Onko seinikses hyviä gaypaikkoja?
gaypaikkoja
26
5775
Vastaukset
- no kuule...
ei ole... mun tietääkseni!!
sielä kuljetaan missä kehtää tunteensa näytttää
julkisesti! älä häpeä... :)- Hombsu
helluntaiseurakunnan pippaloihin. Sieltä löytyy joka lähtöön, hallelujaa.
ei täällä sellaasi paikkoja olekkaan,eihän siellä uskaltaisi ees käydä kukaan, kun nykkin jo uhotaan pelkästään tällääseen kysymykseen.....
- Minä...
Lapsellista haukkua tualla lailla...
"pesäpallomailasta saa heti".
Jokainen saa olla millanen haluaa...
Ei me kaikki olla (voida olla) samanlaisia.
Homot on mukavia ja hyvännäkösiä!!!!
Eikä tartte vetää herneitä................... - ite
Minä... kirjoitti:
Lapsellista haukkua tualla lailla...
"pesäpallomailasta saa heti".
Jokainen saa olla millanen haluaa...
Ei me kaikki olla (voida olla) samanlaisia.
Homot on mukavia ja hyvännäkösiä!!!!
Eikä tartte vetää herneitä...................Kokeile mennä ilmoittamaan etelä-pohjanmaalla kapakassa että olet homo. Kyllä se melkein sairaalareisua tietää.
- hakkaa
ite kirjoitti:
Kokeile mennä ilmoittamaan etelä-pohjanmaalla kapakassa että olet homo. Kyllä se melkein sairaalareisua tietää.
toisen vain siksi että on homo, se kertoo vain
hakkaajan epävarmuudesta ja pelosta omaa
sukupuolisuuntautumista kohtaan.
Vapaus olla/elää ja antaa toistenkin elää/olla tavallaan kertoo ihmisestä paljon.
- nähty on
Eikä ne turpiinsa saanu. Lesboparejakin näkee joskus, tosin harvemmin.
- kyllä
kaipaisi tällaista paikkaa! Varmasti asiakaskuntaa piisaisi! Olen sen tuossa keskustassa pyöriessäni huomannut! T.Hetero
Liikeidean paikka.. - joku,
Onkos Lapualla joku alan erikoispaikka vai oliko se Kauhavalla?
- täälä
Joo Qmaa on gay paari, ei muutaku nahkahousut jalakahan ja sinne, kyllä vientiä löytyy, pääasias pihalle...
- gay-paikka
täälä kirjoitti:
Joo Qmaa on gay paari, ei muutaku nahkahousut jalakahan ja sinne, kyllä vientiä löytyy, pääasias pihalle...
Olen paljon kuullut, että tuo Lapuan Q-maa olisi tosiaan gay-paikka. Onko kellään kokemusta, onko siellä väkeä laajaltakin alueelta. ilmeiseti ainakin Seinäjoelta.
- vain
gay-paikka kirjoitti:
Olen paljon kuullut, että tuo Lapuan Q-maa olisi tosiaan gay-paikka. Onko kellään kokemusta, onko siellä väkeä laajaltakin alueelta. ilmeiseti ainakin Seinäjoelta.
mene..jos et henkeäsi halua menettää!!!
- Gay????
Ainakin lesbot näyttävät viihtyvän hyvin Härmän Häjyssä, homoista ei havaintoa.
- Lienevät
samassa paikassa.
- uhgfd
Tietäs edes missä baarissa ne tapaa käydä, mutta kun kaikki on tietämättömiä, nii ei kukaan osaa sanoa. Toivottavasti SETA, jos se Seinäjoelle tulee, niin antaa omat suosituksensa käydä jossain tietys paikkaa...
- Antiteisti
HOMOISTA HOMOIN paikka, täällä se suoli luistaa ja rapa roiskuu.
http://www.netmission.fi/srk/seinajoki/- että homous
Kai jokainen jostain jotain tietävä tajuaa ja tietää että homous ja lesbous on SAIRAUS. Tiedän että tähän vastaillaan paljon ja puolustellaan, mutta se on vaan fakta. Tottakai lepakot ja pyllynreikä miehet tästä nostaa äläkän. Mutta MITÄ SITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- .homppeli.
että homous kirjoitti:
Kai jokainen jostain jotain tietävä tajuaa ja tietää että homous ja lesbous on SAIRAUS. Tiedän että tähän vastaillaan paljon ja puolustellaan, mutta se on vaan fakta. Tottakai lepakot ja pyllynreikä miehet tästä nostaa äläkän. Mutta MITÄ SITTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos mies rakastuu mieheen, niin minkäs sille voit? jos oot ikinä rakastanu, niin tiedät että muulla ei silloin paljon väliä ole, joten... faktaa on se, että homofobia on sairaus :)
- Vaasalainen
Kesän tullen on kunhan avataa pesäpalloilu kausi,,,,,, sehän on homojen lali =))))))))))
- ???!?
Mä oon itse seurannut paljolti naisten pesistä, mutta en mitään homouteen liittyvää ole kyl huomannu siinä.
- ja tämon faktaa
???!? kirjoitti:
Mä oon itse seurannut paljolti naisten pesistä, mutta en mitään homouteen liittyvää ole kyl huomannu siinä.
joukkuelajeissa ~50% pelaajista on homoja
- Trikoot
kyllä niitä kapakoitakin löytyy. Lähre kattomahan!
- vanhus-
Miksi homoille pitäisi olla erikseen joku tietty paikka? eiks ne halua olla heterojen kanssa samassa kapakassa?
- lial
Mikä se juttu on Setan toiminnan alkamisesta Seinäjoella? Seinäjoen sanomien artikkelista olen siitä lukenut ja tässä viestiketjussakin siihen on viitattu. Tietääkö joku asiasta jotakin? Lähinnä bileitä kaipailisin tännepäin.
- homomies
Heteromiehet olisivat varmaan aivan innoissaan homomiehistä samassa kapakassa.
- Klinupalli
homomies kirjoitti:
Heteromiehet olisivat varmaan aivan innoissaan homomiehistä samassa kapakassa.
Rokkibaari
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1933579Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572237Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432082
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4601202Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211063- 591014