Opettajatar 2.

Qiima

Tuijotin opettajatartani lumoutuneena näkemästäni. Mitkä voimat! Mikä vartalo! Yritin pysytellä hiljaa verhojen takana, mutta asennon vaihtoni sai verhon liikahtamaan. Opettajattareni huomasi sen, laski painot käsistään, tuli verhojen luo ja riuhtaisi ne äkisti erilleen. Olin paljastunut!

Olin siinä polvillani hänen edessään, ja verkkarieni etumus pullotti kuin repeämäisillään. Opettajatar näytti ensin hiukan hämmästyneeltä, ja kumartui sitten alemmas, niin että täydelliset rinnat olivat kasvojeni edessä. Tuijotin punastuneena noita puolipalloja, joita niukka bikinin yläosa ei juuri peittänyt.

"Tiedätkö, että tuollainen tirkistely on vakava juttu?", hän sanoi mittaillen samalla vartaloani katseellaan. "Voisin ottaa asian huomenna esille rehtorin kanssa, tai... ehkä voimme hoitaa asian toisin...", hän jatkoi. "Ellet halua ikäviä seuraamuksia, ole hyvä ja tule perässäni".

Hän vei minut alas kierreportaita tyttöjen pukuhuoneeseen. "Tänne ei tähän aikaan tule enää ketään. Olemme kahden, vain sinä ja minä. Olet varmasti uneksinut niistä teinitytöistä, jotka täällä peseytyvät liikuntatuntien jälkeen, olet uneksinut siitä, miten rakastelisit heidän kanssaan täällä? No, pian saat kokea jotain sellaista, joka vie nuoret tytöt mielestäsi. Saat kokea tosinaisen halun, sen koko huumaavan, alistavan, ylitsesi vyöryvän voiman, ja tulet tuntemaan itsesi käsittelyssäni pieneksi, heikoksi ja avuttomaksi".

Sitten hän komensi minua riisumaan vaatteeni, ja pian seisoin pukuhuoneessa teinikyrpäni sojossa vatsaa vasten. Tunsin, miten elimeni oli paisuneempi kuin koskaan ennen - tuntui, ettei se enää mahdu esinahkani sisään, että pian esinahkani ratkeaa. Olin hulluna kiimasta, minun oli päästävä panemaan tuota täydellistä naista - ja pian!

Ja sitten: hän riisui bikininsä paljastaen kaiken. Edessäni oli täydellisin näkemäni nainen. Tumma, pitkä tukka, sensuellit kasvot ja silmät, joista hohti määrätietoisuus. Trimmattu, raa'an lihasvoiman täyttämä, kireä atleettivartalo, selkeästi erottuvat, isot lihakset kaikkialla. Rinnat kuin meloninpuolikkaat, niin suuret, niin uskomattoman kiinteät. Olin suunniltani himosta, ja ellen olisi tajunnut, ettei minusta ollut pienintäkään vastusta tuolle ylivoimaiselle vartalolle, olisin voinut vaikka raiskata hänet. Minun onnekseni pidin järjen päässäni ja tajusin, kumpi meistä siinä jäisi toiseksi. Samalla hän sanoi: "No niin, poju. Tuossa on tarpeeksi pitkä ja leveä penkki. Asetu siihen makaamaan selällesi. Käsittely alkaa".

-Viimeinen osa seuraa myöhemmin-

1

10512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

juttu!!jatkahan nopeasti kertomusta taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      69
      1309
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      910
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      78
      839
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      89
      739
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      49
      651
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      584
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      125
      558
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      39
      555
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      533
    Aihe