Pahimmat kännimokat?

nainen'

Ihan järkyttävä morkkis, tuntuu etten uskalla enää ikinä mennä ihmisten ilmoille. Tuli sitten laatattua ja strippailtua, en edes ole varmaan kuullut kaikkea. Mitkä ovat pahimmat kännimokasi?

153

39101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi makeeta

      sitten oikein ylpeä mokistasi. Voi helvetti että siinä on tyhmä ihminen. Jos olisit normaalijärjellä varustettu ottaisit mokista opiksi ja lopettaisit ryyppäämisen kokonaan. Mutta ei, sinähän olet mielestäsi tehnyt oikein sankariteon, mitä sitä nyt lopettamaan. Ensi kerralla voit keksiä jotain vielä hauskempaa. TOi on niin säälittävää. Ja te tyhmät ette sitä edes itse tajua. Ilmeisesti Nykänen on yksi suurimpia idoleitasi. Jos ei ole niin miksi haluat olla samanlainen luuseri kuin hän? Selkärangaton typerys sä olet, et mitään muuta. Suorastaan vituttaa lukea näitä typeriä juttuja. Joo ei ole pakko lukea, mutta luinpahan silti. Onhan se hyvä nähdä millaisia typeryksiä täällä maan päällä dallailee.

      • T: Yks muukin känni mokeltaja

        Kyllä sen huomaa että ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Se rauhottaa taas vähäks aikaa kummasti mitä enemmän on tullut kännissä örvellettyä.

        Mee kuule lueskeleen uskovaisten palstalle jos noin kiree ja tosikko oot!


      • Tosi makeeta
        T: Yks muukin känni mokeltaja kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa että ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Se rauhottaa taas vähäks aikaa kummasti mitä enemmän on tullut kännissä örvellettyä.

        Mee kuule lueskeleen uskovaisten palstalle jos noin kiree ja tosikko oot!

        juoppolalli se siellä kirjoittelee? Etkö tosiaan ymmärrä kuinka säälittävää tuollainen sekoilutouhu on? Teidän toilaukset eivät ole hauskoja kenestäkään muusta kuin kaltaisistanne idiooteista. Luulette, että ootte makeita kun teette tyhmyyksiänne. Voi kuinka väärässä olettekaan. Oman elämänne siinä pilaatte, ettekä edes tajua sitä. Pahvit!

        Olisiko syytä opetella kirjoittamaan oikein? Vai onko pää niin sekaisin, että et edes tajua mitä kirjoitat?


      • someone

        Tähän vois sanoa, että haista sinä pitkä vittu!!!!!!!!!!!


      • Tosi tosi makeeta
        someone kirjoitti:

        Tähän vois sanoa, että haista sinä pitkä vittu!!!!!!!!!!!

        sinähän se varsinainen sanaseppo olet. Ihanko itse keksit koko lauseen?


      • Äpäti häpäti :D

        Mitä mariset mursu? Kännimokat ovat suuri ylpeyden aihe mutta sivistymättömänä et tällaisia asioita voi ymmärtää.

        Kännimokien on myös tarkoitus saada sinut kiukkuiseksi. Näyttääpä pyllynreikä pihisevän kun kiukun suolikaasuja päästelet siellä kärttyisenä =)

        Ihihihihihihi :D


      • jkljkjljklj
        Tosi makeeta kirjoitti:

        juoppolalli se siellä kirjoittelee? Etkö tosiaan ymmärrä kuinka säälittävää tuollainen sekoilutouhu on? Teidän toilaukset eivät ole hauskoja kenestäkään muusta kuin kaltaisistanne idiooteista. Luulette, että ootte makeita kun teette tyhmyyksiänne. Voi kuinka väärässä olettekaan. Oman elämänne siinä pilaatte, ettekä edes tajua sitä. Pahvit!

        Olisiko syytä opetella kirjoittamaan oikein? Vai onko pää niin sekaisin, että et edes tajua mitä kirjoitat?

        Nuoren tuli itekin "sekoiltua" ja kännissä tein typeriä ja pahojakin mokia, mutta eipä ole silti elämä mennyt pilalle, ihana perhe mulla nykyään ja opinnot suunnitteilla. Sinä taidat olla joku siveyden sipuli joka on pienestä asti kasvatettu nuttura tiukalle ja jotta teidänlaiset voisi olla sitten niitä "parempia ihmisiä" niin täytyy uhitella mokanneille että elämä on pilalla tms, aivan kuin elämäntapojaan ei voisi TAI SAISI muuttaa! Sunlaisten mielestä vain aina onnistuneilla on oikeus saavuttaa hyviä asioita elämässään, jos on mokannut pitäisi kärsiä hautaansa saakka. No, onneksi kaikki ei ole sinunlaisia, vaan moni tajuaa että mokat on mokia ja vaikkei niistä heti oppisikaan niin parempi myöhään kuin ei ollenkaan.


      • Maksimikateus

        Elämän kohelluksia ja sekoiluja. Nuorena niitä kehutaan ja verrataan toisten koheltajien kanssa.Voi olla hauskoja ja vähemmän hauskoja sekoiluja...Sitten tulee näitä parempia ihmisiä ,jotka nostavat itsensä koheltajien YLÄPUOLELLE.Tälläisia itsensä ylentäjiä voivat olla kilpailevat työntekijät, "rakkaat sukulaiset" selkään puukottajat...pikkusielut..viisaamat ja paremmat ihmiset.....ainakin omasta mielestään.


      • Anonyymi
        Äpäti häpäti :D kirjoitti:

        Mitä mariset mursu? Kännimokat ovat suuri ylpeyden aihe mutta sivistymättömänä et tällaisia asioita voi ymmärtää.

        Kännimokien on myös tarkoitus saada sinut kiukkuiseksi. Näyttääpä pyllynreikä pihisevän kun kiukun suolikaasuja päästelet siellä kärttyisenä =)

        Ihihihihihihi :D

        dan


      • Anonyymi
        Maksimikateus kirjoitti:

        Elämän kohelluksia ja sekoiluja. Nuorena niitä kehutaan ja verrataan toisten koheltajien kanssa.Voi olla hauskoja ja vähemmän hauskoja sekoiluja...Sitten tulee näitä parempia ihmisiä ,jotka nostavat itsensä koheltajien YLÄPUOLELLE.Tälläisia itsensä ylentäjiä voivat olla kilpailevat työntekijät, "rakkaat sukulaiset" selkään puukottajat...pikkusielut..viisaamat ja paremmat ihmiset.....ainakin omasta mielestään.

        Vetelin saarnastuolissa suntiota perseeseen kun lukkari ei saatana antanut kuin laivassa.


    • sitä

      En tajuu mitä jengi täällä vaahtoo sulle...
      Jos yhtään helpottaa, ni mä oon mm. stripannu, pannu mun systerin kihlatun kanssa, bestixen poikaystävän kanssa, menny huutaa naapurille ja saanu nyrkistä, varastanu fillarin, menny vaatteet päällä järveen uimaan, sammunu suihkuun, laatannu bussin lattialle, hävittäny laukkuni ja siis rahat ym. nukkunu rapussa (ei sit ollu avaimia) onhan noita sattunu, mut varmaan kaikist paras oli se kun Sweden rockissa vietin yön erään bändin hotellihuoneessa jossa harrastettiin kimpassa sika hyvää seksiä koko yö, tai siis kunnes sammuin ja jätkät kuvas suurimman osan videolle ja aamulla sain muistox sen kasetin!
      Ja koko loppufestarin sain heiluu niitten kaa bäkkärillä ja vetää pään ilmatteex täyteen mitä vaan.
      Kotona oli sit siistii kattoo videoita.
      Mut ei noist jutuista mulle kyllä pahemmin morkkixii tuu, tehty mikä tehty, se on voi voi...
      Ja nyt niille jotka kuiteski väittää et saan tauteja ym. niin vaikka olisin miten kännissä, en IKINÄ anna ilman kumia. Enkä ole teini enää, en vaan aikuistu millään, enkä edes halua.

      • kartza62

        teillä on hyviä kokemuksia. itse tapoin ihmisen nuoruudessani kännissä. istuin siitä monta vuotta. ei naurata vieläkään. että se siitä.


      • janne

        VOI VITUN IDIOOTIT! ÄÄLIÖ KUSIPÄÄT. Ketään normaalia ihmistä ei naurata yhtään nämä känniääliöiden sekoilut. Munaatte itsenne, kuvitellessanne, että olette hauskoja!
        Olette niin noloja ihmisiä, että itseänikin hävettää! SELKÄRANGATTOMAT VÄTYKSET!


      • sitä
        kartza62 kirjoitti:

        teillä on hyviä kokemuksia. itse tapoin ihmisen nuoruudessani kännissä. istuin siitä monta vuotta. ei naurata vieläkään. että se siitä.

        otan osaa. Mäkin pelkään että joku kerta mulle käy vielä tosi huonosti. Sen takia mulla on nyt viinalakko, kestää vielä ainakin 2 kk.
        Onneksi en omista ajokorttia, muuten oisin varmaan jo pyörätuolissa...


      • Hoh hoijaa
        sitä kirjoitti:

        otan osaa. Mäkin pelkään että joku kerta mulle käy vielä tosi huonosti. Sen takia mulla on nyt viinalakko, kestää vielä ainakin 2 kk.
        Onneksi en omista ajokorttia, muuten oisin varmaan jo pyörätuolissa...

        siihen asiaan vaikuttaa? Ai että oikein kahden kuukauden viinalakko? No jo on. Meinaatko jaksaa niin pitkän ajan? Entä sen jälkeen? Sekoilemaan taas? Ja taas saat pelätä, että jotain pahaa tapahtuu. Miksi odottaa sitä kahta kuukauttakaan? Anna palaa jo nyt. Sittenhän on taas hauskoja mokatarinoita kerrottavana kavereille.


      • paremmissaki piireissä
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        siihen asiaan vaikuttaa? Ai että oikein kahden kuukauden viinalakko? No jo on. Meinaatko jaksaa niin pitkän ajan? Entä sen jälkeen? Sekoilemaan taas? Ja taas saat pelätä, että jotain pahaa tapahtuu. Miksi odottaa sitä kahta kuukauttakaan? Anna palaa jo nyt. Sittenhän on taas hauskoja mokatarinoita kerrottavana kavereille.

        Sitä vaan ajokortti vaikuttaa, et jos osaisin ajaa, olisin aika varmasti lähteny ajaa kännissä...
        Ja kyl mä nyt 2kuukautta jaxan olla selvinpäin.
        Ja seuraavalla kerralla joku frendi saa luvan kattoo mun perään.


      • Hip Rakka
        janne kirjoitti:

        VOI VITUN IDIOOTIT! ÄÄLIÖ KUSIPÄÄT. Ketään normaalia ihmistä ei naurata yhtään nämä känniääliöiden sekoilut. Munaatte itsenne, kuvitellessanne, että olette hauskoja!
        Olette niin noloja ihmisiä, että itseänikin hävettää! SELKÄRANGATTOMAT VÄTYKSET!

        Eiköhän se ole niin että jos noin jurppii lukea kännisten ihmisten toilailuja niin eikö ole parempi olla lukematta näitä tyystin, tai tyytyä hihittelemään näitä juttuja taka-alalle. Eikös tämän ketjun aihe ollut "kännimokat" joten pyhitetään tämä pelkästään niille jutuille.

        Hupaisia kännimokajuttuja odotellessa...


      • Hoh hoijaa taas
        paremmissaki piireissä kirjoitti:

        Sitä vaan ajokortti vaikuttaa, et jos osaisin ajaa, olisin aika varmasti lähteny ajaa kännissä...
        Ja kyl mä nyt 2kuukautta jaxan olla selvinpäin.
        Ja seuraavalla kerralla joku frendi saa luvan kattoo mun perään.

        sitä autoa ajetaankin? Sitä en tiennytkään. Mutta hyvä, että olet pysynyt poissa ratista. Eli on sulla vielä järki päässä. Vielä kun pääset eroon päihteistä niin homma alkaa sinun kohdalla olla kunnossa.


      • R. A. Itis
        Hip Rakka kirjoitti:

        Eiköhän se ole niin että jos noin jurppii lukea kännisten ihmisten toilailuja niin eikö ole parempi olla lukematta näitä tyystin, tai tyytyä hihittelemään näitä juttuja taka-alalle. Eikös tämän ketjun aihe ollut "kännimokat" joten pyhitetään tämä pelkästään niille jutuille.

        Hupaisia kännimokajuttuja odotellessa...

        tietää kuinka säälittäviä ovat sellaiset ihmiset jotka kehtaavat tulla leveilemaan kännimokillaan. Enpä taida tietää mitään yhtä tyhmää.


      • kertakaikkiaan
        R. A. Itis kirjoitti:

        tietää kuinka säälittäviä ovat sellaiset ihmiset jotka kehtaavat tulla leveilemaan kännimokillaan. Enpä taida tietää mitään yhtä tyhmää.

        ottakaa pilleri jos tuntuu pahalta


      • R. A. Itis
        kertakaikkiaan kirjoitti:

        ottakaa pilleri jos tuntuu pahalta

        paitsi se suuri tyhmyys johon tälläkin palstalla törmää. On vaikea uskoa, että oikeasti löytyy ihmisiä jotka ovat niin tyhmiä, että leveilevät mokillaan julkisesti.


      • sulla on
        kartza62 kirjoitti:

        teillä on hyviä kokemuksia. itse tapoin ihmisen nuoruudessani kännissä. istuin siitä monta vuotta. ei naurata vieläkään. että se siitä.

        netti. Taisit päästä puolella ensikertalaisena?


      • Someofus
        R. A. Itis kirjoitti:

        paitsi se suuri tyhmyys johon tälläkin palstalla törmää. On vaikea uskoa, että oikeasti löytyy ihmisiä jotka ovat niin tyhmiä, että leveilevät mokillaan julkisesti.

        No eipä nyt kovin julkisesti jos kerrotaan tarina nimimerkillä nainen. Mutta niitä mokia on tullu kyllä tehtyä. Inttiaikana kusin vekaranjärven 2 it-patterin tykkihalliin 2 aikaa yöllä ja aikasemmin olin heittänyt tupakaverin petivaatteet ikkunasta ulos, kaverin sohvalle olen myöskin kussut, Sammunu muutamia kertoja pihalle, Muutama putkareissu ja rähinää.....

        En kyllä kersku, mutta sanoinpahan vaan.


      • sitä_tavallista
        Someofus kirjoitti:

        No eipä nyt kovin julkisesti jos kerrotaan tarina nimimerkillä nainen. Mutta niitä mokia on tullu kyllä tehtyä. Inttiaikana kusin vekaranjärven 2 it-patterin tykkihalliin 2 aikaa yöllä ja aikasemmin olin heittänyt tupakaverin petivaatteet ikkunasta ulos, kaverin sohvalle olen myöskin kussut, Sammunu muutamia kertoja pihalle, Muutama putkareissu ja rähinää.....

        En kyllä kersku, mutta sanoinpahan vaan.

        paskantanut housuihin, kähminyt naisia, kaatunut suorin vartaloin, nukahtanut seutubussiin.


      • Fan Club
        sitä_tavallista kirjoitti:

        paskantanut housuihin, kähminyt naisia, kaatunut suorin vartaloin, nukahtanut seutubussiin.

        vitun idiootti!


      • asdf
        R. A. Itis kirjoitti:

        tietää kuinka säälittäviä ovat sellaiset ihmiset jotka kehtaavat tulla leveilemaan kännimokillaan. Enpä taida tietää mitään yhtä tyhmää.

        tuollaisten hauskojen tapahtumien takiahan viina lipitellään, niille on mukava naureskella jälkikäteen. Jos sulla ei rahapussi tai kunto kestä kunnon kännejä niin turha sitä on tänne tulla itkeen.


      • R. A. Itis
        asdf kirjoitti:

        tuollaisten hauskojen tapahtumien takiahan viina lipitellään, niille on mukava naureskella jälkikäteen. Jos sulla ei rahapussi tai kunto kestä kunnon kännejä niin turha sitä on tänne tulla itkeen.

        Ennemminkin typeriä. Sinulla on outo maku hauskanpidon suhteen, älykääpiö!


      • asdf
        R. A. Itis kirjoitti:

        Ennemminkin typeriä. Sinulla on outo maku hauskanpidon suhteen, älykääpiö!

        kun ei voi iloitella ollenkaan vaan pitää olla tuollainen synkistelijä?


      • %%1,0mg%%
        janne kirjoitti:

        VOI VITUN IDIOOTIT! ÄÄLIÖ KUSIPÄÄT. Ketään normaalia ihmistä ei naurata yhtään nämä känniääliöiden sekoilut. Munaatte itsenne, kuvitellessanne, että olette hauskoja!
        Olette niin noloja ihmisiä, että itseänikin hävettää! SELKÄRANGATTOMAT VÄTYKSET!

        Itseasiassa siis on todella mahtavaa sekoitella lääkkeitä ja alkoholia sekaisin.
        Varsinkin tulla pitämään hauskaa kaikkien "lol" bändien keikoille, missä sattuu olemaan uskovaisia, "katkeria valitusta elämästään" HAHHHH.
        Missä on kunnon ROCKS meininki??
        ei teissä uskovaisissa ole asennetta!Eikä tule koskaan olemaankaan! se on fakta"! menkää ripittäytymään, vihaisen, saastaisen masturbaationne jälkeen!!
        Kunnioittakaa vanhempianne lol :DDDDDdDD eläkää hyväelämä pikku kennelissänne, pikkumaisten runkkari ystävienne kanssa ja sukurutsatkaa vielä serkkujanne kaupanpäälle! kyllä jumala antaa tämän anteeksi =)pankaa samassa vaikka naapurin lehmää tai hevosta ja tukehtukaa siihen munaan! No mutta eläkää runkkaillen ja aviopuolisonne kanssa nussikaa paljon ilman kortsua.. sikiskää kakaroitanne maailmaan ja ennenkaikkea nussikaa ilman kondoomia. Sillä se on SYNTI! :D:D:D:ahahha
        Kateelliset uskovaispaimenet. hankkikaa elämä edes sieltä kirkosta ja pysykää siellä.


        "Kiitos"


      • ARVIIDIKZX
        kertakaikkiaan kirjoitti:

        ottakaa pilleri jos tuntuu pahalta

        .SILKKAA TUUBAA,,,,,,,,,,,,,,,


      • ÄLLÖÄ...

        Etkö edes häpeä?Hyi hitto...


      • aivan.aivan
        paremmissaki piireissä kirjoitti:

        Sitä vaan ajokortti vaikuttaa, et jos osaisin ajaa, olisin aika varmasti lähteny ajaa kännissä...
        Ja kyl mä nyt 2kuukautta jaxan olla selvinpäin.
        Ja seuraavalla kerralla joku frendi saa luvan kattoo mun perään.

        Ootteko aikuisia vai?Tarvitko lapsenvahdin,että pääset ryyppäämään?Säälittävää,eikö?


      • pitikö naureskella
        sitä_tavallista kirjoitti:

        paskantanut housuihin, kähminyt naisia, kaatunut suorin vartaloin, nukahtanut seutubussiin.

        Jee,naurattaa niin perkeleesti : (


      • kommunikointia halua
        asdf kirjoitti:

        kun ei voi iloitella ollenkaan vaan pitää olla tuollainen synkistelijä?

        Ymmärtääkö kukaan muu kuin toinen känniääliö mitä se hauskanpito on.Olen joskus yrittänyt saada jotain asiallista juttua aikaiseksi humalaisen kanssa ja tulos on ihan sama kuin jos saunakauhalle puhuisi,ei siis mitään keskustelun tapaistakaan.Missä siinä se hauskuus on,kysyn vaan?


      • Alkkaholikko
        Hoh hoijaa kirjoitti:

        siihen asiaan vaikuttaa? Ai että oikein kahden kuukauden viinalakko? No jo on. Meinaatko jaksaa niin pitkän ajan? Entä sen jälkeen? Sekoilemaan taas? Ja taas saat pelätä, että jotain pahaa tapahtuu. Miksi odottaa sitä kahta kuukauttakaan? Anna palaa jo nyt. Sittenhän on taas hauskoja mokatarinoita kerrottavana kavereille.

        Minä möin auton pois ja join rahat. Ei tuu kännissä ajeltua.


      • vitunlestat
        %%1,0mg%% kirjoitti:

        Itseasiassa siis on todella mahtavaa sekoitella lääkkeitä ja alkoholia sekaisin.
        Varsinkin tulla pitämään hauskaa kaikkien "lol" bändien keikoille, missä sattuu olemaan uskovaisia, "katkeria valitusta elämästään" HAHHHH.
        Missä on kunnon ROCKS meininki??
        ei teissä uskovaisissa ole asennetta!Eikä tule koskaan olemaankaan! se on fakta"! menkää ripittäytymään, vihaisen, saastaisen masturbaationne jälkeen!!
        Kunnioittakaa vanhempianne lol :DDDDDdDD eläkää hyväelämä pikku kennelissänne, pikkumaisten runkkari ystävienne kanssa ja sukurutsatkaa vielä serkkujanne kaupanpäälle! kyllä jumala antaa tämän anteeksi =)pankaa samassa vaikka naapurin lehmää tai hevosta ja tukehtukaa siihen munaan! No mutta eläkää runkkaillen ja aviopuolisonne kanssa nussikaa paljon ilman kortsua.. sikiskää kakaroitanne maailmaan ja ennenkaikkea nussikaa ilman kondoomia. Sillä se on SYNTI! :D:D:D:ahahha
        Kateelliset uskovaispaimenet. hankkikaa elämä edes sieltä kirkosta ja pysykää siellä.


        "Kiitos"

        Asia kommentti perkeleen uskovaiset aina jaksaa lässyttää pelkkää paskaa.


      • Anonyymi
        janne kirjoitti:

        VOI VITUN IDIOOTIT! ÄÄLIÖ KUSIPÄÄT. Ketään normaalia ihmistä ei naurata yhtään nämä känniääliöiden sekoilut. Munaatte itsenne, kuvitellessanne, että olette hauskoja!
        Olette niin noloja ihmisiä, että itseänikin hävettää! SELKÄRANGATTOMAT VÄTYKSET!

        Hyvvee täst tulloo! Pan ponnuu kituhisin!!


      • Anonyymi
        sitä kirjoitti:

        otan osaa. Mäkin pelkään että joku kerta mulle käy vielä tosi huonosti. Sen takia mulla on nyt viinalakko, kestää vielä ainakin 2 kk.
        Onneksi en omista ajokorttia, muuten oisin varmaan jo pyörätuolissa...

        Kusin kerran ämpäriin jossa oli puustapudonneita luumuja, tein huolellisen suihkutuksen, että kelpas


      • Anonyymi
        paremmissaki piireissä kirjoitti:

        Sitä vaan ajokortti vaikuttaa, et jos osaisin ajaa, olisin aika varmasti lähteny ajaa kännissä...
        Ja kyl mä nyt 2kuukautta jaxan olla selvinpäin.
        Ja seuraavalla kerralla joku frendi saa luvan kattoo mun perään.

        Höpön löpå


    • 'paha'

      Ei mitään ihan hirveetä oo tullut tehtyä. Pahimmat mokat littyy mulla varmaan naisiin, kun ei niitä selvin päin oikein tule lähestyttyä, niin kännissä oon saattanut heittää jotain aivan ihme läppää niille. Sitte on jotain puristelua, hivelyä, haistattelua, mitä nyt lie

      • R. A. Itis

        niistä naisista joita olet puristellut tuntuneen? Luuletko tosiaan, että huonokäytöksinen humalainen örjeltäjä on jokaisen naisen päiväunien prinssi? Et kai tosissasi usko, että kukaan täysijärkinen nainen kiihottuisi oikeasti lääppimisistäsi? Ei voi kuin ihmetellä miksi ihminen tekee tuollaista sontaa. No eipä moni selvinpäin teekkään. Ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen miksi sinäkin vielä käytät alkoholia.


      • rofl
        R. A. Itis kirjoitti:

        niistä naisista joita olet puristellut tuntuneen? Luuletko tosiaan, että huonokäytöksinen humalainen örjeltäjä on jokaisen naisen päiväunien prinssi? Et kai tosissasi usko, että kukaan täysijärkinen nainen kiihottuisi oikeasti lääppimisistäsi? Ei voi kuin ihmetellä miksi ihminen tekee tuollaista sontaa. No eipä moni selvinpäin teekkään. Ja sitä suuremmalla syyllä ihmettelen miksi sinäkin vielä käytät alkoholia.

        aasi muualle moralisoimaan. Ei ole muiden murhe, jos sinulla ei ole ollut lapsena leluja tai et ole saanut ikinä pesää. :) Kännissä on kiva olla!


    • Kake29

      Puukotin kaverin kuoliaaksi, mitä en vieläkään usko todeksi

      • ........

        Kerran tää elämä eletään. Annetaan kaikkien elää se tyylillään.Ja öisinhän ne känniset örveltää, joten ei luulisi heistä olevan kauheasti vaivaa.


      • kyllä
        ........ kirjoitti:

        Kerran tää elämä eletään. Annetaan kaikkien elää se tyylillään.Ja öisinhän ne känniset örveltää, joten ei luulisi heistä olevan kauheasti vaivaa.

        örvellän yötäpäivää.
        Eikä todellakaan naurata kännimokat.
        Ja siksi juon, ku oon juova holisti. 10 vuotta oon kulkenu AA-palavereissa. Paras, mitä oon saanu on vähän reilu vuosi raittiutta.
        Vittu,ku tajuaisitte,kuinka hirveä sairaus tämä on! Tätä ei kukaan huvikseen huolisi.


    • AinaElleN

      jos ei kännistään muistais mitään??

      • anonyymi

        ite en muistakaan läheskään kaikkea mitä oon tehny kännissä. nytki on kauhee morkkis ku tuli tässä taas vähä örvellettyä ja ite en muista että oisin tehny mitään, mutta samassa seurassa olleilta saa kuulla. ja vielä yleisellä paikalla. eipä siitä sen enempää...
        joo oon kussu ja laatannu vaikka mihin ja lyöny muutamaa tyyppiä. joku on riisunu mua yöllä tai siis saatoin se olla itekin mutta en muista. sitte kaverit tehny kaikkia ilkeyksiä ku oon sammunu, ne on esim kirjotellu muhun kaikkea ja pukenu ihme vaatteita päälle...
        ja oon nyt vakaasti päättäny, etten aio enää ikinä olla niin sekasin mitä oon ollu monesti. vaikka onkin ihan hauska kuulla mitä ite tai joku muu on tehny kännissä, niin ne voi olla tosi noloja juttuja mitkä vaivaa pitkään, ja terveydellekin haitallista.


      • idiootti juoppo
        anonyymi kirjoitti:

        ite en muistakaan läheskään kaikkea mitä oon tehny kännissä. nytki on kauhee morkkis ku tuli tässä taas vähä örvellettyä ja ite en muista että oisin tehny mitään, mutta samassa seurassa olleilta saa kuulla. ja vielä yleisellä paikalla. eipä siitä sen enempää...
        joo oon kussu ja laatannu vaikka mihin ja lyöny muutamaa tyyppiä. joku on riisunu mua yöllä tai siis saatoin se olla itekin mutta en muista. sitte kaverit tehny kaikkia ilkeyksiä ku oon sammunu, ne on esim kirjotellu muhun kaikkea ja pukenu ihme vaatteita päälle...
        ja oon nyt vakaasti päättäny, etten aio enää ikinä olla niin sekasin mitä oon ollu monesti. vaikka onkin ihan hauska kuulla mitä ite tai joku muu on tehny kännissä, niin ne voi olla tosi noloja juttuja mitkä vaivaa pitkään, ja terveydellekin haitallista.

        Aina välillä lähtee tuon viinan kanssa aika pahasti käsistä. Putkassa on oltu muutaman kerran, kerran kännissä ajamisesta. Meinannut joutua tappeluihin useasti, kerran saanut aika pahasti turpaan. Tullut suututettua monet tutut ja tuntemattomat sekavalla käytöksellä.

        Siinä vaiheessa kun muisti lähtee niin käytös muuttuu täysin ääliömäiseksi. Saattaa joskus olla pitkän aikaakin että ei tule kännissä sekoiltua mitään. Tietyn promillerajan kun ylittää niin sekoilu alkaa. Olen nyt vakaasti päättänyt, että alkoholin käyttö saa jäädä. Olisi tämän voinut aikaisemminkin ymmärtää, mutta kun tyhmä on niin pitää hakata päätään seinään..


    • HEbaHE

      Täähän on kiva keskustelu, ja niille raittiillee täällä, jotka käy saarnaamassa, tiedoksi, että ei oo pakko kuunnella jos on sitä mieltä että näillä on tyhmää kerskua. Musta nää jutut (tappoja lukuunottamatta) on ihan hulvattomia. :D Ite on tietenkin tullu oksenneltua, ja pahin paikka mihin oksensin oli appiukon makuuhuoneen viereinen vessa, sainpa kuulla siitäkin. Kännissä on tullu myös varasteltua kaikkee kamaa baareista, ei mikään moka, mutta tuleepa tehtyä. Pahin kännimoka kaikista on tiuskia selvälle tyttöystävälle, kännissä nimittäin häviää kaikki väittelyt ihan sata nolla. :D

      • kun ette juo?

        Ei se ihmisestä parempaa tee, jos ei ole mokaillut kännissä.


      • niin juuri
        kun ette juo? kirjoitti:

        Ei se ihmisestä parempaa tee, jos ei ole mokaillut kännissä.

        Ehkä ei,mutta kenen syyksi laitat ne omat kännimokasi?Ja oletko koskaan ajatellut,että MAHDOLLISESTI olet saattanut aiheuttaa paljon surua ja murhetta molelle ulkopuoliselle?Mutta onko silläkään mitään väliä,pääasia että saat ryypätä ja "pitää hauskaa"


    • masista..

      on tullut hölmöiltyä ja aivan helvetin noloja mokia on kyllä riittämiin sammuillu minne sattuu,putka reissuja,sairaala reissuja,oksentanu minne sattuu,paskonu baarissa housuun,,,j.n.e selvin päin ei oikein kehtaa liikkua missään...

    • 56584

      kaatuillu pitkin iltaa jokaisen tutun jalkojen juureen... kaatanu kavereita, hävittäny lompakon/käsilaukun/avaimet, halaillu kaikkia noin miljoona kertaa sen yhden illan aikana... ja noi on vaan tältä vklopulta. Korkki kiinni?

      • ytrdxfhgnm

        Huhu hui onpas taas huono olla.... olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle ja olin sitten muutaman tutun luona bartyissa mutt liikaa viinaa koneseen ja siihen päälle xanoreja niin hyvähän siit sit tuli :( olen nolannut itseni totaalisesti kaatuillut kuin jou pahainen teini sekoillut baarissa aivn järjettömästi ja kaiken lisäksi uudet tuttavani ovat todella rauhallisia ja kilttejä ihmisiä joille käytökseni oli varmaan todella liikaa :D ei ole helppoa muuttua ihmisenä vaikka sitä kuinka haluaakin itse mutt kai se niin on ett menneisyys vainoaa aina vaikk vanht sekopää tutut ja ystävät ovat jääneet toiseen kaupunkiin. En taida nähdä näitä ihmisiä enään koskaan hävettää niin perkeleesti!


      • öriöri
        ytrdxfhgnm kirjoitti:

        Huhu hui onpas taas huono olla.... olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle ja olin sitten muutaman tutun luona bartyissa mutt liikaa viinaa koneseen ja siihen päälle xanoreja niin hyvähän siit sit tuli :( olen nolannut itseni totaalisesti kaatuillut kuin jou pahainen teini sekoillut baarissa aivn järjettömästi ja kaiken lisäksi uudet tuttavani ovat todella rauhallisia ja kilttejä ihmisiä joille käytökseni oli varmaan todella liikaa :D ei ole helppoa muuttua ihmisenä vaikka sitä kuinka haluaakin itse mutt kai se niin on ett menneisyys vainoaa aina vaikk vanht sekopää tutut ja ystävät ovat jääneet toiseen kaupunkiin. En taida nähdä näitä ihmisiä enään koskaan hävettää niin perkeleesti!

        En taida ees kaikkea uskaltaa sanoa niin noloja... mut yhen voisin, kampin ostoskeskuksessa menin kännis höpöttelemään joillekin teinitytöille, sit ne sano et näytä munas, no mähän vedin nyytit esille, tytöt juoksi karkuun.Ihmettelin vaan et mikä niille tuli.

        Moni juttui olis nyt olis tarkotus lopettaa juominen, hikee puskee viime viikonlopustakin viel.

        Pitäs keksii muuta tekemistä, raitis nainen vois auttaa?


      • raitis nainen
        öriöri kirjoitti:

        En taida ees kaikkea uskaltaa sanoa niin noloja... mut yhen voisin, kampin ostoskeskuksessa menin kännis höpöttelemään joillekin teinitytöille, sit ne sano et näytä munas, no mähän vedin nyytit esille, tytöt juoksi karkuun.Ihmettelin vaan et mikä niille tuli.

        Moni juttui olis nyt olis tarkotus lopettaa juominen, hikee puskee viime viikonlopustakin viel.

        Pitäs keksii muuta tekemistä, raitis nainen vois auttaa?

        Mutta muista,raitis nainen ei kauan katsele ryyppäämistä.Ei ole mikään pakko


    • Keskenkasvuinen

      Mulle ei kanssa sovi viina ei sitten yhtään. Mutta jotenkin se vaan on niin perkeleen vaikea lopettaa sitä viinan kiskomista...
      En mä juo kun 3-6 kertaa vuodessa mut sekin on liikaa, koko ajan yritän lopettaa mut sitten kun tulee taas bileet niin huomaan ajattelevani että "kyllä mä osaan tällä kertaa käyttäytyä" ja "enhän mä nyt niin paha voi kännissä olla...."
      Mä juon joka kerta niin kauan ja paljon kunnes sammun. Sänkyyni (omaani, onneksi!) olen aina jotenkuten päässyt vaikka muistikuvat loppuillasta lähtevät aina.
      Ensimmäiset 1-3 juomaa menee suht hitaasti mut sitten tulee yhtäkkiä hullu viinan himo ja rupeen oikeen kaksin käsin kiskomaan... Ja jos juomat loppuu niin yritän kaikin keinoin hankkia lisää, vaikka kaverilta pöllimällä. Ja baarissa kun ihmiset ei huomaa niin ryystän salaa niiden juomat.
      Kännissä musta tulee sairaan ylisosiaalinen, todella huomionhakuinen ja aivan liian avoin. En ole väkivaltainen mutta kaikin tavoin muuten ärsyttävä ja sietämätön. Saatan jopa huomiota saadakseni strippailla menemään yleisillä paikoilla. Itkeminen ja säälinhaku kuuluu myös mun jokaiseen känniin. En ymmärrä miten poikaystäväni on jaksanut ja jaksaa edelleen minua. En ole ansainnut häntä.

      Olen kerran vetänyt kännit poikaystäväni äidin luona ja mennyt sille sitten selittelemään mun ja hänen poikansa seksielämästä... Ja hän ei todellakaan ole sellainen ihminen joka mielellään tollasta kuuntelee... Livahdin kyllä hyvin nopeasti aamulla tieheni sieltä ja melkein vuos meni ennen kun kehtasin hänet uudelleen nähdä. Nykyään asia on "unohdettu".

      Sit se on kanssa aika yleistä että soittelen entisille poikaystäville ja kaikille muillekin joiden nimi sattuu puhelimestani löytymään... Kerran soitin pomolleni ja voin sanoa etten enään samassa paikassa työskentele.

      Ja en sitten ole ollenkaan ylpeä itsestäni. Vihaan itseäni. Krapula-aamuna tekee oikeasti mieli kuolla koska hävettää aivan käsittämättömästi. Piileskelenkin yleensä kolmisen päivää neljän seinän sisällä ennen kun uskallan edes postia hakea.
      Mä tykkään ainakin krapulassa lukea toisten kauhutarinoita koska se helpottaa hitusen omaa hävetystä.

      • et

        ..olen vakuuttunut siitä että joillakin ihmisillä on jonkinasteinen allergia alkoholiin, ja känni sekä krapula ovat potenssiin miljoona normaaliin verrattuna.. itse en tarvitse kuin 4-5 annosta ja menee muisti, käytös on todella sekopäistä. Monet vuodet uskottelin itselleni että se oli väsymys, stressi tjk.. ei, niin ei. 4 kertaa viidestä viihteellä kuitenkin päärttyy katastrofiin. Olen stripannut, tapellut, oksennellut pitkinpoikin.. no joo, noista vielä jotenkin selviää mutta se pahin on että hölisen ihan käsittämättömiä juttuja tutuille ja tuntemattomille. Haukun, herjaan keksin perättömiä tarinoita kuinka joku on esim. pettänyt minut ja vaikkamitä.. tai sitten valehtelen silmätsuut täyteen että minulla on esim. joku sairaus ja kuolen kohta.. noita juttuja kun ei saa takaisin millään, ja vaikka pyydät loukatulta anteeksi se ei unohdu. Olen jopa ollut joku avaruusolio joka on tippunut maahan ja minulla on kaikkia ihme kykyjä, esim. lukea ajatuksia, tuo on siis niin noloa ja sekoa.. krapula kestää kaksi päivää, en voi kuin oksentaa ja maata, tärisen ja tuntuu että hyppään katolta kohta alas kun olo on niin kauhea ja hävettää tuhottomasti.. siispä, olen lopettanut alkoholin käytön, se ei sovi minulle ollenkaan ja liian paljon sotkuja olen jo senvuoksi aiheuttanut ja siltoja poltellut..


      • Känniääliö25
        et kirjoitti:

        ..olen vakuuttunut siitä että joillakin ihmisillä on jonkinasteinen allergia alkoholiin, ja känni sekä krapula ovat potenssiin miljoona normaaliin verrattuna.. itse en tarvitse kuin 4-5 annosta ja menee muisti, käytös on todella sekopäistä. Monet vuodet uskottelin itselleni että se oli väsymys, stressi tjk.. ei, niin ei. 4 kertaa viidestä viihteellä kuitenkin päärttyy katastrofiin. Olen stripannut, tapellut, oksennellut pitkinpoikin.. no joo, noista vielä jotenkin selviää mutta se pahin on että hölisen ihan käsittämättömiä juttuja tutuille ja tuntemattomille. Haukun, herjaan keksin perättömiä tarinoita kuinka joku on esim. pettänyt minut ja vaikkamitä.. tai sitten valehtelen silmätsuut täyteen että minulla on esim. joku sairaus ja kuolen kohta.. noita juttuja kun ei saa takaisin millään, ja vaikka pyydät loukatulta anteeksi se ei unohdu. Olen jopa ollut joku avaruusolio joka on tippunut maahan ja minulla on kaikkia ihme kykyjä, esim. lukea ajatuksia, tuo on siis niin noloa ja sekoa.. krapula kestää kaksi päivää, en voi kuin oksentaa ja maata, tärisen ja tuntuu että hyppään katolta kohta alas kun olo on niin kauhea ja hävettää tuhottomasti.. siispä, olen lopettanut alkoholin käytön, se ei sovi minulle ollenkaan ja liian paljon sotkuja olen jo senvuoksi aiheuttanut ja siltoja poltellut..

        Mä mokailen JOKA kerta kännissä. Oon paneskellut huomattavasti vanhempien miesten kanssa. Hyppinyt alasti keskellä päivää ulkona. Harrastanut seksiä sukulaiseni miehen kanssa. Vetänyt montaa kaveriani turpaan. Ollut putkassa. Lentänyt huomattavan useasti baarista ulos, koska oon aiheuttanut siellä tappelun. Usein huomaan naamani olevan veressä krapula aamuna, koska olen joko kaatuillut tai saanut turpaan. Olen myös kolmesti hävittänyt käsilaukkunu ja siinä siis rahat, puhelimen, kotiavaimet.. Myös kännipuhelut ja viestit kuuluu olennaisesti iltoihini. Ikää siis 25v eikä mitään käsitystä omista rajoista. En ole ylpeä tästä vaa poden morkkista edelleen vaikka viime reissusta onkin jo aikaa.


      • jacksonrocks
        Känniääliö25 kirjoitti:

        Mä mokailen JOKA kerta kännissä. Oon paneskellut huomattavasti vanhempien miesten kanssa. Hyppinyt alasti keskellä päivää ulkona. Harrastanut seksiä sukulaiseni miehen kanssa. Vetänyt montaa kaveriani turpaan. Ollut putkassa. Lentänyt huomattavan useasti baarista ulos, koska oon aiheuttanut siellä tappelun. Usein huomaan naamani olevan veressä krapula aamuna, koska olen joko kaatuillut tai saanut turpaan. Olen myös kolmesti hävittänyt käsilaukkunu ja siinä siis rahat, puhelimen, kotiavaimet.. Myös kännipuhelut ja viestit kuuluu olennaisesti iltoihini. Ikää siis 25v eikä mitään käsitystä omista rajoista. En ole ylpeä tästä vaa poden morkkista edelleen vaikka viime reissusta onkin jo aikaa.

        ^ kuulostat likaiselta HUORALTA jolla jäänyt teini vaihe päälle. Ei muuta.


      • hDSGHSAGKLJHL
        jacksonrocks kirjoitti:

        ^ kuulostat likaiselta HUORALTA jolla jäänyt teini vaihe päälle. Ei muuta.

        Ei oikeastaan mitään hirvittävän noloa. Siis mitään sillaista, mitä oikeasti katusin (esimerkiksi seksin harrastus jonkun tuntemattoman kanssa, laatannut julkisella paikalla yms.)
        Ja oikeasti, kännissä on hauskaa, mutta olla ainakin pari kaveria selvänä vieressä (ellei mulla olis ollut, niin ties mitä noloa olisin tehnyt). En edes ole ollut kuin muutammaan otteeseen kännissä. En oikeastaan kadu mitään niiltä kerroilta, lukuunottamatta sitä kun kaveri on mennyt vittuilemaan muutammille tyypeille ja ottanut kunnolla päähänsä. Muuten en mitään. Olen jutellut monille ihmisille, halaillut ihmisiä (en siis mitään vanhuksia vaan ihan nuoria ihmisiä), jotka kyllä ottivat asian ihan hauskasti. Kuitenkaan, ei kannata kerskua mitään.
        Muistelkaa sitä miesti ketä ampui vanhuksen humalapäissään (en tiedä paljoko sai kakkua), ja väitti poliiseille ettei muista mitään. Kännissä voi käydä noinkin.


      • shav
        hDSGHSAGKLJHL kirjoitti:

        Ei oikeastaan mitään hirvittävän noloa. Siis mitään sillaista, mitä oikeasti katusin (esimerkiksi seksin harrastus jonkun tuntemattoman kanssa, laatannut julkisella paikalla yms.)
        Ja oikeasti, kännissä on hauskaa, mutta olla ainakin pari kaveria selvänä vieressä (ellei mulla olis ollut, niin ties mitä noloa olisin tehnyt). En edes ole ollut kuin muutammaan otteeseen kännissä. En oikeastaan kadu mitään niiltä kerroilta, lukuunottamatta sitä kun kaveri on mennyt vittuilemaan muutammille tyypeille ja ottanut kunnolla päähänsä. Muuten en mitään. Olen jutellut monille ihmisille, halaillut ihmisiä (en siis mitään vanhuksia vaan ihan nuoria ihmisiä), jotka kyllä ottivat asian ihan hauskasti. Kuitenkaan, ei kannata kerskua mitään.
        Muistelkaa sitä miesti ketä ampui vanhuksen humalapäissään (en tiedä paljoko sai kakkua), ja väitti poliiseille ettei muista mitään. Kännissä voi käydä noinkin.

        Joo.. Kyllähän tässä on tullut monia monia kertoja moikailtua kännissä; on tullu lemmiskeltyä rapukäytävässä, kirkonpihas, jonku talon pihassa(!), muiden läsnä ollessa, metässä, omassa kämpässä, tuttujen ja tuntemattomien kanssa.. On tultu oltuu kerran putkassakin, laatattuu ikkunasta parvekkeelta ja yleisillä paikoilla (vieläpä on ihanasti ollu seurassa joku miespuolinen kaveri), joskus nuorena jäin kiinni nuorisotalolla ryyppäämisestä, on päästelty sammakkoja suusta (kerran selitin selväpäiselle kaverilleni kuinka tunnen että hänen kämpässään ei ole aaveita). Sitten vielä olen tanssinut oikein kauniisti bileissä, käyny ihme paikoissa kusella, laulanu "mallikelpoisesti" karaokea, ryssiny joka paikassa, huudellu ihmisille ihme juttuja, lähennelly tuntemattomia ja tuttuja, selitelly omia kännimokia muille, lähetelly rivoja viestejä..
        Kerran nuorena mentiin ystävättären kanssa jonkun puolitutun siskon synttäribileisiin, lahjaksi annettiin yksi lämmin bisse ja juotiin boolit. Oltii valeheltu meiän iät, mutta pienissä hienoissa mikään ei pysy salassa, oltiin enemmän humalassa kun koko muu porukka yhteensä, ei muutaku aamulla herään himassa kauheessa morkkiksessa.. Tulipa vielä oksennettuu siel kaikkien läsnäollessa partsilta..
        Toinen hirveimmistä illoistani oli joskus 3 vuotta sitten (?) kännissä ku ankka, mulle juotettii kusta.. Ei helvetti sitä vitutuksen määrää ku vähän ajan päästä tajusin miksi ihmeessä porukka virnuilee.
        Inhottavaa vieläpä kun kaikki saavat minusta ihan vääränlaisen kuvan kun olen kännissä. Olen normaalisti hiljainen ja pidättyväinen, känni minä ja todellinen minä ovat kuin yö ja päivä. Joo en todellakaan ole ylpeä näistä mutta kyllä se morkkis hitusen helpottaa kun saa jakaa epämiellyttävät tilanteet muiden kanssa ja lukea toisten töppäilyä. Täytyy vaan muistaa pitää lippu korkeella!


      • marjory
        et kirjoitti:

        ..olen vakuuttunut siitä että joillakin ihmisillä on jonkinasteinen allergia alkoholiin, ja känni sekä krapula ovat potenssiin miljoona normaaliin verrattuna.. itse en tarvitse kuin 4-5 annosta ja menee muisti, käytös on todella sekopäistä. Monet vuodet uskottelin itselleni että se oli väsymys, stressi tjk.. ei, niin ei. 4 kertaa viidestä viihteellä kuitenkin päärttyy katastrofiin. Olen stripannut, tapellut, oksennellut pitkinpoikin.. no joo, noista vielä jotenkin selviää mutta se pahin on että hölisen ihan käsittämättömiä juttuja tutuille ja tuntemattomille. Haukun, herjaan keksin perättömiä tarinoita kuinka joku on esim. pettänyt minut ja vaikkamitä.. tai sitten valehtelen silmätsuut täyteen että minulla on esim. joku sairaus ja kuolen kohta.. noita juttuja kun ei saa takaisin millään, ja vaikka pyydät loukatulta anteeksi se ei unohdu. Olen jopa ollut joku avaruusolio joka on tippunut maahan ja minulla on kaikkia ihme kykyjä, esim. lukea ajatuksia, tuo on siis niin noloa ja sekoa.. krapula kestää kaksi päivää, en voi kuin oksentaa ja maata, tärisen ja tuntuu että hyppään katolta kohta alas kun olo on niin kauhea ja hävettää tuhottomasti.. siispä, olen lopettanut alkoholin käytön, se ei sovi minulle ollenkaan ja liian paljon sotkuja olen jo senvuoksi aiheuttanut ja siltoja poltellut..

        "Olen jopa ollut joku avaruusolio joka on tippunut maahan ja minulla on kaikkia ihme kykyjä, esim. lukea ajatuksia.."

        Aivan loistava! :D


      • marjory
        marjory kirjoitti:

        "Olen jopa ollut joku avaruusolio joka on tippunut maahan ja minulla on kaikkia ihme kykyjä, esim. lukea ajatuksia.."

        Aivan loistava! :D

        noh.. ei tän vastauksen tähän pitänyt tulla vaan aikaisempaan viestiin...


    • 22fdfe

      Ne ihmiset jotka luulevat olevansa jotenkin parempia kuin muut, sen takia että he ovat raittiita voivat haistaa pitkät. Alkoholi on kuulunut aina mun elämään ja kännissä on tullut koettua niitä hyviä kuin huonojakin hetkiä. Ilman viinaa en tuntisi läheskään niin montaa ihmistä kuin nyt. Ilman viinaa minulla ei olisi edes varmaan työpaikkaa tai naisystävää (pomoon tutustuin kapakissa niinkuin naiseenikin) ja mitä vittua porukka itkee jostain kännimokista? mitä sitten jos on tullut mokailtua? joillekkin tulee morkkiksia mut mua vaan naurattaa jos on tullut vähän spedeiltyä.

      • Niin...

        Aika surullista että koko sun elämäsi pyörii alkoholin ympärillä :(


      • MokailijaNainen
        Niin... kirjoitti:

        Aika surullista että koko sun elämäsi pyörii alkoholin ympärillä :(

        Pahin kännimoka. Nussia ei niin hyvän tuttuni poikakaveria johon törmäsin. Mies itse teki aloitteen, avautui kuinka oli pitänyt minua viehättävänä ja siinä sitten mentiin. Puolet illasta on hämärän peitossa, en muista mitä on tapahtunut, paitsi jotain suutelua yms.. Yöllä pizzaa hakiessa muistan etten nähnyt listasta mitään kun silmissä haritti enkä muista miten päädyin asunnolleni. seksi kämpällä jäi siihen että molemmat sammui. Aamulla tunteet oli kuopattu, elämä jatkui. Hän palasi tyttöystävänsä luokse ja hyvä niin. Siinä kyllä varmaan yksi "laadukas" paljonkaduttu kammottava itseinhoa aiheuttava kännimoka.

        Muut kännimokat liittyy eritteisiin tai tarkemminkin eritteisiin väärissä paikoissa tai typeriin seksisuhteisiin, koska känni nostattaa haluja mikä on ristiriidassa tosin suoritustason kanssa. niistä ei sen enempää, kun yhdestä jo avauduin.

        Onneksi kännimokat ovat jääneet jo kun on oppinut käyttämään alkoa tai sitten vaan alkoholin sietokyky on kasvanut eikä estot enää lähdekään samalla tavoin kuin aiemmin.


      • jokseenkin eri mielt

        Joo,on mullakin mies ja työpaikka ja ihan ilman baarireissuja.Ei minua haittaa jos ihmiset vähän ottaa mutta kieltämättä ärsyttää tuollaiset kännimokailut ja vielä se,että se joidenkin mielestä on vaan huvittavaa ja hauskaa.Jos joskus hankit vaikka lapsia sen naisesi kanssa,niin luuletko että näiden lasten mielestä olisi yhtä hauskoja nämä sinun kännimokasi.Varmaan kavereidensa kanssa ihan kikattelisivat,miten huvittavaa kun isä on taas kännipäissään törttöillyt ties mitä hauskaa...
        Kasva aikuiseksi


      • l
        jokseenkin eri mielt kirjoitti:

        Joo,on mullakin mies ja työpaikka ja ihan ilman baarireissuja.Ei minua haittaa jos ihmiset vähän ottaa mutta kieltämättä ärsyttää tuollaiset kännimokailut ja vielä se,että se joidenkin mielestä on vaan huvittavaa ja hauskaa.Jos joskus hankit vaikka lapsia sen naisesi kanssa,niin luuletko että näiden lasten mielestä olisi yhtä hauskoja nämä sinun kännimokasi.Varmaan kavereidensa kanssa ihan kikattelisivat,miten huvittavaa kun isä on taas kännipäissään törttöillyt ties mitä hauskaa...
        Kasva aikuiseksi

        riittää, kännissä ajaminen.
        vartijan purenimem ja näyteikkunan tuhoamínen
        yli tonnin tyllut maksmaa


      • ribubli
        MokailijaNainen kirjoitti:

        Pahin kännimoka. Nussia ei niin hyvän tuttuni poikakaveria johon törmäsin. Mies itse teki aloitteen, avautui kuinka oli pitänyt minua viehättävänä ja siinä sitten mentiin. Puolet illasta on hämärän peitossa, en muista mitä on tapahtunut, paitsi jotain suutelua yms.. Yöllä pizzaa hakiessa muistan etten nähnyt listasta mitään kun silmissä haritti enkä muista miten päädyin asunnolleni. seksi kämpällä jäi siihen että molemmat sammui. Aamulla tunteet oli kuopattu, elämä jatkui. Hän palasi tyttöystävänsä luokse ja hyvä niin. Siinä kyllä varmaan yksi "laadukas" paljonkaduttu kammottava itseinhoa aiheuttava kännimoka.

        Muut kännimokat liittyy eritteisiin tai tarkemminkin eritteisiin väärissä paikoissa tai typeriin seksisuhteisiin, koska känni nostattaa haluja mikä on ristiriidassa tosin suoritustason kanssa. niistä ei sen enempää, kun yhdestä jo avauduin.

        Onneksi kännimokat ovat jääneet jo kun on oppinut käyttämään alkoa tai sitten vaan alkoholin sietokyky on kasvanut eikä estot enää lähdekään samalla tavoin kuin aiemmin.

        ennen baariin menoa kusin rakennuksen kulmalla, kustessa tuli paskat housuun. noh siitä sitten kakka housussa raflaan sisään, vessaan, kalsarit pois, perse puhtaaks, paskaiset kalsarit taskuun (kyllä, taskuun. ei roskiin.) sitte tilaamaan kaljaa, pelailemaan pöytäpelejä edelleen paskaiset kalsongit taskussa haisemassa. loppujen lopuks heitin kalsarit jonkun nurkkapöydän taakse. mahtoi olla siivojalla ihmettelemistä aamulla.


      • ...
        l kirjoitti:

        riittää, kännissä ajaminen.
        vartijan purenimem ja näyteikkunan tuhoamínen
        yli tonnin tyllut maksmaa

        ihanaa nyt ei ole läheskään niin paha morkkis, kuin ennen tän ketjun lukemista


    • känniääliö123

      Mulla karkaa mopo ihan joka kerta. Pahin varmaanki kun joukkueen kanssa tultiin Ruotsista turnauksesta, niin yrjöin hytin ihan täyteen ja muistoksi sain 150 euron siivouslaskun. Tai vitun isoissa pippaloissa olin kännissän kuin käki ja tanssin vitun tyhmästä, ja olin vielä ainut ketä tanssi! Kehunu kaikki tän kylän muijat söpöiks ja kauniiks ja vaiks miks. Aamulla kun heräät ei mitään muistikuvaa illan tapahtumista, mutta kun avaan facebookin saan pelkkää känniääliö viestiä ja vituttaa niin saatanasti.

      • Nuzzin nuzzin..

        nussin vaimon siskoa..nussin jotain hutsua baarissa..tuloksena avioero...


    • deli_kiz

      No viime yönä juhlin leijonia ja kaatuilin ympäri Helsinkiä, mieheni oli saanut kannettua minut bussiin ja heräsin aamulla eteisen lattialta kuset housussa 7 tunnin nukkumisen jälkeen...

    • fdhlu

      kännissä vaikka tiesit olevasi raskaana!?

    • AA

      Teil on käyny hyvin paitsi tol joka on tappanu... Mult on pöllitty 2 Nokia C6 puhelinta, passi,visa electron, matkakortti ja 780e, sammuin oven etee ja heräsin siihen ku postimies tuli jakaa mainoksia kello 12. Ja nää jutut la-ma. Ja kaikki ollu humalaisen virhearviointia. Älkää vittu juoko jos ette osaa se voi päättyy vaikka kuinka huonosti.

      • Alkoholisti

        Heränny sairaalasta ja puhaltanu 3,69 ja päästetty kotiin. Saanu kutsun keskusteluun jossa neuvotellaan ehdonalasesta, 4 tiputuksessa, 15 kertaa putkassa, inttiputka, laivaputka lontoossa sairaalassa, sakkoja, hävittäny 2 ipodia, kameran, ainaki 5 kännykkää, kaatuillu todella paljon, aukonu päätä ties kuinka monelle, saanu turpaa, lähteny kännissä viroon ja soitellu isot laskut sieltä sitte. Hävittäny hopeaketjun ja sormuksen, vaatteita, viiden kympin repun, kaatanu viinat kannettavalle. Saanu jopa sakot siitä et mul oli 19v 80% viinaa.. Näpistyssyyte, Menettäny lähes kaikki kaverit, Kyllä voin todeta, että on melko säälittäviä suorituksia. Haluun kertoo nää vaa varottaviks esimerkeiks jos nää sais jonku vähän miettii ennen ku korkkaa jos meinaa karkaa viinan kaa lapasest. Plus oon ajanu kännissä 50km autoa ja olin just heränny 10 min sit ku olin sammunu ja olin ottanu jo 2 siideriä sen jälkee ku olin heränny, määränpää ydinkeskusta ja mulla ei oo korttia.


    • terhillä on darra

      juuh, morkkiksen kourissa täällä myös.. seksi ei hyvä idea kaatokännissä, on tullut sammuttua kesken kaiken. pahin kyllä ollut kotibileissä kaverin isän vaatehuoneeseen kuseminen. teräviä tästä lähtien vähemmän :D

    • beib_

      18vuotiaana baaris, huono viinapää ja kitannu ihan kiitettävästi jo juomaa, päällä tietysti vain minimekko ja sukkikset, korkeet korot.. tanssilattial sit oon jo ihan koomas ja mun sukkikset valunu se haaraosa polviin asti, ja minimekko noussu selkään asti.. taisin olla kaunis näky... :-----) kyllä, nolotti aamul. :D

      lähteny baarista kaatokännissä vaikka kenen mukaan, ihan vaan ku en oo uskaltanu kieltäytyy/ en oo tajunnu mitää.. kyllä sit aamulla vitutus melkone ku tajus minkä rumiluksen mukaa lähteny.. huoh.

      joskus tylsillä etkoilla ollu faces ja selittäny kaikille miten mä tykkään niistä ja miten meidän pitäs nähdä jne.. ja eksälle selittäny et "en mä aio flirttailla kenenkää kans baaris" ja toistanu tota samaa oikeesti sata kertaa :D no mut noi ny on aika perus

      olin yhtien suht tuntemattomien tyyppien kans juomas, sit baaris esittelin itteni miehel joka istu siin samas pöydäs.. siis luulin et en ollu koskaa ees nähny sitä, mut se oli ollu meil koko illan kuskina.. :D samana iltana sit yks jätkä rähisi jotai siin ulkona nii mä kännis selitin isoon ääneen kaikille et "joo se on vaa siks tuollanen ku se tykkää musta niin paljon.." o.O en ollu siis varmaa edes puhunu sen kans :D:D ja illan päätteeks sammuin wc pöntölle, yks jätkä oli sit kantanu mut sohvalle nukkuun.. ::D

      oon ollu nii koomas monesti et ois näitä varmast paljo enemmänki mut ehk vaa hyvä et en muista niitä :D vois nolottaa liikaa.

      • aamudorkkis

        Vieläks dokaat samalla tavalla ku 18 vuotiaana?


      • Anonyymi

        Ryypyt on otettava raakana!!
        Vituiks menee jos lähtee drinksulinjalle!


    • ShitHappens

      No ehkä kun poltin tupakkaa rappukäytävässä ja menin yläkerran naapurin ovelle ja pyysin jotain tuhkakuppia tai jotain.. Sitten kuulinkin uhkauksia poliiseista ja menin huutamaan kaikille vierailleni että kytät tulee, ja oli varmaan vähän hämmentävä näky kun koko sakki ryntäsi ulos kaduille kun osalla ei ollut juuri mitään vaatteitakaan päällä.. Viina on salakavala aine..
      Aamulla oli paha selitellä isosiskolle miksi meidän kämppä oli siinä kunnossa missä oli kun ulos rynnätessä kukaan ei ottanut tavaroitaan mukaan :D

    • häpeä007

      Nämä eivät ehkä ole pahimpia mokia täällä, mutta tällähetkellä on kauhea morkkis ja nämä tuntuvat aivan kauheilta mokilta.
      Viinan innostamana tanssahtelin baarissa korokkeella lyhyt minihame päällä mitä "eroottisimmilla" tavoilla ja voin vain kuvitella miten viehättävältä olen varmasti näyttänyt tukevassa humalassa, ahteri vilkkuen lyhyen hameen alta.
      Samana iltana nuoleskelin vanhan ystäväni kanssa, johon satuin törmäämään pitkästä aikaa.
      Tönin ja läpsin (avarilla naamaan) kaikkia vastaantulevia miehiä..enkä tosiaan tiedä miksi?!!?
      Jatkoilla nuolin ex mieheni ystävää ( joka on myös minun hyvä ystävä) ja se oli muka "hauska vitsi" !!??
      Panin toisen ex mieheni ystävän kanssa, tästä tietääkin nyt sitten koko kaveri porukka, joka on melko laaja..

      Sellasta... teksi mieli vajota maan alle..


      Soraan seisahti luistimeni,
      loppuilta on muistipeli
      Mut paita on veressä,
      elämä edessä
      Rahat, maine ja muisti meni..

    • sekopää.

      Kyllä
      oksentanut baariin, päälleni
      kussut housuun
      soitellut jokaiselle henkilölle puhelimessani
      hävittänyt puhelimeni useita kertoja, lisäksi passin, pankkikortin, vaatteita
      puolitutuille selostanut kuinka olen ihastunut heihin
      avautunut pahimmista salaisuuksistani
      eksynyt vieraassa kaupungissa
      puristellut miesten peppuja
      harrastanut irtosuhteita
      ajellut taksilla ympäriinsä
      heilunut laivalla alusvaatteisillani
      parkunut keskellä baareja
      yrittänyt iskeä baarimikkoja
      ostanut hulluna ruokaa huoltoasemilta
      kaatuillut, lyönyt pääni asfalttiin
      kerran heitetty ulos baarista
      pöllinyt toisten juomia pöydiltä
      riidellyt turhaan

    • jippijippijeeee

      Aa mahtavaa..olin sit eilen yöstä kännipäissäni lähettäny rakkaudentunnustuksia tekstiviestinä naapurille.. eikä oo mitään ihastuspuhetta kun olen nolannut itteni aivan vitun totaalisesti.. jeesus mikä morkkis!!! En muistanu koko viestejä ennen ku sain viestin mis luki "joo, olit vissii kaljapäissäs jotain laittanu.. ei muistella" sit luin lähetetyt.. ahahahghahghaghaöslkh.. jotain runollista lässynlässynlää meininkiä.. kehtaa enää edes roskia viedä jumalauta.. mistä se toinen ihminen aina tulee pinnal shottei kumotessa ja tarttuu mun puhelimeen.

      Jea. No, näitä sattuu. eikä tä nyt niin paha ollut.. Nyt lentää puhelin kaapinpohjal jos lähden kupille, ja kaljottelu saa kyl hetkeks jäädä.. naapuriparka..

    • grsggsgr

      Jep noi tunne kuohut on kivoja ku sille päälle sattuu jossain kohtaa känniä, itsekkin koin tuollaisen valaistumisen ja päätin lähettää rakkauden tunnustuksen yhdelle tytölle :D

    • 35rewtwet342

      Olen kierinyt maassa ja kerran kierin erään hiakkaisen mäen alas, syönyt ruohoa, stripannut, tanssinut todella "upeasti" ja laulanut karaokea vielä upeammin, yleinen valehtelu ja asioiden liioittelu, kovalla äänellä puhuminen ja yleinen roikkuminen ja sekä flirttailu kaikkien kanssa ja " rakastan teitä kaikkia " meininki kuuluvat/kuuluivat minun reissuihini melkein aina, pahimmillaan kaikki.
      Krapulan vielä kestän jotenkin,mutta se henkisesti syövä morkkis on aina yhtä kamala. Yleensä morkkis kestää minulla 1-3 päivää, mutta joskus jopa viikonkin ja jotkion tulevat vain joskus mieleeni vaikka olisinkin jo ok asian kanssa.

      Tässäpä teille muutamia otoksia reissuistani.

      Yleensä juon kohtuudella , mutta välillä innostun kiskomaan enemmän ja sitten lähteekin mopo käsistä.

      Yksi karmein reissu oli kerran eräässä paikallisessa missä kännipäissäni aloin selitellä ihmisille kuinka olen joku lottomiljonääri ja tarjosin sitten aika isolle porukalle juomia niin että tili kiljui. Hörpin muiden laseista ja lirkuttelin ja halailin suurinpiirtein kaikkia ,jopa niitä vanhoja ja rasvaisia ukkoja, jotka olivat oiken otettuja. Kyllä siinä selväpäiset ihmettelivät ja tuon jälkeen en ole kyseisessä kapakassa käynyt.

      Kerran taas eräässä baarissa oli joku bändi esiintymässä ja olin tyyliin ainut joka taputteli ja hurrasi heille, lopputulos : päädyin sitten vuorotellen pussailemaan kaikkia bändin jäseniä baarimikon katsoen silmät pyöreinä. Samana iltana yritin kovasti tunkea yöksi jonkun randomin luokse ja purin sitä kun ei onnistanut.

      Olen myös kerran halaillut jotain pokea ja kertonut kuinka ihana ihminen tämä on ja tuli sitä sitten kerran höpötettyä kaikennäköistä kun narikassa oleville ihmisille kun olin kotiin lähdössä. Ihaninta on kun en muista aina kaikkea illantapahtumia ja saan kuittausta kavereilta sitten myöhemmin.

      Ehkä nolointa on juuri huomattavasti vanhempien ja ei niin komeiden miesten nuoleskelu ja seuraavana aamuna tunne että kaikki baarissa olijat ovat katsoneet nauraneet. Ei kehtaa lähteä mihinkään muutamaan päivään ja tuntuu että kaikki vastaantulijat tietävät mitä on tullut tehtyä viikonlopuna, ahdistaa ja on herkkä kaikelle.

      Opin kuitenkin vähentämään alkon kittausta ja nykyisin juo vain muutaman annoksen . Olen huomannut että monesti morkkis ei tunnu enää niin pahalta kun siitä saa kerrottua jollekin ihmiselle joka ei ole kuittailemassa tekosistasi . Aika parantaa todella ja morkkis vain tuntuu omalta kohdalta paljon pahemmalta vaikka ei olisi tehnytkään mitään erikoisia mokia . Realistisesti kun ajattelee niin eivät varmaan muutkaan ihmiset ole olleet täysin selvinpäin viikonloppuiltana baarissa ja poket ja baarimikot varmaan ovat nähneet kaikenlaisia toilailuja, joten tuskimpa omat jutut jäävät niiden mieleen . Oikeastaan ketä kiinnostaa ylipäätänsä ?

      Tuli tanssittua ja pussailtua baarissa jonkun randomin kanssa, so what ?


      Se tuntuu hirveältä, mutta se menee ohitse ajan kanssa :)

      • Ei BB

        Hänestä on aiemminkin ollut täällä kattaviakin historiikkejä,mutta lyhyesti sanottuna mies on tosiaan elävä merenkulun kotimainen legenda: Lapsesta asti meri(ja myöhemmin naiset myös) ollut elämä.Hän on suunnitellut valtavan määrän merenkulkuun liittyviä asioita, huhutaan vieläkin sitkeästi että mies olisi ostettu kovalla rahalla aikanaan kehittämään kotimaisten telakoiden rakentamiin jenkki-luxusjahteihin voimansiirtojärjestelmän propelleineen kun ei siihen tuntunut löytyvän tarpeeksi ammattitaitoista porukkaa edes rahalla. Sir BB myös rakensi (edelleen rakentaa,nykyään kai vain omaksi harrastuksekseen) aikanaan maamme arvostetuimmat moottorivenepuuklassikot (esim.Pirtuvene-tyylinen mahonkinen, 36 jalkainen "Esmeralda" jossa Junkers-hävittjän ottomoottorit,myytiin sittemmin kai keräilijälle Californiaan). Sittemmin hän tosiaan on tullut myös kuuluisaksi maailmankansalaisena,eli kaikki maailman merethän mies on käynyt läpi (luottaa muuten navigoinnissa edelleen puhtaasti karttaan, kompassiin ja harppiin sekä tähtimerenkulkuun.GPS:n hän kuulema voi asentaa tekemään veneeseensä jos asiakas maksaa,mutta itse ei mokomilla elektroniikan hömpötyksillä,kuten itse on sanonut,navigoi) ja tosiaan aikamoinen naistenmies charmikas kippari on vielä vanhoilla päivilläänkin.Huhut kertovat että Kuubassa olisi jossain vaiheess aollut pidempiaikainen 17-vuotias tyttöystävä,mutta ei kai mies ikinä ole vakiintunut pysyvästi,veri vetää merille.Sir BB:hän ei,vaikka rahasta ei olisi kiinni, ole muuttanut kotipaikastaan Sipoosta mihinkään (ainakin paperilla kai siellä?),eli todella jalat maassa tyyppi kuitenkin,kansaa lähellä siis,ei ole noussut pissa päähän..Ei ihme että sipoolaiset muistivat häntä monumentillakin tässä aikanaan.Todellinen merenkulun Legenda! Viimeisiä lajiaan..


    • tylsä ilta

      pakko tunnustaa, kun kerran muidenkin tunnustuksia lukee:

      pissasin kerran housuihin samalla kun juttelin baarissa jonkun tyypin kanssa. olin vessaan menossa, mutta se vaan jaaritteli ja yhtäkkiä huomasin että too late.
      en tiedä vieläkään kuinka moni sen huomasi, oli vielä paljon puolituttuja paikalla.

      äänekästä seksiä tietenkin asunnossa, jossa on muitakin paikalla, kas kun humalassa musta kuoriutuu varsinainen villikissa.

      itsetunto on tietenkin huipussaan ja tanssimuuvit ja yleinen käytös sen mukaista.

      lisäksi olen järjestänyt naurettavia kohtauksia ja riitoja kahden tyypin kanssa, joihin olen ollut ihastunut, mutta niin paniikissa tunteista, että humalassa on pitänyt esiintyä maailmanomistajana. ei ihme että ovat sanoneet tyhmäksi, mutta sekös kännissä vaan lisää kierroksia.

      lisäksi luulen humalassa olevani huipputaitava astrologi/selvännäkijä ja jakelen ennustuksiani tietäväisenä kaikille tielle osuville.

      känniseksiä ällöttävien tyyppien kanssa tuskin tarvitsee edes erikseen mainita.

      hyvä minä.

    • hgdbjk

      tee ootte niin söpöjä ku vaan riehutte täällä :) get a life :)

    • gfr

      Yleensä on niin tunnelissa että ei edes muista mitä on tullu tehtyä. Kaverit onneks muistuttaa aina näistä.

    • automaattisest

      hirvittävä morkkis, virallinen ja jäykkä koketti tilaisuus ja minä umpituubassa muistin menettäneenä... oli vaikeeta käsitellä asiaa. meinasin ihan oikeasti itseni lopettaa.
      vuosia on nyrt mennyt mutta en tässäkään kehtaa asiaa tarkemmin kuvailla. viiltävä häpeäntunne on jo poissa mutta aina joka kadunkulmassa tulee vastaan ihmisiä jotka saattoivat olla siellä ja ne muistaa minut mutta minä en niitä. Mitäs tilasin.

      • määkans

        Tiedän tunteen. Jos yhtään lohduttaa, et ole ainoa. Silti, kaikesta huolimatta, elämä jatkuu ;)


    • Jurrissa mukavaa...

      Mikäs nyt loppupeleissä onkaan sen hauskempaa, kuin saada aikaa sellasia muistoja joita ei varmasti selvinpäin sais aikaan.. :) Ok, ymmärrän et jollain menee välillä vähän överiks, mut toi käyttäytyminen jurrissa on aika yksilöllistä. Eli jos koet, että tulee AINA tehtyä jotain sellaista, ettet kehtaa viikkoon hakea postia, niin lopeta juominen. Mut pitää kuitenkin muistaa, et SUURIN OSA jengistä on jurrissa useimmiten erittäin hauskaa seuraa. Kaikkia tollaisia "perushölmöilyitä" on vaan lähinnä hauska muistella myöhemmin. Musta olis ainakin erittäin kamalaa jos mun koko elämä olis yhtä ja samaa tasapaksua suorittamista, ilman hetkittäisiä iloja. Ja yks niistä hetkittäisistä iloista on ehdottomasti hilpeä jurri.. ^^

      Omat pahimmat (tai parhaimmat) "mokat" on varmaan liittyny erinäisiin hävittyihin vetoihin... Lipputankoon on mm. tampereen keskustas tullu kiivettyä kesällä alasti. Myös rivouksia on tullu tehtyä, kuten Turun tuomiokirkon pihalla on tullu sekstailtua julkisesti sekä kaikki mahdolliset kimppakivat on tullu festareilla heitettyä.. Ja kivaa on ollut, en vaihtais mihinkään.. ^^

      • etrduygih

        Idiootti.


    • ihmettä miusta

      Menin sitten sammumaan homobaarin vessaan. Arvaa et on perse hellänä. Mitähän mulle on oikeen tehty siellä?

    • joonajooseppi

      en ees ala kertomaan kännimokia, kukaan ei uskois xD

    • Alkoholisti.

      Pissailtu monet sängyt märäks. Oksennuksista ja puiden alta heräilty. Kaikenmaailman sakkoja ties mistäki. Kaverit menny. Ei enää jaksa muuta ku juoda. Itsetuhosuus lisääntyy koko ajan. Antabukset, AA:aat ja katkot ei auta ku ei osaa lopettaa, ku ei haluis olla selvä ja miettii niit hirveyksii mitä on kerrottu jälkikätee ja mist on hämäriä muistikuvia. Tiedän, että on säälittävää marinaa.

    • nocommentnocommentno

      Kusilammikosta herääminen on ällöttävää, putkareissut nyt kestää, niillä pitää vaan makoilla kaikuvassa kopissa epämukavalla patjalla ja sitten katsoa vastaantulijoiden äklötys-ilmeitä kun hommautuu kotiin (sellainen mulla sentään on). Mutta nyt minulla on yksi kännimoka mitä en pysty kunnolla selittämään: Yksi ihminen on sattunut liikkumaan samoissa paikoissa kanssani viimeisen vuoden aikana. Hän on jotenkin aktiivisesti pitänyt yhteyttä minuun. Se on tietenkin mukavaa. Kyseinen henkilö ei juo mutta muuten hänellä on elämässä ollut samantyyppisiä ongelmia kuin itselläni, ainakin sikäli kun ymmärrän. Kun tämä hlö sai tietää ihan oikeastaan vahingossa että vedän joka ilta lärvit ja sitä on jatkunut vuosia, ajattelin että ilman muuta ei halua olla enää missään tekemisissä. Miten helvetissä nyt mitään voin, kun hän sanoo että haluaa olla tekemisissä???? Olen jotenkin mokannut känneillessäni tässä etten ole onnistunut saamaan häntä vieraantumaan itsestäni tai pysymään kaukana.

    • wfrghetj

      Olin 16 vuotiaana eräässä baarissa ja illanmittaan umpikännissä eksyin portsarin luokse yöksi....... hän on sen yön jälkeen päästänyt minut monta kertaa alaikäisenä sisään baariin :D paska homma vaan, että paljastui sellanen seikka, poke oli aika sikamainen tyyppi koska kävi aina heittään mun porukastani miespuoliset kaverini ulos ilmansyytä, tai koska oli mustasukkainen??
      Ja sitten alkoi ns. sopimaan itsekseen että jos menen yöksi niin ei pääsen baariin mutta jos en niin en . ei vittu mikä äijjä.
      Siihen loppu siellä käyminen :D

    • hunksmorkkis

      Harrastimme eilen tyttöpuoleisen ystäväni kanssa ( itsekin olen siis nainen), baari-illan jälkeen kolmenkivaa hunksin kanssa... VOI TÄTÄ MORAALISEN MÄÄRÄÄ !

    • laalalalalala

      housuun on tullu kustua 10kertoja
      tupakaverin päälle yöllä armeijassa
      putkasta herätty (myös kuset housussa)
      käyttänyt huumeita (melkein kaikkia mitä vaan tarjotaan)
      herännyt sairaalasta
      pahoinpitedelly parhaita kavereita
      ajanut lähemmäks 3promillen humalassa
      pettänyt ainakin kaks kertaa
      nainut jotain yli 40vuotiasta alkoholisti akkaa
      hajottanut auton
      hajottanut ikkunoita
      heittänyt kaverin pää eellä ikkunaan joka hajos
      potkinut poliiseja
      päässyt käsirautoihin
      ryöstänyt tuntemattoman törkeän pahoinpitelyn päätteeksi
      kusettanut rahaa
      varastanut rahaa
      varastanut kaupasta juomia
      varastanut tupakkaa
      varastanut kavereilta huumeita ja alkoholia
      varastanut vanhemmilta
      saanut porttikieltoja baareihin
      sammunut pakkaseen
      ulkona nukkumisia kymmeniä kertoja
      ajanut isolla veneellä tuhannen humalassa
      ajanut karille isolla veneellä
      ajanut kolarin autolla kännissä
      ollut känniläisten kyydissä ja joutunut kolariin
      oon yrittänyt tappaa
      minut on yritetty tappaa
      potkinut siilejä hengiltä
      tappanut räksänpentuja
      ampunut haulikolla kaverin mökiltä ikkunat paskaks
      juonut käsidesiä
      juonut sinolia
      pöllinyt pyöriä
      pöllinyt auton
      ottanut pikavippejä
      lainannut kavereilta ilman minkäänlaista aikomusta maksaa takaisin
      töninyt tyttöystävää joka oli selvinpäin (tosin exä nykyään jostain kumman syystä)
      paskantanut yleisille paikoille
      ottanut juoksukaljat
      murtautunut huoltoasemalle
      soitellut seksilinjoille
      soitellut hätänumeroon
      soitellut a-klinikalle tuhannen päissään
      vasikoinut kavereita


      ja ikää on 21vuotta, olenko alkoholisti ?

      • 34765

        luuseri oot vittu


      • Oma mielipide

        Ehdottaisin täysraittiutta.


      • ali hassan, talebani

        Maailma olis varsin paljon parempi paikka, jos laitettais sut kertalaakista kylmäksi esim päähän ampumalla.


      • toukkaterapia

        Hyvää vauhtia olet sellaiseksi kehittymässä. Pohja tulee ehkä vastaan pian. Silloin voi tulla halu lopettaa juominen. Alkoholistilta lopettaminen onnistuu parhaiten päivä kerrallaan metodilla.


      • Anonyymi
        Oma mielipide kirjoitti:

        Ehdottaisin täysraittiutta.

        Ehdota sitte vitu idio!


    • kaikkien puolesta

      Parasta yhteiskunnalle olis jo tässä vaiheessa viedä sut saunan taakse ja...

    • kerrasta poikkee

      Suuren juhlan tuntua katsoa aamulla kännykästä mihin on tullut soitettua ja mihinkähän aikaan. Voi sitä kylmän hien ja vitutuksen määrää. Varsinkaan kun ei mitään hajua miksi on soiteltu ja mitä on tullut sanoneeksi.
      Perskele, olispa vielä lankapuhelinaika niin ei olis tuo kapula, tuo etämokat mahdollistava tekniikan riemuvoitto, taskussa kutsuvasti odottelemassa.

      • Perse-Einari

        Sanopa muuta. Sitten vielä sähköposti- ja Facebook-kännimokailut siihen päälle ja ansaitun häpeän vuori alkaakin jo painaa niskassa.


    • aina rapula

      alkoholi siinä vasta vittumaine aine...

    • Joorrrppaa

      ja jostain syystä kannabis on kielletty.

      • 3rqr3qqr3

        Jos kannabis laillistettaisiin niin sun kaltane paskanarkki olis koko ajan pilvessä ja sekoilisit 24/7.


    • juoppo-85

      -Kussut ja paskonut housuun
      -Sekoillut housut kintuissa puolen kaupungin edessä
      -Koittanut kännissä kiivetä tikapuita pitkin kerrostalon katolle
      -Koittanut iskeä 60 akkaa ympäri juovuksissa
      -Lähennellyt kavereitani homomaisesti
      -Soitellut vanhemmille kännissä

    • Perse-Einari

      Pahimmat:

      -rikkonut vahingossa kaupan ikkunan
      -varastanut ja repinyt naapureiden postia
      -paskantanut ja kussut housuuni
      -sytyttänyt tulipalon
      -paljastellut itseäni
      -oksentanut ravintolapöydälle
      -sammunut kadulle keskellä kaupunkia
      -pettänyt puolisoani
      -kontannut ojassa vaatteet päällä

      En ole näistä ylpeä, vaan hävettää kaikki sekoilut ja sikamaisuudet.

    • kimmo

      Harrastin seksiä luolapeikon kanssa. Vieläpä paskimmissa olosuhteissa.
      Hänelle se on ylpeydenaihe, joten tästä saa kuulla kokoloppuelämän.
      ei kalja maistu enää...

    • kimmo

      Ehkä kannabiksen kieltolain kuomaminen meidät vielä jonain päivänä pelastaa tästä kasvojenmenetyksestä

    • nainen 39v

      *wc-pöntön rikkominen
      *tapaturmat ja kaatuilu, mennyt eri lkerroilla nilkka, takaraivo, milloin olen täynnä mustelmia, viimeksi tuli lennettyä asfalttiin turvalleen ja silmä mustana viikon
      *tavaroiden hukkaaminen
      *vittumaisten tekstarien lähettely valikoiduille ihmisille, sitten saa hävetä ja pyydellä anteeksi
      *oksentelu ja kuseskelu julkisilla paikoilla
      *aiemmin irtosuhteita
      *yhteensä 8 putkareissua
      *Kerran poliisit toi kotiin
      *"nakit ja muusi" palokunta tuli, kun safkat paloi pohjaan
      *sakot poliisin vastustamisesta aikanaan 500mk
      *vatsahuuhtelu kerran
      jne
      Mennyt vähän liian pitkälle.. Käyn ajoittain A-klinikalla, mutta tuurijuoppona välillä ratkean. Ei auta antabus (voin juoda, naama on kirjava, mutta se ei kotona haittaa), ei revia, ei AA (löysin uusia "kivoja" ryyppykavereita).. Mitähän tekis.. Joka putki voi olla kohtalokas ja johtaa kuolemaan/vammautumiseen/vankilaan..

      • UmbelievibleShowGuy

        Jeps itellä viinan kanssa morkkiksia ja krapulaa 10 vuoden kokemuksella

        2v kalteri tangoa (torkeä pahoinpitely)
        varmaan 100-200 yötä putkassa noiden vuosien aikana (1-3päivän reissuja)

        ja sit no NOITA en ole katunut pätkääkään.
        mutta näitä perus
        alasti juoksenteluja keskellä kesäpäivää missä/milloinkin yms...
        jatkuvat "tappelutilanteet"...

        Nyt viime juopotteluissa on IÄN myötä oppinu käyttäytymään itsekkään en mikään vanhus ole mutta en pentukaan enää (26vuotias).
        Ja nykyisin ei tule kuin henkinen tapula :)...
        ja hetkonen... raittiina on tullu oltua reilusti yli 13viikkoa taas vaihteeksi.


      • Anonyymi

        Varastin töötissä alkoholitonta kaljaa, kun tarkoitus oli nussia keskaria.
        Harmittelin tapahtunutta?!96


    • akka-21v

      Tässähän näitä:

      - Kussut kaverin sänkyyn seikä poikaystävän vaatekaappiin
      - Heittänyt kaljat tuntemattoman miehen päälle
      - Pöllinyt baarissa muiden juomia ja jäänyt monesti kiinni
      - Vetänyt litsarin kaverin poskeen
      - Vittuillut tuntemattomille aina minkä kerennyt, ihme etten ole saanut turpaan
      - Oksentanut syliini baarissa
      - Heittänyt käytetyn tamponin parkkipaikalle
      - Nuoleskellut kolmen eri miehen kanssa saman illan aikana samassa baarissa
      - Pari kertaa lentänyt ulos baarista
      - Kaatuillut tanssilattialla

      Mitähän vielä..

    • tytsy 29v

      - paskonut ja kussut housuihin julkisissa tiloissa
      - juonut saunaillan juomia etukäteen
      - sammunut kadulle
      - imenyt miehen elintä bussissa/kaupassa/baarissa
      - antanut kaikille halukkaille p'settä

      • addadaadad

        Kiinnostuin. Otappa yhteyttä.


    • nolo bilehile

      Noitten juttujen jälkeen ei kyl omat mokailut tunnu missään. Mut listataan nyt:

      -lähteny tuntemattomien kyytiin (sit soittanu poliisille autosta, et nää viel mua johonkin metsään, vaikka siis mitään viitteitä siitä ei ollu)
      -kaatunu baarin portaissa oikeen kuperkeikan kanssa ja seuraavan päivänä sääret ihan mustana ja käsissäkin jotain jälkiä, ihme ettei luita menny poikki.
      -tanssini hulluna, ku olin muka maailman paras tanssija/esittäny pornahtavaa showta keskellä tanssilattiaa ja ku joku yrittäny lähestyy tuuppinu pois
      -kertonu kaverilleni ajatelleeni häntä miehekseni
      -pettänyt/mutta tullu järkiini kesken ja lopettanu sen siihen
      -hermostunu syyttä suotta ja puhunu paskaa toisista (en tee sitä muuten ku kännissä)
      -yrittäny lyödä ihmisiä

      Nyt ku nää listas niin ei tää kyllä hyvältä näytä, mut näitä tapahtuu vaan ku juo kirkasta viinaa, ja aionkin jättää sen nyt kokonaan (ainakin yritän :D) mut turha toisten on alkaa täällä Jeesustelee, jokainen kattokoon peiliin ja miettikööt missä asiassa itellä ois parantamisen varaa!

    • auttais joku

      Kohta on neljä vuotta kunnon mokasta ja vieläkin niin hävettää.
      Onneksi pysyy vain hävetyksen puolella, astetta pahempi vitutus veis jo köyden jatkoksi. Ottakaa viinaa jos vain osaatte. Minä en.

    • Kanniaalio

      Kävelin kerran punaisia päin Hämeenkadulla. Varmaan joku tuttu näki. Olin ottanu 3 nelosolutta ja yhden shotin. Kyllä hävettää vieläkin. Ei erään ikinä viinaa

      • p9p9p9

        No olipa huono, mutta voihan se hävettääkin. Jos pikkulapset näkee silloin ei saa kävellä päin punaisia.

        Minä kerran päätin uhota autolle ajamalla tahalleen aivan liian lähelle pyörälläni ja aioin katsoa kuskia vihaisella katseella, hullu kun olen, mutta kuski olikin nuori poika tuttavaperheestä, jonka kanssa paljon leikin kun tämä oli n. 2-13 vuotias. Hän oli ilm. aika vasta kortin saanut. No, katseeni ei kyennyt vihaiseen pistoon, vaan hän tervehti ystävällisesti ja jatkoi saman tien matkaa.


      • voiei!!!!!!!!!!!!!!
        p9p9p9 kirjoitti:

        No olipa huono, mutta voihan se hävettääkin. Jos pikkulapset näkee silloin ei saa kävellä päin punaisia.

        Minä kerran päätin uhota autolle ajamalla tahalleen aivan liian lähelle pyörälläni ja aioin katsoa kuskia vihaisella katseella, hullu kun olen, mutta kuski olikin nuori poika tuttavaperheestä, jonka kanssa paljon leikin kun tämä oli n. 2-13 vuotias. Hän oli ilm. aika vasta kortin saanut. No, katseeni ei kyennyt vihaiseen pistoon, vaan hän tervehti ystävällisesti ja jatkoi saman tien matkaa.

        noloooooo


    • paha minä

      jaahas. on sitä kaikkee paskaa tehnyt muttei tappanu ketää ja en ole ollut putkassa. vaikka kaverit on yrittänyt olen päässyt karkuun ennen kuin poliisit tulleet. mitähän sitä kaikkee on tullut tehtyä. ei meinaa enää muista. no 15 vuotta juonut ja nyt olen lopettamassa sekoilun. toleranssi noussu tosi korkeelle voin juoda vaikka kuin paljon ja sammumiset jääneet. pyörällä ajanut liikennetolppaan ja ensi apuun. yx juhannus jalat ja polvet meni kun kaaduin tasasella pyörällä. ikkunoita rikki ja vessan pönttöjä. ex:n pahonpitely. koiran juottaminen känniin. huumeita ja lääkketä. kimppakivaa veljen ja jonkun muijan kanssa. pettämistä. pyörien varastelua.tappeluja ja puukkohippasta.viiltelyä.varoitusten saamista. polliisin soittminen itselle kun olin huonossa kunnossa talvella,seurasivat et pääsen kotia. kavereitten ja ystävien pelottelua.paskantelua, oksentelua ja kusemista vaikka minne. poliisin kyydissä kotia. kavereitten kanssa alsti liikenne ympyrässä hillumista liikenneympyrässä korttipelin takia. sammuneen panemista. naapurien kiusaamista. joillekkin naapureille soittanut poliisit kun huuattivat stereoita ja itse jatkoin omassa asunnossa juomista, musiikin huuatamista ja naapureille tuli siitä varoitus. elikkäs kaikenlaista sekoilua.
      tavallinen krapula ei niin paha mutta henkinen krabbis se on kaikken pahin.

    • StrangeWorld666

      Mitä v*ttua ihmiset? Ketäpä nyt rehvastelisi asioilla jotka saa ihmisen ala-arvoiseksi. Eikö tosiaankaan saa puhua siksi, että ahdistaa munaus ja haluaa lievennystä oloonsa vertailemalla omalla mielipiteellä kokemuksiaan toisten kokemuksiin ja emämunauksiin. Mitä rehentelyä sekin muka voisi olla;, kun emme edes ole tääläomalla nimellä ja emme tiedä siis kenenkä mittari olisi pisin henkilönä. :--D Itse panin kerran teltassa umpi kännissä ihmistä, ketä kohtaan minulla oli tunteita mutten cvoinut anta asian edetä seurusteluksi. Tänään heräsin hänen luotaan ja mitään ei onneksi ollut tapahtunut, ihan kaverimielessä vaikka välitänkin ihmisestä. Elämä on; seistäänhän yhdessä tekojemme ja sanojemme takana.;) Peace and Love.

    • kännihiippari

      no... kylläpäs helpotti oloa näiden lukeminen.. Mulla on vain nettisekoilua kännissä, jos baariin menen siellä juttelen tuntemattomille ja sepitän ihan älyttömättömiä asioita..

    • oho!

      Haluisin nuolla sun pillua

    • Drunkasskiss

      Ei helvetti, tuli mokattua.

      Menimme frendin kanssa hänen porukoilleen ottamaan. Tulin känniin ja olin out of control juttujeni sekä tekojeni kanssa. Loppuillasta frendi meni nukkumaan ja minä jatkoin näemmä vielä ottamista heidän porukoidensa kanssa. Hänen äitinsä meni nukkumaan. Istuimme pöydässä hänen isäpuolensa kanssa ja puhuin kaikenlaisia outouksia sekä olin ihan sekaisin vaikka puoliksi olinkin perillä jostakin.. Tai ainakin niin luulin.. Olen siis puhunut paskaa pokalla naamalla ja silmä silmästä katsoen se on näyttänyt siltä kuin olisin puhunut oman pääni oikeanlaisesta sisällöstä ja arvomaailmasta. No, ei siinä mitään.. Tämä isäpuoli kysyy minulta: ''Saanko suudella sinua?..'' Olen ihan ulapalla ja en ymmärtänyt edes mitä sanoin, no hän sitten suuteli ja siinä minä olin tyhjäpääni kanssa. Kun jauhelimme lisää paskaa, hän otti minusta kiinni ja suuteli uudelleen. Frendini äiti tulee samaan huoneeseen. Hän ei sanonut mitään muutakuin pienellä aggressiolla. Toivottavasti hän ei sitä muista, koska koko teolla ei ollut mitään merkitystä ja en ollut normaalin ihmisen älyntasolla.

      • Drunkasskiss

        Minun kännimokiani;

        1. Olen rällännyt julkisilla paikoilla.
        2. Puhunut supervoimistani monille eri ihmisille ja yrittänyt vakuuttaa heitä mitä idiooteimmilla tavoilla.
        3. Olen nuollut saman sukupuolen edustajan kanssa joka on lesbo, hän on lääppinyt minua ja frendi on tullut huoneeseen.
        4. Olen ollut kavereiden kanssa naku-uinnilla ja hukannut vaatteeni. Juossut pitkin rantaa alasti.
        5. Analysoinut kaikkea paskaa ja miettinyt sille syvällisimmän muodon tarkoitusperää.
        6. Oksentanut julkisesti.
        7. Soitellut/laittanut tekstiviestejä ihmisille keitä en edes halunnut nähdä/keiden näkemisestä on helvetin pitkä aika.
        8. Maannut krapulassa frendin kämpillä juotuani viinapotun melkolailla pystyyn.
        9. Olen nuollut tuntemattomien ihmisten kanssa.

        ps Kyllä noita on, nuo vain tulivat mieleen. ps. hangover is nice.


    • Cannaman

      Ku lueskelen tätä palstaa nii näen vaa epätoivosii narkkareit ylijumala-alkoholin kieppeis XD Hankkikaa elämä, se ei löydy etanolist.

    • .....

      morkkikset on tullut koettua , välillä muistaa liiankin hyvin ja välillä ei edes halua muistaa

    • 0u98y0u

      Etenkin kannattaa face bookissa ilmaista mielipiteitään kännissä, niin muutkin muistaa ja ikuisesti.

    • tenu1000

      mulla on aika pahoja kussuhousuu ja tupakaverin viereen face sekoilua puhelimell viaikka mitä sekoolua eri ihmisillepaskannu housuun sekoillu miten sattuu baarissa kyllä noita riittääs

    • Ollaan-ihmisiksi

      Baarissa oli viinaa ja sitä sai rahaa vastaan voit arvata loput... Kuulustelut ja oikeudenkäynti kuuluivat asiaan, nutta kukaan ei henkilökohtasesti ollut uhri. Nämä on näitä naurettavia liian tiuhalla tahdilla kiskottuja shotteja...

      Ehdottomasti suosittelisin varautua pienillä kukinnoilla heti alkuun ennen juomista ja illan aikana ja päätteeksi, Menee vähemmän rahaa ja hermoja sekä vähemmän sekoiluja mukavissa sekavissa tiloissa.
      Baarissa voi hyvällä omatunnolla kiskasta muutama valkovenäläinen tai rommikola bissen kera joka onkin hienoa letkeyksissä ja keskustelut ovat aivan eri luokkaa kuin kännisillä metelöitsijöillä ja kaikilla on mukavaa.
      Suomeen kuppiloita jossa saa olla vapaasti kiitos!

    • juoppo

      juossu alasti kaupungilla muna pystyssä, ajannu autolla järveen, ampunu haulikolla baarin kattoon, räjäyttänyt puun, hypänny sillalta jokeen, varastanu autoja, paennut poliiseja useita kertoja, ajanut autolla naapurin seinään, raivonnut naapurille, putkassa lukemattomia kertoja, pukeutunut sokeaksi ja mennyt ihmisten taloihin sekoilemaan, pukeutunut tontuksi ja kurkkinut ikkunoista, heittänyt kranaatin vessaan, teeskennellyt olevani arabi ja mennyt raivoamaan kaupan kassalle, teeskennellyt olevani nainen ja flirttaillut miehille ja sitten vilauttanu palleja, piiloutunut kauppaan ja odottanut yötä, vienyt rottia kauppakeskukseen, piilottanut radiopuhelimia tuntemattomien taloihin ja alkanu huutaan niihen keskellä yötä... näitä on aivan liikaa, joku alasti juoksentelu, oksentelu jonnekki, sammuminen jonnekki, ei voi aiheuttaa mulle enää morkkista. mutta moralisoikaa pois ihan niin paljonko haluatte, tää viesti on ihmisille joilla on morkkis vaikka esim koska on oksentanut kaupan kassalle, nii se ei oo mitään, sen voi unohtaa parissa päivässä.

    • Einäinn

      Mitäs sitä on örvelletty:

      -hypätty ystävän päälle voltilla näyttääkseen että oon oikea stuntmies

      -avauduttu vartijoille juoman vähyydestä

      -avauduttu mukavalle vanhukselle kuinka lapsuuden koira kuoli

      -yritetty aloittaa tappelu ohikulkijan kanssa (oli myös ottanut) ja ohikulkija luuli että minun kaveri halunnut haastaa ja päädyinkin itse selvitteleen mitä oli tapahtunut

      On sitä pahempaakin tapahtunut mistä ei sovi puhua

      • Anonyymi

        Kirjota joku paha, tappo tai kurittaminen?


    • känniääliöakka

      - haukkunu äitiä huoraks lortoks jakorasiaksi ja olen lyönyt sitä krapulassa kun keksin että meen vähän opettaa siä
      - yrittänyt itsaria ja epäonnistnu siinä
      - ollut putkassa koska olin vaaraksi itselleni ja sanonu poliiseille että veden miestäni turpaan ouuu aika paha!

    • BatmanForever

      Känniääliöt ansaitsee kivuliaan kuoleman.

    • KivaaKatella

      Musta on makeen näköistä kun ihmiset kaatuilee omiin oksennuksiin ja on kokonaan omissa paskoissaan..

    • haiseetosipahalle

      kaiken muun lisäksi, mutta mistä se haju tulee kroppaan joka ei lähde pesemälläkään..

    • hajutonnyt

      No nyt lähti haju, kun en ole juonut vähään aikaan, lienee joku elimistön toiminnasta johtuva haju, vähän pelästyin jo.

      • Anonyymi

        Kerran luulin olevani mätä, mut sitten katsoin houssuu ja siel olikin lörtsyt. Olen siis mätäperä!


    • Känniisäjaset

      Tää ei oo paha. Nyt kerran juhannuksena (olin lapsi) isä oli juonu liikaa ja se oli kännissä sen veljen kaa. Sitten ne haastoi meidät jalkapallopeliin :D muistan kun ne yritti samaanaikaan potkasta palloa nii molemmat kaatu selälleen. Sen jälkeen ne haki jonku ilmakiväärin ja pelasivat vähän erilaista tikanheittoa :D

    • uujfefefe

      Otin joltain homolta suihin baarin takana. Sen jälkeen mentiin sen jätkän luo ja se pani mua perseeseen. Ei helvetti. Olen mies enkä todellakaa ole homo mutta jostain helvetin syystä ihastuin kännissä siihen jätkään. Ahistaa vieläki. Olin antanu sille homolle mun numeronki ja se lähetteli viestejä varmaan viikon verran ja sit vasta uskalsin kertoo et mä en ole oikeesti homo.

      Tästä tapauksesta on nyt aika tarkalleen kolme vuotta. Siihen loppu meikäläisen juominen. Alkoholi tekee ihan sekopääks.

    • Anonyymi

      Iltaa vietettiin oikeenkin innokkaasti. Piti sitten saunaankin päästä eikä tän jälkeen mitään muistoja koko illasta... vähän jotai suihinottoja harrastellut ja hillunut puolialasti, voin sanoa että kyllä nolottaa. Pahinta on että paikalla oli TODELLA paljon puolituttuja ja saa olla aika varma että videoitakin on otettu. En todellakaan kehtaa mennä kysymään kun ei olla edes kunnolla väleissä henkilöiden kanssa. Alushousut varmasti ollut vaan puoliksi päällä ja puolet sitten näkynyt koko kansalle. Apua😂 nooh oon nyt yrittänyt ettiä muitten noloja tarinoita että saisin vähän mielestä tätä pois... pitäis viellä kehtaa kotootakin poistua joku päivä. Ei huvita ._.

      • Anonyymi

        Onks kukaan ajanna pillurallia?


    • Anonyymi

      Roinaa, roinaa ja KONEESEEN!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe