gaypaikkoja

huomennaa

Onko seinikses hyviä gaypaikkoja?

26

5775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no kuule...

ei ole... mun tietääkseni!!
      sielä kuljetaan missä kehtää tunteensa näytttää
      julkisesti! älä häpeä... :)

• Hombsu

helluntaiseurakunnan pippaloihin. Sieltä löytyy joka lähtöön, hallelujaa.

ei täällä sellaasi paikkoja olekkaan,eihän siellä uskaltaisi ees käydä kukaan, kun nykkin jo uhotaan pelkästään tällääseen kysymykseen.....

• Minä...

Lapsellista haukkua tualla lailla...
        "pesäpallomailasta saa heti".
        Jokainen saa olla millanen haluaa...
        Ei me kaikki olla (voida olla) samanlaisia.
        Homot on mukavia ja hyvännäkösiä!!!!

Eikä tartte vetää herneitä...................

• ite
        Minä... kirjoitti:

Lapsellista haukkua tualla lailla...
        "pesäpallomailasta saa heti".
        Jokainen saa olla millanen haluaa...
        Ei me kaikki olla (voida olla) samanlaisia.
        Homot on mukavia ja hyvännäkösiä!!!!

Eikä tartte vetää herneitä...................

Kokeile mennä ilmoittamaan etelä-pohjanmaalla kapakassa että olet homo. Kyllä se melkein sairaalareisua tietää.

• hakkaa
        ite kirjoitti:

Kokeile mennä ilmoittamaan etelä-pohjanmaalla kapakassa että olet homo. Kyllä se melkein sairaalareisua tietää.

toisen vain siksi että on homo, se kertoo vain
        hakkaajan epävarmuudesta ja pelosta omaa
        sukupuolisuuntautumista kohtaan.
        Vapaus olla/elää ja antaa toistenkin elää/olla tavallaan kertoo ihmisestä paljon.

• nähty on

Eikä ne turpiinsa saanu. Lesboparejakin näkee joskus, tosin harvemmin.

• kyllä

kaipaisi tällaista paikkaa! Varmasti asiakaskuntaa piisaisi! Olen sen tuossa keskustassa pyöriessäni huomannut! T.Hetero
      Liikeidean paikka..

• joku,

Onkos Lapualla joku alan erikoispaikka vai oliko se Kauhavalla?

• täälä

Joo Qmaa on gay paari, ei muutaku nahkahousut jalakahan ja sinne, kyllä vientiä löytyy, pääasias pihalle...

• gay-paikka
        täälä kirjoitti:

Joo Qmaa on gay paari, ei muutaku nahkahousut jalakahan ja sinne, kyllä vientiä löytyy, pääasias pihalle...

Olen paljon kuullut, että tuo Lapuan Q-maa olisi tosiaan gay-paikka. Onko kellään kokemusta, onko siellä väkeä laajaltakin alueelta. ilmeiseti ainakin Seinäjoelta.

• vain
        gay-paikka kirjoitti:

Olen paljon kuullut, että tuo Lapuan Q-maa olisi tosiaan gay-paikka. Onko kellään kokemusta, onko siellä väkeä laajaltakin alueelta. ilmeiseti ainakin Seinäjoelta.

mene..jos et henkeäsi halua menettää!!!

• Gay????

Ainakin lesbot näyttävät viihtyvän hyvin Härmän Häjyssä, homoista ei havaintoa.

• Lienevät

samassa paikassa.

• uhgfd

Tietäs edes missä baarissa ne tapaa käydä, mutta kun kaikki on tietämättömiä, nii ei kukaan osaa sanoa. Toivottavasti SETA, jos se Seinäjoelle tulee, niin antaa omat suosituksensa käydä jossain tietys paikkaa...

• Antiteisti
      • että homous

Kai jokainen jostain jotain tietävä tajuaa ja tietää että homous ja lesbous on SAIRAUS. Tiedän että tähän vastaillaan paljon ja puolustellaan, mutta se on vaan fakta. Tottakai lepakot ja pyllynreikä miehet tästä nostaa äläkän. Mutta MITÄ SITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• .homppeli.
        että homous kirjoitti:

Kai jokainen jostain jotain tietävä tajuaa ja tietää että homous ja lesbous on SAIRAUS. Tiedän että tähän vastaillaan paljon ja puolustellaan, mutta se on vaan fakta. Tottakai lepakot ja pyllynreikä miehet tästä nostaa äläkän. Mutta MITÄ SITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos mies rakastuu mieheen, niin minkäs sille voit? jos oot ikinä rakastanu, niin tiedät että muulla ei silloin paljon väliä ole, joten... faktaa on se, että homofobia on sairaus :)

• Vaasalainen

Kesän tullen on kunhan avataa pesäpalloilu kausi,,,,,, sehän on homojen lali =))))))))))

• ???!?

Mä oon itse seurannut paljolti naisten pesistä, mutta en mitään homouteen liittyvää ole kyl huomannu siinä.

• ja tämon faktaa
        ???!? kirjoitti:

Mä oon itse seurannut paljolti naisten pesistä, mutta en mitään homouteen liittyvää ole kyl huomannu siinä.

joukkuelajeissa ~50% pelaajista on homoja

• Trikoot

kyllä niitä kapakoitakin löytyy. Lähre kattomahan!

• vanhus-

Miksi homoille pitäisi olla erikseen joku tietty paikka? eiks ne halua olla heterojen kanssa samassa kapakassa?

• lial

Mikä se juttu on Setan toiminnan alkamisesta Seinäjoella? Seinäjoen sanomien artikkelista olen siitä lukenut ja tässä viestiketjussakin siihen on viitattu. Tietääkö joku asiasta jotakin? Lähinnä bileitä kaipailisin tännepäin.

• homomies

Heteromiehet olisivat varmaan aivan innoissaan homomiehistä samassa kapakassa.

• Klinupalli
        homomies kirjoitti:

Heteromiehet olisivat varmaan aivan innoissaan homomiehistä samassa kapakassa.

Rokkibaari

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe