Mikse en saanut Diners korttia??

baszo

Hain herjalla Diners korttia, niitä uusia kuvallisia kun saa. Ajattelin sellasen Personal kortin omalla kuvalla ottaa. Olen nyt 23v ja minulla on ollut säännöllistä tuloa jo 17v:sta lähtien tuhannen euron kieppeillä kk. Pari vuotta tulot ollut bruttona vähän kahdentuhannen paremmalla puolella per kk. Ei ole ihmeellisempiä lainoja (JET bensakortti, Stockmann kortti) sun muitakaan mihinkään suuntaan, laskut ajoissa aina maksettu jne.. Vakituiset hommat/tulot ollut jo iät ja ajat ja koulutukseltani olen yo/media-assistentti. Tänään tuli postissa lappu himaan, että korttia ei myönnetä ja pykälissä lukee "ei olla velvollisia perustelemaan syitä"?? Aika ihme juttu. Taskussa ylivuoden kuitenkin ollut MasterCard 1500e luotolla ja senkin luoton hoitanut AINA ennen eräpäivää ja vielä aika harvoin edes käyttänyt sitä,ulkomailla ja nettiostokset lähinnä. No en ainakaan Dinersia enään koskaan tule hakemaan vaikka joskus sen saisinkin...

10

2200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhempi

Minä taas olen opiskelja, on Diners (jossa ei luottorajaa ole) ja sain juuri luotollisen Masterin. Bruttotuloni ovat 1400 e/kk, työsuhde määräaikainen. Ei luottokupruja tietenkään.

En tiedä mikä tapauksessasi aiheuttaa, että olet customer "non grata" Dinersille.

• Tajutkaa jo

Ei luoton myöntämisen ainoa peruste ole tulot vaan jos päätös tehdään nk. credit scoring-systeemillä niin tuloilla on itseasiassa pieni merkitys, samassa suhteessa kuin siviilisäädyllä (naimaton: huono, naimisissa: hyvä), mahdollisilla elätettävillä (lapsettomat ovat tutkitusti varmempia takaisinmaksajia kuin lapsettomat), asumismuodolla (vuokra: huono, oma:hyvä) jne. Ja mies, joka ei ole suorittanut asevelvollisuutta, ei todellakaan ole luottokelpoisimmasta päästä.

• baszo

kyllähän nyt melkein kaikki mun ikäset on niinku yleensäkin naimattomia,minä mukaan lukien. lapsia ei ole eikä tule,en ole koskaan edes miettiny sellasii.. pitäskö nyt mennä joku muija siittään että dinersin saa,aika perseestä koko lafka jos johonkin tollaseen perustuu. sillonhan vaan enemmän menoja sun muita,eihän ne itteensä elätä. en edes asu vuokralla vaan yksin uudehkossa omakotitalossa, joka ei kyllä ole minun nimissäni vaan isäni, mutta parempi sekin kait kun vuokralla. on ainakin isot perinnöt kaippa joskus tulossa.. armeijan olen käynyt 2002 alikki. että minun maalaisjärjellä ajateltuna olisin aivan täysin luottokelpoinen, mutta ei väkisin. on taas yksi tunnollinen laskujen makselija poissa niitten asiakasrekistereistä!

• kyllä

Hassua, että minä sain Dinersin. Ikää 22, työtön vailla mitään tuloja ja asun kaupungin vuokrakämpässä. Laitoin ihan huvikseni hakemuksen ja parin viikon päästä tuli kortti.

• antiprovo

Jep jep. Ja mihin tarvitset dinersiä jos sinulla on jo 1400 luottoa masterilla? Holtitonta?

• Joku toinen
        antiprovo kirjoitti:

Jep jep. Ja mihin tarvitset dinersiä jos sinulla on jo 1400 luottoa masterilla? Holtitonta?

Minulla on 1500EUR MasterCard, Diners ja kaksi AMEXia. Miksi alkuperäinen kirjoittaja ei saisi haluta DC:tä jos sellaisen kokee tarvitsevansa?

• Pahkuliina

Diners ei IKINÄ myöntäisi edes vahingossa kenellekään työttömälle korttia. He tekevät päätökset aika varmasti jollakin credit scoring-systeemillä, joka on integroitu heidän omaan järjestelmäänsä. Tietysti jos olet valehdellut työsuhteesi tiedot (tosin uskon heidän usein tarkistavan ne), tulot, asumismuodon, siviilisäädyn jne. niin sitten olet kai saanut kortin. Mutta muutoin et.

Vastoin yleistä harhaluuloa, parantaa elätettävien olemassaolo luotonsaantimahdollisuuksia - tilastollisesti elatusvelvolliset ovat nimittäin parempia maksajia kuin lapsettomat. Samoin naimisissa/avoliitossa elävät ovat parempia maksajia sinkkuihin verrattuna. Näitä asioitahan voi toki valehdella hakemuksessa, sillä ei rahoitusyhtiöt pysty mistään tarkistamaan onko joku naimisissa vai ei, asuuko omassa asunnossa vai vuokralla, onko lapsia vai ei jne. Eikä asevelvollisuuden suorittamisesta pidetä erityistä rekisteriä luottolaitosten käyttöön, joten sekin on valehdeltavissa.

• Höpöhöpö
        Pahkuliina kirjoitti:

Diners ei IKINÄ myöntäisi edes vahingossa kenellekään työttömälle korttia. He tekevät päätökset aika varmasti jollakin credit scoring-systeemillä, joka on integroitu heidän omaan järjestelmäänsä. Tietysti jos olet valehdellut työsuhteesi tiedot (tosin uskon heidän usein tarkistavan ne), tulot, asumismuodon, siviilisäädyn jne. niin sitten olet kai saanut kortin. Mutta muutoin et.

Vastoin yleistä harhaluuloa, parantaa elätettävien olemassaolo luotonsaantimahdollisuuksia - tilastollisesti elatusvelvolliset ovat nimittäin parempia maksajia kuin lapsettomat. Samoin naimisissa/avoliitossa elävät ovat parempia maksajia sinkkuihin verrattuna. Näitä asioitahan voi toki valehdella hakemuksessa, sillä ei rahoitusyhtiöt pysty mistään tarkistamaan onko joku naimisissa vai ei, asuuko omassa asunnossa vai vuokralla, onko lapsia vai ei jne. Eikä asevelvollisuuden suorittamisesta pidetä erityistä rekisteriä luottolaitosten käyttöön, joten sekin on valehdeltavissa.

Heh, minulla on 3 luottokorttia, Visa, Masters Ja Diners. Olen sinkku,31 v., ei lapsia, asun vuokralla, en ole valmistunut, olen pätkätöissä. Saan myös aina kokeillessani kulutusluottoa ihan mistä tahansa instanssista.

• Wille

Itsellä vuoden määräaikainen työsuhde alla, toinen jäljellä ja tulot n. 1800e/kk ja sain kortin. Tosin aika hidasta dinerssillä, taisi kestää jotain 1,5kk kortin saaminen.

• Dinersia

Hain myös Dinersia, enkä saanut. Minulla on vakituinen työpaikka, olen ollut saman työnantajan palveluksessa jo 10 v. Oma asunto maksettu, lainat ja maksut hoidettu aina ajallaan, ei luottohäiriöitä ikuna, ei lapsia, ei velkaa. Itselläni on sekä Visa että Mastercard, mutta Dinersia eivät mokomat myöntäneet. :-) Voisiko kyseessä olla liian alhainen tulotasoni, eli tienaan n. 1400 euroa bruttona/kk?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe