MINIMOTOT!!!

iaghipadga

saako tollasella minimoytolla ajaa mopokortilla tiellä jos se on 49.70cc... siis vähä niinku et onko noi minimotot laillisii vehkeitä ajaa tiellä?? mä siis vain kysyn en oo ostamas... ehkä

16

2959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoNNa

Vittu ei saa ajaa koska niil saa ajaa vaan radalla ja niis ei oo ess valoja ja eikä papereita kun ne ostaa

• Kiki

Vittu se täytyy ite rekisteröidä "ite tehtynä" et silleen!

• ei gsd
        Kiki kirjoitti:

Vittu se täytyy ite rekisteröidä "ite tehtynä" et silleen!

vois vähempäää kiinnostaa kikin palaute... ei saa

• Kuka estää?
        ei gsd kirjoitti:

vois vähempäää kiinnostaa kikin palaute... ei saa

Jops laittaa siihen etu ja takavalon niin miksei sais kilpiin? saa noi mankit ja muutkin mitimotot

• dgagf
        Kuka estää? kirjoitti:

Jops laittaa siihen etu ja takavalon niin miksei sais kilpiin? saa noi mankit ja muutkin mitimotot

jaa et manki onkin nykyään minimoto.... joooooooooooooooooooooooooooooo-o!!!

• manki minimoto
        dgagf kirjoitti:

jaa et manki onkin nykyään minimoto.... joooooooooooooooooooooooooooooo-o!!!

joo ei mankia saa sanoa minimotoksi ei se oo sen arvonen... ehkä joksiki lelupyöräksi sitä saa sanoa...

• kiki
        manki minimoto kirjoitti:

joo ei mankia saa sanoa minimotoksi ei se oo sen arvonen... ehkä joksiki lelupyöräksi sitä saa sanoa...

Itselläni on jopossa 48cc moottorisahan moottori ja rekisteröin sen eilen mopoksi. Ei ollut ongelmia katsastuksessa, vaikka ei ollut valoja eika jarrujakaan.

• asfgfdas
        kiki kirjoitti:

Itselläni on jopossa 48cc moottorisahan moottori ja rekisteröin sen eilen mopoksi. Ei ollut ongelmia katsastuksessa, vaikka ei ollut valoja eika jarrujakaan.

hyvä kiki mä taisinki nähä sut sitte eilen ku mä olin rekisteröimäs mun lemmikki koiraa mopoksi ku laitoin siihen 49cc pytyn ja muuta sälää niin sinne tuli joku jopo pyörän kans...

• Kiki
        asfgfdas kirjoitti:

hyvä kiki mä taisinki nähä sut sitte eilen ku mä olin rekisteröimäs mun lemmikki koiraa mopoksi ku laitoin siihen 49cc pytyn ja muuta sälää niin sinne tuli joku jopo pyörän kans...

Et ollut, koiraa ei saa rekisteröityä mopoksi, koska siinä ei ol pyöriä. Kaiken saa rekisteriin kun vaan osaa, ihan helppoa se on.

• mopoksi
        Kiki kirjoitti:

Et ollut, koiraa ei saa rekisteröityä mopoksi, koska siinä ei ol pyöriä. Kaiken saa rekisteriin kun vaan osaa, ihan helppoa se on.

Voiko rullaluistimen rekisteröidä mopoksi? Jos rekisteröi ne mopoksi, niin ei enää saa luistella yli 45km?

• !!!!!!!!!
        mopoksi kirjoitti:

Voiko rullaluistimen rekisteröidä mopoksi? Jos rekisteröi ne mopoksi, niin ei enää saa luistella yli 45km?

mä sanoin et olin rekisteröimäs mun mustia mopoksi niin sä sanoot ettei sitä voi saada rekkariin... sitte seuraavas lausees sanot että kaiken saa rekisteriin jos osaa

• http://jasen.suomi24.fi/sis...
        !!!!!!!!! kirjoitti:

mä sanoin et olin rekisteröimäs mun mustia mopoksi niin sä sanoot ettei sitä voi saada rekkariin... sitte seuraavas lausees sanot että kaiken saa rekisteriin jos osaa

tämä kiki taitaa olla itämaan tietäjä.

• Youtubekanavasylinterkap
        manki minimoto kirjoitti:

Honda monkeyhan oli ennen sirkus mopo eli jonkin lainen minimoto siihen aikaan muttan nyky päivänä Monkeyn nimittäminen mini motoksi on sama asia kuin uhkaisi TAPPAA

• daison imuri

saa tietenki miks ei

• IDIOOTTI???

VOI VITUN IDARIT...

• HELP.ME

ONKO MINIMOTOSSA JOTAIN PAPEREITA ? KUN OSTAA ? EI VARMAAN ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe