Manne lapselle

snobi

Eikö lapselle sanota kun hän kiukuttelee että älä nyt pieni mikä sulla on tai jotain tollaista,mutta
manne sanoi lapselle kun tämä oli huonolla tuulella otti isä sen syliin ja heilutti lasta sylissään ja sanoi lapselle mikä sua Valto oikein
vituttaa ja tää tarina on tosi:)

9

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hs

      joo, hyvä vitsi tämä. olen kuullut tästä tarinasta ainakin viisi eri versiota, niin että eiköhän tämä ole vain hyvä vitsi.

      • Lindgren

        Huoltoaseman kahviossa oli mustalaisseurue. Mustalaisäidillä oli muutaman kuukauden ikäinen vauva sylissään. Äiti kastoi pullaa kahvikuppiin. Joka toisella kerralla söi itse, joka toisella kerralla tarjosi kahvissa kastettua pullaa vauvan suuhun.

        Tuttava oli kuullut mustalaisnaisen selittävän suureen ääneen toiselle, että kannattaa polttaa tupakkaa odotusaikana, niin lapsesta ei tule liian isoa. Siten on helpompi synnytys edessä.


      • snobi
        Lindgren kirjoitti:

        Huoltoaseman kahviossa oli mustalaisseurue. Mustalaisäidillä oli muutaman kuukauden ikäinen vauva sylissään. Äiti kastoi pullaa kahvikuppiin. Joka toisella kerralla söi itse, joka toisella kerralla tarjosi kahvissa kastettua pullaa vauvan suuhun.

        Tuttava oli kuullut mustalaisnaisen selittävän suureen ääneen toiselle, että kannattaa polttaa tupakkaa odotusaikana, niin lapsesta ei tule liian isoa. Siten on helpompi synnytys edessä.

        joo kyllä mä uskon sen tällä ryhmällä on aivan omat kujeet :)


    • Monen mannen ystävä

      Eihän toi liity millään lailla heimoon/kulttuuriin! Yhtä juntteja juttuja on varmasti suomalaisissakin kodeissa!!! Ehkä jopa enemmänkin.
      Kyllä mustalainenkin kunnioittaa syntymätöntä lasta lopettamalla tupakoinnin, yhtä lailla kuin suolamainenkin äiti. On myös paljon suomalaisia äitejä jotka polttavat raskauden/imetyksen aikana!

      Että jospa jättäist mannejen jutut yleistämättä. Eihän kaikki suomalaisetkaa on juhavaljakoita ;/

      • höh

        Kyllä siinä ryhmässä jotain outoa on. Olen Helsingin keskustassa töissä eräässä karkkikaupassa. Sinne tulevat isot mustalaisryhmät varastelevat yhdessä lastensa kanssa. Näitä ryhmiä on monia, joten en nyt yleistä. Usko tai älä, mikää muun rotu tai kansallisuusryhmä ei näin tee, vaikka rautatieasemalle pörrääkin jos jonkinlaista piipertäjää. Kyllä nämä mustalaiset ovat ihan oma lukunsa. En edes liioittele. Koskaan, siis painotan koskaan, ne eivät ole tulleet sinne ostoaikeissa. Joka hemmetin kerta tavaraa pukkaa lähtemään mukaan. Olen niin lopen kyllästynyt tähän.


      • snobi
        höh kirjoitti:

        Kyllä siinä ryhmässä jotain outoa on. Olen Helsingin keskustassa töissä eräässä karkkikaupassa. Sinne tulevat isot mustalaisryhmät varastelevat yhdessä lastensa kanssa. Näitä ryhmiä on monia, joten en nyt yleistä. Usko tai älä, mikää muun rotu tai kansallisuusryhmä ei näin tee, vaikka rautatieasemalle pörrääkin jos jonkinlaista piipertäjää. Kyllä nämä mustalaiset ovat ihan oma lukunsa. En edes liioittele. Koskaan, siis painotan koskaan, ne eivät ole tulleet sinne ostoaikeissa. Joka hemmetin kerta tavaraa pukkaa lähtemään mukaan. Olen niin lopen kyllästynyt tähän.

        oikeessa olet olen itsekkin stadissa katsellut kyseisen jengin touhuja kokoikäni ja samat kujeet niillä on muuallakin,tuskin tulisi mieleen mennä lasten kanssa kauppaan pöllimään karkia ei perk...
        :)


      • no
        snobi kirjoitti:

        oikeessa olet olen itsekkin stadissa katsellut kyseisen jengin touhuja kokoikäni ja samat kujeet niillä on muuallakin,tuskin tulisi mieleen mennä lasten kanssa kauppaan pöllimään karkia ei perk...
        :)

        on mustalainen vaikka voissa paistas..

        *nähnyt niin paljon*

        eihän ne lapset muuta opi kon kotona kaikki "niksit" ..ne luulee sitä normaaliksi

        huoh..ja me maksetaan niihen elämä ja eläkkeet..


      • VIHAINEN
        no kirjoitti:

        on mustalainen vaikka voissa paistas..

        *nähnyt niin paljon*

        eihän ne lapset muuta opi kon kotona kaikki "niksit" ..ne luulee sitä normaaliksi

        huoh..ja me maksetaan niihen elämä ja eläkkeet..

        että ilkeätte yleistää noin, tajuamatta tekevänne itsenne aivan tyhmiksi! ymmärrän, ja tiedän paljon pahaa ja negatiivista (voitte vain kuvitella miten hankalaa heillä on elää ja sopeutua kahteen kulttuuriin samaan aikaan, ja varsinkin jos kumpikaan ei hyväksy kunnolla sinua. -eli voisi sanoa ettemme me valkolaiset ole yhtään sen mukavampia ja lojaaleja-,) mutta mikä oikeus on yleistää? mieheni on mustalainen, minä en. hän tekee töitä omassa yrityksessä. - ja on silti mustalainen vaikka voissa paistais. ero onkin siinä, että minkälainen tumma hän on!
        ottaa päähän ennakkoluuloisuus ja yleinen arvostelu, joka ei päde kaikkiin.
        huh huh.


    • car-duck

      Moi!

      Onhan nuo romanit tuollaisia. Kaikista yllättävin juttu kävi pari vuotta sitten kun olin serkkuni kanssa kävelemässä Helsingissä. Romaneilla oli joku teltta ja kokous makasiinejen lähellä. Vastaan tuli iso romani mies porukka ja ne puhuivat riidasta. Kertoi että joku sukulainen oli vankilassa ja se joka puhui kertoi itsekkin puukottaneen erään hengiltä ja kehui sillä. Tämä on tosi. Tullut entistä enemmän varovaisemmaksi kun näkee Romaneita. Ei pelkästään tuon takia, mutta en todellakaan olettanut että tuollaisella kehuttaisiin keskellä päivää ja keskellä Helsinkiä.

      PS: Tarkoitus ei ole lietsoa muukalaisvihaa, vain kertoa oma karuin kokemukseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe