Opasmedia työpaikkana

fker

onko kokemuksia?

myyvät luettelotilaa nettihakemistoihin.

palkkaus yms. kuviot

66

4543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuviokelluntaa

      opaskemiassa tiedetä nuo palkkaus yms. kuviot kaikkein parhaiten?
      Soita rohkeasti ja kysy.

      • ihmettelijää

        Kuka vielä maksaa näkyvyydestä satoja euroja nettinäkyvyydestä jollekin toiselle firmalle jos
        netti on tänä päivänä jokaisen käytettävissä aivan ilmaiseksi. Ihan ilmaiseksi nettiin saa omat blokit,kotisivut ym. eikä aikaa tuhraannu edes kahvitunnin verran.
        Siitä vaan googleen hakusana: "oma ilmainen blokgi" tai "oma ilmainen kotisivu"


    • Pettynyt2

      Heikot on palkat, paitsi muutamalla jotka ovat olleet talossa pitkään. Uusilla työntekijöillä ei ole mahdollisuutta hoitaa vanhoja asiakkaita ja uusiin asiakkaisiin ei kauppaa oikein tahdo tulla. Jos 1200€ riittää kuukaudessa palkaksi, niin tervemenoa. Suosittelisin menemään kuitenkin johonkin isompaan taloon kuten Fonecta, siellä voi päästä palkoillekkin.

      • ifimous

        Heh heh. No eikös myyntityö ole juuri asiakkaiden hankintaa. Miks sun pitäis päädä valmiiseen pöytään. Olisikohan ne pitkään talossa olleet jo antaneet jotkut näytöt osaamisestaan. Myynti ny on telesales puolella useimmiten uus asiakas hankintaa.


    • siellä

      Olin töissä reilut puoli vuotta Opasmedialla. Töitä riittää kyllä jos osaa myydä, mutta kenkää tulee nopeasti jos ei tulosta tule. Palkka ei ole häävi ja nykyisen palkkamallin mukaan kunnolla tienaamaan pääsee vasta kun on oli vuoden jaksanut siellä tehdä töitä. Palkkaus oli siis pohja provisio -meiningillä.

      Opasmedian tuotteet ovat haastavia myydä, sillä monilla ihmisillä ei ole hajuakaan että mitä heidän tuotteensa ovat. Että kyllä sai hiki hatussa soitella ihmisille, että sai kauppaa aikaiseksi. Työstä maksettiin todella säälittäviä provisioita, että ihan perusmyyjä ei isoille tienesteille pääse. Onneksi oli kuitenkin pohjapalkka, jolla yhden hengen talous tuli joten kuten toimeen.

      Itse en saanut potkuja vaan lähdin parempi palkkaisen työn perässä muualle. Ja uudessa työssä oli minulle sopivampi tuote mitä myydä asiakkaille. Kyllä Opasmedialla olisi minutkin varmasti pidetty töissä, jos oisin halunnut jäädä :). Työkaverit oli kyllä tosi mukavia, että se oli ainoa mitä sieltä olen jäänyt kaipaamaan! :) Sekä tietty firman pikkujoulut! :)

      • letexi

        "Olin töissä reilut puoli vuotta Opasmedialla. Töitä riittää kyllä jos osaa myydä, mutta kenkää tulee nopeasti jos ei tulosta tule."

        Siispä ihan oikean asenteen työpaikka. Tällä hetkellä elätän omalla myynnillä monta loisijaa. panee miettimään onko tällaisilla paikoilla varaa maksaa paremmat provikat kun rahat ei mene tyhjänpuhujiin


    • Ohi on

      Eikö netin huuhaa-luettelot ole jo ohi. Kukaan selväpäinen ei niistä maksa mitään.

      • jepjepJee

        Tuostahan tuota työhön menon kannattavuutta voi esimerkiksi arvioida:
        http://yritys.taloussanomat.fi/y/opasmedia-oy/tampere/1649538-6/
        Kannattaa katsoa tuota vuoden 2009 liiketulosta .

        Ja lisävaloa saa laittamalla Googleen "opasmedia oy protesti". Antaa linkit Taloussanomien sivuilla julkaistuun verottajan asettamaan trattaan. Itse sivu on tosin poistunut, joten liekkö saanet tratan hoidettua, mene ja tiedä.


      • Eehehehehe

    • näin olen kuullut

      Tietääkseni firman tekninen osaaminen ainakin on perusnettifirmaa
      korkeammalla tasolla, Palkoista en mitään tiedä, mutta tuskin missään
      myyjä ilman tuloksia huippupalkkoja saa.

    • tyhjän saa pyytämätt

      kaipa niitä hiukka parempiakin ko. toimialan taloja löytyy, tässä puulaakissa on kaikki viturallaan, mene vaikka fonectalle mielummin

      • tatu

        Kyllä näin on että siellä on valta liian pienellä porukalla. Johtaja antanut vallan muutamalle ei osaavalle ihmisille. Kyllä isot talot on varmaan ainakin puolueettomampia työnantajia.


    • huijareita

      Kummallinen ja laiton markkinointityyli on Opasmedialla, jos ei ns.mahd.asiakasta tavoiteta niin eikun lasku perään ja väitetään, että sopimus on syntynyt. Kusetusta kaikkineen. 200 takuukontaktia luvataan, kokemukseni mukaan kontaktien lukumäärä on ilman välikäsiä paljon suurempi.
      Suosittelen välttämään kaltaisiaan firmoja, myös sitä valtavaa joukkoa joka Opasmediallakin on aputoiminimillä.

      • tatu8

        Joko sotket johonkin muihin toimijoihin tai nyt on tullut muutos toimintamalliin, koska olin joskus töissä siellä ja toiminta oli ehdottoman rehellistä! voihan olla joku yksittäinen myyjä, joka ei muuten saanut kauppaa. Toivottavasti saanut kenkää. Tsemppiä vaan myyjille, jotka jaksavat tehdä tätä välillä aika rankkaakin työtä!


    • Opasmediaan pettynyt

      Opasmedia huijasi meitä Google mainonnassa. Suomen Yrittäjien lakimiehen mukaan, jos he kajoavat Google mainontaan tarkoitettuun rahaan, niin kyseessä on petos tai kavallus.

      • marako39

        Haha, kantsisko vaihtaa lakimiestä jos se on noin pihalla? Tietty sitä haluaa uskoa mitä toinen päälle satkun tuntiliksalla kertoo...

        Noissa palveluissahan on kyse siitä, että esim. google kampanjan toteuttaa joku yrittäjän puolesta jolloin yrittäjän aikaa säästyy. Sehän on sama asia kuin jos et halua siivota kämppääsi niin palkkaat jonkun tekemään sen puolestasi.

        Googlella on muutes aika kattava jälleenmyyntiohjelma jossa on mukana satoja, ellei tuhansia yrityksiä ympäri maailman. He toteuttavat kampanjanjoita ja google saa mainosten hinnan verran rahaa. Työstä jää raha toteuttaneeseen firmaan.


      • maikl67

        maksoin ns. google näkyvyydestä muttei mikään muuttunut ja eivät vastaa puhelimeen eikä s-postiin. PYSYKÄÄ KAUKANA TÄSTÄ NS:YRITYKSESTÄ:!!!


    • Harmistunut11

      Olin töissä noin pari viikkoa enkä saanut yrittää pidempään kun pomo potki pihalle... harmitti kun ei parissa viikossa vielä tiedä onko myyjä hyvä vai ei.

      • * * *

        Millä toimistolla olit töissä tuon ajan ?


      • tatu1

        Olipa huono koulutus!


      • tatu1
        tatu1 kirjoitti:

        Olipa huono koulutus!

        On se niin rankkaa työtä, että en alle 5000 euroa kk:ssa menis edes yrittään!


    • fghgfhgfh

      mukava duuni ja erittäin mukavat työkaverit!

      ja mä sain kauppaa jo toisena työpäivänä, eikä joku 1500 egen pohjapalkka voisi vähempää kiinnostaa. tähtäin on 7000-10000 egeä.

      se, mikä eniten innostaa on se, että tuote on aidosti yrittäjien puolella - ei vain rahastusta.

      ps. valmennus ja pomo ovat ainakin mulla olleet todella ainutlaatuisen hyviä! pitäisikö ne kahvit kantaa pöytään asti ennen kuin pomo on hyvä?

      te kaikenpillittäjät ette todellakaan ole sen arvoisia, että juttelisitte edes puhelimitse yrittäjien kanssa; yrittäjät eivät valita, vaikka työpv on 16 tuntia ja palkka 5 euroa, mutta te pillitätte, jos kahvi on liian vahvaa...

    • hgjghjhgjhgj

      KUSETTAA ASIAKKAITA IHAN 100-0!

      luvataan tietty näkyvyys ainoastaan kassassa.

      en pysty!

      siksi lopetin...

    • miccoovimocco

      täyttä paskaa !!!!!!! 2 vkoa olet palkatta, ja jollet myy mitään, saat "myynnistäsi 2 kk päästä "provikat"...

    • pettynyt1987

      AIVAN KAIKKI MITÄ PUHUTAAN ON VALHETTA!!! jos haluat tehdä töitä palkatta, loistava vaihtoehto!

      • Et sitten oivaltanu?

        Pari edellistä ei ole ymmärtänyt provikkapalkan ideaa: teet kaupan, firma saa rahaa = saat siitä rahasta provikan. Et tee kauppaa, firma ei saa rahaa, mistä kohtaa tuossa pitäisi tulla SULLE provikkaa?! Tai tokihan sitä voi tulla, 0€:sta provisio on aina 0€


      • Nykypäivä

        Palkatta ei varmaan töitä tarvitse tehdä, siitä kun yritys joutuu vastaamaan sitten oikeuslaitoksessa. Eiköhän kaikki ole aivan lain kirjaimen mukaista, kun ei ole lehdissäkään ollut ainoatakaan negatiivista tai kyseenalaista kirjoitusta. Palkkaahan maksetaan, kun tehdään töitä. Jotkut yrittävät saada rahaa eri lähteistä tekemättä mitään. Surullista.


    • mkarls687907

      tai firma ei ole ymmärtänyt logiikkaa: teet 5000 euroa kauppaa, sopparissa lukee 35 %, ja saat satasen...

      kenen tajunnassa on vikaa???

    • Bastian

      Tai tietysti jos "myyt" 5k ja laskutus on vaikka osissa. Eiköhän noi firmat maksa kassavirran mukaan? Aika useasti tällä alalla. Et kai sieltä ne massit ajallaan tippuu.

    • MKARlss

      tai mitäs jos myin 3000 euron edestä jo nyt facktoroitua rahaa, ja sain sen satasen. onko N liian hankalaa???
      koitan kertoa sen helpommin: yhtiö on jo nyt saanut kaupoista 3000 euroa, ja pitää mua satasen arvoisena. 2000 euroa on varmaa facktoroitavaa matskua lisää.
      ne loput kaikki 2 kauppaa, jotka on myyty osamaksulla, ovat rahoitusyhtiön huoli. älä opeta isääsi naim**n.

    • Bastian

      Haha, ei tässä ketään naimaan opeta. Uskoakseni jokainen terve mies sen osaa hoitaa, ja kiitos mutta ei kiitos, et ole isäni ja hyvä niin. Aivan kohteliaasti täällä yritetään keskustella ja kuten itsellä on kokemusta Helsinkiläisistä telefirmoista niin provikat on aina maksettu kassavirran mukaan, mutta nää on näitä. Mä olen itse kuullut hyvää Opasmediasta ja en perusta sen kummemmin näihin juttuihin.

    • Oikeinhienotyöpaikka

      Opasmedia myy googlemainoksia keskimäärin 10-kertaisella hinnalla. Ja hyödytöntä hakemistotilaa saa muutamalla satasella per vuosi.

      Tää on just näitä mistä kauppiksessa varoitettiin.


      Kannattaa hommaa kunnon duuni eikä tällästä kusetusta. Ei tällä työllä oikeasti tienaa. Ne pomojen palkkapuheet on yhtä luotettavia kuin tuotekkin!

    • juusopuusopuuro

      0,2 klikki maksaa opasmedian kautta herkästi 3 euroa. that's it.

    • ..............

      TOTTA!!! kirjoitus muualta: Varo AINA yrityksiä, jotka elävät toisista yrityksistä!!!!!!!!!!! Viimeisin minun firmaani soittanut huijari oli tämä yritysrekisteri.com. Sieltä olivat saaneet vailheilla firmani työnjohtajan hyväksymään vuoden tilauksen näkyvyydestä heidän NIIIN tunnetuilla sivuillaan. Kun minulle saapui tilausvahvistus ja lasku, soitin sinne ja peruin tilauksen. Väittivät että heidän säännöissään lukee että tilausta ei muka voi perua. Ilmoitin heille että heidän sääntönsä ja tilausehtonsa eivät mene Suomen lain edelle ja haluan laskusta hyvityslaskun. Ilmoitin myös että jos laskusta tulee perintäkirje, vien sen suoraan poliisille.
      Minun neuvoni teille muille yrittäjille on että olette ERITTÄIN skeptisiä kaikkien puhelinmyyjien suhteen. MYÖS Fonecta, Erino, ymm, ymm, ovat kovia huijaamaan. Ei pienyrittäjällä ole varaa joka hemmetin internetluetteloihin sun muihin.

      • Yrittäjä1999asti

        Kipeän totta!


      • samaamieltä?

        Itse olen puhelinterroristi, mulla on käynyt flaksi, ettei ikinä tuollaista paskaa ole tarvinnut myydä. Mutta ymmärrän ideasi siitä että puhelinmyyjien kanssa kuuluu olla skeptisiä, itse olen täysin rahanahne paskiainen, mutta palvelu/tuotteet joita myyn ovat mitattavia ja tuottavia. Ainut asia mitä pienyrittäjä tarvitsee nettiin on myyvät kotisivut, mikä miellyttää asiakasta sen verran että sinne tullessaan ei heti poistu, puhutaan konversiosta.
        Toinen asia on se, että ne löytyvät Googlesta silloinkun paikalliset ihmiset lähtevät etsimään teidän palveluanne.
        Nämä ovat pienyrityksen markkinoinnin tärkeimmät pilarit, hyvän tehdyn työn jälkeen.


    • todellav****uuntunut

      jokainen idioottikin osaa klikata googlen sivuilta alalaidasta "mainokset"-linkkiä paitsi minä joku aika sitten kun luotin myyjään!! sen kautta saa murto-osalla hinnalla sen mitä opasmedia lupaa. ja pitää jos jaksaa tai sattuu huvittamaan. rahojaan ei takaisin saa, ja likkauksen hinta saattaa olla jopa alle 30 senttiä ja mua veloitettiin 4 euroa kappale! ei enää kiitti!

      • Riickso

        Kommenttisi ilmentää samaa idioottimaisuutta kuin jos haukkuisit siivousfirman huijariksi, koska ottaa hinnan tekemästään työstä vaikka moppi maksaisi vain muutaman euron. Tai remonttifirma laskuttaa työstä enemmän kuin remonttitarvikkeiden hinnan? Opasmedia ja vastaavat firmat tekevät nettimainoksia ja lisäävät siihen työn hinnan. Sen saa hinnoitella muuten Suomessa vapaasti. Mutta jos jotain sovit, niin älä saatanan urpo tule myöhemmin itkemään. Oisit tehnyt itse. Jos et osaa ja/tai viitsi niin maksa tai ole ilman. Jos olet sanonut hinnalle ok, kuka sinua on huijannut? Ymmärrän että oma tyhmyys vituttaa, toivottavasti otat opiksi. Opasmediasta en tiedä muuten mitään mutta alasta ja bisneksestä aika paljonkin


    • jussi9

      Outoa, että jos Opasmedia kusettaa noin paljon, niin se on saanut Google Partneruuden tässä kuussa....
      Luulis nyt mun tietojen mukaan Googlen tarkistavan firman taustat kelle sen hyväksyy.
      Jos en kauheen väärässä ole, niin Partneruuden saa firma joka hoitaa Google kamppikset hyvin, niin että asiakas saa rahalle vastinetta ja näkyvyys on parhaimmistoa.
      Pikkasen vaikuttaa säälittävältä ruikutukselta mitä täällä itketään.

      Hyvää jatkoa vaan kaikille, buhahaa...

    • Ilmtodjohtaja?

      "niin älä saatanan urpo tule myöhemmin itkemään. Oisit tehnyt itse. Jos et osaa ja/tai viitsi niin maksa tai ole ilman. Jos olet sanonut hinnalle ok, kuka sinua on huijannut? Ymmärrän että oma tyhmyys ********, toivottavasti otat opiksi."

      Kuinka kännissä tai aineissa sä olet..? :D :D :D

    • Sirpgdhdgygdhfgdh78

      te pilaatte kusetuksellanne koko puhelinmyynnin maineen!!! vituttaa kymmenien tuhanisien ihmisten puolesta.

    • pate6

      te pilaatte kusetuksellanne koko puhelinmyynnin maineen!!! ******** kymmenien tuhanisien ihmisten puolesta.?

      Mitäköhän tää mhataa tarkottaa?

      • pienyrittäjä

        Samaa mäki mietin...eiköhän maineen pilaa ne jotka huijaa? Itse olen tullut pahasti kusetetuksi fonectan toimesta kun olin tietämätön juuri sivut laittanu nuori yrittäjä. Enkä enää luota kehenkää joka myy vastaavia palveluja. Sain siis faktaa pöytään myöhemmin ja sain tietää että kyllä, minua kusetettiin ihan 10-0


    • fdhdfshhfh

      kun alalla on rehellisiäkin toimijoita, jotka maksavat lain mukaan palkan ja toimittavat asiakkailleen lupaamansa, sitä vastaan toiminut tekee sekä asiakkaalle että myyjälle kokemuksen, jonka pohjalta he pysyvät kaukana kaikesta puhelinmyyntiin liittyvästä.

      se on tappio alalle siis kahta tietä: asiakkaat eivät uskalla enää jatkossa ostaa puhelimessa, ja myyjät eivät uskalla mennä uuteen myyntifirmaan vaan lojuvat mieluummin kortistossa tai menevät paikkaan, joka noudattaa varmasti lakia ja asetuksia.

      onko tuo nyt niin vaikea yhtälö? sama ongelma ollut jo ikuisuuden, mutta jokainen opasmedian kaltainen paikka pahentaa tilannetta entisestään.

    • asiakas jo vuosia

      Se kokemus mikä minulla omakohtaisesti on, on sellainen, ettei Opasmedia noihin alan mätäpaiseisiin kuulu.

      Jo se, että kuuluu nyt noihin Google Partnerseihin todistaa toiminnan asiallisuuden.

      Edellinen kirjoittaja taitaa olla juuri se joka on täällä netissä , jostain henkilökohtaisesta syystä käynyt parjauskampanjaa yritystä vastaan.

      Alalla kyllä on yrityksiä, joiden toiminta on ala-arvoista, mutta nyt arvostelun
      kohteena on kyllä väärä firma,

    • gggfhfghfgh

      LOL! Kun luet Googlen ehdot partneruuteen ja ks. miten yritys toimii, se on todellinen ihme että partneruus ylipäänsä on!
      Tiedän yrityksiä, jotka toimivat huomattavasti enemmän ehtojen mukaan ja niillä tuota partneruutta jostain syystä ei silti ole.

      • Mazaaaaz

        Ei ole google-partneruus mikään ihme juttu, vaatii kaks heppua firmasta jotka tekee melko simppelin google adwords mainontaan liittyvän testin ja saa siitä yli 85% oikein. Lisäksi tarvitaan sitä että raha liikkuu eli google-tileillä tulee olla muutama kymmen kiloa rahaa. Siinä se.


    • cghgdhgf

      miksei opasmedialla siis aidosti ole google-partneruutta, vaikka niin asiakkaille ja myyjille väittääkin?

    • jeps1
    • kin0s3ikk4

      kukaan ollut opasmedialla töissä??kiinostais

      • tatu3

        Ei kiitos!


      • tatu3

        jos sais asiallista kohtelua ja palkkaa! Olis vihdoinkin aika antaa arvo myyjälle, joka sen työn tekee!


    • jeps24
    • dfgdsfgdfsg
    • plöplöplöö

      Itselleni jäi paskan maku suuhun. Minä ja muutama muu olimme tällaisella 2 vkon (10 pvää) koejalla/koulutuksessa että mites homma pyörii. 2 vkosta 3 pvää meni ihan "opiskeluun", vasta 4:n pvän ehtoopuolella päästiin soittaa. Kukaan meista ei saanut yhtäkään myyntiä näiden 6 pvän aikana ja jostain syystä meitä ei juurikaan enää ohjattu vaikka kaikki puhelut nauhoitettiin/kuunneltiin. Sitten vasta kun tyyliin viimeisen pvän viimeiset tunnit tikittivät, niin sitten tultiin kunnolla katsomaan ja ohjaamaan, että mitä teimme väärin. Siinä vaiheessa oli kuitenkin jo liian myöhäistä onnistua juuri tekemään kauppoja tämän uuden informaation avulla.

      Pvän lopuksi kutsutaan keskustelmaan jatkosta. Kaikissa kuulemma hiton hyvä potentiaali, mutta tällä näytöllä ei voida teille pohjapalkkaa maksaa joten tulkaa suoraprovisiolle. Tuntui että olivat varta vasten pitkittäneet ohjeiden antamista jotta voisivat sitten kieltäytyä maksamasta pohjapalkkaa. Kaikenlisäksi sanottiin että vaihdetaanpas tuote seuraavalla vkolla. Ok, siis juuri kun olemme oppineet tämän tuotteen, niin sitten pitäisiki opetella uusi ja koko ruljanssi alkaa alusta? Kaiken kukkuraksi meidät velvoitettiin tekemään muitakin juttuja kuten päivittämään asiakastietokantaa yms, MUTTA tästä ei tulisi mitään korvausta. Vain se provikka myynneistä. Kuulkaahan: jos minä saan ainoastaan palkkaa myynneistä, niin silloin en tasan tarkkaan suostu tekemään muuta kuin myymään. Tässä vaiheessa sanoin ei kiitos. Perseestä myös oli että vakkarit lähes järjestään kertoilivat, että ei ole mitään ihmeellistä että ensimmäisen kaupan tekeminen saattoi tässä tuotteessa kestää jopa 3 vkoa. Silti meillä oli vain 2vkon puolivillaiseksi jäänyt koulutus.

      Ymmärrän kyllä, ettei tällaisella periaatteella toimivat firmat halua maksaa palkkaa myyjästä joka ei myy, mutta tässä oli niin monta muutakin tekijää jotka jättivät sen kakan maun suuhun. Eräs hieno asia kyllä on, että jos joskus perustan yrityksen ja minulle soitellaan samasta tuotteesta, niin tiedän tasan tarkkaan mitä metkuja toisessa päässä harrastetaan ja osaan kieltäytyä. Opasmediassa kun sai käytännössä myydä miillä hinnalla vaan, että sai sitten tehdä "uskomattoman tarjouksen ja tiputtaa 20% pois". Joo, tosin tiesittekö, että se -20% on oikeasti se todellinen hinta ja se ensimmäinen tarjous sellainen johon lisätty extraa, jotta voi sitten turvallisesti tarjota näitä "huipputarjouksia"? Ja jos tartuit siihen ekaan tarjoukseen niin hups. Maksoit itseasiassa enemmän kuin tarvitsi.

    • kite

      Älkää koskeko pitkällä tikullakaan!!

    • ghgjhgjhj

      "Opasmediassa kun sai käytännössä myydä miillä hinnalla vaan, että sai sitten tehdä "uskomattoman tarjouksen ja tiputtaa 20% pois". Joo, tosin tiesittekö, että se -20% on oikeasti se todellinen hinta ja se ensimmäinen tarjous sellainen johon lisätty extraa, jotta voi sitten turvallisesti tarjota näitä "huipputarjouksia"? Ja jos tartuit siihen ekaan tarjoukseen niin hups. Maksoit itseasiassa enemmän kuin tarvitsi. "

      TÄH?

      • plöplöplö

        Jep, tämä esitettiin relevanttina myyntikikkana. Ei sillä kaikki myyjät lähde liikkeelle ja tehdään sitä välillä ihan oikeitakin tarjouksia, niin että lähti todellista halvemmalla, mutta meitä kyllä kehotettiin pistämään hintoihin vähän extraa, jotta voidaan sitten suostua asiakkaan tinkimiseen. Jää oma provikkakin sitten paremmaksi. Kuulemma jos asiakkaalle antaa jonkinnäköisen voitontunteen, niin sillä lähtee. Ei piruparka van tiedä, että ei tosiasiassa mitään tarjousta itselleen tinkinyt. Olettekin varmaan huomanneet, että ei tämän tyyppiset firmat laita ikinä hinnastoja internetiin. Juurikin sen takia, että niillä voidaan sitten pelailla miten sattuu.

        Itse ihmettelin tätä kikkaa, kun luulisi että puskaradio toimisi ja siten kehnoa julkisuutta, mutta toisaalta näissä hinnoitteluissa osataan kyllä aina vedota muihin seikkoihin. Kuten että haluttu hakusana on suosittu ja siten kalliimpi, alueelliset syyt, jne. Ei sillä asiakkaalla loppupeleissä paljon hajua ole, että mistä/miten se hinta koostuu joten taitaa tällaiset kikkailut jäädä huomaamatta. Totta nimittäin on, että hakusanat ja alue vaikuttavat, mutta kun on niin monta tekijää, niin helposti sitä voidaan myydä ties millä hinnalla ilman että asiakas osaa kyseenalaistaa.


    • ei ymmärrä!

      Kauan jaksaa tämä aloittaja. Jotenkin tuntuu siltä, etteivät kaikki kynät ole penaalissa?

    • pena 64

      tuskin on pelkkä aloittaja nyt asialla. ja itse taidat olla omistaja?

    • vähän ikävää

      Mielenkiintoinen tämä nettikirjoittelu. Kun joku kritisoi, niin useimmat pitävät kirjoitusta lähes jumalansanana.
      Jos kirjoitus on myönteinen, niin ensimmäinen vastaaja kysyy, oletko omistaja.

      Aivan vastaavaa on näissä firmoihin kohdistuvissa arvosteluissa. Kriittinen kirjoitus saattaa olla totta, voi olla kostonhimoisen henkilön parjauskampanjaa ja kaikkea siltä väliltä.
      Myönteisessä viestissä ensimmäinen viesti on juuri tuo, että oletko yrittäjä itse. Suomalainen moittii mieluummin kuin kehuu, vaikka aihetta kiitokseenkin voisi olla.

      Tämän viestiketjun totuudesta en tiedä. Mieleen tulee kuitenkin yksi tosijuttu. Asiakas oli ostanut jotain palveluja. Työ oli tehty ja ostaja osan maksanut. Mutta hän ei halunnut sovittua loppusummaa jostain syystä maksaa. Yritys laittoi summan perintään ja velallinen lupasi aloittaa firmasta todellisen parjauskampanjan! Esimerkiksi tälläistä taustaa ei kirjoittelussa näy.

      Nettikirjoittelun ongelma on se, että syytöksen kohteeksi joutunut nimetään ja hänet tunnistaa jokainen lukija, sensijaan kirjoittaja saa olla nimimerkin takana ja kirjoittaa lähes mitä tahansa totuuden ja täydellisen valheen, parjauksenkin väliltä ja lukija ei useimmiten tiedä mikä on totuus!

    • Pohjanmaan poika

      KUSETUSTA JA TOTAALISESTI AIVAN ALUSTA LOPPUUN!

      En koskaan saanut luvattua näkyvyyttä, vaan ainoastaan selityksiä, miksei kauppa käynyt. Olisi kuulemma pitänyt ostaa heiltä sitten uusi kampanja ja jopa kotisivut uusiksi että toimii.

      Just...

      • tatu3

        Eikö siellä Opasmediassa ole yhtään myyjää, kun tekijöissä ainoastaan muita tekijöitä? Niinkö vähän siellä myyjiä arvostetaan? Ei ihme, ettei oikeat myyjät työskentele siellä.


      • pekanmaa
        tatu3 kirjoitti:

        Eikö siellä Opasmediassa ole yhtään myyjää, kun tekijöissä ainoastaan muita tekijöitä? Niinkö vähän siellä myyjiä arvostetaan? Ei ihme, ettei oikeat myyjät työskentele siellä.

        "maksoin ns. google näkyvyydestä muttei mikään muuttunut ja eivät vastaa puhelimeen eikä s-postiin. PYSYKÄÄ KAUKANA TÄSTÄ NS:YRITYKSESTÄ:!!! "

        heidän työnsä on soittaa, ei vastailla soittelijoille.

        ehkä investoit liian vähän?


    • Opasmediaani
    • dfgdgdgdfg

      http://www.aamulehti.fi/kotimaa/pirkanmaan-yrittajat-varoittaa-huijauslaskuista-lahettaja-hakee-yrittajien-yhtiota-konkurssiin/

      Tuo Opasmedian tyyppi ei taida enää olla ihan järjissään..? :D Lataamoon vaan!

      "Pirkanmaan Yrittäjät kertoo saaneensa jäsenyrityksiltään ilmoituksia Opasmedia Oy:n lähettämistä huijauslaskuista. Niissä yritetään laskuttaa yrityksiä medianäkyvyydestä tai mukanaolosta erilaisissa opasjulkaisuissa, vaikka yrittäjä ei ole tehnyt asiasta mitään sopimuksia.

      – Huijauslaskuja on mennyt maksuunkin, kun yrittäjä on vasta jälkikäteen ymmärtänyt tulleensa huijatuksi, sanoo Pirkanmaan Yrittäjien toimitusjohtaja Pasi Mäkinen. Mäkinen toivoo, että huijauslaskuja saaneet yrittäjät ottaisivat yhteyttä Pirkanmaan Yrittäjiin, joka järjestönä vie asiaa eteenpäin. "

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe