Tatuointi pojalle?

Sannukka

Osaisiko joku kertoa tatuoinneista ja hinnoista? Ajattelin ottaa pojalle (3v.) Batman tatuoinnin kun se tykkää kaikesta teräsmiehistä, turtleseista yms.

10

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehe ehe

      siis hakeudu hoitoon...

    • niihin poislähteviin

      , jotka veden avulla kiinnitetään. Voi poikasi muutoin olla hiukan katkera isompana. Suostuukohan ammattitaitoinen ja vastuuntuntoinen tatuoija tekemäänkään edes lapselle. Toivottavasti ei!

    • rokkimamma86

      3 vuotiaalle tatuointi!HALOO PAHVI!Ei tatuoinnin tekijät edes onneksi tee niin nuorille lapsille niitä!

    • rv 25+2

      eikö sulla parempaa tekemistä oo? älkää vaan ottako tätä todesta ja vastailko. innostuksissaan laittaa lisää tällasia typeryyksiä.

    • TÄYSPÄINEN

      teetä lapselleen tatuointeja ja ehkä siten ehkä pilaa lapsensa elämää.
      Eipä aikuisten "kuvakirjatkaan" kaunista katseltavaa ole. Jos itseä tyydyttää, mikäs siinä, kukin tekee nahallaan mitä haluaa.

    • pampula

      Älkää hyvät ihmiset ottako tosissanne!!!
      Tai ainakin toivon että ketään äiti tai isä ei edes harkitsisi asiaa tosissaan....

    • kuule sellaisia leikkitatuointeja, mitkä liimataan vedellä ihoon ja lähtee muutamas pesus. Älä pilaa lapsesi ihoa, hän kasva vielä ja tatska menisi rikki ihon venyessä. Sairas olet jos edes harkitset. Tai sitten tää oli hyvä provo.

      • sanoisin

        ettei sullakaan kyllä ole kaikki kotona äitinä, jos edes mietit moista.
        Hennaa vaan jos nyt niin pakko on tuollaista tehdä. Mieti ny hiukan, mitä suusta julki tuot, jos nyt et vaan tahallasi halua vaan tuoda keskustelua.


      • sanoisin kirjoitti:

        ettei sullakaan kyllä ole kaikki kotona äitinä, jos edes mietit moista.
        Hennaa vaan jos nyt niin pakko on tuollaista tehdä. Mieti ny hiukan, mitä suusta julki tuot, jos nyt et vaan tahallasi halua vaan tuoda keskustelua.

        vastasit mulle? mitä helv..?? mitäs mun kirjoituksessa oli pahaa?


    • taarman

      Selvä provo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe