kaverilla sukkahousut

jape

kaverini tuli tossa illalla käymään ja huomasin että hänellä oli jalassaan sukkahousut tai muut vastaavat koska hänen varpaansa näkyivät,en malttanut olla kysymättä että mitkä sukat sul on jalassa ku on noin ohuen näköiset. kaveri vastas et 20den.sukkahousut.kaveri sanoi et on mukavammat ku pitkätkalsarit ja suositteli minuakin kokeilemaan.minun puolestani jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa.mitä ootte mieltä tästä miesten sukkahousujen käytöstä,onko ne nyt sit tosiaan tulossa miestenkin päivittäiseksi vaatekappaleeksi?

16

4993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii

      jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa, mutta sukkikset on mun mielestä naisten vaatteita.

    • Haukotus

      Eivät ole yleistymässä. Tänne kirjoittelee pari friikkiä, jotka jostain syystä toivoisivat niin.

    • torvi

      homoahan se. Suomessa ei muutenkaan niin kylmä ole että tarvisi pitkiä kalsareita pitää.

      • aaaargh

        mitä homoa on sukkahousuissa? Mä tunnen aika paljon homoja, eikä kukaan niistä käytä sukkahousuja.. Suurin osa homoista on niin konservatiivisia alushousujensa suhteen, että yleisin malli on trikoo bokserit ja talvella pitkät kalsarit.


      • ollenkaan
        aaaargh kirjoitti:

        mitä homoa on sukkahousuissa? Mä tunnen aika paljon homoja, eikä kukaan niistä käytä sukkahousuja.. Suurin osa homoista on niin konservatiivisia alushousujensa suhteen, että yleisin malli on trikoo bokserit ja talvella pitkät kalsarit.

        Nämä sukkahousupojat ovat varmasti ihan isoja karvaisia miehiä, joista on joskus (tai koko ajan) kivaa tuntea itsensä pikkutytöksi.


      • Denier
        ollenkaan kirjoitti:

        Nämä sukkahousupojat ovat varmasti ihan isoja karvaisia miehiä, joista on joskus (tai koko ajan) kivaa tuntea itsensä pikkutytöksi.

        Mä olin viikonloppuna metsässä puu talkoissa.
        Kerättiin polttopuita niistä jätteistä jotka
        monitoimikone oli jälkeensä jättänyt. Mulla
        oli sukkahousut jalassa, enkä yhtään ksdu.
        Aikaisemmin sukat oli aina makkaralla, kun piti
        pitkiä kalsareita ja sukkia. Nyt ei ollut, eikä
        myöskään tunnetta olla pikku tyttö sukkiksissa.
        En suosittele, sillä kukin tehköön mitä haluaa.
        Mulle paksut sukkahousut sopi hyvin tilantee-
        seen. Eikä ollut homo tai transu olo.


      • smoss
        Denier kirjoitti:

        Mä olin viikonloppuna metsässä puu talkoissa.
        Kerättiin polttopuita niistä jätteistä jotka
        monitoimikone oli jälkeensä jättänyt. Mulla
        oli sukkahousut jalassa, enkä yhtään ksdu.
        Aikaisemmin sukat oli aina makkaralla, kun piti
        pitkiä kalsareita ja sukkia. Nyt ei ollut, eikä
        myöskään tunnetta olla pikku tyttö sukkiksissa.
        En suosittele, sillä kukin tehköön mitä haluaa.
        Mulle paksut sukkahousut sopi hyvin tilantee-
        seen. Eikä ollut homo tai transu olo.

        Olen tänne kirjoitellut moonta kertaa vuoden aikana sukkahousuista. Yrittänyt neuvoa kanssa käyttäjiä omien kokemusteni perusteella. Pyöräilen paljon ja liikun muutenkin ulkona ja sitten olen sen päätteeksi aina tovin sisällä. Näissä suomen olosuhteissa sopivan vaatetuksen löytäminen on välillä hankalaa. Pitäs tareta ulkona ja sitten taas sisällä, eikä yleensä ole paikkaa vaihtaa alusvaatteita. Mun kompromissi on eri paksuset sukkahousut tilanteen mukaan. Oli onni, että kun ensimmäisen kerran kokeilin, oli sopivat sukkahousut keliin nähden. Oli kun ei olis ollu mitään ylimäärästä päällä ja tarkeni loistavasti. Sukkikset on miellyttävän kevyet ja siihen nähden lämmittävät yllättävän hyvin.

        Se pikkutyttö fiiliksen saa tottakai siinä sivussa, jos sitä kaipaa. Ite tykkään kyllä niistä ihan vaatekappaleena, seksuaalisuutenikin olen löytänyt jo hyvin nuorena. Emäntä ymmärtää mistä on kyse, mielenkiintonen puheen aihe naisen ja miehen välillä, sukkahousut!


      • Jukkis
        smoss kirjoitti:

        Olen tänne kirjoitellut moonta kertaa vuoden aikana sukkahousuista. Yrittänyt neuvoa kanssa käyttäjiä omien kokemusteni perusteella. Pyöräilen paljon ja liikun muutenkin ulkona ja sitten olen sen päätteeksi aina tovin sisällä. Näissä suomen olosuhteissa sopivan vaatetuksen löytäminen on välillä hankalaa. Pitäs tareta ulkona ja sitten taas sisällä, eikä yleensä ole paikkaa vaihtaa alusvaatteita. Mun kompromissi on eri paksuset sukkahousut tilanteen mukaan. Oli onni, että kun ensimmäisen kerran kokeilin, oli sopivat sukkahousut keliin nähden. Oli kun ei olis ollu mitään ylimäärästä päällä ja tarkeni loistavasti. Sukkikset on miellyttävän kevyet ja siihen nähden lämmittävät yllättävän hyvin.

        Se pikkutyttö fiiliksen saa tottakai siinä sivussa, jos sitä kaipaa. Ite tykkään kyllä niistä ihan vaatekappaleena, seksuaalisuutenikin olen löytänyt jo hyvin nuorena. Emäntä ymmärtää mistä on kyse, mielenkiintonen puheen aihe naisen ja miehen välillä, sukkahousut!

        Aivan turhaa fobiaa miehillä sukkahousuista , mikä ihme siinä mättää että ko vaatekappale saa niin rankan tuomion.Ymmärän jos äijät kulkisi rintsikoissa niin se nyt on jo hiukka pervoa.


      • yksi käyttäjä
        Jukkis kirjoitti:

        Aivan turhaa fobiaa miehillä sukkahousuista , mikä ihme siinä mättää että ko vaatekappale saa niin rankan tuomion.Ymmärän jos äijät kulkisi rintsikoissa niin se nyt on jo hiukka pervoa.

        Kyllä se tänäpäivänä on yllättävän yleistä että mies käyttää sukkahousuja. ei sitä vaan viitsi kavereille mainostaa, kun joku vois pitää outona, niin parempi olla hiljaa, ja käyttää normaali sukkia sukkahousujen päällä.


      • leder
        Jukkis kirjoitti:

        Aivan turhaa fobiaa miehillä sukkahousuista , mikä ihme siinä mättää että ko vaatekappale saa niin rankan tuomion.Ymmärän jos äijät kulkisi rintsikoissa niin se nyt on jo hiukka pervoa.

        Sama asia kuin nahkahousujen kohdalla. Pidetään homona jos mies käyttää nahkahousuja.


      • Sukkiksia joka lähtöön.
        yksi käyttäjä kirjoitti:

        Kyllä se tänäpäivänä on yllättävän yleistä että mies käyttää sukkahousuja. ei sitä vaan viitsi kavereille mainostaa, kun joku vois pitää outona, niin parempi olla hiljaa, ja käyttää normaali sukkia sukkahousujen päällä.

        En käytä toisia sukkia päällä, vaan valitsen sukkikset tilanteen mukaan. Opaque tai muuten
        matta pintaisiin ei kukaan kiinnitä huomiota.
        Tai käytän polvipituisia miesten sukkia, sillä
        olis noloa, jos istuessa pilkoittais housunlah-
        keesta sukkikset.


    • Pantyhose

      mitään,itse pidän sukkahousuja joka päivä ja on todella miellyttävät jalassa:)sitä paitsi ne on kiihottavan tuntuiset jalas:)

    • Minna tyttöpoika

      Käytän sukkahousuja pukeutuesani tytöksi. Tuntuvat tyttömäiseltä ja ihanalta ja kutian jaloista ne jalassa herkemmin. Minusta vain tyttöjen ja transujen vaate ja miehet saavat nauttia hiplaamalla ja kutittamalla. Minna [email protected]

      • Minna sama kuin yllä

        Tuo osoite ei enää ole käytössä!


    • Vaatteita vaan

      On aika naurettavaa kuinka joidenkin mielessä yksi vaatekappale määrittelee ihmisen koko identiteetin... Olettko tosiaan jotkut niin pinnallisia että katsotte vaatteiden kertovan ihmisestä kaiken? Itseä kyseisenlainen pinnallisuus oikeastaan vain naurattaa ja ehkä vähän säälittääkin. Itse en ole sellainen että arvostelisin ihmisiä näiden vaatteiden perusteella.

      Kyse on kuitenkin vain vaatteista. Sukkahousut ovat vaatteet siinä missä housut, paidat ja takit. Jos omaa jonkun oudon vaatefetissin, niin sitten asia saattaa olla suurempi kysymys. Kenties täällä homokommentteja laukovilla on "oma lehmä ojassa"?

    • Kaveria ei jätetä

      Kaverille kans !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe