Miten yleisesti jumppaluistelu on levinnyt Suomessa? Onko kokemuksia, pystyykö hyvin itse säätelemään vaikeustasoa? Tiedättekö onko ko. toimintaa Turun seudulla?
Laji kuulostaa erittäin houkuttelevalta etenkin näin entisenä taitoluistelijana, jota nykyisin kiinnostaa luistelu ainoastaan kunnon kannalta.
Jumppaluistelu
4
749
Vastaukset
- Jumppaluisteluohjaaja
Jumppaluistelua on muutamassa seurassa, mutta laji on vielä melko tuore. Riippuu varmaankin vetäjästä ja tuntien tasosta ylipäätään, miten vaikeustasoa pääsee säätelemään, mutta meillä ainakin voi valita käsipainot oman tasonsa mukaan ym ym. Hauskaa vaihtelua, mutta tehokasta (vrt. esim aerobick).
Lisäksi esimerkiksi vatsa- ja selkälihaksissa luistimet antavat kyllä kivasti lisävastusta! :) - Typy18v=)
Kävin notkeuskurssin jossa kahden viikon aikana pääsin huippunotkeuteen=) Oletko harkinnut sen käymistä? Notkeat jalat on ihanat urheilles=)
- Soap
Jumppaluistelua on ainakin Helsingin Taitoluisteluklubilla sunnuntaisin klo 9.30 - 10.30
Pirkkolan jäähallissa.
Se on niiiiiinnn mukavaaaaaaa!- Tuulia
Meillä päin jumppalusitelua, joka tarkoitettu ehkä vanhemmille naisille. (Ainakin suurin osa on aikuisia). Itselle liian helppoa, olen lusitellut monta vuotta, mutta varmasti naisille kiva liikunta muoto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514