Huono matkatoimisto

Entinen Asiakas

Supersaver.fi on SURKEA matkatoimisto. röyhkeää asiakaspalvelua ja muutenkin tökeröä vastinetta. En suosittele. On parempiakin jotka välittävät asiakkaistaan....

14

2221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkustanut

      Olen samaa mieltä!! Kuullut muiltakin huonoa palautetta siitä.

    • samaa kokenut

      Itse sain myös TODELLA asiatonta ja törkeää palvelua edesmenneen flying finnin mieshenkilöltä asioidessani lento-aseman palvelupisteessä.En halua tässä sanatarkasti tapahtumaa kuvata,sanottakoon vain että kyse oli maksavan asiakkaan törkeästä aliarvioimisesta ja myös rasistisia piirteitä tapahtumaan liittyi.sillä hetkellä oli liian tyrmistynyt ja järkyttynyt tehdäkseen mitään,mikä toki jälkeenpäin suunnattomasti harmittaa...lieneekö yhtiön epävakaa tilanne hermostuttanut miestä,mutta syytön minä siihen olin,päinvastoin rahaahan olin heille tuomassa vaikkakin vain yhden lipun verran.Mutta asiakas jokatapauksessa.Älkää antako tuollaista tapahtua,suoraan yhteyttä johtoon jos tällaisia sattuu ja tökerölle henkilökunnalle potkut!

      • Entinen Asiakas

        Entäpä jos johto onkin syypää huonoon kohteluun... Itse koin sen suoraan yllemmätlä tasolta.


      • muutenkin
        Entinen Asiakas kirjoitti:

        Entäpä jos johto onkin syypää huonoon kohteluun... Itse koin sen suoraan yllemmätlä tasolta.

        Mainostaa olevansa Suomen
        halvin ja minostaa halpoja
        hintoja joilla joku on joskus
        aikojen kuluessa lennon saanut.

        Sama kuin Citymarketilla olisi
        iso mainos jossa pelkästää
        uskomattoman halpoja hintoja
        ja pikkupräntissä lukisi:
        "tässä halvimmat hintamme
        vuosien varrelta. ei enää voimassa"


      • hyvä pulju
        muutenkin kirjoitti:

        Mainostaa olevansa Suomen
        halvin ja minostaa halpoja
        hintoja joilla joku on joskus
        aikojen kuluessa lennon saanut.

        Sama kuin Citymarketilla olisi
        iso mainos jossa pelkästää
        uskomattoman halpoja hintoja
        ja pikkupräntissä lukisi:
        "tässä halvimmat hintamme
        vuosien varrelta. ei enää voimassa"

        taitaa riippua henkilöistä.. Tosi hyvä ja edullinen firma!


    • Kaseni

      Huono fiilis jäi Supersaverista Spanairin konkurssin seurausten selvittelyssä. Surkeaa asiakaspalvelua. Älä käytä.

    • jannnnnnnnnne

      Lähtökohtaisesti kannattaa varautua kehnoon asiakaspalveluun kun asioi nettimatkatoimistojen kanssa.

    • mikä se on?

      Mihin tarvitaan matkatoimistoa? Kertokaa minulle kun ole enää reiluun 10 vuoteen tarvinnut ja teen 3-4 ulkomaan reissua vuodessa....pitäisikö minun tietää jotakin?

    • netti rulaa

      Nettimatkatoimistoistahan tässä on kyse, kuten supersaver (samanlainen on esim. ebookers). Niitä tarvitaan esim. sellaiseen, jos haluaa ottaa vähän monimutkaisemman lentomatkan johon yhdistyy useita eri lentoyhtiöitä. Esim. itse olen tarvinnut silloin kun olen lentänyt yhdistelmällä finnair malaysian air. Tällaista matkaa ei pysty ostamaan sen paremmin Finnairin kuin Malaysianinkaan omilta nettisivuilta. Ainut mahdollisuus siis käyttää nettimatkatoimistoa, joka pystyy myymään mitä erilaisempia lentoyhdistelmiä, myös ellaisia joissa on useita eri reittejä samalla lipulla . Tämän opit ehkä sinäkin jos joskus jonnekin pidemmälle matkustat. Vai mitä kautta nuo reissusi oikein ostat?

      • 4+15

        Yhä on olemassa myös tavallisia matkatoimistoja. Niille joutuu maksamaan hieman enemmän, mutta vastineeksi saa henkilökohtaista palvelua. Nettimatkatoimistoilla kilpailu on kova, kun hinnat löytyvät hakukoneista ja ainoa pelivara on niiden omat provikat. Kun marginaalit ovat pieniä, jostain pitää tinkiä, ja valitettavan usein se on asiakaspalvelusta. Parin euron säästö ei tunnu ennä välttämättä niin hyvältä kun ongelmatilanteissa lentoyhtiö ja matkatoimisto pompottavat toistensa välillä. Mutta sitä saa mistä maksaa.


    • ostoksilla..........

      janneee käy vain tallinnassa.....

    • TT.

      Olen samaa mieltä kuin "netti rulaa". Jos ostaa vain yksinkertaisia matkoja tyyliin risteily Viking lineltä tai meno-paluu Lontooseen Finnairilta tai yöpymisiä joltain hotelliketjulta tai pakettimatka Aurinkomatkoilta, niin niistä kyllä selviää mainosti ilman matkatoimistoa ja ne voi ja kannattaa varailla ko. firmojen sivuilta itse. .

      Mutta (netti)matkatoimistosta on paljon apua "oikeiden" matkojen varaamisessa, esim. tosiaan niistä löytyy eri lentoyhtiöitä yhdisteleviä lentolippuja tai hotelli lentopaketteja. Esim. eBookersilta tilattuna lento hotelli on pääsääntöisesti edullisempi kuin näiden kahden osan varaaminen erikseen (koettu ja vertailtu monesti). Myöskin kuluttajansuoja on parempi kuin silloin, jos itse ostaa kaiken erikseen.

      Onko näistä kommenteista mitään apua sinulle, joka kyselet mihin matkatoimistoa tarvitaan? Vastauksia on varmaan muitakin, mutta tässä siis yksi. Ehkä esim. eBookersin tai jonkun muun vastaavan sivuilla käyminen voi avata sinunkin näkemystäsi !

    • varoituksensana

      ÄLÄ KÄYTÄ SUPERSAVERIA. Jos käytät supersaverin palveluja harkitse toisen kerran. Saatat jäädä matkan varrelle siitä syystä, kun heitä ei kiinnosta informoida sinua muuttuneista matka-aikatauluista. Saati kantaa vastuuta tapahtuneesta, eli maksaa sinulle menetyksistä. Jaa eteenpäin - tiedoksi kaikille jotka välittävät omasta/ystäviensä lompakoista ja stressitttömistä lomista. Kiitos!

    • risuja ei ruusuja

      Vain huonoja kokemuksia supersaverista...ei ole näköjään muuttunut vuosien varrella. ei enää ikänä mitään matkoja/hotelleja ko. konsernista (seat24, travelstart,budjet, travelpartner jne...)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe