Kaurismies sängyssä

Kauriiseen retkahtanut

Kertokaapa kokemuksia kaurismiehestä lakanoiden välissä. Oma kokemukseni on, että kaurismies ei ole mikään ihan tavis. Kokeilunhaluinen, kiihkeä ja hellä. Mutta kauan piti odottaa ennenkuin sänkyyn päädyimme.

Mielelläni kuulisin kaurismiesten omia ajatuksia. Kertokaa mikä saa teidät syttymään ja mistä erityisesti pidätte.

40

30261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykstyttövaan

      Aijai, kaurismies lakanoiden välissä oli todellakin positiivinen kokemus! Alleviivan tuon, että on kiihkeä ja hellä samaan aikaan. Usein sanotaan, että kalan ja kauriin kemiat kolahtavat hyvin yhteen, ja näin minun tapauksessani ainakin tapahtui :) Kokeilunhalua mieheltä myös löytyi, mutta aina otti myös minut huomioon ja varmisti, että nautin kaikesta samalla lailla kun hän.

    • Ansku

      Kautta aikojen paras rakastajani on ollut kauris-mies, ja usko pois, että otanta on ollut suht laaja. Aikaa on kulunut, mutta vieläkin tuntuu väreitä, kun ajattelee!

    • Emilé

      Kaurismies on todellakin hellä ja huomaavainen lakanoiden välissä..aivan ihana kaiken kaikkiaan, en kyllä vaihtaisi.

      Kokeilunhalusta en niinkään tiedä, oma kultani on ehkä hieman arka vielä sen suhteen. Kaikkensa antaa kuitenkin. :) Näin leijonaneidon näkökulmasta..;)

    • Miuhti

      Olin kihloissa kaurinmiehen kanssa ja täytyy sanoa että seksi meni tosi hývin. Tosin aikaa on jo kulunut 10 vuotta ja aika kultaa muistot:).

    • härkä-N

      Olen kauris-miehen kanssa naimisissa enkä pois antaisi,ihana on,sängyssäkin.

    • Kaurismies

      Kylläpäs on kiva lukea naisten mietteitä kaurismiehistä lakanoiden välissä.Itse minut saa syttymään itsevarma suomalainen nainen,joka ottaa "aran" kaurismiehen hellään syleilyyn.No luulen kyllä että,yleisesti kaurismihet ovat ERITTÄIN seksuuaalisia,ainakin itse olen.Ja kyllähän oraaliseksikin on kivvoo.

      • OinasN

        Kauris syttyy kuuman ja vahvan naisen käsittelystä.. on erityisen kokeilunhaluinen.... Oinas roihuttaa tulta kauriin jalkojen päällä :) Pari taatusti keksii ideoita lakanoiden väliin.... Molemmat merkit kokeilunhaluisia... Oinaan tulee vain houkutella Kauris mukaansa ja tämä tulee kuin kesylammas perässä aisa tanassa... -oinasnainen-


    • YingYang

      Hienoa lukea tällaista palautetta :)
      Saatan olla väärä ihminen arvioimaan kauriin hyvyyttä tai huonoutta, koska itsekin olen kauris, mutta voin kertoa omalta kohdaltani millainen olen ja mikä toimii.

      Kauris tykkää uusista jutuista, MUTTA jos kauriisi ei halua kokeilla jotain mitä sinä haluaisit, niin ÄLÄ painosta, vaan yritä etsiä jokin muu keino päämäärääsi, ei hänkään painosta sinua. Tietenkin tuo pätee kaikkiin, mutta erityisesti kauriiseen. Kauris ei pidä nopeasta seksistä, käytä siis aikaa, mitä enemmän sen parempi. Hän uhraa myös aikaa siihen, ja löytää sinusta ne herkimmät alueet, sellaisetkin joiden olemassaolosta et välttämättä edes tiennyt. Miesten esileikkikö muka lyhyt? ei kaurismiesten :)
      Toisinaan kauris voi olla hyvinkin kiihkeä, mutta vain niin kauan kuin tuntee olevansa "tilanteen herra". Kauris haluaa olla johtaja ja kontrolloida kaikkea, tämä pätee ainakin osittain myös sängyssä. Hän ei pahastu vaikka sinä et koko ajan olisikaan "täysillä mukana", vaan antaa sinun mielellään vain nauttia ja keskittyä omiin tuntemuksiisi.
      Kaurismies myös tajuaa sen yksinkertaisen, mutta monelle niin vaikean tosiseikan että seksi lähtee päästä, ei sukuelimistä. Hän mielellään kiihottaa aivojasi, koska tietää sen vaikuttavan koko kehossa.
      Niin, joskus voit tosiaan joutua odottamaan seksiä kaurismiehen kanssa, koska seksi ei ole hänen arvomaailmassaan kärkisijoilla...ole kärsivällinen, se palkitaan varmasti ;)

      • Leijona

        Kuin omasta miehestäni puhuit, kaurismies on ihana kun todellakin osaa antaa upeaa nautintoa myös naiselle ilman kiirettä mihinkään, koskaan aikaisemmin en ole nauttinut näin paljon ja näin avoimesti rakastelusta ja se johtuu ainoastaan kaurismiehen ihanasta tavasta ottaa nainen huomioon ja löytää ne herkimmät paikat, täydellistä ; )

        Mutta osaavat he myös nauttia uusista kokemuksista rakkaan kanssa, ja minä ainakin haluan tehdä hänet myös yhtä onnelliseksi ja tyydytetyksi samanlailla kuin hän saa minut!


    • jousimies

      Mulle ainakin Kauris on suuri pettymys! Sarvipäistä ota mielummin Oinaan lakanoiden väliin :o)

      • Jouskarinainen

        Kuumimmat seksipartnerini sängyssä ovat olleet skorpionimies ja kaurismies, josta jälkimmäinen taitaa viedä voiton... En vaihtaisi pois mistään hinnasta !


      • jouskari(N)
        Jouskarinainen kirjoitti:

        Kuumimmat seksipartnerini sängyssä ovat olleet skorpionimies ja kaurismies, josta jälkimmäinen taitaa viedä voiton... En vaihtaisi pois mistään hinnasta !

        Mä en oo tavannu kyllä mitään sen parempaa ku kaurismies sängyssä..Aivan uskomatonta!!! En kyl itekään pois vaihtas mistään hinnasta.


    • mirkku

      Itselläni oli kerran sellainen ns,pikaseksisuhde kaurismiehen kanssa ja pakko sanoa että oli elämäni parasta seksiä!Mutta koska olen itse vaaka ja siis viileä luonne kans,niin eihän siitä mitään pitempää tullu,vaikka kiinnostusta löytyi.Mutta vaikka kumpikin oli niinsanotusti viileitä ulospäin,niin kun lakanoiden väliin päästiin,silloin räjähti!Suosittelen kaurismiehiä,he kyllä tietävät miten nainen saadaan muuttumaan kissasta tiikeriksi!;)

    • kapsyk

      itse olen nyt vuoden puuhaillut kaurismiehen kanssa ja on kyllä paras:) intohimoinen ja hellä ja innoissaan uudesta... en pois anna :)

    • halib

      jos noihin uskomista niin mulla tulee olemaan elämäni yö kolmen viikon päästä.. ;)

      • Stadin kundi

        Alussa oli kiihkeetä ja joitain kokeilu "juttuja" anaalipanoja, ass to mouth, pissileikkejä ym mukavaa.

        Nykyään on ainoastaa kakka ja keppi leikkejä. Epäilen hänellä olevan toisen miehen!


      • HYI HELVETE!
        Stadin kundi kirjoitti:

        Alussa oli kiihkeetä ja joitain kokeilu "juttuja" anaalipanoja, ass to mouth, pissileikkejä ym mukavaa.

        Nykyään on ainoastaa kakka ja keppi leikkejä. Epäilen hänellä olevan toisen miehen!

        Hintti hernekepit vetäkää paskapöntöstä toisenne alas!
        Terveisin: kaurismies Hetero-Tero


    • Hihiihigh

      Yli vuoden kauris kokeilulla, tuli kyllä hellyys ja intohimo esille aikaisemmissa viesteissä mutta entäs se että minun kauris ei todella pidä seksiä ykkösenä listassa ja sillon kun sitä on niin oikeastaan omasta asenteesta peilaa kauriiseen kyky nauttia seksistä joko pitkään tai lyhyesti. Eli lyhyesti sanottuna: jos suutelet, niin tekee hänkin, jos hellit, niin hänkin, mutta kaiken vielä paremmin!

      • kauris on hyvä

        Kun ajattelee tarkemmin, niin olen huomannut saman eli sen että kauris peilaa sitä mitä sinä teet. Kauris on kiihkeä, aika periksiantamaton, tietää mitä haluaa, hellä ja huomioonottava. Uutena juttuna ottaisin tähän mukaan sen, että kauris on nautiskelija sängyssä. Kaurismies pystyy antautumaan sille, että häntä hellitään. Se on aika sexy piirre mielestäni. Sitten ehkä sellainen, että kauris on vähän hidas...hänelle pitää näyttää se extrasti, jos toivot häneltä jotain.


      • Neitsyt_
        kauris on hyvä kirjoitti:

        Kun ajattelee tarkemmin, niin olen huomannut saman eli sen että kauris peilaa sitä mitä sinä teet. Kauris on kiihkeä, aika periksiantamaton, tietää mitä haluaa, hellä ja huomioonottava. Uutena juttuna ottaisin tähän mukaan sen, että kauris on nautiskelija sängyssä. Kaurismies pystyy antautumaan sille, että häntä hellitään. Se on aika sexy piirre mielestäni. Sitten ehkä sellainen, että kauris on vähän hidas...hänelle pitää näyttää se extrasti, jos toivot häneltä jotain.

        "Kaurismies pystyy antautumaan sille, että häntä hellitään"

        Tämä on kyllä totta, vaikka Kauris onkin (ainakin minun tuntemani oli) oikea äijä ja köriläs, niin silti hän rakasti kosketetuksi ja hellityksi tulemista ja itsekin tykkäsi antaa niitä. Maamerkeillä on juuri tuo että ymmärretään fyysisen kosketuksen ja hellimisen päälle.


    • Neitsyt_

      Kauaa ei minun Kauriini tarvinnut odottaa kun pääsi vällyihin, ja se lienee erehdys, koska Kaurispa otti sitten etäisyyttä (tykkää vaikeasti valloitettavista naisista?) Mutta sen sanon, että Kauriilta olen saanut parasta seksiä tai pikemmin rakastelua mitä ikinä keltään. Mistään pikaisesta ja hätäisestä panosta ei voida ei puhua Kauriin kanssa.

    • On aika yleinen kysymys parinkymmenen orgasmin sarjan jälkeen. Orgasmit ovat kivoja. Niitä on hauska tehdä. Sitäpaitsi positiivisen palautteen saaminen on tässä maassa miehelle käytännössä mahdotonta, ainakin ihmisten kuullen. Parituntisen sarjaorgasmin jälkeen on kuitenkin vaikea olla myöntämättä, että kai siinä äijässäkin jotain hyvää on.
      Hidas, hellä ja perusteellinen, molempia tyydyttävä seksi: Parasta maailmassa.

      • kani ja

        kauris alkaakin samalla kirjaimella.


      • kani ja kirjoitti:

        kauris alkaakin samalla kirjaimella.

        Sisään, ulos, pupulauma tulos. Siinä kaikki kanin hallitsemat tekniikat.


    • "Kauris"

      Jopa on Kauriita kehuttu hyviksi. Itse pidän naisellisesta huolitellusta naisesta, jolla vyötärö tallessa, ja erotiikka säkenöi. Ei tarvitse olla missi, kuitenkin naisellinen, sporttinen, hyvin säilynyt. Hän herättää mielenkiintoni, ja mikäli sex on antoisaa olen uskollinen. Minusta on sanottu että on sängyssä mielikuvitusta, se ei lopu kesken, estottomasti aina jotain uutta vivahdetta mukaan. Olen melko tarkka kenet päästän lähelleni, aluksi olen varautunut, mutta mikäli niin Vautss ! Varsinkin Härkä naisen kassa se on mahtavaa.

    • WAUTSI

      Itse oon kaurisnainen ja parhaimmat sänkykokemukset ovat juuri kaurismiesten kanssa. :) Muutenkin eniten tuntuu kaurismiehen kanssa synkkaavan ajatukset ja himot yhteen.

    • että vituttaa

      ei helv kaurismies täs missä on ne upeat ja seksikkäät naiset jotka saisi meikäläisenkin syttymään mutta mitä akkoja olen tavannut niin ompa olleet aikamoisia pettymyksiä olkaa onnellisia jos on mahtavaa ollut mun halut on kyl hukattu todella pitkäksi aikaa oma apu paras.

      elämä on pettymyksiä täynnä.

      • Tiedänvaan

        Kokeilemaan leijona naista


    • joutskari typy

      Wau minun kokemukseni oli että halukas eli halusi aina vaan lisää ja lisää.
      siis niin ikimuistoinen kokemus että huh OIKEA PETO rawwrr

    • Skorpionityty

      Joudun jatkamaan tätä kaurismiesten ylistämistä! :) Kokemusta löytyy myös vesimies miehestä, vaakamiehestä, oinasmiehestä ja skorpionimiehestä.. Skorpionimiehen jäljiltä luulin että olen kohdannut sen parhaan mahdollisen, mutta pakkohan se on nyt kaurismiehen kanssa että hän vie tätä skorpionitytyä mennen tullen ja palatessa :) Herkkä, todella hellä, haluaa varmistaa minun nautinnon.. Samaan aikaan hellyyden kanssa tulee kuitenkin tietty ronski äijä puoli ja sekös jos mikä pistää pään pyörryksiin... Ensin hellää rakastelua ja toisessa hetkessä kaurismies nappaa ranteista ja lukitsee otteeseensa rakastellen hellästi ja se katsekontakti josta on luettavissa niin monta asiaa

    • Kauris(M)

      Nyt on jo vähän vanha viesti keetju mutta pakko näin kaurismiehenä todeta, että ainakaan itseäni ei saa turhanpäiväisellä keimailulla syttymään. Vaan jos housuihin tahdot niin itsellä ainakin tärkein seksualinen elin on aivot ja siitä varmaankin johtu tuo hidas syttyminen. Kauris suojelee vahvasti omia tunteitaan (ainakin minä) eikä näin ollen ole helposti lähestyttävän oloinen partneri. Jos kuitenkin onnistut sytyttämään kauriin mielenkiinnon joka lähtee älyllisestä leikkimielisyydestä be ready to feel the thunder rock the earth. Ja kuten edellä on mainittu niin se ei sit ole mikään pika pano vaan kauris halua stimuloida myös tunto aisteja eli melko varmasti tulet kokemaan lukuisia eri tapoja joilla sinua kosketaan. Ja kyllä tuokin on totta että yleensä jossain vaiheessa kauris ottaa ohjat käsiin vällyjen alla huomioiden kuitenkin kumppanin hyvän olon eli itse ainakin allekirjoitan sen, että kauriit ovat hyvin seksualisia ilmestyksiä verrattuina moniin muihin horoskooppeihin mutta se puoli tulee houkutella esiin kylmältä vaikuttavan ulkokuoren alta ;)

    • neitsyt n

      Seksi kaurismiehen kanssa on jotain käsittämättömän ihanaa! Oman kauriini ei tarvitse nykyään kuin vain katsoa tietyllä tavalla, ja olen heti märkä kuin rahkasammal.

    • Sibuli

      Ylistyslaulu kaurismiehille jatkukoon!

      Täytyy itsekin nostaa kaksi merkkiä yli muiden, skorppari ja kauris.
      Ja kyllä kauris vie voiton.
      Skorpparin ollessa kiihkeä ja kyltymätön, on kauris pehmeämmällä tavalla kiihkeä ja antava. Älykkäästi viettelevä.
      Harvat merkit ymmärtävät kuten kauriit, että pupuilu on harvan naisen unelma. Hitaasti lämmitellen ja jatkaen niin kauan kuin toinen alkaa osoittaa väsymisen merkkejä. Sitten pidetään pieni tauko, että jaksetaan taas jatkaa. :) Naisen nautinto aina etusijalla. Ellei nauti, niin mitä tässä sitten aikaa tuhlataan.
      Ei olekaan yllätys että kaksi kautta aikain parasta rakastajaani ovat olleet kauriita.
      Heistä toinen oli vielä ymmärtänyt taolaisen seksin merkityksen ja opasti minutkin sinne sisään. Hän totisesti osasi jakaa sen ilosanomaa, nauttien itsekin moninkertaisista orgasmeistaan.Ilman ejakulaatiota!!!
      Kesti aikansa ennen kuin olin vakuuttunut että toinen oli edes nauttinut, kun olin tottunut että yleensä miehillä se päämäärä on kuitenkin tuleminen.

      Kuukausien edetessä en voinut kuin ihmetellä, miten uskomattomiin nautintoihin seksillä voi päästä. Siis hyvää se oli ollut aikaisemminkin mutta tää oli jotain AIVAN muuta... Voisin kirjoittaa tästä tunteja, mutta saitte ehkä jo pointin. :)
      Harmi että se suhde päättyi. Nyt harrastelen taas "tavallista" seksiä...
      Onneksi uusi kumppanini on myös kauris. :D

      • Ei niin hyviä kauriita

        Itselläni ollut kolme kaurismiestä. Ensimmäinen ei suostunut tekemään aloitetta koskaan koska ei kuulemma kestäisi sitä jos torjuisin hänet. Hänellä oli muutenkin tosi huono itsetunto..Seksi itsessään ei ollut kummoista. Toisen kanssa en puolen vuoden aikana päässyt kertaakaan peittojen väliin koska tällä kauriilla ei ottanut eteen ja homma oli niin säätöä yrityksistä huolimatta. Kolmas on tässä nyt juuri "kokeilussa", monta kuukautta mennyt ja seksiä ei olla vielä harrastettu.. jännityksellä odotan !! Omalle kohdalle sattunut siis aivan ääripää -tapauksia.


      • loviisa1
        Ei niin hyviä kauriita kirjoitti:

        Itselläni ollut kolme kaurismiestä. Ensimmäinen ei suostunut tekemään aloitetta koskaan koska ei kuulemma kestäisi sitä jos torjuisin hänet. Hänellä oli muutenkin tosi huono itsetunto..Seksi itsessään ei ollut kummoista. Toisen kanssa en puolen vuoden aikana päässyt kertaakaan peittojen väliin koska tällä kauriilla ei ottanut eteen ja homma oli niin säätöä yrityksistä huolimatta. Kolmas on tässä nyt juuri "kokeilussa", monta kuukautta mennyt ja seksiä ei olla vielä harrastettu.. jännityksellä odotan !! Omalle kohdalle sattunut siis aivan ääripää -tapauksia.

        Olen riiustellut 1,5 vuotta Kauris miehen kanssa.Hänen kanssaan sexi on ollut elämäni parasta.Mutta muuten ei synkkaa oikein hyvin,itsekin olen kauris.Kumpikin haluaa määrätä ja siitähän ei tule yhtään mitään.Nyt ollaan siinä vaiheessa että haluan lopettaa suhteen,hyvä sexi ei yksin riitä.Olemme kumpikin 50 ja kokemuksia takana monenlaisia.Mies yrittää manipiloida minua jatkamaan.En jaksa antaa energiaani enää hänelle.Perheessäni on ollut ikäviä asioita jotka vie minulta liikaa voimaa jo muutenkin.Ei taida kahden kauriin liitto olla paras mahdollinen,olemme liian samalaisia.Saas nähdä mitä vuosi tuo tullessaan.Riitelyä en jaksa enää tällä iällä suvaita kodissani.Onneksi emme muuttaneet yhteen.


    • skopu1987

      Horoskoopit ovat irrationaalisuuden huipentuma. Kun ei ymmärretä käyttäytymistä, niin selitetään tähdillä.
      Se miksi sinun horoskooppisi kertoo sinusta, johtuu ihmisten vuorovaikutuksesta.
      Ihminen syntyy hänellä on tyhjä kovalevy minne ympäristö laittaa omat maailman käsityksensä.
      Suosittelen tulevalle sukupolvelle, että ne manipuloivat astrologia kirjat sivuun.
      Pilanneet jo liian monen kauriin elämän.

      Esim. Naiselle syntyy poika/tyttö tammikuussa. Kohtelenpa häntä kuin kaurista. Mitä luulet, mikä hänestä tulee.

      Kauriin kyynisyys on mielenkiintoinen asia.
      Tunnen erään kaurismiehen, jonka elämän kaikki vaikeudet johtuvat vain pitkälti siitä, että häntä pidetään "kauriina".
      Sinnikkyys omien sanojensa mukaan johtuu ymmärtämisestä irrationaalisuuteen.

      Mitä rakkauteen ja seksiin tulee... Kuulemma suhtautuvat vastakkaiseen sukupuoleen ALUKSI hyvin positiivisesti ja hymyillen.
      Kunnes... ymmärtävät heidän paikkansa yhteiskunnassa.
      Kärsimysten ja sympatian takia seksi kauriin kanssa on parasta.

      Kauris yleensä menestyy tästä johtuen. Vihaisia maailmalle. Kunnes osaavat sulkea sydämensä täysin.
      Tämän jälkeen heistä yleensä tulee kylmiä ja kalkuloivia...
      Kun palaset loksahtavat paikoilleen, heistä tulevat tarinan vihollisia.
      Vaikka tosiasiassa heistä on tehty sellainen.

      Tässä vaiheessa naiset/miehet, joiden kanssa hän halusi joskus olla tulevat häntä koipien välissä takaisin...
      Astrologia selittää kyynnisyyttä jollain helvetin saturnuksella... Eiköhän se kerro aika paljon suhtautumisesta kauriiseen.

      "Mä petän kaurista, tulen häntä koipien välissä takaisin ja selitän kyynisyyden tähdillä" -Lähes jokainen nainen maan päällä

      Kun kauris saavuttaa sisäisen rauhan... haluaa hän vain kuolla pois.
      Pinta kova kuin kivi,.. silmät kuitenkin paljastavat hänet... Sairas maailma.

      Kaikkien aikojen vanhin tarina.

    • Liebelei

      Herkku. On ollut vesimies ja kauris. Kauris vie voiton.

    • Odysseya

      Kaurismies tosi ujo ja kaavamainen. Hyvin seisoo mut siinäpä se. Ei osaa heittäytyä, pihtaa seksissä, ei tee aloitteita. On tosi passiivinen, vaikka mekaanisesti antaakin naiselle ensin orgasmin. Tunne ja intohimo puuttuu. Ei jatkoon.

    • Tuli5

      Jaaha. Täällä on oltu 9kk kaurismiehen kanssa. Ei ole paljon seksiä ollut eikä hellyyttäkään. Sitä tuntuu oikein karttavan. Ärhäkkä jos yrittää kainaloon ees haluta. Vois sanoo et kaks kertaa jonkinlaista seksiä ollut. Tosin hänessä on jotain hyvää joka kiehtoo. Mutta nyt on vetäytynyt, kolme viikkoa ollut jo omissa oloissa, en tiedä mikä on. Ei soita eikä vastaa puheluun. Avaimen on antanut minulle, oman asunnon. Ei sitä oo pois pyytäny. Haluaa vaan olla omissa oloissaan. Mutta suoraan ei sano mikä on.

    • Anonyymi

      Aivan huikeaa seksiä kaurismiehen kanssa, itse skorpioninainen. Aluksi koin kylmyyttä sängystä noustuamme, mutta puhuin siitä. Sanoin jopa, että voimme pitää suhteemme myös seksisuhteena, jolloinka en vaadi mitään muuta, mutta hän ei halunnut. Hän lupasi opetella huomioimaan minua muulloinkin ja sen hän on todellakin tehnyt. Nyt muutaman kuukauden päästä tunnen itseni tyydytetyksi niin seksi- kuin tunnepuolellakin. Rakastan omaa, herkkää kaurismiestäni, mutta kerron sen hänelle myöhemmin, etten pelästytä häntä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3055
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2405
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      366
      2185
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1972
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1817
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 165
      1246
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe