MINIMOTOT!!!

iaghipadga

saako tollasella minimoytolla ajaa mopokortilla tiellä jos se on 49.70cc... siis vähä niinku et onko noi minimotot laillisii vehkeitä ajaa tiellä?? mä siis vain kysyn en oo ostamas... ehkä

16

3092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoNNa

Vittu ei saa ajaa koska niil saa ajaa vaan radalla ja niis ei oo ess valoja ja eikä papereita kun ne ostaa

• Kiki

Vittu se täytyy ite rekisteröidä "ite tehtynä" et silleen!

• ei gsd
        Kiki kirjoitti:

Vittu se täytyy ite rekisteröidä "ite tehtynä" et silleen!

vois vähempäää kiinnostaa kikin palaute... ei saa

• Kuka estää?
        ei gsd kirjoitti:

vois vähempäää kiinnostaa kikin palaute... ei saa

Jops laittaa siihen etu ja takavalon niin miksei sais kilpiin? saa noi mankit ja muutkin mitimotot

• dgagf
        Kuka estää? kirjoitti:

Jops laittaa siihen etu ja takavalon niin miksei sais kilpiin? saa noi mankit ja muutkin mitimotot

jaa et manki onkin nykyään minimoto.... joooooooooooooooooooooooooooooo-o!!!

• manki minimoto
        dgagf kirjoitti:

jaa et manki onkin nykyään minimoto.... joooooooooooooooooooooooooooooo-o!!!

joo ei mankia saa sanoa minimotoksi ei se oo sen arvonen... ehkä joksiki lelupyöräksi sitä saa sanoa...

• kiki
        manki minimoto kirjoitti:

joo ei mankia saa sanoa minimotoksi ei se oo sen arvonen... ehkä joksiki lelupyöräksi sitä saa sanoa...

Itselläni on jopossa 48cc moottorisahan moottori ja rekisteröin sen eilen mopoksi. Ei ollut ongelmia katsastuksessa, vaikka ei ollut valoja eika jarrujakaan.

• asfgfdas
        kiki kirjoitti:

Itselläni on jopossa 48cc moottorisahan moottori ja rekisteröin sen eilen mopoksi. Ei ollut ongelmia katsastuksessa, vaikka ei ollut valoja eika jarrujakaan.

hyvä kiki mä taisinki nähä sut sitte eilen ku mä olin rekisteröimäs mun lemmikki koiraa mopoksi ku laitoin siihen 49cc pytyn ja muuta sälää niin sinne tuli joku jopo pyörän kans...

• Kiki
        asfgfdas kirjoitti:

hyvä kiki mä taisinki nähä sut sitte eilen ku mä olin rekisteröimäs mun lemmikki koiraa mopoksi ku laitoin siihen 49cc pytyn ja muuta sälää niin sinne tuli joku jopo pyörän kans...

Et ollut, koiraa ei saa rekisteröityä mopoksi, koska siinä ei ol pyöriä. Kaiken saa rekisteriin kun vaan osaa, ihan helppoa se on.

• mopoksi
        Kiki kirjoitti:

Et ollut, koiraa ei saa rekisteröityä mopoksi, koska siinä ei ol pyöriä. Kaiken saa rekisteriin kun vaan osaa, ihan helppoa se on.

Voiko rullaluistimen rekisteröidä mopoksi? Jos rekisteröi ne mopoksi, niin ei enää saa luistella yli 45km?

• !!!!!!!!!
        mopoksi kirjoitti:

Voiko rullaluistimen rekisteröidä mopoksi? Jos rekisteröi ne mopoksi, niin ei enää saa luistella yli 45km?

mä sanoin et olin rekisteröimäs mun mustia mopoksi niin sä sanoot ettei sitä voi saada rekkariin... sitte seuraavas lausees sanot että kaiken saa rekisteriin jos osaa

• http://jasen.suomi24.fi/sis...
        !!!!!!!!! kirjoitti:

mä sanoin et olin rekisteröimäs mun mustia mopoksi niin sä sanoot ettei sitä voi saada rekkariin... sitte seuraavas lausees sanot että kaiken saa rekisteriin jos osaa

tämä kiki taitaa olla itämaan tietäjä.

• Youtubekanavasylinterkap
        manki minimoto kirjoitti:

Honda monkeyhan oli ennen sirkus mopo eli jonkin lainen minimoto siihen aikaan muttan nyky päivänä Monkeyn nimittäminen mini motoksi on sama asia kuin uhkaisi TAPPAA

• daison imuri

saa tietenki miks ei

• IDIOOTTI???

VOI VITUN IDARIT...

• HELP.ME

ONKO MINIMOTOSSA JOTAIN PAPEREITA ? KUN OSTAA ? EI VARMAAN ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      54
      6838
    2. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      35
      5360
    3. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      98
      5308
    4. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      96
      4892
    5. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      8
      4720
    6. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      19
      4557
    7. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      77
      4553
    8. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      52
      4252
    9. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      69
      4118
    10. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      23
      4115
    Aihe