Sammonlahden yläaste

Wezqu

Ihan huvikseen kyselen, että kuinkas moni tuol sammonlahdes opiskellu ja millo. Saa tietysti viel siihen päälle jotain jaaritella jos haluaa.

38

9797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v-94

      pääsin pois

    • _Mie_

      Kävin Sammonlahden yläasteen. Just tänä keväänä pääsin sieltä pois.

      Hyvä koulu.. :)

      • awoasd

        Tosin pääsin pois jo vuonna 94.


    • ladybug

      Samaisessa koulussa minäkin. Pois on päästy vuonna 2000. Kiva koulu, ketähän opettajia on jo jääny eläkkeelle..?

      • ...

        Kävin koulun, pääsin pois 2002. Mukava koulu, suurinosa opettajista ihan mukavia.


      • ösdöasd
        ... kirjoitti:

        Kävin koulun, pääsin pois 2002. Mukava koulu, suurinosa opettajista ihan mukavia.

        Vieläkö Spede on opena siellä?


      • Trax

        Ainaskin ruatin opettaja "Spede" on eläkkeellä, tiedät varmaan ketä tarkoitan.....


    • mistä tulevat

      Mistä ne Sammonlahden gansterinalut ja kaljalla ostettavat pissikset sitten tulevat, jos siellä on noin mukava koulu???

      • Musu

        Pääsin pois vuonna 2000. Oon vähän eri mieltä noista opettajista. Tuntuu et sinne on kasaantunu kaikkein huonoimmat opettajat (ainakin sillon). Itse en ainakaan siellä koulussa oppinut yhtään mitään.


      • Lyseolainen

        Sieltä ne tulee myös sieltä Kimpisestä,Armilasta,Lauritsalasta ja Kesämäestäkin ne kanksterit.


      • ne kaikki
        Lyseolainen kirjoitti:

        Sieltä ne tulee myös sieltä Kimpisestä,Armilasta,Lauritsalasta ja Kesämäestäkin ne kanksterit.

        Muuttaako ne kaikki sitten Sammonlahteen vai käyvätkö vain hulinoimassa siellä?

        Voisihan se olla ettei pissikset kehtaa omilla kotikulmilla tarjota itseään vaihdoksi kaljatölkistä ...


      • Varaa oma nimimerkki
        ne kaikki kirjoitti:

        Muuttaako ne kaikki sitten Sammonlahteen vai käyvätkö vain hulinoimassa siellä?

        Voisihan se olla ettei pissikset kehtaa omilla kotikulmilla tarjota itseään vaihdoksi kaljatölkistä ...

        Sekä että.


      • ittestäänkin
        Musu kirjoitti:

        Pääsin pois vuonna 2000. Oon vähän eri mieltä noista opettajista. Tuntuu et sinne on kasaantunu kaikkein huonoimmat opettajat (ainakin sillon). Itse en ainakaan siellä koulussa oppinut yhtään mitään.

        kiinni, mitä oppii.. ja etenkin jos mitään ei opi, niin ei voi vika olla kaikissa opettajissa, vastaanotossa on varmasti isompi vika, jos mikään ei mene perille.


    • _Mie_

      Kyllä spede on siellä vielä opettajana.

      Maantiedon ja bilsan ope Anni on ainankin jäänyt eläkkeelle.

      • olin siellä myös..

        Spede jäi pari vuotta sitten eläkkeelle. Enpä usko, että olisi ainakaan tullut takaisin... Opettajista paras oli Hese!!!:D Ja myös eräs ruotsinope oli tosi kiva.


      • tytzky
        olin siellä myös.. kirjoitti:

        Spede jäi pari vuotta sitten eläkkeelle. Enpä usko, että olisi ainakaan tullut takaisin... Opettajista paras oli Hese!!!:D Ja myös eräs ruotsinope oli tosi kiva.

        Hesen kastike!!


      • zzzzz

        Ja historian kokeista pääsi läpi, jos tiesi Hesen auton rekisterinumeron.


      • exit2004

        .. mutta Loisa oli aivan ihana ja sydämellinen ihminen :) Aidoin ja lämpimin persoona koko rakennuksessa.


    • Jee jee

      Sikala oli aikoinaan tosi nasta paikka!

    • just me

      Vuonna -97 pääsin muistaakseni pois sieltä. Ihan mukava koulu ja tuohon maailmanaikaan vielä kovin rauhallinenkin. Ei siellä silloin ainakaan mitä hurjia huligaaneja ollut. Enpä tiedä miten tänä päivänä.

    • minäkin lappislainen

      olen siellä opiskellut..

      • sama, olen siis ollut siellä koulussa vuosina 97-99..


    • tekninentyö

      Kyseltiin Sammonlahdesa käyneiltä, mitä mieltä. Itse kävin 2000-luvulla ja muista nyt en niin piitannut, mutta tekninentyö oli mieliaineeni. Minulla oli sitä 4h/vko ja teimme vaikka sitten mitä tuotoksia.
      Sen jälkeen menin amikseen ja enpä siellä juuri paljon lisää oppinut. Sape oli vaativa, mutta hyvä, jos itse olit ok.. Jos heittäydyit pelleksi, sen kyllä tunti nahoissaan ja ihan oikein. Enpä amiksessa sitten paljoa lisää oppinutkaan.
      Jälkeenpäin aatellen olisi saanut olla vielä napakampi kuri. Tunneilla oppi, jos olit siihen halukas.

      • vm2003

        Kävin sammonlahden ya_ta vuosina 2000-2003, kivat muistot jääneet.. Etenkin Hese oli mukava opettaja, johtuen varmaan siitä, että kyseinen heppu antoi ainakin itselleni aina todistukseen kymppejä.. Myös varonen oli mukava, sen tunneilla jopa oppi asioita.. Muistaako kukaan Immosta?:D Sen äikän tunnit ne vasta hauskoja olikin..


    • mie mie

      Joo, Hese oli ihan jees tyyppi...

      Onko kenellekään Pyrexi sattunut opettajaksi? Sen kanssa oli aina pientä vääntöä, kun ei jaksanut koulu kiinnostaa :D

      Parasta oli välitunnilla hakea sammontorin leipomosta berliinin munkki, mutta nykyään sitä paikkaa ei enää ole siellä :(

      • heh, kyllä miekin muistan kevätjuhlan takamuksen näytön.. :)


      • vanhus76
        marianne_25 kirjoitti:

        heh, kyllä miekin muistan kevätjuhlan takamuksen näytön.. :)

        kyllä kyllä...
        hauskaahan siellä oli!
        talasmoa näkee vielä aika ajoinn cityllä ja sillä on maneerit edelleen samat =) ja armollisella kädellä jakeli niitä musanumeroja... varsinkin valinnaisen musan valinneille =)
        olen ekaa ryhmä rämää, eli opiskellut siellä '89-'92...


      • Lol sampo
        vanhus76 kirjoitti:

        kyllä kyllä...
        hauskaahan siellä oli!
        talasmoa näkee vielä aika ajoinn cityllä ja sillä on maneerit edelleen samat =) ja armollisella kädellä jakeli niitä musanumeroja... varsinkin valinnaisen musan valinneille =)
        olen ekaa ryhmä rämää, eli opiskellut siellä '89-'92...

        Tottakai oon 9.lk


    • Historiaa

      Spede ja Hese...siinä "kunnon" parivaljakko! Ei olis koskaan pitäny päästää opettamaan ketään...varsinkaan luokkaretkiä valvomaa..

      • oppilas1277

        En tiiä lukeeks tätä joku mut oon sammonlahen koulun oppilas oon siellä vuodet 2013-2016 miutakin on immonen opettanut mutta nyt se jäi eläkkeelle joten äikän ope vaihtuu mulla


      • joku vaan
        oppilas1277 kirjoitti:

        En tiiä lukeeks tätä joku mut oon sammonlahen koulun oppilas oon siellä vuodet 2013-2016 miutakin on immonen opettanut mutta nyt se jäi eläkkeelle joten äikän ope vaihtuu mulla

        Mä meen sammonlahden kouluun ens vuonna mut ylihuomenna meil on tutustuminen siihen.
        Onks se hyvä koulu?


    • ala-nosta-ketjua

      EI sillä mitään tutustumisia marras-/joulukuussa ole. Parempi, kun et mene.

    • MinakoX

      Ite kasille menos~ koulu iha jees mut opettajist en voi sanoo mitää.. on kyl pari tosi hauskaa muttei varmaa enemmä

    • Anonyymi

      Pääsin viime vuonna pois tuolta helvetistä

    • Anonyymi

      Ite meen ens vuonna sinne vuodet 23-26 tosin ei se koulu varmaan enää pystyssä ole pitkään

    • Anonyymi

      Opiskelin vuosina 2018-2021 ihan ok koulu jotkut opettajat oli vähän perseestä mutta oli siellä kyllä ihan mukavia opettajia

    • Anonyymi

      Vuonna 1999 pääsin pois. Muutama opettaja näköjään vielä jäljellä parinkymmenen vuoden takaa. Sauli jäänyt puukäsitöistä mieleen. Myös Hesen kalvosulkeiset.
      Sen muistan, että pariin otteeseen joku taisi persettä näyttää kevätjuhlassa.

    • Anonyymi

      Vuosikertaa -76 itse. Eli vuodet -89-92 siellä. Mietinkin just että ei ole luokkakokouksista mitään kuullut. Ehkei järjestettykään :)
      En muista edes luokkaa. Oisko D tai joku. Ja muuten miksi ne painotetut luokat on muuten aina A 😀

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe