En voi ymmärtää miksi jotkut kyselevät muilta tuntemattomilta ihmisiltä omille lapsilleen nimiä... Mielestäni lapsen nimen päättäminen kuuluu lapsen vanhemmille. Omalla kohdallani ei tulisi mieleenkään kysellä mielipiteitä lapsen nimiehdotuksista, koska haluan nimen paljastuvan vasta kasteessa. Ja nimen päättäminen on vanhempien kahden keskinen asia. Haluatko oman lapsesi nimen "varastettavan" jollekkin muulle kun täällä siitä puhut? Korostan että tämä oli minun henkilökohtainen mielipiteeni :) kypsät ihmiset vastatkoon tähän..enkä myöskään halunnut aiheuttaa kirjoituksellani kenellekkään mielipahaa tai suuttumusta. Aurinkoista kesän alkua kaikille suomen naisille!
tätä mieltä minä...
3
432
Vastaukset
- ester
täältähän lähinnä haetaan vinkkejä lapsen nimen antamiseen. kalenterista ei löydy kaikkia nimiä (tietenkään), ja kun jotkut haluavat antaa lapseleen epätavallisen nimen, heidän on löydettävä se muualta. en kyllä itsekään varmasti antaisi kenenkään muun "päättää" lapseni nimeä. AURINKOISTA KESÄÄ SINULLEKIN!!!!!!!!
- Taina
Ihan asiallinen viesti. En minäkään valitsisi lapselleni nimeä toisten mielipiteiden takia, vaan valitsen nimet mieheni kanssa yhdessä, sellaisista, joista itse pidämme. En usko, että ketään ottaa suoraan mitään nimeä täältä, mutta niin kuin edellä jo mainittiin; täältä saa kivoja nimiehdotuksia, ja vähän vinkkiä kivoista nimistä, joita voi sitten itse miettiä.
Aurinkoista kesää sinnekkin!
- Henka
eihän täällä kukaan ketään tunne!
Sitä paitsi missään ei ole erikoisten nimien listaa olemassa, on kysytty kirjastot ja kirjakaupat. Vanhempia löytää hautausmaalta, mutta uudempia saa oikeesti etsiä kirjaimellisesti kiven alta -> löytämättä.
Kiitos teille, jotka vinkkejä antavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1083895On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402415Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi722383Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732292Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.402048Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma781620- 761517
Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl101245Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711087Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581081