vuotta, vaikka se on 3 vuotta eikä kata läheskään kaikkea, myyjät eivät anna kotimyyntiasiakirjaa joka lain mukaan on annettava, myyjät ovat venäläisiä ja latvialaisia, jotka käyvät päälle kuin herhiläiset, kun yrität perua kaupan, he panevat sinut huomaamattasi allekirjoittamaan luottokorttihakemuksen... Täysin kyseenalaista, hämäräperäistä toimintaa, ainakin Pirkanmaalla! Varokaa!


      • ringa till

        mä en kyyllä ymmärrä miten jotkut valittavat siitä' että joku tekee myynti työtä. jos soittaa jollekkin ja kysyy että haluaako ilmaisen esittelyn, niin silloin voi helposti sanoa että voihan sitä tulla mutta jos on todellakin sitä mieltä että ei halua esittelyä niin sanoo suoraan jolloin asia sillä selvä. enkä minä ainakan aloita mitään jankkaamista siitä että ''miksi ei''. ja se ei ole mikään 70 vuotta vanha. laitteita on kehitetty lähes sadan vuoden ajan ja uusia tulee aina silloin tällöin. kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjottaa kritiikkiä.


      • Hoito alalla
        huijattu kirjoitti:

        Älä vain osta Kirby-imuria: sikakallis, painaa 7 kiloa eli hiki tulee siivotessa ja mikä pahinta, et saa millään peruttua kauppaa, vaikka kyse on kotimyynnistä. Myyjät valehtelevat takuun olevan 35 vuotta, vaikka se on 3 vuotta eikä kata läheskään kaikkea, myyjät eivät anna kotimyyntiasiakirjaa joka lain mukaan on annettava, myyjät ovat venäläisiä ja latvialaisia, jotka käyvät päälle kuin herhiläiset, kun yrität perua kaupan, he panevat sinut huomaamattasi allekirjoittamaan luottokorttihakemuksen... Täysin kyseenalaista, hämäräperäistä toimintaa, ainakin Pirkanmaalla! Varokaa!

        No olet tainut olla vedätettävää sorttia ja omaa tyhmyyttäsi nyt täällä haukut,tiedän että myyjät ei ole venäläisiä eikä virolaisia vaan suomalaisia jotka haluaa tehdä töitä...sinä et taida olla työnteosta kiinnostunut...nämä ihmiset on hyvin ja perusteellisesti koulutettuja eikä ole pakko myyjiä niin kuin kirjoitat mitään ei ole pakko ostaa ja allekirjoittaa se on laissa kielletty jos tiosa joka näitä ostaa ovat nuoria terveydenhoitoalan ihmisiä jotka tietää mitä puhtaus on ...


      • masa

        Otapa yhtettä,koska emme ilmoitetusta puh.numerosta ei vastata.
        Martti Lehto
        p. 358 401560278

        Nummela
        Mustikkatie 12


      • pskanmarjat

        varmasti:DDD


      • ee
        ringa till kirjoitti:

        mä en kyyllä ymmärrä miten jotkut valittavat siitä' että joku tekee myynti työtä. jos soittaa jollekkin ja kysyy että haluaako ilmaisen esittelyn, niin silloin voi helposti sanoa että voihan sitä tulla mutta jos on todellakin sitä mieltä että ei halua esittelyä niin sanoo suoraan jolloin asia sillä selvä. enkä minä ainakan aloita mitään jankkaamista siitä että ''miksi ei''. ja se ei ole mikään 70 vuotta vanha. laitteita on kehitetty lähes sadan vuoden ajan ja uusia tulee aina silloin tällöin. kannattaa ottaa asiasta selvää ennen kuin kirjottaa kritiikkiä.

        Aivan pitäisi aina hiukan selvittää asioita ennen kun haukkumaan rupeaa, tämä myynti työtä ja puhtautta voi ja saa vapaasti ostaa, kukaan ei siihen pakota. Taitaa olla kateellisten puhetta ja puhtaus ja terveys ei koskaan ole liian kallista se pitää aina muistaa.


      • Ex Myyjä

        Kirby nimistä kodinmonitoimi päätelaitetta tuttavammin imuria lisukkeilla. joudut sitoutumaan työhön seuraavalla tavalla. Joka arki aaamu klo 8-10 aamukokous sen jälkeen päivän kohteet joita pitäisi olla se 8 yhdessä kohteessa menee se 2h jokaiseen kohteeseen liikutaan omalla autolla. ja bensoilla kohteet ympäri suomea eli päivät voi olla sen 18h helposti ja töitähän tehdään 7pv viikossa esim ajat Helsingistä Riihimäelle menee bensaa noin 50e edestä yhteen suuntaan ja jos ei saa laitetta myytyä niin palkaksi jäikin 70e koko kuukaudelta, siitä voi miettiä paljonko on ehtiny tuhlata pelkkään bensaan sen kuukauden ajalla. Luvataan johtohommiin mahdollisuus jolla saadaan kunnianhimoset yrittämään tätä mahotonta yhtälöä. Että näin


    • sivusta katsoja

      no tota juu... itse olen kyseisessä firmassa (KWW) töissä ja varailen esittelijöille aikoja ihmisten koteihin. edustajien palkka liikkuu noin 2000-5000 euroa/kk.. tienaa helvetin hyvin!

      • unknown

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....


      • ...
        unknown kirjoitti:

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....

        tiedoksi vain, että ne eivät ole ns. aitoja elikkä niihin ei sis. tehtaan takuuta eikä mitään muuta. ovat käytettyjä tms. Amerikan verkkovirta ei myöskään vastaa eurooppalaista....että eikun tilaamaan!


      • moro1
        ... kirjoitti:

        tiedoksi vain, että ne eivät ole ns. aitoja elikkä niihin ei sis. tehtaan takuuta eikä mitään muuta. ovat käytettyjä tms. Amerikan verkkovirta ei myöskään vastaa eurooppalaista....että eikun tilaamaan!

        aivan..ja lisääpä rahdit ja muut koneeseen tehtävät muutokset että saat sopimaan suomen "oloihin"...että ei ku tilaamaan!ja ilman takuita...


      • unknown
        moro1 kirjoitti:

        aivan..ja lisääpä rahdit ja muut koneeseen tehtävät muutokset että saat sopimaan suomen "oloihin"...että ei ku tilaamaan!ja ilman takuita...

        Mitäpä jos ottaisitte selvää asioista ennen kuin alatte nysväämään tuollaista paskaa...

        Muutettaessa kirby suomen sähköverkkoon kuluja tulee 260$ asennus 20$ ja rahti suomeen maksaa 50$ joten taitaa jäädä imurin hinnaksi (verojen kanssa) paljon paljon vähemmän kuin 3,5 tonnia(€)...


      • ...
        unknown kirjoitti:

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....

        Harmi vain ettei jenkkien sähkövehkeet toimi täällä Suomessa. Mutta jos tilaat niin tilaa mullekin!!


      • .....................
        unknown kirjoitti:

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....

        Hei vaan hei!
        Meillä kävi eilen myös esittelijä ja hän oli oikein mukava nuori mies. Esitteli tuotteensa ja hinnan ja vielä sanoi että jos haluatte ostaa niin hyvä. Mutta että eivät harrasta pakkomyyntiä. Emme ostaneet Kirbyä mieheni kanssa mutta olemme hyvin tyytyväisiä ja mahdollisesti tulevaisuudessa ostamme häneltä tuotteen. Suosittelimme häntä eteenpäin, koska oli niin hyväkäytöksinen että uskon tuttuni pitävän myös hänestä sekä Kirbystä.


      • Ei mene juttusi läpi, ei.

        Nimittäin JOS näillä edustajilla liikkuisi palkka siinä 2000 - 5000, ei tämä edustaja joka meillä tänään kävi ajaisi missään nimessä vanhalla volkkarilla, jossa TUULILASIN KULMA OLI TEIPATTU JEESUSTEIPILLÄ KIINNI!

        Eli meneppäs sinä takaisin sinne mistä tulitkin ja ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne mitään paskaa vinkumaan.

        Sitäpaitsi juttelimme tämän kyseisen eittelijän kanssa hinnoista kun siitä tuli vähän erimielisyyksiä että kun amerikassa niin alhaiset palkat suurimmalla osalla väestöllä, ettei tätä euron hintaa voi pistää samanlaisena sinne.. Eli miksi hinta oli niin suuri ja kuinka paljon tuota menee näinollen kaupaksi. Hän kertoi että hyvä kun 5 - 7 Kirbya kuukaudessa.. Se pyörii yleensä tosiaan sen neljän tai viiden paikkeilla että sen verran suuri tuo hinta kuitenkin on, vaikka esittelykoneesta saakin alennusta sen 500€ kun käytetty. Uuden koneen hinnaksi hän kertoi 3500€ joka osoittautui kyllä liian kovaksi hinnaksi minulle ja puolisolleni vaikka minäkin saan palkkaa jo 1600€.

        Mutta sitä en sano etteikö kone olisi ollut ihan pirun hyvä! Paras "imuri" mitä olen ikinä nähnyt!

        Ongelmaksi osoittautui ainoastaan se, että yksinkertaisesti niin paljon monitoimikoneesta vaatii jo sen että sitä käyttää päivittäin, jota täällä ei tarvitse tehdä. Kesäisin matot pestään ulkona joka on mukavaa kesähommaa, lattiat imuroidaan tavallisella imurilla ja lentävistä pölyistä ei ole huolta kun kesäisin ovet ovat aina auki, omakotitalossa kun asutaan.
        Ainoa joka jäi harmittamaan oli mattojen "kuivapesu" paikallaan, lattioiden lakkausominaisuus (joka ei kyllä olisi tullut tarpeen kuin ehkä kerran ikinä), koneen hurmaava imuteho turbosuuttimella, ja sänkyjen helppo imurointi. Mutta 3500 siitä? - Ei kiitos. Vähän liian karkea hinta. 2000€ olisin vielä mielelläni maksanutkin sillä normaali pölynimuri se ei todellakaan ollut eikä sitä siihen voi edes verrata.

        Kiitos ja kumarrus.


      • Supperi

        Kirby esittelijät saavat työpaikkansa niin, että he käyvät ensin paikassa A ja sitten he pyytävät siellä asiakastaan kirjoittamaan lomakkeeseen paikkoja B (numeroita ja nimiä henkilöistä joita saattaisi ilmainen esittely kiinnostaa). Sitten sieltä taas ja joskus tulee vähemmän, joskus enemmän mutta aina siellä joku on ja esittely on ilmainen joten miksi ei mikäli aikaa riittää.

        "Normaalisti" esittely kestää tunnista parista kolmeen, mutta kuten eräs esittelijä hauskasti lausahti "mutta mikäli isäntä on kova väittelemään, saattaa aikaa mennä useampi tunti".
        Virallisten sääntöjen mukaan esittely loppuu siihen kun asiakas on sanonut ei tai juu. Ihan alussa jo he tekevät selväksi etteivät myy pakosti.. Eli jos ei kone kiinnosta, se ei kiinnosta ja sillä siisti. Esittelijän työ on tällöin tehty niinkuin kaikki tarvittavakin.


      • kirbykirby
        unknown kirjoitti:

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....

        älä unohtda hankkia muuntaja, senkin tollo..... ja varaa liput sinne jos joudut tarvita jotain...heh...


      • aeriolsfe
        ... kirjoitti:

        Harmi vain ettei jenkkien sähkövehkeet toimi täällä Suomessa. Mutta jos tilaat niin tilaa mullekin!!

        kovaa hommaa


      • PETTYNYT & VIHAINEN
        aeriolsfe kirjoitti:

        kovaa hommaa

        Olin siellä töissä vähä aikaa ja palkasta aluks sanottii et 9€ tunti sit en saannutkaa edes sen verran mitä olin ansainnu (provisio)...puolet palkasta puuttui ja yritin soittaa henkilölle joka yllätys yllätys EI VASTANUT ikinä tai tekstanut takaisin..:D
        Olin siellä ajanvaraaja..eli soitin ihmisten kotiin ja varasin ajan milloin voi tulla esittelemään, ei siinä mitään muuten kun että joka varauksesta piti saada 5€ JOS VALITSI provision,,,ite mulle valittiin automaattisesti toi ja silti en saanu edes tuonkaa verran mitä piti,,,
        aika kusetus paikka sekin..en suosittele! En suosittele työpaikkaa jossa palkka on iha eri ku mitä on sovittu ja muutenki vähemmän kuin mitä olisi pitänyt saada edes provisiolla!!


      • Justttt
        ... kirjoitti:

        tiedoksi vain, että ne eivät ole ns. aitoja elikkä niihin ei sis. tehtaan takuuta eikä mitään muuta. ovat käytettyjä tms. Amerikan verkkovirta ei myöskään vastaa eurooppalaista....että eikun tilaamaan!

        Justiinsa.Amerikassa "varmasti" myydään laittomia kopioita, kun siellä haastetaan oikeuteen pierusta ja joutuu oikeuteen naurusta.


      • että näin
        unknown kirjoitti:

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....

        Eli kone on kiinnostanut mutta ei ole voinut hankkia taloudellisista syistä.


      • työntekijä kirby

        Itse ollut KWW:llä kohta vuoden töissä, ja palkka tulee aina säännöllisesti ja aivan oikein maksettuna. Muutenkin mahtava työpaikka, jossa työtä tekevää arvostetaan, kannustetaan ja palkitaan. ja palkka huomattavasti parempi kuin 10vuoden opiskeluilla ja saman verran työkokemusta omaavalla. ei valittamista!


      • ee
        unknown kirjoitti:

        Minulla kävi kirby esittelijä. Kaikki meni hyvin niin kauan kunnes hän esitti laitteen hinnan. Kauhistuin 3,5 tonnin hinnasta... Ajattelin et eihän noin ruman näköinen härveli voi noin paljon maksaa...

        Etsin siis netistä kirbyn oikean hinnan.. ja uskokaa tai älkää mutta amerikassa tämä härveli maksaa vain 965€...

        Täytyy siis todeta että suuret on katteet suomalaisilla myyjillä....

        Ostamalla koneen ulkomailta vaihdat myös shköliitännät (samat kun jenkeissä ei käy suomessa) ja suomesta ett myöskään saa siihen huoltoa etkä mitään puhdistus aineita ei pölypusseja ei kertakaikkiaan mitään sillä Kirby suomessa myy vain tuoteita omille asiakkaille kuulema , ja niin se vaan on. Eli kun se ulkomailta tilattu menee rikki tai siis joku pieni osa niin täältä ett sitä saa.


      • hop3
        unknown kirjoitti:

        Mitäpä jos ottaisitte selvää asioista ennen kuin alatte nysväämään tuollaista paskaa...

        Muutettaessa kirby suomen sähköverkkoon kuluja tulee 260$ asennus 20$ ja rahti suomeen maksaa 50$ joten taitaa jäädä imurin hinnaksi (verojen kanssa) paljon paljon vähemmän kuin 3,5 tonnia(€)...

        mutta olet edelleen ilman takuuta ja kaikki tarvikkeet joudut amerikanmaasta tilaamaan ja koska ovat ne edulliset yleensä varastettuja niin sinulle ei mitään toimiteta . Tavaraa kun ainoastaan sarjanumeroilla saa. Kirby ei amerikassa maksa 900-1000 euroa


      • hop3
        Ei mene juttusi läpi, ei. kirjoitti:

        Nimittäin JOS näillä edustajilla liikkuisi palkka siinä 2000 - 5000, ei tämä edustaja joka meillä tänään kävi ajaisi missään nimessä vanhalla volkkarilla, jossa TUULILASIN KULMA OLI TEIPATTU JEESUSTEIPILLÄ KIINNI!

        Eli meneppäs sinä takaisin sinne mistä tulitkin ja ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne mitään paskaa vinkumaan.

        Sitäpaitsi juttelimme tämän kyseisen eittelijän kanssa hinnoista kun siitä tuli vähän erimielisyyksiä että kun amerikassa niin alhaiset palkat suurimmalla osalla väestöllä, ettei tätä euron hintaa voi pistää samanlaisena sinne.. Eli miksi hinta oli niin suuri ja kuinka paljon tuota menee näinollen kaupaksi. Hän kertoi että hyvä kun 5 - 7 Kirbya kuukaudessa.. Se pyörii yleensä tosiaan sen neljän tai viiden paikkeilla että sen verran suuri tuo hinta kuitenkin on, vaikka esittelykoneesta saakin alennusta sen 500€ kun käytetty. Uuden koneen hinnaksi hän kertoi 3500€ joka osoittautui kyllä liian kovaksi hinnaksi minulle ja puolisolleni vaikka minäkin saan palkkaa jo 1600€.

        Mutta sitä en sano etteikö kone olisi ollut ihan pirun hyvä! Paras "imuri" mitä olen ikinä nähnyt!

        Ongelmaksi osoittautui ainoastaan se, että yksinkertaisesti niin paljon monitoimikoneesta vaatii jo sen että sitä käyttää päivittäin, jota täällä ei tarvitse tehdä. Kesäisin matot pestään ulkona joka on mukavaa kesähommaa, lattiat imuroidaan tavallisella imurilla ja lentävistä pölyistä ei ole huolta kun kesäisin ovet ovat aina auki, omakotitalossa kun asutaan.
        Ainoa joka jäi harmittamaan oli mattojen "kuivapesu" paikallaan, lattioiden lakkausominaisuus (joka ei kyllä olisi tullut tarpeen kuin ehkä kerran ikinä), koneen hurmaava imuteho turbosuuttimella, ja sänkyjen helppo imurointi. Mutta 3500 siitä? - Ei kiitos. Vähän liian karkea hinta. 2000€ olisin vielä mielelläni maksanutkin sillä normaali pölynimuri se ei todellakaan ollut eikä sitä siihen voi edes verrata.

        Kiitos ja kumarrus.

        Moikka kaikki ei laita rahansa autoon. Mutta harva Kirby myyjän palkka alle 3000 jää sen verran TIEDÄN. 5-7 kauppaa tekee 2500-3000 kilsat.


      • KUSETUS1
        hop3 kirjoitti:

        Moikka kaikki ei laita rahansa autoon. Mutta harva Kirby myyjän palkka alle 3000 jää sen verran TIEDÄN. 5-7 kauppaa tekee 2500-3000 kilsat.

        Miksi valehtelet, että kilsat?? Te ette maksa kilometrikorvauksia, vaan maksatte veroja sun muita maksuja kiertämällä palkan kilometrikorvauksina!!

        T: Todella tyytyväisesti ex työntekijä

        Ps. siellähän saa sen yli 5 kauppaa vain ne joille annatte tietäen ne parhaat paikat.


      • uhriksi huijattu

        Olen kauhuissani kirbymyyntihuijauksesta, kun myyjä tunkeutui toissapäivänä kotiini. Minulle soitettiin, ettei olla myymässä mitään vaan tehdään tutkimusta siivouksesta ja kun vastaan muutamaan kysymykseen niin pääsen arvontaan jossa palkintona on maton pesu. Epäilytti asia kun "voitin" ja sanoin yhä etten osta mitään. Ymmärsin kyseessä olevan siivousfirma, mistään laitteesta ei kerrottu. Pesu veisi aikaa jotain 1 tai 2 tuntia, ainakaan ei pyydetty varaamaan enempää aikaa. En saanut kysymyksiini vastausta. Sovittin pesun ajankohta. Asia painoi mieltäni ja teki mieli perua kun arvelin, että puh nro jäi muistiin. Sitten su-iltana soitti nainen varmistaen, että olen ma klo 12 kotona ja nyt piti asialle varata useampi tunti. Ymmärsin puheesta, että tämä soittaja itse tulee. Taas ihmettelin pesun kestoa. Kotiini tuli eri nainen, äänen perusteella kysyin, ettet olekaan sama joka soitti. Vasta nyt selvisi, että kyseessä on kaupittelu ja painajaismaista se olikin. Valkoisella lakanalla päällystettyä vuodettani imuroidessaan puhui sontakasassa nukkumisesta ellei sitä puhdisteta Kirbyllä. Pihalta pitäisi puunlehdet puhaltaa kadulle ( tapauksessani menisi naapurin pihallekin) ja mitenhän märkä mössö puhalletaan räystäskouruista
        ( leviäisi alla oleviin portaisiin, ikkunoihin ym). 2 tunnin kidutuksen jälkeen kielsin pesemästä mattoa, koska en osta konetta. Mitähän aivopesua olisi tullut jos olisin odottamallaan tavalla vastannut kysymykseensä, että miksi en osta. Tässä on vain osa älyttömistä asioista, joita tuon 2 tunnin aikana ilmaantui.kodissani. Niin suututtaa.


      • uhri minäkin
        uhriksi huijattu kirjoitti:

        Olen kauhuissani kirbymyyntihuijauksesta, kun myyjä tunkeutui toissapäivänä kotiini. Minulle soitettiin, ettei olla myymässä mitään vaan tehdään tutkimusta siivouksesta ja kun vastaan muutamaan kysymykseen niin pääsen arvontaan jossa palkintona on maton pesu. Epäilytti asia kun "voitin" ja sanoin yhä etten osta mitään. Ymmärsin kyseessä olevan siivousfirma, mistään laitteesta ei kerrottu. Pesu veisi aikaa jotain 1 tai 2 tuntia, ainakaan ei pyydetty varaamaan enempää aikaa. En saanut kysymyksiini vastausta. Sovittin pesun ajankohta. Asia painoi mieltäni ja teki mieli perua kun arvelin, että puh nro jäi muistiin. Sitten su-iltana soitti nainen varmistaen, että olen ma klo 12 kotona ja nyt piti asialle varata useampi tunti. Ymmärsin puheesta, että tämä soittaja itse tulee. Taas ihmettelin pesun kestoa. Kotiini tuli eri nainen, äänen perusteella kysyin, ettet olekaan sama joka soitti. Vasta nyt selvisi, että kyseessä on kaupittelu ja painajaismaista se olikin. Valkoisella lakanalla päällystettyä vuodettani imuroidessaan puhui sontakasassa nukkumisesta ellei sitä puhdisteta Kirbyllä. Pihalta pitäisi puunlehdet puhaltaa kadulle ( tapauksessani menisi naapurin pihallekin) ja mitenhän märkä mössö puhalletaan räystäskouruista
        ( leviäisi alla oleviin portaisiin, ikkunoihin ym). 2 tunnin kidutuksen jälkeen kielsin pesemästä mattoa, koska en osta konetta. Mitähän aivopesua olisi tullut jos olisin odottamallaan tavalla vastannut kysymykseensä, että miksi en osta. Tässä on vain osa älyttömistä asioista, joita tuon 2 tunnin aikana ilmaantui.kodissani. Niin suututtaa.

        Samat jutut oli minullekin soittaneella naisella, vastasin viiteen kysymykseen ja kahden viikon päästä minulle ilmoitettiin että olin voittanut maton tai vuoteen pesun. Tarvitsisi vain varata aika niin homma tultaisiin tekemään.Kuvittelin koko ajan olevani jonkin siivousfirman kanssa tekemisissä. No nuori mies tuli sitten laatikon kanssa olohuoneeseeni ja alkoi purkaa tavaroitaan. Laittoin minut imuroimaan ja jokaisen imuroinnin jälkeen taivasteli kuinka ihminen voi asua kaiken sen pölyn ja lian keskellä, mitä imurin suodattimeen kertyi. Kehuin konetta, mutta sanoin kyllä tulevani toimeen omilla imureillani. No siinä vaiheessa sitten jo ymmärsinkin, että tämä mies ei ole mikään muu kuin myyntitykki. Ilmoitin etten todellakaan mitään tule ostamaan mutta saahan sitä esitellä. Toista tuntia siinä sitten laitetta esiteltiin kyselin laitteesta ja sen toiminnasta. En tiedä vaikuttiko uuden karhea Audi autokatoksessa (pienestä palkasta ja säästämisestä saadut eurot kerättynää) vai mikä, mutta hinta tällä ihmelaitteella olisi ollut 4 500 euroa !!! Ilmeisesti mies pikkuhiljaa alkoi uskoa, että mitään kauppoja ei synny ja hän alkoi kerätä tavaroitaan kasaan. Kysyin että joko se matto pian pestään, niin hän ilmoitti ettemme olleet tarpeeksi kiinnostuneita hänen tuotteestaan, mitään pesua ei siis tulekaan. Aiemmin hän oli vielä kertonut saavansa palkintomatkan ulkomaille kunhan vielä saa muutaman koneen myytyä.( yritti saada säälipisteitä, jotta olisin heltynyt ostamaan). Sanoin että meille oli luvattu pesu, joka todellakin oli aikomus tällä käynnillä tehdä. Kysyin, oliko puhelinkeskustelut nauhoitettu, mies väitti että kyllä. Puhelimessa kuulemma mainitaan aina myös että on kyse tuote-esittelystä. No ehkä oli hyvä että matto jäi pesemättä, olisi ollut vielä sekin harmi, että matto olisi mennyt ihan pilalle, vaikka se jo vanha onkin. Sai sitten olla vihon viimeinen kotiesittelyt minun kohdallani.


    • mahtavaa

      itse myyn kirby koneita. on uskomaton laite! jos on ennakkoluuloja niin ota esittely!

      • ssssssssssssssss

        Meillä kävi eilen Kirby -esittelijä. Laite on ruma ja kovaääninen. Esittelijä sanoi, että volyymit hiljenevät kun asennetaan pölypussi. Esittelijä oli meillä kolme tuntia ja syötti puujalkavitsejä taukoamatta. Todella raskas kaveri. Kirbyimuri pitää ostaa heti, jotta saa alennuksen. Arvo laskee siis n. 700 euroa esittelyn aikana.

        Tänään soitin kaverilleni, jolla on ko. imuri. Hän sanoi, että pitää kamalaa ääntä, on raskas ja vaivalloinen käyttää. Ei mene mm. kynnyksien yli jne. Eli kannattaa miettiä todella tarkkaan laittaako rahansa moiseen. Katsokaa ensin vaikka osto -ja myyntipalstoilta josko imuria saisi käytettynä.

        Haiskahtaa huijaamiselta koko imurikauppa..


      • imurista
        ssssssssssssssss kirjoitti:

        Meillä kävi eilen Kirby -esittelijä. Laite on ruma ja kovaääninen. Esittelijä sanoi, että volyymit hiljenevät kun asennetaan pölypussi. Esittelijä oli meillä kolme tuntia ja syötti puujalkavitsejä taukoamatta. Todella raskas kaveri. Kirbyimuri pitää ostaa heti, jotta saa alennuksen. Arvo laskee siis n. 700 euroa esittelyn aikana.

        Tänään soitin kaverilleni, jolla on ko. imuri. Hän sanoi, että pitää kamalaa ääntä, on raskas ja vaivalloinen käyttää. Ei mene mm. kynnyksien yli jne. Eli kannattaa miettiä todella tarkkaan laittaako rahansa moiseen. Katsokaa ensin vaikka osto -ja myyntipalstoilta josko imuria saisi käytettynä.

        Haiskahtaa huijaamiselta koko imurikauppa..

        3500€ ,naurettavaa rahastusta ja pakkosyöttöä.Kamala ääni ja eräs ystävänikin poltti pesulaitteella kalliit patjansa.Yrityksessä ei oteta kantaa mihinkään.Porukka vaihtuu koko ajan ...älkää vaan ostako moista vehjettä.!!!


      • ei tykänny
        imurista kirjoitti:

        3500€ ,naurettavaa rahastusta ja pakkosyöttöä.Kamala ääni ja eräs ystävänikin poltti pesulaitteella kalliit patjansa.Yrityksessä ei oteta kantaa mihinkään.Porukka vaihtuu koko ajan ...älkää vaan ostako moista vehjettä.!!!

        Meillä kävi kirby esittelijä aikoja sitten.. Ensin puhelimitse pommittivat vaikka kuinka monta päivää, jotta luovutimme ja sovimme näyttöajan.. Nuori likka meille sitten saapui imureineen.. Meille oli sanottu että esittelyyn menee noin tunti.. No just joo.. jos jonkin moista osaa näytettiin ja tupakilla käytiin vähän väliin.. aikaa meni kolme tuntia!!! Meillä oli menoa vielä illalla ja tästä ilmoitin esittelijälle.. "juu ei tässä enää kauaa mene!" Kävit itse koiran kanssa ulkona välillä ja isäntä jatkoi kuuntelua.. Laitoin itseni juhlakuntoon siinä samalla ja monesti mainitsin nätisti että meillä on nyt menoa, kiitos mutta ei kiitos! Kun lopulta tajusi että nyt pitää poistua kun olimme itse jo lähdössä..niin eikö neidin auto hajonnut pihaamme ja sitä sitten piti vielä lykkiä käymään.. Hän ei tainnut kauaa olla alalla, koska auto oli todella vanha!
        Olihan tuo imuri niin uskomaton ja tuli niin puhdasta ja allergiat hävii ja pesee ja hio ja vaikka mitä.. Mutta ääni oli todella kauhea! Kerrostalossa joutuisi aina laittamaan ilmoitustaululle lapun naapureille "pahoittelen tänään imuroimme!" Kone näytti todella kömpelöltä ja todella raskaalta. No sitä nostellessa ja siirrellessä ei tarttis tietty salille mennä.
        Meihin kone ei iskenyt, ei varsinkaan hintansa puolesta! Uskomatonta!
        Veljelleni soitteli myös kirby esittelijä todella usein. Monesti veljeni ilmoitti että olen nyt töissä ja todella huono hetki puhua tai että kiitos mutta minua ei kiinnosta. Puheluita vaan tuli ja tuli, samana päivänä pari kertaa. Lopulta veljeltäni meni hermo ja sanoi että tämä on jo ahdistelua! Soittelu loppui siihen.
        Että näin.. ei siis mitään positiivista jäänyt tästä mieleen!


      • Haiskahtaako - kyllä..
        ssssssssssssssss kirjoitti:

        Meillä kävi eilen Kirby -esittelijä. Laite on ruma ja kovaääninen. Esittelijä sanoi, että volyymit hiljenevät kun asennetaan pölypussi. Esittelijä oli meillä kolme tuntia ja syötti puujalkavitsejä taukoamatta. Todella raskas kaveri. Kirbyimuri pitää ostaa heti, jotta saa alennuksen. Arvo laskee siis n. 700 euroa esittelyn aikana.

        Tänään soitin kaverilleni, jolla on ko. imuri. Hän sanoi, että pitää kamalaa ääntä, on raskas ja vaivalloinen käyttää. Ei mene mm. kynnyksien yli jne. Eli kannattaa miettiä todella tarkkaan laittaako rahansa moiseen. Katsokaa ensin vaikka osto -ja myyntipalstoilta josko imuria saisi käytettynä.

        Haiskahtaa huijaamiselta koko imurikauppa..

        Erehdyin kerran kyseisen lehdessä annetun lupauksen voimalla koulutukseen, tietämättä oikeastaan mihin olin hakemassa. Luulin meneväni haastatteluun, mutta minulle annettiinkin mahdollisuus monipäiväiseen koulutukseen imurin myyjänä.
        Vieläkin naurattaa moinen sähläys, mutta ikäväkyllä taitaa varsin moni langeta näihin myyntipuheisiin ja agressiiviseen tyyliin "ottaa joukkoonsa". Jos hetkeäkään näissä nk. rekryyttitilaisuuksissa antaa järkensä puhua, valitsee äkkiä suunnan ulko-oven suuntaan ja mielii rehdin leipäpuun pariin.

        Itse lähdin 1. päivän jälkeen tehokoulutuksesta sopimuspaperi kädessä, ei siksi että olisin moista koskaan allekirjoittanut - vaan silkasta uteliaisuudesta mielettömien ehtojen suhteen ja siksikin että sitä niin tuputettiin matkaan. Todellisuudessahan koulutus keskittyi tulevienmyyjien hullaannuttamiseen upean laitteen ominaisuuksista, leveän leivän lupailuissa ja helpoista kaupoista. Todellisuudessa ei se laite nyt niin ylivoimainen ole, ruma rohjo joka meluaa kuin mikäkin, mutta kun siinä on se ledikin joka näyttää roskat.. heh heh..
        Leveän leivän saavutat kunhan myyt tuttavasi ja ystäväsi asiakkaiksi ja mikä parasta saatat jopa saada kintuillesi mikäli et myy tiettyä määrää laitteita.. toisaalta jos myyt sinulla on mahdollisuus itselläsi saada tuo upea laite.
        Lisäksi, monta asiaa olisi pitänyt ilmaista toisin kuin todellisuudessa, yrityksille kyseistä laitetta ei saisi myydä, asiakkaille olisi pitänyt esittää asia kuin mitään tietämättömille tyhmyreille erittäin agressiivisesti.. ja tärkeintä ehdottomasti on kaupanteko - viis siitä jos perheen äippä pistäisi asuntosäästötilinsä tyhjäksi..

        Kun yhden päivän sitä terhakkaa koulutusta seurasin, kuuntelin kaikki valttipuheet ja esittelyt, sain yhtenä hetkenä osakseni mieletöntä imartelua ja toisena varsin hyökkäävää "mites on eikö olekkin hyvä", "eiköhän me tehdä se sopimus nyt heti" lauseita plus kaiken hyvän lisäksi demonstraatioiden palkkana on mokkatakissani ikuinen tahra.. olin valmis miltei kaikkeen muuhun kuin laitteen-myyjäksi.

        Samana iltana katselin mokoman laitteen tietoja internetistä ja ne vain vahvistivat kantaani, ettei moiseen ansaan viitsi astua. Hintoja löytyi laidasta laitaan ja yleensä huomattavasti alempana. Toisaalta muu informaatio liittyen laitteeseen ja sen myyntiin ei ollut kovinkaan imartelevaa.
        Seuraavana päivänä ilmoitin kouluttajalle, että minun kohdaltani sai nyt koulutukset jäädä - mokoma löi luurin korvaan.

        Mainittakoon tässä, yrityksen tyyliin (tai ehkäpä vain juuri kyseisen toimipisteen kohdalla)kuului, ilmaista oma nimi hyvin epäselvästi vastattaessa puhelimeen, itselleni selvisi pääjehun nimi vasta luettuni sen. Tyyliin kuului myös koulutuksen aikana kahdenkeskinen "muka" informatiivinen keskustelu, suljettujen ovien takana - oikeasti siinä keskustelussa ei paljon muuta saanut kuin että: voi voi kun minulla on likainen sänky kun minulla ei ole kirbyä (kouluttajienpää kylläkin puhui pölykirppujen paskasta sängyssä)

        Ja se alussa mainitsemani sopimuspaperi, pienellä työnlainsäädännön tutkimisella voi itse päätellä mitä kyseisellä paperilla sopii tehdä. Allekirjoittamista tuskin monikaan ajattelisi tarkemmin ehtoja tutkittuaan. Päivänvaloa sopimus ei kestä, ja se mainitaanhan siinä itsessäänkin, sopimusta ei saa näet näyttää muille osapuolille. (näin ainakin vuonna 2006 oli sopimus määritelty)

        Yks kaikki, tänäkin päivänä www.mol.fi sivustolla haetaan kyseisen imurin myyntiin ajanvaraajia - ts. työtä riittää sillä saralla ja nähtävästi hyväuskoisiakin.


      • Haiskahtaako - kyllä.. kirjoitti:

        Erehdyin kerran kyseisen lehdessä annetun lupauksen voimalla koulutukseen, tietämättä oikeastaan mihin olin hakemassa. Luulin meneväni haastatteluun, mutta minulle annettiinkin mahdollisuus monipäiväiseen koulutukseen imurin myyjänä.
        Vieläkin naurattaa moinen sähläys, mutta ikäväkyllä taitaa varsin moni langeta näihin myyntipuheisiin ja agressiiviseen tyyliin "ottaa joukkoonsa". Jos hetkeäkään näissä nk. rekryyttitilaisuuksissa antaa järkensä puhua, valitsee äkkiä suunnan ulko-oven suuntaan ja mielii rehdin leipäpuun pariin.

        Itse lähdin 1. päivän jälkeen tehokoulutuksesta sopimuspaperi kädessä, ei siksi että olisin moista koskaan allekirjoittanut - vaan silkasta uteliaisuudesta mielettömien ehtojen suhteen ja siksikin että sitä niin tuputettiin matkaan. Todellisuudessahan koulutus keskittyi tulevienmyyjien hullaannuttamiseen upean laitteen ominaisuuksista, leveän leivän lupailuissa ja helpoista kaupoista. Todellisuudessa ei se laite nyt niin ylivoimainen ole, ruma rohjo joka meluaa kuin mikäkin, mutta kun siinä on se ledikin joka näyttää roskat.. heh heh..
        Leveän leivän saavutat kunhan myyt tuttavasi ja ystäväsi asiakkaiksi ja mikä parasta saatat jopa saada kintuillesi mikäli et myy tiettyä määrää laitteita.. toisaalta jos myyt sinulla on mahdollisuus itselläsi saada tuo upea laite.
        Lisäksi, monta asiaa olisi pitänyt ilmaista toisin kuin todellisuudessa, yrityksille kyseistä laitetta ei saisi myydä, asiakkaille olisi pitänyt esittää asia kuin mitään tietämättömille tyhmyreille erittäin agressiivisesti.. ja tärkeintä ehdottomasti on kaupanteko - viis siitä jos perheen äippä pistäisi asuntosäästötilinsä tyhjäksi..

        Kun yhden päivän sitä terhakkaa koulutusta seurasin, kuuntelin kaikki valttipuheet ja esittelyt, sain yhtenä hetkenä osakseni mieletöntä imartelua ja toisena varsin hyökkäävää "mites on eikö olekkin hyvä", "eiköhän me tehdä se sopimus nyt heti" lauseita plus kaiken hyvän lisäksi demonstraatioiden palkkana on mokkatakissani ikuinen tahra.. olin valmis miltei kaikkeen muuhun kuin laitteen-myyjäksi.

        Samana iltana katselin mokoman laitteen tietoja internetistä ja ne vain vahvistivat kantaani, ettei moiseen ansaan viitsi astua. Hintoja löytyi laidasta laitaan ja yleensä huomattavasti alempana. Toisaalta muu informaatio liittyen laitteeseen ja sen myyntiin ei ollut kovinkaan imartelevaa.
        Seuraavana päivänä ilmoitin kouluttajalle, että minun kohdaltani sai nyt koulutukset jäädä - mokoma löi luurin korvaan.

        Mainittakoon tässä, yrityksen tyyliin (tai ehkäpä vain juuri kyseisen toimipisteen kohdalla)kuului, ilmaista oma nimi hyvin epäselvästi vastattaessa puhelimeen, itselleni selvisi pääjehun nimi vasta luettuni sen. Tyyliin kuului myös koulutuksen aikana kahdenkeskinen "muka" informatiivinen keskustelu, suljettujen ovien takana - oikeasti siinä keskustelussa ei paljon muuta saanut kuin että: voi voi kun minulla on likainen sänky kun minulla ei ole kirbyä (kouluttajienpää kylläkin puhui pölykirppujen paskasta sängyssä)

        Ja se alussa mainitsemani sopimuspaperi, pienellä työnlainsäädännön tutkimisella voi itse päätellä mitä kyseisellä paperilla sopii tehdä. Allekirjoittamista tuskin monikaan ajattelisi tarkemmin ehtoja tutkittuaan. Päivänvaloa sopimus ei kestä, ja se mainitaanhan siinä itsessäänkin, sopimusta ei saa näet näyttää muille osapuolille. (näin ainakin vuonna 2006 oli sopimus määritelty)

        Yks kaikki, tänäkin päivänä www.mol.fi sivustolla haetaan kyseisen imurin myyntiin ajanvaraajia - ts. työtä riittää sillä saralla ja nähtävästi hyväuskoisiakin.

        Olin kans siellä töissä kuukauden, eikä firma maksanut palkkaa ollenkaan. Nyt olen haastamassa firmaa oikeuteen niin pian kuin mahdollista. Kaikki, jotka eivät ole saaneet luvattua palkkaa sieltä, voivat laittaa minulle meiliä osoitteeseen [email protected].


      • Kouluttaja firmassa
        ssssssssssssssss kirjoitti:

        Meillä kävi eilen Kirby -esittelijä. Laite on ruma ja kovaääninen. Esittelijä sanoi, että volyymit hiljenevät kun asennetaan pölypussi. Esittelijä oli meillä kolme tuntia ja syötti puujalkavitsejä taukoamatta. Todella raskas kaveri. Kirbyimuri pitää ostaa heti, jotta saa alennuksen. Arvo laskee siis n. 700 euroa esittelyn aikana.

        Tänään soitin kaverilleni, jolla on ko. imuri. Hän sanoi, että pitää kamalaa ääntä, on raskas ja vaivalloinen käyttää. Ei mene mm. kynnyksien yli jne. Eli kannattaa miettiä todella tarkkaan laittaako rahansa moiseen. Katsokaa ensin vaikka osto -ja myyntipalstoilta josko imuria saisi käytettynä.

        Haiskahtaa huijaamiselta koko imurikauppa..

        Muistutathan kaveriasi Kirbyn elinikäisestä palvelu-takuusta, eli ei muutakuin meille soittoa, myyjälle tai firmalle, niin tullaan neuvomaan laitteen käytössä, niin saadaan taas käyttö sujumaan :)


      • ee
        ssssssssssssssss kirjoitti:

        Meillä kävi eilen Kirby -esittelijä. Laite on ruma ja kovaääninen. Esittelijä sanoi, että volyymit hiljenevät kun asennetaan pölypussi. Esittelijä oli meillä kolme tuntia ja syötti puujalkavitsejä taukoamatta. Todella raskas kaveri. Kirbyimuri pitää ostaa heti, jotta saa alennuksen. Arvo laskee siis n. 700 euroa esittelyn aikana.

        Tänään soitin kaverilleni, jolla on ko. imuri. Hän sanoi, että pitää kamalaa ääntä, on raskas ja vaivalloinen käyttää. Ei mene mm. kynnyksien yli jne. Eli kannattaa miettiä todella tarkkaan laittaako rahansa moiseen. Katsokaa ensin vaikka osto -ja myyntipalstoilta josko imuria saisi käytettynä.

        Haiskahtaa huijaamiselta koko imurikauppa..

        Kirby ei missään nimessä ole raskas ja kynnykset se ottaa tosta noin vaan, joss ei niin silloin ei konetta osaa käyttää (tilaa uusi koulutus) myyjä tulee heti. Ääni on kova mutta niin on ferrari kin jos on tehoo on ääntä. EIKÄ HAISE


      • Nähnyt laitteen

        Kyllä pitääkin olla jo uskomaton laite kun samalla hinnalla saa 35 kunnollista imuria jotka tekevät saman työn jokainen.
        Taitaa hakea kaljaakin kaupasta...


      • SKunKKi
        imurista kirjoitti:

        3500€ ,naurettavaa rahastusta ja pakkosyöttöä.Kamala ääni ja eräs ystävänikin poltti pesulaitteella kalliit patjansa.Yrityksessä ei oteta kantaa mihinkään.Porukka vaihtuu koko ajan ...älkää vaan ostako moista vehjettä.!!!

        Miten "pesu-laitteella" voi polttaa patjat? :P Kaverin tutun koirako poltti?


    • koistinen simo

      juu eli kyseessähän ei ole mikään imuri vaan monitoimilaite. Koska itsehän sellaisen ostin ja sillon esittelyssä miettisemme vaimon kanssa ostoa, mutta nyt on kulunut noin vuosi ostopäivästä niin en voi muuta sanoa kuin aivan mahtava laite ja en kyllä kadu hetkeäkään kirbyn ostoa. Nyt on niin helppoa lyödä monta kärpästä yhdellä iskulla. Kiitos kirbylle.

      • Vihdoinkin puhdas koti

        Ostin Kirbyn kesällä -07. Mitä useimmin sitä käytän sen iloisemmaksi tulen,sillä koiran ja kissan karvat sekä hilse olivat ainainen näkö ja haju riesa joita en saanut pois tavallisella imurilla. Nyt Kirby syö pölypunkit, hilseet, karvat, hiekat ja kaiken sen roskan joka ei kuulu viihtyisään asumiseen. Kirby tekee monen elämän helpommaksi kun ei tarvitse imuroida niin usein kuin ennen. Osta ihmeessä, et tule katumaan.


      • malla99
        Vihdoinkin puhdas koti kirjoitti:

        Ostin Kirbyn kesällä -07. Mitä useimmin sitä käytän sen iloisemmaksi tulen,sillä koiran ja kissan karvat sekä hilse olivat ainainen näkö ja haju riesa joita en saanut pois tavallisella imurilla. Nyt Kirby syö pölypunkit, hilseet, karvat, hiekat ja kaiken sen roskan joka ei kuulu viihtyisään asumiseen. Kirby tekee monen elämän helpommaksi kun ei tarvitse imuroida niin usein kuin ennen. Osta ihmeessä, et tule katumaan.

        maksettu viesti.. Ns. tavalliset imurit tekevät aivan saman asian..Heh.....
        Tietysti jokaisen oma asia mitä maksaa imuristaan..Ei se tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • taatusti tee
        malla99 kirjoitti:

        maksettu viesti.. Ns. tavalliset imurit tekevät aivan saman asian..Heh.....
        Tietysti jokaisen oma asia mitä maksaa imuristaan..Ei se tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

        Ei voi verrata marketin tavallisia imureita eli "puhaltimia" ja Kirbyn Sentria monitoimilaitetta.
        Sama asia kuin vertaisi Ladaa ja Mersua.


      • järkevä maalainen
        taatusti tee kirjoitti:

        Ei voi verrata marketin tavallisia imureita eli "puhaltimia" ja Kirbyn Sentria monitoimilaitetta.
        Sama asia kuin vertaisi Ladaa ja Mersua.

        vai monitoimilaite. paremp ostaa 20e hiomakone mistä tahansa biltemasta ja hieromalaite ohlssonilta ja mitä vielä kirbys sisällään pitää niin saa halvemmalla ja PAREMMAT laitteet kuin joku integroitu hökötin .OLETTEKO TE KIRBYN OMISTAJAT KAHELEITA? ladaa ja mersua.. joo joo ja käytätte säännöllisesti niitä metelihierontalaitetta? niin isäntä hieroo emäntää joka ilta jotta saadaan hinnalle vastinetta.
        mammonan ostossa o iha turha sijoitaa 30v päähän sama kun ostas tietsassa aina parasta joka on huomenna vanha. jojo ha ja kuka pureskeli myyntipuheet tuliko faktaa monta prossaa.


      • ggh
        järkevä maalainen kirjoitti:

        vai monitoimilaite. paremp ostaa 20e hiomakone mistä tahansa biltemasta ja hieromalaite ohlssonilta ja mitä vielä kirbys sisällään pitää niin saa halvemmalla ja PAREMMAT laitteet kuin joku integroitu hökötin .OLETTEKO TE KIRBYN OMISTAJAT KAHELEITA? ladaa ja mersua.. joo joo ja käytätte säännöllisesti niitä metelihierontalaitetta? niin isäntä hieroo emäntää joka ilta jotta saadaan hinnalle vastinetta.
        mammonan ostossa o iha turha sijoitaa 30v päähän sama kun ostas tietsassa aina parasta joka on huomenna vanha. jojo ha ja kuka pureskeli myyntipuheet tuliko faktaa monta prossaa.

        Osta sinä vaan halpaa ja paljon ja monta kertaa. Me ostetaan hyvää vaan kerran, mutta ehkä sulla on raha tiukalla,


    • Lux-edustaja

      En tiedä tuosta kirbyn edustamisesta, mutta itse olen ollut yli seitsemän kuukautta Lux 1 Royal imurin edustajana keksipohjanmaalla, 68 kauppaa olen tehnyt, eikä ole tullut montaakaan peruutusta. Lukuun sisältyy viisi keskuspölynimuri kotia johon olen myynyt. Vorwerkkejä on tullut vastaan, ja yhteen sellaisen omistajan kotiin myynyt tämän. Lisäksi tuli tuo Hyla järjetelmä ja vaikka sillä on moottorisuulake matolla samanoloinen, niin räsymatosta lähti vielä sen jälkeen Luxilla pölyä. Saan esittelyt mukavasti, menen ovelta ovelle ja tulen ihmisten kanssa toimeen hyvin. Kodit, joissa asia ei kiinnosta, lähden saman tien enkä jää enää vääntämään, että saisiko esitellä.. Tottakai ammattiryhmää kohtaan on ennakkoluuloja, mutta on paljon mukavia ihmisiä ja perheitä joissa ollaan aidosti kiinnostuneita kodin siisteydestä. Keskiansioni tähän mennessä on ollut 1800 euroa kuukaudessa nettona. Jos olet kiinnostunut työstä, käy tutustumassa yrityksen sivuihin osoitteessa www.hedi.fi. Koulutuksesta ja esimiehen tuesta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, ainostaan hyvää. Mieti ja tutustu.

      • edustaja08

        Juu,ja kannattaa harkita myös kirby-edustajan työtä!Itse ainakin täynnä intoa, kun nään asiakkailla esim. lux-imurin.On melko varma kauppa tiedossa, kun huomaavat mitä lux jättää jälkeensä.Mutta todetkaa itse!


      • Ei koneita.

        Ylipuhtaus aiheuttaa sairauksia. Vähän pitää likaa olla, että vastustuskykyä tulee. Lattiaharjojen aikaan ei ollut astmaa.


      • Nähnyt laitteen
        edustaja08 kirjoitti:

        Juu,ja kannattaa harkita myös kirby-edustajan työtä!Itse ainakin täynnä intoa, kun nään asiakkailla esim. lux-imurin.On melko varma kauppa tiedossa, kun huomaavat mitä lux jättää jälkeensä.Mutta todetkaa itse!

        Ja jos emme usko niin valehtelet lisää...?


    • Tappelu

      Meillä kävi tänään kaveri pesemässä sohvan, viisi mattoa ja neljä patjaa tietenkin hieman lattioita.

      Puhdasta tuli.

      Emme kuitenkaan ostaneet, kun aika paljon pyysivät. Moni muukin asia jäi vaivaamaan tai ihmetyttämään firman touhuissa. Emme etukäteen tienneet mitään tästä hommasta, joten ennakkorepliikkejä tai muita emme osanneet odottaa. Nyt luettuani palstaa huomaan, kuinka koulutuksessa taidetaan antaa sanat suuhun.

      No joo, mukavahan tuollainen laite olisi. Onhan se vanhanaikaisen näköinen, mutta imutehoa ei käy kiistäminen. Meidän -70 -luvun sohvakin puhdistui niin, että hujaus kävi.

    • Rip Kirby

      Ostimme Kirbyn jokin aika sitten ja olemme innoissamme imuroineet ja pesseet mattoja ja patjoja sillä. Täytyy kokeilla kaikki lisävermeetkin josko niistä olisi hyötyä kodinhoidossa. Käsinsolmitut matot ainakin puhdistuivat uudenveroisiksi ja tuoksuvatkin raikkailta (niistä lähti järkyttävä määrä pölyä ja hiekkaa vaikka olimme ensin imuroineet tavallisella imurilla). Patjojen imuroinnin jälkeen ei ole nenä aamuisin tukossa.

      Laite on ok mutta muutama asia kannattaa ottaa huomioon.

      Ensiksi: Kova hinta. Kannattaa tinkiä reilusti alaspäin. Toisaalta laite on varmasti kestävämpi kuin tavallinen imuri, esim. letkua et saa millään hajalle ja koko laite on alumiinia eikä muovia. Kestää kuulemma 40 vuotta(?). Meidän perheessä joudutaan ostamaan uusi imuri 3-4 vuoden välein vaikka olisi kuinka kallis ja hyvä tai ainakin ostamaan erilaisia varaosia. Kirby olisi hyvä ostaa naapureiden tai sukulaisten kanssa yhdessä - mattoja ja patjoja ei tarvitse joka päivä pestä tai imuroida!

      Toiseksi: Kirby pitää aika kovaa ääntä. En tiedä tuleeko sitä käytettyä tavallisena imurina.

      Kolmanneksi: Myyntipuhe saattaa olla niin yliampuva että ostaja menee ansaan. Olisi mielenkiintoista äänittää puhe ja lähettää se allergialiittoon. Myyjä kertoi mm. että imurin käyttö estää hengitystiesairauksia ja vähentää allergioita. On olemassa tutkimuksia jotka kumoavat moiset väitteet. Myös jutut pölypunkkien ja niiden ulosteiden määrästä ja myrkyllisyydestä kuulostivat keksityiltä - en ainakaan löytänyt asiasta samanlaista tietoa mistään. Myyjällä pitäisi olla mustaa valkoisella (ei kuitenkaan Eräs-amerikkalainen-professori-se-ja-se-tutkimustuloksia) väitteidensä tueksi niin ei rupeaisi ärsyttämään.

      Kyllä ilman Kirbyäkin pärjää, mutta ainakin toistaiseksi mieheni on innokkaasti siivonnut huushollia - mikäs hauskempaa kuin uusi ihmeellinen vempain johon tulevaisuudessa saa lisävarusteena jopa SORVIN!

      • Pöynrakastaja

        Ostitte sitten kumminkin kirbyn.. Meille myyjä sanoi että elin ikä on 30v ja takuu 3v. Ihan hyvältä laittelta se kyllä vaikutti, vaikka puhe olikin jokseenkin yliampuva. Myyjä kuitenkin oli ihan mukava ja saisi tulla useamminkin siivoamaan meille :D
        Yksi pieni fakta jäi kuitenkin minua askarruttamaan. Koska miehenä näen laitteen teknisenä enkä niinkään yleishyödylliseltä kannalta, pisti ekana korviini tuo ääni. Jo 80luvun elokuvien hotellikohtauksista tuttu Kirby on amerikassa todella vanhentunutta teknologiaa ja tämä laittoi minut tarkastamaan ohjekirjasesta pienen asian (tämän luettua kirbyn myyjät yms ei anna asiakkaille manuaalia käteen ennen ostoa, tai tekevät tämän tekstin tyhjäksi muilla tavoin) Kirbyssä on ns. jännitevaihto joka tarkoittaa käytännössä sitä että laitteella voi imuroida niin Jenkeissä kun suomessakin (lue maissamme on eri virtajännitteet pistorasioissa) Tässä päästäänkin asian ytimeen, Kirbyn loppusummaksi olisi meille 30kk maksuajalla tullut n.2600€ tämä laittoi minut miettimään maikkarin uutisissa tullutta haastattelua amerikkalaisista tuotteista kuinka halpa dollari vaikuttaa yksityistalouksien hyvään ostovoimaan suomessa. NOH Esittelijän kirby maksaa uutena amerikasta tuotuna 399$ ilmasine rahtikuluineen (muistakaa että sieltä tilatut kirbyt toimivat myös suomessa) mitä jos tehdään pieni laskutoimitus:
        Usan hinta on 399$ muunnettuna eurohinnaksi 257,63€ toimituskulut 0€ eli jos laite maksaa ilman tinkimistä,vaihtoimuria,nimilistaa yms 3220€ on siitä jälleenmyyjän osuus 2962,37€ ja tästä veikkaan että myyjän osuus on vähintäänkin 30% joten kyllä varmaan Espoon westendissä hakataan päätä seinään kun on ostettu vanha ja äänekäs imuri (toki tehokas sitä en kiellä) Tähän lisään vielä sen verran että Ebayssä on näitä laitteita jopa 20-50€ hinnalla saksasta tilattuna joten onko järkeä maksaa? vai opetteletteko mielummin käyttämään nettiä?
        Lisäyksenä voin myös sanoa että esittelijöiden G4 imuriin saa myös kaikki lisälaitteet kun sen tilaa jenkeistä eikä niitä hieromakoneita (LOL) yms tarvitse ostaa erikseen.


      • Töissä kyseisessä firmassa.
        Pöynrakastaja kirjoitti:

        Ostitte sitten kumminkin kirbyn.. Meille myyjä sanoi että elin ikä on 30v ja takuu 3v. Ihan hyvältä laittelta se kyllä vaikutti, vaikka puhe olikin jokseenkin yliampuva. Myyjä kuitenkin oli ihan mukava ja saisi tulla useamminkin siivoamaan meille :D
        Yksi pieni fakta jäi kuitenkin minua askarruttamaan. Koska miehenä näen laitteen teknisenä enkä niinkään yleishyödylliseltä kannalta, pisti ekana korviini tuo ääni. Jo 80luvun elokuvien hotellikohtauksista tuttu Kirby on amerikassa todella vanhentunutta teknologiaa ja tämä laittoi minut tarkastamaan ohjekirjasesta pienen asian (tämän luettua kirbyn myyjät yms ei anna asiakkaille manuaalia käteen ennen ostoa, tai tekevät tämän tekstin tyhjäksi muilla tavoin) Kirbyssä on ns. jännitevaihto joka tarkoittaa käytännössä sitä että laitteella voi imuroida niin Jenkeissä kun suomessakin (lue maissamme on eri virtajännitteet pistorasioissa) Tässä päästäänkin asian ytimeen, Kirbyn loppusummaksi olisi meille 30kk maksuajalla tullut n.2600€ tämä laittoi minut miettimään maikkarin uutisissa tullutta haastattelua amerikkalaisista tuotteista kuinka halpa dollari vaikuttaa yksityistalouksien hyvään ostovoimaan suomessa. NOH Esittelijän kirby maksaa uutena amerikasta tuotuna 399$ ilmasine rahtikuluineen (muistakaa että sieltä tilatut kirbyt toimivat myös suomessa) mitä jos tehdään pieni laskutoimitus:
        Usan hinta on 399$ muunnettuna eurohinnaksi 257,63€ toimituskulut 0€ eli jos laite maksaa ilman tinkimistä,vaihtoimuria,nimilistaa yms 3220€ on siitä jälleenmyyjän osuus 2962,37€ ja tästä veikkaan että myyjän osuus on vähintäänkin 30% joten kyllä varmaan Espoon westendissä hakataan päätä seinään kun on ostettu vanha ja äänekäs imuri (toki tehokas sitä en kiellä) Tähän lisään vielä sen verran että Ebayssä on näitä laitteita jopa 20-50€ hinnalla saksasta tilattuna joten onko järkeä maksaa? vai opetteletteko mielummin käyttämään nettiä?
        Lisäyksenä voin myös sanoa että esittelijöiden G4 imuriin saa myös kaikki lisälaitteet kun sen tilaa jenkeistä eikä niitä hieromakoneita (LOL) yms tarvitse ostaa erikseen.

        Olen ollut K-world widessa töissä nyt 3 vuotta, ajanvaraajana kylläkin. Firma on hyvä ja laite on mahtava. Tietty tälläkin firmalla on miinus puolensa mutta niin on kaikilla firmoilla.

        Ensinnäkin siitä että jos ostatte laitteen jenkeistä te ette tule saamaan siihen minkäänlaista takua. Maksatte laitteesta sen tonnin tai yli eikä mitään takuuta toimivuudesta. Jos ostatte suomesta hieman kalliimmalla ni saatte 2 vuoden takuun sekä jälleenrakentamissuunnitelman. (Jos ette tiedä mitä jälleenrakentamissuunnitelma tarkoittaa ottakaa selvää.) NIIN KUIN VOISITTE OTTAA ENSIN SELVÄÄ MYÖS KOKO KIRBYSTÄ ENNEN KUIN SANOTTE MITÄÄN ASIASTA JOSTA ETTE NÄYTÄ TIETÄVÄN MITÄÄN.

        Toiseksi kun joku mainitsi että on polttanut patjansa laitteella ni ehkä olisi hyvä ensin opetella käyttämään laitetta ennen kuin käyttää sitä. Itse olen käyttänyt laitetta ja sen käyttö on hyvin helppoa kunhan sen opettelee kunnolla. Ja jos yksi koulutuskerta ei riitä ni hyvät ihmiset soittakaa ja pyytäkää toinen koulutus, teemme sen mielellämme, jotta ihmiset oppivat todellakin käyttämään ostamaansa kallista ja tehokasta laitetta.

        Sitten siitä soittelusta vielä. Soitamme niin monta kertaa että saamme ei vastauksen tai kyllä. Jos ette vastaa puhelimeen ettekä osaa kieltäytyä ni ei ole meidän vika. Ja voitte myös olla monella listalla jos monet ystäväsi on suositellut teitä joten silloinkaan syy ei ole meidän. KÄYTTÄKÄÄ IHMISET PÄÄTÄNNE! Yritämme olla mahdollisimman ystävällisiä teille! Ja tarjoamme ilmaista matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta, emmekä tule pakkomyymään teille mitään. Ostatte vain jos haluatte ja pidätte laitteesta. Kiitos!


      • Pölynrakastaja
        Töissä kyseisessä firmassa. kirjoitti:

        Olen ollut K-world widessa töissä nyt 3 vuotta, ajanvaraajana kylläkin. Firma on hyvä ja laite on mahtava. Tietty tälläkin firmalla on miinus puolensa mutta niin on kaikilla firmoilla.

        Ensinnäkin siitä että jos ostatte laitteen jenkeistä te ette tule saamaan siihen minkäänlaista takua. Maksatte laitteesta sen tonnin tai yli eikä mitään takuuta toimivuudesta. Jos ostatte suomesta hieman kalliimmalla ni saatte 2 vuoden takuun sekä jälleenrakentamissuunnitelman. (Jos ette tiedä mitä jälleenrakentamissuunnitelma tarkoittaa ottakaa selvää.) NIIN KUIN VOISITTE OTTAA ENSIN SELVÄÄ MYÖS KOKO KIRBYSTÄ ENNEN KUIN SANOTTE MITÄÄN ASIASTA JOSTA ETTE NÄYTÄ TIETÄVÄN MITÄÄN.

        Toiseksi kun joku mainitsi että on polttanut patjansa laitteella ni ehkä olisi hyvä ensin opetella käyttämään laitetta ennen kuin käyttää sitä. Itse olen käyttänyt laitetta ja sen käyttö on hyvin helppoa kunhan sen opettelee kunnolla. Ja jos yksi koulutuskerta ei riitä ni hyvät ihmiset soittakaa ja pyytäkää toinen koulutus, teemme sen mielellämme, jotta ihmiset oppivat todellakin käyttämään ostamaansa kallista ja tehokasta laitetta.

        Sitten siitä soittelusta vielä. Soitamme niin monta kertaa että saamme ei vastauksen tai kyllä. Jos ette vastaa puhelimeen ettekä osaa kieltäytyä ni ei ole meidän vika. Ja voitte myös olla monella listalla jos monet ystäväsi on suositellut teitä joten silloinkaan syy ei ole meidän. KÄYTTÄKÄÄ IHMISET PÄÄTÄNNE! Yritämme olla mahdollisimman ystävällisiä teille! Ja tarjoamme ilmaista matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta, emmekä tule pakkomyymään teille mitään. Ostatte vain jos haluatte ja pidätte laitteesta. Kiitos!

        Vai tonnin jenkeistä tilattuna.. Et tainnu lukea edellistä viestiäni. Alle 300euroa kaikilla lisäosilla suoraan valmistajalta tai jälleenmyyjältä. OPETTELE ITSE LUKEMAAN JA KIRJOITTAMAAN ILMAN CAPS LOCKEJA!!! Toi 2v takuu on mitätön laitteeseen jota myydään 3000e ylihintaan. Takuun pitäisi olla ikuinen tässä tapauksessa! Turha sun on inistä yhtään siellä että on oma vika jos patja syttyy palamaan monellako normi kodinkoneella on taipumus tälläiseen? Viestisi kuulostaa enemmänkin hätääntyneeltä työntekijältä joka tekee mitä vain että saa työpaikkansa pidettyä. Ottakaa ihmiset oikeasti selvää vaihtoehdoista jos haluatte kyseisen laitteen.


      • ???
        Pölynrakastaja kirjoitti:

        Vai tonnin jenkeistä tilattuna.. Et tainnu lukea edellistä viestiäni. Alle 300euroa kaikilla lisäosilla suoraan valmistajalta tai jälleenmyyjältä. OPETTELE ITSE LUKEMAAN JA KIRJOITTAMAAN ILMAN CAPS LOCKEJA!!! Toi 2v takuu on mitätön laitteeseen jota myydään 3000e ylihintaan. Takuun pitäisi olla ikuinen tässä tapauksessa! Turha sun on inistä yhtään siellä että on oma vika jos patja syttyy palamaan monellako normi kodinkoneella on taipumus tälläiseen? Viestisi kuulostaa enemmänkin hätääntyneeltä työntekijältä joka tekee mitä vain että saa työpaikkansa pidettyä. Ottakaa ihmiset oikeasti selvää vaihtoehdoista jos haluatte kyseisen laitteen.

        Mistään ei saa Kirbyä 300eurolla. Tiedoksi vaan. Ja toiseksi saako yhdellelläkään normaalilla pölynimurilla patjasta 40cm syvyydestä kaikki paskat pois, ei. Joten kannattaa tutustua laitteeseen ennen kuin siitä puhuu tai vastaaviin markkinoilla oleviin laitteisiin. Mulle on yks lysti saanko pidettyä työpaikkani sillä olen itse sanonut itseni irti. Mutta laite on erittäin hyvä, hinnastaan huolimatta. Ja edelleen jos jenkeistä laitteen tilaa siihen pitää vaihtaa johdot koska jenkeissä ei ole samanlaisia pistokkeita kuin suomessa. Ja nyt kun näin väität että sen saa suoraan valmistajalta 300e ni voit laittaa tänne kaikki tiedot ni voin ottaa yhteyttä jos sen todellakin saa sillä hinnalla. Se on hyvä että voit nyt sitten kun näytät tietävän asiasta niin paljon ni antaa meille muillekkin ne yhteystiedot ni säästetään rahaa ja poltetaan lisää patjoja ilman koulutusta.


      • anneseppo
        ??? kirjoitti:

        Mistään ei saa Kirbyä 300eurolla. Tiedoksi vaan. Ja toiseksi saako yhdellelläkään normaalilla pölynimurilla patjasta 40cm syvyydestä kaikki paskat pois, ei. Joten kannattaa tutustua laitteeseen ennen kuin siitä puhuu tai vastaaviin markkinoilla oleviin laitteisiin. Mulle on yks lysti saanko pidettyä työpaikkani sillä olen itse sanonut itseni irti. Mutta laite on erittäin hyvä, hinnastaan huolimatta. Ja edelleen jos jenkeistä laitteen tilaa siihen pitää vaihtaa johdot koska jenkeissä ei ole samanlaisia pistokkeita kuin suomessa. Ja nyt kun näin väität että sen saa suoraan valmistajalta 300e ni voit laittaa tänne kaikki tiedot ni voin ottaa yhteyttä jos sen todellakin saa sillä hinnalla. Se on hyvä että voit nyt sitten kun näytät tietävän asiasta niin paljon ni antaa meille muillekkin ne yhteystiedot ni säästetään rahaa ja poltetaan lisää patjoja ilman koulutusta.

        Meillä kävi tänään tuo imuriesittelijä... jälki oli kyllä hyvä mutta tuo hinta, siinä ei kyllä kaikki ollut kohdallaan. En siis ostanut, tuolla rahalla 3600€ meillä käy siivoja jokusen vuoden tuolla rahalla.
        Katsoin amazonin sivuilta ja tuon imurin hinta oli 335$ eli n. 210€ saa tulla vielä toimituskulujakin niin vielä kannattaa, tilata USA:sta suoraan. Noilla sivuilla annettiin kylläkin koneelle 5 vuoden takuu, myyjä lupasi täällä vain 3 vuotta?? Tämä esittelijä kyllä sanoi että meidän sijauspatjamme 10cm paksut ovat niin paksut että pitää imuroida kummaltakin puolelta, ei siis ime missään nimessä tuota 40cm.

        Sanoisinko että humpuukia koko homma mutta jos on ylimääräistä rahaa eikä tiedä mihin laittaa niin ehkä sitten??? itse en missään tapauksessa.

        Sitten myynnissä ärsytti tuo että vaaditaan mies paikalle ennenkuin kauppaa tai deomoa meinataan suostua näyttämään,siis enkö voi itse päättää millä siivoan?


      • erkka86x
        anneseppo kirjoitti:

        Meillä kävi tänään tuo imuriesittelijä... jälki oli kyllä hyvä mutta tuo hinta, siinä ei kyllä kaikki ollut kohdallaan. En siis ostanut, tuolla rahalla 3600€ meillä käy siivoja jokusen vuoden tuolla rahalla.
        Katsoin amazonin sivuilta ja tuon imurin hinta oli 335$ eli n. 210€ saa tulla vielä toimituskulujakin niin vielä kannattaa, tilata USA:sta suoraan. Noilla sivuilla annettiin kylläkin koneelle 5 vuoden takuu, myyjä lupasi täällä vain 3 vuotta?? Tämä esittelijä kyllä sanoi että meidän sijauspatjamme 10cm paksut ovat niin paksut että pitää imuroida kummaltakin puolelta, ei siis ime missään nimessä tuota 40cm.

        Sanoisinko että humpuukia koko homma mutta jos on ylimääräistä rahaa eikä tiedä mihin laittaa niin ehkä sitten??? itse en missään tapauksessa.

        Sitten myynnissä ärsytti tuo että vaaditaan mies paikalle ennenkuin kauppaa tai deomoa meinataan suostua näyttämään,siis enkö voi itse päättää millä siivoan?

        voi miten suppeeta tekstiä. hauska nähä miten monella foorumilla ihmiset oikeen raivoovat ja kiukkuavat asioista. itkun kitkun. tui tui. totta on että kirbyllä on aika kova kate. itsekkin katselin ebay:sta ja halvemmalla sais. lähettäis perkele viel suomeenki, mutta ei. täytynee jatkaa penkomista netistä mistä sen sais tilattuu jenkeistä. helvetin pätevä laite ei siinä mitään. hyvin rokaa ku testailin vaik kui mont kertaa. itse olin viikon töissä ja nyt lopetin muista syistä kuin kirbystä. kannattaa kyllä antaa esitteliän tulla näyttämään. kukaan ei osta ton hintasta monitoimi laitetta gigantin hyllyltä ainakaan tohon hintaan. kallis on mutta kyllä kannattaa maksaa titaani, alumiini seoksellisesta kuoresta ym. 30v keskimäärin käyttöikä. ja jos huoltaa itse nii varmasti pitenee aika. any way kannattaa ennemin katsoa kuin katua. suomesta ei kannata välttis ostaa kun halvemmalla saa jenkeistä. jos joku löytää mestan mistä voi tilata suoraan suomeen, ilmottaisiko myös tänne suomi 24:een.


      • kirby myynnissä
        erkka86x kirjoitti:

        voi miten suppeeta tekstiä. hauska nähä miten monella foorumilla ihmiset oikeen raivoovat ja kiukkuavat asioista. itkun kitkun. tui tui. totta on että kirbyllä on aika kova kate. itsekkin katselin ebay:sta ja halvemmalla sais. lähettäis perkele viel suomeenki, mutta ei. täytynee jatkaa penkomista netistä mistä sen sais tilattuu jenkeistä. helvetin pätevä laite ei siinä mitään. hyvin rokaa ku testailin vaik kui mont kertaa. itse olin viikon töissä ja nyt lopetin muista syistä kuin kirbystä. kannattaa kyllä antaa esitteliän tulla näyttämään. kukaan ei osta ton hintasta monitoimi laitetta gigantin hyllyltä ainakaan tohon hintaan. kallis on mutta kyllä kannattaa maksaa titaani, alumiini seoksellisesta kuoresta ym. 30v keskimäärin käyttöikä. ja jos huoltaa itse nii varmasti pitenee aika. any way kannattaa ennemin katsoa kuin katua. suomesta ei kannata välttis ostaa kun halvemmalla saa jenkeistä. jos joku löytää mestan mistä voi tilata suoraan suomeen, ilmottaisiko myös tänne suomi 24:een.

        Hei, mulla olisi kirby myynnissä. Käytetty n. kolme kertaa. Varmasti kätevä ja hyvä laite, mutta ei vaan tule käytettyä.


      • hmmmm.
        kirby myynnissä kirjoitti:

        Hei, mulla olisi kirby myynnissä. Käytetty n. kolme kertaa. Varmasti kätevä ja hyvä laite, mutta ei vaan tule käytettyä.

        Millä hinnalla myyt kirbyn pois?


      • kirby myynnissä
        hmmmm. kirjoitti:

        Millä hinnalla myyt kirbyn pois?

        1000 euroa siitä pyytäisin... Ei siis ole käytetty kuin ehkä kolme kertaa. Itse maksoin siitä muistaakseni n. 2500 euroa.


      • Siivoton
        hmmmm. kirjoitti:

        Millä hinnalla myyt kirbyn pois?

        Myös minulle on muuttuneen elämäntilanteen takia myynnissä Kirby.
        Itse maksoin laitteesta 2450e ja 1000e siitä olisi mukava vielä saada.
        Jos kiinnostaa otathan yhteyttä [email protected]


      • kirbykirby
        Siivoton kirjoitti:

        Myös minulle on muuttuneen elämäntilanteen takia myynnissä Kirby.
        Itse maksoin laitteesta 2450e ja 1000e siitä olisi mukava vielä saada.
        Jos kiinnostaa otathan yhteyttä [email protected]

        hei, kuis vanha se laite on? ehkä ostan [email protected]


      • zfghytuit7
        Töissä kyseisessä firmassa. kirjoitti:

        Olen ollut K-world widessa töissä nyt 3 vuotta, ajanvaraajana kylläkin. Firma on hyvä ja laite on mahtava. Tietty tälläkin firmalla on miinus puolensa mutta niin on kaikilla firmoilla.

        Ensinnäkin siitä että jos ostatte laitteen jenkeistä te ette tule saamaan siihen minkäänlaista takua. Maksatte laitteesta sen tonnin tai yli eikä mitään takuuta toimivuudesta. Jos ostatte suomesta hieman kalliimmalla ni saatte 2 vuoden takuun sekä jälleenrakentamissuunnitelman. (Jos ette tiedä mitä jälleenrakentamissuunnitelma tarkoittaa ottakaa selvää.) NIIN KUIN VOISITTE OTTAA ENSIN SELVÄÄ MYÖS KOKO KIRBYSTÄ ENNEN KUIN SANOTTE MITÄÄN ASIASTA JOSTA ETTE NÄYTÄ TIETÄVÄN MITÄÄN.

        Toiseksi kun joku mainitsi että on polttanut patjansa laitteella ni ehkä olisi hyvä ensin opetella käyttämään laitetta ennen kuin käyttää sitä. Itse olen käyttänyt laitetta ja sen käyttö on hyvin helppoa kunhan sen opettelee kunnolla. Ja jos yksi koulutuskerta ei riitä ni hyvät ihmiset soittakaa ja pyytäkää toinen koulutus, teemme sen mielellämme, jotta ihmiset oppivat todellakin käyttämään ostamaansa kallista ja tehokasta laitetta.

        Sitten siitä soittelusta vielä. Soitamme niin monta kertaa että saamme ei vastauksen tai kyllä. Jos ette vastaa puhelimeen ettekä osaa kieltäytyä ni ei ole meidän vika. Ja voitte myös olla monella listalla jos monet ystäväsi on suositellut teitä joten silloinkaan syy ei ole meidän. KÄYTTÄKÄÄ IHMISET PÄÄTÄNNE! Yritämme olla mahdollisimman ystävällisiä teille! Ja tarjoamme ilmaista matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta, emmekä tule pakkomyymään teille mitään. Ostatte vain jos haluatte ja pidätte laitteesta. Kiitos!

        Googlasin mainitsemasi jälleenrakentamissuunnitelman. Ainoa osuma oli tämä samainen viestiketju. Johtopäätökset voi kukin tehdä itse.

        Hirveästi puhutaan että imuria suojaa yli 200 patenttia. Ettei vaan olisi mennyt puurot ja vellit sekaisin. Yritysen sivuilla (http://www.kirby.com/Portals/0/kirbystory.html) kerrotaan, että yrityksen perustaja, Jim Kirby, olisi elämänsä aikana tehnyt yli 200 patenttia. Vuonna 1907 idea pölypussista on saattanut jopa olla mullistava, mutta kyseinen patentti on kyllä varmasti rauennut. Patenttisuoja kestää muistaakseni 20 vuotta ja muutaman hassun lisävuodenkin pystyi anomaan, mutta viimevuosituhannen alun keksintöjä ei kyllä varmasti suojaa enää mikään.

        Mielenkiinnosta kurkkasin patenttitietokannasta (esp@cent) löytyisikö sieltä kyseisen puljun tekemiä hakemuksia. Vesiperä. Eli aktiivista tuotekehitystä ei ainakaan vähään aikaan ole ollut. Kovin syväluotaavaa tutkimusta en kyllä tehnyt, eikä patenttitietokannassa näy vanhoja hakemuksia eikä yhtiön mahdollisesti ostamia patentteja.

        Tulipahan taas käytettyä hyödyllisesti vartti elämästään :D


      • Leena, Kasiniemi
        Töissä kyseisessä firmassa. kirjoitti:

        Olen ollut K-world widessa töissä nyt 3 vuotta, ajanvaraajana kylläkin. Firma on hyvä ja laite on mahtava. Tietty tälläkin firmalla on miinus puolensa mutta niin on kaikilla firmoilla.

        Ensinnäkin siitä että jos ostatte laitteen jenkeistä te ette tule saamaan siihen minkäänlaista takua. Maksatte laitteesta sen tonnin tai yli eikä mitään takuuta toimivuudesta. Jos ostatte suomesta hieman kalliimmalla ni saatte 2 vuoden takuun sekä jälleenrakentamissuunnitelman. (Jos ette tiedä mitä jälleenrakentamissuunnitelma tarkoittaa ottakaa selvää.) NIIN KUIN VOISITTE OTTAA ENSIN SELVÄÄ MYÖS KOKO KIRBYSTÄ ENNEN KUIN SANOTTE MITÄÄN ASIASTA JOSTA ETTE NÄYTÄ TIETÄVÄN MITÄÄN.

        Toiseksi kun joku mainitsi että on polttanut patjansa laitteella ni ehkä olisi hyvä ensin opetella käyttämään laitetta ennen kuin käyttää sitä. Itse olen käyttänyt laitetta ja sen käyttö on hyvin helppoa kunhan sen opettelee kunnolla. Ja jos yksi koulutuskerta ei riitä ni hyvät ihmiset soittakaa ja pyytäkää toinen koulutus, teemme sen mielellämme, jotta ihmiset oppivat todellakin käyttämään ostamaansa kallista ja tehokasta laitetta.

        Sitten siitä soittelusta vielä. Soitamme niin monta kertaa että saamme ei vastauksen tai kyllä. Jos ette vastaa puhelimeen ettekä osaa kieltäytyä ni ei ole meidän vika. Ja voitte myös olla monella listalla jos monet ystäväsi on suositellut teitä joten silloinkaan syy ei ole meidän. KÄYTTÄKÄÄ IHMISET PÄÄTÄNNE! Yritämme olla mahdollisimman ystävällisiä teille! Ja tarjoamme ilmaista matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta, emmekä tule pakkomyymään teille mitään. Ostatte vain jos haluatte ja pidätte laitteesta. Kiitos!

        Mistä saan tilattua pölypusseja Kirbyyn. Ostin sen Turussa muutama vuosi sitten ja olen hukannut pussitilauksen yht.tiedot? Muuten hyvä laite, ääni on ainoa negatiivinen asia.


      • töissä siellä
        Leena, Kasiniemi kirjoitti:

        Mistä saan tilattua pölypusseja Kirbyyn. Ostin sen Turussa muutama vuosi sitten ja olen hukannut pussitilauksen yht.tiedot? Muuten hyvä laite, ääni on ainoa negatiivinen asia.

        Maahantuojan yhteystiedot osoitteessa www.kirby.fi


      • sippoosta8
        kirbykirby kirjoitti:

        hei, kuis vanha se laite on? ehkä ostan [email protected]

        onko nuin kallis uutena


      • Ihme touhua
        kirbykirby kirjoitti:

        hei, kuis vanha se laite on? ehkä ostan [email protected]

        Mitä helv. Firman pomo haluaa ostaa laitteen? :D "hei, kuis vanha se laite on? ehkä ostan [email protected]"


      • Ajanvaraaja myös ole
        Töissä kyseisessä firmassa. kirjoitti:

        Olen ollut K-world widessa töissä nyt 3 vuotta, ajanvaraajana kylläkin. Firma on hyvä ja laite on mahtava. Tietty tälläkin firmalla on miinus puolensa mutta niin on kaikilla firmoilla.

        Ensinnäkin siitä että jos ostatte laitteen jenkeistä te ette tule saamaan siihen minkäänlaista takua. Maksatte laitteesta sen tonnin tai yli eikä mitään takuuta toimivuudesta. Jos ostatte suomesta hieman kalliimmalla ni saatte 2 vuoden takuun sekä jälleenrakentamissuunnitelman. (Jos ette tiedä mitä jälleenrakentamissuunnitelma tarkoittaa ottakaa selvää.) NIIN KUIN VOISITTE OTTAA ENSIN SELVÄÄ MYÖS KOKO KIRBYSTÄ ENNEN KUIN SANOTTE MITÄÄN ASIASTA JOSTA ETTE NÄYTÄ TIETÄVÄN MITÄÄN.

        Toiseksi kun joku mainitsi että on polttanut patjansa laitteella ni ehkä olisi hyvä ensin opetella käyttämään laitetta ennen kuin käyttää sitä. Itse olen käyttänyt laitetta ja sen käyttö on hyvin helppoa kunhan sen opettelee kunnolla. Ja jos yksi koulutuskerta ei riitä ni hyvät ihmiset soittakaa ja pyytäkää toinen koulutus, teemme sen mielellämme, jotta ihmiset oppivat todellakin käyttämään ostamaansa kallista ja tehokasta laitetta.

        Sitten siitä soittelusta vielä. Soitamme niin monta kertaa että saamme ei vastauksen tai kyllä. Jos ette vastaa puhelimeen ettekä osaa kieltäytyä ni ei ole meidän vika. Ja voitte myös olla monella listalla jos monet ystäväsi on suositellut teitä joten silloinkaan syy ei ole meidän. KÄYTTÄKÄÄ IHMISET PÄÄTÄNNE! Yritämme olla mahdollisimman ystävällisiä teille! Ja tarjoamme ilmaista matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta, emmekä tule pakkomyymään teille mitään. Ostatte vain jos haluatte ja pidätte laitteesta. Kiitos!

        Kusetusta. Mitään listaa ei ole mihin soitellaan firmasta. Tiedän työtä kokeilleena että puhelinnumerot otettiin Enirosta ja soiteltiin kaikkiin omakotitaloihin. Eli joutui soittamaan samoihin mihin joku muu työntekijä oli jo soittanut, kun sitä ei voinut tietää mistään. Eli ihmisten kiusaamista koko soittelu...


      • Kirbytön
        Töissä kyseisessä firmassa. kirjoitti:

        Olen ollut K-world widessa töissä nyt 3 vuotta, ajanvaraajana kylläkin. Firma on hyvä ja laite on mahtava. Tietty tälläkin firmalla on miinus puolensa mutta niin on kaikilla firmoilla.

        Ensinnäkin siitä että jos ostatte laitteen jenkeistä te ette tule saamaan siihen minkäänlaista takua. Maksatte laitteesta sen tonnin tai yli eikä mitään takuuta toimivuudesta. Jos ostatte suomesta hieman kalliimmalla ni saatte 2 vuoden takuun sekä jälleenrakentamissuunnitelman. (Jos ette tiedä mitä jälleenrakentamissuunnitelma tarkoittaa ottakaa selvää.) NIIN KUIN VOISITTE OTTAA ENSIN SELVÄÄ MYÖS KOKO KIRBYSTÄ ENNEN KUIN SANOTTE MITÄÄN ASIASTA JOSTA ETTE NÄYTÄ TIETÄVÄN MITÄÄN.

        Toiseksi kun joku mainitsi että on polttanut patjansa laitteella ni ehkä olisi hyvä ensin opetella käyttämään laitetta ennen kuin käyttää sitä. Itse olen käyttänyt laitetta ja sen käyttö on hyvin helppoa kunhan sen opettelee kunnolla. Ja jos yksi koulutuskerta ei riitä ni hyvät ihmiset soittakaa ja pyytäkää toinen koulutus, teemme sen mielellämme, jotta ihmiset oppivat todellakin käyttämään ostamaansa kallista ja tehokasta laitetta.

        Sitten siitä soittelusta vielä. Soitamme niin monta kertaa että saamme ei vastauksen tai kyllä. Jos ette vastaa puhelimeen ettekä osaa kieltäytyä ni ei ole meidän vika. Ja voitte myös olla monella listalla jos monet ystäväsi on suositellut teitä joten silloinkaan syy ei ole meidän. KÄYTTÄKÄÄ IHMISET PÄÄTÄNNE! Yritämme olla mahdollisimman ystävällisiä teille! Ja tarjoamme ilmaista matonpesua ja sängyn syväpuhdistusta, emmekä tule pakkomyymään teille mitään. Ostatte vain jos haluatte ja pidätte laitteesta. Kiitos!

        Tervees!
        Huvittuneena lueskelen näitä viestejä. Meillä kävi Nousiaisista esittelijä Jouni, joka jouduttiin melkein niska-vyö otteella kantamaan autotallista ulos kun ei kaveri omannut edes alkeellisempia myynti/käytöstapoja... Laitoin meilin menemään Ameriikkaan heidän paikallisen maahantuojan edustajasta...
        Nooh, Jouni tuli esittelemään nojatuolin puhdistusta, joka oli autotallissa. Esitellessään tämä myyntikingi murisi itselleen, ettei ikinä enää alkaisi esitellä muualla kuin sisätiloissa, siellä Kirby kuulemma pääsee oikeuksiinsa..;) Jounille oli tärkeintä Kirbyn myyjilleen lanseeraama Australian kilpailu, jonka takia hän pyysi meitä moneen otteeseen antamaan listan tutuistamme, joille hän voisi suorittaa saman esittelyn.. Motiivista ei ollut epäselvyyttä kun jätkä suttasi menemään vaihtaen suodatinpaperia kuin formulamekaanikko auton rengasta. Kerroimme jo aluksi, että annamme listan mikäli arvioimme palvelun/tuotteen sellaiseksi, jota ystävillemme suosittelemme. Lienee sanomattakin selvää, että Jouni lähti meiltä ilman listaa romppeet Nissaniin heitettynä. Myyntityötä 15 vuotta tehneenä sanoisin, että tähän taloon ja sen tuotteisiin en koskisi tikullakaan, sen verran karmea ja aikaa vievä kokemus tämä oli....
        Hauskaa syksyn jatkoa kaikille!


      • ILIKE2
        Pölynrakastaja kirjoitti:

        Vai tonnin jenkeistä tilattuna.. Et tainnu lukea edellistä viestiäni. Alle 300euroa kaikilla lisäosilla suoraan valmistajalta tai jälleenmyyjältä. OPETTELE ITSE LUKEMAAN JA KIRJOITTAMAAN ILMAN CAPS LOCKEJA!!! Toi 2v takuu on mitätön laitteeseen jota myydään 3000e ylihintaan. Takuun pitäisi olla ikuinen tässä tapauksessa! Turha sun on inistä yhtään siellä että on oma vika jos patja syttyy palamaan monellako normi kodinkoneella on taipumus tälläiseen? Viestisi kuulostaa enemmänkin hätääntyneeltä työntekijältä joka tekee mitä vain että saa työpaikkansa pidettyä. Ottakaa ihmiset oikeasti selvää vaihtoehdoista jos haluatte kyseisen laitteen.

        voi voi....mistä sä saat laitteen 300e?????
        kiinnostais muakin samanlainen laite mut halvemmalla...et oikeen taida tietää mikä laite täs on kyseessä.
        meillä kävi tänään esittelijä ja lapseni kun on allergikko niin se määrä kaikkea roskaa mitä sängystäkin tuli,vaikka siivoan sen jatkuvasti,tykästyin ihan älyttömästi kun ilmakin raikastui..ÄRSYTTÄÄ tämmönen turhan päivän valittaminen...ÄLKÄÄ OSTAKO JOS EI KIINNOSTA!
        TOISET TYKKÄÄ TOISET EI!ja siinä on 3vuoden takuu ei 2vuoden!!!!
        ota hyvä ihminen asioista selvää ennenkuin rupeat täällä avautumaan!!!!1


    • Kirby-myyjä :)

      Heh. Ihmisillä on suuria ennakkoluuloja, sekä ilmeisesti mahdottoman tylsä elämä.

      Kirby-koneita tosiaan ostavat kaikenlaiset ihmiset, eivät vain valtavan rikkaat sekä seniilit, kuten tälle keskustelupalstalle kirjoitelleet kuvittelevat :) En ole kuullu minkäänlaista valitusta koneen hankkineelta, sen sijaan he jotka eivät konetta omista/tunne jaksavat heitellä kommenttejaan joista suurin osa ei edes pidä paikkaansa.

      Kehotan teitä mollaajia ottamaan asioista selvää, tutustumaan aiheeseen. On nimittäin melko typerää puhua aiheesta, josta ei tiedä :)

      Hauskaa syksyä!

      • riitta-mamma

        HALUAN OPASTUSTA. OLISIKO JOKU HALUKAS SIIHEN. ON OLLUT KAUAN KÄYTTÄMÄTTÄ. SÄÄLI, SILLÄ KUN LUVATTIIN SAADA NIIN MONTA ERILAISTA TYÖTÄ TEHTYÄ.


      • edustaja1
        riitta-mamma kirjoitti:

        HALUAN OPASTUSTA. OLISIKO JOKU HALUKAS SIIHEN. ON OLLUT KAUAN KÄYTTÄMÄTTÄ. SÄÄLI, SILLÄ KUN LUVATTIIN SAADA NIIN MONTA ERILAISTA TYÖTÄ TEHTYÄ.

        Tosiaan opastusta saa kun soittaa edustajalle tai toimistolle ja pyytää käyttöopastusta. Tiedot ja puhelin numerot löytyvät kun katsoo ostosopimuksen tietoja.


      • onnellinen ilmankin
        edustaja1 kirjoitti:

        Tosiaan opastusta saa kun soittaa edustajalle tai toimistolle ja pyytää käyttöopastusta. Tiedot ja puhelin numerot löytyvät kun katsoo ostosopimuksen tietoja.

        Mikähän intressi luvattuun opastukseen firmalla on, jos ei se sitten ole jollain tapaa maksullista..
        Siis itselläni ei ole Kirbya, enkä sellaista ole nähnyt. En saanut edes myyjää kotiini vaikka ajasta oli sovittu jo neljästi puhelimessa. Tiedustelivat kyllä aluksi, onko isäntä myös paikalla, johon vastasin että ei. No ei se estänyt sopimasta esittelyaikaa kotiini.
        Kun aika sitten koitti, myyjä soittaa aamulla ja ilmoittaa ettei voi tulla, jos isäntä ei ole kotona. Kuulemma johdon sääntö. Ja sovittu aikakin oli jotenkin papereissa päässyt muuttumaan. Eli maku meni ennen kuin edes näin koko vekotinta, minkä muuten mielelläni olisin nähnyt. Nyt voin enää luottaa näihin lukemiini kommentointeihin täällä - ja omaan ihan passeliin imuriini!


      • kirbykirby
        onnellinen ilmankin kirjoitti:

        Mikähän intressi luvattuun opastukseen firmalla on, jos ei se sitten ole jollain tapaa maksullista..
        Siis itselläni ei ole Kirbya, enkä sellaista ole nähnyt. En saanut edes myyjää kotiini vaikka ajasta oli sovittu jo neljästi puhelimessa. Tiedustelivat kyllä aluksi, onko isäntä myös paikalla, johon vastasin että ei. No ei se estänyt sopimasta esittelyaikaa kotiini.
        Kun aika sitten koitti, myyjä soittaa aamulla ja ilmoittaa ettei voi tulla, jos isäntä ei ole kotona. Kuulemma johdon sääntö. Ja sovittu aikakin oli jotenkin papereissa päässyt muuttumaan. Eli maku meni ennen kuin edes näin koko vekotinta, minkä muuten mielelläni olisin nähnyt. Nyt voin enää luottaa näihin lukemiini kommentointeihin täällä - ja omaan ihan passeliin imuriini!

        hei, jos näin käynyt kun sanoit,lähetä yhteystietosi [email protected] paikalle tullaan varmasti, kiitos


      • kirbykirby
        riitta-mamma kirjoitti:

        HALUAN OPASTUSTA. OLISIKO JOKU HALUKAS SIIHEN. ON OLLUT KAUAN KÄYTTÄMÄTTÄ. SÄÄLI, SILLÄ KUN LUVATTIIN SAADA NIIN MONTA ERILAISTA TYÖTÄ TEHTYÄ.

        millaista opastusta on tarpeen?


      • Etsivä Rip Kirby

        Meillä sitten kävi Kirby-myyjä.
        Alla muutama argumentti, joilla kaveri yritti myydä. Minkäänlaista käyntikorttia tms. ei tippunut...

        - Viittaus NASAn kehittämiin materiaaleihin, joita laitteessa käytetään. Pölypussin kangas samaa kuin avaruuspuvuissa, runko sekoitus lentokonealumiinia ja titaania, jolla kuulemma oma nimityskin, DURALEX (dura latinaa, tarkoittaa kova...? :)
        - Kirbyllä lukuisia patentteja, mm. mekanismi jolla käsikahva kiinnittyy laitteseen. Sama kuin turvavöissä, mutta Kirbyn kehittämä !!
        - Markkinoiden ainut 2-kammiosysteemillä toimiva, kilpailijoilla 1-kammioiset, kierrättävät likaista ilmaa moottorin läpi. Kirbystä vain puhdasta ilmaa ulos. Allergikkoystävällinen ?
        - Laitteessa vaihteisto/automaattiveto ???
        - Myyntikisa, jonka takia kaveri pystyisi myymään mulle juuri tuon esittelylaitteen mielettömän halvalla. Pystyisin siis auttamaan häntä...
        - Huoltoväli 40 vuotta, maksaa itsensä takaisin jo säästetyissä kustannuksissa vuosien varrella ?
        - Ympäristöystävällinen vaihtoehto, tavalliset imurit hajoavat parin vuoden kuluttua ja täyttävät kaatopaikat. Kirbyjä ei kaatopaikoilla...
        - Muista maista hankittuihin Kirbyihin EI tukea/huoltoa !!
        - Epämääräinen myyntilista, jossa kaveri loisti ykkösenä, myynyt niin lyhyessä ajassa jo xx kpl laitteita...
        - Viittaus netissä liikkuviin parjauskampanjoihin, joita kodinkoneliikkeiden/muiden kilpailijoiden myyjät käyvät
        - Laitteella sen verran painoa (uskottavuus, kestää), että epäilen vanhan mummon jaksavan sitä nostaa puhdistaakseen 1krt/kk petauspatjansa

        Kotvasen lueskeltuani netissä kommentteja tästä ihmehärpäkkeestä, huomasin tutunnimisen kaverin olevan kiinnostunut käytetyistä Kirbyistä. On siis ilmeisesti sama henkilö kuin myyjä joka kävi meillä. Tulee väistämättä mieleen, että ostaa käytetyn tonnilla. Ja myy sen seuraavassa kohteessa esittelykoneena, ns. special price just for you -hinnalla 2500 egee... Tai on muiden myyjien kanssa sopinut myynti- ja ostoilmoituksista?


      • älyhoi, älä jätä
        Etsivä Rip Kirby kirjoitti:

        Meillä sitten kävi Kirby-myyjä.
        Alla muutama argumentti, joilla kaveri yritti myydä. Minkäänlaista käyntikorttia tms. ei tippunut...

        - Viittaus NASAn kehittämiin materiaaleihin, joita laitteessa käytetään. Pölypussin kangas samaa kuin avaruuspuvuissa, runko sekoitus lentokonealumiinia ja titaania, jolla kuulemma oma nimityskin, DURALEX (dura latinaa, tarkoittaa kova...? :)
        - Kirbyllä lukuisia patentteja, mm. mekanismi jolla käsikahva kiinnittyy laitteseen. Sama kuin turvavöissä, mutta Kirbyn kehittämä !!
        - Markkinoiden ainut 2-kammiosysteemillä toimiva, kilpailijoilla 1-kammioiset, kierrättävät likaista ilmaa moottorin läpi. Kirbystä vain puhdasta ilmaa ulos. Allergikkoystävällinen ?
        - Laitteessa vaihteisto/automaattiveto ???
        - Myyntikisa, jonka takia kaveri pystyisi myymään mulle juuri tuon esittelylaitteen mielettömän halvalla. Pystyisin siis auttamaan häntä...
        - Huoltoväli 40 vuotta, maksaa itsensä takaisin jo säästetyissä kustannuksissa vuosien varrella ?
        - Ympäristöystävällinen vaihtoehto, tavalliset imurit hajoavat parin vuoden kuluttua ja täyttävät kaatopaikat. Kirbyjä ei kaatopaikoilla...
        - Muista maista hankittuihin Kirbyihin EI tukea/huoltoa !!
        - Epämääräinen myyntilista, jossa kaveri loisti ykkösenä, myynyt niin lyhyessä ajassa jo xx kpl laitteita...
        - Viittaus netissä liikkuviin parjauskampanjoihin, joita kodinkoneliikkeiden/muiden kilpailijoiden myyjät käyvät
        - Laitteella sen verran painoa (uskottavuus, kestää), että epäilen vanhan mummon jaksavan sitä nostaa puhdistaakseen 1krt/kk petauspatjansa

        Kotvasen lueskeltuani netissä kommentteja tästä ihmehärpäkkeestä, huomasin tutunnimisen kaverin olevan kiinnostunut käytetyistä Kirbyistä. On siis ilmeisesti sama henkilö kuin myyjä joka kävi meillä. Tulee väistämättä mieleen, että ostaa käytetyn tonnilla. Ja myy sen seuraavassa kohteessa esittelykoneena, ns. special price just for you -hinnalla 2500 egee... Tai on muiden myyjien kanssa sopinut myynti- ja ostoilmoituksista?

        Saa hyvät naurut kun lukee tän keskustelun alusta loppuun.
        Kaikki jotka tuota Imurinta mainostaa ja kehuu, niin vaikuttaa just siltä että yks ja sama ihminen keksii eri tarinoita ja yrittää tätä kautta markkinoida ihmisille imurinta.
        Mä en ainakaa ikinä maksais imurimesta 3000€, voin kertoo et kaikki kehittyy sen verran et nykyään kaupoista saa kyllä erittäin tehokkaita imurimia alle parin sadan. Eikä tarvita ihme aineita siihen et saa imurimen kestään helposti parikymmentäkin vuotta, kun vähän putsailee aina käytön jälkeen niin hyvin pelaa, mutta

        ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...


      • Nimim..
        älyhoi, älä jätä kirjoitti:

        Saa hyvät naurut kun lukee tän keskustelun alusta loppuun.
        Kaikki jotka tuota Imurinta mainostaa ja kehuu, niin vaikuttaa just siltä että yks ja sama ihminen keksii eri tarinoita ja yrittää tätä kautta markkinoida ihmisille imurinta.
        Mä en ainakaa ikinä maksais imurimesta 3000€, voin kertoo et kaikki kehittyy sen verran et nykyään kaupoista saa kyllä erittäin tehokkaita imurimia alle parin sadan. Eikä tarvita ihme aineita siihen et saa imurimen kestään helposti parikymmentäkin vuotta, kun vähän putsailee aina käytön jälkeen niin hyvin pelaa, mutta

        ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

        Keskuspölynimurinistin on paras imurinimi!


      • knikkanen
        onnellinen ilmankin kirjoitti:

        Mikähän intressi luvattuun opastukseen firmalla on, jos ei se sitten ole jollain tapaa maksullista..
        Siis itselläni ei ole Kirbya, enkä sellaista ole nähnyt. En saanut edes myyjää kotiini vaikka ajasta oli sovittu jo neljästi puhelimessa. Tiedustelivat kyllä aluksi, onko isäntä myös paikalla, johon vastasin että ei. No ei se estänyt sopimasta esittelyaikaa kotiini.
        Kun aika sitten koitti, myyjä soittaa aamulla ja ilmoittaa ettei voi tulla, jos isäntä ei ole kotona. Kuulemma johdon sääntö. Ja sovittu aikakin oli jotenkin papereissa päässyt muuttumaan. Eli maku meni ennen kuin edes näin koko vekotinta, minkä muuten mielelläni olisin nähnyt. Nyt voin enää luottaa näihin lukemiini kommentointeihin täällä - ja omaan ihan passeliin imuriini!

        Ota yhteyttä jos haluat esittelyn.tulen mielelläni.t.myyntiedustaja


      • uhriksi huijattu
        onnellinen ilmankin kirjoitti:

        Mikähän intressi luvattuun opastukseen firmalla on, jos ei se sitten ole jollain tapaa maksullista..
        Siis itselläni ei ole Kirbya, enkä sellaista ole nähnyt. En saanut edes myyjää kotiini vaikka ajasta oli sovittu jo neljästi puhelimessa. Tiedustelivat kyllä aluksi, onko isäntä myös paikalla, johon vastasin että ei. No ei se estänyt sopimasta esittelyaikaa kotiini.
        Kun aika sitten koitti, myyjä soittaa aamulla ja ilmoittaa ettei voi tulla, jos isäntä ei ole kotona. Kuulemma johdon sääntö. Ja sovittu aikakin oli jotenkin papereissa päässyt muuttumaan. Eli maku meni ennen kuin edes näin koko vekotinta, minkä muuten mielelläni olisin nähnyt. Nyt voin enää luottaa näihin lukemiini kommentointeihin täällä - ja omaan ihan passeliin imuriini!

        Joudun nyt käymään läpi traumaa, joka tuli kirby-myyjän tunkeuduttua kotiini. Isännän pitää olla paikalla esittelyssä, jotta ei peruuttaisi älyttömän kallista ostosta. Aivopesu tehdään samalla molemmille puolisoille. Mulle tehtiin yksin koska asun yksin.


    • kaisa46

      moikka tarviiko joku kirbyn uutta imuriletkua ja imuripusseja 3kpl saat halvalla,mulla ei ole konetta
      jotain aineitakin löytyy.0509181065 turku

    • Olokper

      Mennä myymään kyseisiä vehkeitä..ennen sopimuksien kirjottamista eivät edes näyttäneet mitä pitäisi myydä. Myyjänä olis ollu EHKÄ kiva tietää mihin on sekaantumassa. Onneks jäi homma väliin...

      • dustmite

        Mä olin myymässä kirbyjä aikoinaan. Työhaastattelussa kerrottiin, että koulutukseen valitut saavat tutustua tuotteisiin perinpohjin ja se kyllä riitti mulle infoksi.
        Myynnin ammattilaisena ei ollut vaikea päätellä, että jos firmalla on varaa vuokratiloihin ja toimihenkilöihin, pitää myös kauppa käydä. Ja jos muut myyvät, niin silloin minäkin myyn sitä konetta. Laatutuotetta ei ole vaikea kaupata, sen kehtaa esitellä tutussakin paikassa.
        Luovuin hommasta ainoastaan sen ilta/viikonloppu piirteen vuoksi, ei vaan sopinut enää senhetkiseen elämäntilanteeseen. Suorastaan vitutti palata "kellokorttielämään" ja duunarin paskapalkkaan ilman toivoa paremmista liksoista. Firmassa oli hyvä yhteishenki ja omistaja/päällikkö on hyvä tyyppi.


      • ihmettelee???
        dustmite kirjoitti:

        Mä olin myymässä kirbyjä aikoinaan. Työhaastattelussa kerrottiin, että koulutukseen valitut saavat tutustua tuotteisiin perinpohjin ja se kyllä riitti mulle infoksi.
        Myynnin ammattilaisena ei ollut vaikea päätellä, että jos firmalla on varaa vuokratiloihin ja toimihenkilöihin, pitää myös kauppa käydä. Ja jos muut myyvät, niin silloin minäkin myyn sitä konetta. Laatutuotetta ei ole vaikea kaupata, sen kehtaa esitellä tutussakin paikassa.
        Luovuin hommasta ainoastaan sen ilta/viikonloppu piirteen vuoksi, ei vaan sopinut enää senhetkiseen elämäntilanteeseen. Suorastaan vitutti palata "kellokorttielämään" ja duunarin paskapalkkaan ilman toivoa paremmista liksoista. Firmassa oli hyvä yhteishenki ja omistaja/päällikkö on hyvä tyyppi.

        Ei tullu mieleen kysyä?


    • Miss Marple

      yksi tyyppi ensin haluaa ostaa ko imurin ja laittoi sähköpostiosoitteensa

      ja pikkasen alempana tarjoaa esittelyä, sama sähköpostiosoite?

      Trokaako se näitä?

    • hooooveri

      Imurimyynti oli 70-80.luvulla ehkä kannattavaa mut sillonkin kuin sementissä ois menny. Unohda koko juttu. Helpommallakin elättää itsensä.

    • ei toimi ei

      älä menee..

      • super hoover

        jos kiinnostaa,niin ko.imuria saa täysine takuineen alle 700 e toimitettuna suomeen.toimitusaika vaihtelee noin 4 viikosta kuuteen viikkoon.

        tilattu,saatu ja täysin tyytyväinen :-)

        meilläkin kävi esittelijä,kone teki vaikutuksen,mutta se hinta....ongelmaan oli onneksi ratkaisu.


      • msu
        super hoover kirjoitti:

        jos kiinnostaa,niin ko.imuria saa täysine takuineen alle 700 e toimitettuna suomeen.toimitusaika vaihtelee noin 4 viikosta kuuteen viikkoon.

        tilattu,saatu ja täysin tyytyväinen :-)

        meilläkin kävi esittelijä,kone teki vaikutuksen,mutta se hinta....ongelmaan oli onneksi ratkaisu.

        Hei, mistä ostit ?


    • halavatun 16

      Miten kukaan idiootti imbesilli kuuna päivänä voi laittaa yli 3500 euroa raahattavaan pölyimuriin. Paskat ulospuhaltavan keskuspölyimurinkin saa asennettuna reilulla tonnilla ja pölyt menevät taatusti pihalle.

      • r a p u

        näitä kirbyjä saa, amerikasta? jos jollain on nettiosoite laittaisiko tänne?


      • knikkanen
        r a p u kirjoitti:

        näitä kirbyjä saa, amerikasta? jos jollain on nettiosoite laittaisiko tänne?

        Minulta saa.t.myyntiedustaja.


    • ratkaisee.

      Kannattaa testata laite. Ostin Kirby valmistaman imurin ja vaimon allergia oireet hävisivät kuin taikaiskusta.Tavaratalojen myymät imurit imevät kyllä pölyt lattialta, mutta sänkyjen, verhojen ja mattojen puhdistuksessa ne ovat lähes käyttökelvottomia.
      Hinta on aika sivuseikka jos laite mahdollistaa paremman elämänlaadun.

      PS. Laitteessa oleva puhallin(kin) todellakin aukaisee lavuaarin tukokset.

      • aktiivinen imuri

        saada osoitteen josta tilata imuri 700 euroon?olisin myös kiinnostunut.tarkoitin nyt nim.merkkiä super hoover.

        tuohon 3500 ekeen en osta mitään imuria.


      • voiko äälilölpäää ol
        aktiivinen imuri kirjoitti:

        saada osoitteen josta tilata imuri 700 euroon?olisin myös kiinnostunut.tarkoitin nyt nim.merkkiä super hoover.

        tuohon 3500 ekeen en osta mitään imuria.

        tilaa amerikasta 400e verkosta. no ole viisas ja älä paa rahaa tommosiin. TYPERÄT IHMISET ELÄTTÄÄ TOLLASIN TYPERÄN MYYNTITOUHUN.


      • iisäerkki hieroo

        hieno hierontalaitekin. vwwaude.


      • f0wå

        hommman tekee 2e pumpppu tai 2 neste


      • K-World Wide Oy
        f0wå kirjoitti:

        hommman tekee 2e pumpppu tai 2 neste

        Tietoomme on tullut, että täällä käydään keskustelua, joka koskee yritystämme ja maahantuomaamme Kirby-kodinhoitolaitetta.

        Haluamme tuoda julki, että olemme täysin laillinen ja menestyvä yritys, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999. Aloitimme toiminnan tuolloin toiminimenä Naantalissa, mutta siirryimme pian Turkuun. Yritys on ollut osakeyhtiö vuodesta 2005. Organisaatioomme kuuluu tällä hetkellä 12 jälleenmyyntiyritystä eri puolilla Etelä- ja Keski-Suomea.

        On ymmärrettävää, että tuotteemme ja erityisesti sen markkinointitapa herättää Suomessa keskustelua. Tuote-esittelyjä asiakkaiden kotona tekee täällä ainoastaan muutama yritys. Maailmalla tapa on yleisempi, ja kansainvälisessä Kirby-organisaatiossa se kuuluu markkinointistrategiaan. Kirby-kodinhoitolaitteita (suoraan tehtaalta maahantuojalle tulleita) ei missään myydä muulla tavalla kuin asiakkaan kotiesittelyn yhteydessä. Tämä menettely varmistaa, että asiakas saa tuotteen tehtaan takuulla, ja että hän pystyy kotonaan kokeilemaan ja testaamaan laitetta ja kaikkia sen ominaisuuksia ennen ostopäätöstä. Samalla luodaan asiakassuhde, joka kestää siinä missä Kirbykin, kymmeniä vuosia.

        Olemme pahoillamme siitä, että täällä on keskusteltu toiminnastamme pahantahtoisten juorujen ja jopa suoranaisten valheiden pohjalta. Koska meillä ei tuotteemme eikä liiketoimintamme suhteen ole mitään salattavaa, olisimme tietysti toivoneet, että meiltä olisi epäselviä asioita kysytty suoraan. Tämä on jatkuvasti mahdollista. Jos tuotteessamme tai toiminnassamme on jotain kysyttävää tai ongelmallista, ottakaa yhteyttä. Vastaamme niin puhelimitse, kirjeitse, kuin sähköpostillakin. Turkuun voi kuka tahansa tulla vaikka käymään ja juttelemaan. Internetin keskusteluryhmissä emme aio tämän enempää keskustelua jatkaa.

        Yhteystietomme löytyvät kotisivuiltamme osoitteesta www.k-worldwide.fi.


      • asdff
        K-World Wide Oy kirjoitti:

        Tietoomme on tullut, että täällä käydään keskustelua, joka koskee yritystämme ja maahantuomaamme Kirby-kodinhoitolaitetta.

        Haluamme tuoda julki, että olemme täysin laillinen ja menestyvä yritys, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999. Aloitimme toiminnan tuolloin toiminimenä Naantalissa, mutta siirryimme pian Turkuun. Yritys on ollut osakeyhtiö vuodesta 2005. Organisaatioomme kuuluu tällä hetkellä 12 jälleenmyyntiyritystä eri puolilla Etelä- ja Keski-Suomea.

        On ymmärrettävää, että tuotteemme ja erityisesti sen markkinointitapa herättää Suomessa keskustelua. Tuote-esittelyjä asiakkaiden kotona tekee täällä ainoastaan muutama yritys. Maailmalla tapa on yleisempi, ja kansainvälisessä Kirby-organisaatiossa se kuuluu markkinointistrategiaan. Kirby-kodinhoitolaitteita (suoraan tehtaalta maahantuojalle tulleita) ei missään myydä muulla tavalla kuin asiakkaan kotiesittelyn yhteydessä. Tämä menettely varmistaa, että asiakas saa tuotteen tehtaan takuulla, ja että hän pystyy kotonaan kokeilemaan ja testaamaan laitetta ja kaikkia sen ominaisuuksia ennen ostopäätöstä. Samalla luodaan asiakassuhde, joka kestää siinä missä Kirbykin, kymmeniä vuosia.

        Olemme pahoillamme siitä, että täällä on keskusteltu toiminnastamme pahantahtoisten juorujen ja jopa suoranaisten valheiden pohjalta. Koska meillä ei tuotteemme eikä liiketoimintamme suhteen ole mitään salattavaa, olisimme tietysti toivoneet, että meiltä olisi epäselviä asioita kysytty suoraan. Tämä on jatkuvasti mahdollista. Jos tuotteessamme tai toiminnassamme on jotain kysyttävää tai ongelmallista, ottakaa yhteyttä. Vastaamme niin puhelimitse, kirjeitse, kuin sähköpostillakin. Turkuun voi kuka tahansa tulla vaikka käymään ja juttelemaan. Internetin keskusteluryhmissä emme aio tämän enempää keskustelua jatkaa.

        Yhteystietomme löytyvät kotisivuiltamme osoitteesta www.k-worldwide.fi.

        No niin, tännekkin eksyit julistamaan Kirbyn parhautta. Mites kommentoit noihin 2500e katteisiin?


      • afag
        K-World Wide Oy kirjoitti:

        Tietoomme on tullut, että täällä käydään keskustelua, joka koskee yritystämme ja maahantuomaamme Kirby-kodinhoitolaitetta.

        Haluamme tuoda julki, että olemme täysin laillinen ja menestyvä yritys, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999. Aloitimme toiminnan tuolloin toiminimenä Naantalissa, mutta siirryimme pian Turkuun. Yritys on ollut osakeyhtiö vuodesta 2005. Organisaatioomme kuuluu tällä hetkellä 12 jälleenmyyntiyritystä eri puolilla Etelä- ja Keski-Suomea.

        On ymmärrettävää, että tuotteemme ja erityisesti sen markkinointitapa herättää Suomessa keskustelua. Tuote-esittelyjä asiakkaiden kotona tekee täällä ainoastaan muutama yritys. Maailmalla tapa on yleisempi, ja kansainvälisessä Kirby-organisaatiossa se kuuluu markkinointistrategiaan. Kirby-kodinhoitolaitteita (suoraan tehtaalta maahantuojalle tulleita) ei missään myydä muulla tavalla kuin asiakkaan kotiesittelyn yhteydessä. Tämä menettely varmistaa, että asiakas saa tuotteen tehtaan takuulla, ja että hän pystyy kotonaan kokeilemaan ja testaamaan laitetta ja kaikkia sen ominaisuuksia ennen ostopäätöstä. Samalla luodaan asiakassuhde, joka kestää siinä missä Kirbykin, kymmeniä vuosia.

        Olemme pahoillamme siitä, että täällä on keskusteltu toiminnastamme pahantahtoisten juorujen ja jopa suoranaisten valheiden pohjalta. Koska meillä ei tuotteemme eikä liiketoimintamme suhteen ole mitään salattavaa, olisimme tietysti toivoneet, että meiltä olisi epäselviä asioita kysytty suoraan. Tämä on jatkuvasti mahdollista. Jos tuotteessamme tai toiminnassamme on jotain kysyttävää tai ongelmallista, ottakaa yhteyttä. Vastaamme niin puhelimitse, kirjeitse, kuin sähköpostillakin. Turkuun voi kuka tahansa tulla vaikka käymään ja juttelemaan. Internetin keskusteluryhmissä emme aio tämän enempää keskustelua jatkaa.

        Yhteystietomme löytyvät kotisivuiltamme osoitteesta www.k-worldwide.fi.

        Dyson on paljon paljon paljon halvempi, pienempi ja hienompi. Lisäksi se täyttää nämä hepa normit, ei tarvitse pusseja jne. Miksi siis ostaa joku ikäloppu imuri joka kaikenlisäksi pitää meteliä josta tulee mieleen rälläkkä tai joku helvetin teollisuussaha.


      • saat
        afag kirjoitti:

        Dyson on paljon paljon paljon halvempi, pienempi ja hienompi. Lisäksi se täyttää nämä hepa normit, ei tarvitse pusseja jne. Miksi siis ostaa joku ikäloppu imuri joka kaikenlisäksi pitää meteliä josta tulee mieleen rälläkkä tai joku helvetin teollisuussaha.

        puhdasta jälkeä. Eli myy se Dysoni ja osta Sentria.


      • turhantyöntekijä??
        K-World Wide Oy kirjoitti:

        Tietoomme on tullut, että täällä käydään keskustelua, joka koskee yritystämme ja maahantuomaamme Kirby-kodinhoitolaitetta.

        Haluamme tuoda julki, että olemme täysin laillinen ja menestyvä yritys, joka on toiminut Suomessa vuodesta 1999. Aloitimme toiminnan tuolloin toiminimenä Naantalissa, mutta siirryimme pian Turkuun. Yritys on ollut osakeyhtiö vuodesta 2005. Organisaatioomme kuuluu tällä hetkellä 12 jälleenmyyntiyritystä eri puolilla Etelä- ja Keski-Suomea.

        On ymmärrettävää, että tuotteemme ja erityisesti sen markkinointitapa herättää Suomessa keskustelua. Tuote-esittelyjä asiakkaiden kotona tekee täällä ainoastaan muutama yritys. Maailmalla tapa on yleisempi, ja kansainvälisessä Kirby-organisaatiossa se kuuluu markkinointistrategiaan. Kirby-kodinhoitolaitteita (suoraan tehtaalta maahantuojalle tulleita) ei missään myydä muulla tavalla kuin asiakkaan kotiesittelyn yhteydessä. Tämä menettely varmistaa, että asiakas saa tuotteen tehtaan takuulla, ja että hän pystyy kotonaan kokeilemaan ja testaamaan laitetta ja kaikkia sen ominaisuuksia ennen ostopäätöstä. Samalla luodaan asiakassuhde, joka kestää siinä missä Kirbykin, kymmeniä vuosia.

        Olemme pahoillamme siitä, että täällä on keskusteltu toiminnastamme pahantahtoisten juorujen ja jopa suoranaisten valheiden pohjalta. Koska meillä ei tuotteemme eikä liiketoimintamme suhteen ole mitään salattavaa, olisimme tietysti toivoneet, että meiltä olisi epäselviä asioita kysytty suoraan. Tämä on jatkuvasti mahdollista. Jos tuotteessamme tai toiminnassamme on jotain kysyttävää tai ongelmallista, ottakaa yhteyttä. Vastaamme niin puhelimitse, kirjeitse, kuin sähköpostillakin. Turkuun voi kuka tahansa tulla vaikka käymään ja juttelemaan. Internetin keskusteluryhmissä emme aio tämän enempää keskustelua jatkaa.

        Yhteystietomme löytyvät kotisivuiltamme osoitteesta www.k-worldwide.fi.

        kun esittelyn jälkeen emme ostaneet. piti keksiä 30 nimeä joille voitte kauppaamaan mennä. lupasitte että osallistuu arvontaan. missä on nämä voittajat nähtävillä (sivu=?) vai oliko kyseessä linssiinlyöminen hienostisanottuna...?


      • jep2

    • PUHDISTUNUT

      kIRBY ON TOSI HYVÄ KONE,VARSINKIN ISOON ASUNTOON.SE IMUROI PALJON TEHOKKAAMMIN KUIN TAVALALINEN IMURI JA PESEMINEN KÄY VAIVATTA PATJOIHIN,HUONEKALUIHIN,MATTOIHIN JA AUTOIHIN.SÄÄSTÄÄ RAHAA JA SELKÄÄ KUN HOMMAN VOI TEHDÄ PAIKAN PÄÄLLÄ.IMUROI SATA KERTAA PAREMMIN KUIN TAVALLINEN IMURI.

      • KIRBYLLÄ

        Onnellinen KIRBY:n omistaja jolla on varaa ostaa laatua ja kestävyyttä ja suorituskykyä !!

        Täydellinen kodin monitoimikone jossa suurin osa osista on N.A.S.A:n patentoimia !

        Voithan köyhöä nostattaa mirkohiukaset ja muut pölypunkit allergioisoimaan hengittämääsi sisäilmaa tavallisella imurilla entä miten peset ja kiillotat lattiat sillä sekä saunan/suihkun pesu rasvasta kuolleesta ihosta yms ? ja tiedätkö mona pölypunkkia asuu vuoteeessasi ??

        Pölypunkit syövät omia lajitovereitaan ja ihmisen kuollutta ihoa joten 2v vanhassa patjassa ja tyynyssä saattaa olla jo 1/5 painosta pölypunkkeja ja kuolluta ihoa yms..

        KIRBY kunniaan


      • Fact
        KIRBYLLÄ kirjoitti:

        Onnellinen KIRBY:n omistaja jolla on varaa ostaa laatua ja kestävyyttä ja suorituskykyä !!

        Täydellinen kodin monitoimikone jossa suurin osa osista on N.A.S.A:n patentoimia !

        Voithan köyhöä nostattaa mirkohiukaset ja muut pölypunkit allergioisoimaan hengittämääsi sisäilmaa tavallisella imurilla entä miten peset ja kiillotat lattiat sillä sekä saunan/suihkun pesu rasvasta kuolleesta ihosta yms ? ja tiedätkö mona pölypunkkia asuu vuoteeessasi ??

        Pölypunkit syövät omia lajitovereitaan ja ihmisen kuollutta ihoa joten 2v vanhassa patjassa ja tyynyssä saattaa olla jo 1/5 painosta pölypunkkeja ja kuolluta ihoa yms..

        KIRBY kunniaan

        En tiedä missä navetassa asut, mutta normaaliasunnoissa ei pölypunkkeja ole.

        --

        Suomessa ne ovat nykyään harvinaisia.
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00723

        Suomessa niitä tavataankin lähinnä vain vanhoissa navetoissa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pölypunkit

        Pölypunkki on lähes täysin hävinnyt Suomesta, kertoo hyönteistutkija Juhani Itämies.
        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Pölypunkit kadonneet Suomesta lähes kokonaan/1135235181614


      • Ludetäi
        KIRBYLLÄ kirjoitti:

        Onnellinen KIRBY:n omistaja jolla on varaa ostaa laatua ja kestävyyttä ja suorituskykyä !!

        Täydellinen kodin monitoimikone jossa suurin osa osista on N.A.S.A:n patentoimia !

        Voithan köyhöä nostattaa mirkohiukaset ja muut pölypunkit allergioisoimaan hengittämääsi sisäilmaa tavallisella imurilla entä miten peset ja kiillotat lattiat sillä sekä saunan/suihkun pesu rasvasta kuolleesta ihosta yms ? ja tiedätkö mona pölypunkkia asuu vuoteeessasi ??

        Pölypunkit syövät omia lajitovereitaan ja ihmisen kuollutta ihoa joten 2v vanhassa patjassa ja tyynyssä saattaa olla jo 1/5 painosta pölypunkkeja ja kuolluta ihoa yms..

        KIRBY kunniaan

        Ja allergiat jylläämään. Kaikki pöpöt hengiltä niin vastustuskyky heikkenee entisestään.


    • AnZ

      Meiltä lähti Kirbyn myyjä vartti sitten. Erittäin asianosaavan oloinen kaveri, ei hötkyillyt, tuputtanut ja tuotekin vaikutti toimivalta. Laite oli kuitenkin lisävarusteineen ISO (ilman kilkkeitä melko pieni vekotin) ja ääntä lähti kuin nauhahiomakoneesta. Pikkasen järkytyin kyllä mikä määrä paskaa matoista, sohvista ja petarista lähti. Emme kuitenkaan ostaneet laitetta, mutta pistettiin korvan taakse kun löytyy taas kolme tonttua "ylimääräistä" rahaa :)

      Sitäpaitsi ajattelin, että tutkin asiaa ja katson löytyisikö esim. kilpailijalta vähän sliikimpää mallia. Kirby vaikuttaa siltä, että tuotekehitystä ei ole sitten 70-luvun tehty, joka voi kuitenkin kertoa jotain tuotteen laadusta.

      Myyjällä oli tyhjä nimilista mukana ja laitettiin siihen muutamia tuttuja, joille kuitenkin ilmoitan asiasta ennen kuin soittelevat sinne. Yrityksen työntekijä voi kuulemma saada palkintoja kerätyistä nimistä. Palkka asiasta sen verran, että myyjä oli kuitenkin sen verran fiksun oloinen, että tuskinpa ihan polkuhintaan noita hommia tekee (toivottavasti).

    • kirbyy

      Mäkin voisin Kirbyni myydä tohon 1000e hintaan, 3800e oli uutena mutta eipä tuu käytettyä..

      • Kirbyttäää

        Onko sinulla vielä se imuri myynnissä?
        Ostan sen.


    • kaivaja..

      R.I.P kirby

    • Imuroitsija Espoossa

      Olen seurannut jonkin aikaa tätä keskustelua ja maahantuojan rekryilmoituksia.
      Onko kyseessä amerikkalaistyyppinen laite, jossa pölypussi yms. ovat varressa? Mitä se kapine painaa?
      Mitä tuo "ihmeimuri" todella maksaa?

      En ole koskaan sellaista nähnyt, enkä viitsis pyytää esittelyä, jos se todellakin maksaa >1000€...

    • nomore

      Varautukaa ensimmäiseksi kirjoittamaan 30:n tuttavanne nimet ja puhelinnumerot heidän listoihinsa!

      Tämä on tärkeää, sillä haluammehan myyjän pääsevän palkintomatkalle Brysseliin!

      On todella jännittävää kilpailla omalla imurilla heidän imuriaan vastaan!

    • voihanjeeusss

      vieläkö joku idiootti myy näitä?

    • Ei valittamista

      Meillä kävi myös Kirby-esittelijä jokin aika sitten. Esittelijä oli mielestäni todella mukava ja asiallinen, kertoi tuotteesta sen ihmeemmin kiihkoilematta, eikä todellakaan tuputtanut missään vaiheessa ostamaan. Keitin suorastaan kahvitkin, kun juttu luisti itse laitteen lisäksi opiskeluista ja matkailusta puhuessa. Imuri itse oli äänestä huolimatta todella tehokas, ja ainakin näin koirataloudessa mahdollisuus mattojen ja tekstiilien helppoon puhdistamiseen oli suuri plussa. Esittelijä pesi meiltä useamman maton, ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Myös sängyn puhdistus oli aika avartava kokemus, enpä olisi ikinä uskonut nukkuvani moisessa paskakasassa.

      Kauppoja ei syntynyt tähän elämäntilanteeseen liian korkean hinnan vuoksi, mutta keksisin kyllä huonommankin tavan käyttää tuon Kirbyn hinnan. Todella pätevältä laitteelta se vaikutti kaikin puolin, olisin voinut hyvinkin ostaa tällä hetkellä 500-700 euron hintaan.

      • Ei valittamista

        Mainittakoon nyt vielä, etten joutunut antamaan yhdenkään tuttavan puhelinnumeroa, kun asiallisesti ilmoitin, etten jaa yhteystietoja ihmisiltä itseltään kysymättä. Sen sijaan sain myyjän nimen ja puhelinnumeron, jonka voin antaa mahdollisesti kiinnostuneille tutuille, jos haluavat itse ottaa yhteyttä siihen suuntaan.


      • per s. kullinberg
        Ei valittamista kirjoitti:

        Mainittakoon nyt vielä, etten joutunut antamaan yhdenkään tuttavan puhelinnumeroa, kun asiallisesti ilmoitin, etten jaa yhteystietoja ihmisiltä itseltään kysymättä. Sen sijaan sain myyjän nimen ja puhelinnumeron, jonka voin antaa mahdollisesti kiinnostuneille tutuille, jos haluavat itse ottaa yhteyttä siihen suuntaan.

        Eihän noita verkostokusetusimureita kukaan täysijärkinen osta, hulluhan sen täytyy olla jos maksaa pölynimurista monta tonnia.
        Vieläkö muuten hyla imureiden myyjä saa 300 euroa myymästään imurista ?

        ps. muistakaa vakumoida pölypunkit, heh heh


    • imurointi on mukavaa

      Ihan huippulaite tämä Kirby! Olen aivan vakuuttunut. Ei voi samana päivänä puhua muiden imureiden kanssa. Tehokas, tyylikäs, kevyt ja helppokäyttöinen. Laatu maksaa. Ja olen valmis satsaamaan laatuun. Paras ostokseni ikinä! :)

      • Olin kans siellä töissä kuukauden, eikä firma maksanut palkkaa ollenkaan. Nyt olen haastamassa firmaa oikeuteen niin pian kuin mahdollista. Kaikki, jotka eivät ole saaneet luvattua palkkaa sieltä, voivat laittaa minulle meiliä osoitteeseen [email protected].


    • kuutio

      voi voi..käyttäkääpä nettiä ihmiset.. näitä kirpyjä myydään uutena euroopassa ilmaisilla kuljetuksilla ja kallein oli se sentria hintaan 1050 euroa...aikas kaukana hinnasta 3500 euroa... joten kannattaa miettiä mistä tilaa ´tai ostaa!

    • sdfsdf3234

      slkadösalkd

    • 1414556

      hyvä tuote on.

    • M_ake

      Kukahan näihin varaosia myy?? En näin äkkiseltään löytäny suomen maahantuojan tietoja netistä.

    • haastattelussa käyny

      Hei

      Itse kävin noin 4 vuotta sitten haastattelussa ko paikassa ja piti lähteä niiden mukaan jonnekin salespromotion tilaisuuteen jossa joku häiskä puhu ja demonstroi..piti 50eur seteleitä nipussa...ja näytti että nämä voisi olla sinun jos teet kovasti töitä. Päätin hetkessä että tähän en lähe mukaan, vaikka firman porukka oli ihan ystävällistä. Siihen aikaan olis pitänyt itse maksaa auton kuluista.bensoista ja kaikista itse jotka olisi mennyt asiakkaissa ajamisiin. Noh häiskä vakuutteli että saan omani pois kun myyn heidän imureitaan, mutta eipä halunnut kuitenkaan ottaa riskiä itselleen. Noh, en minäkään niin tyhmä ole, auto ei liikkunut metriäkään. Siihen aikaan kiinnitin huomiota että työntekijät olivat enimmillään siinä 18-20 vanhoja, juuri se ikä missä tullaan oppimaan kantapään kautta minkälaisia töitä tulee tulevaisuudessa hakea. Kukaan maailmaa nähnyt vanhempi osaa varoa sudenkuoppia.

    • erkkisetä

      hyvä tuote mut aivan liian kallis suomessa. varaosista ei ole varmuutta: mistä saa ja mitä maksaa? ostin itselleni ku niitä viikon kauppasin. Pystyy pumppaamaan vaikka vettä kaivosta kun on tuo kaksikammio järjestelmä hässäkkä. pyörivät harjakset isossa suullakkeessa pöyhittävät vanhan kauhtuneen villamaton todella siistiksi ja aivan uuden näköiseksi. (samalla siis kun imee kaikki pölyt sieltä syvimmistäkin syöväreistä). automaattinen eteenveto jos kädet hyytyy :D ei kelaavaa johtoa :( ja sokerina pohajlla etuvalot, että näkee sängyn alle :D siinä varmaan tärkeimmät. hyvä astmaatikoille, mutta kallis. ehkäpä itse ostaisin tavallisena köyhänä dysonin jostain ulkomailta mistä sen nyt halvimmalla saa

      • 11+12

        No voi voi kun on hieno vekotin. Just tuommosia ihme jenkkilän touhotuksia, että muka valot että näkee.. sitä ei käsikopelolla voi imuroida sängyn alta? Voi jeesus.
        400 €:llakin saa jo todella hyvän imurin.
        Mene pois.


    • Tykännyt

      Itse päädyin ostamaan tuon 3kuukautta sitten. Karvalankamatoistani sain aivan uudennäköiset kun saatiin kaikki pöly, hiekka ja koirankarvat veke pohjia myöten, jolloin matto muuttui taas lättänästä pörröiseksi. Ennen mietin pitäisikö matot käyttää pesulassa, vai ostaa uudet tilalle, kun matot maksavat vähän yli 100euroa ja pesulassa pesu 50-100euroa. Näitä mattoja kun ei voi millään painepesurilla tai matonpesupaikalla pestä. Nyt kirbyn jälkeen ei tarvitse noista murehtia, kun pesu maksaa euron ja kestää kymmenisen minuuttia kuivuminen. Arvokashan se on, mutta ei sitä pidäkkään ostaa jos ei siihen varaa ole :) Ääni on myöskin kova, mutta itselle on tärkeämpää työn lopputulos ja helppo käyttöisyys.

      Viime imurina mulla oli Dysonin 400euroa maksava malli, jonka ostin sen takia, että pääsisin pölystä ja liasta eroon, mutta jos myyjä olisi sanonut että se kaikki paska jää mattoon niin ois jääny dysoni ostamatta. Oli vähän kusetettu olo, että miten 400 euroa maksava siivouslaite jonka tehtävä on ottaa se pölypoiis, ei siihen kykene.

    • En ole myyjä, mutta

      Haha, perinteinen pesulahinta-argumentti! Toivottavasti uppoaa asiakkaisiin?

    • "myyjä"

      Aivan sama pidätkö minua myyjänä vai "tyhmänä" asiakkaana, jolle myyjä on onnistunut myymään tuon ajatuksen, mutta kerro mulle missä kohtaa olen tuossa pesuasiassa väärässä. Meillä laite on helpottanut tuon ja monen muunki asian suhteen. Eikö se ole jokaisen oma asia mihin rahat sijottaa ? Naurettavan paljon negativisia kommentteja, joista osasta huomaa ettei ole kuullut laitteesta muuta kuin 3500e maksava imuri... Ja jos joku tykkää laitteesta tai puolustaa sitä, niin se kirjoitus tuomitaan heti myyjäksii. Jos ei ole omakohtaista kokemusta laitteesta, niin mun mielestä ei pitäisi kirjoittaa negatiiviseen sävyyn, toki internet on paikka missä kuka vaan voi tehdä mitä vaan.

      • Leena M Humppilasta

        Minä hankin kyseisen Kirby-imurin kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen. Maksoin siitä 2800 eur käteisellä. (viikonloppu tarjous) Ennen kotini oli kuin "sikala" ja nyt kaikki kiiltää puhtauttaan. On mielekästä siivota kun siivoaminen on niin helppoa. Myyjä oli asiallinen, eikä se minusta ollut pakkomyyntiä. Vihaan mattojen pesua ja nyt ystäväni ovat pesseet mattojani kilpaa. Eikä ääni minua häiritse. Ostin juuri uuden kalliin puoleisen pesukoneen ja se pitää yhtä kovaa linkousääntä, kuin vanhakin. Vanha pölyimuri siirtyi työmaalle, eikä ainakaan vielä ole sitä yhtään ikävä.
        On ihanaa, kun on tehokkaita ja hyödyllisiä koneita, jotka helpottavat elämää. Vanhana metallialan yrittäjän rahastonhoitajana tiedän, mitä esim. yksinkertaisetkin työkoneet maksavat. Siis kaikki kiitos KIRBYLLE ja ennenkaikkea ystävälleni, joka ohjasi hänet kotiini. Myyjä oli vielä tosi komea, olisin ostanut häneltä melkein mitä vain.


      • haloo ?
        Leena M Humppilasta kirjoitti:

        Minä hankin kyseisen Kirby-imurin kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen. Maksoin siitä 2800 eur käteisellä. (viikonloppu tarjous) Ennen kotini oli kuin "sikala" ja nyt kaikki kiiltää puhtauttaan. On mielekästä siivota kun siivoaminen on niin helppoa. Myyjä oli asiallinen, eikä se minusta ollut pakkomyyntiä. Vihaan mattojen pesua ja nyt ystäväni ovat pesseet mattojani kilpaa. Eikä ääni minua häiritse. Ostin juuri uuden kalliin puoleisen pesukoneen ja se pitää yhtä kovaa linkousääntä, kuin vanhakin. Vanha pölyimuri siirtyi työmaalle, eikä ainakaan vielä ole sitä yhtään ikävä.
        On ihanaa, kun on tehokkaita ja hyödyllisiä koneita, jotka helpottavat elämää. Vanhana metallialan yrittäjän rahastonhoitajana tiedän, mitä esim. yksinkertaisetkin työkoneet maksavat. Siis kaikki kiitos KIRBYLLE ja ennenkaikkea ystävälleni, joka ohjasi hänet kotiini. Myyjä oli vielä tosi komea, olisin ostanut häneltä melkein mitä vain.

        Kyseinen laite maksaa tellä hetkellä 600 USD eli 458 € 40 € postikulut !!!!!!!!!

        (mut ei nää komeeta myyjää)


    • Kirbystä juttua

      Meillä kävi kanssa kirby myyjä ja kun kerroin olevani myyntialalla niin siihen loppu kaverin myyntipuheet kun ei selvästi kehdannu enempää. Paras oli tää " eikös terveys ole teidänkin perheelle tärkeää":)) kyllä oli niin koomista kattoa ja kuunnella se pari tuntia sitä myyjää ja tosiaan olihan se imurin päälle laittaminen korville erittäin avaava kokemus:)heh. Käyn itse amsterdamissa interclean siivousmessuilla ja siellä en törmännyt tänäkään vuonna noin äänekkääseen laitteeseen.kerrostalossahan tota ei vois käyttää äänen takia ollenkaan. Sitä en väitä etteikö olisi tehokas?! Voi ollakkin mutta hinta ja ääni ei ole oikeen mieleisiä. Meidän naapurinnäijä oli ilmeisesti ollu lauantai iltana hieman humalassa kun oli menny ton ostamaan...palautti kuitenkin tuotteen kun melu kävi liian raskaaksi. Jos se ei pitäs tollasta ääntä niin vois olla hyväkin ja jos hinta olisi 200e

    • jhk

      Olen kirby myyjä Kirby ei ole vaan imuri vaan monitoimilaite, ahkera pitää olla palkka käteen kuussa vaihtelee mutta noin 2500-5000t välissä. Myynti on mukavaa ja tyytyväisiä asiakkaita on pilvin pimein meillä kyllä kaikki toimii. Työkaverit on ok. näin ilman koulutusta mielestäni palkka on tosi hyvä

      • liinu

        Ostos tv olohuoneessa livenä! Suorastaan säälitti kaverin epävarmuus, kun asetimme tiukkoja kysymyksiä. Lopullisesti pieleen meni koko myyntitilaisuus, kun myyjä rohkaistui käyttämään kirosanoja siivittääkseen laitteen superhyper-ominaisuuksia. Tuttavamme on ottanut laitteesta jo vuosia ns. ilon irti. Esittely kotiin sopivin välein ja ilmainen tehopuhdistus on tehty - ihan ilmaiseksi!


    • viers
    • 6645nbv,o

      kirby, aika masentavaa touhuu, kymmenellä eri firmalla hakevat mollissa työntekijöitä, missään ei kerrota että saat. kuppasta ikivanhaa pölynimuria kaupataan, sairaan törkeetä kusetusta, lopettakaa jo, kirby, pah, huh mitä touhuu, suuret puheet päällikön paikoista ja huippuansioista, riittää kun osaat kävellä ja kammata hiuksesi, lopun opetamme jne, apuaaaaaaaaaaaaaaaa. älkää vaan menkö naihin vipuihin

    • Ihme touhuu

      Täälläkin kävi edustaja, tiesin jo oikean hinnan mutta sentään matto tuli puhtaaksi, kysyin piruuttani että mikä nostaa ton imurin hinnan päälle 3000€ ? Hän kertoi että on laadukas ja kestävä, loppuvaiheessa kun yritti kaupata sanoin että samaa imuria myydään uutena 600€ luokkaa samoilla varusteilla, meni tietty hiljaseks, soitteli koko ajan pomollensa ja pomon kaa sitten juttelin niin oli valmis tinkimään 1500€ , naurettiin maha kipeeks siinä, sanottiin vain että oli hyvä imuri hyvä että saimme nähdä sen näin etukäteen ja tietää minkälainen se on ettei ihan mitään roskaa aleta tilaamaan ulkomailta, edustaja siivoili ja esitti tuotetta sen 2-3h nyt tiedän että en tilaa romua, kirby imuri on parhaillaan matkalla suomeen usa:Sta noin 40€ postikuluilla. Eli ostatko imurin suomesta päälle 3000€ kun saat sen 600€ samoilla lisäosilla? Ainakaan ei tarvitse käydä yritykselleni vuokraamaan yhdistelmäkonetta jolla matot pesen, nyt voin tehdä samalla koneella kaiken. Suosittelen kaikille imuria tilatkaa ihmeessä edustaja kotiinne näyttämään imuria jotta tiedätte mitä tilaatte ulkomailta, naurettavinta tosiaan tässä oli se että edustajan piti koko ajan tavotella johtajaansa ja edustaja kertoi että saa unelma matkan ja 5tähden hotellissa olemisen jos myy 40 imuria niin firma maksaisi. No uskon jos 3000€ myy 600€ imuria, kai sitä pitää itse lähteä myymään noita imureita 2500€ jos kerran narautettavia löytyy.

      • noloita!!

        Ei kannata sekaantua koko kww eikä kirby bisnekseen.. töissä turun toimistolla on ainaki vastuuton sihteerikkö joka rikkoo perheitä ammatiksi.. vehje maksaa liikaa pelkät myyjät saa yhdestä koneesta provisioo 500e riippuen montako lisälaitetta meni.. buhahahaa mut pahin kyllä on työntekijöiden idioottimaisuus.. kun tommoseen suostuu..


      • keltainenkylpyankka1

        Voisitko ystävällisesti laittaa sen sivun osoitteen mistä tilasit tuosn kirbyn noin halvalla, olisin itekkin kiinnostunut ostamaan sen mutta en todellakaan aio maksaa 3000 egee jos sen saa alle tonnillakin.
        Voit laittaa sen vaikka: [email protected]


    • Silmään sahattu

      Kuka haluaa ostaa vuosi sitten ostetun, viikon käytössä olleen Kirbyn? Kaikki "eikä tässä vielä kaikki" tarvikkeet avaamattomana. ( pesuaineita, pölupusseja tms.) 1 500,00 €

      • Sähköäijä

        Tuohon imurimyyntiin haetaan yhteensä


    • pujo1

      Kannattaa aina tehdä ensin työsopimus missä näkyy palkka ja miten sitä saadaan, ennen kuin lähtee töihin ni silloin on varma että saa palkkaakin...

    • PMR746

      Loistava laite voin suositella... hintaakin on

    • plo

      Kuka haluaa imurin joka kestää ikuisuuden? Aina sitä haluaa ostaa uutta teknologiaa. Ja tällä imurilla on LIIAN kova ääni. Kerrostalosta saattaa saada häädön. En todellakaan suosittele. Kannattaa ostaa 350 euron imuria ja höyrypesurin sekä ulkomaan matkan koko perheelle samaan hintaan.

    • Myyntialalla 10v

      Onko kirbymyyjä tosiaan noin kova palkkainen mitä puhutaan. MONTAKO DEMOA pitää kuukaudessa tehdä että käteen jää se teidän lupaamanne 2400€ riittääkö viikossa 15 jotta viikko palkka 600 € vai pitääkö joka viikko olla vähintään sen 15 käyntiä, jos esim 3 ekaa viikkoa on yhteensä 4 käyntiä ja vikalla viikolla 15 käyntiä niin maksetaanko siitä viimisestä viikosta se 600€. Kävin haastattelussa ja ja so siinä vaiheessa jäi kusetettu olo, en mennyt RTS DIRECTILLE töihin VAAN ystäväni oli mennyt. kun lopultra oli palkanmaksupäivä maksettiin palkkaa 115€!!!!!!!
      Laiska kun hän oli mutta ihmettelen että oli hänellä viikossa yli 15 demoakin!

      Kuullostaa huijaukselta!

    • 44+34

      vieläkö näitä myydään?

      • kirby fan

        Laite todella kevyesti ohjautuva ja hiljainen. Ei tule hajuja ulos. Koiran karvat matoista kerralla pois. Kaikki osat todella kestävän oloisia, ei katkea putket eikä mekaniikka petä kuten noissa 300e:n koneissa, joita joutuu ostamaan joka toinen vuosi. Jopa renkaista saa hius ja pölykasat irrotettua helposti. Joskus laatu maksaa enemmän kuin toivoisi. Näin se vaan menee. Kyllä, ostimme ja olemme tyytyväsiä.


    • 7+19

      Hiukan ylihinnoiteltuja laitteita nämä ovat kyllä.

    • RTS huijarit

      Minä erehdyin viime syyskuussa v. 2012 vieraillessani ystäväni luona ostamaan ko. imurin. Viikon kuluttua edustaja J. Laaksonen toimitti koneen ja antoi käyttöopetusta noin 15 min, kahden viikon sisällä hän lupasi antaa täydellisen opetuksen, sillä käytön esittely kuuluu hintaan. Myyvän firman nimi on RTS Direct Oy ja se on toiminut nyt noin vuoden verran. Toimipaikka Helsingissä. Huijariesittelijä Laaksonen ei enää myynnin jälkeen tullut koskaan antamaan käyttöopetusta, vaan äitinsä puheiden mukaan lähti Thaimaaseen uuden naisen hakuun, vanhasta tuli ero ja armeijan eläkkeellä siellä pärjäilee. Olen itse entinen yrittäjä 30 vuoden ajalta ja hälytyskellojen olisi pitänyt alkaa soimaan paljon aikaisemmin, sillä tiedän jotakin yritysten lainsäädännöstä. Laskun maksaminen ei onnistunut verkossa, vaan piti mennä pankkiin. Laskussa oli oikea tavarantoimittaja ja yhtiö on kaupparekisterissä ja alv:llinen, mutta kirjeessä lähettäjänä oli mieshenkilö, A. Vainio. Jos en saa kunnon käyttöopetusta laitteeseen, pitää ottaa kai yhteys kuluttajasuojelijaan, jos vaikka ennättäisin saamaan luvatut palvelut, ennen ko. firman hukkumista. Onneksi minulla on näyttöä, sillä kaksi vierasta henkilöä oli Laaksosen käydessä paikalla.

    • selvää ketkutusta

      Miesääni soittaa ja kyselee muutamia kysymyksiä siivoukseen liittyen, vastaajien kesken arotaan viisi maton puhdistusta. Muutaman päivän kuluttua nainen soittaa, "olette onnekas olette voittaneet maton puhdistuksen voiko huomenna tulla puhdistamaan, onko miehenne myös paikalla". Miksi mieheni pitäisi olla paikalla jos palkintomattoa puhdistetaan. Tarkistin yrityksen toimintaperiaatteet netistä ja ahaa, siis uusi tapa päästä ihmisten asuntoihin pakkomyymään imureita ja soittamalla varmaan kaikille että olette onnekas jne. Kieltäydyin suuresta voitostani.

    • kirppu4

      Eilen kirpulla oli hintaa 4100€. Ei ostettu.

    • antikirby

      Hinta on kuvottava, järkyttävä, naurettava ja sairas. Kaikkia noita jatkuvasti vaihtuvassa järjestyksessä.

      Jos hinta sivuutetaan, itse laite on mielestäni täyttä kuraa. Laitteesta lähtevä ääni on paljon suurempi, kuin mistään muusta imurista saa irti. Vastaa melkein lentokonetta olohuoneessa. Kirbystä löytyy lukemattomia ominaisuuksia, jotka ovat kaikki turhia. Kuka oikeasti käyttäisi sitä hiomalaitteena? Todella epäkäytännöllistä ja laite olisi täynnä hiontapölyä. Hierontaa sellaisessa metelissä? ei kiitos.

      Turhaa, turhaa, turhaa ja kallista.

      200-300e saa pölypussittoman dyson-imurin. Ja esim. tasohiomakoneen saa 20e hintaan ja on paljon kätevämpi, kuin se mohlo jota kirbyksi kutsutaan.

    • kulli09nv

      kirby on huippu....paska

      • JippuKaveri

        Onk tää medialuotsi ?


      • paljnoon
        JippuKaveri kirjoitti:

        Onk tää medialuotsi ?

        Paljonko on imuteho tuossa imurissa?


    • Imee lujaa

      Se imee jokapojan meisselin punaiseksi.

    • Hyvää työtä

      Meillä oli esittely viime viikolla ja laite toimi vakuuttavasti. Valitettavasti hinta on niin suolainen, että kaupat jäi tekemättä. Sääli. Eniten kyllä tunnen myötätuntoa mukavia esittelijöitä kohtaan, jotke tekivät hyvää työtä. Toivottavasti saavat edes kohtuullista korvausta työstään.

    • seppo1

      olen tehnyt tuota työtä ja voin sanoa että menee aika lähelle puhelinmyynti hommaa kaikki työ joka liittyy provikka palkkaan on paskaa ja täyttä kusetusta !!

      • Lisää liksaa

        Seppo rakas. Se ei pelkää joka myy. Myyntityössä juuri parasta on provikka. Ilmeisesti se homma ei ollu sun juttus.


    • Kiesus

      Myyntityö on hienoa ja provikkapalkkaus kannustavaa. Mutta se vaatii myös myytävän tuotteen olevan sellainen, että sitä kehtaa myydä ja että on odotettavissa kauppoja.

      Tuollainen romuläjä, minkä reaalinen arvo on ehkä muutaman kympin, ei oikein houkuttele yrittämään tuhansien eurojen hinnalla. Sama, kun yrittäisi myydä ruuvimeisseliä tonnilla. Ja tämä "ihmemeisseli" olisi painava, ruma eikä sopisi kunnolla mihinkään ruuvikantaan.

      Joku esitti tuolla ylempänä vertauksen ladasta ja mersusta. Ihan osuva - ostat kaupasta jonkun uuden Electroluxin Ultra Silencerin, niin saat hyvän imutehon ja hiljaisen äänen. Vähän kuin mersulla ajaisi. Tosin hinta on murto-osa tuosta imureiden ladasta.

    • Huijaus!
    • dgt

      En käsitä miten joku voi edes noin moraalittomassa hommassa olla. Painostatte jotain vanhuksia monta tuntia, että saatte sen ylihintaisen imurinne myytyä? Luulisi, että hyvä myyntimies osaa myydä sen huipputuotteen ihan toisilla keinoin vähän nuoremmille asiakkaille ;) Naurettavaa toimintaa.

    • Momo74

      Mulla kävi kanssa Kirbyn myyjä just esittelemässä imuriansa. Jäi vähän hyväksikäytetty olo tuosta käynnistä. Myyjä pisti mut imuroimaan sohvaa vaikka olin flunssassa, jätti likaiset suodatinpaperit sohvalle ja sotkunsa vessaan. Lisäksi vaati, että suosittelin 80 henkilöä hänelle. Kirjoitin nimiä listaan 40. Ei olisi pitänyt. Asiakkaalla ei ole mitään velvollisuuksia kirjoittaa 80 ihmisen yhteystietoja kenellekään.

    • 3+4

      Onko tää ovelta ovelle?

      • Pahempaa kuin ovelta

        Valheellinen juoni, joka yllätti minut. Puhelimessa tarjotaan "siivoustutkimukseen" osallistumisesta palkkioksi pääsyä arvontaan, josta voi voittaa kotiinsa matonpesun. En muista niitä n 3 tutkimuskysymystä, yksi ehkä koski taloudessa asuvia henkilöitä (jotta voidaan vaatia talouden rahavastaavat paikalle aivopesuun) toinen saattoi olla, että siivoaako itse kotinsa ( eli käyttää imuria). Merkitys saattaa olla myös tiedolla, että asuu ok talossa, jossa imuri saa pitää kauheaa ääntä. Yllättävää on, että ilmaiseen"matonpesuun" pitää varata useita tunteja aikaa. Pahaa aavistamatta sitten onkin jo kiero myyntitykitys käynnissä kodin seinien sisäpuolella.


    • etuja mulle! :D

      työsuhdefritsu imurilla!

    • 000s

      kaverin mummmolle oltiin myyty tollanen imuri 2000e.... ihan ok kuulemma....

    • Kirby ei ei ei

      Kuka perhana noita ostaa? Yrityksen nimi vaihtuu jatkuvasti ja nyt haetaan RTS Direct nimellä imureiden luukuttajaa. Firman sivuilla kerrotaan näin: "RTS Direct Oy on 2012 perustettu maahantuontia ja jälleenmyyntiä harjoittava yritys." ja melkein heti perään: "osaava henkilöstö, jota koulutamme ja kehitämme jatkuvasti yli 30 vuoden kokemuksella." Oman laskuopin mukaan vuodesta 2012 tähän päivään on vain 2-vuotta. Kuvien perusteella henkilökunnasta suurin osa ei ole edes täyttänyt 30-vuotta:)

      Muita nimiä ovat:

      -K-Performance https://www.facebook.com/KPerformanceFinlandOy?fref=nf
      huvittavat Facebook sivut...

      5kauppaa tänää bitches!!! WOOT!! MAHTAVAA DUUNIA! MAREK SuomiICEBREAKER! Heikki teki kaupat ja on vielä mukana 15kaupan tahdissa! PETEPETE teki handelit ja SANTTUSAURUS myi 2kpl samaan mestaan! hienoa kaikki!!

      -golden opportunity finland oy

      -Melhowa Oy

    • Kirby ei ei ei

      VIIKONLOPPU TAKANA JA HUHU MIKÄ VIIKONLOPPU! ERITTÄIN HYVÄÄ DUUNIA KUNDIT JA MIMMIT! TEHTIIN 15 HANDELII YHTEENSÄ JA SE ON TOIMISTON UUSI ENNÄTYS VIIKONLOPPUUN! VIIME VIIKKO OLI SAMALLA YRITYKSEMME PARAS VIIKKO TÄHÄN MENNESSÄ! NYT KATOTAAN ETTÄ TÄMÄ VIIKKO MENEE VÄHINTÄÄN YHTÄ HYVIN! KIITOKSIA!

      Noniin! uutta raporttii! perjantaina tehtiin 3 Kauppaa! mahtavaa duunia! Mahtavaa TONY, JERE JA JANI!!! !!!!!!JA TÄNÄÄN LAUANTAINA "SELL A KIRBY DAY" VANTAA OLI SUOMEN TEHOKKAIN TOIMISTO! KIITOKSIA SIITÄ! UUSI ENNÄTYS PÄIVÄ! 9 KAUPPAA SISÄÄN! ONNEA KAIKILLE KAUPANTEKIJÖILLE, SAANALLE 2 IN A DAY! JONNELLE 2 IN A DAY! TONYLLE 2 IN A DAY! JERELLE KAUPPA, KICKILLE KAUPPA!, HEIKILLE KAUPPA!! ja kiitoksia kaikille ketkä tekivät päivästä mahtavan! hyvää duunia myös Jesseltä sekä kiitos Jessicalle ja hänen tiimilleen hyvistä buukkauksista! MAANANTAINA JAETAAN PALKINNOT!!!

      MUISTAKAA KAIKKI!

      1/ KONTAKTI (ole asiakkaan ystävä, opi tuntee asiakkaasi, ole kiinnostunut heistä niin he ovat kiinnostuneet sinusta)

      2/ KILPAILU (kerro tavoitteistasi, kerro kunnolla ja yksityiskohtaisesti matkastasi ja kilpailustasi, pyydä asiakkailta apua, tee tämä ennen mitään muuta)

      3/ SUOSITUSNIMET (pyydä asiakkailta aina 40suositusta, pyydä asiakasta ainoastaan täyttämään perus tiedot aluksi, pyydä apua, kerro miksi tarvitset nimiä, älä keskeytä asiakasta kun ovat suosittelemassa sinua eteenpäin)

      4/ TEHDASDEMO (älä yritä keksiä mitään uutta mullistavaa, pidä punainen lanka esittelyssäsi, muista mitä sinulle on opetettu)

      5/ LUODA TARVE (aina 24liinaa ja 50 filtteriä, lika myy!)

      6/ RAKENTAA ARVO (kun sinä saat sinun asiakkaasi kertomaan sinulle miten kirby säästää ja maksaisi itsensä takaisin olet onnistunut arvon rakennuksessa)

      7/ ANSAITA OIKEUS PUHUA RAHASTA (tarvee asiakkailla luo sinulle oikeuden puhua rahasta, ole rohkea ja uskalla perehtyä vastaväitteisiin, opeta asiakasta alusta lähtien siihen että olemme paikalla myymässä eikä vain esittelemässä, puhu kaupasta!)

      8/ KYSYÄ KAUPPAA! (vähintään 25 kertaa demon aikana!)

      9/ TARKISTAA SUOSITUSNIMET (muista zekkaa jokainen suo.nimi! kysy A B ja C sekä D paikat!)

      10/ DEMOSTA DEMOON (yritä oppia saada asiakas varaamaan sinulle seuraavan paikan!)

    • B to B

      No eipä meillä kukaan hehkuta jos tekee vain kaksi kauppaa päivässä, eli ~6000€.
      Tuollainen tehdään ennen aamupäivän kahvitaukoa. Ja verottomana laskettuna. Katettakin on n. 1500€.
      Joten se siitä upeasta ja hienosta päivästä...

    • Omalla Nimellä

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014061018372972_uu.shtml

      Kouvolassa Voikkaalla oleva yritys. Yrityksen johdossa C.V. ja E.K. Yrityksen nimi juuri vaihdettu. Täysin sama toiminta. Facebook sivut: https://www.facebook.com/suncityoy

      Keskustelevat tiimipalavereissä avoimesti "ihmisten huijaamisesta". Huijaavat täysin samoilla konsteilla ihmisiä töihin kuin millä myyvät imuriaan: Totuuden vääristämisellä ja suorien vastausten välttämisellä. Ja ihan suoranaisella VALEHTELULLA.

      Tekisitkö 07-24 töitä joka päivä viikosta jotta saisit vähän päälle 3000e/kk? Noilla työajoilla pääset 6,3e keskituntiansioon. Ne jotka suostuvat tähän ovat niitä joiden "takuupalkkojen maksamisesta" firman johdossa olevat henkilöt puhuvat.

      Saattavat mainostaa että "saat 2 vapaapäivää viikossa" mutta jos pidät ne: turha toivoa tarvittavan asiakaskäyntimäärän saavuttamisesta.

      Ensimmäiset 2-3kk on tosin ilman palkkaa, lukekaa artikkelistä: "yritys itse varasi edustajien asiakaskäynnit, joten edustajat eivät pystyneet vaikuttamaan käyntien määrään. Yritys järjestikin asiakastapaamisia niin, ettei palkkaan oikeuttava määrä tullut täyteen."

      Menkää tekemään ilmaiseksi töitä. Muistakaa että sen lisäksi menetätte työttömyyskorvaukset ja jos itse lopetatte työsuhteen saatte vielä karenssia yli 3kk.

      Säästä itsellesi bensaa, äläkä edes aja Voikkaan toimistolle.

      • Kirby ei ei

    • ex kirby

      Sen voin sanoo että ne ei mielellään palauttele niitä vaan pitkittää sitä aikaa minkä kerkee sen takia niissä kannattaa olla tarkkana millä paikkakunnalla sisaresi on

      • sisko osti

        sisko asuu Vantaalla


    • ex kirby

      Vantaan toimiston osoite vihertie 44 sinne kannattaa viedä laite jos haluaa siitä eroon ennen ku se 14 päivää menee umpeen

    • Ihmetellen kummastel

      Tuo ovelta-ovelle imurikauppias on aivan oma rotu. Ihmettelen, että noita silti ostetaan? Ei bisnes muutoin kannattaisi. Tosin voi kysyä miksi ihmiset maksavat moninkertaisia summia, kun vähemmälläkin pääsisi. Kurkatkaa mielenkiinnolla alla olevaa linkkiä. Sarjassa kohtuuhintaisia pesureita www.rugdoctor.fi Mikäli olen ymmärtänyt oikein yhdellä Kirbyllä saa neljä linkin pesuria.

    • yllättynyt

      Tänään kävi esittelijä ja tunnin päästä soitti alakerran naapuri ovikelloa, että lopettakaa heti se lattian hiontalaitteen käyttäminen su-iltana klo 19.30!

      • Kirppyparas

        Oon niin onnellinen käyttäjä ettei tosikaan. Ruoka maistuu nykyään, koti tuoksuu mäntymetsälle, olen laihtunutkin ja aloittanut monta uutta hyvää harrastusta, masennuslääkkeiden syömisen lopetin...kiitos Girbyn !
        Kyllä voin suositella, ja kyllä olisin ottanut sen ihanan esittelijänkin kaupanpäällisenä mutta kun oli sillä niin kiire, huoh...


    • roboclean

      suosittelen roboclean vesi-imurin myyntityötä hinta ja laatusuhde on kohdillaan ja tietenki provisio.joensuussa on maahantuonti

    • Laukeaavarmasti

      Kirby imuri on hyvä kyrbä imuri.

    • niko59

      täyttä kusetusta.

      • medialuotsi

        Medialuotsi tahkoo ennätystulosta imureilla


    • Epäsiisti

      Sääliksi käy jotenkin niitä myyjiä, elantonsahan ne yrittää työllä tehdä, mutta ei tullut kuuloonkaan ostaa kirbyä, koska myyjä oli epäsiisti ulkoisesti ja vaatteet lemusi marihuanalta. Helposti pääsi eroon.

    • harkitseeostoa

      Nämä luettuani sain vain selville että kaikki loanheittäjät ovat asiantuntijoita aiheesta ja puolestapuhujat salaisia kirby agentteja... Toki jenkeistä saa halvemalla kyseisen tuotteen mutta toivoisin jonkun postaavan loppulaskun tänne koska tuplarattaita ostaessani huomasin summan olevan yli 1000e suomessa ja 500e jenkeistä jossa samalla tuotteella ilmaiset toimituskulut, laskua maksaessani sain tietää ettei ollutkaan ilmaiset vaan noin 350e mahdollinen tullimaksu joka ehkä veloitetaan??? En voi päätellä kuin että sen verran KANAtonta porukkaa ettei osaa nauttia mahdollisuudesta että joku tulee siivoamaan puolesta laitteella johon ei selvästikkään valittajilla varaa (Happamia nuo pihlajanmarjat...) jonka jälkeen voi sanoa etten halua kyseistä laitetta. Toivon myös ettei kukaan palstan valittajista omista mitään Samsungin, Applen, Audin tai muunkaan "kalliin" valmistajan tuotetta koska muutoin hän on vain tekopyhä valittaja Tai mahdollisesti kilpailevan tuotteen myyjä joka on vain säälittävää. Aion pyytää demoa jotta näkisin laitteen tehon, jos hyvä ostan (Jos joku nyt niin varma että Ebay yli 3000e halvempi mielellään fotoa tänne) koska kalliinakin imurina tulee halvemmaksi kuin hankkia aina välillä uusi imuri joka ei putsaa kaikkea. Tuotteella myös ymmärtääkseni niin sanottu jenkki slogan jota chippo ja letherman kantavat "Kestää eliniän" Ei tarkoita ettei välillä jotain kuluisi :)

      • harkitseeostoa

        Ja tosissaan "fotoa tänne" tarkoitin todistetta että tilattu tuote vastaa suomessa myytävää ja yhteishinta kotiin kuljetettuna se alle 500 vai mitä lupailtiin.


    • KIRBY_nyt_MYYNTITYKKI

      Olin Kirbyn myyjänä noin 10 kuukautta. Aluksi hommat lähti rullaamaan lupaavasti ja välillä tuli erittäin hyviäkin tilejä, kunnes halpa autoni alkoi hajoilemaan jatkuvasti. Tässä työssähän liikutaan Suomessa omalla autolla. No siitä alkoi jatkuva stressi kun töistä joutui olemaan poissa kun samaan aikaan rahantarve kasvoi ja proviikalla piti elää. Lopulta väsyin täysin ja se näkyi myynneissä ja tämän jälkeen lopetin kokonaan. Jos tuohon työhön lähdette niin muista pitää auto kunnossa, hommaa luotettava auto ja muista levätä välillä. Tee töitä kun olet töissä niin teet 4k tilin aika helpollakin. Jätä töissä turha sähläys ja varaudu siihen, että teet pitkiä päiviä. Hanki itse asiakkaita ja sovi esittelyaikoja itse myös. Jos väsyt niin lepää oikeasti. Tee vaikka 4 viikkoa täysillä töitä ja lepää viikko. Tuolla on nähty 12000e tilejäkin parhaimmilta myyjiltä ja se miten hyvä olet on sinusta itsestäsi täysin kiinni. Kaikki oppii jos asenne on oikea. Nykyään harmittaa vähän että lopetin. Vastaavaa myyntikoulutusta ja kokemusta et varmasti saa mistään muista firmoista kuin tuolta. Se että tuolla on 3 päivän koulutus alkuun pitää kyllä paikkansa, mutta sitten alkaa se työ jossa joka päivä sinua koulutetaan lisää. Tottakai tuolla keskitytään juuri Kirbyn myymiseen, mutta sisäistät sen ajattelutavan millä tuolla myydään ja sitä voit soveltaa mille tahansa muulle tuotteelle.. En vaihtais tuota kokemusta pois mihinkään sillä se on auttanut minua nykyisessä työssäni erittäin paljon.
      Tuotteesta:
      Se on totta, että se maksaa paljon joo ja netistä saat ostettua varmasti käytetyn halvemmalla. Jos et osta suoraa Kirby myyjältä tuotetta niin et saa kotiinkuljetettuna mitään pölypusseja, shamppoita jne. Tärkeimpänä se, että kun ostat Kirbyn "kotimyyjältä" niin tuote on silloin ikuinen sinulle. Jos jotain hajoaa niin soitto tai maili vaan niin "huoltaja" tulee kotiovelle ja korjaa laitteen paikan päällä tai jos tarve vaatii niin vie huoltoon konttorilleen ja nämä huollot eivät maksa sinulle mitään.
      Kirby itsessään on helvetin hyvä laite, peset ja puhdistat sillä liat mitä millään muulla laitteella et saa puhdistettua ja missään pesulassa ei päästä samoihin tuloksiin. Syväpuhdistuksissa saat vaikka 10 vuoden takaiset mädät (eli myös myrkylliset) liat; hilseet, hiekat, pölyt, pölypunkit jne. pois vaikka koko runkopatjasängystä, auton penkeiltä, sohvista ja matoista... Tän lisäks voit kuivapestä, eli siis myrkyttömällä kuivavaahdolla pestyä kaikki edellämainitut (itse pesin joskus farkkujanikin).. Voit vahata lattiat, jynssätä nopeasti kaakelit jne.. No siis tilatkaa esittely ihmeessä. Se joka näkee esittelyn alusta loppuun eikä osta laitetta (mikäli nyt et ihan täysin luottotiedoton ja rahaton ole) on kyllä omasta mielestäni vähän hölmö. Ikuinen laite, täydellä huoltotakuulla, hyvällä tausta palvelulla, sut opetetaan vaikka kädestä pitäen käyttämään sitä tarvittaessa ja jos et opi niin sit ei kyllä kannata yrittää yhtään minkään laitteen käyttöä. No joo, mutta hyvä laite, maksaa paljon, mutta on ikuinen. Helvetin rankka duuni jos teet siitä rankan itsellesi, mutta helvetin hyvä liksa.
      Porukka kirjoittaa täällä että toi koko myynti on kusetusta. No siinä ne on ihan oikeessa. KAIKKI MYYNTI PERUSTUU KUSETUKSEEN, koska MYYNTITYÖSSÄ ja MYYMISESSÄ on AINA tarkoitus tehdä VOITTOA. Meet kauppaan ostat mandariinin -> kauppa tekee voittoa. Osta auto, -> liike ja myyjä tekee voittoa. Osta asunto-> myyjä tekee voittoa.
      Kirby on ainutlaatuinen ja yksi maailman parhaista ja monipuolisimmista siivousvälineistä eli helvetin hyvä laite ja rahoille vastinetta. (Materiaalit myös on muuten niin kestäviä et huh)
      Älä paheksu Kirby myyjiä, jokainen heistä tekee niin kovaa duunia. Tiedoksenne noin yksi neljästä esittelystä tuottaa kaupan Suomessa.
      Se oli aina keskimäärin 1/3, 1/4 ja 1/5 riippuen kuukaudesta.
      Ja siis terveyttä edistää paljon kyseinen laite. Itse muummoassa kävin puolevuoden jälkeen asiakkaalla jolla erittäin vaikea uniapnea, No eipä ollut puolen vuoden kirbyttelyn jälkeen enään.
      Niin ja MYYNTIALAN TYÖNANTAJAT jos työnhakijanne on ollut kirbyllä töissä, (edes muutamia kuukausia) NIIN PALKKAA! et tule pettymään!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe