Makasin alasti selälläni tyttöjen pukuhuoneen penkillä, kyrpäni isompana ja kovempana kuin koskaan ennen. Kiehuin kiimassa, himoitsin opettajatartani!
Arvelin, että hän kävisi suoraan asiaan ja ratsastaisi minulla. Erehdyin, sillä hän lähestyikin minua jalkopäästä kiemurrellen kuin käärme. Hän kurotti kätensä varpaistani kohti keskivartaloani hitaasti sivellen jalkojani, samalla suudellen minua alhaalta ylös. Hänen täyteläiset huulensa tuntuivat imukupeilta ihollani, hän nuoli, suuteli ja näykkäili jalkojani.
Pian hänen kätensä sivelivät jo kaulani tuntoherkkiä alueita ja hänen huulensa ylsivät samalla lantiolleni. Olin räjähtämispisteessä, mutta kuin kiusoitellen hän vain lipaisi kielellään pussejani ja kyrpäni alapintaa, suudellen ja imien enimmäkseen niiden viereisiä alueita.
Yht'äkkiä opettajatar veti hyväilevät kätensä ihoani pitkin alas kaulaltani, tarttui kaksin käsin kyrpäni varteen ja päättäväisesti siirsi sojottavan elimeni taipumaan kohti kattoa.
Tunsin, miten reisiäni vasten ulkopinnoilta puristui kaksi ruuvipuristinta; hänen teräksenkovat hauiksensa, jotka lukitsivat reiteni paikoilleen. Minun reisilihaksissani oli vähemmän voimaa kuin hänen hauiksissaan, joten olisi aivan turha vastustaa hänen kättensä voimaa. Tunsin myös, miten hänen suuret, kiinteät rintansa painautuivat jalkojani vasten. Isot nännit olivat niin kovat, että reisieni liha joutui joustamaan pari senttiä niiden alta.
Sitten opettajatar siirsi huulensa terskani ympärille. Hän piti yhä kaksin käsin kiinni kyrpäni varresta, ja tunsin, miten himokas suu alkoi imeä elintäni kielen lipoessa alapintaa. Hänen suunsa liikkui rytmikkäästi ylös ja alas, ylös ja alas, yhä kiihtyvällä tahdilla. Tunsin, etten ole enää tässä maailmassa. Tunsin olevani taivaassa.
-Ajattelin tekstini uusiksi. Tämä ei olekaan viimeinen osa, vaan lisää tulee vielä.-
Opettajatar, 3.
Qiima
4
18686
Vastaukset
- että
jatkuu vielä
- Mikko767653
Vaan ei ole vieläkään tullut. Olen tässä jo 7 vuotta odotellut. Alkaa usko loppua!
- Qiima
Laitan jossain vaiheessa....
- Anonyymi
Milloin seuraava osa tulee 🧼🧼🧼🧼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763