Mitä mieltä olette Sampo pankista?Mulla on tällä hetkellä Nordeassa tili ja olen ajatellut vaihtaa sen Sampoon, kannattaako?
Sampo Pankki
7
1733
Vastaukset
- kannata koska
nordeassa on parempi ja nopeampi palvelu.
- Sologdin.
Nordea voi keksiä mitä tahansa, vaikkapa lopettaa Suomesta kaikki konttorinsa ja velvoittaa asioimaan Tukholman Slussenin konttorissa. Se ei halua Suomesta muuta kuin rahaa levittäytyäkseen Valko-Venäjälle ja Ukrainaan. Vaihda kiireesti Sampo Pankkiin!
- kokeillut
Sampo on kaikista kallein pankki, mitä tulee yksityisen asiakkaan palvelumaksuihin! En ikinä vaihtaisi takaisin Sampoon tiliäni! Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin Nordea, jos se ei sinulle kelpaa.
- Sampo
kokeillut kirjoitti:
Sampo on kaikista kallein pankki, mitä tulee yksityisen asiakkaan palvelumaksuihin! En ikinä vaihtaisi takaisin Sampoon tiliäni! Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin Nordea, jos se ei sinulle kelpaa.
kallis sellaisille jotka eivät ole rahaa tottuneet käsittelemään/näkemään.
- asiakas
olla tässä lähipäivän hesaris juttu missä oli arvosteltu ihmisten suhtautumisesta eripankkien palveluihin
Taisi se Sampo olla sielä viimmeisenä yksityis asiakkaitten palvelussa. - Asiakas
se ollut lähipäivien hesarissa kun oli juttu jossa oli kyselty yritys ja yksityis asiakkaitten mielipiteitä missä pankissa on parhain palvelu.
Siinä ainakin Sampo oli yksityis asiakkaitten mielestä huonoin. - ---
ennen oli sampo, asuntolainan kilpailuttamisen takia päädyin nordeaan, mutta kummassakin oli hyvä ja miellyttävä palvelu. Tosin kummastakin olen kuullut myös negatiivista. Eli riippuu varmaankin paljon minkälaisia henkilöitä sattuu "kotikonttorissa" olemaan.
Sampon nettipankki oli mielestäni vaivattomampi käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh982361Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1901939- 1841527
- 82942
- 249932
- 62809
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 55712
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213653Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349631